!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

عروسییییییی

 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

خوبیییییییید خوشیییییییید

خوب از کجا شروع کنم خدمتدون عارضم اینجا یه جورایی داره انگاری گوش شیطون کر خوش میگذره آره دیگه عروسی خالمو بزنو بکوبو عشقو حاله فقط از زور خستگی دارم میمیرم نیست رو همه کارا رو من فقط حساب میکنن وااااااای جاتون خالی امروز رفته بودیم واسه عروس داماد خرییییییید کلی حال داد نمیدونین چه مسخره بازیی راه انداخته بودیم چیه فکر کردین فقط شما دخترا با خرید کردن حال میکنین !!   مامان بزرگم جو گیر شد گفت موشی بیا تو هم یه چیز واسه خودت سر خریدی بر دار  منم نیشامو باز کردم یه شلوارو تیشرتو پیرهنو اینا برداشتم حساب کرد همه چشما گرررررررررررد دختر خالهه گفت پرو گفت یه چیز ! گفتم به تو چه !! مامان بزرگ مامان بزرگ این میگه تو خیلی خریدی چرا من کم خریدم !!! غش غشش غششش کلی سرخ شد نزدیک بود از خجالت گریش بگیره نامرد با کیفش کوفت تو کمرم ای خدا خفت کنه  کووفففت

جاتون خالی شب جمعه عروسیه ما هم از جمعه تا حالا اونجا افتادیم  دیگه

یه تصمیم خیلی مهم گرفتم بگم ؟؟ میگم ! آره با زندگی میخوام آشتی کنم با دنیا با همه از هیشکی دلگیر نیستم دیگه هر چه بادا باد همه بدیارو فراموش کردم تا چشه شیطونو اونایی که میخوان من تو  غمو افسردگی بمونم دراد برگشتم به حسو حاله چند ساله پیش با جذبه همش شوخیو چرتوپرت یه کمم جدی ۲ روزه به هیچی فکر نکردم انگار گرفتم همچی درسته جواب داد اگه همینطوری پیش بره دباره میوفتم رو غلتک پله های ترقی رو یکی یکی طی میکشم

یه سوال ؟؟؟ وقتی  دست کسی رو از اون پایین میگیری میکشیش اون بالا بالاها از عمرت مایه میزاری تا اونم بیاد بالا بعد که رسوندسش حتی از خودتم بالاتر تورو غال بزاره  بره بالاتر تو رو هم دیگه   حساب نکنه هان !! چه حالی میشین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

استدلال منطقی

همه‌ دانشمندان می‌میرند و به بهشت می‌روند. آنها تصمیم می‌گیرند که قایم ‌باشک بازی کنند. از بخت بد اینشتین اولین کسی است که باید چشم بگذارد. او باید تا 100 بشمرد و سپس شروع به گشتن کند. همه شروع به قایم شدن می‌کنند به جز نیوتن. نیوتن فقط یک مربع یک متری روی زمین می ‌کشد و داخل آن روبروی اینشتین می ‌ایستد. اینشتین می‌شمرد: 1 – 2 – 3 - ............. 97 – 98 – 99- 100 او چشمانش را باز می‌ کند و می‌بیند که نیوتن روبروی او ایستاده است. اینشتین بلا فاصله می‌گوید: " سوک ‌سوک نیوتن ". نیوتن انکار می‌کند و می ‌گوید نیوتن سوک ‌سوک نشده است. او ادعا می‌کند که نیوتن نیست. تمام دانشمندان بیرون می‌آیند تا ببینند چگونه او ثابت می‌کند که نیوتن نیست. نیوتن می‌گوید: " من در یک مربع یه مساحت یک متر مربع ایستاده‌ام... این باعث می‌شود که من بشوم نیوتن بر متر مربع... چون یک نیوتن بر متر مربع معادل یک پاسکال است ، پس من پاسکال هستم ، پس"سوک ‌سوک پاسکال!!!".

دست حق یارتون

نظرات 40 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

موشی الان باید برم..صبح میام...بیا بگو چیکار داری...

هییییچیییییییی میخواستم بگم آپممممممممممممم

مرجان یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 10:58 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشی جون

بچه تو چطوری روت شد توی اون موقعیت واسه خودت خرید کنی ؟ پرروووووووووووو ! اون کتکه هم که خوردی حقت بود . منم بودم اصلا میزدم نابودت می کردم (نیشمولک)

پس حسابی کیفمولک و اینا و خوش خوشانت شده آره ؟ می خوای بگم گیگیلی بیاد پیشت همه انرژیت سه سوته بره هوا ؟ چشمولک . نیوتن هم خودتی ، پررو به من فحش میده . خندههههههههههههه

شاد باشی

سلامم مرجانی جون

به جونه خودم هی اسرار کردند هی اسرااااااااااااااارر ببین اینجا مده عروسو دامادو که میبرند خرید فامیلای نزدیکم میرند دنبالشون نه همه وا مثلا خواهراش خوب اونوخ واسه اونا هم یه چیز سر خریدی میخرند
مرمر دلم سوخت واسش انقد خبیث شدمممم اولا که جراتشو نداشت عمرااااااا بعد ترش اصلا به توچه دختر خالمه اصلا میخوام بزنم بکشمش ( غغغغغغششششششششششششش)

عجیییییییییب کیف حالم کوکه آره بگو بیاد بچمون پیش تو افسردگی گرفته ( نیش)
تو انیشتینم نیستی چه برسه نیوتن ( غغشششش)

*+*+*سارا*+*+* دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 07:31 ق.ظ

ببخشیییییییییییییییییید؟

اونوقت خرید بود تو اون وسط چیکاره بودی؟
نخود؟
لپه؟
عدس؟
روت رو برم....
بابا تو خودت رو انداختی روشون که چی بشه هان؟

نمیبخشششششششششششم مگه زوره (نییییییششش)
علیک سلامممم
چی چی ؟؟ من همه کارهههه مث اینکه عروسی خالمه ها

ببین اصلا پایه منم از مسخره بازیو بزنو برقصو اینا اگه نباشم گوشیمو میسوزونند هی بیا کجایی تاااااااااا خرید عروسی میوه و غذا و اینا
خودیییی
ی ی ی ی ی .....
باقالی (خندهههههههه)
جدیدا پر رو شدم یوخده هم خودشیفته

اصلا قرار بود شنبه برند من گفتم نیستم کار دارم اصلا نمیتونم بیام اونوخ گذاشتن واسه دیروززززز فمیدیییییییی

نیلوفر دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 10:29 ق.ظ

همیشه به عروسی باشی موشی جونننننننننننننننننننننننننننننننننن
خوبی؟
این نیوتن خیلی باحال بوده خبر نداشتیما...موشی سوک سوک (نیششششششششششششششششش)

مرسسسسیییییییییی تو هم اصلا از من دعوتی بیا خوش بگذرونیم

تازه کجاشو دیدی !!!
تو باز جر زدی اصلا دیگه باهات بازی نمیکنما من میخواستم بگم سک سک (نیییششششتر)

مرجان دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

میکشمت موشی .

چرااااااااااااا آخه به خدا من بی گناهممممممم
واای چه مرمرجونه باهوشی چطوری ردمو گرفتی کلک ( چششششمولک )

توت کوچولو دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

وای موشیییییییییی بات قهرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه قول نداده بودی منم با خودت ببری عروسی؟! هااااااااااااااااا؟! بدجنس!!!!!!!!
خیلی بدیییییییییییی! زیاد به توانه بی نهایت!
اه اه اتفاقا من از خرید متنفرم! حالم بهم میخوره برم خرید! اه اه خدا به دورررررر!
آره بابا دنیا رو ول کن بیا عشق حال . . . یکم از من یاد بگیر! اسم منو باید تو لیست
قانون شکنای تاریخ بنویسن!
من فقط ربط این تیکه آخر پستت رو منظورم«استدلال منطقیه!!» نفهمیدم میشه بیشتر توضیح بدید استاد؟!
منتظر توضیحم چون الان یه علامت سوال روی کلمه!
بابای

وااااااای واسه چی اونوخ !!!!!!!!!!!!!۱

موشیو بد قولی نه ه ه ه ه ه !!! خوب عروسی ۵شنبس تو که نگفتی منو خریدو جازبرونو اینا ببر

ایول تو ازم تعریف کن هی باش ( نیش)

میبرمت دیگه خوب گریه نکن باش
منم همینطور حدودا ولی خرید مجانیو خیلی دوست دارم خییییییییییلی ( مفخرید)
بزن بریم از اینجا بزن بریم از اینجا
ببین عشقو حاله قانون دارو بیشتر دوست دارم اگه رو قانون عشقو حال کردی کاری کردی ( نیییییششششششششششش)
بد آموزی داره بچه (خندهههههههههههههههه)

این تیکه نکته انحرافی بود
( غغغغغغغششششششششششششش)

سروناز سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام خوبی موشی
وای عروسی منم بیام؟
ناقلا تو هم وقت گیر اوردی واسه خرید؟ بیجاره دختر خالت
همینه راهش همینه زیاد به خودت سخت نگیر. حد اقل اینجا راحت و ازاد باش واقعی که نیست.
خدا بگم نیوتن رو چیکار کنه. اینم شد بازی؟ من هیچوقت باهاش قایم موشک بازی نمی کنم. بازی جاذبه هم باهاش نکنی یه وقتااااااا گولت میزنه. اصلا مسابقه دو بده باهاش
ای موش شکمو تو روز به روز داری چاق تر میشی یه وخ از سوراخت نمی تونی رد شی . ولی این دفعه اکشالی نداره یه کمی بهت گردو میدم.
راستی تو توی مدرسه موشها کدومی؟ من همیشه دوس داشتم نارنجی باشم
تو کدومی یه وخ خپل نیستی؟

سلاااااااااام سرونازه خودمون
کجایی تو دوست خوبم
بیا دعوتی مگه کارت به دستت نرسید ای از دست این پیشی !!!!!
آخه نبودی ببینی چه اصراری میکردن منم اعتماد به نفسم بالاااااااااااااا یوخده خود شیفتگیم بهش اضافه کردم شد دیگه (غغغششششششششش)
چرا بیچاره من نه هنوزم کمرم درد میکنه شما دخترا خوب هوای همدیگرو دارینا خییییلی جلبین

دارم سعی میکنم از زندگی لذت ببرم ( عینک)
آره منم باهاش قهرم هی همش جر میزنه

نمیدونم چه مرگمه هی عوض اینکه چاق بشم هی کم میکنم رو قدم 10 کیلو کمم وزنم 60 کیلوه قد 170 دیدی تپل نشدم هنوز جا دارم خیلیییییییییییییی
من همون که با نارنجی خیلی دوست بود اونم اسمش چی بود (چشششمولک)
نه بابا خپل نیستم همونم که گفتم

رضا مشتاق سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 02:09 ق.ظ

یه سوال ؟؟؟ وقتی دست کسی رو از اون پایین میگیری میکشیش اون بالا بالاها....

موش موشی جان چند سال قبل اینو که گفتی با گوشت و پوستمون درک کردیم

یارو سرکتاب کنکور گیر میکرد ما ساپورتش میکردیم
میخواست بره دانشگاه خوابگاه نداشت ... محل زندگیمو گذاشتم در اختیارش ...
حتی یه بار به جاش رفتم امتحان دادم
الان دانشجوی دوره دکترا هستش ...، به کل فراموش کرده که یه همچی رفیقی داشت ...

* * *
حالا اینارو بی خیال ... عروسی و بشکنو بنداز بالارو عشقه

* * *
پسر شانس مارو میبینی ...؟!
دخترا کم بر علیه ما موضع گیری میکردن
این دکی هم بر علیه ما موضع گیری کرده

ای بخت نامراد مش مراد (:

سلاااااااااااااام داش رضا جووون
خوبی ؟؟
آره دنیا بی معرفت نیست آدما بی معرفتن
به قول خودت طرفا میکشی از خودتم بالاتر بعد تازه کلاسم میزاره برات قاطی آدم حساب نمیکنه اه اه اه
منم در جواب اشوه خرکیاش گفتم به درک (چشمک)

آره عروسیوووووووووووو بزنو بکوبو همون ولوم رو 1000
جات کلی خالیههه

دکی بچه خوبیه نمیدونم چرا الکی گیر داده هوای منو که داره

عمرااااااااااااااااااا دیگه دخترا واس ما موضع گیری کنن
حاجی آبگوشته جا افتاده عجیب جون میده همشونو تیلیت کنیم توش خندهههههههههههههههههههههههههههه
الفررراااارررررررررر

الهه باران سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام
خوبی؟
چه خبرا؟
ببخشید دیر سر می زنم
آخه خودت هم دیر به دیدار وبلاگ ما می ایی
عروسی هم بهت خوش بگذره...خوبه شماها از این رسمای خوب د ارید که همراهان عروس و داماد هم چیزی نصیبشون می شه...رسم ما اینجوری نیست دیگه!
داستان نیوتن هم جالب بود...نیوتنه دیگه...برگ جغندر نیست که
انگار که مثلا پسر خالمه دارم ازش تعریف می کنم!!!
خب دیگه برم
زیادی حرف زدم...
فعلا!!

سلاااااااام
ممنون خوبم
تو چطوری ؟؟؟
سلامتی شادی
خوب زود زود بیا
به جونه خودم من میام دباره قیب میشم سرم شلوغه هی یادم میره ولی اگه زود زود بیای منم یادم میمونه دیگه چه کنیم پیریه ننه ( نییششششش)
ممنون آره رسم خوبیه ولی نه انقد که من خریدم نیست من از همه فعالترم حقم بود دیگه نه (چشمک)

ببین اصلا منم نیوتنم از من تعریف کن دیگه !!
کجا نیومده بری خوب واسیا من حوصلم سر نره
نه بابا زود زود بیا باش
قربونت

امینه سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 06:24 ب.ظ

باریکلا آقا موشه دمت گرم...
منم دقیقا همین تصمیمو گرفتم میخوام با دنیا آشتی کنم.تا حدی هم موفق شدم البته.ولی با این حال لطفا از تجربیاتت واسه منم بگو خب؟!مییییسی.
در مورد اونی هم که دستشو گرفتی بی خیال ارزشش رو نداره.عوضش اینم یه تجربه شد.
ایول کاش واسه منم یه تی شرت وشلوار می خریدی!حیف که خاله من نمی خواد عروس شه!!

ایول ایول
قشنگ ترین تصمیمه تا کی بشینی هی قصه بخوری آخه کسی یا چیزی که به خاطرش قصه میخوری چرا شادو سر حاله تو نباشی اونوخ من با تمام مشکلاتم آشتی کردم میخوام خوش باشم بزار خودمو گول زده باشم حالا این همه خودم منو گول زد بزار یه کمم من خودمو گول بزنم مگه چی میشه ها هان


آخه به چه قیمتی به قیمت تمام امیدت به والله اگه اونم میدونست داره چه بلایی نازل میکنه اینطوری نمیکرد
میخرم برااااااات وا چراااااااا خوب بلت نیستی هی لجشو دراری اونم بره عروس بشه خوب

راستی چرا هی تو قیبت میزنه نمیای زود زود هان ؟؟

مرجان سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشی

موشی من میخوام برم نرم افزاره میکروسافت فرونت پیج بخرم . همون که گفتی میشه باهاش قالب درست کرد . هر وقت فرصت کردم نصبش کردم ، باید بهم یاد بدی چه جوری باهاش کار کنم . خودت قول دادی . خب ؟

من انقده موشی ها رو دوست دارم که نگو (نیش) اصلا هم نمیخوام بکشمشون . تازه به گیگیلی هم میگم گربه ها رو نندازه به جونه موشی ها (نیشمولک) . ذوق مرگ نشی با این تعریفا یه وخ ! حالا حالاها باهات کار دارم (غششششششمولک)

سلااااااااااااام

کی من قول دادم !!! من که یادم نیست ( نیییششششش)
راس میگییییییی .. میدونننیییییییی داره یه چیزایی یادم میاد
نه فایده نداره کم تعریف کردی باز دباره یادم رفت
شوخی کردم خفه نشی حالا تو بخر نصب کن دندم نرم هر چیشو بلتم یادت میدم چه کنیم دیگه مگه چند تا دوست با مرام دارم من

نیلوفر چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 08:20 ق.ظ

کم پیدایی موشی...نکنه پیشی خوردتت؟ :))))))))))

اگه من پیشیو بخورمش ( نیییشششش)

توت کوچولو چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

موشی جونم یه قالب محشر با زمینه سیاه میخوام میتونی درست کنی؟!

بهم خبرش رو بده!

راستی آپم!

بابای

سلام توتی همش یکی
باش ولی الان نه الان گیج میزنم بزار یوخده خستگیم بره بیرون بعد
باش
میام

فاطمه چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 09:38 ب.ظ

همیشهههههههه به شادیییییییی موشییییییییییی
آفرین پسر خوب اینجوری ادامه بدههههه


این دفعه جایزت یه پنیر قالبی خیلی خیلی بزرگههههههه
هوراااااااااااااااا


این نیوتن هم عجب مخی بودها...ژاسکال به عقل جنم نمی رسیده....(خنده)


موشی من دستم تنگه تو چرا دیر به دیر آپ میکنییییی

راستی اون خریدت خیلی کم بیده باید یه کم بیشترش می کردی(نیش)

قعلن موشییییی
یا حق......

سلااااااااااااام آبجی فاطمه جووووووووون
ممنونم تو هممم
چه عجب اینطرفاااااااا بابا دلمون واست تنگ شده بود

واااااااااییییییی همشو میدیییم مرسیییییییییییییی
هوراااااااااااااااااا

ولک من داداش نیوتونم (عینک)
ای جلب شوشو کجاست حالا دیگه فقط شوشو رو تحویل میگیری ای مرد زلییییییل
آره منم جبرانش کردم فرداش کفشم خریدم
قربووووونت زود زود بیااااا
مجید جان دلبندم قعلا نه فعلا ( نییییشششششششششششش)
یا حق

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 09:42 ب.ظ

همیشهههههههه به شادیییییییی موشییییییییییی
آفرین پسر خوب اینجوری ادامه بدههههه


این دفعه جایزت یه پنیر قالبی خیلی خیلی بزرگههههههه
هوراااااااااااااااا


این نیوتن هم عجب مخی بودها...ژاسکال به عقل جنم نمی رسیده....(خنده)


موشی من دستم تنگه تو چرا دیر به دیر آپ میکنییییی

راستی اون خریدت خیلی کم بیده باید یه کم بیشترش می کردی(نیش)

قعلن موشییییی
یا حق......

سلااااااااااااام آبجی فاطمه جووووووووون
ممنونم تو هممم
چه عجب اینطرفاااااااا بابا دلمون واست تنگ شده بود

واااااااااییییییی همشو میدیییم مرسیییییییییییییی
هوراااااااااااااااااا

ولک من داداش نیوتونم (عینک)
ای جلب شوشو کجاست حالا دیگه فقط شوشو رو تحویل میگیری ای مرد زلییییییل
آره منم جبرانش کردم فرداش کفشم خریدم
قربووووونت زود زود بیااااا
مجید جان دلبندم قعلا نه فعلا ( نییییشششششششششششش)
یا حق

مرجان پنج‌شنبه 4 مرداد 1386 ساعت 05:04 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موشی باز تو کجا غیبت زد ؟ (گریههههههههههههههههههه)

عروووووسسسسسسیییییی به جان خودم هنوزم دارم از خستگی میمیرم

مرجان جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشی

ولادت امیر مومنان رو به همه مردای دنیا ، از جمله تو دوسته خوبم تبریک میگم

همیشه موفق باشی

سلام سلام مرمرجون

واااااااییییییی مرسی چه خوبی تووووووووو !!
ممنونم تو هم همینطووورر

فاطمه جمعه 5 مرداد 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

نخیررررررررررررر

بیاااااااااا دیگهههههههه موشیییییییی

روزت مبارک آقا موشهه
و ولادت مولا علی...
ایشالا همیشه دست علی یارت باشهههههه

بلههههههههههههههه

اومدم فقط به خاطر تووووووووووووووو

مرسسسییییی
انشاالله واسه تو هم همینطوووورر

فاطمه سه‌شنبه 9 مرداد 1386 ساعت 07:55 ب.ظ

موششششششششش
موششششششششش
کجایی نکنه گربه خوردتتتتتتتتتتتتت(گریه)

فاطممممممممههههههه
اگه منو پیدا کردی (نییشششش)
پیشی گفته منو نمیخوره اوندفه که دعواش کردی دیگه جرات نکرد

اقلیما چهارشنبه 10 مرداد 1386 ساعت 04:36 ق.ظ http://yedokhtaremahtabi.blogfa.com

سلام
حال شما؟؟
خوش به حالت رفتی یه عاروسی.ما که کپک زدیم!!
این استدلال منطقی رو جایی دیگه خونده بودما یا یه کی واسم تعریف کرده بود.
خلاصه که خالا که اینجا خوندمش خیلی بیشتر واسم جالب بود تا اون موقع!!
حالا چرا ؟؟ نمیدونم.
راستی به نظر من یکی , اصلا وجود اون نفر رو باید ندید(آخه ندارن.وجودو می گم)
خوشحال می شم سرتو به وبلاگ منم بزنی.
آیا تبادل لینک بشیم؟
فعلا بای تا های

سلااام
ممنون
شما چطورین ؟؟؟
خوب توهم میومدی
آره خیلی باحال بود
مرسسسسی پس بازم از اینا بزارم
ده خوب نکته همین جاست نمیشه نادیده گرفتش اگه میشد که خیییییلی راحت میشد کلا حل میشد دیگه
سر این پیشیا میزنم که موخش بیاد سر جاش (نییششش)
بشیم چی دونم
قربونت بازم تشریف فرما بشین این ورا

مرجان چهارشنبه 10 مرداد 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی جونم
پس کوشی تو ؟ من دلم واسه موشی تنگ شده آخههههههههه

سلاااااااااااااااااااااااااااام مرجان جوووون
اومدم منم دلم خیییییییییییلی برات تنگ شده بووود گیگیلی کجاست ؟؟

بنفشه چهارشنبه 10 مرداد 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام
خوبی موشی آقا؟
آقا موشی خوبی؟

اولین باره که میام وبلاگت و با نیت پلید قبلی میام
اما اومدم و خوشم اومد
رحت و روون مینویسی
از قلمت خوشم اومد
میای پیش من؟


عروسی خاله مبارک
الان باید برم میام پیشت بازم

سلااااام
ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟
چه خووووب خوش اومدی
چه خوبتر که خوشت اومد خودمونیم از چی چیش خوشت اومد
همیشه دوست دارم رک باشم دلم میخواد همه باهام رک حرف بزنن اینطوری اگه یه روز اشتباهی بکنم کسیو محکوم نمیکنم فکرم نمیکنم کسی گولم زده
قابلی نیست بیا میدمش به تو

پس چی که میام... حتما

مرسسسسییی
باش بیا هر موقه دلت خواست

توت کوچولو پنج‌شنبه 11 مرداد 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

کجایی دلم برات تنگ شده!!

گـــــــــــــــــــــــر یه!!!!!!!

بیا موشی جووووووووووووووونم دلت میاد یه توت کوچولو گریه کنه!!

بووووووووووووووووسسسسسس

بابای

سلااااااااااااام توت کوچولو جووووونم
بوووووووووووووووووس
منم دلم برات تنگ شده بود قربونت برم آتیشپاره

گریه نکن گریم میگیرها ها ها ها ها هااااااااااا

نه جونه خودم دیشب اومدم پستتو خوندم آمپرم رفت بالا خواستم یوخده فوشت بدم دلم نیومد بعد یه هفته فوشت بدم

عروسی بودم یعنیا وگرنه کماکان یکی در میون اونجا پلاسم
میام سر فرست یه 40 خط کامنت بزارم برات کاریت دارم
مااااچ
بابای

*+*+*سارا*+*+* پنج‌شنبه 11 مرداد 1386 ساعت 09:40 ب.ظ

آره به جون تو
اصلا تو نباشی نمیشه
نه...مرگ من بگو بشه
ترو خدا
اصا منم تا تو نباشی خرید نمیکنم
اصا یا تو یا هیچ کس دیگه
اصا بیا تروخدا
بابا کم رووووووووووووو

به جونه تو به جون تو
میشه بی حال میشه مگه نه بچه ها
نه جونه تو اصلا نمیشه اول شما نه خدایی اگه بزارم
ای قربون آدم چیز فم خوشم میاد که همچیو زودی میگیری ( نیش)
قربونت برم آخه من نمیتونم بیام کلی کار ریخته سرم حالا میخوای بزار فردا میریم باش آفرین دختر خوب
فوش دادی الان نه؟؟؟؟
وااااااااااااااای حالا که انقد اسرار میکنی باید با مامانم صحبت کنی اجازمو ازش بگیری (خندهههههههههههههه)
وااای ساراجون چقد شما آدمو خجالت میدی (اشووووووووووه سگی )
غغغغغغغشششششششششششش

توت کوچولو جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

خوب فحش بنویس من فحش دوس دارم زیااااااد!!

از بس قربون صدقه ام رفتن حالم بهم خورد دیگه!!

جونه من خوب الان میرم کلی فوشت میدم نیست دوست داری ( نیش)
نکنه تو هم از آدمای لوس بدت میاد آخ من انقد آدمای لوسو دوست دارم مث گربه بپیچند به پام هی نازشون کنم خندههههههههههههههههههه

مرجان جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موشی جون تو چقده اینور و اونور میری آخه ! یه جا بمون دیگه . میگم پیشی بیاد بخورتتا !!!!!!!!!!!!!!!!!!

کجا میرم آخه من که همینجام !!! خوب دیروز مامان بزرگم عروسو دامادو مهمون کرده بود اونجا تلف بودیم دیگه ببین اینجا جدیدن یه اتفاق کوچولو بیوفته همه خراب میشیم اونجا ( غغششششششششش)یا مهمون داریم یا مهمونیم دیگه ماله همینه تنهایی رو دوست ندارم !!! یواش یواش چی چیو بیاد منو بخوره میشنوها تازه خوابش برده من اومدم اینجا دلت میاد منو بخوره؟؟ نه دلت میاد منو بخوره ؟؟

مینم مرمر تو الان انگلستانی جون من ؟؟ (چشمک)

توت کوچولووووووووو شنبه 13 مرداد 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

ایووووووووووووووول با فحشا بدجور حال کردم فقط یکم آبدار تر میکردی باحال میشد!!

ولی فول کردی آسم آخرش میشه سرطان ریه نه سرطان سینه(غشششششششششششش)

یکم اطلاعات عمومی رو ببر بالا(زبووووووووووووووون)

یه پاسخ توپ به کامنتت میدم بعدا چک کن حالا نه(چشمک)

تاتا

قربونت برم قابلی نداشت حالا وقت بشه بازم خوشحالت میکنم

بدو بابا .... نه جونم فول نشده هنوز سرطان سینه و ریه دستشون گردنه همه اصلا همون به من چه ( نیششش)

باش
میدونم توهم فوش میدی دیگه یا میخوای حال منو بگیری اصلا تورو بکشنم آدم نمیشی ( زبوووووووووووون)

ایول راه افتادی

توت کوچولوووووو شنبه 13 مرداد 1386 ساعت 07:38 ب.ظ

موشی جووووووووووووونم به خدا همشون شوخیه هاااا به دل نگیر من اصن از مسخره کردن دیگران خوشم نمیاد اینا رو میگم بخندیم بعدشم من اگه عصبانی شم رو دیگران خالی نمیکنم دخمله خوبیم!!

ناحارت نشی هاااااااااا!!

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

تاتا

توتی جونممممممم میدونم منم مث توام آفرین ولی من همشو جدی گفتماااااااااااااااااااا

واااااای مجید جان دلبندم ناراحت نه ناحارت

اه اه اه همه صورتمو خیس کردی تو چقد منو بوس میکنی بچه

مینم تازه خریدی بوقم میزنه کفشات هی تا تا میکنی خندههههههههه

مرجان شنبه 13 مرداد 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://anemone

سلام موش موشیه خودممممممممممممممم
من نمیدونم چرا با اینکه موشی ها رو خیلی دوست دارم ولی همش دلم می خواد بندازمشون جلو پیشی ها که بخورتشون

موشی خیلی ملوسی . داداش موشیه خودمون
حالا بیا آپ کن

سلاااااااااام مرمرجونمممممممممممممممممممممم
آخی نمیدونم چرا منم دوست دارم ایم مرجانارو دستو پاشونو گاز گاز کنم ( نییششش)
آخه پیشیم دیگه نمیخواد منو بخوره اصلا هیشکی منو دوست نداره گریههههههههههههههه

کاشکی یه زره هم این خاله سوسکه احساس تورو داشت ( زبون ) نمیدونم چرا حالا همش من باهاش لج افتادم بیچاره دیشب میگفت مگه من چیکار کردم خندهههههههههههه

توت کوچولوووو یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 12:49 ق.ظ

هوووووووووووووووووراااااااااا آشتییییییییییییییی

بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس

بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسس
کاش مسنجرت درس بود من امروز تا صب پلاسم(چشمک)

تاتا (این ورژنه جدیده خدافظیه!!)

هوووووووووووورااااااااااا من چقد آشتی دوست دارم
حالا بیا بریم یه بستنی بخوریم نصف شبی حال میده نه

نمیدونم چشه اسلا باز نمیشه هر کاریش میکنم

ایول پیشرفت کردیییییی
بووووووووووووووس هوارتا

بنفشه یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام
خوبی دوس جون؟
اومدم آپ جدیدی بخونم دیدم جا تره و بچه نیست
فچ کنم عروسی خیلی خوش گذشته که نمیخوای از حال و هواش دربیای ...آره؟؟؟
منم بودم و رقص و ساز و آواز و دخمل های خوش قد و بالا و ........ عمرا ولشون نمیکردم به وبلاگ برسم

به هر حال من منتظرتم
خوش باشی

سلام سلام
خوبم تو چطوری ؟؟؟
واای شرمنده تو نشده بودم که شدم
جات خالی آره عجیب بعد کلی افسردگیو اینا حال داد بهم دارم یه دنیای جدیدی تجربه میکنم واس همینه فعلا آپ نکردم
بزنو بکوبو رقصو جیغو هوراااااا صدای دستا نمیاااااد (نیششش)
نه دیگه دخملای اینجارو که به اونا نمیفروشم (چششمک)
قربونت برم شرمنده همینروزا میام از خجالتت در میام نگی موشی بی ادبه نمیاد بهت سر بزنها من هر دفعه بیشتر از ۱۰ دقیقه اون نمیمونم سرم یوخده شلوغه

آپ میکنم حتما
توهم خوش باشی همیشه

توت کوچولو یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

این خاله سوسکه کیه؟!

بیا یکم به توضیح من گیج میج زدم اساس!!

یه دخمل گل که تا الانی منو خیلی دوست داشت منم خیلی دوستش داشتم بعد الان نمیدونم هنوز منو دوست داره یا نه یه جورایی هم اون از من دلخوره هم من میایم درست ترش کنیم رابطمون تیره تر میشه

بیخیال بابا من عمریه گیجم

نیاز یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://niyazant.blogsky.com

سلام موشی...جون من فحش بدی ناراحت میشما...خودم میدونم دیر اومدم....همیشه به عروسی...ایشالا روزی خودت باشه.....به به با دنیا هم که اشتی کردی..ای ول...بیخیالش باش تا اسون بگذره...جسارتا ما دوباره خونه تازه ساختیم...حضور شما باعث دلگرمی ماست:دی
شاد باشی....

سلاممممممم نیلز جان ... چطوری ؟؟ ... نه دیگه آدت کردم نخودی باشم (چشمک) ...... چرا همش من آخری راه میدین دلت میاد آقا موشه به این تمیزی
مرسی تو هم همیشه به شادی ... نه بابا .... آره گفتیم یه حال اساسی بهش بدیم حیونکی افسرده شده بود ( نیش) آخه بی خیالی ماله من نیست من همش باید حرص همه جارو بخورم ........ نه جونه من ایول بابا کلی خوشحالمون کردی ...... الان میام ببین کاره خوبی کردی
بیا یه نقشه بکشیم آبجی فاطمه رو هم بیاریمش بنویسه باز هستی

بنفشه یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام
تو هیچ وقت شرمنده نیستی عزیزم
من که حرف بدی نزدم
خوشم میاد ازت که چیز فهمی

تو هم به درد اقایون چش هیز دچار شدی (نیشششش)
مگه دخملای اینجا چطورین و اونجا چطوری؟

بیا عزیزم
من دوس دارم که ببینمت
حالا هر وقت که سرت خلوت شد بیا
همین که تو شاد باشی برای من خوشحال کنندس و دنیایی ارزش داره

سلام
قربونت
وا کی گفت تو حرف بدی زدی
چیز فهم نه زبون نفهم ( نیششششش)

هان چی نه چی منظورت چی چی بود ؟؟؟ آخه بچه من که گفتم دخملای اینجارو ترجیح میدم آخه من کدومتونا تا حالا دیدم خندههههههههههه
اونجا که دخملای ملوسی بود
یه چیز مهم میدونی خانوما چشم هیز ترند تا آقایون خیره میشن به آدم بعد که بعد 1ساعت بیخیالی نگاش میکنی از رو بره میگن دیدی نگا کرد چقد چشم هیزه ( غغشششششششششششششششش)
باش میام
چطوری میخوای منو ببینی ( نیششش)
فردا خوبه ؟؟
قربونت برم انشالله بیام تو شادیا همتون برقصم نیشششششششش

مرجان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

آخه موشی تو از بس گاز میگیری دیگه این خاله سوسکه هم دوستت نداره . گاز نگیر دیگه بچه اه ! والا میگم گیگیلی قورتت بده ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خله کی من خاله سوسکه رو گاز گرفتم (خندههههههههه) نه ه ه ه ه ه یعنی انقد واااااااااااا گیگیلی مگه مار شده منو قورت بده
میدونی....... دیگه خاله سوسکه رو دوستش ندارم اینو جدی گفتم
اصلا دیگه یادم رفته چطوری باید یکیو دوست داشت دوست داشتن یادم رفته

نگین دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام آقا موشه...
خوبی....؟؟
مگه تا حالا با زندگی قهر بودی؟
زندگی گناه داره...یه موجود کوچوله...اگه باهاش قهر کنی اون قهر نمیکنه...
فقط دلش میخواد اذیتت کنه چون میدونه تو میبخشی...
بیخیال بابا...
اگه بخوای قهر کنی زندگی دلش میگیره و با دلخوری میره جلو...
راستیییی...عروسی خوش گذشت؟
این استدلال منطقی خیلی جالب بود...
واقعا هم استدلال خوبی بود...

فعلا...

سلام سلام
مرسی شما چطورین ؟؟
نه زندگی باهام قهر بوده منم پیشدستی کردم رفتم باهاش آشتی کردم
میدونم واسه همین دمو براش سوخت حیونکی غصش شده بود

نه دیگه پر روش نکن یه دفه دیگه سر به سر من بزاره میگم پیشی بیاد بخورتش
نه دیگه قهر نمیکنم
ممنون جات خیلی خالی بود خیلی خوش گذشت
آره این بچمون نیوتن از همون بچگی خیلی باحال بود
مینم از کجا فهمیدی میخوام بیام به وبت تو زودتر اومدی ؟؟؟
این وبتم خوبه ولی من اونیکی وبتو بیشتر دوست دارم
بازم بیا اینورا
قربونت

توت کوشولوی موشی!! سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

شلااااااااااااام موموشی خوبی؟!

آپم!! بازیه تو هم دعوت(چشمک)

بوووووووووووووووووووووووووس

تاتا!!

شلااااااااااااااام توت کوچولو جون
ایول بازییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مینویسم حتما امشب نشد فردا حتما
بوووووووسسسسسسسسس

قربونت

شاذه سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
همیشه به شور شادی..
والا مورد سوالت برام پیش اومده. بنده خدا هر دفعه سرش منت می ذارم اونم میگه من استادمو هرگز فراموش نمی کنم. بعد دوتایی میخندیم. طور دیگه ای نمیشه!

سلام سلام
ممنون شما هم همینطور
خوش به حالت این که لااقل سر شوخیو میگیره قدر شناسه
قضیه من خراب تر خیلی طوری که طرف انقد خودشو گم کرده که انگیر یه چیزیم طلبکاره

امینه سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 08:38 ب.ظ

عجب نیوتن بلاییییی!!این کارا رو کی یادش داده تو؟!
آره شاید پیشیا نخورنت ولی بازم مواظب باش.از قدیما گفتن گربه بی چشم و روئه یه وقت دیدی روتو اون طرفی کردی خوردت.سواری هم همش فیلم بود
وای نه به خدا دلم نمیاد بخوردت.... ):
خوشحالم که خوشحالی
همین جوری بمون به دلیلش هم فک نکن.

نه من که این چیزارو یادش نمیدم بد آموزی داره ولی خوب بچمون زیادی توجه میکنه زود یاد میگیره
آره امروز یکیشون اول یوخده سواریم دادو بعد یدفعه پرید منو بخوره منم دمشو کندم تا دیگه ادب بشه
میسی میدونستم دوست جون مهربونم ( ذوق)
منم خوشحال میشم تو هستی انشاالله تو هم همیشه خوشحال باشی عزیزم
آره اینطوری بهتره دیگه زیاد فکر نمیکنم قید خیلی چیزارو زدو تا تونستم بازم به روال عادی برگردم خیلی بده یکدفه همچی طوری خراب بشه که خیلی عقایدو باورهاتو پوچ کنه اینجور وقتاس که آدم از نظر روحی میمیره باید همچیو بسپاره به باد دباره متولد بشه با یه عقاید متفاوت

الهه باران سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://e-s-e.blogsky.com

سلام
چشم
زود به زود تشریف فرما می شویم تا شما ما را فراموش نفرمایید!!
شما هم زودتر آپدیت بفرمایید وبلاگتان را!!!!
این متن برای ما دیگر تکراری شده است
با تشکر فراوان

سلااااااام
ایول
آفرین زود زود بیا لااقل اینجا بیشتر با هم باشیم منم قول میدم سعی کنم زود زود بیام
آپ کردم فقط به خاطر تو
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد