!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

شـــــــــــــــــااااااد باش

 

سلام سلام

خوب باشه هولم نکنید لطفا

۱  ۲   ۳ الو صدا خوبه ؟ (سرفه )

چی میخواستم بگم هان یادم اومد

اولش از همتون کمال تشکر را به عمل میآورم از حسن نیتتان تشکر می نمایم

بعدش یکی این دسته گل رو ازم بگیره دستم خشکید همین اون گوشه بالا  .........متشکر ام

آقایونو خانوما تشریف ببرن بالای مجلس از خودشون پزیرایی به عمل بیاورند

همگی لطف کردین تشریف اوردین غرض از تشکیل این میهمانی اول آشنا شدن بنده با یکایک شما ¤  البته از طریق وبلاگ فاطمه عزیز (وب مرجع ) با تعدادی دوست شدم که خیییلی هم خوش به حالم شد امیدوارم بزودی با همتون آشنا بشم شرمنده من دوسه تا خونه اونورتر برم گم شدم خوشحال میشم که موجب افتخاراتم بشینو منو با معرفی خودتون خوشوقت کنین البته خودم کم کم قول میدم همتونو کشف کنم ¤  ووووووووو آخر  در آوردن بنده از حالو هوای آشقی وتیریپ غم بیده وصرفا هیچ گونه اعتباری ندارد از یابنده تقاضا میشود قبل از جویدن آن را به صندوق صدقات بیندازد .امید وارم یکایک شما در این امر خطیر سهم بلفطره ای ببرید و صواب آن برسد به روح بزرگانتان گفتم بزرگان یاد پدر بزرگمون افتادیم بیچاره آخرای عمرشو صرف آدم کردن ما کرد ولی حیف هر پدر بزرگی که پدر ژپتو نمیشه. ولی خوب مارم که نزاشتم آق بابابزرگمون آرزو به دل بمونه بهش قول دادیم طی چند سال آینده آدم شویم ولی خوب حیف موقیعییتش پیش نایامده ایشالا ما سی خودمونا میکنیم  

بعد ترش از همتون ممنون که منو تو جمع صمیمیتون راه دادین (لطفا منو کتک نزنین گناه دارم)

 مخصوصا از آبجی فاطمه گل و شاذه عزیز که کمکم میکنن از حالو هوای غمواینا بیام بیرونو شاد باشم  

امیدوارم دوست خوبی براتون باشمو منو تحملم کنین قول میدهیم دگر باره از غم ننویسیم البته به کومک شوما

و در آخر سر ده هزار دستگاه ریو هزار کیلومتر اسکناس صد شمش طلا ده واحد آپارتمان فدای فدای شمادوستای خوب و جیگولم

آهنگ وبم عوض کردم که دیگه آبجی فاطمه گریش نگیره شو شو خفش کنه یه موقه (نیشش) 

خوب دیگر بروید خوش باشید و مشغول پذیرایی از خود شوید .

 

                           

 

ار دوستای گلم ممنونم امشب مجلسو گرم کردیننننننننن

دوستووووووووووووون دارم

                                                        

 

واه ه گیگیلی تو چقد میخوری همش چند روزه این مرجان گشنگیت داده !! (غششغش) بیا خوب یه کمم کمک من مُردم

در این مکان شعونات اسلامی رعایت شود

بچه ترقه نزن بیگیرش

خوب دیگه همین  دوستای گلم فاطمه عزیز . شاذه عزیز . مرجان عزیز . نیاز عزیز . پدرام جون . ژیگولو جون و هرکی مه دوست داره رو دعوت میکنم به این بازی (بی خیال بابا کدوم بازی گفتیم کم نیاریم آخه این روزا مد شده )

 

پ .ن ۱:ببینید موش که ترس نداره به خدا  من از اون  بی آزارهاشم  (اگه عصبانی بشم فیل که فیله شیرم میخوریم )لطفا برای بنده  تله نزارین بنده دگر باره بزرگ شده ام گول تله هایتان را نمیخورم (چششششششمولک)

پ .ن۲:بنده از بچگی عقده آدمک داشته بیدم از همان اوایل در آوردن دندان هر آنچه آدمک در وبلاگها بودو میجویدم البته جای هیچ نگرانی نیست دیگه ترک کردیم گفتیم ترک یاد اعتیاد افتادیم این روزا مد شده همه میخوان معتاد بشن بد پشیمون میشن تازه این که چیزی نیست خیلیا میرن فردین میشن معتادارو ترک میدن خلاصه معیارهای متد روز در دنیا رو اعتیادو فردین بودن میچرخه بیخودی زور نزنین

پ .ن ۳ :ببینید بچه ها من خیلی ها رو دیدم که خوشی زیادی راه زندگیشونا به بیراهه کشونده یه جورایی زدن به بی خیالی  هدف زندگیشونا فراموش کردن همین طور که شادی قشنگه غم هم زیباس چرا که شادی بدونه غم معنا نداره

پ .ن ۴ :یه سوال : نیدونم چرا بعضی وخدها وقتی یه موزیک شاد گوش میکنمو یه جورایی شاد میشم گریم میگیره   ؟؟؟!!!!!!!!!!!!! 

پ .ن ۵ :کلاغ پر گنجشک پر هرچی دو ساعته نوشته بودم پرپرپرپر شرمنده خلاصشو دباره نوشتم(برق نرف خدارو شکر کامی جونه ما رو جن گرفت )

پ .ن ۶: آدم خوب نیست انقد مث من بی جنبه باشه یاد بگیر بچهواه ه توجه کن یاد میگیری به خدا

پ .ن ۷: تاریخ انقضای این پست تا چند روز بیشتر نیست به خاطر شهادت حضرت فاطمه زهرا(دهه فاطمیه) چند روز دیگه پست جدید با یه آهنگ آروم میام نمیخواستم آپ شاد داشته باشم ولی اگه نمیذاشتم ذوق مرگ میشدم (چیکارش داری بچمون ذوق داره)

دهه فاطمیه رو بهتون خیلی خیلی تسلیت میگم خلاصه شرمنده

                

نظرات 13 + ارسال نظر
توت کوچولو پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام عزیزم!وبت خیلی قشنگه!

به من سر بزن خاطراتم رو بخون!

سلام گلکم ممنونم مر300
حتما میام با کمال افتخار
لینکتم میکنم الان وایسا . . .

فاطمه پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

آفریننن آقا موشههه

سی خوشمان امد
حالا شیطون از کجا فهمیدی من ازاون آهگ گریم گرفت...
برم بقیشو بخونم
میام باز
هورااااااااااااااا
همیشه شاد بنویس باشه آقا موشه آفرین...

راستیییییی

اولللللللللللل

سسسسسسسلام خوببی؟؟
خواهش میکنم قابلی نداشت
خوشهالم خوشت اومد
چه کنیم دیگه بچمون یه پا روانشناسه چی فک کردی (عینک)
بخونو بیااااااا
هورااااااااااااااااااااااااااا
ببین اون آدمکه تویی و شوشو اون که یه پروانه آبی رو سرشه (نیش)
چشم از این به بعد
سه نکن صداشو در نیار اول نشدی (چشمک)
الاوی یو

شاذه پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 06:34 ق.ظ

آفرییییییییییییییییین!

مرسسسسسسسسسسی
ممنون اومدی
لطف کردین
بازم بیاین

نیاز پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام یعنی من کشته مرده این اپتم...اولش کلی رقص و بزن بکوب اخرش تسلیت...اقا تو اول تکلیف مارو روشن کن....میخوای برم رو دیوار بشینم یه خط در میون دو تا مجلسو برات اداره کنم؟؟!...
من اخرشم نفهمیدم منظورت از معرفی چی بود؟؟..اسممو که میدونی...سن و تحصیلات هم که تو قسمت شناسنامه وبلاگم نوشته....شخصیتمم ماشاالله یه چیزی تو مایه های......ولش کن...اگه سوال فنی دیگه ای داشتی در خذمتم...اهان یه چیز مهمتر مجردم:دی
به خاله سوسکه سلام برسون!

سسسلام
قابلتو نداره میخوای میدمش به تو
غشغشغشغش آخه گفتم که اولش نوشتیم کلی ذوق کردیم بهد یادمون افتاد بابا شهادته (چقد خنگم من) دیدم دارم ذوق مرگ میشم آپ نکنم مردم دیگه اینطوری شد
خنگمولک تورو که میشناسمت بلایی (نیش) شخصیتت تو مایه رابینهوتو پسر شجاعو اینا نه (نیش) وا مجردی !!! (چشمک) گفتم باقی بیان من باهاشون آشنا بشم مینم چرا تو تنهایی پس کو اون همه که قول دادی با خودت بیاری
خاله سوسکه (گریه) ببین من خودما کشتم دارم فراموشش میکنم تو فرتی یادم میندازی (گررررررررررریه)
ببین بیا متدری کنو این گیگیلیو بده به من پسر خوبیما بگم آبجی فاطمه بیاد خاستگاریش (چششششمولک) فراررررررر
ببین ممنون اومدی بازم تن تند بیا

آقا موشه پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 10:15 ق.ظ

واااااای من چقد شوتم (خجالتتت)
ببین دس خودم نیستا ارسیه (چششمک)
گیگیلی ماله مرجان بود
خدا خفت کنه آقاموشه الان مرجان خونتو رو سرت خراب میکنه
فراااار

رضا مشتاق پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

آقا موشه
مارو هم راه میدین یا نه ؟!
.
.
یا اینکه فقط خانوما دعوت هستن ؟! دی :

اختیار دارییییییییییییین
اصلا من دنبال تو میگشتم
کجا بودی نبودی .....................
بابا بیا تو چرا دم در واستادی اینجا ژیگولو هستش دکترم دیگه باید پیداش بشه
نه بابا خانومو آقا نداره مهم اینکه همه دوره هم باشیم شاد باشیم
قربونت برررررررررم
بازم بیا بیشتر با همدیگه آشنا بشیم
قربونت بابای

نیلوفر پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://ajoojmajooj20.blogsky.com

بابا مهمونییییییییییییییییی...
ترکوندیا...
منم آهنگ نازگلو فقط یه روز گذاشتم رو وبم...
خوراکی موراکی چی داری حالا...
من این همه راه نیومدم که شام برگردما...باید شامم بدی...یا پیتزا یا کباب برگ...گفته باشممممم

دورررووووووووود
به افتخارش (جییییییییغ)
آهنگ قشنگیه همش انرژیه
همه چیز موجود است پنیره مکزیکی پنیره پر چرب پنیره خامه ای پنیره پیتزا یه پنیرم تازگی خودم درست کردم پنیره گیگیلی (غش) آخه اسم نداشت این گیگیلی نصفه بیشترشو خورد مارم گفتیم بزار بزاریم پنیره گیگیلی حالا میخوای بیارم بخوری خوشت اومد میزاریم پنیره نیلوفری(چشششمک)
اختیار دارین حالا 3 نکنصداشو در نیار تورو شام نگه میداریم هر چی دوس داری خودم میپزم برات
خوشحالمون کردی
یا حق

مرجان پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی !

تو رو خدا می بینی چقده گیگیلی معروف شده ! توی وبلاگ آقا موشی هم با اسم گیگیلی مواجه شدیم .

فک کنم من خودمو قبلا بهت معرفی کردم . توی شناسنامه ام اسمم و سنم نوشته . مجردم کامپیوتر خوندم یه کودک درون هم به اسم گیگیلی دارم . والسلام

شاد باشی

به به سلام مرجان خانووم
ببین قصه نخور خودم مشهورش میکنم از شخصیتش خیلی خوشمان آمده
بله شومارو قلبن میشناسیم کودک چیه بابا این اندازه 20 تای مارو حریفه فک کنم بزرگ شده مادر (چشششمک)
ممنونم اومدی خوشحالم دوستای خوبی مث شوما دارم
تو هم همیشه شاد باشی
یا حق

ژ یگولو پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 04:33 ب.ظ

سلامممممممممممممم اقا موشه..اونم با اون دسته گلش...
بابا تو خودت همش دسته گل داری به اب میدی ..البته کوچولو کوچولو..:دی...شاد باشی همیشه ایشالا..اون جمله تو هستم شدیدووشادیه بدون بعضی وقتا غم اصلا معنی نداره..ولی برعکسش نباید بشه ها...
نمیدونم جمله اخر این پستمو خوندی یا نه...هرچی تو وجودت هست بزار واسه اینکه بی نظیر باشی...که بهترین هدیه واسه خدای خودت باشی...شاد باش و دیگرانو شاد کن..تو تنها کسی هستی که میتونی...میفهمی منظورمو ایشالا..اره دیگه موشا باهوشن...خندهههههه...
غم تو زندگی همه هست..حالا یا زیاد یا کم..یا گنده یا کوچیک..نباید به غما رو داد ..باید باهاشون بازی کرد.سر کارشون گذاشت تا ادمو غمگین و بیچاره نکنن...نمیدونی چه لذتی داره وقتی چهار نفرو میخندونی و شاد میکنی..خودت به اندازه اون چهار نفری که شاد کردی رو شاد میشی...

به امید اینکه شادیه روز افزونتو ببینیم...اقا موشه...شاد باش و شادی افرین...

شوخی هم زیاد کردما به دل نگیریا اقا موشه..باشه؟؟ ایوللللللللللللللل...

خوش باشی..فعلا..یا حق...

سلااااااااااااام گلکم .قابلتو نداره میدمش به تو
3نکن (چشمک) قربونت برم عزززیزم توهم شاد باشی انشاا الله
بابا کجا بودی تو نمردیم یکی مارو فهمید درکمون کرد (البته این روزا نیدونم چی شده عجیب همه منو درک میکنن (ذوق))
آره خوندم عجیب وحشت ناک موافقم باهات همین تصمیمو دارم اگه خدا بخواد
آره موشا عجیب باهوشن فقط همه چیزو میخوان بفهمن زودی اینه که سوتی میدن زیاد عجولن
به خدا این روزا انقد غمگینم که از آهنگ شادم گریم میگیره ولی تصمیم گرفتم خودمو عصیر غم نکنم به قول خودت با خندوندن چند نفر حالا اگه غمت از بین نره لاعقل بهتر میتونی باهاش کنار بیای
ولی خوب بازم تاکید میکنم شاد بودن همیشگیم میتونه آدمو از راه تکاملش منحرف کنه شادی خیلی زیباست چیزیه که همه دنبالشن آرزوشا دارن ولی غم سازندس
البته مبحث غمو شادیو که اگه بتونیم بعضی وقتا به تنهایی بکشونیم میتونیم به خوبی افکارمونو بازتر کنیم
قربونت برم امیدورام تو هم همیشه شاد باشی
اختیار دارین قربان خوشحالمون کردی اومدی امیدوارم بتونیم در کنار دوستای گلمون همیشه شاد باشیمو نزاریم کسی غمگین بمونه
قربونت برم خدا به همرات

رضا مشتاق پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

آقا موشه عزیز
خیلی خیلی مخلصیم
میدونی رفیق یه چیزی تو زندگی بهم ثابت شده

آنکه میگرید یک درد و آنکه میخندد هزارویک درد

آقا ایول یه با مرام دیگه پیدا شد

مرجان گیگیلیو بفرست طرف ما ... میخوایم با گیگلی باباکرمی بزنیم
موش موشی جان این نوارو بزار تو ضبط
http://alldaytimes.persiangig.com/n0.mid

آره خودشووو لبببوووو
آه ... آه ... آه

بابا کرم دوست دارم
دوست دارم و دوسم داری
شیشه بابارو نشکنی

شیش و هشت بیا ... داداش

هرچقد عشوه کنی
نازکنی
باز تو غمخوار منی
حااااالااااا دیگه
عششششق منی
عممممر منی
باباااا کرم
دوسسست دارم

..... آه ..........اونورو نییگا
خانننما کفشون بریده
فچ کردن فقط خودشووون این قررری فررری بازیارررو بلدند


آه .. آه ... دکتر بیا وسط ... ژیگولی تو هم بیا
امشب تو این مهمونی باید روی خانمارو کم کنیم

گیگیلو ببین ... چه هلیکوپتری میزنه واسه خودش

.*****
خب دیگه بسه
شب جمعه هست
به سلامتی اموات
هیبیییب هوررااا... هیبیب هورررا

******
آقا موشه منت نباشه ... امشب خیلی درب و داغوونم
فقط به عشق معرفتی که داشتی اوومدم اینجا
بلکه تو این فضای مجازی یخده اعصابم آرووم بشه

همه رفقارو عشقه
...... ایولللل

اییییییییییول اییییییییییییول داش رضا رو ایییییییول
میخوووووووووووووووامت
قربونت
صفاااااااااااااااااااااااا تو بزن بریم
آقا ووووولوووووم رو ۱۰۰۰ آهااااااااااااان
.
.
.
.
.
.
.
.

خانوما بیکار وانستن دست دست
(چشــــــــــــــــــمک)

.
هرچقد عشوه کنی
نازکنی
باز تو غمخوار منی
حااااالااااا دیگه
عششششق منی
عممممر منی
باباااا کرم
دوسسست دارم
.
.
صفا هرچی بچه بامرامه ¤¤¤
هییییییب هیییییییییییییییییییییب هورررررررررررررررررررا

قربونت برم خوشحالمون کردی آره خوبه منم مه تو دلخوشیمون همینه

صفای رفقارو اشقه .

توت کوچولو پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام من آپم بازم بیا بخون من روزانه آپ می کنم!

راستی بعد از امتحانام لینکت می کنم!فعلا صبر کن

سلام ایناها اومدم
باش

توت کوچولو پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

نه من ۱۲ به بعد آپ می کنم!

اون موقع بیا!

منتظرتم!

آهان ..
باش
میام حتما

شاذه جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

بچه خوبی شدی لینکت کردم!

سلام سلام
ممنون
قول میدم دیگه بچه خوبی باشم شیطونیم نکنم(نیش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد