!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

مرجانی اومدددددددد

سلااااااااااااام

بروبچ دیدین نه جونه من دیدین مرجان برگشت دیدین حس ششم موشا خیلی قویه

مرجان اومد با یه وبلاگ تازه ملووووووووووس اینم آدرسشه http://www.myn.blogsky.com

برید تبریک بگید بدو زود باش هواستو جم کن بپا نخوری زمین پلهارو بپاااااااا عجب هولن ایناااااااا

 

نظرات 19 + ارسال نظر
*+*+*سارا*+*+* شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

موش موشک....دیر گفتی اسیسم....=)) خبرت دسته هشتم بود

ای خدا نکشتدون کجاش دست هشتم بود خوب سه نکنین چقد من ضایع بشم آخه (خندههههههههههههه)

امینه یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

وا.........ی موشی!چرا گلابی شدی؟تو که گلابی نبودی!یعنی اسمت چرا گلابی شد؟!!
چند روز پیشا اومدم بیام پیشت ولی error داد خیال کردم فیلتر میلتر شدی.
خوب شد نشدی آ...... دلم واست تنگ میشد.
می گم میشه با یه رنگ تیره تایپ کنی؟خوندنش سخته.
دور از جون یه وخ کور میشم!!!
راستی کیک گلابی خوردی؟خییی.......لی خوشمزس.به قول خودت دلم غشمولک رفت....

گریهههههههههههه
همش زیر سر نگینه برو دعواش کن منو گولم زد مجبورم کرد

آخه چراااااااااااا نه بابا کی جرات داره اینجا رو فیلتر کنه
نمیگی من دلم برات تنگ میشه چرا هی غیبت میزنه میری زود زود بیااااااااااا
تیره تر (تعجببببببب!!!!) اونوخ چطوری میخونی این که روشنه میگی بد میشه خوند اگه تیره تر بنویسم که بد تر میشه(خنده) ببین میخوای رنگ لینکا کنم زرد رنگ هان خوبه ؟؟؟؟
خدا نکنه
بزار فکر کنم ......... نههههههه (گریه) نخوردم تو بلدی برام بپزی (بغض) میپزی

یوسف یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

موشی جون نماز روزه هات قبول!
چرا این جا گلابی شده؟!..اسم قبلی که قشنگ بید!
خبر مرجان رو هم می دونستیم اما خب مرسی از اطلاع رسانیت..شاید یه عده باشن هنوز ندونن!!..ایام به کام

سلام ممنون قبول حق
نماز روزهای تو هم قبول باشه التماس دعا
همش تقصیر نگینیه مجبورم کرد بیا بریم بزنیمش
خواهش میکنم وضیفس

مرجان یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://myn.blogsky.com

موشی ایشاا... پیشی بخورتت :دی
اول بگو این امینه خانوم کیه که من نمیشناسمش !!
بعد هم اینکه اسم اینجا که هنوز گلابیه ... چرا گفتی تغییرش بدم بذارم آقا موشه ؟ به جونه خودم میرم دوباره می نویسم گلابی ها ! (غشمولک) حتما ببو گلابی هستی دیگه :دی ((=

الفرارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

نه دیگه نگو پیشی بخورتت بگو نیلو بخورتت آخه جدیدا پیشی شده (خنده)
اوووووووووووم بگم نمیگم گوشتو بیار نزدیک (دوستمه) چشمک
یکی از دوستانه اینترنتی آدرسی ازش ندارم هر از گاهی میاد یه سری میزنه بچه خوبیه نازه

خوب اسم پیدا نکردم هنوز نه میخواستی بزاری گلابی (خنده)
ببین بچه بدی شدی بازااااااا جرات داری بزار گلابی اونوخ حسابتو میرسم گیساتو میکنم
گی گی گی گی گی خودتی جرات داری وایسا تا حسابتو برسم
مرجان جونم امشب یوخده خیلی عصبانی بودم الان بهترم یه پستم نوشته بودم بزارم ولی نزاشتم
من دوست ندارم عصبانی بشم از غصه خوردن بدم میاد هی میاد میره تو قلب من غصه رو میگم (عصبانی) ولی الان بهترم

بیتا یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام خوبی؟ من از توی وبلاگ میلی اومدم اینجا

سلام خوبم شما خوبید خوش اومدی بفرما یید تو دم در بده(نیش)

بیتا یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

من اومدم توی وبلاگت ببینم چه خبره؟؟ حالا واقعا چه خبره ؟؟نامرد این عکس همسترا رو کی گذاشتی توی وبلاگت؟؟ من این رو توی وبلاگم گذاشته بودم!! پس میلی که گفت عکسه رو قبلا دیده از اینجا دیده بود؟؟؟ خوب دیگه من برم تو هم هر از گاهی به من سر بزن خوشحال می شم..راستی اشکالی که نداره اگه لینکت کنم؟؟ اینجوری راحت تر می تونم بهت سر بزنم.. فعلا بای

خوش اومدی عزیز هان همینو میخواستم بپرسم چه خبر بود (خنده) اووو اینو خیلی وقته گذاشتم اصلا تو با عکس خانوادگی من چیکار داری اون اولی دوستمه دومی منم اونی که میخوام گلو بدمش خاله سوسکس
میام حتما اصلا اومدم
اجازه ما دست شوماس هر طور دوست داری

نیلوفر یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 08:43 ب.ظ

پس نظر من کو؟...
چرا نظر منو حذف میکنی هان؟...
من باهات قهرم موشی...
اومده بودم بگم مرسی از این قالب خوشگلی که برام درست کردی و لینکای روزانه ش انقد خوشگله و قلب داره ولی الان دیگه نمیگم...
قهر قهر قهر :(((((((((((

به جانه خودم من نخوردمش
بزار دهنه نگینو بو کنم شایدم مرجان خورده (خنده)
به مرگ موشی من حذف نکردم
اصلا تو واسه این پست نظر ندادی واسه پست قبلیه که به من گفتی گلابی برو ببین کجا نظر دادی پیداش کن
به جانه خودم با من قهر کنی مرجانو هاپولی میکنم یه آبم روش

آخی تازه لینک روزانه گذاشتی آره دیدم خیلی ناز شده
دلت میاد نگی دلت میاد موشیو دوست نداری ببین من زودی اشکم میادا نه دلت میاد
نیلو نیلو دالی نیگا منو آشتی
تو غلط کردی با من قهر کنی پیشیه ملوسم (خنده)

نگین یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جون...
خوبی؟
خودم میدونم مرجان برگشته خودتو نکش (نیش)
سوت
نزن دیگه...دلت میاد منو بزنی (گریه)
موشی این وبلاگ دومی من (هویج)...لینکاش قاطیه..خیلی از اونایی که تو وبلاگ سوسک طلایی لینک شدن تو این نیست...
موشی...
موشی جون...
موشی جونم...
یه کار واسه من میکنی؟؟؟
موشیییییی جونننن...
میری لینکاری منو درست کنی (لطفااااا)(گریهههه)
اونایی تو سوسک طلایی لینکن تو هویجم لینک کنی...
موشی اذیت نکن...جونه من اینکارو بکن..
تو عالمه رفاقت وظیفته اینکارو بکنی (نیش)
خبرم کن...من رمز عبورمو واست بدم (نیش)
موشی یه کار دیگه هم بکن...
این آهنگه وبلاگتو یا لینکه دانلودشو بهم بده یا خوده آهنگو برام میل کن...اینو دیگه باید انجام بدی حتما..
حالا اون اولی اجبارت نمیکنم !!! اما این دومی اجباره (سوت)
دیدی چی شد...
memory کارته گوشیم غیرتی شد..خراب شد..اون حشره ها پرید (خنده) حیف...سوژه خندم از دستم رفتتتتتتتت..هیییی
خوب موشی جونم کاری نداری؟
آهان...راستی....به مرجانم گفتم..
الان دیگه مرجان اومد...یه جا بساط قلیون رو راه بندازین..فقط منو خبر کنین کجا راه انداختین...
بوس

سلام نگینی
پیداد شد انگاری
بد نیستم
آخی نازی داشتی گریه میکردی من بهت گفتم حالا خودت از کجا میدونستی اگه من نمیگفتم
اوهوم چرا که نه ببین من یه چیزه خیلی دوست دارم هی سر به سر دخترا بزارم مثلا هی نوک بزنم یا بزنم تو سرشون (با بالشت) یا نمیدونم هی جیغشونو در بیارم نمیدونم چرا خوشم میاد ذوق میکنم این دختر خالها و دختر عموهام چی میکشن از دست من نیست آبجی ندارم (غشششششششششش)
سلام هویج(خنده)

خوب خنگه برو اونایی که نیست دباره لینک کن (خنده)

من تورو میشناسم آیا تو کی هستی (غشش)
آخی یه چیزه دیگه هم دوست دارم مثلا تا بخوام واسه کسی کاری بکنم هی نازمو بکشه نکه منت بزارما خوب دوست دارم به توچه (زبون)
لوسم خودتی
ببین اگه کسی یوخده نازمو بکشه زودی خر میشم (به کسی نگیاااااااا)
نوچ نمیرم بمیریم نمیرم تو همش یه ذره نازمو کشیدی قبول نیست (نیش)
اووووووو رفاقت کدومه چه زودم دختر خاله میشه (غششششششششششش)
باشه غلط کردم وایسا کجا میری
درست میکنم بیا رمزتو بده
اووو دیگه پرو نشو یه کاره دیگه(الان اداتو در آوردم) ببین دختر خاله من انقده ناز ادا آدمو در میاره غش میکنی از خنده منم یاد گرفتم :موشی یه کار دیگه هم بکن (غشششششششششش)
بیا اینم لینکش:
http://www.bo2music15.memebot.com/Enzo.&.Enfejar--Cheshm.hash(www.Bo2music.Com)20.wma

ببین واسه بعد از اینت میگم یاد بگیری حواستو جم کن هر موقه یه همچین وقتی خواستی لینک آهنگو بکشی بیرون رو همون قسمت پلیر که آهنگو پخش میکنه کلیک راست کن برو تو پروپرتیس اونجا لینکشو نوشته

آخی خرابش کردی یا خراب شد همین دیگه فیلم بد بد توش جم کردی خراب شد (خنده)
نه امری نیست
نه دیگه تو نمیخواد زحمت بکشی بیای منو مرجانی رو همین سیو سه پل یه قلیون چاق میکنیم با هم میکشیم خوب حالا گریه نکن تو هم بیا باش
بووس

میلی یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام گلابی!!
خوبی؟؟

ببین من دیگه اسمایلی نمیذارم و نخواهم گذاشت البته اگه وبلاگی بمونه!!

ببین من یه چن روزی نمیام نت نگینی دلیلش رو میدونه !!

راستی ای دزد حالا آهنگ وبلاگه من رو غارت میکنی؟؟!! بدون اجازه؟؟!! هااااااااااااااااااا؟؟!!

پس فعلا

سلام .. میگما (چشمک)
ای نفسی می آید

چرا اونوخ اسمایلیا من خوشکله میزاری حالا نزاشتیم به درک

چیه دباره میخوای حذف کنی

وا چرا حالا چند روز میخوای کجا بری منم نمیبری ؟!! خوب به منم میگفتی کمت میومد هان ؟!!

ای جان منو تو نداری مینگیلی جونم آهنگ تو آهنگ منه آهنگمنم آهنگ تو نوبت تو عه باید با ت بگی (نی)
آهنگ قشنگی بید مرسی عزیزم که بهم دادی چقده تو گولی(نیش)

زودی بیا کارت دارم

میلی خیلی با ادب شدیاااا قبلنا بهتر بودی بی ادب تر بودی بهتر بود (زبون)

نگین یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

موشی
لینکای منو درست کننننننننننننننن
درختر آریایی شد سوسک طلایی
واژه ای به نام شکلات هم شد واژه ای به نام هویج
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
یوسف پسره خوبیه...مثه تو وحش نیست (نیش)
نمیزنه (خنده)

الفراررررر

مگه من بیکارم هی روزی ۲۰ بار لینکای تورو درست کنم گفتم بزار حالا دباره میخوای عوض کنی الکی درست نکنم (نیش)

نگین چیزه میزه بگم !! الان ریلکسی عزیزم به به چه نگینه گلی به به خوبی عزیزم من میخوام گلابی رو عوض کنم به به چه هوایی چه روز قشنگی (نییییییییییییش)

وحشی اون ترکیبته آره یوخده تعریفشو بکن نیا بزنه تورو من حالا شاید تورو نزنه ولی دعوات که میکنه
اصلا وایسا خودم که زورم بهت میرسه
وایساااااااااااااا میخوام بزنمت (شتتتتتتتترق)
جیییییییییییییییییغ
کی بود کی بود جیغه کشید من نبودم پس کی کشید نگین نگین نگین بود
خندهههههههههههههههههههههههه

نیلوفر دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

خیلی خوب...
چون بهم گفتی پیشیه ملوس میبخشمت...
موشی من اگه ببینم یه نفر لینکای روزانش عین من باشه تو رو میکشم...
مال من باید تک باشه...گفته باشم!!

سلام پیشی ملوسه خودم نازی نازی
میو میووو
عمرا اصلا نمیتونم تو که میدونی اصلا باید تک باشی از این تک دلا (نیش)

یکتا دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://yektatak123.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبتون خیلی عالیه
به منم سر بزن
و نظرتو با تبادل لینک بهم بگو
من دارم سرنوشت واقعی یک دختر
رو تو وبم باز گو میکنم اگه اومدی تو وبم
بخون و نظر زیباتو برام بذار
خوشحال میشم

سلام یکتا خانوم
مرسی (کجاش عالیه )خنده
باش
هر طور میلتونه
میام حتما من خاطره خیلی دوست دارم
باش

بیتا دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام.. موش باهوش و با استعداد من آپدیت کردم بدو بیا تو وبلاگم بدو بدو بدو

سلام بیتا جون
میام حالا بعد باش

نگین دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونم
حات چطوره؟
موشی اون قضیه لینکا شوخی بود..واست آفم گذاشتم
حالا اینکارم کردی خیلی خوشحالم میکنی (سوت)
حالا برو اینکارو بکن....
الان دیگه شوخی نیست..اینکارو بکن (نیش)(سوتتتت)
چخده من تورو دوست دارمممم (سوت)
موشی جون خوبی عزیزم؟‌(سوت)
اتفاقا منم انقده دوست دارم با پسر جماعت کل کل کنم...
با پیر عمم همیشه در حاله کل کلم (نیش)نمیدونی چه مزه ای میده
موشی بالشتتو بیار....بیا بزنیم تو سره همیدیگه (نیش)
به خدا مزه میده...خنده
مرسی از لینکه دانلود...خوب من نمیدونستم باید چیکار کنم مرسی گفتی...بوسسسسس
جرات دارین دوتاییتون تنها برین..میکشمتون
رفتم یه memory دیگه گرفتم
من دختر خاله میشم؟
رفیق به این خوبی داری؟
لوس...
اصن نخواستم...قهر
نمیخوامممممممممممممممممممممممممم
زبوننننننننننننننننننننننننننن

سلاااااااام نگین جونی
خوبم
تو خوبی؟؟
ای خدا خفت نکنه دختر (نیش)
بده پستو ما که بخیل نیستیم لینک تو هم درست میکنیم
باش
کو پسورد(خنده)
میسیییییییییییییییی (بوس)
منم دوست دالم عسیسم
بزار فک کنم اوووووووووووم آره خیلی خوبم بهتر ا این نمیشه
حال میده نه ؟؟
ای خدا به داد پسر عمت برسه همسن توعه ؟؟؟
بدو بیا اول من بزنماااااااااااااااا
خیلیییییییی(غششششششششش)
خوب خدارو شکر
خواهش میشود
نه دیگه تو هم میبریم گناه داری اصلا تنایی مزه نمیده
ببین بپا اینم خراب نشه (چشمک)
دختر خاله من بشی (نیش) حالا چرا خجالت کشیدی (خنده) پشیمون شدی ..ببین من دختر خالمو دوسش ندارما گفته باشم (نیششش) شوخی کردم .. بیا دختر خاله من شو باش ولی مث دختر خاله من لوس نشیاااا اونوخ من هی باید ناز دوتا دختر خاله رو بکشم اونوخ خسته میشم (غشششششششششششششششششششش)
خودتی
بیخود کردی خودت گفتی
زبووووووووووووووووووووووووووووون

نگین دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

موشی اگه میخوای عوض کنی (گلابی) عوض کن
منم میذارم همون پاک کن!!
این تغییر اسما فقط واسه کل کل بود
الان میخوای عوض کنی عوض کن
ولی لینکه منو درست کننننننننننن (سوسک طلایی)

وحضی تویی دیگه....نخیر یوسف نمیزنه
اصن من با قهر بودم که

اینا منو هی مسخره میکنن عوضش میکنم خودمم گلابی خوشم نمیاد
بله کل کل مفیدی بید حال کردیم (خنده)
ببین خولتر تا منو تو هم اینجا هست

اوا یادم رفته لینکتو عوض کنم باش

گی گی گی گی گی
وا چرا با من قهر بیدی تو بزنم پس کلت

میلی دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

موشی بیا وبم آبروت رو بردممممممممم!!

هاها باز بی ادب شدم!!

(سووووووووووووووووووووووووت)

الان میام یه حاله اساسی ازت میگیرم صب کن

ایول تو بی ادب باشی همون بهتره

بنفشه دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 04:32 ب.ظ

گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریه

چت شدهههههههههههههه (گریههههههههه)
چرا میخوای بری نرو دیگه (گریههههههههههه)

شهرزاد سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام موشی جون:
عزیز خیلی خوب شده
دستت درد نکنه ولی این خیلی بی روح و سادس !!!!
موشییییییییییییییییی
اااااااااااع ااااااااااع
یعنی گریه!!!!
یه بار دیگه اگه میشه ابتکار بزن دستت درد نکنه!!!
قربونت
بوس!!!

سلام شهرزاد
خوب خدارو شکر
چی چیه بی روحه این کجاش بی روحه به این نازی
ببین میام میزنمتا
خنگه قالب به این خشکلی من خودم کفم برید کجاش بده اون چیزا که گفتم بهش اضافه کن خوبترم میشه

شهرزاد دیدی این همه خودمو تیکه پاره کردم گفتم یه طرح بده فردا من میشینم یکی میسازم میگی نمیخوام دیدی
هر طور دوست داری به نظر من که عالی شده حالا شاید بتونم یوخده جینگولترش کنم ولی اگه نخوای میدمش به یکی دیگه
ولی باید واسه بعدی که طرحشو خودت باید حتما بدی خیلی صبر کنی چون این روزا عجیب گرفتارم هر شبم یا مهمونیم یا مهمون داریم

میلی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 11:13 ب.ظ

نه موشی جونم ! میدونم که شوخیه منم شوخی میکنم !! اما وبم و دیگه حوصله ندارم بنویسم و حالم داره ازش بهم میخوره !! نمیدونم چم شده !!

فقط میدونم تصمیمم جدیه نمیخوام بمونم!! میام به شماها سر میزنم ولی وبم دیگه نه !!

ممنونم منم نمیخوام دوست جونایی مثه شماها رو از دس بدم ولی ...!!

من میدونم چت شده حوصله نداری حالت داره به هم میخوره نمیدونیم چت شده (خنده)

ببین این سبکت قشنگ بود وب جدیدت خوشل بود

ولی خوب حوصله نداری حالتم داره به هم میخوره (زبون)
ببین هی ناز نکن دیگه چقد شما دخترا لوسین خدا به داد این پسرای بد بخت برسه چی میکشن از دست شماها (سووووووووووت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد