!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

روزه، درمان بیماریهاى روح و جسم

سلام سلام چه خبراااااا بیا هی بگین آقا موشه نیست موشی آپ نمیکنه موشی تنبله موشی اینه موشی اونه موشی تخه

حلول ماه رمضان ماه عبادت و خودسازی مبارکتون باشه

به نظر من یکی از بهترین ماه های ساله که توش میتونم حدودا آرامش داشته باشم غصه هیچیو نخورم .. خوب حالا کی روزه میگیره کی نمیگیره زود باشین لو بدین فک کنم همه روزه بگیرن نه؟؟ میدونم بچه های خوبی هستین منم یه روز نه یه روز یه روز نمیگیرم یه روز میخورم (غشششش) شوخی کردم بابا من همیشه همشو میگیرم نه خدایش یعنی چه ماه روزه داریه بعد میای تو خیابون دختره یه آدامس به این گندگی کرده تو دهنش هی لک لک میجوه یا پسره نشسته داره قورت قورت آب بالا میکنه خفه شی خوب آخه بیچاره فک کردی حالا جلب توجه میکنی که روزه نیستی همه میگن واااااااااا چقد این باکلاسه روزه نگرفته نوچ هرکی رد میشه میگه خاک تو سرت حالا روزه نمیگیری به درک چرا آدامس میخوری خاک تو سره بی جنبه بی ادبه بی فرهنگت کنن

به نظر من آدما تو این ماه ۴ دسته میشن یه دسته روزه میگیرن دنبال جلب توجه اینا نیستن تو این وادیا نیستن دسته دوم روزه میگیرن هی آهو اوه میکنن انگار یه ۱۰ ساله چیزی نخوردن همه فهمیدن روزس دسته سوم روزه نمیگیرن ولی سه نمیکنن مث گروه اول رفتار میکنن گوه آخرم روزه نمیگیرن هی جلو همه یه چیزی بالا میکنن یا همون آدامس میخورن که عالم بفهمه این بابا که زرنگه روزه نگرفته

حالا هی بگین چرا گیر دادم به این آدامس بد بخت به جانه خودم طرف سال به دوازده ما آدامس نمیخورها همین که ماه رمضان میاد  ۶ تا بسته آدامس تو کیفشه اگه یه ساعت آدامس نجوه میمیره پارسالو عرض میکنم نشسته بودیم تو تاکسی دختره همچین از اون لاولو کیفشو کشید بیرون حالا منو لح کرد بماند یه آینه برداشت یوخده از این نمیدونم چی چیا روژا مالید بعد گذاشت تو کیفش یه بسته آدامس باز کرد همشو گذاشت تو دهنش من گفتم تا جورابه از لجش در آورد از شیشه انداخت بیرون  خوب که چی چیا میخوای ثابت کنی

به جانه خودم هیشکی از یه صبح تا شب شبم نه عصر از گشنگی نمیمیره حالا سالی یک ماهه همش چه خوبه لااقل تو این ماه یکم یاد خدا بیفتیم بار گناهامون یوخده کم بشه اصلا روزه اعتماد به نفسو زیاد میکنه واسه سلامتی جسمو روحم خوبه 

خوب دیگه همه فهمیدن من چقد فضولم پس به کی چه اصلا.....

مردم ، ماه خدا (رمضان) با برکت و رحمت و بخشش به شما روى آورده است...

پیامبر اعظم (ص)
 
 
¤ .  مرجااااااااااااااااان کوووووو ؟؟؟؟؟ مرجان چرا وبتو حذف کردی کجاییییییییییی ؟؟!!!!!!!!!
مرجان زود بیا توضیح بده وگرنه منم تا بعد از ظهر وبمو حذف میکنم جدی میگم تو که میدونی
 
¤ . اینجا سرعتا آشغاله زورکی بعد دوساعت تونستم اینجا رو باز کنم
 
¤ . اگه تونستم کامنتارو بدونه تایید میکنم فعلا تا ببینم چی میشه
 
 

WAYNE W.DYER

By living your hife from a position of emotional weakness you are not onhy invahidate yourself as a person

با زیست در موضع ضعف عاطفی ، نه تنها در اغلب موارد بازنده اید ، بلکه بی ارزش نیز جلوه میکنید .

you are not a developing chid who must be noticed or who must constantly prove himselfunless you are one of those adults who still covets the approval of virtually everyone you meet

شما کودکی رشد نیافته هستید وقتی که میخواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید ، یا احساس میکنید باید همواره خود را به اثبات برسانید و یا اینکه یکی از آن بزرگسالانی هستید که هنوز میخواهید توجه هر کسی که شما را میبیند با خود جلب نمایید .

A friend has no expectations except that you will be yourself and honesty is the cornestone of the whole sffair

دوست کسی است که انتظاری نداشته باشد ، جز اینکه خودتان باشید ، و صداقت : تنها سنگ بنای همه ارتباطات و دوستی هاست .

I dont understand why you do those things . you are told that you have a responsibihity to make yourself understood and until you do youre bad

< نمیفهمم چرا این کارها را کردی ! > به این معناست که شما مسئولید تا خود را به من بفهمانید و تا وقتی که چنین کاری را انجام نداده اید ، شخص بدی هستید .

نظرات 31 + ارسال نظر
بنفشه چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام
چطوری؟
ماه تو هم مبارک عزیز

جدا این همه گروه واسه ماه رمضون و روزه وجود داشت ما نمیدونستیم؟
ای موششششششششششششی جونم
یه سرمایی خوردم از نوع دیدنی و عطسه و سرفه و از همه بد تر ابریزش بینی
دماغم کنده شد از بس با دستمال چلوندمش :دی

مبادا یه حالی از من بپرسی ها

سلااااااااام
خوبم
مرسی واسه تو هم مبارک
ایول اومدی کجا بودی تو !!!!!!
خودم کشف کردم تنایی (عینک)
آخی چرااااااا چیز قهد بود خوردی
آخی یه دو تا عکس بگیر از خودت بده یوخده بخندیم روحیه مون باز بشه (خنده)

به جانه خودم خوندی که چقدر گرفتارم
الانی تو وبت بودم نظر دادم بعد اومدم دیدم تو هم کامنتیدی (نیش)
قربونت (بوس)
زودی خوب بشو بیا

بنفشه چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام
خوب نشدم
اما زودی اومدم
دفعه پیش یادم رفت بگم
اولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
الانم دوممممممممممممممممم

انشالله رفع گرفتاری بشه
تا باشه از این گرفتاریای بزن و برقص
برو عقب فعلا تا سرما نخوردی
بازم میام

سلام آخی برو یه دوتا آمپول بزن قرص فایده نداره
تبرییییییییییییییییییییییک
آفرین
نه دیگه الان سومی

انشاا...
آره به خدا
ببین واسم دعا کن
ببین اگه منو سرما دادی میکشمتاااااااااا
بیا

مرجان چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://anemone

سلام موشی ... قربونه موشی بشم من
پیشی نیا ! نیا که گیگیلی تیکه تیکه ات می کنه :دی

موشی من جزو دسته دومی ام که روزه میگیره و هی آه و اوه می کنه ... وقتی روزه ام همه رو جون به لب می کنم از بس میگم وای گشنمه وای مردم که اذون میگن :دی

موشی چرا اسمه وبلاگتو گذاشتی گلابی ؟ ببو گلابی هستی مگه ((= به خاطر لج و لجبازی با نگینه نه ؟ :دی

با اون جمله سومیت خیلی حال کردم ... همینطوره دقیقا

سلااااااااااام میسی (الان لوس شدم باز) بوس
وااااااااای میسی باز گیگیلی بوسمولک

آخی منم یوخده هی غر میزنم هی میگم اذون ساعت چنده چرا نمیگه پس

ببو نه من گفتم کسی نمیفهمه همه فهمیدن (خنده)
آره همش تقصیر این گیس بریدس خودم خفش میکنم
مرجان دیرو انقده مریض بودم داشتم از سر درد میمردم همچین رو به موت بیدم
این هیکل من همچین رو عصبانیتو ناراحتیو دپرسیو اینا حساااااااااااسه همچین میزنه به دلم یا سرم نمیدونم چرا عصابم خورد بشه حتما معدم میریزه به هم سرم درد میگیره کارم به بیمارستان میکشه (خندههههههه)

مرجان چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://anemone

موشی بیا همین که نگین سوار اسب شد ، از دور طناب حلقه کنیم بندازیم گردنه خودش یا اسبش :دی
میای ؟

غشششششششششششششششششششش
آره این کارو کردم بلتم همچین میندازم گزدنش از اسب میکشمش پایین
اصلا اول صداش میکنیم بعد که نزدیک شد تو با تفنگ بزنش تا فرار کرد من طناب میندازم دور گردنش نتونه فرار کنه
بزن قدش برو بریم
ببین منو بهش نگیا اگه بفهمه نمیبردمون

نیاز چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 07:03 ب.ظ

با زیست در موضع ضعف عاطفی ، نه تنها در اغلب موارد بازنده اید ، بلکه بی ارزش نیز جلوه میکنید .
سلام....خوبی موشی؟؟..از کی تا حالا گلابی شدی من نفهمیدم؟؟بگو تو از چی خبر داری که از این خبر داشته باشی:دی
روزه؟؟...میگیرم اگه بشه اسمشو روزه گذاشت...
سخت نگیر این روزا قبح خیلی چیزا از بین رفته متاسفانه...و ما نمیتونیم کاریش بکنیم
شاد باشی موشی جون...این جمله بالایی هم عالی بود...
التماس دعا...

سلام سلام نیازجون
ای بد نیستم
گلابی بودم آره همیشه تو آخری میفهمی همچیو (خنده)
ایئل نکنه تو هم سر گنجشکی میگیری (خنده)
آره همینطوره تقصیر ما هم نیست
قربونت تو هم شاد باشی
ببین منو زود زود بیا باش
محتاجیم به دعا چششششم

شهرزاد چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــلام موشششی گل:
چه طوری؟؟
بابا شاید یارو مریضه تو چی کار به کار مردم داری؟؟
یعنی تو اینقدر ضعیف النفسی که به خاطر یه آدامس خوردن اعصابت خورد بشه؟؟؟؟دلتم بخواد؟؟؟؟
البته اونی هم که روزی نیست هم کار بدی میکنه که جلوی روزه دارا میلومبونه ولی اهمیت نده اون بالایی میدونه چی کارش کنه!!!!!
موشی چرا اسم وبتو عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟
اون اسم خیلی قشنگ بود که؟؟؟؟؟؟؟
گــــــــــــلابـــــــــــی شد اسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قربونت!
فعلا.....

سلام دختر دایی شهرزاد
خوبم توچطوری؟؟؟؟
مریض که هست شک نکن من با دسته سوم کاری ندارم با دسته چهارو مشکل دارم
نخیر ضعیف النفس نیستم اگه قراره همه بی خیال باشن نسبت به همچی که نمیشه
همچیو که نمیشه گذاشت به امید بالایی
نیست لجم میگیره از این کارا منم تا لجم بگیره از کاری دیگه هیچی همچین طرف باید حتما با پوز بیاد رو زمین نمیشه هویجوری رد بشم باید نیست کرم دارم (غششششششششششششششش)
قشنگه
میدونم همش تقصیر این گیس بریده نگینه (خنده)
پس چی بزارم خربزه (نیش)
قربونت

توت کوچولو چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 09:50 ب.ظ

ها ها ها !! عقلم اومد سر جاش میدونی میخوام وبم رو حذف کنم !! ایول !!

تو هی برو عروسی !! نه فک کنم حالا که مد شده تو رم باید عروس بدیم بری پیه کارت!! خداییش گلابی قشنگتر از آقا موشست ها !! هومن همیشه منو گلابی جون صدا میزنه:دیییییی

تو توت کوچولوت رو میخوای؟؟!! الان دیگه نخوا چون توت کوچولو تا شنبه حذف میشه :دیییییییی

تاتا

خاک تو سرت همون عقلت نیاد سر جاش بهتر
نخیرم من نمیخوام عروس بشم (نیش)
توتی تو خیلی نامردی
گلاابی قشنگه
خیلی خری اگه حذفش کنی بری
من توت کوچولو میخوااااااااااااااام
ببین اگه همینطوری بزاری بری من تو رو هم به چشم یه آدم بیمعرفت میبینم
پس بیا توضیح بده ثابت کن تو یکی با مرامی
فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟
بوووووووووس

سلی چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 11:33 ب.ظ

چطوری آق موشی؟
خوبی شوماااااااا؟
دلم برا این شعر کنار بلاگت تنگ شده بود..
آخی این عکس بالای بلاگت هم یه بار مهران گذاشته بود تو بلاگش...
خوبی تو؟
داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی عرض کنم
راسنی تو ماه رمضون برا من دعا کن نیاز دارم
میسی
فعلااااااااااااااااااااااااا

سلااااااااااام سلی جون
خوبم شوما چطورین ؟؟
آخی این شعر فقط به خاطر تو اینجاست
خیلی نازه عکس قشنگیه خوشمان میآیدبوس
گفتم منو فراموش کردی رفت چرا پیدات نیست توووو
کار خوبی کردی
بااش واسه تو هم دعا میکنم تو هم منو یادت نره

قربونت
بابای

نگین پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
اول بذار تبریکمو به خاطر شروع ماه رمضان (رمضونه خودمون بابا) بگم
بله....
واسه منم دعا کنی هاااا
هیچکسو فراموش نکن
موشی جون چه خفررررررررررررر؟
عروسی که نبودی اگه خدا بخواد؟
موشی با خاله سوسکه زدی به هم؟
آخه شرااااااااااااااااااا؟
مارو بگو دلمونو صابون زده بودیم واسه یه علوسیییی
هیییییییییییییییی
موشی اسمه ویلاگو عوض کردییییییییییی
غششششششششششششش
چه ناز شده
گلابیییییییییییییییی
خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
یعنی من اسمه لینکتو عوض کنم یا نه؟خبرم کن
منم اسمو گذاشتم واژه ای به نام هویج
برو نگاه کن (نیش)
موشی پس بگو تو رفتی به همه گفتی اگه من غیبم زد تقصیره نگینه
میگم تا میری بمیری همه میان یقه منو میگیرن میگن موشی رو چیکارش کردی
منم گریه...که بابا من به خدا موشی رو نخوردم (خنده)
موشی حوصلم سر رفت
به نظرت چیکار کنیم؟
گوشتو بیااااار
بیا دیگه
بیا یه نقشه یواشکی بکشیم....همدست بشیم یه خرده اذیت کنیم (نیش)
من رفتم تو بمون کتک بخور...تا بعد به نقشمون برسیمممم
غششششششششش


سلام نگیننی
منم تبریک میگم
من خودم به دعا نیاز دارم حالا باش واسه همتون دعا میکنم اگه خدا قبول کرد
عمرا من کسیو فراموش کنم
سلامتی دارم میمیرم جدی میگم
نه دیگه ماه رمضونه عروسی کجا بوده
هووووووووووووم
به توچه بچه مگه فضولی (خنده) نمیدونم باورت میشه !!! اگه میفهمیدم چرا خیلی خوب میشد یعنی الان نمیدونم اون چه فکری میکنه شایدم اونم مث من چیدونم !!!!!!!!!!
هیییییییییی علوسی ملوسی یوخ
ببین میام میکشمتاااااااااااا
از هویج تو که بهتره (زبون)
هر طور راحتی عسیسم
ببین اسم وبلاگ من اصلا مهم نیست باور نمیکنی برو دادسرا تحقیق
به چطوری هویج
خندههههههه آره اصلا بعد من میخوام خورشید واسه تو یکی نتابه (غششششششش) آخی موشیو چیکارش کردی کشتیش خوردیش نیست همش قصد جونه منو داری (زبون)
آخی چرااااااااا
دوتا بالشت بیار تو سر هم بزنیم کیف میدهااااااا
هووووووم ؟؟
کیو گناه دارن همه حالا ببینیم چی میشه (چشمک)
کجااااااااا وایسا کارت دارم

اقلیما پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام
خوبی؟
گلابی؟؟!!! خداییش این اسمو از کوجا اووردی؟؟
راستی له می نویسن نه لح!!!
خوش باشی
بای تا های

سلاااااااااااام
خوبم تو چطوری ؟؟
خنده هویجوری گفتم تنوع بشه (نیش)
اواا آبروم رفت (خجالت)
قربونت توهم خوش باشی ولی بیخیال نباشی آخه بیشتر آدمایی که خوشن بی خیالن همین بی خیالی موجب شکست میشه
بابای

بنفشه پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام دم بریده
الان بعدا شد
یه شب گذشت دیگه
بیتر نشدم اما بیتر میشم
خوابم میاد موشی جونم
همش دلم میخواد بخوابم
چشمام درد میکنه
خوش به حالتون
تو و نگین و مرجان رو میگم دیگه آی کیو
اخه خیلی شادیدی بزنم به کله ات چشم نخورید

من دیدم که اسم بلاگت رو عبض

سلاااااااااااام خانومه روزنومه چی (خنده)
ایول خوشم میاد که باحالی
خوب خدا رو شکر که بهتر میشی
آخی چرا ؟؟ خوب برو بخواب بچه مگه ساعت چنده
خره داری میمیری خودت خبر نداری (غشششششششش)
بنفشی بنفشههههههه چشاتو وا کن دارم با تو حرف میزنماااااااا
نیششششششش
خوش به حاله هممون منو تو مرجانیو نگینیو خره تو خودتو نگفتی (نیش)

جونه من تو هم دیدی جل الخالق

بنفشه پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

نصبه اومد
داشتم میگفتم
من دیدم اسم بلاگت رو عبض کردیها
اما فچ کردم من اشتب کردم
حالا دیدم من اشتب نکردم
فکر کردم که اشتب کردم
اخه من هیچ بقت اشتب نمیکنم
اما همیشه چت میکنم مثل الان :دی

میشه من اینجا یه جیغ بزنم؟
اخه دلم دلش گرفته
آییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دلم میخواد گریه کنم

بگو عسیسم
نه کووو
من اسم وبلاگمو عوض نکردم
ببین منو برو بگیر بخواب گمونم قاط زدی
چرتو پرت میگی کووووو من اسم وبلاگمو عوض نکردم
به حق چیزای ندیده
آره من از اینایی که چت میکنن رو طرف خیلی خوشم میاد

عزیزم تو دوتا جیغ بزن اصلا من اینجا رو ساختم داد بزنم یوخده هم فوش بدم ولی خوب زشته همینطوری خل خلیم میشه اونوخ برو بچا فک میکنن راستی راستی خل شدم (خنده)
آخی نازی چرا دلت گرفته خوب
نههههههههههه گریه کنی منم گریم میگیره هااااااااااااااااا
بزار دلتو بوس کنم دلش باز بشه بوووووس

بنفشه پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

:دی ببخشید
راستی تو سوتی دادی من چطوری تو دومین کامنتم سوم شدم؟
چطور میشه که آیا چگونه چون شود زیرا؟

نخیرم سوتی ندادم تو تو کامنت دونی من اولو سوم شدی کجا دوم شدی خودت سوتی دادی گفتی دوم منم گفتم نوچ سوم (چشششمک)
ببینم تو از تو رختخاب داری کامنت میزاری (خنده) ببین تو منو الان یاد لحاف کرسی انداختی چه حالی میده بری زیر کرسی کامیو بزاری رو کرسی کامنت بزاری ببینم اصلا میدونی کرسی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه نمیدونی دیگهنترس فوشت ندادم (خنده) یه بخاری خیلی قدیمیه ماله اونروزاست که هیچی نبوده منم ندیدم مامانبزرگم تعریفیده

نگین پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 02:18 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جون
خوبی؟
دیدی عوضش کردم
دلم میخواد عوض کنم
اسمه جدیده توام مبارک باشه (نیش)
(سوت)
موشی حالا دیگه میخواین با مرجان بیاین منو بزنین
عمرا ببرمتون سوارکاری
عصری دارم میرم
هیچکدومتونو نمیبرممممم
حالا ببینین
در کل من میدونم با شما دوتا
این ظلمه
شماها دو نفرین من یه نفررررررر
کمکککککککککککککککککککککککککک
این موشی قاتله...مرجانم همدستشه
خدایا منو از دسته اینا نجات بدهههههههه
اینا میخوان منو بکشن
غششششششششششش
(نیش)
(خنده)
موشی چطوری؟
چرا گفتی بدم؟
چی شده؟

سلام نگین جونی
خوبم تو چطوری؟؟
ایول
آخی میدونستم خیلی دلت میخواد
میسی عجیجم
سوت بلبلی
نههههههه کی باز زیر آب منو مرجانیو زده میکشمشششششششش
نه جونه نگین همش گولت زدن
جونه من نگیییییییییییییییییییین
نیگا منو دلت میاد منو نبری نه دلت میاد
اصلا اگه نبری دیگه دوست ندارماااااااا
اصلا بیا یواشکی مرجانی میریم (چشمک)
چته یوااااااااش چرا داد میزنی الان همه میریزن اینجا
کی میخواد تورو بکشه همش میخوایم تورو بزنیم در بریم ......... نه نمیخوایم بزنیمت میخوایم نازت کنیم به جانه میلی (نیش)
ای بهترم
کی گفته بدی تو
هوووووووم
به جانه خودم داری چرت میگی تو خندههههههههههههههههه

میلی پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://milijingili.blogsky.com

سلام موشی !!

خوبی؟؟

هم من تو رو میشناسم هم تو منو خوب میشناسی یه سر بیا پیشم!!


فعلا خدانگهدارتان!!

سلااااااااام

خوبم
انگار تو بهتری

چششششمولک آره اگه من نشناسمت که باید برم بمیرم به خدا هم خوندم زدم تو خال ای خدا خفت نکنه منو جون به لب کردی

اوووو چه با ادب شدی تو بوووووووووووووووس
میام حالا چشمک

میلی پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

به این میگن مردم آزار کف کن:دیییییییی

ولی موشی سوتی ندی من کیم ها اون وبمم دیگه نرو چون دارم یکی رو پیدا میکنم نمیخوام بفهمه من کجا رفتم اوکی؟؟!!

لینکمم عوض کن بدون اسم و رسم فقط میلی

بابای

تو هر کاری بکنی کرم داری دیگه چه میشه کرد (خنده)

آخی من سوتی ندادم تا حالا بعد تو هی بیا سوتی بده برو الان فک کنم همه فهمیدن (خنده) میلی جون مگه اون یکی وبتو پارسال حذف نکردی میلی شیشهفت ماهه کجا رفتی دلمون پوسید (چششششششمک)

آخی نازی چه با ادب شدی تو ببین خیلی ماه شدی الان هی دلم میخواد بوست کنم ولی میترسم روزم باطل بشه باشه واسه بعد ماه رمضان
به این میگن یه آبجی کوچولوی گل
باش درستش میکنم
بابای

نگین جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 12:18 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جون
خوبی؟
آقا ببین من شماها رو نمیبرم
شما به قصده کشت همراهه من میاین
هم تو هم مرجان
موشی پسره بد
حیف شد...
میخواستیم یه آستینی برات با رفقا بزنیم بالا برات بریم یه زنه خوب بگیریم..اذیت میکنی...
اینکارو نمیکنیم..حالا توام همینجور عقده ای بمون (نیش)

الفرارررررررررررر

سلاااااااااااااام
خوبم
تو خوبی ؟؟
ببین گریه میکنمااا
نه به جانه میلی ما دوست داریم قول میدیم نکشیمت باش
آخی مرجانی تاحالا یه مورچه هم نکشته غیر اون هزارتایی که کشته (نیش)

گریهههههههههه (من پسر خوبیم ببین الان سحریمو خوردم مث یه بچه خوف نشستم پا کامی)
چرااااا؟؟
آخی ننه من زن میخوااااااااام (غششششششششش)
ببین من عمرا زن بخواما اگه منو شور بدی میام سه سوته شوشو میکنم تو حلقتا (خندهههههههه)

آخی نازی حالا بغض میکنم بعد گریم میگیره بعدتر هی دلم میگیره (اشک)
مگه دستم بهت نرسه بچه مردمو گریه میندازی در میری بگیرینشششششششششش
نگینی اینترنتم خیلی سرعتش پایینه هی دیس میشه
الان دلم خیلی گرفته

آقا موشه جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

مرجااااااااااااااااااااااااااان چرا وبتو حذف کردی ؟!!!!!!!!!!!!!!!
گریههههههههههههههههههههههههههههههههه

نیلوفر جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

راستش من حدس میزدم تو مثل گلابی باشی اما نمیدونستم حدسیاتم انقد قویه !۱‌:))))))))))))))))))))))))))

نیلوفر جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

مرجان چی شده؟..خبر نداری؟

*+*+*سارا*+*+* جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

موشی موشی غصه نخور...این وب حذف کردن انگاری مد شده...ولی اگه مرجان رو دیدی از طرف منم کلشو بکن....
اصا واسه یه چیزه دیگه اومده بودم اینجا...چی شد.

نگین جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

موشی
موشییییییییییییییی
مرجان کوش
مرجانو خوردی؟
موشی چیکارش کردی؟
مرجااااااااااااااان کجا رفت (گریههههههههههه)
چرا وبلاگشو حذف کرد؟
(گریههههههه)
مرجااااااااااااااانننننننننن
موشی مرجانو بدهههههههههههههههههههه
موشی جدین میدونی چرا وبلاگشو حذف کرد؟
آخه چرااااااااا؟

آقا موشه خطاب به مرجان جون جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

به جانه موشی نمیدونم کجاست
زده به سرش شایدم داره سر به سرمون میزاره آخه اون از این کارا بدش میومد
من مطمئنم بر میگرده
مرجان نگو که تو هم بی معرفتی ما رو تو خیلی حساب میکردیم بیشتر این بچها به خاطر تو موندن بخدا

مرجان اگه نیای منم نمیتونم بمونم

ببین اگه نیای خری بیا دیگه جونه موشی نرو ببین منو نرو دیگه (بوس)

سرعتم خیلی پائینه یاهوم باز نمیشه وگرنه حسابتو میرسیدم

نگین شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

موشی من مرجانو میخوام
موشی مرجانو بیاررررر

شهرزاد شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــلام موششششششی جون:
موششششششششی تو بیکاری هی به وبت ور میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اینقدر بیکاری بیا اپ کن عزیز تا هی بازی گوشی نکنی!!!!
قربونت
نماز و روزهات قبول حق!
فعلا....

نگین شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جون
خوبی؟
این حرفای دیوونه چیه میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توام میخوای وبلاگتو حذف کنی؟
مرجان بر میگرده...
تو جرات داری اینکارو بکن..
مرجانم جرات داره برنگرده...
(عصبانییییییییییییییییییی)
بعدشم نمیگم اونا داشتن چیکار میکردن..بچه بازی که نیست
واسه بچه این چیزا خوب نیست!!(نیش)
بعدشم اینکه....
آها...
بذار مرجان بیاد..یه برنامه میریزیم
دوره هم...بساط رو براه میکنیم...شطوره؟

فعلا...

بنفشه شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
چطوریا؟
چرا بلاگ مرجان باز نمیشه؟
باز گیگیلی شیطونی کرد؟
نکنه تو خوردیش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
موشششششششششششششششششششی میکشمت اگه مرجانو خورده باشی
چه اتفاقی واسه مرجان افتاده؟


دلم براش میشوره!!!
تو میدونی چی شده؟

نیلوفر شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

مرجان میگیرم میزنم تو سرما...دیوونه شدم از دستتون...اه
انقد عصبانیم که حد نداره...

نیلوفر شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 05:13 ب.ظ

فقط دلم می خواد تو هم بری موشی...دیگه من میدونم و شماها...
مرجان بیا باشه؟

میلی شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

موشی اگه مرجان بر نگرده؟؟! تو حذف نمیکنی فهمیدی چی میگم؟؟!! منم حذف میکنماااا !! من از مرجااااااااااان خیلی خواستم که برگرده !! نمیدونم باید برگرده!! مرجاااااااان باید برگرده !!!!!!!!!!!!!! (گریهههههههههههههههههههههه)
مرجااااااااااان کجاییییییییییییی<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

میلی شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 05:34 ب.ظ

موووووووووووشی مرجاااان بر میگردهههههههه خودش بهم قووووووووول داد

هووووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررراااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد