!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

اللهم عجل لولیک الفرج

سلااااااااااااام

ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) بر تمام منتظران و عاشقان ولایت و عدالت مبارک باد

عیدتون مباررررررررررررررررررک

                                                 

خوب خوبین خوشین خوش میگذره ؟؟؟ 

بروبچ کسی آهنگ فیلم پوله کثیفو نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟

ب. ن: آبجی فاطمه جون ممنون به خاطر آهنگ فیلم پول کثیف مرررررررررسسسسییییییی

ب. ن۲: بازم سلام آهنگ پوله کثیف رو از تو وب فاطمه جون دانلود کنید وبش اولین لینک دوستان منه راستی تا یه دو روز نیستم عروسی دختر عممه اومدم کامنتارو جواب میدم حالا اگه هم شد میام جواب میدم میرم زودتر قربونتون بابای

راز جادوی بزرگ :

the fact is that the people who have had the greatest impact on mankind who have consulted their own inner feelings rather than doing what everyone else said they should do .

به راستی ، کسانی بیشترین تاثیر و نقش را در زندگی انسان ها داشته اند که از عواطف درونی خود الهلم گرفته اند نه از آنچه دیگران توصیه کرده و انجام خواهند داد .

you need never be manipulated by others into revealing private information nor victimizad because of blind devotion to the truth .

نه اجازه بدهید با ورود دیگران به خلوتتان ، آلت دست شوید و نه بگذارید به دلیل تعهد کور کورانه تان نسبت به بیان حقیقت ، شما را قربانی کنند .

برای سلامتی آقا امام زمان صلوات

نظرات 55 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام علیکم موشی
هیچم عقب نموندم
همه پستاتو میخونم
ولی تازگیا یه مشکل پیدا کردم قبلن هم داشتم کامنت دونی تو ومرجان و نیاز برام باز نمیشه یعنی دو سال طول میکشه تا باز شه
تازم اکانت هم عوض کردم بازم همون مشکل دارم

از همینجا میگم دوستان خوبم مرجان و نیاز وبلاگاتون میام ولی کامنتدونیتون منو راه نمیده تو(نیش)

عید تو هم مبارک موش موشی گل دنیای مجازی ما
دیشب بهت فک می کردم ...به اسمت که چرا نمیخوای کسی بدونه...خواستی تایید نکن..ولی نه تایید کن بزار مرجان و نیاز ببینن
خوب دیگه او انگلیس با فارسی خیلی با حاله ..مرسی موشییییییی
بیا این پنیرتتتتتتتتتت بگیررررررررر

میرم وبلاگ اپ کن ولی برا موزیک اهنگ سریال پول کثیف برات بزارم موشی ؟؟!!!
فعلا
یا حق....

سلااااااااااااااااااام
آبجی فاطمه خودم
ایول ایول داش فاطمه رو ایول
ای خدا ریشه بلاگ اسکایا بکنه حالا میرم خفشون میکنم چطور جرات میکنه واسه تو باز نشه (خنده)
نمیدونم چرااااااا حالا با مرجانیو نیاز یه فکری واسش میکنیم

قاااااااابل توجه مرجانو نیاز

قربونت واسه تو خیلی خیلی مبارک
خنده من دیگه با این آقا موشه انس گرفتم قبلا به همون علت که بهت گفتم نمیخواستم ولی حالا دیگه آقا موشه رو دوست دارم
بیشتر به خاطر این که اینجا یاد گرفتم که مهم نیست کی هستی مهم اینکه چی هستی هیشکی تا حالا ازم نپرسیده اسمت چیه (خنده)

ایووووووووووول پنییییییییر خواهش میکنم گفتیم بزار یوخده موشه فایده داری بشیم

واااااااااااااااااااااااااااای ممنون فاطمه جونم بووووووس خیلی خوشحالم کردی مررررررررسیییییییی
قربونت زود زود بیاااااااااااااا


یا حق

یوسف چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

موشی جان منم این عید رو به تو تبریک می گم..امیدوارم تو این شب های مقدس هر آرزویی که از امام داشتی بهش برسی..پس همه دست به دعا برای ظهور.........

سلام یوسف جان
ممنونم
منم بهت تبریک میگم عزیزم

قربونت برم تو هم همینطور

شاید این جمعه بیاید شاید

فاطمه چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام موشی بدو بیا
برات گذاشتم

از این به بعد هر وقت اهنگ خواستی بیا سراغ خودم باشه
آفرین

بای بای موش موشی

مررررررررررررررسییییییییییی
رفتم دانلود کردم خییییییییییییلیییییییی باحالیییییییییییی

ای به چشم باش حتماااااا
قربونت بازم ممنون
بوس

شهرزاد چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام موشششششششششششی جون:
جه طوری؟خوبی؟سلامتی؟حالت خوب شد؟
عیدت مبارک!!!!!!!!!!!!
منم اپم خواستی به منم سر بزن!
قربونت
فعلا......

سلااااااااااااام شهرزاد جون
خوبم مرسی تو چطوری
عید تو هم مبارک گلم
اومدم
واست کامنت گذاشتم
فدات
بابای

شهرزاد چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 05:02 ب.ظ

ببین موشی این آهنگت مشکل داره!درست حسابی نمیخونه!
من یادم رفت برات بنویسم منم دارم این آهنگرو!
راستی یه چیز دیگه من از اینا که آمار وبو نشوم میده مال من نمیدونم چرا نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه تونستی به من کمک کن ببینم چشه!!!!
قبلا داشتم ؛یعنی تا همین ظهر بود ولی الان نیست!!!!
ممنون
قربونت

از من !!!! این که خوبه مشکل از توعه
مرسی فاطمه جون زحمتشو کشید برام
میام برات درستش میکنم
الان باید جنگی برم خونه عمم اینا کار داریم تا یه دو روزم نمیاااااااااااام
قربونت فعلا
حالا هی خرابترش نکن بزار بیام من

شهرزاد چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 05:16 ب.ظ

مموششششششششششششی بیا کمک اومدم درستش کنم خرابتر شد!!!
اهنگ وبمم پاک شد!

ای خدا خفت نکنه خوب صبر میکردی من بیام

اقلیما چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 06:00 ب.ظ

سلاممممممممم
موشی جون خوبی؟
عید تو هم مبارک.
بینم عجب وبلاگ نویسی بودی تو و ما خبر نداشتیم!؟؟؟؟
خیلی این جینگیلیا خوشگلن.
آقا به سوالات ما هم جواب می دی؟
آهنگ پول کثیفو بذار .
راستیییی اینم یه سایته که هرچی آهنگ فیلما رو بخوایی دارهhttp://pulsetv.ir/joomla/
خوش باشی و موفق.
بای تا های

سلااااااااااام
خوبم مرسی
تو چطوری؟؟
ممنون واسه تو بیشتر مبارک (نیش)
قربونت برم نه بابا مونده تا بشیم
خندهههههههه کدوم جینگیلیا ؟؟؟ اینا که هی تو آسمون میپکه ؟
اختیار دارین بگو عزیزم
باااااااااااااش میزارم الان
واااای مرسی عزیزم
قربونت بابای

لیلا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو جون جون موشیم عیدت مبارک اومدی عیدی یادت نرهاااااااا.عموجون خوبی؟از لحاظ پنیر کم و کسری که نداری به من بگو هااااااااا!

سلاااااااااام لیلا جونه خودم
عید تو هم مبارک عزیزم
حتما
خوبم ممنون تو چطوری؟؟
نه عزیزم فقط اگه گردو داری بنداز بیادددددددد
چشششششششم
قربونت

الهه باران چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

سلام آقا موشه
عید شما هم مبارک...امیدوارم به همه ما نگاهی بیندازه و ما هم برای ظهورش دعا کنیم

سلام الهه جون
ممنون انشالا...
قربونت برم ممنونم

توت کوچولووووو چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 07:24 ب.ظ

خودتو کشتی با این سخنان جناب ون دایر!!

من قبلا عید رو تبریک گفتم بازم میگم!!

مبارکککککککک

تاتا

چیه فکر کردی مث تو بی فایده ام نوچ ببین چقد مفیدم من
ها ها ها
ما به جناب وین دایر ارادت خاص داریم
حسووووووووووووووود
غششششششششششششششششششش
بگو عزیزم تو 100 دفعه هم بگی کمه اصلا این عیدا باید 100 بار تبریک گفت

تای تاااااااااا

نیاز چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام اقا موشه...خوبی؟؟عیدت مبارک...ببخش دیر اومدم...الهی همیشه به عروسی بابا...مارو هم دعوت میکردی بد نبودا خسیس الدوله.....چه جمله های قشنگی نوشتی به خصوص این:
همه آنهایی را که در گذشته با تو بد کرده اند ، با سکوت ببخش و با خود قرار بگذار که اجازه ندهی با یاد آوری خاطرات تلخ یا اندیشه های انتقام جویانه که فقط تو رو می آزارند ، خود را قربانی کنی .

لذت بذم...دستت طلا....
ایشالا به زودی عروسی خودت دعوتمون کنی...
شاد باشی...

سلااااااااام خوبم تو چطوریییییییی؟؟
مرسی عید تو هم مبارک
خواهش میکنم
نه ه ه ه مگه کارت دستت نرسید دعوت بودی تو !!!
آره خیلی قشنگن
از این به بعد همش میزارم

آره عروسی خودم حتما دعوتت میکنم اون موقه باید با شوشو و سه تا بچت بیای ننه (خندههه)

نگین چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونم
خوبی؟
عیدت مبارکککککککککککککککککککک
هوارتا بوس
موشی....
ببین هر موقع این نفس های آخر قلبه من شد گلابی منم میذارم واژه ای به نام هویج....قول دادم سره حرفمم هستم
پس من منتظرم
موشی عروسی خوش بگذره
حای همه ماهارم خالی کن
مرجان..من...داداچ رضا....یوسف...نیلو...توتی و....
جا همه برقص....(نیش)

من حفظ نمیکنم

فعلا...

سلام نگین جون
خوبم تو چطوری؟؟
عید تو هم مبارررررررررررک
ببین من از گلابی خوشم نمیااااااااد

ایول عااااااااااااااااالی بوووووووود
جاتو خالی کردم جاتو خالی کردم
خیلی باحال بید
جای همتون خالی بود به جا همتون رقصیدم

مسیهبفعصثبشبشیبخححجچححمئددال (اینا فوشه دادمت واسه این که حفظ نکردی )خنده

نگین چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

تو بذار گلابی
حالا اون واژه ای به نام گلابی رو بی خیال...بذار گلابی
هر موقع عنوان شد گلابی منم میذارم واژه ای به نام هویج...

سلام گلابی نه نگین (نیش)
آخه من از گلابی زیاد خوشم نمیاد میخوای هلویی چیزی بزارم
میخوای من بزارم هویج تو بزار گلابی (خنده)

بنفشه پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام موشی جونم
خوبی؟
حالا به خاطر تولد آقا ازت میگذرم و نمیکشمت اما دفعه دیکه دمتو میکنم ها
حواست باششششششششششه
هلو خور نیلو رو خوردی بس نبود حالا میخوای هلو رو هم بخوری؟ :دی


اومدم عید متقابل رو بهت تبریک بگم
ممنونم از تبریک صمیمانت
ببخشید که تاخیر داشتم اخه این چند روز رو شیفتم و سرکار فرصت نشد
ممنونم بازم
و بهترین ها رو از آقا برات میطلبم
قربونت برم
بازم عیدت مبارک گلم

سلااااااااااااااام بنفشکی
خوبم تو خوبی؟؟
آخ جون راست میگی ؟!! اگه دست به دم من گذاشتی دستو پاهاتو گاز گاز میکنم (نیش)

اوه اوه اوه نیلو رو هم کردی هلو (خنده) آره میخوام بخورمتتتتتتتتتتتتتتت (خنده)

ممنون واس تو هم مبارک
خواهش میکنیم
ای خدا پدر شیفتو بیامرزه که شر تورو کم میکنه (غششششششششش)
قربونت برم عزیزم
منم همینطور ممنونم
ایشاا... که همیشه برات عید باشه
خیلی جیگولی

توت کوشولووووو پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

نه تو اینجا داری به جناب ون دایر توهین میکنی!!

چون ت وبت سخنانش رو نوششتی همه ازش متنفر مشن! حالا اگه من تو وبم معرفیش میکردم همه میرفتن کتاباشو میخوندن!! تازشم خوده ون جوون میومد ککامنت تشکراتی میداد بهم!!!! غششششششششش

حسودم خودتیییییییی

تو باز پا شدی اومدی اینجا فوضولی کنی (خنده)

آره جونه عمت همه کتا باشو میخریدن میومد یه ماچم میکردت
اصلا میدونی وین دایر چهر واقعیش کیه منم بابا خواستم ریا نشه
خندههههههههههههههههههههههههه

شهرزاد پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام موشی جون:
عزیز تو هنوز از خونه عمت برنگشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من هستم تو نیستی ؛تو هستی من نیستم!!
امدی یه راهنمایی بکن من چه جوری اهنگرو دوباره بزارم!
اخه اون یکی اهنگرو نیلو برام گذاشته بود ؛نیلو نیست رفته مسافرت!
قربونت
فعلا......

سلام شهرزادی جونک
آخه خنگه مگه عروسی یک ساعته (خنده)
من وقتی میگم میرم عروسی اقوام نزدیک یعنی یک هفته حالا نه حد کم کمش 3 روز اونجا افتادیم
این که میام میرم میام یه چیزی ببرم از خونه فرتی کامیو روشن میکنم نیست دلم براتون تنگ میگه فرتیم میرم

ای خدااااااااااااا نصفش کنه بی ادب رفته مسافرت دنبال خوش گذرونی اونوخ باید بشینیم حرصشو بخوریم چرا نیست
من که فراموشت میکنم نیلو (زبون)

شهرزاد پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام موشی جون:
عزیز فکر کنم طبق مهندسی هایی که دیروز کردم اونی که امار وبو نشون میده از قالبم پاک شده ولی هنوز عضو هستم نمیدونم چه جوری دوباره بیارمش رو صفحه؟
موششششششی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مهندس جون
بزار بیام برات درست کنم
علوسییییییییییییییییییییییی

بنفشه پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

خجالت نمیکشی هنوز کامنت منو تایید نکردی؟
اخه تو کجایی کوچکول موچکولوووووووو
بدو بیا کارت دارم

تنها چیزی که نمیکشم خجالته چی هست اصلا ؟؟ مث کش تنبون میمونه چطوری میکشن در نره بخوره به یکی یهو (خنده)
همینجام مامان بزرگ (غششش)
چی کارم داری من که جرات ندارم تنایی بیام پیشه تو بزار برم با مرجان یا وکیلم بیام به تو اعتباری نیست یهو دیدی منو کشتی هیشکیم نمیفهمه (زبون)

مرجان جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موشی جونم عیدت مبارک

من دلم واسه موشی تنگ شده . من موشی میخوام ... یکی بیاد موشیو بهم برگردونه .... موشی موشیییییییییی
موشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بوس بوس واسه موشیم

سلاااااااااااااام مرجان جونم کجایی دلم برات کلی تنگولیده بید
عید تو هم مبارک عزیزم

راس میگی .. منم دلم برات تنگ شدهههههههه مرجان جونم جات خیلی خالی بود خیلی خوش گذشت بهم
چرا دیگه زود زود نمیای با گیگیلی سر به سرم بزاری هاااااااااان نمیگی آقا موشه دلش میگیره باز گریش میگیره
دوست دارم بووووووس

توت کوچولوووو جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

باز تو به درک واصل شدی؟؟!!

اینشالله ایندفعه مرده باشی (نییییییییییششششششش)

اگه زنده ای من آپم!!

اگه که نیستی خوب خدا کامپیوتر داره در نتیجه بازم آپم!!

فاتحه مع الصلوات برای شادیه روح یه بنده خدا... اسمش چی بود؟؟!

یادم نمیاد! باید فکر کنم!!

خندههههههههههههه

بووووووووووووووووووووووووووووووس

تاتا

دلت بسوزه رفته بودم عروسی دختر عمم خیلی باحال بید همش رقصو مسخره بازی بگو بخند

از دعا گربه کوره بارون نمیاد (خندهههههههههههههههههههه)

میام حالا

توت گوچول موچولو (خندههههههههههههه)

اسم خودتو یادت رفت پیر شدی ننه(نیش)

بووووس بووووووووووووس

ببین ایندفه اومدی با کفش نیا توووووو صدای بوقش آزارم میده
چشمک

غریبه جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام سلام

شنیدم خیلی مشهوری (!) درسته ؟؟؟

یا حق

سلام سلااااااااام
کی من ؟!! یه نیگا به آمار بازدیدم بنداز (خنده) نه بابا گولت زدن (خنده)
تو همون قریبه آشنایی ؟؟

قربونت یا حق

شهرزاد شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام موشششششششششی:
ای بابا تو هنوز نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اول ندیدم نوشتی دو روز دیگه میای ولی الان شد دو روز دیگه پس کوشی نکنه پیشی خوردتت!!!!!!!!!!!!
غششششششششششششش

سلااااااااااااااام
اومدمممممممممممممممم
نه من پیشیو خوردم (خنده)

سروناز شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام موشی خوبی
باز دوباره کی میخواد پوست تو رو بکنه؟
حالا پوست به این کوچولویی به چه درد کاه میخوره.
این اهنگه خیلی خوشگله من میرم بگیرم واسه خودم.
راستی گردو هام تموم شدن میشه دوباره بهاقا سنجابه بگب برام بیاره. اقا سنجابه رو نمی شناسی؟؟؟؟
خوب یکی رو بکن سنجاب مثلا همین یوسف رو سنجابش کن.

سلاااااااام سرونااااز
این بنفشه آره خودشه بدو برو بکشش وکیل جون
بنفشه وکیلم حالا میاد سراغت
آره خیلی قشنگههههههههههههههه
بیا حالا چند تا دارم بگیر ببین اینا را هی نخور واسه زمستون چی میخوای بخوری
آره این دیگه به عهده خودته تو وکیلمی دیگه برو یکیو بکن سنجاب (خندههههههههههه)

سروناز خطاب به بنفشه جون شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام خوبی بنفشه جون
ببین عزیزم این موشی پوستی نداره که تو بخوای توش کاه بریزی. تازه اگه هم داشته باشه خیلی نازکه
بهتره بری پوست اقا خرسه رو بکنب. اگه هم نمی خوای من مجبورم که پرونده شما رو به دادگاه ارائه کنم. اونوقت میفتی زندون و گریه میکنی هااااااااا
همین دیگه

قابل توجه بنفشه

فهمیدی بنفشه زبوووووووووووووووووووون

یوسف شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

موش موشون اومدیم احوالپرسون!! :)

سلام یوسفکی
چطوری؟؟
ای حالو احوالمون کوکه فعلا ...
مغزمون eror نداده فعلا
تو چطوری کوکی
ببین وکیلم میخواد تورو بکنه سنجاب (خنده)

توت کوچولووووووو شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

خجالت بکش همه فامیلتون عروس و دوماد شدن تو یکی پوسیدی و کپک زدی با این خاله سوسکت!!

زود باش یه کاری بکن دیگه میترشی !!

برو جوابه کامنتت رو تو وبم بخون(نییییییییییییییش)

بووووووووووووووس

تاتا تازشم من سوسول نیستم سوت کفشامو در اوردم تو کفش سوت سوتی داری:دی

چی چیا کپک زدی من تازه ۱۲ سالمه مگه خر گازم گرفته برم زن بسونم
مجردیو عشقه برو بابا
ببین من با شما دختری به تفاهم نمیرسم

خاله سوسکه کیلو چند (تعجب)

نترس تا تورو عروس نکنم خودم دوماد نمیشم انگار تو بیشتر عجله داری

خوندم الهی یه کک بیوفده امشب تو لباست تا صبح همجاتو کل کلی کنه صبح که پاشدی همه بدنت گل گلی قرمز شده باشه

اه اه اه چند بار بگم منو هی بوسم نکن بدم میاد از این حرکتاااااااااا
من که عمرا تورو بوست کنم کوچول موچولو (خنده)

آخه هر وقت تو میای صدای کفشات از یک کیلومتری میاد مث کفشای نینی کوچولو هااااااااا
غشششششششششششششششششششش

شهرزاد یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام موشی جون:
موشی این که مینویسه :
service unavailal
گریییییییییییییههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!

سلااااااااام
شهرزاد جونم عزیزم گلم این مشکله وبگذره تو بی نقصی
نیش

شهرزاد یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام:
نه انگاری ترسید ازت درست شد!!!!

مگه من لولوم (خنده) تو یهو نترسیاااااااا

مجید یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

سلام دوست عزیز...........به وبلاگم دعوتت می کنم..............

سلامون علیکم
چه خبره مهمونیه

بنفشه یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام
چطوریا؟
موش دمبریده هم باحاله ها
موشیییییی درمورد نیلو اینطوری حرف نزن که رگ غیرتم قلمبه میشه
اعصاب معصابم که یخخخخخ)بی سواد یخ چیه یخ به ضم ی(
حالا واسه من وکیل میگیری؟
تو اگر قاضی رو هم بخری ها بازم من تو رو کشتم موشی دم بریده
تازشم این مجان عامل نفوذی منه مگنه مرجان؟؟؟؟


حالا که اینطوره پس بچرخ تا بچرخیم
اگر تو منو گاز گازی کنی
منم تو رو پنجول میکشم
من حریف میطلبممممممم
نبوووووووووووووود؟

زبون

سلااااااااام بنفشه جونه خودم
خوبم تو خوبی؟؟
خدا نیستت کنه حالا دیگه به من میگی دو بریده
وکیل جون بیا دنباله سنجاب میگشتی پیداش کردم ایناها بگیرش تا فرار نکرده (خنده)
منو نیلو این حرفارو نداریمممممممم
چه کنیم دیگه (عینک)
من بدونه وکیلم آبم نمیخورم
عمرا بتونی منو بکشی من یه موشه ورزشکارم (عینک) زورت بهم نمیرسه
نخیرم مرجانی منو دوست داره نمیزاره تو منو بکشی مگه نه مرجان ؟؟

کجا بچرخیم بریم پارک اول یه چرخی بزنیم بعدش میریم تو خیابونا چرخ میزنیم
من اون پنجولاتو از ته میچینم
بدو بیا چرا فرار میکنی وایسا کاریت ندارم
خندهههههههههههههههه

بنفشه خطاب به سروناز گلم یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام
چطوریا؟
منو نمیشناسی سروزناز جونم؟
چند بار اومدم تو وبت برات کامنت گذاشتم
اونموقه منو میشناختیها
یه کمی فکر کن........ افرین اره من همونم



بریم سر اصل مطلب:
اخه سروناز ناز اینم موکل بود برای خودت انتخاب کردی؟
اصن نه من میخوام بدونم کلاس تو به این موکل دم بریده میخوره؟
اصن ...البته من میدونم قلب مهربون تو اجازه نمیده به این مسائل فکر کنی اما این موشی آتیش پاره اخر شرارته
همین چند روزه قرار شده از طرح ارتقاع امنیت اجتماعی بریزن تو خونش و ببرنش جای اشرار :دی


بزار پوستش رو بکنم و توش کاه بکنم تا درسی باشد برای عبرت سایرین :دی
میدونم پوستش کوچیکه اما میشه ازش یه جاسوئیچی درست کرد که
بعد من با تقدیم عشق و احترام این فراورده زیبا رو تقدیم میکنم به تو و البته به همراه دنیایی از عشق


اگر بزاری من بهت یه گونی گردو میدم ها
موشی رو بفروش به یه گردو
گردو بهتره یا موشی؟
هان ؟
هان؟
من منتظرم که تو اذن بدی.
موشی رو بده جا سوئیچی بگیر
قبلتو؟
ـــــــ-
بیچاره شدی موشی
تموم شد م بریده
از دستت راحت میشیم
وکیلتم خریدم
زبون

خطاب به سروناز جون

..........
دمت گرم حالا دیگه من بی کلاسم تیخم اوقم هان (زبون)

خیییییییلییییییییییییی بی معرفتی (گی گی گی گی)
کجای من شررررررررره
من به این مهربونی (گریه)

کی تو تهنایی میخوای پوست منو بکنی برو با بزرگترت بیا یهو دستتو نبری کوچول کوچولو جونم (خندهههههههههههههههههههه)
ریز میبینمت من خودم پوست همه رو میکنم حالا تو میخوای پوست منو بکنی (غشششششششششششش)
فلفل نبین چه ریزه درشتاشو سوا کن (نیش)

ببین من تا آرومم یه موشه بی آزارم ولی بحث کل کلو رو کم کنیو اینا که میشه که خیلی دوست دارم عجیب خطر ناک میشم مث یه بمب متحرک (خنده) پس مواظب خودت باش یهو یه جا کفشی ازت درست کردم غششششششششششششششش

هه هه هه سروناز جون که مث شماها بی معرفت نیست که منو به گردو بفروشه
عمرا بتونی بخریش (خنده)
اون روزی ۱۰ تا مث تورو میکشونه پای چوبه داااااااااااار واااااااااا(ترسیدی)
خنده

someone یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 11:47 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
اصلا قالب با نوشته ها جور نیست ... نه ؟
اما با مزه می نویسی
این دو تا جمله آخر واقعا حقیقت داره .....

موفق باشی

سلااااااام
قشنگیش به همبنه دیگه همه چی که نباید با هم ست باشه
ممنون من هرچی دستم رو کیبرد نوشت همونه بلت نیستم رنگو آب به نوشتهام بدم
پس چی که حقیقت داره اول باید درکشون کنی بعد عمل کنی بهشون

قربونت تو هم

شهرزاد یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 01:58 ب.ظ

سلامممممممممم موشی جون:
عزیز این آمار وب که دوباره نمیاد وایسادم کامل باز بشه بازم نیومد!!!
صد دفعه باز کردم دوباره بستم ولی بازم نیومد!
دیگه داره اعصابمو خورد میکنه!!!!!(از این عصبانییییییییییا)
قربونت
فعلا.....

سلاممممممممممم شهرزادجونیییییییی
گلم من صبح تا حالا ۱۰ بار وبتو باز کردم هیچ مشکلی نداه برا من باز شد

مشکلی نیست توری نیست نریس دباره انگلکش بزنیاااااااااااا

شهرزاد یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 03:08 ب.ظ

سلااااااااااااام موشی جون:
ببین عزیز فکر کنم که وبگذار قاطی کرده بی خیال خودش درست میشه!!!!!
راستی از نیلو پرسیدم گفت از تو همون سایت اپلود کرده!!!
قربونت
فعلا.......

سلامممممممم
آره منم که گفتم بهت وبت مشکلی نداره من کدشو گذاشتم برات پاک که نمیشه حالا یهو نیومد مشکل وبگذره از منم گاهی باز نمیشه

حدس میزدم پس برو اون تو ۵۵ تا آهنگ هست بگو کدومشه برو گوش کن بیا اسمشو بهم بده تا بزارم

نگین دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
خوبی عسیسممممممممم؟
نبودم خوب....
ولی غیبم نزده بود...
همین گوشه موشه ها بودم...نیگا میکردی میدیدی
راستیییییییییییییییییی
رسیدن بخیر...
خوش گذشت؟
چیکارا کردی؟
چقدر رقصیدی؟
زود بیا تعریف کن
راستی موشی
هر دوتا وبلاگو آپ کردم
شایدم یکی آپ کردم...(نیش)
موشی راستی من منتظرم
نه من واژه ای به نام هویج
تو بذار خربزه...حالا اگه گلابی دوست نداری...
یا گلابی یا خربزه...
خوب؟
نکنه زدی زیرش؟
(چشمک)
هوارتا بوس

فعلا...

سلام عسیسم
خوبم تو چطوری ؟؟؟
کجا بودییییییییییییییی
کدوم گوشها مگه تو هم موشی همجا باشی (خنده)
4کریم ای بد نبود یعنی خیلی باحال بید
بیشترشو فعالیت کردیم یوخده هم رقصیدیم من زیاد بلت نیستم برقصم یادم میدی
کوووووووو این که فقط واژه ای به نام شکلات آپه کوووووووووو
اه اه من سرما خوردم بچه اگه بزارم خربوزه که کارم میکشه به بیمارستاااااااااااان (خنده)
اصلا خوبه بزارم ببو گلابی (غششش)
به کسی نگیا سه نکن
چشششششمک
بوس بوس

نگین دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

راستی موشی
دلم واست تنگولیده بود
نبودی باهات کل کل کنم
داشتم دق میکردم بسی زیادددددد
همش با توتی کل کل کردم به جاش (نیش)

سلام سلام نگین جون
آخی منم همینطور
چه کنم دیگه بزار حالا زمستون میشه بیکار میشیم میای هی تو سر همدیگه میزنیم (خنده)
قربونت برم بوس
آخی توتی گناه داره منم دارم باهاش کل کل میکنم

توت کوچولوووووووو دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلاااااااااااام بچه جون:دیییییییییی

آپم بیا:دییییییییی نه اینقدر تند ندو میدونم حول کردی ولی ندو میخوری زمین(خندههههههههههههههه)

من کفش سوت سوتی نمیپوشم نکنه تو خودت دوس داری فک میکنی همه میپوشن!!


اه اه اه من تورو بوس کنم عمرننننننننننننننننننننننن


تاتا

سلامممممممممممم کوچول موچولو جونم (نیش)

وااااااااااای چقد هی تو آپ میکنی مگه مردم بیکارن چرتو پرتای تورو بخونن (غشششششششش) وایسا وایسا حالا چرا قهر میکنی اشکاشو ببین آخی شوخی کردم بابا
خنده
آره من خیلی دوست دارم ولی بابام برام نمیخره گفته بزار راه بیوفتی بعدا حالا خراب میکنی
غششششششششششششششششششششششش
میام ولی حالا کار داشته بیدم بعدن خدمت میرسیم

نه دلت میاد نه بگو دلت میاد (غششش) بدم میاد ازت (خنده)

شهرزاد دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

سلاممممممممم موششششششششششی جون:
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
پسر خوب بیا اپ کن دیگه!!!!!!!
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´بدو بیا که آٍپ کردم بدو بدو´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
قربونت!!
فعلا.....

سلامممممم شهرزاد جونی
ممنون خوبم
باش حالا ببینم چی میشه
وای چه تیو تیو باحالی
میام حالا

مرجان دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام بر موشیه ملوس (سوتمولک)

کسی غذایی بلد نیست که توی دستور پختش از موش استفاده شده باشه ؟ دلم یک غذای چرب و چیلی میخواد که از موش درس شده باشه :دی

موشی چقده میری عروسی ! آخرش دامنه خودتو هم میگیره :دی مگه دامن میپوشی ؟ غششششششششمولک

ایشاا... یه پیشیه گنده بیاد موشیو بخوره :دی

قربونت برم موشی
بوس

سلامون علیکم داش مرجانی جونم
نه مرجان موشا تلخن اخن اه اه اه انقد بد مزن که نگو ببین منو اگه منو بخوری دهنت تلخ میشها اصلا میمیری به جونه نگین (خنده)

خوب من چیکار کنم اینا همشون یهو بختشون وا شده هی فرت فرت عروسی میکنن حالا بد بختی یا خشبختب همشون یا دختر عموهامن یا دختر عمه باید از یه هفته قبل خراب بشیم خونشون (خنده) بخور بخور را بندازیم خدمتتون عارضم که این تایفه پدری ما همشون عند بچه باحالان منتظرن یکی سوت بکشه همه خراب بشیم اونجا همش بگو بخند مثلا همین عموی گرام ما جمعه این هفته عروسی دخترشه دیروز زنگ زده زورو زور پاشین بیاین اینجا رفتیم دیدیم به به همه جمعند خوب تو باشی دلت میاد نری !!!!!
نه بابا دومنه منو نمیگیره ساده ای بچه ا من شور بکن نه زن بسون نیستم (خنده)

پیشیه گنده این طرفا نمیاد اینجا حکومت نظامی بر پاست پیشیا رفتن ییلاق (غششششششششششششششش)

9کرتم داشی
بوووووووس

بنفشه دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام بر موشی دم بریده
نمیدونم چرا انقذه از اصطلاح دم بریده واسه تو خوشم میاد
نمیدونم چرا خندم میگیره

راشتی میوشی جونم تو از کدوم موشایی؟
همونایی که بهشون همستر هم میگن؟
اره میدونم اونا دموش موش نیستن

دیدی سرونازو خریدم؟
دیدی مرجان دوست نداشت؟
دیدی باختی؟
دیدی سوختی؟
همین امرو و فردا رو فقط دم داری
بعد پشت گوشتو دیدی دمتم دیدی

بعد من همه جا میرم و معرفیت میکنم:
استاد پرفسور موشی بی دم ( ای جججججونم چقذه با نمک شدی رنگت چرا پریده؟)

اگه تو ریز میبینی دلیلش اینه که داری از یه کره دیگه نگاه میکنی چون شوتت کردم یه جای دیگه
و اگر من تو رو نمیبینم دلیلش اینه که من زیاد روی موجودات ذره بینی کار نمیکنم )خندهههههههه(
از من جا کفشی بسازی/؟؟؟/
مثل اینکه تمایل داری به کنسرو موشی تبدیل بشی ها


ـــــــ
موشی جونم تو که از شوخی ناراحت نمیشه نه؟!!!!!!!
که دارم زیاده روی میکنم بگو چون دوس ندارم خدایی نکرده ازم برنجی...
شکمو برنج نه دلخور

سلاااااااام بر خانومه روزنومه چی (نیش)
آره روزنومه چیم خیلی به تو میاد (خنده)

منم هر کی موزمار باشه میخوام بگم میگم عجب دمبریدایه طرف (خنده)
نیشتو ببند نیش نیشو (نیش)
چیچی تر ؟؟؟
من از این وشا ندیدم تا حالا
نه من از این موشام که این کنار صفحه هستن این وسطیه منم (نیش)

ها ها ها نوووووچ منو نفروخت
نوچ نوچ نووووووووچ مرجانم منو دوست دارههههههههههههههه

آخی بوی مماغ سوخته میااااااد
وکیلم که پشتمه مرجانیم همینطور با همدیگه میایم یه پرونده برات میسازیم به جرم خبرای سیاسی میندازیمت تو زندون (غشششششششششششششششش)

غشششششششششش
من که تورو میکشم آخرش این تیکه چقذه باحال بید (خنده)

نه من تورو گنده میبینم گوننننننننننننننننننننننده ه ه ه ه تورو خدا منو ننداز یه کره دیگه (گریهههههه)

نه ماله اینکه خیلی گنده ای خوب عزیزم یکم رژیم بگیر لاغر بشی اوووووووووووو ۱۲۰ کیلو وزنته (خندهههههههههههه)

نه میخوام یه دم فرشی بسازم که هر روز از اوت رد بشم (نیششششششش)

اه اه اه از کنسرو شدن بدم میاد همون پلو موش بشم بهتره


نوووووووووووچ کی گفته من ناراحت میشم داریم میگیمو میخندیمو حال میکنیم اصلا من وقتی کامنتاتونو میخونم کیلی میخندم
میدونی وقتی میبینم یکیتون نظر دادین تو دلم یه جیغ میکشم
دیگه از این فکرا نکن (بووووووووس)

غریبه دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

سلامی دوباره

عرضم به حضورت که با توجه به آمار وبلاگت (البته در مقایسه با آمار وبلاگ خودم !) باید اقرار کنم که از جمله بزرگترین وبلاگ نویس های عصر حاضر هستی !!! (-: (یه نیش از نوع آبجی فاطمه اییش !)

نمیدونم که منظورت از قریبه آشنا کیه ؟ اما به نظر نمیرسه که شما من رو بشناسی ! بهر حال از آشنایی باهاتون بسی خوش بختم ...

یا حق

سلامون علیکم
غشششششششش آره ولی من دوست ندارم هی آمار وبلاگم بیاد بالا همین هفشتا که در روزه همین دوست جونامن که میان بسه

نه نمیشناسمتون منم خیلی خوشوقتم
قربونت

یوسف سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 12:39 ق.ظ

موشی جان با اجازه چندتا از این جمله های پرمعنات که انگلیسیشو نوشته بودی رو تو مسنجر سندتوآل کردم!

کاره خوبی کردی عزیزم ماله خودته حالا میام چند تای دیگه میزارم اونارو هم سند تو آل کن آفرین
راستی ایول خیلی آف های باحالی میدی برام دست درد نکنه

رضا مشتاق سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 02:51 ق.ظ

ایول ... ایول
عجب جینگیل مستونی درست کردی اینجارو
فشفشه و ترقه ...

از این نارنجک دستیا که میزنن به دیوار نداری تا یه گرد و خاکی راه بندازیم ؟

موشی جان شب خوش و این مطلبو فراموش نکن که :
زنده باد برابری ، مساوات وحقوق مساوی و متساوی الساقین و متوازی الالالا لا لا ...

سلااااااااااااام
آره گفتیم بزار یوخده تنوع بشه
اینا از عروسی زیاد اومده بود گفتم بزارم اینجا (خنده)

آره دارم از این بمبیا هفشتا دارم میام میدمت با هم بزنیم تو وبلاگ این دخترا بترسن (چشمک)

زنده باد مساوات و برابری اصلا من جونم میره واسه مساواتو برابری (خنده)
انرژی هسته ای حق مسلم ماست (خنده)

لیلا سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو موشی جونم من خوبم تو هم خوبی؟

سلاااااااااام لیلا جونی چطوری دخمل گل کم پیدایی خوش میگذرههههههههههه

نگین سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاااااام موشیییییییییییی جونم
خوبی؟
چه خبر؟
خاله سوسکه خوبه؟
خودت خوبی؟
بچه ها خوبن؟
مامان با خوبن؟
بسته دیگه

نگاه من فقط زنگ زدم به مزاحمه ببینم کیه...گفت الو من دیدم نمیشناسم قطع کردم اصلا حرف نزدم باهاش...
آره میخواد رژ لب بزنم باهاش قرار بذارم (غشششش)
چطوره؟
هنوز به مرحله خواسگاری نرسیده (خنده)

به به...موشی غیرتی....
بیا من تورو همراه خودم میبرم سوارکاری...اون گوشه موشه ها میشونمت..
اسب خیلی خوبه
پنجشنبه دارم میرم
نمیای؟

آره خودم رقصیدن یادت میدم...(خنده)
موشی حرف الکی نزن شکلات نیس...شد همون پاک کن اولندش..دومندش اینکه هر دوتاشون آپن چی میگی تو؟

ببو گلابی هم خوبه

فرااااااااااااااااررررر

سلااااااااااااااااام سلامممممم نگین جونمممممم
خوبم
ای سلامتیو دل خوش
خاله سوسکههههههههههه اوووم هووووم هییییم چیدونم فچ کنم خوبه چیدونم
سلام دارن خدمتتون
شوما چطورین شوورت خوبه بچتون چطوره

آره جونه عمت
وااااااای مینم خط لبم میکشی نههههههه ریملم میزنییییی ببین رفتی سر قرار ماچشم میکنی (غششششششششششششششششششششششششش)
خوب حالا نگفتی که ازت اس ام اسی خاستگاری کرده (دوست پسرت(چشششششششششمولک)

چه کنیم دیگه ما رو دوستامون (آبجیامون ) اینهوا غیرت داریمممممممممم

چی چی اون گوشولیا مینشونیم منم میخوام سوار شم ولی زیاد بلت نیستم یهو نخورم زمین بمونم رو دستت اصلا منم میشینم پشت تو اگه افتادم تورو هم بندازم (نیش)

چراااااااا میام

آخ جون ببین من عربیو بندری بلت نیستم برقصم کی یادم میدییییییییییی
نه توجه نکردی شد هویج (خنده)
آره ولی اون یکی که خیلی وقته آپه

میکشمت هویییییییییییییج

بنفشه چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 06:16 ب.ظ

کامنت من کوووووووووووووووو؟
خوردی؟
مرجان منم هستم توی طپخ زرشک پلو با موش کمکت میکنم
تازه میتونیم از ته چین موش لذت ببریم
به به به
من انقدر غذای تلخ دوسسسسس دارم


پیشیم نباشه خودمون حالتو میگیریم
مگه نه مرجان جونم؟

هیییییییین خوردم انقده خوشمزه بووووووووووود
فقط یه ذره تلخ بودی (خنده)

اِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِاِاِاِاِاِاِاِاِاِ ایشاا... تو گلوت گیر کنم خفه شییییییییییییییی
نخیر من که میدونم تو از غذای تلخ بدت میاددددددد
تازه من شیرینم (نیش)
اگه منو بخوری میمیریااااااااااااااا

اووووووووو مرجانی هیچم با تو همدست نمیشه ها ها ها
نه نه نههههههه مرمرجان جون جونی خودمه (بوس) حاله منو نمیگیره مگه نه مرجااااااااان

مرجان چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://anemone

آهای فک و فامیلای موشی ! آهای طک و طایفه موشی اینا ! فعلا خودتونو کنترل کنین عروس دوماد نشین :دی بسه بابا ! بذارین موشی به ما هم برسه دیگه ! ما هم سهممونو میخواییم ........... یعنی چی اصن ؟

غشششششششششششششششمولک

موشی از من گفتن ! آخرش این بلا دامن خودتو میگیره عروس میشی :دی

غشششششششششششششششششششششش
خدا نکشتت دختر
نه دیگه آخریش بود دیگه جرات ندارن عروس بشن بیاین منو نصف کنینننننننننننننن
طک و طایفه فمیدین مرجان جونم چی گفت هاااااااااااااااا
گمونم ترسیدن (نیش)

عمرن دم به تله بدم خیلی مونده عروس بشم (خنده) ایشاا... عروسی خودت (چقد من عروس دوست دارم انقده ناز میشننننننننننننننن)چشمولک

توت کوچولووووو چهارشنبه 14 شهریور 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

خودت گناه داری من شونصدتای تو و نگینی رو طرفم شما که هنو جوجه اید کو به من برسیییید(غششششششششش)

جیک جیک جیک (خنده) نههه تو بیگناهی تو بی گناهییییی هاااااااااااااا (خنده)
آره این نگین جوجس همش جیک جیک میکنه (نیش)
حالا چرا با من قهر کردییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لیلا پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 06:39 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

عمو مموشی سلاممممممممممممممم.

سلااااااااام سلام خرموشنازم خوبی عموووووووو

نیلوفر پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

یک عدد موشی گم شده...از یابنده تقاضا میشود هر وقت پیداش کرد با اردنگی بندازش تو صندوق پست!!!!!!!!!

دیری دیرییییییین موشی پیدا شد همین الانی از تو صندوق صدقات نه پست اومدم بیرون همه پیشیا دنبالم کردن به زور انداختنم تو صندوق پست
خندههههههههههه
انگار پیدات شده گفتم مارو فراموش کردی رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد