!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

بدروووووووود

 سلام سلام

به امید یه هوای تازه تر

گفتیم از رفتنو خوندیم از سفر

میخواستیم مث پرندها باشیم

 آسمونو حس کنیم رها باشیم

اومدیم دلو به دریا بزنیم

رنگ خورشیدو به شبها بزنیم

اما نه اینجا سراب غربته

سهممون یه کوله بار حسرته

اینجا فصل بی صدای قصه هاست

سرگذشتی داره هر کی مثل بین ماست

یکی از قصه غصه هاش میگه یکی از غربت لحظه هاش میگه

یکی میخواد شبو مهتابی کنه شهر خاکستریو آبی کنه

دلمون تنگه سکوتو بشکنیم شبو با خورشیدو ماه آشتی بدیم

 

بدرووووووووود ، واه ه چرا میزنین خوب میخوام برم حوصلم سر رفته دیگه  دلم گرفته برو بچ میگن اگه بی خیال بشی بیای خیلی واست خوبه میگن خیلی بهمون خوش میگذره آره خودمم فکر میکنم این طوری میتونم یه کم لاعقل روحیه بگیرم از اینجا موندنو افسرده شدن که بهتره نمیدونم همش فکر میکردم دیگه باید یرم چون خیلی نیاز داشتم  دلم پوسید به خدا هیشکیم نمیتونه جلوما بگیره تصمیمیه که گرفتم  واسه یه بارم که شده میخوام رو حرفم باشم آره میرم به خاطر خودم به خاطر بروبچ آخه دلشون میگیره طفلکیا میخوام برم واسه همیشه ...... بی خیال بشم...... آره دیگه از انتظار خسته شدم  دیگه موخم ترکید بس که همش فکر کرد آخ چه حالی میبرن اونایی که روانشون پاکه نه غصه نه قصه نه .........

خوب دلم براتون خیییییییلی تنگ میشه آره دارم چند روزی میرم شمال با برو بچ جاتون خیییلی خالیه این خط قرمزیارو که یادتونه ما اصلا هموناییم )عینک آفتابی( رفتنم با خودمه اومدنم با خداس اگه زنده موندیمو پولمون تموم شد بر میگردیم  خلاصه جاتونا خیلی خالی میکنم اومدم زنده برگشتم واستون تعریف میکنم(همش ۱ هفته) باش

گفتم بگم نگین رفت تندی لینکمو بردارین یه نفس راحت بکشین نه بابا میام همش یه هفته آره دیگه خوب زیاد گریه نکنین میدونم دلتون برام تنگ میشه خوب چاره چیه!!!!!! )اوق( اه اه اه .!!

دوستووووووووون داررررررررررررم

 

 

ب .ن : سلام صبح میریم پس تا بر گردم کامنتا بی جوابه اگه هم کامنتام زیر 50 تا بود میرم دیگه هم نمیام شیر فم شد

ببینم فاطمه تو باز جو گیر شدی پس وبت کو تو بیخود میکنی بری فمیدی

حق به همراهتون

خدا  نـــگهدارتـون

 

نظرات 17 + ارسال نظر
Bella سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://la-belle.blogsky.com

سلام آقا موشه !

سلام بلا
چطوری جیگول

شاذه سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام
مرسی از آپت. سفر خوش بگذره. خدا رحم کرد لو دادی که سفره. والا هرچی از دهنم درمیومد بهت می گفتم:)

سلام سلام
شما مرسی که اومدی ممنون جاتون خالی ... آره گفتم اولش نگم بعد دلم نیومد
نیس موشا دل نازکند

مرجان سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

خداییش من که تا حالا ندیدم موشها هم برن شمال !!!!

آخه کچل ! تو میای برام با اسمه جدید کامنت میذاری ، اقلکن لینکتو بنویس که ! چشمم کور شد تا آی پیتو پیدا کردم

موشی برگردیا ؟ گیگیلیو با خودت نمی بری شمال ؟

سفر خوش

ای خالی بند باز تو بلوف زدی (نییییییییششششششش)
خودم دیدم موشا هم میرن اعتراض داری بورو دادسرا شکایت (نیش)

قه ه ه ه ه قهه گفتم بزار حوشتا بسنجم آفرین فهمیدی منم (خرررررررگووووووووش)

چرا چرا گفتم تو تنا میشی وگر نه میخواستم ببرمش
حالا که اجازه صادر شد
گیگیلی بپر بغل من آقا ما رفتیم عشقو صفا
دلت بسوزه تو (زبون)

ممنون

الهه باران سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
اینم ادرس قبلیم
حتما ببین بعد برو سیر و سیاحت و گردش و شمال...آدرس قبلی رو به جای آدرس جدید تو لینک بالا گذاشتم
ببین درس شده یا نه
بازم مرسی هزارتا!

سلام
دیدم خوبه ولی نمیدونم چرا سریع وب جدیدت باز نمیشه باید زودی باز بشه ولی فک کنم مشکل از منه (چشمک)
آره دیگه سیرو سیاحتو زیارتو آخه میخوایم یه سرم قومو اینا بریم
قابلی نداشت هوارتا

فاطمه سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

سر یه هفته برگشتیااااااا

من نمیدونم(نگاه)

میخوام برم یه یک ماهی بمونم (نیش)
شوخی کردم کی جرات داره به حرف تو گوش نده
به کسی نگیا تو هم مث خاله سوسکه ای هم مهربونی هم جذبه داری (نیش)
میخوای اصلا نمیرم هان نگا منا دلت میاد نرم میرمو زودی میام
قربونت برمیگردم

نیاز سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام خوبی؟؟....من بلت نیستم لوگو بزارم تو وبلاگم!!گریه...بهدشم شمال بهت خوش بگذره جای منم خالی کن گریههههه من میخوام بیام بازم گریههههه

سلام ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟؟؟
نه ه ه ه حالا بعدن یادت میدم غصه نخور گریه هم نکن آفرین دختر گل باش
مرسی.. حتما جاتون خالیه
ایول حالا یه بار برنامه میچینیم همه با هم میریم
اصلا سه نکن تورو آسکی میبرم باش
قربونت بابای

نیلوفر سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 10:03 ب.ظ

خوش بگذره

به به به الیک سلام نیلوفر خانوم
احوال شوما
کم پیدایی قهری با ما !!!!!!
ممنون جاتون خالیه

توت کوچولو چهارشنبه 23 خرداد 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

اوووووووووووووی کجا میری!

چه دیر رسیدم!:دی!

بابا زودی بیای ها دلمون برات میتنگه!

میگما منم آپم!چه خبره تکراریی!چه کنیم!
بابای!

سلام توت کوچولو جون

آآآآآآآآآ مسافرت
نه بابا دیر کجا بود به موقه رسیدی هنوز شامو نکشیدیم (نیش)

جونه من باش دروغ نگیا (چشمک)
منم دلم برات تنگولیده بود

سروناز شنبه 26 خرداد 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام اقا موشه خوبی
اااااااااااااااااااااه
من هر وقت می خوام با یکی دوس بشم اون میزه می ره
از خودم نا امید شدم
خوب وقتی اومدی بازم میام
خوش بگذره

سلام سلام خوبم شما چطوری؟؟؟
تو امودی چه خوب شد
من رفتم چه بد شد
من دباره اومدم چه خوب شد
توهم دباره بیا بهتر بشه
ایول یه دوست جدید
چیچیو میزاره میره من هستم بدو بیا دوست بشیم (ذوق)
در نا امیدی بسی امید است من به خاطر تو برگشتم مگه نه بچه ها !!!!!
آفرین بدو بیا
قربونت

فاطمه یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 08:55 ق.ظ

خودت خودتی:|

گی گی گی گی گی (چشششمک)

فاطمه یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 08:55 ق.ظ

موشیییییییی کجایییییی؟؟؟


نیاززززززز نیسسسسسسسسسسسسسس(گریه)

همین جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آره این دختره بی معرفت زیر آبی میره رفته یه وب جدید ساخته خبرم نمیده
ببین تو که از این کارا بلت نیستی

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://k2-4u.com

سلاموبلاگزيباييداريبهمنهمسربزنتكتولزيكدشمنسرسختبرايپسوردسندرهاhttps://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help Tak Tools 2 Beta.GIFhttp://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak Tools 2 Beta.zipSendtoallPlz

سلام من که نتونستم بخونم چی نوشتی (نیش)

مرجان سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام موشی جونم
هنوز نیومدی ؟

دله گیگیلی برات تنگولیده

دلم براتون یه ذره شده بود جون خودم وقتی نظراتونو دیدم کلی خوشحال شدم
قربون اون گیگیلیت برم من (بوس)

فاطمه پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

تو برنگشتی آقا موشی

بابا بیا دیگه مثل اینکه زیادی تویلت گرفتناااااااااا(خنده)

چرااااااا اومدم (نیش)

ده آره هر چی من میخواستم بیام بچه ها گریه میکردن میگفتن نرو نرو بازم بمون زورکی اومدم جون خودم
جاتون خییییلی خالی بود
راستی شوشو چطوره سلام بنده رو ابلاغ کنین
بازم راستی دمت گرم بیا توهم یه گاهی اینجارو آپ کن منم که نمیرسم تند تند آپ کنم باش بدم پسوردمو ؟؟؟؟؟

مهشید پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.caticef.blogfa.com

من عاشق این لوگوت هستم. خیلی بیسته. آفرین به حسن انتخابت.

ممنون قابلی نیست میدمش به شما قربونت قبلی هم قشنگ بود اگه دیده باشی

مرجان پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موشی جونم سلام عرض شد

گفتی یه هفته میری ولی شده ۹ روز !!!

سلااااااااااااام مرمرجان جونم دلم واستون تنگ شده ه ه ه ه ه گیگیلی کجاش بگو بیاد یه ماچش بکنم

ده آره یه دو روز جات خالی رفتیم مشهد از اونور

امینه جمعه 1 تیر 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

آقا موشه حالا خداییش شما پسری؟!
ببخشید فضولی می کنم آآ... آخه به نظر من احساساتت از یه پسر 21ساله خیلی لطیف تره!

ببین مگه پسرا احساس ندارن
درسته تو مشکلات بیشتر تا دخترا سر سختن ولی تو مسایل عاطفی از دخترا شکننده ترن دلشون بلعکس دخترا مث آینه صافو نازکتره

از کجا ملوم (نیش)نه بابا پسرم

بازم بیا باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد