!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

عنوان نداره

 

سلام علیک

احواله شما خوبید خوش میگذره ؟؟ دنیا به کامتون میچرخه ؟؟ ای منم بد نیست از احوال پرسی شما خوشه خوش که نه ولی خوب ناشکری نکنم خوبه همش عروس یا عقده فک کنم این تابستون به یاد ماندنی ترین تابستون باشه آخه یه جورایی بیشتر بچه های فامیل رفتن خونه بخت ما که بخیل نیستیم تا باشه عروسی باشه ما هم یه حالی ببریم ، آخه کی وسط تابستون سرما میخوره نه شما بگین !! شانس که نداریم دو سه روزه آبریزش پیدا کردم حوصله هم اصلا ندارم عجیب پاچه گرفتم این چند روزه خوبه حالا این چند روز نتونستم بیام نت وگر نه ..... یه احساس خستگی عجیب دارم امروز خستگیم ثبات پیدا کرد اومدم از یه چهار راه برو چراغ سبز شد بعد ماشینای رو برو هم گردش به چپ هم سبز بود یهو یه ماشین از روبرو پیچید که برو دست چپ از جلو من منم دیدم حالشو ندارم ترمز کنم زدم عقب ماشینش چراغ خطرش شکست اومدم پایین حالا منم اصلا حالو حوصله ندارم طرف: آقا ببخشید چراغ من سبز بوداااااا من: بخشیدم خوب از منم سبزه چه ربطی داره کی به تو گفت از جلو من رد بشی طرف دید انگار من اعصاب ندارم گفت ببخشید اشکال نداره رفت حالا شما میگین زنده میمونم

 

خلاصه شرمنده اگه زود زود آپ نمیکنم یا بهتون زیاد سر نمیزنم نگین آقا موشه بی معرفته دیگه دو تا عروسی دیگه داریم تمام میشه میره دیگه همش همینجا پلاسم

 

پ. ن۱ : نگین جون کل کله باحالی بود بزار سرم خلوت بشه دنبالش باشه واسه بعد (چشمک) بچها هم یه حالی ببرن (خنده)

 

راستی چرا من انقدر غلط املایی دارم چرا رو برگه کاغد هیچی عمرا غلط ندارم ولی با کیبرد که تایپ میکنم غلط مینویسم نگین موشی بی سوادها جونه خودم نمیدونم چرا اینطوری میشه !!!!!!!!!!!!!!!

 

پ. ن۲: دلم گرفته اصلا حوصله ندارم

 

پ. ن۳: الان خیلی خسته ام میخوام بخوابم فردا میام بهتون سر میزنم حتما

 

پ. ن۴: هی بگین آقا موشه به هیچ دردی نمیخوره آقا موشه بده تخه از این به بعد براتون بعضی از رازهای جادویی زندگی رو میگم سعی کنید تو زندگیتون ازش استفاده کنید  انگلیسیشم مینویسم که زبانمونم یوخده قوی بشه (چشمک) اینا از تو یه کتاب مینویسم به نام راز جادوی بزرگ از آقای " وین دایر "

اینارو حفظ کنید بعدا میام میپرسم ازتون هر کی بلد نبود میزنیمش باش

 

 

 

 

  silently forgive everyone you think has wronged you in the past  and vow not keep on victimizing yourself with remembrances of evil or "private vengeance" thoughts that only hurt you .

                  

همه آنهایی را که در گذشته با تو بد کرده اند ، با سکوت ببخش و با خود قرار بگذار که اجازه ندهی با یاد آوری خاطرات تلخ یا اندیشه های انتقام جویانه که فقط تو رو می آزارند ، خود را قربانی کنی .

 

 

the most important key to being quietly effective lies in how you feel about yourself. If you have self confidence then pleasing is worhy .

 

مهم ترین راه برای موفقیت در نهان ، آن است که در درونِ خود ، احساس موفقیت کنید . اگر اعتماد به نفس داشته باشید ، خوشنودی با ارزش خواهد بود .

 

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
توت کوچولوووووو یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

ای نامرد بعد مدتها اومدم نمیکنی یه سر بهم بزنی؟!!!!!!

خیلی بدی

قهرررررررررر

آخ توتی جون تو که میدونی چقد دلم تنگیده بود برات
وایسا از دلت در میارم

نههههههههههههههههه قهر نه ه ه ه ه ه ه ه

نگین یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

موشی
موشی
موشی
من اول
من اول
من اول
من اول
من میخوام اول شمممممممممممممممم
غشششششششش

ای خدا بیا منو بکش
به به نگین جون
راستی نگین چه کل کله باحالی بود به به به به (نکته انحرافی) آره تو اولی عزیزم چه هوای خوبی
نگین اونورا نیگا
الفرارررررررررررررررررر

نگین یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

سلام موشی
خوبی؟
خسته نباشی
چرا اینقدر دیر اومدی....دلم تنگولیده بود
دنیا کاملا به کامه منه..(آره جونه عمم)
تبریک میگم...عروسیارو...خوش بگذره...

کلا آدم تو تابستون سرمابخوره خیلی سوتی ضایعیه....
سوXه جور میشه..
من خودم اوایل مرداد سرماخورمد...کلی فیلمم کردن...سوتی بود دیگه
غششششششششششش

بی معرفتی دیگه...نمیای سر بزنیییییییییی

بله....کلی شادمان شدیم و خندیدیم با این کل کل...سرگرم شدیم بسیار

بسکه با سوادی غلط املایی داری

چرا دلت گرفته؟نبینم موش موشی دلش گرفته باشه؟
خاله سوسکه حالتو نپرسیده؟

آقا موشه خدا وکیل بی خیال حفظ کردنشون بشو...بذار راحت باشیم
دستو پامونو نبند (خندهههههههههه)

راستییییی
اون مرده که زدی بهش...خودش فهمید با چه کسی طرفه در رفت
زبون
فراررررررررررر

سلااااااام
ممنون خوبم
تو چطوری؟؟؟
قربونت
سرم شلوغ بود الانم فرار کردم اومدم
عروسی دختر عممه منم که عجیب پایه کمک هی زنگ رو زنگ کجایی ولم کنید بابا حال نداریم
ای تو گلوت گیر کنه دنیا چیکار میکنی همش به گردش خوب منم ببر خسیس
قربونت میخوای دعوتت کنم بیای ؟؟

آره عجیب ضایع میشه آدم
حالا من خودمو سفت گرفتم کسی نفهمید

میام هی نگین من بی معرفتم همتون میام دیگه به جونه خودم هیچ کوجا نرفتم

آرررررررره خیلی حال کردند بچها(خنده)

نه فک کنم سوادم نم کشیده (نیش)

خاله سوسکه کیلو چند میخوام مرد که بیاد حاله منو بپرسه اه اه اه

بیخود بیخود بدو برو حفظ کن وگرنه میام گیساتو میکنم (خنده)

آره طفلی فرار کرد
کجا وایسا ازت بپرسممممممممم

اقلیما دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
خوبی؟
جمله های گشنگیه!!!!!
این عکس دخمل مموشه ه قده نازه!!!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

برو حفظ کن پرسیدم بلد نبودی 4 تا دیگه میدمتاااا
آره خیلی نازه خاله سوسکه میگه این منم منم گذاشتم (خنده)

سلی دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 03:23 ق.ظ

اولم یا دومم یا هیچی وسطام/؟؟خندهه
سلام موش موشی
دیدی من بی معرفت نبودم دوبازه اومدم...
من عند معرفتو اینحرفام
خوب چرا دلت گرفته؟؟؟
چرا خسته ایی و میخوای بخوایی؟
منم میخوام بخوابم
ساعت ۳.۵ بامداده
بگو آNم اینقد بیکار میشه ساعت ۳ پاشه بیاد کامنت بذاره اونم نه برا آNمیزاد براموش خندههه..
شوخیدم
من خوابم نمییاد..شیکا کنم؟؟
راستی اون نوشته پایین نه پایین تر..!اون قشنگه
آVه..
شعره رو چرا برداری قشنگه
خاله سوسکه چرا قهر کرده دلش اومد؟؟
من برم
بابا بیاد تو اتاقم گوشمو می بره میذاره کف دسم
کاری باری
سلی روده درازی بسه برو بخواب
خندههههه
بابای

به به سلی جون
خوبی عزیزم
هیچم (خنده)
ایول مرامتو عشقه
دقیقا منم از آدمای با معرفت خیلی خوشم میاد بلعکس از بی معرفتا متنفرم
چیدونم شاید ....
خوب خوابم میاد من عادت ندارم 12 زودتر بخوابم ولی خیلی احساس پوچ موچیو اینا داشتم گفتم بخوابم
راستی یه خواب با حال عجیبم دیدم (خنده)
نه تو نخواب
وایسا واس من کامنت بزار
اگه قشنگه حفظ کن میام میپرسم ازت
گفتم به خواتر تو میزارم
بلاخره هر قصه ای یه روزی تمام میشه قصه منو خاله سوسکه هم داره تمام میشه
نمیدونم واسه چی شاید دیگه دوستم نداره چم
سلی مگه تو خواب نداری دختر برو بگیر بخواب
خنده

سلی دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

راستی نگینو اذیت نکن...گنا داره خوب..نمی خواد عروس شه
تو دوماد شو عیبش چیه؟
بدرود

آره بچه خوبیه ولی خوب من هر کیو دوست داشته باشم هی سر به سرش میزارم (خنده)
بزار عروس بشه مگه عروس بده اصلا بیا دوتایی براش دوماد پیدا کنیم (خنده)

شهرزاد دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

سلاممممممممممم موشی جون:
اخیییییییییییییییی سرما خوردی؟یا سرما تو رو خورده؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالا خوب میشی!این سرما خوردگی که ادم رو میگیره دیگه ول نمیکنه از همه مریضی ها هم بد تره ییهو همه جات درد میگیره!اتفاقا تو تابستان سرماخوردگی بیشتره یکی از عواملش همین کولر و کولر ماشینه!!!!
ناراحند نباش ایشالا عروسیه خودت!!!غششمولک!
عزیز من میخواستم پیشنهاد بدم هر کدوم که راحت تری!!!
معذرت!قصد اذیت کردن نداشتم اگرم که برات مشکله و نمیرسی درست کنی اصلا بی خیالش!!!!!
عیب نداره حالا هر کی بهت گفته بی سوادی قصد شوخی کردن داشته تو فقط حوصله انگاری نداری ببینی که چی تایپ کردی یخورده حوصلتو ببری بالا مشکلت حله!!!!!اصلا خودش بی سواده!!!!!(چشششششمولک)!
راز های جادویی هم که نوشته بودی خیلی جالب و قشنگ بود!!!!
بازم از این کارا بکن!!!
قربونت
فعلا........

سلاااااااااااااااام شهر زاد جون
آره فقط یوخده آبریزش دارمو بدنم کوفته شده
آره همش ماله اینه که میرم بیرون عرق میکنم بعد میشینم زیر کولر
اوووووو تا عروسی من با بچهات باید بیای (خنده)

اه چقد تو لووووووووسی من کی گفتم منو اذیت کردی بچه
میام گیساتو میکنمااااااااا
چی چیو بی خیالش من چون میخوام قشنگ بشه طول میکشه گفتم من که حرفه ای نیستم این هفته عروسی دختر عممه قول میدم یه قالب خیلی قشنگ برات بسازم باش

نه دیگه خوب بی سوادم )خندهههههههههههههههه

میزارم هر بار ۲.۳ تاشو میزارم
برو حفظ کن باش آفرین

نگین دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
خوبی؟
خیلی لوسییییییییییییییییییییییی
من اوللللللللللللللللللللللللللل
(گریه)
برو حواسه خودتو پرت کن....میزنمت هااااا...(گریههه)
موشی جون...
خودت با زبونه خوش واستا...(نیش)

سلام موشی کیه ؟؟؟
تو کی هستی ؟؟؟
من میشناسمت آیا ؟؟؟؟
تو اولی عزیزم دومی (خنده)
ببین اصلا تو همجا اولی عزیزم دومی (بازم خنده)
ااااا مرجانو نیگا پشت سرت
الفرارررررررررررررررررررررررررر

نگین دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

بازم سلام موشیه خودم
خوبی؟
تبریک میگم...(عروسی دختر عمتو)
منو عروسی دعوت کنی؟
نه تورو خدا...انقده رفتم عروسی که الان برم دیوانه میشم (خندههههههههه)
حالا دعوتم کن شایددددد...اونم شاید اومدم

آره...بفهمن که سرماخوردی بهت میخندن...مثه من که الان به تو میخندم (نیش)

سوادت نم کشیده؟
خوب یه کار کن سشوار بگیر روش...خوب میشه..خشک میشه

من حفظ نمیکنمممممممممممممممممم
نههههههههههههههههههه
نمیخوامممممممممممممممممم

فرارررررررررررررررررررررررررر

سلامون علیکم
خوبیم
مبارکشون باشه
نوچ دعوتت نمیکنم (خنده) شوخی کردم دعوتی
خوب تو عروسی یه دیونه کم داریم که تو میای (غشششششششششش)
آره بیا خوش میگذره

آره مث رفقا که اونروز به تو خندیدن (خنده)

گرفتم خوب از ریشش خشکید رفت (خنده)

تو غیلط میکونی حفظ نمیکونی
بیخود کردی بزار بگیرمت همه گیساتو میکنم صب کن

توت کوچولوو دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

میبینم که نگینی جوووووووووونم خوب ضایع شده و من اولم(زبووووووووون)

نگینی جونم من و تو نداریم که شه فرقی میکنه !؟؟

میسی موشی به خاطر قالب ولی پس یه وبه دیگم رو میدم اگه خوشم اومد میذارم تو توت کوچولو!!

ارهههههههههههه عجیب ضایع شد (خنده)

توت کوچولو جون برو کامنتای پست قبلیو فبلیشو بخون
بعد کامنتای پست نگینم بخون ببین چه کل کلی بین ما بوده
نگینو عروسش کردم (خندهههههه)
بااااش

مرجان دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام بر موش موشی
چه گلهای ملوسی گذاشتی توی وبلاگت ! اون عکس دختره هم خیلی نازملکه . قبلا دیده بودمش

ایشاا... همیشه توی فامیلتون عروسی باشه .. آخرش هم خودتو دوماد کنن ( افه نیا من زن نمیخوام و مگه خرم زن بگیرم و از اینا . آخرش که هم تو خر میشی هم یکی دیگه خرت میشه :دی)

اون رازها هم جالب بود مخصوصا انگلیسیش . مرسی
قربونه موش موشی برم من

سلااااااام مرجانی خودم
گفتم یکم تنوع بدم نیست خیلی گل دوست دارم بیا تو هم تو وبت گل بزار اولو آخر هر پست قشنگ میشها
دختره رو خاله سوسکه داده بهم میگه این منم (خنده)

ایشاا... دوست دارم داماد بشم نمیگم مگه خرم ببین فکر نکنم دختر یا پسری باشه که نخواد عروس یا داماد بشه ولی خوب موقعیت که نباشه میگن مگه مغز خر خوردم مث الانه من ایشاا... یه چهار ساله دیگه (چشمک) اونوخ تورو دعوت میکنم با شوشو و سه تا بچت بیای باش (غشششش)

دیگه هر دفعه دو سه تا شا میزارم اسم کتابشو نوشتم اگه دوست داری برو بخر
نیش ۹کرتیم در بست

سلی دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

سلی وارد میشود...
نمی دونم چراهااا
ولی یهو میام تو این وبلاگ؟؟خندهههههههه
من حفظم بابا این شعرووو
خیلی وقته حفظم

همیشه خاله سوسکه با موشی میمونه مگه نه؟؟
چی شد پس؟

دودوری دودوووووووو راه را برای پرنس سلی جون باز کنین
خوش آمدید خیلیییییی
خوب همین جازبه دیگه من تو وبم آهن ربا گذاشتم (چشمک)
آفرین
چقد وقته حالا این خیلیت

نه نمیدونم حالا که خاله سوسکه من با من نمونده !!!!!
هیچی یهو همچی خراب شد خاله سوسکه دیگه منو دوست نداره !!!

توت کوچولوو دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

اویییی نگینی جووووووونه منو اذیت نکن(زبوووووووون)

خیلی دخمله ماهیه ولی به ماهیه من نمیرسه عمرن!!

قالبه خیلی توپ بود خداییش! رنگ بندیشم خوبه حالا پسه توت کوچولو رو میدم!!

دوست دارممممممممممممممممممممم (زبونترررررررر)
آره هیچ کدومتون به ماهی من نمیرسین (خنده)

میدونم سلیقه منه دیگه (خود باوریو داری )
خنده قابلی نداشت

لیلا سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلامممم عمو موش موشکیم منم سرم شلوغه ببخشید دیر میام عمو جون اما همیشه تو یخچال با گردو آمادس!!!!!

سلااااااااام لیلا جون
قربونت برم همین که میای خیلی خوبه چرا آپ نمیکنی تووووووووو
آره منم که هر دفعه میام یخچالتو خالی میکنم (خندهههههههههههههه)
بیا یه لپ لپ برات خریدم بگیر ..

سروناز سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 02:05 ق.ظ

کنار کنار من اومدممممممممم

سلام موشی جونکم خوبی موکل؟
ببینم کی اذیتت کرده؟هان؟ بگو خودم بیام بزنمش. نه یعنس بندازمش زندون
چقدر عروسی
اینجا که انقدر هوا گرمه که کسی جرات نمی کنه بگه عروسی. چه برسه به اینکه عروسی بکنه.
موکل جون نم خوای وکیلتو دعوت کنی به عروسی؟
منم بیام؟
قول میدم زیادی شیرینی نخورم خوب؟
بچه الان چه وقت سرما خوردنه؟
بهت گفتم اینهمه تو اب نرو ولی گوش نکردی حالا اقا دکتر یه امپول بهت میزنه. تقصیر خودت بوده دیگه.
ببین اگه اون اقاهه میخواد شکایت کنه تو بگو من تا وقتی وکیلم نیاد حرف نمی زنم. بعدش ادرسم رو بهش بده تا بیاد اینجا خودم حلش میکنم. خوبه؟
نه بابا غلط املایی کدومه؟ بذار یه کمی هم ما دستور زبان و املای کلمات رو عوض کنیم. همه چی رو نوشتن حالا دادن به ما میگن یاد بگیرین. من میگم هر چی مخوای غلت بنویص اسلن اکشال نداره.
میگما یه کمی محلول لوله باز کن بخر و بخور حتما دلت باز میشه هاااااااااااااااااااا ( خندههههههههههههههههههه)
نبینم موش کوچولو غمگین باشه

برید کنااااااااار وکیلم داره وارد میشود

سلام سرونازجونه خودم خوبی وکیل من خوبم

این نگین برو بکشش (خنده) آره بندازش زندان من هی بیام براش آب میوه ببرم هی بهش بخندم (غشششششششششششش)

اینجا هم گرمه ولی خوب نه زیاد یوخده

چرا چرا دعوتی حتما بیا
آره من بدونه وکیلم آب نمیخورم چه برسه برم عروسی (خنده)

هیی من که از آمپول نمیترسم من پسر شجام اصلا
گفتم من بدونه وکیلم حرف نمیزنم گفتم برو خودت پیداش کن طرف گرد نگا کرد بعد نمبدونم چرا در رفت (غششششششششششش)

آره منم دقیقا به همین فکر میکنم بزار بچها سر گرم باشن هی از من غلط بگیرن حوصلشون سر نره یهو
باش قلت مینویثم دیگح اظ این به بعد خوفح اینتوری (خندهههههههههههه)
ببین بیا حق منو از این خاله سوسکه بگیر باش با من قهره (خندهههههههههه)
نه زنگ میزنم لوله بازکنیه بیاد باز کنه من حوصلشو ندارم
غشششششششششششششششششش

سروناز سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام موشکی
دوباره منم.
این جمله ها هم خوبن . اگه بهشون عمل کینم خوبتر میشن.
تو بلدی اینا رو چجوری بکار ببری؟

سلام سرونازی
تو مجازی ۱۰ باره هم باشی (نیش)
آره خیلی مفیدن ..حتما اگه بهشون عمل نشه که به درد پا توت مورادم نمیخوره (خنده)

آره اگه بهشون عمل نمیکردم که نمیزاشتم اینجا

نگین سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 06:10 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام
خوبی/
خودت مرجانو نیگا پشته سرت
(گریه)
موشی من حفظ نمیکنمممممممممم
دلم نمیخواددددددددددددد
حفظ نمیکنممممممممممممممم
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
زبون
موشی تو که هستی به جای دیوانه...من وقتم پره باید برم یه جا دیگه...تو فعلا باش تا بعد منم بیام

آره...

فعلا...

خندهههههههههههههههههههههههههههه
غش
منم الان با یه اردنگی میندازمت بیرون نیگا پررررررررق
غششششششششششششششش

اگه خواستی رات بدم باید انگلیسی هاشم حفظ کنی بیای از بر دست ولکی بگی برام (نیش)

آره من هستم ولی خوب دیوانه چیزه دیگه ایه (نیش) باش برو ولی زودی بیا من زیاد نمیتونم نقشتو بازی کنما سه میشه
غششششششششششششششششش
الفرارررررررررررررررررر

یوسف سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موش موشیه سرماخورده..ما هم زیاد روبه راه نیستیم!!همه اش تقصیر پیشی های بی ادب مملکته که اعصابتو داغون کردن..موشی ها حساسن زود سرما می خورن اصلا شاید آلرژی باشه!!..بد نیس به یه دکی مراجعه کنی اگه خوب نشد..می گم موشی رانندگی اینجا هم دل و جرات می خواد ها..من هرگز حاضر نیستم راننده باشم..دوچرخه سواری رو ترجیح می دم!..پول سوخت..خرابی ماشین..تصادفات..و خیلی چیزای دیگه اونم فرهنگ پایین رانندگی با این خیابونای درشکه سواری اعصاب آدمو خورد می کنه!!.. :(( اصلا پیاده باشیم هم تضمینی وجود نداره!! :(( حالا علت خستگیت چیه؟!..نکنه می خوای داماد بشی؟!..به سرت نزنه ها..اول جوونیتو بکن بعد برو خونه بخت!!..ما که بخیل نیستیم موشی!! :))) اصلا همین نگین رو برات می گیرم!! :)) اگه هم آتیش به پا نمی کنیم بخاطر اینه که قبلا زیاد کردیم و حالا صلح و دوستی رو ترجیح می دیم..می گم موشی این جمله هایی که نوشتی خیلی قشنگ بودن اما افسوس که همه فقط خواننده ها و حتی گوینده های خوبی هستیم و عمل نمی کینم..سو تفاهم نشه..اما اغلب حرفای قشنگی می زنیم ولی بکارش نمی بریم! :( موشموشک شیطون خیلی موشی! ایام به کام :)

سلام یوسفکی قصه نخور عزیزم صد ساله اولش سخته شایدم عاشق شدی (خنده) میخوای بیام شوورت بدم خوب بشی (نیش)

هر چی میکشیم از دست این آدماس پیشیا چه تقصیری دان مقصرن فقط
آره فک کنم آلرژی بود چون فقط آبریزش بود تموم شد رفت آره خیلی باحاله هر کی میخواد یه سوراخ پیدا کنه یه ماشین بیوفته جلوتر زود تر بره اگه از بالا با یه هواپیمایی چیزی نیگا کنی کلی میخندی قانون رانندگی ما فقط به چراغ سرخ ختم میشه اونم خیلی باحاله مثلا هم قرمز شد تا دو دقیقه بعدش هر کی میاد با سرعت رد میشه میگه بزار ما هم بریم (خنده)
اصلا به همین خاطر من ترمز نگرفتم زدم بهش اولا که حق تقدم با من بود بعدش هی فرت فرت از جلو من میومدن اونم خواست زرنگی کنه وا نسته چراغ خطرش رفت رو هوا (غششششش)
ایول منم دچرخه سواریو خیلی دوست دارم البته بیشتر وقتا جایی بخوام برم پیاده میرم چون پیاده رویا خییییییییییییییلیییییییی دوست دارم اصلانم خسته نمیشم
نه بابا مگه مغز خر خوردم دوماد بشم با این حالو روز جامعه فک نکنم کسی به ازدواج فکر کنه
ای خدا نصفت کنه بزار بیاد میایم با همدیگه شوورت میدیم به یه دختر زشت (غشششششششششششش)
من که حوصلم سر میره من پایه کل کلم همه جا باحاله (خنده)

واسه همینه گفتم حفظ کنید میام میپرسم ببین عمل کردن بهشون خیلی سخت نیست ولی خوب همین خوندنشم کافیه شاید یه روزی یه جایی به دردمون خورد

قربوووووووووووونت برم صفا وجودت قناری

توت کوچولو سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

دستم درد نکنه واسه قالبی که ساختم!! موشی اومدی وبم قالبه جدیدمو دیدی؟؟ رقص نور داره (غشششششششششش) بدک نیست ولی من زیاد باش حال نمیکنم(زبوووووووووووووووووووووووون)

بوستم نمیکنم(نیییییشششششش)

قیری قیری قیری (این تیکه کلومه جدیده واسه زبون درازی)

یخ کنی تو (خنده)
ای بیمعرفت من که میدونم الان از خوشحالی داری بپر بپر میکنی (چشمک)

اه اه اه آره بوسم نکن بدم میااااااااااااااااد ازت

هان من که میدونم قیری قیری یعنی الان قند تو دلت داره آب میشه همون قیلی بیلی (غششششششششششششششش)

توت کوچولو سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 02:33 ب.ظ

تازشم خودم ماه تر تر تر ! تو کوجات ماهه؟؟ بیشتر به خورشید میخوره (نیییییییییییییییییییییییییششششششششششش)

ها ها ها الان خیلی خبیث شدم اگه اینجا بودی یه لپت میکردم مرده بودی رفت خندههههههههههههههه
چیه حسودیت میشه من ماه ترم (بووووووس واسه خودم )
غششششششششش

بنفشه سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام دم بریده
مگه دستم بهت نرسه
پوستت رو میکنم توش کاه می‌ریزم

من بدون آرایشم مثل هلو ام مثل تو نیستم که
مامانننننن
موشی منو مسخره کرد

ای گیگیلی کمکککککککک


خوب میشی قرصاتو پشت و رو خوردی
درست میشی
تازشم اره من کوچکولوام استاد پرفسور مثل شما که دوره شه وزوزک به دنیا نیومدم


موشششششی شمشیرمو برات از رو بستم
کشتمت

خنده
سلام بنفشکی
چرا امروز تو همش پاچه میگیری عزیزم (غششششششش)

سلام هلو جون گفتی هلو دهنم آب افتاد وایسا میخوام بخورمت
غششششششششششششش

نه نشسته خوردم
کوچولو موچولو جونم (خنده) ببین خودتم بکشی تا سه چهار سال از من بزرگتری (نیش)

وااااااای راس راسکیه شمشیرت
الفرارررررررررررررررررر

زینب سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک!

سلام سلام
عید شما هم مبارک
ممنونم

نگین سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونم
خوبی؟
خاله سوسکه خوبه؟
کجاست؟

منو با اردنگی میندازی بیروننننننننننننننننننن :|

من حفظ نمیکنم گیر نده...(عصبانی)

آره دیگه...همه میدونن تو یه چیزه دیگه هستی (خنده)
موشی
موشی
موشی...
نگاه...من نمیتونم همه اون دفترو بنیسم
اون فیلتر که گفتم
به خاطر بسیجی و اینا بود..فهمیدی چی گفتم؟
بقشم کامل ننوشتم چون حرف بی ربطم توش زیاده...اگه بخوام همشو بنویسم آبرو خودمو و دوستام میره
نه بابا من اگه آدم شده بودم الان وضعم این نبود
(خنده)
موشی من به تو قوله قول میدم
تو هر موقع اسمه وبلاگتو عوض کردی گذاشتی واژه ای به نام گلابی منم میذارم واژه ای به نام هویج
قول دادم هاااا...
هر کی سره حرفش نباشه....تو باش منم هستم...
جهاز و اینا...چی بود؟ همون خوش گذشت؟
نه من نمیام خواهش میکنم زیاد اصرار نکن (زبون)

فعلا...

سلام نگین جون
خوبم بهتر از این نمیشه دیشب جهاز برون انقد سرم درد میکرد نتونستم یوخده برقصم دلم گرفت هی فوش دادم به خودمو تو (خنده)

خاله سوسکه رفته به درک گفته از اونورم میرم جهنم گفتم
به جهنم میخوام نبینمش هفتاد سالم (عصبانی)(زبووووووووووون)

ببین اعصاب مصاب ندارمااااااااااااا
میزنم لهت میکنمااااااااا
شوخی کردم دخمل گل قند عسل خوشکل خانوم بدو برو حفظ کن باش
آفرین دختر گل (خنده)
چی چی هستم
نگین
نگین
خوب بنویس بده خودم میخونم بعد میام واسه بچها تعریف میکنم هی بهت میخندیم غشششششششششششششششششششش

اوووووو من قرار شد فقط بزارم گلابی اگه نزاشتی خودم میام آتیشت میزنم من رفتم بزارم

بچه پس تو این همه رفتی عروسی چی فهمیدی فقط زرت زرت هی رقصیدی
جاز همون جهازه یعنی اینجا رسمه کلیه وسیله های خونه حتی خلال دندونم به دختر میدن از مبلو یخچالو یعنی حدودا ۱۰ ملیون وسیله میدن (ذوق)
اونوخ دو روز قبل عروسی اینا را میبرن خونه دوماد
حالا جونه من بیا نیای دوماد دلخور میشهااااااااااااا (خنده)

نگین سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

راستییییییییییییییی

عیدت مبارک

موچچچچچچچچچچچچچچچچ

راستییییییییییییییی

عید تو هم مبارک

مووووووووووووووووووووچ

توت کوچولو چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 06:00 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلاااااام موشی!!

عیدت مبارک!!

آپم بدو بیا!!

پاسخ کامنت آخریت رو هم تو پست قبلیم بخون!!

تاتا!!

سلام توتی

عید تو هم مبارک

نمیام تو که به من سوغاتی ندادی منم قهرم (زبون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد