!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

تو لد حضرت فاطمه زهرا ¤ روز مادر ¤ مبارک

 

سلاااااااااااااام

 

احوال شما خوش میگذره ؟؟؟

تولد حضرت فاطمه زهرا و روز مادرو به دوستای گلم و همه مادرای دنیا تبریک میگم

 

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد. گاهِ بیماری ام، طبیبی بودی که دردم را می شناسد و درمانم می کند. گاهِ اندرزم، حکیمی آگاه که به نرمی زنهارم دهد. گاهِ تعلیمم، معلمی خستگی ناپذیر و سخت کوش که حرف به حرف دانایی را در گوشم زمزمه می کند.

گاهِ تردیدم، رهنمایی راه آشنا که راه از بیراهه نشانم دهد. مادر تو شگفتی خلقتی، تو لبریز از عظمتی؛ تو را سپاس می گویم و می ستایمت.

 

 

 

 

 

 

مادران اسوه های فداکاری، جلوه های صبوری و آینه های بردباری اند که کودک را از آغاز بودنش در آغوش پر مهر خویش گرفته و در پناه حمایت خود می پرورانند. لحظه ای از فکر کودک خود غافل نمانده و اندکی بی توجهی به او روا نمی دارند. چه زیباست اگر چنین اسوه های صبوری و فداکاری را، گاهِ پیری که نیازمند حمایت و هم یاری اند، با مهربانی و رحمت بپذیریم، دست یاری به سویشان بگشاییم، و مقام بلندشان را پاس داریم. 

 

فاطمه انسانی بهشتی

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: هر گاه مشتاق بهشت می شوم فاطمه را می بویم. فاطمه سلام الله علیها بوی بهشت می دهد. او فرشته ای در پوست انسان است.

 

 

 

                                    

 

عطر یاس

تو مادر شقایق
تو دختر بهاری
شبیه عطر یاسی
نسیم بیقراری

***
چمن چمن گل از تو
بهار، با تو زیباست
تو آن پرنده هستی
که آسمان تو را خواست

***
تو کیستی که اصلا
تو را جهان نفهمید
زمان زتو گذر کرد و آسمان نفهمید

***
تو آفتاب مادر
تو نور چشم بابا
که دیده روی این خاک
کسی شبیه زهرا(ع)؟
تقی متقی

پ .ن‌ : کف نکنین آقا موشه پرفسور نشده شعرو اینا از خودم نیستا ،  کوچک ترین هدیه به همه مادران عزیز و مادر گل خودم

 

نظرات 24 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
بر شما و همه مادران مبارک...

سلام سلام
ممنون
همچنین بر شما هم مبارک

توت کوچولو چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام و هزاران سلامی که از طف من نثار تو میگردد(چشمک)

خوبی؟؟

بابا میگفتی یه گاوی گوفسندی چیزی قربونیه راحتون میکردیم!بالا و پایین و چپ و راست خر منم وسط آپ کردی!چشم نخوری مادر!(نییییییییییییییییییییششششش)

خدا را هزار مرتبه شکر که این روزه مادر فرا رسید و تو مجبور شدی آپ منی!

یه وقت بذار آن شو یه حالی با هم بکنیم موشی جوووون!

شعره ناز بود!

خوب بسه!دفعه بعد با شتر میام واس قربونی!(زبوووووون)

آخه کاره شما از گاو و گوفسندم گذشته برادر بسیجی!شما خجالت نمیکشی با چارمن ریش میای پارتی؟؟!

هههههههههههههههههههههههههه!غشششششش کردم!

بابای

مگه تورو گیرت نیارم اونوخ . . . .
سلاااام اووووووو چه مهربون (نیش)

خوبم

تو چطوری؟؟؟

نه بابا حضور سبزتون کافیه (نیییییییشش) چه کنیم دیگه!!

آره والا همه که مث تو خبیث نیستن (چشمک)

ده آره یه روز خبر میکنم کارت دارم عجیییب حتما

خودم گفتم (پینوکیو)

ببین یه اسب بیار آخه من گوشت اسبو بیشتر دوس دارم اصلا نکشیمش زنده زنده با هم میخوریم

ببین گیرت بیارم همه گیساتو در میارم از تو سرت
آره هواستو جم کن یهو دیدی اونوخ . ...

هاهاهاهاهاهاها منم غش کردم یکی بگیره منووووووووووو
قربونت

مرجان چهارشنبه 13 تیر 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موش موشی قدر مامانتو بدون لوس ! اذیتش نکن ، سرش داد نزن ، وقتی ازت میخواد براش خرید کنی شونه بالا ننداز پررو !
هروقت رفتی بیرون ، اگه دیر کردی ، زود برو تلفن گیر بیار بهش یه زنگی بزن که از نگرانی دربیاد ننر !

روز مادر رو به مامانت و به همه مادرا تبریک میگم .
شاد باشی

لوس خودتی پررو (زبوووووووووون)
گی گی گی گی گی
نه بابا دیگه انقدم لوس نیستم ملوس آره اگه یه دو روز پیدام نشد حتما زنگ میزنم نگران نشو به توهم زنگ میزنم ننه (ننننننییییییییششششش)

مرسسسی منم به مامان گلت تبریک میگم عزیزم و همه ننه های دنیا
ننههههههههههه یه لیوان چایی بپر بیار (اایییییششش اه اه اه)

قربونت تو هم

سروناز پنج‌شنبه 14 تیر 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام اقا موشه
منم روز مادر رو تبریک میگم به همه مامانای خوب دنیا
خوب منم دوس دارم با شما دوس بشم
دوستیم ؟

سلام سروناز جون
مرسسسسسسسیییییییی
منم تبریک میگم به مامان گل شما
ایول یه دوست خوب جدید
بزن قدش دوست دوست تا روز قیامت (نیش)
میام بهت سر میزنم وحشتناک
منتظر بمون سعی میکنم اولین فرست بیام
باش

نیلوفر پنج‌شنبه 14 تیر 1386 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام
مبارک باشه...
موشی اون وبی که خواستی توی وبم جواب نوشتم برات

سلام
قربونت
رفتم دیدم مرسی
بچه قالبتو ساختم

نیاز جمعه 15 تیر 1386 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام اقا موشه عزیز....
چطوری؟؟...اوضاع روبه راه هست انشاالله؟؟....
واقعا هر چی که در مدح مادر بگیم کم گفتیم....هر چند که میدونیم چقدر ارزشمندن و چقدر در حقمون فداکاری کردن اما یه وقتایی بازم یادمون میره...البته خودمو میگم....یه وقتایی فراموش میکنم اون همه گذشت و ایثار رو....
امیدوارم سایه مهر و محبتشون همیشه به سرمون بمونه....
شاد ببینمت اقا موشه عزیز...

سلام نیاز جان
دنیا به کامت هست یا نه ؟؟؟؟؟؟
خوبم آره بد نبست فقط سرم عجیب شلوغه
آره به خدا . .. مادرا گلن آره منم یه وخدایی یادم میره ییهو (چشمک)

همچنییییین (آمین)

ممنون تو هم شاد باشی شما شاد باشی ما هم شادیم به خدا

زود زودتر بیا باش

امینه شنبه 16 تیر 1386 ساعت 11:40 ق.ظ

مامان گلی تو نوگلی گل واسه گلدون طلایی
مامان گلی غنیمتی به خدا تو هدیه خدایی
مامان گلی هیچ گلی بوی وفای تورو نداره
کنار عطر عشق تو حتی اقاقی کم میاره
مامان گلی رو طاق هفت آسمون نوشته
که باغ عشق مادر قشنگ تر از بهشته
قشنگ تر از بهشته...
اگه فرشید امین یه شعر قشنگ تو عمرش خونده باشه همین شعره.

ایول ایول داش امینه رو ایول
مینم دختر تو کجا بودی خوب زودتر میگفتی من این آهنگ رو میزاشتم رو وب
موافقم باهات عجیب

مرجان شنبه 16 تیر 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشک

کجایی موشی ؟ نه کامنت هاتو تایید کردی ، نه آپ کردی چرا اونوخ ؟

شاد باشی

سلام مر مر جان جون
همینجاااااااااااااااااایم ! وضعم خوب شده خودمو میگیرم چی فک کردی تو (عینک)
به جونه خودم نباشه به جونه مرجان خییییییییییلی سرم اینجا شلوغه زورکی اول صبحی پاشدم بیام چون میدونم امروز عمرا وقت کنم بیام به جونه خودم حالا وقت بشه میام آپ میکنم شونصد تا خط

نه بابا مرگ من راس میگی

تو هم شاد باشی

فاطمه شنبه 16 تیر 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام آقا موشی
چطوریایی؟؟
مثل من هی خواب می مونی که موشی
روز مادرو بر مادر مهربان موشی خودمون و همه مادرار منم تبریک میگم هرچند کمی دیر شده

موشی حال کن...هم دارم زبان میخونم هم آپ می کنم هم کامنت میزارم
کاره دیگه ای نیست من بکنم(نیش)

فعلن آقا موشه
آپم کردم
یا حق...

به به سلام علیکم فاطمه خومون
مرسی خوبم
تو چطوری چه عجب اینورا دیگه محل نمیدی ؟؟؟!!!!!
ده آره نمیدونم چراااااااا
مرسسییییییییییییییییی منم به مادر گل تو و همه مادرا تبریک میگم
نه بابا کجا دیر شده تا من بیام آپ کنم اوووووووووووو(چشمک)

چرا ننه بیا کمک من این سبزیارو خورد کن (غشششششش)
ااا زبان میخونی منم میخوام به منم بده بخونم بیا با هم بخونیم باش

مجید جان دلبندم فعلن نه ه ه ه فعلا
میام
قربونت
یا حق

مهسا شنبه 16 تیر 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://sabzm1250.blogfa.com/

سلام آقا موشه

من خیلی وقته میام وبت رو می خونم و با اجازه ادت هم کردم
امیدوارم با من دوست بشی و گرنه پیشی می شم میام می خورمت ( مییییییییییییییییییییییییییییو) اینم واسه این بود که شاید بیشتر بترسی

سلام سلام
نه بابا پس چرا رد پاتو ندیدم اجازه ما دست شماست خوب کردی مادر
نه ه ه ه ه ه پیشی نشو وگر نه باهات دوست نمیشما آخه نیست من پیشیارو میخورم دلم نمیاد که تورو بخورم (نیش)
منو ترس نه بابا دیگه آب از سر ما گذشته
دوست خوبم میام بهت سر میزنم
منتظرم باش

توت کوچولو دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام موشی جوووووونم!خوبی؟؟

من برگشتم!اگه آپمو بخونی میفهمی کجا بودم!

گفتی باهام کار داری. . . من در خدمتم امر بفرمایید!

دیر گفتی اسبامون ته کشید حالا سری جدید که رسید یه چنتایی واس تو میذارم کنار!

بابای

سلااااام وااای چه مهربون شدی توووووو( بوس)

میام حتما


آره دلم واست تنگ شده بود گفتم بیای (اوق)


ایووووووووول

الهه باران دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 01:47 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

سلام اقا موشه
روز مادر و به همه مادرای خوب دنیا با تاخیر تبریک می گم

سلااااااااااااااام
اولش برو پست جدیدمو بخون
معذرت نتونستم بهت سر بزنم
دوستیم که نه آخ جوووووووووون
نه با تاخیر نه هر وقت بگی کم گفتی

نیلوفر دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 03:18 ب.ظ

موشی مرسییییییییییییییییییییییییی
البته اگه یه کم خلوت ترش کنی که ممنونت میشم...
مطالب نصفه میشه...
اسمایلیها تکون نمیخورن.... :(((((((((((

خواهههشششششششششش
درست شششششششد

نیلوفر دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 03:20 ب.ظ

راستی چقد خوشگله که رو لینکا می خوای کیلیک کنی رنگی میشن...
وایییییییییییییی
موشی بک گراندو یه ذره خلوت کنه خیلی قشنگه اما بخوای بخونی گه گیجه میگیری (چشمک)

آره خودمم دیدم کفم برید البته خیلی وقته کدشو داشتما اونروز که گفتی میخوای قالبو عوض کنی گفتم این کدا جون میده واسه نیلو جون

نیلوفر دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 04:23 ب.ظ

!!!!

نیلوفر دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 04:24 ب.ظ

موشی بک گراند شلوغه...اونو خلوت کن...نوشته ها دیده نمیشه درست...
ببخشین که انقد اذیتت میکنما...
یه بک گراند خلوت و جمع و جور بزار....
راستش دوست داشتم وبم روشن باشه...
میشه یعنی؟

ده آره من گفتم تو هفته ای یه بار زورکی آپ کنی اونم 20 خط حالا کی با 20 خط چشش در میاد (نیییششششششششش)
آره زیادی ضایع شلوغ بود
اختیار داریییییییییییییییییییی
باششششششش
بی خیال روشن چیه
چرا که نه با این همه بد بیاری بازم هیچ کاری رو تو عمرم نزاشتم نشه

نیلوفر دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 05:50 ب.ظ

موشی کی خلوتش میکنی؟

کررررردم

نیلوفر دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 06:25 ب.ظ

موشی اصن خیلی خجالت دارم میکشم که بهت گفتم عوض کن قالبمو با اونهمه زحمت :(((((((((((((((

واااااا چرا تو هی فرت فرت خجالت میکشی من اصلا ناراحت نمیشم خوشحالم که واسه تو قالب میسازم(قلب)

مرجان دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

به به ! اینم از موشیه خودمون

خوش اومدی موش موشک

برات یه عالمه پنیر و گردو آوردم ........ زود بیا بخور تا گیگیلی کلکشونو نکنده

مرجااااااااااان کجایی موشیو کشتنش
خوش اومدم چرا باید برم دباره اونوخ دباره بیام اونوخ
مرمر شدم مث این موشا که خیس میشنا افتادن تو گلو (نییییشششش)

آخ جوووووووووووووون گیگیلی دست بزاری به اینا گیساتو میکنمااااااااا
من نمدونم بازم میخوام میدی یا گریه کنممممممممممم

توت کوچولو سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 01:13 ق.ظ

باز که تو گم و گور شدی بچهههههههههههه!

کجایی؟؟؟

اگه میخوای بری یه زنگ بزن منم پایه فرار و اینجور چیزا هستم . . .

همینجوری بیخبر گورت رو گم نکن نرو(رشته کلام از دستمان خارج میشوددددددد)

حالا چرا بوسسسسسسسس میکنی بعد میزنی به چاک!جرعت داشته باش مادر . . .(چشمک)


بابای

چه کنیم روزگاره یه روز خیلی پیدا میشی یه روز باید بری گم بشی
نه جدا چرا ؟؟!!!
زیر سایه شوما

گورم خودش گم میشه یهم همچی خوب پیش میره اونطوری که میخوام نمیدونم چی میشه یهو مجبورم میکنن گورمو گم کنم برم

اه اه اه دستو صورتت رو نشسته بودی خوب
بیا اینم یه ماچ آبدارررررررررر خوب شد

سروناز سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 09:00 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی
من یه موش کوچولو گم کردم شما ندیدیش؟؟؟؟؟؟؟
میترسم که گربه خوده باشدش یا هم توی تله موش افتاده باشه
اگه دیدیش خبرم کن

اوووووول منم
نیگا ببین خودمم اینجا خیلی تله و گربه هست من میترسم
هیشششششششکی منو دوست نداره !!!!!!!!
مررررسسسسسسیییییی چه دوست خوبی دارم
آپ کردم معذرتم خواستماااااااااااااا
نری دیگه باهام دوست نشیااااااااااا

نیلوفر سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 09:31 ق.ظ

مرسی اگه مثل مال خرس قهوه ای بشه خیلی ناز میشه (خجالت)

این قالب نه باید طرحش عوض بشه
مینم تو خجالت نمیکشی ! نه تو خجالت نمیکشی (قه ه ه ه قهه )
شوخی کردم خجالت واسه چی اونوخ

نیلوفر سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

میدونی موشی...از ترکیب بنفش و آبیه وبلاگ خیلی خیلی خوشم میاد
از لینکا که روش میری رنگی میشههم خیلی خوشم میاد...
عکس لوگو خیلی قشنگه...
راستی موشی...
اگه بخوای یه عکس بزاری برای بک گراند مث خرس قهوه ای، بعد صفحه رو روشن کنی بد میشه یا خوب؟
اگه به نظرت بد میشه صفحه مشکیم خوبه هاااااااااااااااا
نظرتو بهم بگو حتما...منتظرم

صلیغرو دارییییییی( عینک)
ایول خوشت اومد
نه نه نه اگه این قالبو بگراند سفید بزاری خیلی زشت میشه به جونه خودم اونوخ بایه همه رنگارو عوض کنم مشکی یا رنگ تیره بزارم اه اه اه
من که صفحه مشکی رو خیلی دوست دارم بیشتر تا سفید

شاذه سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام
عیدت مبارک... البته با تاخیر! ببخشین

سلام
خوبی ؟؟
ممنونم واسه شما هم تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد