!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

چه زیباست تنهائی

چه زیباست تنهائی

یاری که زمین و زمان را در وجودش مسکوت پنداشته و

خواهان سوالاتی که برای پاسخش تنها به سوی باطن می رود نه ظاهر آن

تنهائی که خود مشمول هیچ چیز است و

این هیچ چیز دنیایی از حرفهای ناگفته ای است که زبان توان بیانش را ندارد

چه زیباست زمانی که تنهایی را تضمین شده بیداری می انگاریم

و بیداری را تضمین شده عشق به زندگی

نظرات 4 + ارسال نظر
آلاوی یو شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

چه دردی‌ ست در میان جمع بودن ولی در گوشه ای آرام نشستن به رسم دوستی دستی فشردن ولی با هر سخن قلبی شکستن برای دیگران چون کوه بودن ولی در چشم خود آرام شکستن چه دردی است

ای دوست من ، من آن نیستم که می نمایم. نمود پیراهنی که به تن دارم - پیراهنی بافته ز جان که مرا از پرسش های تو و تو را از فراموشی من در امان میدارد

فاطمه یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 12:23 ق.ظ

بــــــــــه بـــــــــــه
آقا موشه خودمون
بابا چه عجب...یه خونه برا خودت ساختی...
مبارکا باشه...پیر شین به پای هم
چشــــــم لینک هم می کنمیت



در نا امیدی بسی امید است
پایین شب سیه سپید است

مگه نه؟(چشمک)

(ذوق)
چه کنیم دیگه گفتیم بسه هرچی تو کوچه خیابون خابیدیم
ممنون حالا که فعلا بین زمینو آسمون سیر میکنم ملوم نیست چی در انتظارمه
مر۳۰۰۰۰۰۰
در نا امیدی بسی امید است
پایین شب سیه سپید است

چی بگم اگه نبود که من اینجا نبودم

شاذه یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام
مبارک باشه!
ولی سعی کن شاد بنویسی. باور کن دل خودتم خوش میشه...

سلااااام
ممنونم
مرسی اومدی
باش
میخوام ولی نمیشه سعی میکنم
بازم بیا
خوشحال میشم کمکم کنی

فاطمه یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 05:50 ب.ظ

-۱ کجایی آقا موشه؟

۲ -آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه...زدم داره دانلود میشه



خیلی زیباست...راستی بهم بگو از کیه
نفس های آخر قلب منه....قلب بیجاره

برو بی وفای بد جنس خسیس
دیگه از عاشقی سیرم به خدا

خیلی قشنگه..مخصوصن اون قسمتی که گیتار می زنه...

ایول به سلیقه ایول

سسسسسسسسسلام
همین جا پاینو نگا کن زیرمیز دارم پنیر میخورم بپا بپا پاتو نزاری رو من (نیش) تو کجایی نزدیک بود الانی گربتون منو بوخوره خوب شد اومدی فرار کرد (خنده)
خوشحالم میای
قابلتو نداره . . .
فک کنم اسمش داوود ملکی باشه
من یه کم سانسورش کردم که حجمش بیاد پایین زودی باز بشه
اصلش حدود ۵ دیقه میشه بدن میزارم برو دانلود کن
ممنوننننننن
بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد