!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

بازززی

 

سلام سلام

خوب میریم سر اصل مطلب ، نیلو فر بنده رو به بازیشون راه دادن اول بهتره یوخده در موردی این بازی برادون بگم آره خدمتدون عارضم که تو این بازی باید اصلا کی فهمیدیم وبلاگ چیه ، چه موقه بود که پا به این عرصه گذاشتیم ، حدفمون چیبودو واسه اولین بار چه حسی داشتیم ..

خوب منم مث همتون نمیدونستم وبلاگ چیه خوب از بدر تولدم هنوز با این واژه آشنا نشوده بودم خلاصه کارمون شده بود بیشتر چت کردنو چرخیدن تو سایتو اینا  جونم واستون بگه این سایتارو میدیدم کفم میبرید مخصوصا سایتای بازیگرا و خواننده ها همیشه دوست داشتم یکیشو به صلیغه خودم طراحی کنم آقا روزا میگذشتو یه روز که با خاله سوسکه غرق چت کردن بودیم ییهو یکی از دوستام پی ام داد خوندیم دیدیم آدرس سایت پرشین بلاگه گفت که تو اینجا میشه مجانی وب ساخت با کلی ذوق رفتیمو پایه وبلاگمونو کوفتیم یه مدتی توش شعرو عکسو اینا میزاشتمو اینا با وبلاگهای دیگه آشنا شدم کم کم واسه خودمون حرفه ای شدیم بعد یه مدت با میهن بلاگ آشنا شدم که دیدم انگار این وب سایت هم خدمات بیشتری میده هم یه جورایی بیشتر به دلم نشست اون وبمونا انداختیم تو آشغالیو یه وب دیگه زدیم نشستیم یه قالب توپم واسش طراحی کردیمو ) یه قالب توپ توپ هر کی میدید کفش میبرید ( شرمنده آدرسشو نمیدم ببینید آخه واسه خودش علت داره الان حوصله ندارم توضیح بدم خوب کجا بودیم آره دیگه انقد ذوق مرگ شدیم که روزی ۲۰ بار به این وب سر میزدیم دوستای خیلی زیادی هم پیدا کردم که خیلی دوسشون دارم درست مثل شماها گل بودند

آره حدودن هفته ای یه بار آپ میشد که از عید تا حالا که دیگه نه حوصله داشتم نه اعصاب آپ کردن شد ماهی یک بار الانم که رو هوا مونده فعلا

الانم که به علت مشکلاتی که برام پیش اومده از خودمو همه فرار کردم و در خدمت شماهام

راستی از اولین وبلاگم تا حالا حدودا ۴ سالی میگذره البته فک کنم این پنجمین وبلاگمه اینم بگم یه هویجوری ییهو قید همه رو نزدم برم یه جای دیگه میشه وب قبلیو دایورت میکردم رو وب جدید من هنوزم با اولین دوست وبلاگیم در ارتباطم البته از این وبلاگ هیشکی خبر نداره !!!!

وسلام نامه تمام

 

ممنون از دختر صحرا نیلوفر عزیز که بنده رو به بازی دعوت کردنمنم پاس میدم به چند تا دوستای گلم فاطمه که هر وقت اومد بنویسه دکتر پدرام  توت کوچولو  نیازم که نیستش اگه اومدی بنویس باش هر کیم دوست داره میتونه بنویسه

شاد باشین به یاد خدا

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 19 خرداد 1386 ساعت 03:28 ب.ظ

من تو رو میکشمممممممممممممممم
آدرس اون یکی وبتو نمیدی نهههههههههه؟
اصن نده (نیشششش)

چششششششششمک
حالا ببینم چی میشه اگه دختر خوبی بودی میدمت
انقدر اون یکی وبم خوشلههههههههههههههه

پدرام شنبه 19 خرداد 1386 ساعت 09:37 ب.ظ http://pedygol.blogspot.com

سلام بر آقا موشه عزیز..
خب..ماجرات جالف بود!..ایشالا ششمی و هف هشتمیش و نهمیش و نود و نهصدمیش و ازینا!..
باشد تا خودت ان شا الله یک سرور بزنی!!

مرسی از دعوتت..عزیزم من فردا باز عازمم..اگه وقت کردم امشب چشم حتما دعوتت را به روی چشم و ازینا..وگرنه با عرض معذرت میافته برای یه ۳ هفته دیگه!..اکشال نداره که؟!

سلام بر دکتر جون عزیز ..
مسی دکی جون آره دکتر میخوام یه سرور را بندازم ولی دس تنهام پاکاری بیا با هم را میندازیم

قربونت برم به سلامتی حالا اگه هم نشود هر موقه تونستی باش

خدا به همرات

شاذه یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام
اوووووووووه چه پر سابقه!!
یه بار آدرستو واسه من گذاشتی نه؟ گمونم پیداش نکردم. کامل نبود یا من گمش کردم... یادم نیس.
مرجان فاطمه رو دعوت کرده فاطمه هم نوشته. برو بخون.

سلام
چه کنیم دیگه
نه آدرس های قبلیو به هیشکی ندادم
آخه میخوام واسه همیشه همینجا بمونم نمیخوام وارد دنیای قبلیم بشم
باش
رفتم همون پست قبلیه اینو خوندم

توت کوچولو یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

اگه بتونی از دسته من فرار کنی!!!!

بالاخره یه روز میگیرمت!

میگما بیا بخون آپ کردم!همش دردسری به خدا!

سلام سلام توت کوچولو جون

عمرا بتونی
اومدم الان (چشمک)

[ بدون نام ] یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://kaboseroyaha.persianblog.com

چه به گویم حریصانه تو را می خواهم و بر تن جامه ی زاهدان پوشانده ام

ریا کارم می دانم

و می دانم که عشق پنجره ای نیست تا با ان به دنیای دیگر به روی

عشق خود سرزمینی است که برای ورود به ان باید در جوستوجوی پنجره ای باشی

تو سکوت غصه هام بازم ترانه میخونم
به یاد روزای با تو عاشقانه میخونم
پشت این حصار غربت مرگ من چه بیصدا شد
چشای بارونی تنها سهم من از عشق ما شد
میدونم که دلربایی ولی حالا بیصدایی
میدونی که زنده میشم دوباره اگر بیایی
میدونی دوست دارم من میدونم دوستم داری تو
من نصیب تو نمیشم ای خداااااا باید بری تو
دل من خیلی کوچیکه که توی اون جا بگیری
عزیزم خدا نگهدار نمیخوام دردو ببینی

الهه باران یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

سلام اقا موشه!
از وبلاگ شاذه اومدم وبلاگت
می گم یه سوال
می شه بگی چه جوری وبلاگ قبلیت و رو این وبلاگ دایورت کردی؟
آخه وبلاگ قبلیم نا خواسته پاک شد... و یکی دیگه ساختم به یه آدرس دیگه که حالا می خوام هر کی می ره رو اون وبلاگ قبلیم مستقیم بیاد به وبلاگ فعلیم
می شه بهم بگی؟

ممنون می شم ازت...
راستی وبلاگت به قول مرجان خیلی شادمولکه! این تو پستای قبلیت بیشتر مشهوده
منتظرم
شاد باشی

سلام سلام باران جان الهه
پس پارتیت کلفته
خوش اومدی
قابلی نیست تو 10 تا سوال بکن
نباید وب قبلیتو حذف کنی بورو دباره بسازش بعد این کد که میدمت بزار جای قالبش بعد هر کی با اون آدرس بیاد ییهو میوفته رو آدرس جدیدت اونجا که نوشتم آدرس جدید آدرس جدیدتو بزار
راستی وب قبلیتم بلاگ اسکای بود
مشکلی داشتی بهم حتما بگو اگه هم درست شد همین طور

خواهش میکنم گفتم (نیش) ما موشا خیلی مهربونیم (چشمک)
ممنون قابلتو نداره آره فردا هم آپ میکنم

قربونت بابای
تو هم شاد باشی گلم
اینم کد::
</html>
<p><!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan --><form name="redirect">
<center>
<font face="Tahoma" size="4"><b>سلام گلکم.. چند لحظه صبر کن تا وبلاگ جدیدم باز بشه


<form>
<input type="text" size="2" name="redirect2">
</form>
</b></font>
</center>

<script>
<!--

var targetURL=" " آدرس وب جدید
var countdownfrom=0


var currentsecond=document.redirect.redirect2.value=countdownfrom+1
function countredirect(){
if (currentsecond!=1){
currentsecond-=1
document.redirect.redirect2.value=currentsecond
}
else{
window.location=targetURL
return
}
setTimeout("countredirect()",1000)
}

countredirect()
//-->
</script>
<!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan --></p>
</body>
</html></body>
</html>

توت کوچولو دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 09:06 ق.ظ

بیا دیگه من میخوام یه‌ آپه جدید بکنم ولی تو هنوز اون بازی رو که دعوتم کردی نخوندی اه!

شرررررررررمنده نبودم به خدا رومدم الانننننننننننن

مرجان دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 09:11 ق.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی جون

توئه وروجک ۴ سال داری وبلاگ مینیونیسی نویسنده ؟

بابا خیلی موشه با سواتی هستی


شاد باشی

سلام مرمرجان خوبی؟؟؟؟؟
چه کنیم دیگه
چی چیا 4 ساله داری وبلاگ مینویسی اولین وبلاگ رو 4 ساله پیش ساختم ولی حرفه ای 2 ساله اونوقت من تو وبای قبلیم فقط تو کار شعر بودم تنها جایی که چرتو پرت نوشتم همینجا بوده فقط ماله همینه داره خوشم میاد دیگه

آره جون عمت ... . زیاد تو کاره سواد مواد هستما هواستو جم کن

قربونت تو هم

مرجان دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 09:12 ق.ظ

راستی لوگوت خیلی ملوسه

اون موشه که اون پایینه گیگیلیه دیگه نه ؟ وای بوسسسسسسسس

قربونت ملوسی از خودتونه (غشششش)
اره خود گیگیلیه اون وسطیم منم اون اولیم تویی (چشمک)

پیشرفت کردی به منم سر میزنی

فاطمه دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام آقا موشه خودمون
خوفی؟؟روزگار چطوره؟؟!!!
میدونم منتظر کامنت من هستی...برا همین نمیام(نیش)

چه جالب پس با هم شروع کردیم...
اون وبلاگ واقعا قشنگ بود....خیلی زیبا ...جدی میگم....چند بار اومده بودم ولی کامنتی نذاشته ودم...خاله سوسکه هم که همونی که اسمش اونجاست دیگه نه؟؟!!!

خدایشش خیلی زیباست...هیچ وقت نابودش نکن...دنیایی زیبایی

راستی قالب صورتی مرسی...زدم ولی اصلن وب بالا نمیاد منم نمی زارمش وگرنه به دستم رسیده....یه کاریش بکن

دیگه...اهان
مرسی از دعوتت ..دیدی که نوشتم....قبل از ارسال دعوت نامه(نیش)

خب شاد باشی موشی آقا..

و در پناه خدا....
یا حق....

به به سلام سلام فاطمه خومون جون
مرسی ؟؟ روزگار از من بهتره لااقل میچرخه به زور مارم میچرخونه
ببین تو خیییییییییییییییییییییییییلی لووووووووووسسسسسسسسسیییییییی

اِآِآِآِآِآِ پس توهم مث خودمی
ممنون زیاد خودمو خفه کردم برا قالبش نه نه کامنت نزاریا باش فقط نگا کن .... وای خدا آبروم رفت (خجالت)
ببین اگه آدرسمو به کسی دادی خفت میکنم میدونی که موشا عصبانی بشن شیرم میخورند(چشششمک)

اونا میخواستم نابود کنم خاله سوسکه گفت تو غلط میکنی خودمم دلم نیومد عجیییییییییییییییییییب خاطره دارم باهاش یه جورایی بهترین خاطرهای عمرمه

اوا خواهر من که گفتم میزنی ناکارش میکنی دو راه داره یا یوزر و پسوردتو میدی به من برات درستش کنم بعد میری دباره پسوردتو عوض میکنی
یا یه سلکت آل میکنی کد کامل قالبتو برام میفرستی تا من درستش کنم دباره بدمت ولی اینطوری هی نمیتونم اصلاحش کنم عیباشو بر طرف کنم
بهتره راه اولو بگی نترس وبتو تصرف نمیکنم (چششششمولک)

خواهش میشود قابل تونا که اصلا نداشته بید آره دیگه تو از همه زرنگ تر بیدی (بابا خرگوش)
خوشحال شدیم
تو هم همیشه شاد باشی
قربونت
خدا به همرات

توت کوچولو دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام و صد سلام به جنابه آقا موشه ی عاشق!

بابا کمنتات ترکوند مرسی!شرمنده کردی!

وای به حالت فقط یه بار دیگه بازی راه بندازی؟!(شوخیدم هر چقدر دوش داری بازی کن منم میام ولی به شرطی که نخودی نباشماااااا)!

خوب جودی(زودی)آپ کن که من منتظرم!

بابای!

سلام و صدو بیست سلام به توت کوچولوی نا عاشق(چشمک)
اختیار دارین اونارو که همشو فوشت دادم باشه بیام یکم ازت بتعریفم (چشمک9
آهان اینه نکته ظریفش ببین منم اینجا نخودیم جخ تازه تو نوخودی تری تا من چی فک کردی (نیش)

باش تو دم منو نکن من هر روز آپ میکنم

نیاز سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام اقا موشه ملوس ...خوبی؟؟...چه خبرا؟؟روبه راهی؟؟..ببخشید که دیر اومدم....من نمیدونم تو این لوگو رو از کجا اوردی دیگه...اینم خیلی بامزست...خیلی...اون یکی که محشر بود با اون دندوناش(بوسس)....مرسی که لطف کردی منم دعوت کردی...حتما و با کمال میل مینویسم....وقتی اسممو دیدم کلی خوش به حالم شد:دی....مواظب خودت باش...روز خوش

سسسسسسلام خوبم تو چطوری؟؟؟ ای بدک نیستم روزگاره دیگه یه روز خوبه یه روز خوب تر (چشمک)
همین که اومدی جبران دیر اومدنت شد
چه کنیم دیگه میخوای میدمش به تو آره اون یکی هم باحال بود حالا ضربدری میزارم حالا خیلی خوشت اومده لوگوما بزار تو وبت ننه (چشششششمک)
خواهش میشود بیشتر از اینا با ارزشین خوشحالم که مینویسی
خوشحالم که دوستای گلی مث تو دارم
ممنون تو هم مواظب خودت باش شاد باشی به امید حق

الهه باران سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

سلام
ممنونم درست شد
اول فکر کردم نظرم نرسیده اومدم ببینم تایید شده یا نه که دیدم پایین جواب دادی!
بازم ممنونم ازت
با آرزوی شادکامی روز افزون

سلام
خواهش میکنم قابلی نبود
شرمنده این روزا نمیتونم زیاد بیام
حتی وقت نشد بیام به وبت حتما بهت سر میزنم
قربونت
همچنین برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد