!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

آره ما اومدیم

 

سلااااااااااااام سلام

کیف حال همگی کوکین چه خبرا انگار چند روز نبودم خبراییه بوی توطعه میاد (چشمک)

خوب دوستای بامرامم چطورن خوبین ؟؟؟؟؟؟ دلم واستون تنگ شده بید یه زره آخه نیست هر شب با موبایلم وب همتونا سر میزدمو میخوندم فقط نمدونم چرا نمیشد نظرو اینا بدی تچنولوجیرو دارین آخ دارم خفه میشم از زور خستگی 2 روزه اصلا نخوابیدم بیشترشو پشت رل بودم پدرم در اومد خیییییییییییییییییلی خیییییلی جاتون خالی بود کلی خوش گذشت بهمون ایشالا یه سفر با هم دیگه میریم ، ببینم کی گفته من خاطره نویسم به جون خودم دو تا دفتر خاطره دارم همش سفیده سفیده ، جمعه رسیدیم

اولش قرار بود با اتوبوس بریم ولی من که گفتم عمرا بیام بیخیال من بشین بعدش قرار شد دیگه با ماشین بریم خلاصش صبح زود ساعت ۸ پاشدیمو راه افتادیم تا تهران که اتوبان بود ولی از تهران تا شمال پدرمون در اومد خدایش اگه این پلیس راه نبود چی میشد فک کنم روزی صد تا تصادف میشد مارم که بچه مثبت نزدیکای شمال که شدیم یه جاده صاف جلوم افتاد منم عقدمو خالی کردم رو صدو ده بیستا میرفتیم ییهو دیدم یکی از پشت سر میگه سواری پژو بکش کنار ،من : بچه ها با منه نه بابا با ما نیست برو بچ : خاک بر سرت وایسا الان جریممون میکنه من :وای نمیسم من میترسم به زور بچه ها وایسادیم اومدم پایین عمو پلیسه پرسید آقا پسر میدونی سرعتت چقد بود منم اومدم تحویل بگیرم گفتم سلام جناب سرکار که برو بچ زدند زیر خنده دیدم اوضا خیته الانه که ماشینو بخوابونه گفتم فک کنم یه ۱۱۰ تا بود جناب مجازه مگه نه بچه ها خلاصه ماشین حسابشو در آوردو هفت هشتا سبقت غیر مجازو سرعت غیر مجازو اینارو حساب کرد با مرام بیست هزار تومان جریممون کرد دمشون گرم جون خودم خیلی زحمت میکشن مخصوصا امسال که عجیب جاده ها رو کنترل میکنن

جاتون خیلی خالی بود حسابی روحیه گرفتم خیلی باحال بود تو این چند روز دوستای خوبی پیدا کردم مث خودتون با مرام فک کنم اندازه یک هفته کمبود خواب پیدا کردم آخه همش به گشت بودیم روز آخر بچه ها : خوب امروز دیگه باید بریم ، من‌ : من نمیام ،یعنی چی نمیای پاشو وسایلو جم کنیم بریم به شب میخوریما ، به من چه من نمیخوام بیام بازم میخوام بمونم ، دیدیم انگار را نداره منم پیشنهاد دادم بریم یه چند روزی مشهد که به شرتی که بیشتر راه رو خودم برونم تثبیب شد انداختیم به طرف مشهد یه صبح تا شب بکش رسیدیم مشهد واسه همینه که یه کم طول کشید جای همگیتون زیارت کردم ، نزدیک بود بچمون بره اون دنیا داشتیم واسه خودمون تو یه بلوار داخل یکی از شهرای نزدیک مشهد میرفتیم ییهو یه صدای محکم اومد اولش خشکم زد بعد دیدم یه پرایدی اوسکل ویزی از بغلم رد شدو آینه بغل ماشینو با خودش برد انداختم دنبالش که از یه بیراهه فرار کرد مارم بیخیالش شدیم کثافت وانستاد یه معذرت خواهی بکنه البته شانسش گفت وگرنه کتکرو خورده بود دو سه روزیم مشهد موندیم که خیلی صفا داد صبح زود راه انداختیم اومدیم که دم شب رسیدیم تهران گفتیم تو شب رانندگی نکنیم که شور انداختیم رفتیم تو مرقد امام شبو موندیم جاتون خالی حاجی چه صفایی کردیم تو مرقد نشود یه دقیقه ما بخوابیم چند تا موتوریه اسکل تا خود صبح ویراژ دادندو بوق کشیدند من نمیدونم چی فک میکنند نصف بودجه مملکتو اومدن قصر ساختن اونوقت نمیتونن جلو چاهارتا موتوریو بگیرن دو بار زنگ زدم 110 گفتم بابا بیاین خودمون هواتونا داریم بازم نیومدن منم زنگ زدم گفتم نیاین خودمون اقدام میکنیم اومدن یه تابی خوردن رفتن نتونستن کاری بکنن تا خود صبح اینا ویراژ دادن حتی سپاهیا دم بهشت زهرا هم جرات نکردن بهشون تذکر بدن بابا نمیتونین چرا انقد ادعا میکنین حالا اگه تو خود شهر بود دلم نمیسوخت ، صبحش پا شدیم بریم نماز بخونیم کفشامو گذاشتم تو نایلون اومدم برم تو دیدم یکی میگه برادر برگشتم یکم اینورو اونورو نگا کردم دیدم یه بسیجیه پرسید میخوای بری زیارت منم گفتم نه بابا میخوام نمازمو بخونم یه کم سرخ شد بعدش گفت کیفتونو بزارین رو دستگاه منم از لجم کفشامم گذاشتم همه خندیدند

فک کنم دیگه وبمو فیلترش کنن

 

خوب کاری باری عمری فرمایشی من برم یه کم بخوابم آخه جمعه تا حالا از شانس ما همش مهمون داشتیم یه کم فس شدم بر میگردم وب هاتونم میام بعدا سر میزنم نظر میدم

 فعلااااا

نظرات 38 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
وب خوشرنگی دارین
تبادل لینک؟

سلام عزیزم
قربونت قابلی نیست
باش هستم
میام بهت سر میزنم

فاطمه یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

علیک سلام آقا موشی
رسیدن به خیر
نبودی همه رو شوهر دادم رفتن(نیش)


ببین یه چیزی هی یادم میره اون اولش ۶۰ بود بعد شد ۵۰
مطئنمممممممم(نیش)

برم بخونم ببینم چه کردی
فعلن
یا حق....

از اومدنت دیگه داشتم نا امید می شدم:|

سلاااااااااام
قربونت ممنون جات خیلی خالی بود

نه ه ه ه ه ه ه ه ه (گریه)
ای بی معرفتا دو روز نبودما

چی ببین من تازگی خنگ شدم نگرفتم چی ۶۰ بود بعد ۵۰ شد هان ؟؟؟

نخونی سنگین تره فعلا چرت نوشتم خستگی سفر از تنم بره مفصل توضیح میدم

نه بابا ما که از این شانسا نداریم (چشمک)

نیاز یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 01:47 ب.ظ http://aiw.blogfa.com/

سلام...کجایی بابا؟دیگه داشتم نگران میشدم...رفتی اونجا کنگرینا لنگرینا!!!!....خوش اومدی...خوشحالم بهت خوش گذشته....ادرس وبلاگ جدیدمو گذاشتم نگی خبر ندادما...شاد باشی

سلاااااام سلام تو چطوری خوبییی؟؟؟؟ ممنون نموردیم یکی نگران ما شد (نیش) گفتم بزار تلافی هر چی مسافرت نرفتمو در بیارم
مبارکه مبارکه شیرینیشو بده پس

داشتم تازه فوشت میدادم گفتم بی معرفت . . .

قربونت ممنونم

میام تو هم شاد باشی

مرجان یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی
الهی بمیری موشی ! خون به جیگرمون کردی موشی . چرا اینهمه دیر کردی ؟

چرا انقده اینجا تنگ شده ؟ احساسه خفگی بهم دست میده

خوشحالم برگشتی موشی
شاد باشی

سلام سلام احوال شوما؟؟

خدا خفت نکنه دختر .. نگرانم شدی معذرت خیلیییییییییییییی.. دست تقدیر منو کشوند امام رضا
فک نکنی یادت نکردمااااااااااااااا


نه ه ه ه ه ه خفه نشی حالا یهو (چشمک) نه جونه من چطوریه مگه اصلا میخوام یه قالب دیگه بسازم

مرجانی دلم خیلی گرفته خیلیییییییییی

منم خیلی خوشحالم اگه یک درصد دلم میخواست بر گردم فقط واسه همینجا بود

راستی مبارکه انگار داریم هم شهری میشیم حالا بعدا میام مفصل حالتو میگیرم (نیش)

قربونت

تو باز این گیگیلیو نیاوردی (گی گی گی گی گی گی )

توت کوچولو یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام خوبی؟!

دست گلام چطوری بودن . . .؟!

باشه یه مستخدمم واس یو سند میکنم چطوره ؟!

هنوز پستت رو نخوندم ولی نامرد حالا دیگه مارو با خودت نمیبری مسافرت؟!
دارم برات!

برم بخونم چه خبر بوده!

بابای

سلام خوبم تو چطوری؟؟؟

عالی بود ببین میخوایم با بچه ها بریم پمپ بنزین آتیش بزنیم هستی بیام دنبالت !!

بابا بامرام بنداز بیاد

ااا من که گفتم بیا بریم تنایی حال نمیده خودت نیومدی بد جنس

آره بخونو بیا
منم میام
بابای

شاذه دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

زیارت قبول
بابا مواظب حرف زدنت باش. فیلترت می کنن!!!

سلام
ممنون . جاتون خالی بود

آخه عصابمو خورد کردن حقیقت اگه واسه اونا تلخه واسه من شیرینه (نیش)
فیلتر کنن به جونه خودم جراتشو ندارن
اینایی که من میشناسم بابا جرات نکردن 4 تا موتوریا بگیرن وای به حال ما که دارن واسمون مملکت داری میکنن

توت کوچولو دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 02:33 ب.ظ

(خنده زیاد)

میگم این حرف زدنت از فیلتر گذشتسا یکم آبدار ترش میکردی بعد اونوقت من میومدم آبدارچی میشدم(نیش)

آره هستم پمب بنزین آتیش بزنیم بعد خودمونم بریم به هوای ۴ شنبه سوری از روشون بپریم قبول؟!

من که اینجوری نمیام باس برام کارت دعوت بفرستی!

میگما طرحایی که ریخته بودم دیدی؟؟ قشنگن ؟؟میخوای واس تو هم درس کنم؟!

نه دیگه اونوقت باید میومدی ملاقاتیم زندون (نیش)
عمرا کسی بتونه منو فیلتر کنه تو که اینا میدونی

ببین بهم پیشنهاد شده برم ریس جمهور بشم ولی خوب من قبول نکردم نظرت چیه !!!!؟؟؟؟

پاکارم عجیب

خوب باشه آدرستو بده کارتم میفرستیم چیکارت کنم دیگه

دیدم مینم اینارو با قلم کشیدی یا با کامپیوتر درست کردی میدونی که من خودم یه فوتو کار حرفه ای هستم البته با کامپیوتر طراحم .....

توت کوچولو دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 06:22 ب.ظ

با کامپیوتر آخه به اونا میخوره با قلم باشن؟؟!

باشه آدرس رو بنویس : دوتا کوچه چپ سه تا پایین بعد به بنبست که رسیدی برگرد عقب. . .همینجوری برو تا گم بشی اونوقت منو میتونی پیدا کنی . . .

نه رئیس جمهور خوب نیست شانت میاد پایین آدم باید با کلاس و با پرستیج باشه رئیس جمهور که بشی اولین نفری که ولت میکنه منم

حالا اگه میخوای دیگه نیام پیشت برو رئیس جمهور شو اوکی؟!

جوابمو بدی . . .مثه همیشه هر روز آپم امشب هم آپم اومدی آی دی هم بذار اوکی؟!
بابای

گفتم یهو تبکر جدیده (نیش) خودم از این طرحا چشم بسته درست میکنم حالا کم کم یادت میدم حرفه ای بسازی
من تا یک سال پیش همه پوسترهای شادمهرو من درست میکردم ولی دیگه ازش بدم میاد (اوق)

ببین پیدا کردم دعوت نامتا کسی خونتون نبود دادم همسایتون بپر برو بسون تا گربشون نخوردتش

ببین عقده ای میشما ببین دیگه وزیر امور خارجه رو بزار بشم آخه طفلکیا ناراحت میشن این دیگه با کلاسه دور دنیا میتابم حالا شاید یه سفرم تورو بوردم اگه بچه حرف گوش کنی باشی

نه دیگه نمیشم !!!!!!!!!

یه فکری اصلا میخوام همون کاره هکریمو ادامه بدم سایتای بزرگو حک کنم باج بگیرم تو هستی سودشم نسف نسف باش


او حالا کی جوابتو ندادم من !!!!!! میام شب میام الان کلی کار ریخته رو سرم

الهه باران دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

سلا آقا موشی
فکر کنم بهت خیلی خوش گذشته که اینهمه حرف زدی و نوشتی!!!
همیشه باید خوش بود...چون آدم همیشه که جوون نیست!!!تا جوانی ، جوانی کن ای جوان امروز! ...
می خونم ...بعد نظرم و می گم!
خوش باشی

سلام سلام
چطوری ؟؟؟؟؟؟؟
ای بدک نبود جای شما خالی بود
آره دیگه دور غصه رو خط کشیدم والا به خدا مگه چند وقت جونیم
ایول زدی تو خال
بخونو بیا
قربونت تو هم

نرجس سه‌شنبه 5 تیر 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://narjess.persianblog.com

همیشه به گردش...

نه بابا همیشه کجا بوده بعد کلی وقت ........

مرجان سه‌شنبه 5 تیر 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موشی از اون گردن بندا که به گیگیلی دادی منم میخوام . مردیم از بس با هم دعوا کردیم . چرا بینه منو گیگیلی فرق میذاری تو ؟ (ایشششمولک)

گفتم همون اولش به تو هم بدمو نه که دلم نیومدا گفتم تخته بهتره
یکی دیگه دارم ماله تو اصلا همون اولش به نست تو خریدم آخرشم رسید به خودت بگیر انقد با این گیگیلی دعوا نکن
آقا ما اینجا آرامش نداریم همش صدای تو و گیگیلی میاد میفروشم میرما

توت کوچولو چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 01:57 ب.ظ

بدو بیا یه آپه ۶۰۰ صفحه ای کردم خوراکه خودته موشموشک!

بعد از ۲ روز باز سر و کلم پیدا شد!هوووورااااااااا

وااااااااااااا آره خوراکمه البته این روزا آبدوغ خیارو بیشتر دوست دارم (نییییییییییییییییییش)
د گفتم با این شیرین کاریات بلایی سرت اومده نزدیک بود لباسه زورو مو بپوشم بیام
الان باید زودی برم آخر شب میام میخونم

فاطمه چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

گربه بخورتت آقا موشه چه باحال شده اینجا
آخییییی نازییی
موش موشی

جایزات پنیر...بگیرشش(نیش)
تو آپ کن ببین کی اینجا سفرشو باز میکنه
(نیش)

بای بای آقا موشی

موش بخورمت چه کنیم دیگه تو که نمیزاری واست قالب درست کنم عقده ای شدم واسه خودم ساختم
اگه دوست داری کدشو بدمت هان؟؟

ایووووووووووووووووووول پنیر من دیگه کسیو نمیشناسم (عینک)
جون خودم زیاد وقتشو ندارم تو که میدونی (چشمک)
چی چی یو بابای آقا موشه تازه گیرت آوردم
بیشتر بهم سر بزن وگه نه میگم پیشی بیا منو بخور پیشی بیا منو بخور (نییییییییییش)

شاذه چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 05:02 ب.ظ

چه خوشمل شده اینجا!

سلام ممنون دروغ که نمیگین از قبلیش بهتره
شرمنده وقت نکردم بهتون سر بزنم ادامه اون داستانو خوندم خییییلی قشنگ تمومش کردی این یکیم دارم میخونم

نیلوفر چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام
به به اینجا چه خوشگل شده...
حسودیم شد :((

سلام سلام
احوال شما خوبی ؟؟؟؟
اگه من اینجارو خوشکلو رومانتیک کنم تو بیای (غشششششش)
جدی میگی ممنون انقداهم که میگی قشنگ نیست حوصلم سر رفته بود اینا ساختم
حالا واسه تو هم میسازم چه کنیم دیگه بگو چه مدلی خوشت واسم توصیفش کن منم سعی میکنم قشنگ بسازم البته یوخده طول میکشه

توت کوچولو پنج‌شنبه 7 تیر 1386 ساعت 12:26 ق.ظ

هی بدک نیست ولی میتونی خوشتل ترش کنی!(قالبه وبو میگم)

میخواستم بیشتر بنویسم ولی دیدم پسته جدیدی نیست که نظر بدم و چرت و پرت بگم!حرفای دیگمم تو پاسخ کامنتت دادم تو وبه خودم!

زود آپ کن دیگه ولا اون رو سگم بالا میاد‌ هااااااااا!

اوو انقد بد صلیغه نبودی قالب به این خوشتلی
میخوام ساده باشه نمیخوام گلو منگول بهش اضافه کنم

آپ جدید کیلو چند همینجا بیا هی چرت بگو منم انقد چرتو پرت واسه گفتن دارم که نگو فقط نمیتونم درست به هم ربطشون بدم آپ کنم

اوخی انقد من سگ دوست دارررررررررررررم که نگو بپر بیا بغلم (نییییییییییییییییششششششششششششششششششش)

نیلوفر پنج‌شنبه 7 تیر 1386 ساعت 10:44 ق.ظ

به زحمت نمیندازمت...آخه قراره یکی برام بسازه...فعلا منتظر اونم...اگه دوست نداشتم بهت میگم...
خیلی لطف کردی :)

باش نه بابا چه زحمتی تا باشه از این زحمتا باشه
قربونت

امینه پنج‌شنبه 7 تیر 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام آقا موشه!رسیدن به خیر ... زیارتا قبول
خوشحال شدم برگشتی.
بازم سر میزنم
بابای!!

سلام امینه جون
چطوری ؟؟
ممنون جاتون خالی .... مرسی خدا قسمت شماهم بکنه
منم خوشحال شدم دباره اومدی
ببینم تو آدرسی وبی چیزی نداری
آره بیا خوشحالم میکنی
اینجا متعلق به خودته

لیلا پنج‌شنبه 7 تیر 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog

سلام.اقا موشه خیلی با حالی می گم اگه بیای خونه ی ما من به بابام می گم که تو موش خوبی هستی کارت نداشته باشه
اخه باباییی من از موش می ترسه

سلام لیلی خانوم
خوبییی؟؟؟
مرسسسسسسسی لطف داری شما
نه ه ه ه من فک میکردم فقط مامانا از موش میترسن نگو بابای تو هم از موش میترسه
من موشه نترسیم اگه اومدم خونتون قول میدی پنیرم بدی
نکنه داری نقشه میکشی بیام هی دممو بکشی هی منو خفه کنی راستشو بگو !!!!

توت کوچولو جمعه 8 تیر 1386 ساعت 07:53 ب.ظ

آپ کن دیگه اه ه ه!

من با شعری آپیدم بیا کیف کن!

دلم گرفته توت کوچولو

میام میخونم حالا.

مرجان جمعه 8 تیر 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

نه بابا ! موشی و اینهمه تغییر ؟ خوب وبلاگتو صفا دادی ، ولی حالا چرا سیاه ؟ اول شادمولک تر بودا ؟

آهنگه وبلاگت هم خوکشله ولی من همون گوگوشه خودمونو بیشتر می پسندم .

شاد باشی

خودت که بهتر میدونی نمیتونم همینطور بشینم باید همش کرم بریزم زورم رسیده به این وبلاگ (غغغغغششششششش)

نه بابا سیاه نیست بزار برم ببینم
از این قلب قلب قلب قلب قلببیاش خوشم اومد قشنگه نه مث قلب منو خاله سوسکس مگه نه ؟؟!!!

از این آهنگ یوخده خاطره داشتم واس همین گذاشتم الان میخوام عوضش کنم

گوگوش که عشقه مخصوصا اون آهنگ که با مهران خونده یادم نیست اسمشو
قربونت برم مهربون (اوق)

نیلوفر شنبه 9 تیر 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://niloos.persianblog.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگه فقط سیاهیش یکم چشو اذیت می کنه البته صددرصد سلیقه شما حرف اولو میزنه چون خانه متعلق به شماست,موفق باشی

سلام خوبی ؟؟
چیدونم آره خیلی سیاهه شاید عوضش کردم
از وب رنگ روشن زیاد خوشم نمیاد سعی کردم از رنگایی استفاده کنم که چشمو نزنه چیدونم
ممنون از نظرتون شما لطف دارین
مهم نظر شماهاست من که خودم نوشتم نمیخوام که باز بخونم وبمو پس متعلق به شماست

توت کوچولو شنبه 9 تیر 1386 ساعت 01:25 ب.ظ

ممنون از هدیه اما نمیذارمش(زبون)

چون اولا به وبم نمیخوره زیاد!دوما عکسش خاطره ی بدی رو برای یکی از دوستام یاد آور میشه!منم به احترامه دوستم نمیذارمش!

به هر حال ممنونم قربونت!

اگه آپ نتکنی دیگه نمیام ها(تحدید)

بابای

باش هر طور میلته گفتم از حیونا خوشت میاد گفتم

ایول که به دوستات انقد احترام میزاری



اختیار دارین
پس یه نفس راحت میکشم من (نیش) شوخی کردم

ببین الان اصلا حسش نمیاد

نیاز شنبه 9 تیر 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام....ااا...ببخشید اشتباه اومدم...
سلام....ااااا.....بازم که اینجاست....اهان تغییر دکور دادی؟؟...مبارک باشه.....
هنوز که اپ نکردی؟؟؟....
پاشو بیا اونجا کارت دارم.....زود باش.

سلااااااام نوچ اشتباه نیومدی
آره میدونم زشت شده نمیخواد بگی

نه وای سادم بیرون حسش بیاد آپ کنم (نیش)

نه بابا چیکارم داری تله مله ای چیزی که برام نزاشتی
اومدم

نیاز شنبه 9 تیر 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

جوابتو همون جا بین کامنتا دادم اقا موشه مهربون!

خوندم ممنون نیاز مهربون تر

پدرام یکشنبه 10 تیر 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://pedygol.blogspot.com

سلام بر آقا موشه گلمنگلی!..
خوبی؟..خوشی؟..
مرسی عزیز از دست گلت..اولندش که درسته که من نیستم اما این خونه هه اصلا در مر نداره!..درشو کندم با خودم بردم ولایت تا یه وقت کسی هوس نکنه بیات در رو ببنده!..یه ربات هم دم در کاشتم که گل و شیرینی ها رو تحویل میگیره و از مهمونا پذیرایی میکنه!..
بعدشمم اینکه به بهههههه..همیشه به سفر!..کلککککک..رفتی شمال و هیچی از اونجا و کارایی که کردین (که البته خودمونم میدونم چه کارایی بوده!!) نگفتی..اونوقت همش یه روز مشهد بودی از سیر تا پیازش رو تعریف کردی!!!..بروووووووووو..خودتی!!!..
بعدش ترم اینکه..مگه اونجا هم ۱۱۰ هستش؟!..یعنی زنگ میزنی ۱۱۰ از تهران پلیس میفرستن؟!..جل الخالق!!
حالا بیلاخره سوغاتی ما کو؟..از شمال آوردی یا از مشهد؟؟!!..من ترجیحا سوغاتی شمال رو میخوام!!!!..;)
راستی..
برای پادردتم شرمنده..کاریش نمیشه کرد..یا باید قطعش کنی یا بسوزی و بسازی!..پیریه دیگه و هزار و شونصد و نود چنجتا درد بی درمون!!!

سلام سلام دکتر جون عزیز تر تر تر از تر
خوبم تو چطوری ؟؟؟؟
قابلی نداشت .. مینم فک کردی چطور این گل مولادو اتاق متاقات همچین سر زند و تمیز نمیزن جونم واست بگه تازه رفته بیدی ولایت که من از اونجا رد شدم دیدم درو دولت بازه گفتم نکنه دزدی چیزی اومده دیدم نه بابا خبری نیست فرداش دباره رفتوم دیدم بابا کاره خودت درو باز گذاشتی خیلی جلبیا منم حس فردینیم یوخده گل کرد هر روز خونه زندگیا آبو جارو میکردیم آره داداش چی فک کردی راستی یه سریم به یخخخچالت زدم دمت گرم چه کیک خوشمزه ای بید مینم خودت پختی خواهر دستور پختشا به منم میدی عزیزم آخه چن وقته بچه هام هی گیر میدن مامانی برامون کیک بپز (نیش)

اووووووو من نفهمیدم همیشه به سفر ینی چی اونوخ ننه بده یه قرن ما رفتیم مسافرت خدا از دهنت بشنود اگه اینطوری بید که به منم میگفتن دکتر جون (نیشتر)
مینم دکتر مگه تو نفهمیدی نگو نه !!!!!!! گوشتو بیار جلو بگمت :::: میگن جدیدن میگیرن فیلتر میکنن میزنن فرار میکنن حاشا میکنن .. اونوخ من چطوری شمالو بتعریفم آخه دلت میاد
آخ دکی بردیم تو اون حالو هوا چه حالی ما نکردیم تو شمال جون خودم جات خالی ...................................
قبلشترم بگم دو روز رفتی ولایت خبرا از دست رفته چه فلاکتی میکشی دکتر ینی یه تلویزیونم نداشتی آخی ۱۱۰ که سهله اونجا یه گردان سپاهیم داره اصلا به جونه خودم اونجا پادگانه به کسی نگیا خیلی چیزا اونجا کشفیدم میام برات میگم

ایول سوغاتیم برات آوردم از شمال میگن جنساش حرف نداره !!!!! یه ذره هم قاتی نداره یه تخته برات آوردم ( چشمک)))))))))))) آره بچه ها یه تخته از اینا که روش سبزی مبزی خورد میکنن آوردم براش یهو فک نکنین از اون تخته هاستا (نیش)

ننه راه علاج پادردمو آوردم دیگه نمیخوام (((((چشمک)

توت کوچولو یکشنبه 10 تیر 1386 ساعت 10:54 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام اینا!میبینم که اددمان را پاسخیدی!

آما اون خنده ی شیطانی چه بود گیدر؟؟(دیگر)

آپم!بابای

سام علیکم وا حالا کی من نپاسخیدم تا حالا ننه
مینم تو خوبی الان !!!!!!!!!! کدوم خنده شیطانی
بیام ببینم چیز خورت نکرده باشن
اومدم

مرجان یکشنبه 10 تیر 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

آخه چرا آپ نمی کنی موشمولکه من ؟

به به به مر مر جان خودم ببین الان دو روزه نشستم وسط باغچه ولی نمیدونم چرا حسش نمیاد (نیش)

نیلوفر دوشنبه 11 تیر 1386 ساعت 08:28 ب.ظ

موشییییییییییییییییییییییییییییی
اصن من یه قالب می خوام...
می خوام بک گراندش سفید باشه و فقط سایه ی یه گل نیلوفر توش باشه...
گلشم بخوای لینکشو برات میزارم...
بعدم چون نیلوفره آبی میگن معمولا، می خوام رنگ وبم آبی آسمونیه خیلی خوشگل باشه...
عکسه نیلوفرشم انتخاب میکنم...
موشییییییییییییییییییی
برام درست میکنی؟

پیشششششششششششششششی
علیک سلام
منم میخواااااااااااااااام (گریه ه ه ه ه) البته پنیر (نیش)
باش گلم عکس این نیلوفر رو باید بدیم
هر چی عکس توش میخوای به کار ببری بهم بده بعد اون آبی آسمونیم که میخوای به نظرت اون رنگ قالب قبلیم چطور بود یا همین بلاگ اسکای خودمون رنگ بندیش قشنگه نه
باش میسازم براااااااااااات فقط عکسو لطف کن
راستی از امروز که به رده من نیستم البته ظهر میام
پیششششششششششی
ییییییییییسسسسسسسسسسس

نیاز سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 01:35 ب.ظ

یالا یالا ما اپ میخوایم یالا!

آپ میکنم الان آپ میکنم الان

نیلوفر سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 03:16 ب.ظ

ببین موشی میگم اگه این عکسرو
http://babae.persiangig.com/image/GOL_26.JPG
بزاری بک گراند قالب فقط گلش پایین کنار صفحه سمت چپ باشع بهتره یا مث وب خودت کوچولو کوچولو تو بک گراند پخش باشه و یه دونه بزرگترشم کنار اسم وبلاگ باشه؟
نظرتو بگو

کوچولو کوچولو که بد میشه کلیم زیاد باب میل نیست
یه عکس بهتر دارم که از این جلبک پهنا هست رو آبه ها توش هست اونا میزارم

امینه سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

کجایی موش موش خان؟!پیدات نیست.
منم سرم خیلی شلوغه البته فرصت نکردم سر بزنم.گفتم لابد بعد از این همه وقت آپ کردی.
بیا بابا دلمون واست تنگیده.

به به سلام امینه جون چطوری ؟؟؟ مهم شدم (نیش)
اووووف درکت میکنم عجیب میخواستم ولی منم مث خودت نتونستم
ذووووووق (خجالت) ببین به خاطر تو هم شده امروز آپ میکنم (نیش)

نیلوفر سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام موشی...
وا نشد...سیو کردم برم ببینم...
خیالت راحت دیلیت کردم...
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام نیلوفر...
کلا میهن بلوگ قاتی کرده هیچکدوم از وباش باز نمیشه
آفرین دختر حرف گوش کن
یوخده از عکسای وبتو طرحیدم
خواهههههههششششششش به خاطر چی من که هنوز نساختم
یه چند روز دیگه کار داره آخه روزی 1 ساعتم وقت نمیشه بشینم پای کامی

مرجان سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موشی ؟ میشه بگی چرا وبلاگتو آپ نمی کنی ؟

تو که با پیشی ها خاطره های هیجان انگیزی داری ! خب یکیشو تعریف کن برامون یخده بخندیم (نیشمولک)

به جونه گیگیلی وقت ندارم اینم که میام یه نظری چیزی میدم فقط در حد 5ژ6 دقیقه هستش اصلا چند روزه وقت فکر کردنم ندارم
پیشی بیا منو بخور پیشییییییییییییی بیا منو بخور از دست این مرجان نجاتم بده (نیش)

نیاز سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 09:50 ب.ظ

اقا موشه مطمئن باش نظرت خیلی برام مهم...به خدا میام هر روز و به همتون سر میزنم....شاید یه وقتی هم نوشتم...ولی دوست خوبم الان درکم کن....خواهش میکنم....ازم ناراحت نشو.....تو یکی از بهترین دوستان منی...هیچ وقت شک نکن....فقط بزار یه کم خودمو پیدا کنم!
دلم میخواست پستمو دقیق و کامل میخوندی تا حالمو بفهمی.
من همیشه به همتون سر میزنم مطمئن باش

جونه من ! ایول ایول داش نیازو ایول آفرین
ممنووووووووووووووون
باش بورو بهتر شدی بیا بنویس
یه چیزی میدونی فرق وب من با وب تو چیه ؟؟ وب من همش چرتو پرته اگه خیلی بیکار باشی میای دوساعت میخونی حالا شاید یه کمی آخرش خندیده باشی اونم محاله ولی وب تو همه مطالبش آموزندس آدم یه چیزی یاد میگیره
خوندم همشو منم تا ناراحتم از یه چیزی میام وبو حذف کنم برم بیخیاله اینجا و اونجا بشم باز میام قالبو عوض میکنم (نیش)
میدونی مشکل تو چیه ؟!! واسه اینکه زیادی مهربونی اینو جدی میگم

توت کوچولو سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 11:36 ب.ظ

آپم!

دفعه قبل بیش از اندازه خوردی!هنوز زنده ای؟؟پس چرا نمردی؟؟

تو که موشی پس این جونه سگی رو از کجا اوردی؟؟(زبووووووووووون)

بابای

میام
او نه جونم تو تقلبیشو آورده بودی مسموم شدم
چیه فک کردی مث تو نازک نارنجیم که تا یک ماه گیج گیجی بزنم ( قهقهه)
برو تازه کار حاجی ما خودمون آخر این صحبتاییم (زبوووون)
بیام ببینم

نیلوفر چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

موشی اندازه ی صفحه درست شد...هوراااااااااااااااا
اینم لینک عکسایی که داشتم
http://babae.persiangig.com/image/GOL_26.JPG

http://babae.persiangig.com/image/AABL001361%5B1%5D.jpg

http://babae.persiangig.com/image/alam.lotus%5B1%5D.jpg

http://babae.persiangig.com/image/740049.JPG

http://babae.persiangig.com/image/586062.JPG

http://babae.persiangig.com/image/anzali%25200005%5B1%5D.jpg

http://babae.persiangig.com/image/SIN%2520Singapore%2520Botanic%2520Gardens%2520lotus%2520flowers%2520buds%2520and%2520fruits%2520b%5B1%5D.jpg

موشی همینا رو داشتم...

ایول چیکارش کردی خوب شد ؟؟
دیدم قشنگن
منم از تو یه سی دی کلی پیدا کردم

امینه چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

دیدی آپ نکردی؟!مرده وقولش!!
(چشمک)

سلام چطوری ولی من که آپ کردم
رو قولم هستم (نیش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد