!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

مبعث مبارک

  «اِقرَأ باِسم رَبِّک اَلُّذِی خَلََقَ» عید رسالت و جشن برگزیدگی و برانگیختگی پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) بر جهان و جهانیان مبارک باد.


 

سلااااااااااااااااااام

عید مبعث مباررررررررررررک

خداوند، جهان را به سپیده دم آزادى نوید مى‏دهد. پلاس پوسیده جهالت و ندامت را از تن اندیشه و عمل بشر بیرون مى‏کشد و جهانیان را مهمان زیباترین سفره کرمش مى‏سازد، و محمد (صلى‏الله‏علیه‏وآله) را با سبدى پر از میوه‏هاى رحمت، به خانه‏هاى ستم‏سوخته بشر مى‏فرستد. همگان را به خوان یکتاپرستى مى‏خواند. کامشان را با شهد آزادى، شیرین و نامشان را با خلعت آزادگى، رنگین مى‏کند. در دل‏هاشان تخم ایمان مى‏پاشد و از اعمالشان خوشه تقوا درو مى‏کند. درهاى خدعه و نیرنگ، شکسته و بازار ناجوانمردى، بسته و بوستان صفا و صداقت، شکوفا گشته و پیامبر رحمت (صلى‏الله‏علیه‏وآله) در یـک دست، خورشید رسالت و در دست دیگر، ماه هدایت را به جهانیان هدیه مى‏کند. 

چه زیباست چادر سبز رسالت بر آسمان آبى هدایت، و چه دیدنى است پرواز کبوتران شرف بر قلّه جوانمردى. چه تماشایى است در سپیده‏ دم آزادى، خرامیدن غزال‏هاى آزادگى در وسعت انسانیت. چشمه خشکیده شرف، پر آب و باران محبت، زمین تر ک خورده عاطفه را سیراب ساخته است. روح همدردى در کالبد بى جان بشر دمیده و عصبیت قومى، جایش را به همدلى مى‏دهد.  

نظرات 32 + ارسال نظر
مرجان شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 01:01 ق.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشی جونم

عید تو هم مبارک !

موشی ؟ اون لینکه عجیب غریب رو تو واسه من کامنت کردی دیگه آره ؟

شب خوش

سلااااااام مرجان

ممنونم
عید تو هم مبارک باشه

آره کاره دست نقاشه (چشمک)
قربونت

مرجان شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 11:25 ق.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بر موش موشیه ملوس و خوشکلم

موشی اون آدرسهای من هیشکدومش باز نمیشه حالا گیگیلی هم داره گریه می کنه جیغ می زنه که منم لینکه کوتاه با هاست نمیدونم چی چی رایگان می خوام . موشی من آخرش تو رو می کشم میندازمت جلو پیشی بخورتت :دی

سلام بر مرجانکی خوشملم

ای خدا ریش ریششون کنه آخی گیگیلی جونم خودم میسازم برات گریه نکن که اشکات برای من یه درده تحمل غم تو منو دیونه کرده

خدا نصفت کنه مرجانی خوب من دو ساعت ور رفتم نمیدونم چه مرگشه یه آن خوبه بعد دباره خراب میشه
حالا صب کن شاید خودش درست شد
گی گی گی گی گی گی گی گی گی گی گی گی

سروناز شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام خوبی موشی جون
عید تو هم مبارک باشه
اون شخصیتت رو هم خوندم بابا خیلی باحالی
اییییییییییییییینهه شخصیت داری تو
من که فکر کنم اگه بخوام بنویسم خیلی کم بشه

سلاااام سروناز جون
مرسسسییییی
قربونت بره موشی پیشی
اووووو این همه شخصیت نه اینا همه یه شخصیته من توصیفش کردم حالا فکر کن من یه کاری بخوام بکنم چطور باید همه اینارو در نظر بگیرم بعد اون کارو انجام بدم بیچاره مغزم
توری نیست تو بنویس

... قرار شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://1st-gharar.blogsky.com

۵ شنبه ی همین هفته

قرار تایستانی بلاگ اسکای فراموش نشه

منتظر دیدارتون هستیم ... (:

http://1st-gharar.blogsky.com

بلهههههههههه میایم با مرجانی اینا
مینم خوب مینداختین اصفهان خوب حالا ما پاشیم بیایم تهران ای نامردا

لیلا شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 09:45 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

سلام عمو موشی عیدت مبارک برات پنیر می ذارم یخچالمون هر وقتی اومدی بخور عمو این بالایی هم مال منه سر بزنی خوشحال می شم.!!!!

سلاااااااااام لیلا جونم عمو قربونت بره خوب گردو هم میزاشتی برم بخورم تا خودت نخوردیشون ایول برم بخونم خیلی باحالی عموووووو ( بوس )

مرگ رنگ شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام اقا موشه. چطوری؟
وبلاگت خیلی قشنگه . خیلی هم خوب می نویسی
موفق باشی

سلامممممم مرگ رنگ جون
قربونت برم خوبی از خودته عزیزم
میام پیشت
توهم

اقلیما یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام
چه قدر قشنگ نوشتی.خیلی حال کردم.
راستی آپ کردم .اومدم بهت خبر بدم.
فعلا بای تا های.
راستی آهنگ وبلاگت هم خیلی قشنگه.

سلام سلام
مرسی بی حال منظورت بود دیگه
ممنون که اومدی خبر دادی بشین من الان میام
به قول توتی تاتا
ممنون خوشحالم خوشتان آمده قابلی نیست میدمش به تو وردار برو

شهرزاد یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام موشیییییییییییییی جون:
خیلی قشنگ نوشته بودی بازم از این کارا بکن.
عیدتم بازم مبارک!!!!!!
**شاد و سلامت باشی**

سلااااااام شهرزاد جووون
ممنون مرسی چرا تو ننوشتی بازیو ؟؟!!!!!
عید تو هم مبارک
قربونت تو هم

مرجان یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گفتم یوسف و نگین هم برن وبلاگه نیلو :دی هو هو

حالا نیلو هممونو تیربارون می کنه غششششششششششششششششششمولک

بلههههههههههههههههههههه ایوول حسابی شلوغش کن (چشمک)
منم نیازو گفتم یه کامنت باحال گذاشت

بزار بیاد میزنه مانیتورو خورد میکنه آخه نیست حسااااااااسه
خندهههههههههههههههههههههه

رضا مشتاق یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام بر جناب موشی الدوله اصفهونی
چه طوری جوان ...؟!!

* * *
خدمت اقا موشی گل و گلاب عرض شود که ، بنده راه اندازی مجدد وبمو به هیشکی خبر ندادم .

دوستایی که میبینی قبل از تو کامنت نوشتن خودشون به مرور زمان و بر حسب اتفا متوجه شدن .

مطمئن باش اگر قرار بود خبر رسانی بکنم ... ، تو جزو اولین نفراتی بودی که بهت خبر میدادم .

راستیاتشو بخوای موش موشی خان ... یه مدته خیلی نمیتونم کامنت بنویسم .

حالا خیلی بلد نیستم چه جوری این حسو بهت انتقال بدم
یه جورایی بدون نظر شدم .

وب رفقارو زیاد میخونم
تو ... زیتون ... نیلو ... نیاز ... بارپاپا ... دکی ... دردونه ... سارا ... ژیگولو ... مرجان ... و ... و ...

یه مدته در محل کار بیکاریم و مگس میپرونیم و وبلاگ میخونیم و چای میخوریم و دود چپق هوا میدیم .

الان همینجور ییهویی تصمیم گرفتم یخده واست درد و دل کنم ، گپ بزنیم .

آخه میدونیه چیه داداش ... راستیاتش اینه که ما تو فضای وب و بیرون از وبلاگ ...هیچ رقمه حال نمکنیم که بریم با دخترا دردودل کنیم .
یعنی یه جورایی واسمون افت داره ... (:
* * *

آقا ما اگر خیلی کامنت نمیزنیم ... به حساب بی معرفتی ما ننویس (:

به قول گفتنی ... ، ما خیلی ۹ کرتیم داداچ

سلامون علیکم حاج رضا خومون
خوبم مرسی
تو چطوری کیف حال ؟؟؟

میدونم چون همه کامنتای وبارو مرور میکنم

آره منم هویجوری از تو وب مرجانی فهمیدم

ایول داش رضا جونم قربون معرفتت

بر عکس من تو دنیای بیرون از اینجا حدودا چیزی ندارم بهش دل ببندم همه سرگرمیو امیدم اینجاس منم هی فرت فرت کامنت میزارم

درکت میکنم گاهی وقتا همینطوری میشم یک ساعت میام میخونم حتی کامنتای خودمو هم تایید نمیکنم

وااااااااااااای من که مردم از بیکاری میگن واسه مرد سمها حوصلم سر رفته

قربون داداش هر موقه کامنتتو میبینم کلی خوشحال میشم

بیرون که منم همینطور دختر مختر کاری نداریم منم با دوست بازیو اینحرفا نیستم داداش
ولی خوب اینجا واسم فرقی نداره با همه خوبم خوب دوستای با معرفتی پیدا کردم

نه بابا این چه حرفیه ..... ببین خیلی دوست دارم وبتو از حالو هوای غم در بیاری یه قالب شاد بسازی با یه آهنگ ملایم شاد میشه یعنی
میتونم یه فضولی بکنم ؟؟؟؟!!!!! چرا انقد غمگین ؟؟ مربوط به دخترا که نمیشه آخه وب توهم حدودا مث عاشقاس

قربونت برم خیلی خوشحال شدم ببین ماها اگه واسه همدیگه درد دل کنیم بهتر همو درک میکنیم

الهه باران یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام آقا موشه
دعوتت اجابت شد
یه سر بزن

آفرییییییییییییییییین پس نوشتی الان میام ببینم چیا نوشتی (چشمک)

بنفشه دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
خیلی ممنونم که اومدی
امال قرار نبود کمن بهت پنیر بدم من اگر پنیر یافت کنم خودم میخورم که از همه واجب ترم
می خواستم برای جایزه بهت یه سفارش بدم
رو رو داریییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟//////
حالشو ببررررررررررررررررررررررررررر
حالا چون دوست دارم بهت پنیرم میدم
تبریزی ؟سفید چی؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو میخرم برات نگاهش کنی
بعد خودم میخورم
:دددددددددددددددددددددیییییییییییییییییییییییییییییی
فکر میکردم که دیگه نمییای
خیلی خوشحالم که اومدی

سلااااااااااااااام بنفشه جون
مرسی خوبم
تو چطوری؟؟
اختیار دارین
ای شکموووووووووووو خوب یافت کن با هم میخوریم ببین یه ذره باش آفرین بده دیگه ببین من چه موشه نازیم دلت میاد پنیرم ندی
اصلا اگه پنیر ندی منم گازت میگیرمااااااااا
چی سفارش بدی پنیر؟؟
آرههههههههه سنگ پاس ( غغغغششششششششششششششششششش)
از آدمای پر رو خوشم میاد نه خیلی پرو ااااا هواستو جم کن یهو گازگازیت نکنماا
آفریننننننننننن جیییییییغ
صبا بده
ای خبییییییییییییییییثثثثثثث خیلی لوسی میخوای یه ذره تو بخور خیلی من بخورم
کی گفته میاااااااااااااااام
میاام بازم دخمل گل

نگین دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی...
خوبی؟
اهههه...
شنبه عید بود...
من تازه امروز از مسافرت رسیدم...ببخشید دیرتر تبریک میگم...
عیدت مبارک...
راستی ببینم..
اومدم اینجا بکشمت...
خیلی حسودی....
اون دفعه من میخواستم تو نظرای مرجان اول باشم..حسوووودددددددددد
دفعه آخرت باشه اول میشی هاااا...
(خنده)
خوب کاری نداری...
فعلا برم...

سلام سلام نگین جون
خوبم
نوچطوری ؟؟
اختیار دارین واس شما که همیشه عیده فرت فرت عروسیو مسافرتو گردشو خیلی بیمعرفتین
حالا چی سوغاتی آوردی برام ؟؟ زود رد کن بیاد
عید تو هم مبارک
ببین منو میخوای بپیچونی من سوغاتی میخوام
چرااااااا اونوخ
گی گی گی خودی ( زبون)
آآآآآآخیییییییییییی آرزوشو به دلت میزارم عمرا به مرجانی گفتم اول به من بگو بعد آپ کن تا اولی من باشم دل نگین بسوزه (نیش)
حالا بچه خوبی بودی میزارم دوم بشی ببین دومم خوبها (خندهههههههههههههههههههه)
قربونت ولی سوغاتی ندادیا
آره برو بیار آفرین

نگین دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
اههههههههههه
که اینطور...
عمرا سوغاتی بعت بدم تا توام تو کفه سوغاتی بمونی...
(خنده)
خودم میدونم دومم خوبه
من مثل تو ادعا که نیستم...
بالاخره اول میشم..
باشو ببین...
بچه پرو...(نیش)
بیا بزنمت بخندیم (خنده)
باشه میرم به نیلو تبریک میگم..

فعلا...

سلام
اهههههههه
میگم لوووووووووووووسی میگی نه
زبون
آره خوبه پس دیگه گریه که نمیکنی هان سرمون رفت مرجانی این بچرو ساکتش کننننننننن
خندهههههههههههههههههههههههههههههههههه
من اگه ادعا میکنم انجامش میدم برو اول بشو اگه تو وب خودت اول بشی (نیییششششش)
خودتی گه گه گه گه گه
ها ها ها حالا تو گریه نکن خنده پیشکشت ببین من یه موشه ورزشکارم اینجا گربها به خط منن چی فکر کردی (عینک)
آفرین بپا سوتی ندیااااااا

رضا مشتاق دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 03:01 ب.ظ

نه داداشم فضولی نیست حرفت

نه خیلی وب من محورش و نوشتنش به خاطر یه دختر نیست
بابا ناسلامتی ما دیگه موی سرمون سفید شده
آخه منو چه به این کارا
ولی یه زمانی تو نخش بودم
سرکوچه هم زیاد وامیستادیم
ده دوازده سال پیش چت و کامپیوتر که در کار نبود
عشق و حال دختر بازی فقط سر کوچه وایسادن .. جلو مدرسه دخترونه دور زدن و نامه پرونی بود

هی هی ... جوونی کجایی که یادت به خیر

* * *
باشه رفیق
یواش یواش وبلاگو از فضای غم میکشم بیرون

آررررره خیلی باحاله
خندهههههههههههههه منم یه تیکه تو اون عصر بیدم بعد تچنولوجی اومد
ببین اینطوری نگو این دخترا منتظر نشستن ببینن ما چی از دهنمون در میاد
ایوووووووول پس شادش کن میخوایم یه حال اساسی از این دخترا بگیریمااااااااااااا
هستی یا نه ؟؟؟

لیلا دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 04:17 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو موشی امیدوارم خوش باشی منم یادت نره عمو من به جز تو کسی ندارم!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام لیلا جوووووووووون
عمو قربونت برهههههه میام پیشت الان

بنفشه دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
دیره میدونم اما عید تو هم مبارک گلم
بدو بیا پنیر خریدماااااااااااااااااااااا

بچه تو همیشه چند روز عقبی (خندههههههههه)
مرسی عزیزم عید تو هم مبارک
ایول نخوری همشو باس منم بزاریاااااااااااااا

مرجان دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

من موشی می خوام یالا من موش موشی می خوام یالا

سلام موشی جونممممممممممممممممممم
کجایی موشی ؟ امروز نیومدی وبلاگم آتیش بسوزونیا ! آتیشاتو کجا داری روشن می کنی ؟ ((=

غشششششششششششششششمولک

اه اه اه تو دیگه کی هستی من میشناسمت آیا ؟؟؟!!!!!!
فک کنم مرجانی باشی که من دو روزه فراموشت کردم نه ؟؟؟(خندهههههههههههههههه)
سلام
من خوابم میاااااااااد
حالا میام توو گیگیلیو نگینیو با هم آتیش میزنم
غغغشششششششششششششششششششش

شهرزاد دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 09:51 ب.ظ

سلامممممممممم موشیییییی جون:
موشی کوشی؟نکنه پیشی خوردتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی اپ کن دیگه!!!!!!!!!!
موشی منو یادت نره باسه قالب!!!!!
**شاد و خوشحال باشی**

سلاممممم موشی کیه من نمیشناسمش اصلا تو کی هستی
شهرزاد کیه دیگه
من که دو روز نیست آپ کردم
من تورو اصلا یادم رفته تو کییی؟؟؟؟(غغغغغغغشششششششششششششششششششش)
چشمک
تو هم باشی

شهرزاد سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

سلاممممممممممم موشی عزیز:
موشیششششششششش تو چرا لینک منو نمیزاری تو وبت من لینکتو گذاشتم همون اول ولی تو بی معرفت نمیزاری!!!!(گریهههههههههههههههه)
اگه نذاری همه ی پیشی های محلمونو خبر میکنم بیان بخورنتتتتتتتتتت!!!
غشششششششششششششمولک!!!

سلاااااااااااام شهر زاد جون
نه ه ه ه ه ه ه به جونه نیلو فک کردم گذاشتم الان میزارم
اول نه هفتم (نیش)
نه من که میدونی عند معرفتممممممممم
بگو بیان الان یوخده دمقم دنبال دعوا میگردم
خندهههههههههههههه

نیلوفر سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 04:26 ب.ظ

میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

نههههههههههههههههههههههههههه
به خدا گنا دارمممممممممممممممممممممممم
دلت میاد منو بکشیییییییی
اه اه اه تقصیر منو مرجانیه این همه برات رقصیدیمو مجلس برپا کردیم اصلا ما نبودیم این همه مهمونو کی پذیرایی میکرد

لیلا سه‌شنبه 23 مرداد 1386 ساعت 09:31 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو جون مموشی چشم این دفعه گردو هم می ذارم نوش جون کنی .

سلااااااااااااام لیلا جون
واای مرسی نمیدونی چقد من گردو دوست دارم میام با هم بخوریم
بیا اینم یه لپ لپ بزرگ بگیر !

نیاز چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام...عید مبعث گذشتتون مبارک:دی...خیلی به موقع بید نه؟؟...در چه حالی موشی جان؟؟...غیر از سر به سر دخترا گذاشتن دیگه چی کار میکنی؟؟؟نیشششششششش

سلااام
قربونت واس تو هم مبارک آره بی موقه بییییییید
ای نفسی میاد میره ولی نمیدونم کجا میره هی هستشا بعد میبینی غیب میشه نمیدونم اصلا خوبه بیاد بره بده
آخ من جونم میره سر به سر دخترا بزارم تمام دخترای فامیل چه میکشن از دست من ولی همه میدونن قصدو غرضی( آیا درست نوشتم) نیست فقط شوخیه همه میخندن (چشمک)
آخه حال میدههههههههههههههههههههههههههههههه
خندههههههههه

لیلا چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 09:37 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

سلام عمو جون جونم

سلااام خرموشناز گلم خوبی ؟؟؟؟
اوا من هی یادم رفته بود تو یه وب دیگه هم داریا
برو یه چیپسی چیزی بخر بیام با هم بخوریم باش

مرجان پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://anemone

موشی کجایی الهی ور بپری :دی

نیلو اومده تهدیدا (غششششششششششششمولک)

موشی آپ کن دیگهههههههههه

همینجاااااااااام حوصله ندارم

کووووو کجا اومده نه بابا این یه ریگی به کفشش هست حالا هی تو بگو نه !!!!!!!
حسش نیست جونه تو وگر نه آپ میکردم

نگین پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشی
خوبی؟
نه بابا من خواب نمیرم...
اما یهو هم دیدی رفتم...کار خدا رو چه دیدی....
میگمااااا
تو عمو موشی ای؟(هوقققققققققققققق)(خنده)
موش موشی
به خدا عید تموم شد....نکنه تو توی عید موندی...عوض کن این پستووووووووووو
راستی
عروسی نیلو چی شد؟هنوز برقراره
یه برنامه بذارین یه جا دیگه اطراق کنیم
اول یوسف بود....الان نیلو....بعدش بریم یه جا دیگه...چطوره بیایم تو وبلاگ خودت اطراق کنیم..جشن ازدواج تورو بگیریم؟

فعلا...

سلااام نگینی جون
ممنون خوبم انگار تو بهتری !!
خوابت مبکنن (نیش)
آره یهو دیدی رفت یهو دیدی اومد یهو دیدی اون اومد با هم رفتین حالا کی میرین شرت کنده بشه هان خوب زود یه عروسی بگیر برو آخه چقد این پسر رو آزارش میدی الان سه ماهه منتظره تو جوابشو بدی
ایوووووووووول پس بله رو گفتیییییییییییییییی ( دیری دیری رین )

نگینی میام یکی محکم میزنم پس کلتا همچین مخت لوق تر بشها
جونم ؟؟؟
واس ما همش عیده جونه تو حال ندارم واسه تو عروسی بگیرم اینجا مینم مگه تالاره اینجااااااااا
آره طفلی شکه شده حالا اعتماد به نفسشو از دست داده فک میکنه واقا عروس شده حالا باید یکی بفهمونه بابا شوخی بووووووووووود
آره حال میده بزار عروسیت تموم بشه عروسی منو میگیریم

آخ جون بیااااااا ببین دختر مختر خوشمل ناز نانازی عروسک فقط زیاد لوس نباشا قلدرم نباشه سراغ داری بگو بیاد باش

یوسف جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشموشک..
همچنان مبعث گرامی باد....
راستی چقد عروسی دعوت داشتیم ها!!

سلااااااااام یوسف جوووووووون
قربونت واس تو هم
آره این نگین بی معرفته ولی تو برو بهش تبریک بگوووووووووو

نگین جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
بیشین بینیم بابا
عروسی خودته...به من پاسش نده....
جرات داشته باش پاش واستا....
بیچاره نیلو (خنده)
ببین....من بله رو بگم اول میام کله اینجا رو خبر میکنم...
از این خبرا نیست...فعلا تو جشنه رو بگیر تا نوبته من بشه

سلام
نگین جون چطور تو خبر فوق دکترا منو دادی اونوخ انتظار داری من نگم عروس شدی حالا خوبه خبر گذاری من دوست خودته وگرنه چطوری حاشا میکردی تووووووووووووووووو

مرجان جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://anemone

سلام موشی موشی موشی جونم (بوس)

موشی خبرایی شنیدیم ! خبرای خوب خوب ! چیه ؟ به منو گیگیلی نمیگی ؟ حالا ما که تبریکمونو میگیم
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بچه ها بیایین اینجا رقصاتونو بکنین . زیره سره موشی بلند شده هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هورااااااااااااااااااااااااا

سلااااااااام مرمرجونم
به جونه عروس خانومی (نگین) میخواستم اول به تو بگم فوقمو گرفتم ولی این عروس جونو دوستش نزاشتن الهی نصف بشی نگینی با اون دوست فضولت
هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
بد بیااااااااا
قربووووووووووونت برم
خندههههههههههههههههه

نگین جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 12:56 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم
شیطون کی فوق دکترا قبول شدی به من نگفتی؟
تبریک میگممممممممممممم
(خندهههههههههههههههههه)
(ذوق مرگگگگگگگگگگگگگگ)

درسته بی معرفتی کردی نگفتی ولی خب بازم تبریک میگم (خنده)
امیدوارم مرحله فوق دکترا رو هم بگذرونی...
بشی استاد یار بعدم بشی پروفسور..
از این ریشای بلندم بذارررر...موهاتم بلند بذار....
هر کی هم باهات حرف زد عجالتا واسه کلاس اول ۱ ساعت نیگاش کن تا مغزت دریافت کنه طرف چی گفت
تبریککککککککککککککککککککککک
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بزن پسه کله خودت جوجه..

سلااااااااااااااااام عروسسسسسس گلممممممممممممممممم
همین دیروز جونه تو
شیطون تو باید همه خبرای دانشگاهو به روز رسانی کنی
ای امان از دست این دوستت همچیه منو میزاره کف دست تو بی ادبا اگه دیگه سر کلاس راش دادم
قربوووووونت برم آخه فوق دککترا هم تبریک داره
نه الانی میخواستم بیام به بچها بگم خوب تو زود تر فهمیدی چیکار میشه کرد
قربونت برم ایشالله تو هم دکتری مکتری چیزی بشی
نه به این دوستت که پا به پای من فوقشم گرفت نه به تو که فقط بلتی بری عروسی آتیش بسوزونی

نکته هاتو آویزه گوشم میکنم
خجالتم ندههههههههههههههه قربونت
چشمک

امینه جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام آقا موشه جون عیدت مبارک
راستی اون دفه گفتی اگه بچه خوبی شم بهم سواری میدی.
چیکار کنم که بچه خوب شم بهم سواری بدی؟!
بده...
سواری بده.....
قول دادی.........

سلااااااااام امینه جون ظاهر شدی باززززز
وا من سواری بدم (خندههههههههههههههههه)
تو بشینی رو من که من مردم (نیش)
سواره پیشیت میکنم
تو بچه خوبی هستی بیا این پیشی چند روز دستت باشه برو سواری حالشو ببر
زود زودم بیاااااااا پیشمممممم

رضا مشتاق جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 04:31 ب.ظ

چه طوری رفیق
میگما ... خودمونیما ... بچه شری هستی (:
اون کارو که گفتی انجام دادم
دوتا کامنت آب دار واسه نیلو و نگین نوشتم

سلام قربانن
چشمک حالا بشین نگا کن فقط باید هوامو داشته باشیا (نیش)
ایووووووووووووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد