!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

یالله دنیا... فردا(ها) زودتر بیاد

سلاااااااااام سلااااام

خوبین خوشین منو نمیبینین بیشتر خوش میگذره ؟!؟!

واااااااااااای چقد من بی ادبم نگین که خودم کلی خجالت کشیدم کلی اینهمه دوستام میان اینجا اونوخ منه بی ادب یه سرم بهشون نزدم (خجالت)

نه تو خجالت نمیکشی خجالت نمیکشی انقد بی ادبی !!!!!

به جونه خودم انقد سرم شلوغه که نگو اولش که عقد پسر عموم بود یه دوروز اونجا بیدیم بعدش که داییم از کربلا اومده دو روزه اونجاییم خلاصه از زندگی سیر شدیم دیگه انقد کار رو سر منه بد بخت میریزن پدرم در اومد تازه اول این ماهم عروسیه خالمه خلاصه عجییییییییب سرم شلوغه خیییییلی خیلی معذرت اگه نتونستم بیام به جونه خودم الانم زورکی فرار کردم اومدم یه آپ کنم برم

یه سوال ؟؟؟

چرا من انقد بد شانس شدم جدیدا همش دارم بد میارم عجب ساله نحسیه امسال اینطوری پیش بره به جونه خودم تا آخر سال نابود میشم همچی دست به دست هم دادن منو نابود کنن اه اه اینم شانسه موخم داره میترکه انقد ذهنم مشغوله زکل حواسم پرته این چند وقته انقد بد بیاری داشتم که زکل از همچی ناامید شدم قبلنا فکر میکردم یعنی چی دنیا خیلی نامرده ولی حالا دارم میفهمم روزگار داره همه چیزایی که با زحمت با دست آورده بودمو یکی یکی ازم میگیره ... به جهنم وایسادم ببینم آخرش چی میشه . نا امید نیستم ولی دیگه هیچی واسم مهم نیست ..نمیدونم میترسم یه روزی بفهمم دارم اشتباهی میرم که دیگه راه بازگشتی نمونده باشه از یه طرف فک میکنم که یه احمق بودم که تا حالا اشتباه میرفتم گیج نشین نمیدونم الان اشتباه فکر میکنم یا تا الان اشتباه فکر میکردم .. این چند روزه جاتون خالی همه فامیل دور هم خوش میگذرونیم شده از شدت عصبانیت یه آهنگ شاد بزاری صداشو تا آخر باز کنی یه چیزی تو این مایه ها

پ .ن : پیشی بیا منو بخور پیشی بیا منو بخور پیشیییییی بیا منو بخوووووووور

نظرات 47 + ارسال نظر
توت کوچولو سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

اومدم سلام کنم . . . پس سلاممممممممم!

هنوز پستت رو نخوندم(نییییییش)

بابای

سلام به روی ماه نشستت
برو بخون بیا
ببین برو تو قسمت تنظیمات بخش نظر دهیت بعد anti flooding رو غیر فعال کن
الان نمیشه واست نظر داد هر موقه آپ میکنی این مشکل واسه من هست

نیلوفر سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 04:23 ب.ظ

موشی مرسییییییییییییییییییییییییییی

فقط یه زحمت دیگه هم دارم که توی پاسخ کامنتت نوشتم (نیش و خجالت به مقدار زیاد

خواهش میکنم
فردا درستش میکنم الان خوابم میاد
ببین جونه من اگه دوسش نداری بگو عوضش کنم
میدونم به دلت ننشسته راستشو بگو باش

نیلوفر سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

موشی جون اینم هدیه من به تو به خاطر اینهمه زحمتی که بهت دادم برای قالب
http://i19.tinypic.com/6bavv9s.jpg

مرسسسسسییی

آره قشنگه فقط خیلی رویاییه

نه بابا چه زحمتی دوستی واسه همینه دیگه نه ؟؟

مرجان چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://anemone.blogsky.com

باز تو اکس انداختی بالا که دعا می کنی پیشی بیاد ؟
ببینم موشی ! خودتم فهمیدی چی نوشتی یا نه ............ نه جونه منو گیگیلی خودتم فهمیدی ؟ پیشییییییییی بیا موشیو بخووووووووووووووووور

من وقتی اعصابم خرابه ، اصلا نمیتونم آهنگ گوش بدم ، یه بار همچی با عصبانیت مشت کوبیدم روی ضبط که هنوز که هنوزه هیچ تعمیرکاری نتونسته درستش کنه

آره بااااااااااا ............. خودت خوبی ؟

بزار بیاد تو باز نقشمو خراب کردی میخوام بیاد حسابشو برسم (عینک)
نه ه ه ه ه به جونه خودم ۳ دور خوندم نفهمیدم

دلت میاد پیشی منو بخوره !! نه دلت میاد . دیگه دوست ندارمااااا (زبون)

بر عکس من یه آهنگ تند میتونه آرومم کنه منم زیاد تو دیوار مشت میزنم

مرمرجان جون چرا دارم همچیمو از دست میدم اون از خاله سوسکه اینم از چیزای دیگه ...

نه ه ه دارم خلو چل میشم واسم دعا کن باش

توت کوچولو چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

آخیییییی گناهی چه داغئنی بد تر از من!

ایول عروسییییییی

به جا منم شادی کن!

حالم مساعد نیست کامنته طولانی نمیذارم(چشمک)

بابای

گریییییییییه ه ه ه ه هه ه هه ه ه ه هه خرابم

ایووووووووووول

باش حالا بچه خوبی باشی تو هم دعوتت میکنم با هم خوش میگذرونیم
پایه ای یا نه ؟؟؟

چته تو بیا برام توضیح بده باش

قربونت

نیلوفر چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 08:56 ق.ظ

به خدا خیلی ازش خوشم اومده...یه جور تکی شده...
یعنی خودم تا حالا ندیدن مث این قالب...
رنگاش، عکسش ، کلا خیلی دوسش دارم

ایول خوشحالم
آره خودت میخواستی تک باشه منم همش بیشتر دنبال این بودم که یه چیز تازه بسازم
مبارکت باشه

فاطمه چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 10:11 ق.ظ

موش موش چقده حرف زدی بابا


تند تند آپ کن یهو این همه حرف نزن

میری نمیایی تاااااااااااااااا یه ماه

باااااااااااازز میایی

باز گفت پیشی بیا منو بخور

با جارو ایندفعه میزنم تو سرت
تو فقط یه بار دیگه بگووووووووووووو(عصبانی)


حال آقا موشه خوفه؟؟؟چطوریایی؟؟
هنوز نفس میکشی پس خدارو شکر کن و اینقد از دنیا گله نکن
آفرین موشی خوف...پنیر میخواییی؟؟؟!!!!


شاد باشیییییی

یا حق....

عجله عجله نوشتم وگرنه شونصد تا خط میخواستم بنویسم

باش هرچی تو بگی

خوب خوبی ؟؟؟
شو شو خوبه ؟؟

جونه خودم گرفتارم اعصاب مصاب ندارم
من میام فقط وقت نمیشه آپ کنم

بزار بخوره یه امت راحت بشن نیست سر من دعواشونه میخوان منو بخورن (اه اه اه)

نزن بابا غلط کردم نزززززززنننن
نمیگم دیگه باش تو عصبانی نشووووووووو

بد نیستم خوبم خوش میگذره ولی یوخده عصبانیم

نا شکری نمیکنم من چیزی که ندارمو واسش حرس نمیخورم ولی چیزی که دارمو از دست بدم میریزم به هم

آخ جون پنیییییییییررررررررررر

قربونت تو هم شاد باشی

یا حق

نیلوفر چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

من چجوری ازت تشکر کنم...
مرسی موشیییییییییییییییییییییییییییی

هیچی واسم دعا کن مشکلاتم حل بشه باش
من شونصد تا قالب برات میسازم
قابلتو نداشت
برو ببین کامنتدونیت چه خوشکل شده ه ه ه ه ه ه ه

نیلوفر چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 09:06 ب.ظ

موشی کامنتدونی چه ناز شدهههههههههههههههههههه
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
مرسی موشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جیغ بنفششششششششششششششششششش

آرهههههههههههه قشنگ شد
یواش بچه همسایه ها بیدار میشن
خواهشششششش قابلی نداشت
دوستی واسم بیشتر از اینا با ارزشهههههههههههه
جیغ آبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی(بی خیال همسایه ها )
ببین حالا فک میکنن ما دیونه شدیم برو دیگه بسه بخواب

توت کوچولو پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام اومدم بوست کنم برم

پس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خوب دیگه رفع زحمت مینماییم بیکار شدم دیدم تهنایی اومدم پشت حالا هم میرم!(زبوووون)

بابای

واااااااااااااااااااای چه توت کوچولوی ناز مهربونیییییییییییییییی
منم بووووووووووووی
کجا پس بودی حالا یه چایی پوست میکندی وایساااااااا بچه تهنایی میای گم میشیا بزار برسونمت لااقل

توت کوچولو پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 02:04 ق.ظ

راستی این جانب آپم تشریف دارم!

بله در اولین فرصت تشریف فرما میشویم

نیلوفر پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 08:51 ق.ظ

اون آهنگه که دادی قشنگ بود...اما یه مدت دیگه میزارم...آهنگ وبمو یه دوست خوب بهم داده که به یاد اون گذاشتم...فعلا مفقود الاثره

آره آهنگ قشنگیه فک کنم ملودی یکی از آهنگای گوگوشه که تغییر دادن همین سبکم اون آهنگ خارجیه بود من گذاشته بودما بود

ده آره کجا رفته بچه خوبی بود تا اومدیم با هم دوست بشیم گذاشت رفت ببین آدرس ایمیلی چیزی ازش نداری کلا رفته یا فقط وبشو حذف کرده اگه داری بهم بده باش

مرجان پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 09:35 ق.ظ http://anemone.blogsky.com

عجب موشیه هنرمندی داریم . ای خدا پیشی نیاد موشیو بخوره

ذووووووووووووووووق
مرسسسییی مرجان جون
ببین میخوای یه قالبم واسه تو بسازم هان هان ؟؟؟
ولی توکه خودت عند این صحبتایی (چشمک)
مر مر اون نرم افزاره بودا تو آفیس ایکس پی ۲۰۰۳ هست سی دیشم تو بازار فراونه برو گیر بیار بعد من هی میام طرز کارشو میگم باش

بزار بیاد منو بخوره اگه میتونه (اییییششششنیییییششششش)

توت کوچولو پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

من شبی نصف شبی در آن شبی
که همه خوابند و من بیدار . . . همه مستند و من هوشیار آن میشوم!

من معمولا ۱ شب به بعد آنم!(چشمک)

گاهی هم عقشی صبح ها ساهت ۷ اینا!

بابای

نه ه ه ه ه ه ه بابا دروغ میگیییییی منم بیشتر وقتا قدیم ندیما ساعت 10.5 به بعد آن میشدم با دختر خالم چت میکردیم ایییی چه روزگاری بید ننه دیگخ پیر شدیم رفت


اوووووووو بچه بگیر بخواب 1 دیییییره من خوابم زودتر بیا مشتری شیم

نه همون 10.5 به بعد خوبه ظهرا ساعت 2 هم خوبه

مرجان پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی جونم

فدای موشی بشیم منو گیگیلی . نه قربونت من قالبه وبلاگمو به هیچ عنوان عوض نمی کنم میدونی چرا ؟ چون انقده جون کندم تا تونستم رنگهاشو عوض کنم . من از قالب ساختن اصلا سر در نمیارم و اصلا زبونه برنامه نویسیشو نمی فهمم واسه همین سختمه که قالبه وبلاگمو عوض کنم چون با همه این بی سوادیم خیلی پاش زحمت کشیدم
ولی خیلی دوست دارم اون نرم افزار رو گیر بیارم و یاد بگیرم کار کردن باهاش . اگه گیر بیارم کمکم می کنی که یاد بگیرم ؟

قربونه موشی بشم من
شاد باشی

سلام مر مرجان

قرررررربونتون بشم حدس میزدم قالبت خیلی قشنگه رنگ بندیش حرف نداره جدی میگم
همچین میگه بی سوادیم انگار حالا ما دکتریم منم دیپلمم رو به زور گرفتم ولی خوب از اول اولترش که کامپیوتر خریدیم من عوض بازی کردن باهاش هی با این نرمافزارو اینا کار کردم همشونم انقد باهاشون ور رفتم تا یاد گرفتم چطوریه کلاس ملاسم دوست ندارم برم باورت میشه اولین باری که وبلاگ ساختم با زحمت تا یه هفته ور میرفتم تا تونستم آپ کردنو یاد بگیرم (قه ه ه ه قهه)
چرا که نه گیر بیار منم یادت میدم البته منم از برنامه نویسیش زیاد سر در نمیارم یعنی بلد نیستم برنامه یه قالبو خودم بنویسم فقط از لابلای برنامه های یه قالب که با این نرم افزار کداشو جدا میکنم بر میدارم جایگذین میکنم خلاصه دیگه نگا کنم میدونم این مجموعه کد ماله چیه همین دیگه برنامه نویسیو که خیلی دوست دارم زیاد بلد نیستم پارسال واسه امتحاناتم تو آموزشگاه برنامه یه جمع و تفریق ماشینحسابمو از اولش نوشتم کلی با خودم حال کردممممم( ذوووووووووق)

ببین بعد یک سال رفتم مدرسه مدرک دیپلم کامپیوترمو بگیرم آخه دیپلم ادبیاتم دارم واس همین چند تا از درسای کامپیوترو جای گذین کردم بعد بی ادبا میگن هنوز دیپلمت تکمیل نیست بورو یه مدرک ویژوآل بیسیک بیار تا درست بشه آخه منه بد بخت مدرکشو از کجا بیارم مینم آشنا پاشنا نداری توو گیگیلی
چه موشه بیسوادیم من (اه اه اه)

خلاصه ییهو هوس کردی بگو با هم میسازیم

وااای مرسی خدا نکنه (بوووس)

مرجان پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

مرسی موشی جونم . خیلی موشیه باحالی هستی . گیگیلی خیلی دوستت داره

ووااااااای مرمرجان منو زیاد تحویل نگیرین عشو ای میشما (ذووووووووق)
الان شدم یه موشه ملوس بیا گیگیلی اگه میخوای نازم کنی کاریت ندارم فقط خفم نکنیا وگرنه گازت میگیرما..
مایمو همینیه دونه گیگیلی بوووووووووووس

یوسف پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://littlestar.persianblog.com

چن بار می خواستم بیام نشد!تا امروز!!..
اسمت بامزه اس!!موشی!!..
بدشانس نباشی!!..

خوب خدارو شکر
سلام سلام
خوبی ؟؟
چه کنیم دیگه این موشیم واس خودش عالمی داره
مرسسسسسسییییی
منم میام پیشت

توت کوشولو جمعه 22 تیر 1386 ساعت 01:20 ق.ظ

هیییییییییییییییییییی

دلم بدجور گرفته موشیییییی جوووووووووونم!

اساسی داغونم!

لعنت به این دنیا . . . میگن دنیای بی رحمی شده !

بوووووووووووووووووس

من نمیدونم چرا نصف شبا عشقم میکشه بیام ببوسمت!تو میدونی ؟!

بغل+بوس+بابای

سوووووووووت

منم هی دلم میگیره هی خوب میشم باز هی دلم میگیره
ببین زندگی 100 سال اولش سخته ننه

خئا نکنه چته تو باز !!!!!

دنیا چیکار داره به این مهربونی تقصیر روزگارهههههه این روزگار کثییییف

آخی دلت واسه من تنگیده بوددددددد
بوووووووس

نیس تو یه توت کوچولوی نازی منم دوست دارم واس همینه بسکه لوسی توووووووو (نییششش)

خفم کردی ولم کنننننننن کمممکککککک

لیلا جمعه 22 تیر 1386 ساعت 08:27 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog

سلام به موشیییی .چه خوشگلییییییی!من موش دوس دارم از اون موش دم دازا تو هم دمت درازه ؟من دعا می کنم یه موش عین خودت پیدا کنی موشا باید حتما همبازی داشته باشن بعدشم آره من تیکه پنیر بزرگ هم برات میزارم کنار.میشه بهت بگم عمو موشه ؟عمو جون موش موشکم از این که تو باغ آسمونی پیدات کردم این هوااااااااااا خوشحالیدم .

هااااااان کلک میخوای دم من دراز باشه هی بیای دممو بکشی هاان؟؟ آره موشا اگه تنها باشن دق میکنن مث من تقصیره این خاله سوسکس که منو هی تنا میزاره میره آفرین گردو هم بدیا .. آره عمو بهم بگو عمو .منم هوارتا خوشحالم

لیلا جمعه 22 تیر 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog

سلام.موشییییی خوشگلیییییییییییی شما عمو موش موشه من میشی؟آخه من عمو ندارم قول میدم دمتم نکشم تو هم قول بده پنیر بخوری اما منو گاز نگیریا چون به بابام می گم اونم برات تله می زاره وایییییییییییییییییییی.بد می شه !من عمو موشی دوست دارمت که با هم بازی کنیم .دعا می کنم که شانس بیاری یه موش موشیه خوشگلم همبازیت بشه و شانس بیاری!!

سلااااااااااااااام ولی من که تاحالا عمو نشودم چطوریه خوردنیه ؟؟؟ باش عموت میشم (ذوق) آفریین بچه خوبی باشیااااااا آره من جونم میره واسه پنیرررررر من که تورو گاز نمیگیرم این بچه بدارو گاز میگیرم تو که گلی .. باش باهات بازی میکنم فقط چون بچه خوبی هستیاااااا مینم بابات که تله مله نمیزاره هان بهش بگو من موشه تحصیل کرده ایم بی آزارم دعا کن همین خاله سوسکم مخش تکون بخوره عقلش بیاد سر جاش بیاد پیشم باز موش نمیخوام

نیلوفر جمعه 22 تیر 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

ددم وای..اینجه چرا اینجوری شده ببم جان؟...
گربه هه رو پیدا کردی یا نه؟ (نیشششششششششششششش)

چیجوری شده بالامجان ؟؟؟ (این چه زبونیه )

آره ینی اون منو پیدا کرد نزدیک بود خفش کنم ولی دیدم طفلکی برام پنیر آورده باهاش دوست شدم
میخوای تو هم باهاش دوست بشی خیلی باحاله هاااااااااااااااااااا (نییشششششششش) یه گربه کوچولوی قشنگه اندازه خودمه

مرجان جمعه 22 تیر 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

مرگه من بگو این آهنگها رو از کجا میاری ؟ کدوم گربه ای اینا رو بهت میده ؟
آخه من مطمئنم که این آهنگها موش پسند نیست . من کم کم دارم شک می کنم که عاشقه یه گربه شدی . والا !

چطوره قشنگن ؟؟!!!! music is my languaga ببین مرجان من جونم میره واسه ترانه جدید ترینو قشنگ ترین ترانه ها اول میاد دست من بعدم همه میان پیشه خودم براشون بزنم مرجان بابام میگه تو بزرگ شدی هم کر میشی هم خول !!!!! قشنگ 2 ساعت غیر مواقع خواب نشده من بدونه آهنگ باشم
حال میکنم عجیب با این حمید عسکری همچین قشنگ هیکل شادمهرو خراب کرد من جونم میره واسه آهنگای شادمهر ولی با آلوبم پاپ کرن و این جدیده نمیدونم اسمشو چی گذاشت آخر؟ سبب !! اصلا حال نکردم چند تاییش قشنگ بود ولی در کل آشغال بود از ترکیبشم حالم به هم میخوره مرتیکه بی جنبه عقده ای .(اه اه اه)
من عاشق گربه بشم عمرااااااا اصلا دیگه عاشق بشم عجیب دیگه با جذبه و یوخده عصبانی هستم (اییششش)

توت کوچولو شنبه 23 تیر 1386 ساعت 02:04 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلااااااااااااام باز نصفه شب شد من اومدم اینجا(زبوووووووون)

اما اینبار نیومدم بوست کنم(ضده حال)

اومدم بگم آپم . . . . هووووووووورررررررررررررا

جیغغغغغغغ

خیلی خوشحالم بدو بیا ببین چه خبره!

سلااااام سلام تو هر وقت دوست داری بیاااااااا

خیلی لوسی

هورااااااااااااااااااااااااا اومدم خوندم خیییییییلیییییییییی خوشحال شدم به خدا مبارکه پس یه جشن اساسی بگیر

جییییییغغغغغغغغغغغ

مرجان شنبه 23 تیر 1386 ساعت 09:45 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی جونم
پس حالا که عاشقه پیشی نمیشی ، تو پیشیو بخوری

موشی نمیشه حالا یه آهنگه قشنگ و ملایم بذاری رو وبلاگت ؟ منو گیگیلی قبل از اینکه وبلاگتو باز کنیم گوشامونو میگیریم بعد وبلاگتو باز می کنیم (نیشمولک)

کجای کاری با هم دوست شدیم مث عکس لوگوت میخوام بیارمش پیشه خودم انقده نازه

ایییییییشششششششش دلت میاد آهنگ به این خوشگلی ببین تو که نمیخوای من باز افسده بشم هان این آهنگا منو نیگر داشتن سرپا میفهمی نه میفهمی تو ؟(نییشششششششش)

نیاز یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام اقا موشه عزیز....چطوری؟...خوبی؟؟....دلم خیلی تنگ شده بود....مرسی که لطف کزدی تولدمو تبریک گفتی باید زودتر برای تشکر خدمت میرسیدم فرصت نشد....چه خبرا؟؟....راستی تو چرا قالب وبلاگ منو نمیبینی....برام خیلی عجیبه که میگی وبلاگم قالب نداره!.....
الهی همیشه سرت گرم عروسی و مرلسم زیارتی باشه و اینکه دلت پر از شادی باشه....خیلی هم تو نخ مشکلات نرو...درست میشه....زندگی همه همین جوریه.....
شاد و شادی افرین باشی...

سلام سلام نیاز جان عزیز ... خوبم تو چطوری ؟؟ .... کجایی تو نیستی قرار شد هی تند تند بیای چرا نمیای اونوخ ؟؟؟؟ خواهش میکنم نمیدونستم وگر نه تو وب خودم یه جشن واستون گرفته بودم
سلامتی خبر که زیاده خیلی فرصت نمیشه بیام بگم
ده هان چرا نمیبینم من فقط یه بگراند سفید نوشته هاتم این وسط نا منظم با اون عکس دراز که نوشته مورچه ای در باد و میبینم همین ؟؟!!!!!!!!!!!!!
سعی میکنم خودمو مشغول کنم ولی نمیشه نه دیگه با مشکلات دوست شدم (نیش) میدونم . از نظر روحی خرابم وگر نه مشکل خواسی نیست برام

قربونت برم خیلی خوشحال شدم
بیا زود زود باش
تو هم همینطور ....

نیلوفر دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 08:20 ق.ظ

ببین حالا هی من میگم چرا اینجا اینجوری شده میگی چجوری...
هی اینجا رو چرا سفید میکنی؟

خوب ها ای که گفتی ینی چه ؟؟
من کجا رو سفید کردم آخه وب خودما مگه نمیگی این که مشکیه با همون قلب قلبیاش هان ؟؟
نیلوووووووووو

توت کوچولو دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 02:15 ب.ظ

زیاد زر زر نکن بیا آپم!

چیییییی ؟؟؟!!!
مگه گیرت نیارم تورو گیساتو میکنم

نیلوفر دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 03:16 ب.ظ

موشی...
وبت واسه من سفیده سفیده و نوشته هاش طوسیه!!!!!!!!!!!!!!

بععلههه
نه ه ه ه ه درسته نیلو چرا واسه من درست باز میشه حتما عکس بگراندش واسه تو باز نمیشه (گریییه ه ه ه ه)

مرجان دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی جونم
آهااااااااااااااااااااااااااااان حالا این شد یه آهنگه خوب . من این آهنگه گوگوش رو خیلی دوست دارم خیلی

راستی ! تو منو اد کردی موشی ؟

سسسسسلام مرجان جونم
دیری دیرین ..

ببین اگه این آهنگ گوگوشو که گفتی سراغ داری بهم بده میخوامش بعد ترش اگه دوست داری بیا این آهنگ که گذاشتمو بدمت تو بزار آهنگت خیلی تکراریه باش من یکی دیگه میزارم


آره ادد کردم چرا آفامو جواب نمیدی تووووووووووو

نیلوفر سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 07:01 ق.ظ

اینجا برای خودش عشقی عمل میکنه...الان قالبت درسته...
جل الخالق!!!!!!!!!!!!!

تیریپش اینطوریه اینم مث من دوست نداره تکراریشه
بگراندش سرخود شده هی واسه خودش میره دنباله یللی تللی دیگه از کنترلم خارج شده (غشششششششششش)

شاذه سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام
خوبه خبرای خوب و عالی
بدشانس؟ یه چیزی نگو صدامو بلند کنم!!! دست و پاهات سالمه؟ چشات میبینه؟ پدرومادرت بالا سرتن؟؟ ضایعه نخاعی و ضربه مغزی و کوفت و زهرمار نداری؟ چی میگی تو؟

سلاااااااااااام
خوبیی؟؟
نه به خدا ناشکری اصلا نمیکنم خدا خودش میدونه هیچوقت ازش زیاد نمیخوام یا فقط واسه خودم نمیخوام ولش واقا دارم خیلی چیزایی که عجیب بهشون دلبسته بودمو از دست میدم

برهان الدین سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.kovei.blogfa.com

این وبلاگ جدید منه بهم سر بزنین نظر هم بدین تو رو خدا
www.ali-khoshroo.blogfa.com

باااااااااش میام سر میزنم
مینم حالا آدرس قدیمتو کی من داشتم اصلا کی تو اینورا اومده بودی که حالا آدرس جدید میدی (خندههههههههههههههههه)

مرجان سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشی

من این آهنگه گوگوش رو دارم . امشب برات ایمیلش می کنم . البته اگه بشه ایمیلش کرد . چون واسه سلی هم نشد ایمیل کنم یه آهنگی رو ، و وقتی آنلاین شد براش فرستادم .

قربونت برم موشی . مرسی که آهنگتو بهم میدی . ممنون . باشه واسه خودت . آخه من توی انتخاب آهنگ خیلی وسواس دارم . خیلی موشی (نیشمولک)

ایووووووووووول ببین اگه حجمش کمه امیل کن نری بشینی یک ساعتا ببین من راضی نیستم تو ۱ ساعت کارتت حروم بشه ها اگه ام پی ۳ هستش حجمش بالا ۷۰۰ژ۸۰۰ کیلوبایته بی خیال

مرسسسسسسسسسی مرمر مهربون ببینم تو آبجی رابین هود نیستی یهو (خندههههههههههههههه)

خواهش میکنم . خوب این ینی چی ؟ ؟ نه منظورت چی بود ؟؟ آهنگ من زشته بچه من یه آهنگو یک ماه طول میکشه تا خوشم بیاد

بزار بیام اگه وبتو سالم گذاشتم نصفشو میجوم بزار ( خونسسسررررررررررد)

توت کوچولوووو چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 06:57 ق.ظ

دوس داشتی یه سز بیا پیشم آپم!

دوست دارم میام حالا

نرجس چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://narjess.persianblog.com

مشکل کجاست؟
چرا درهم و ناراحتی؟

چیدونم والا خودم هم نفهمیدم ( غششش)
دارم میفهمم مشکل خاصی نیست سوژه واسه آپ نبود گفتیم یه کم درد دل وگنیم ( نیشش)

رضا مشتاق چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 01:09 ب.ظ

چه طوری داش موش موشی اصفهو نی ...؟!
خوبی رفیق

۱- آقا ما رفقارو فراموش نکردیما
فقط یخده سرمون شلوغه و هم اینکه این آدرس وبلاگارو قاطی میزنیم .... بسکه آدم منظمی هستیم

۲- موش موشی داداچ نبینم پریشون باشیا
گوشتو بیار جلو داداش
بابا من و تو خیلی نباید جلو این دخترا آه و ناله بزنیم که
.
.
ایول به موش موشان

۳- مهندس رو این وبلاگت آهنگ هستش...؟!
ما که هرچی بالا و پایینش کردیم هیچ صدایی درنیومد
بک گراند مک گراندی هم ندیدیم

۴- آقا اینم یه شعر تکراری ولی خیلی توپ
( موقع خوندن بشکنو بنداز بالا فراموش نشه )

گربمیرد دختری از قبر او روید گلی
گربمیرند دختران عالم گلستان میشود

... تا بعد
حاجی حاجی مکه

سلااااااااااااام داش رضای گلم
قربونت
حاجی کجایی نمیبینمت
اختیار دارین همین که به یادمونی خیلیه
چشمک

نه زیاد یعنی من الان پریشونم یک ساعت بعد شارجم حالا وقت نکردم آپ کنم دیگه اینطوری جو مونده

اون که عمرااااااااااااا ما که کم نمیاریم

آره تا الان که بود اگه اونم مث بگراندم سرخود نشده باشه هی بره بیاد ( نیششششششششش) امان از آزادی که بهشون دادم
برو تو تنظیمات صدای سیستمت بعد گذینه SW Synth رو فعال کن از موتی در بیار درست میشه


ایووووووووول یواش داش رضا الان این دخترا میریزن اینجا منو خفه میکنن من که نمیتونم مث تو زودی فرار کنم برم اونوخ کی میاد به دادم برسه بزار بیای تو یه روز یه آپ میکنم باهم میخونیم (چشمک)

فداااااااات

نینا چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

یوهو

دالللللللللللللللللللییی

رضا مشتاق چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

موشی جان دوتا کوتیشن از اینا " " بزار چپ و راست لینک آهنگ وبلاگت
الان کد آهنگت این شکلی هست
<embed src=http://www.rozihappy.persiangig.com/audio/divarsangi_googoosh.mid width=223 height=45 autostart=true loop=true repeat=true>

منتها باید این شکلی بشه تا رو هر سیستمی بالا بیاد

<embed src="http://www.rozihappy.persiangig.com/audio/divarsangi_googoosh.mid" width=223 height=45 autostart=true loop=true repeat=true>

* * *
تنظیم سیستم سینتی سایزر روشن بود SW Synth
فک کنم اون دوتا "‌ " بزنی تنگ لینک آهنگ درست بشه


فدایت برایت به یادت
... تا بعد

داشت پس کوووووووووووووو فک کنم گوگوش خوردتش ( نیششش)

چشم میرم میزارم ایول داش رضا ایول خوشم اومد

گوشتو بیار جلو این دخترا نشنون ببین بیا یه حذب ضد ....... را بندازیم حال میدها (چششششششششششمک)

قربوننننت

مرجان چهارشنبه 27 تیر 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشی
برو که آهنگت رو برات ایمیل کردم . همون آهنگه دو پنجره گوگوش .
به به ! چشمم روشن ! دیگه حالا این آق رضا مشتاق اومده اینجا با موشی ها داره میریزه رو هم . مگه دستم به تو اون آقا رضا نرسه موشی . میکشمتون
من که می فهمم اون شعری رو که نوشتی جای پسر ، دختر گذاشتی . فکر کردی مردم خرن ؟ نیشمولک

گر بمیرد پسری بر قبره او روید گلی
گر بمیرند پسران دنیا گلستان میشود

حالا بگو اینو واسه چی ساختن ؟
اون موقع ها که جنگ بود ، پسرا می رفتن جبهه شهید میشدن ، کناره قبرشون هم لاله می کاشتن ، واسه همین مردم این شعر رو ساخته بودن . هر هر هر هر !

حالا برین اون شعره رضا رو بخونین ، بشکنتونو بالا بندازین ، منو گیگیلیو نیلو هم میشینیم گوش میدیم بهتون می خندیم(غشششششششششششششششششمولک)
اگه خواستین بگین یوسف و مهران هم بیان بهتون بپیوندن .
وای خدا غش غش غش غشششششششششمولک

سلاااااااام مرمرجان جون
وااااااااااااااااای مرسیییییییییییییییییییییییییی چقد تو مهربونیییی گوش دادم خیلی ناز بید ممنوننننننننننننننننننننننننن

داش رضا مرجان کارت دارهههه
الفرارررررررر

گفتم رضا الانه که با وردنه بیفتن به جونمون ( چشمک)

اوا این حرفا چیه گفتیم یکی از افتخاراتمونو بزنیم به اسم دخترا بشکنه این دست که نمک نداره ( نیییییشششششششش)

میدونیم بده نه بده حالا گفتیم دخترا گلن اصلا بروید علف حرزی (خندههههههه)

واااااااا ریختین روهمو گروه مروهو حذبو اینا نه اگه هستیم بپرین تو زمین یه گل کوچیک بزنیم

نیشتونو ببندین لطفا مارو رو قورت نندازین یهو دیدین یه حذبی مافیایی چیزی شدیما ( مامااااااااااااااااااااااااااااااان این مرجانو نیلو منو دارن معتادم میکنن )( غغغغغغغغششششششششششششششششش)

شهرزاد پنج‌شنبه 28 تیر 1386 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام اقا موشه:
یه کمکی ازتون میخواستم
من از نیلو شنیدم که شما قالب وبلاگ درست میکنید و قالب زیبای نیلو هم شما درست کردید؛میخواستم بی زحمت اگه میشه برای منم یه قالب درست کنید{{خجالت}}
ممنون میشم
**موفق باشید**

سلام دختر دایی
خوشحال میشم کمکتون کنم
فقط تا حالا 3 تا درست کردم 2 تا واسه خودم یکی واسه نیلو زیاد حوصلشو ندارم
باش چه کنیم دیگه دختر دایی نیلویی مگه از جونم سیر شدم بگم نه ( نیشششش)
ولی الان که میبینی سرم عجیب شلوغه بمونه واسه یه 2 هفته ای دیگه که سر فرصت یه قالب خوشگل واست بسازم
قربونت

مرجان پنج‌شنبه 28 تیر 1386 ساعت 08:02 ب.ظ http://anemone

سلام موش موشک

چیه چرا آپ نمی کنی ؟ کلی وقته منتظریما

سلام ممرمر جووون
کی گفته من که آپم (نییییییشششششششش) انتظاااااااااااااااار نسبی از عمر من تو انتظاره حالا کی نیدونم

سروناز جمعه 29 تیر 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام موشی خوبی خوشی پنیر خوردی سرحالی؟
من یه روزی یه نظری برات نوشتم ایییییییین هوا اما نمی دونم چرا نیست فکر کنم نیومده باشه
خوب موشی بیا یه کمی با هم بازی کنم گربه ها رو فراری دادم تله ها رو هم خراب کردم

سلااااااااااام بچه مگه ما با هم دوست نشدیم اینه رسم رفاقت کجایییییییی
آره توپه توپ بازم میخوام آوردی برام
نهههههههههههههه چرا ینی خدا خفه کنه این بلاگ اسکایو که نظر تورو برام نیاورده ( نیش)
مرسسسسسیییییی با این گربهه دوست شدم ( چشمک)
زود زود بیا و شرمنده که زیاد نمیتونم بهت سر بزنم یه چند روزه دیگه سرم خلوت میشه
فدات

شهرزاد جمعه 29 تیر 1386 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام اقا موشههههههههه:
ملودیه خیلی زیبایی اتخاب کردی و روی وبت گذاشتی!!!!!!
من تا اخرشو گوش کردم!!!!!
من به این تیپ ملودیها خیلا علاقه دارم بهم ارامش میده!!!
بازم از این کارا بکن!! صواب داره!!
قربانت
**موفق باشی**

سلام دختر داییه نیلوووووووو
ممنون
ایول منم خوشم اومد وگرنه عمرا آهنگ ملایم بزارم
آره خیلی خوبه
چشششششم بازم پیدا کردم حتما برات میزارم
ممنون قربونت تو هم

توت کوچولو جمعه 29 تیر 1386 ساعت 02:50 ق.ظ

دوس داشتی آپ کن!(نییششششش)

آپ کردم فقط به خاطر تو ( زبوووووون )

شهرزاد جمعه 29 تیر 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام اقا موشه:
ببخشید من وبم یخورده مشکلات داشت درستش کردم حالا ادرسش یخورده عوض شده.
ادرس اینه:shahrzad91r.blogsky.com

سلام سلام شهرزاد جان
اختیار دارین سر فرست حتما میام

مرجان شنبه 30 تیر 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی موشی جونم

کجایی بابا ؟ دلم تنگولیده برات . تازه گیگیلی هم دلش برات تنگ شده . کجا موندی آخه ؟

سلاااااااام مرجان جونم

علوسیییییییی .. منم خیلی دلم برا تو و گیگیلی تنگیده بود .. قربون اون گیگیلی بپر بیا بغلم میخوام ماچت کنم
مرجان تصمیمم کارساز بودااااااا ایول طرفو حسابی بردم تو بغض همچین محل ندادم هیچ کلی متلکو اینا هم بهش اضافه کردم آخر شب بغض کرده بود منو هی نگا میکرد حالا برات حسابی توضیح میدم تو مسنجر ( نییییشششششششششش)

امینه دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

وا...ی دیوار سنگی...
خعلی قشنگه!خوش سلیقه هستی.
می گم کی به کی میگه ها...!نیست که تو اصلا چند وقت یه بار گم نمی شی!!
شوخی کردم!لابد مثل من گرفتاری.
راستی اگه می خوای پیشی بخوردت من یه پیشی چاق وچله دارم.فک کنم بدش نیاد یه موش تپل مپلی رو بخوره!!

سلااااااام امینه جون
وااااای منم خیلی دوست دارم
مث تو مگه نه
دوست جون چه کنم منم مث خودت یوخده سرم شلوغ پلوغه
واای دلت میاد پیشی بیاد منو بخوره نه دلت میاد
آخی بیادم میدونم دلش نمیاد منو بخوره آخه من تپل نیستم منم قصه کدوتنبلو براش میگم ( نیشش)
اصلا نمیدونم چرا پیشیا منو دوست دارن همین پیشیه خودمون اولش فک کردم میخواد منو بخوره بعد باهام دوست شد کلی سواری بهم میده هر جا بخوام منو میبره نمیدونی چه پیشی نازیه بچه خوبی باشی یه روز سوارت میکنم
امشب یه جورایی نمیدونم چرا خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد