!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!

سلام

احوال شما کیف حالتون کوکه دنیا به کامتون میچرخه

نماز روزه هاتون قبول باشه انشاا...

التماس دعا خیلی خیلی نیاز دارم عجیب

عرضم به خدمتدون که چند روزیه اعتماد به نفسمان رسیده به زیر صفر تمرکزمون همچین یه نموره به هم ریخته  حالا هی ما اوقات نداریم اینا هی گیر میدن  رفقا رو عرض میکنم شیطونه میگه بزن... نه نزنم بد آموزی داره دیشب جاتون خالی افطاری خونه دایی بودیم اولش نمیخواستم برم ولی خوب هم ما گفتیم نمیایم کار داریم الکی دیدیم هی بی ادبا یکی یکی میخوان نرن بروبچ رو عرض میکنم منم گفتم دندم نرم من میام حالا نخواستین شما نیاین اصلا من میرم شما نیاین بهتره خلاصه رفتیم بگم کیم اونجا بود  همه بودن بروبچ فکو فامیل افطاریو نوش جون کردیم البته جاتون همچین یوخده خالی بود خواستیم دک بشیم که دیگه بروبچ نزاشتن منم پایه وایسادم حاله همگیو بگیرمو برم جاتون خالی همچین ضد حال زدم همچین هی سر به سر اینا گذاشتم حیونکیا گریشون گرفته بود (بروبچ باحالین خیلی ماهن (اوق)) زورکی ساعت ۱۱ اومدیم خونه تا اومدم بخوابم شد ۱۲ همش تا ساعت ۳.۵ خوابیدم بعد سحرم هیچی نخوابیدم

هی من حال ندارم میشینم سه ساعت تراته شاد گوش میدم زورکی یوخده بخندم مگه میزارن آدم یوخده آرامش داشته باشه پدرمون در اومد ه این چند روزه داریم بنایی میکنیم آآآآآآآآآآآی حقوق بشر کجایین اینجا دارن از من بیگاری (یا بیکاری یا هر کوفتی) میکشن بیچارم کردن آخه بگو زبون روزه کی کار میکنه من اعصاب مصاب ندارممممممم

نگفتم جونه من نگفتم آهان  چند وقتیست تصمیم گرفته ام دیگه غصه نخورمو اعصاب مصابمو نریزم به هم هی الکی بخندم شاد باشم تا چند روز پیش خیلی حال میداد تا اینکه پدر بزرگوار دستور فرمودن چند روزی نان بازو بخوریم بلکم آدم بشیم بنایی رو عرض میکنم

¤ . امروز تولد خانومه روزنومچیه (امروز بود یا دیروز) بنفشه جون تفلودت مبارک

¤ . داشتم فکر میکردم(خنده) یهو فکرم پیچید رو به آینده دیدم اینطوری پیش بره من در آینده نزدیک اگه عمری بمونه هیچی نمیشم  به همین احاظ تصمیم گرفتیم به درسو دانش ادامه بدهیم لطفا منو یوخده تشویق کنین هی انرجی مثبت بفرستین

¤ . خوابم میاد عجیب هرکی حوصله نداره نخونه بخونه وقته گرانبهاشو حدر داده (نیش) راستی گفتم سحر نخوابیدم تا صبح بگین چرا بگین دیگه (نیش) داشتم تو فایلا تاب میخوردم یهو سرم گیج رفت افتادم تو یه فولدر پر از این شکلکا دیدم بزار یه کار فرهنگی بکنم نشستم یوخدشو گذاشتم تو نت یه وبلاگم ساختم براش هی چند وقت به چند وقت یوخدشو بزارم خیلی نازن مگه نه حالا هرکی نامرده از اینا  تو وبش نزاره بابا تولید داخلیه هی نرین از این خارجکیا بزارین یوخده هم رو پا بنده وایسین

همین تمام (این خاله سوسکس )خنده غششششششش

 

¤¤¤ سلام این پست رو دیروز نوشتم الان میزارم حیفم اومد نزارم آخه دیروز نشد .. امشبم خونه اون یکی دایی مهمون بودیم

¤¤¤ الان دیگه هیچی عصبانی نیستم حالم خوبه

¤¤¤ بنفشه جون تو نمیری فهمیدی چیه هی همتون سر به سر ما میزارین فهمیدی تو حق نداری بری این یه دستوره اگه حاله منو داشتی که کامیتم مینداختی تو باغچه چه برسه وبتو حذف کنی

¤¤¤  خوب کامنتارو جواب دادم (نیش)

¤¤¤¤ حالا نگفتین این اسمایلیا(شکلکا) قشنگه کی میزاره تو وبش هان اینم آدرسش http://smileys.blogsky.com 

¤¤¤ میلی پستتو عوض نکنیاااااااااا فردا میام حسابتو میرسم

 

WAYNE W.DYER

Whenever you give another person more prestige than you give yourself you have set yourself up to be victimized

هر گاه به دیگری بیش از حد احترام بگذارید ، در واقع قربانی کردن خود را آغاز کرده اید.

Be a worthy effective self -important you rather than a sniveling permission-seeking victim who believes that everyone is more important than you are

 باید فرد ارزشمند ،موثر و مهم باشید ، نه قربانی ضعیفی که همواره برای هر کاری اجازه میخواهد و باور دارد که همگان مهم تر از اویند .

نظرات 50 + ارسال نظر
بیتا دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

اول من اول شدم من اولم ای ول به خودم

درووووووووووووود
تبرییییییییییییییییییک
ببین سه نکن فرار کن الان میلیو نگین میان میکشنت
غشششششششششششششش

بیتا دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

می بینم که آپدیت می کنی خبر نمی دی.. می بینم که من آپدیت می کنم خبر می دم تو سر نمی زنی.. می بینم که این چندوقته بدجوری خونه ی فامیل پلاسی و این صحبتا!!!!
خوش بگذره .. همیشه شاد باشی .. خدا نگهدار

سلام جانه خودم گرفتار بیدم من هر وقت آپ میکنم به هیشکی خبر نمیدم رفقا میان سر میزنن میخونن
چه کنیم دیگه (نیش) نیست زرنگیم (چشمولک)
قربونت
التماس دعا

نگین دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 11:31 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونم
خوبی؟
ناراحتی؟
نکنه از شوخیای ما ناراحت میشی؟
اگه میشی بگو؟
چی شده؟
اعتماد بنفست اومده پائین
آخه چرا...
معمولا کسی اعتمد به نفسش میاد پائین که از دسته چند نفر دلخور باشه
یا یه کاری رو درست انجام نده
یا نتونه انجام بده
تو اینجوری شدی؟
خودتو ناراحت نکن
ببین این روزا میگذره
بعد تو میشینی حسرت میخوری که من الکی خودمو ناراجت و داغون کردم..میتونستم بهترین استفاده هارو بکنم
آره درس خوبه
بخون...یه خرده ام بیا کمکه من به من روحیه بده که بخونم (نیش)
ببین بخند همینکاری که من میکنم
همه مشکل داریم ولی میخندیم...توام همینکارو بکن..که میدونم اینکارو انجام میدی (لبخند)
ایشالا زوده زود خوب میشی
التماسه دعا
هوارتا بوس....

فعلا...

سلام نگین جووووووووووووونم
خوبم عالی
الان نه دیروز بودم الان یه ذره غصم میشه همش یه ذره

خاک تو سرت همین (عصبانی )
آره اصلا از تو ناراحت میشم میخوام سر به تنت نباشه خوبه (خنده)
عزیزم من کشته مرده شوخیم از برو بچو رفیقا گرفته تا با عمو دایی خاله زن دایی زن عمو پسر عمو شوهر خاله بابا بزرگو ننه بزرگو تا هرکی که جزع قومو خیشو دوستانه من شوخی دارم فهمیدی
ناراحتی من هیچ ربطی به اینجا نداره

بگم نمیشه (نیش)
زیاد مهم نیست هویجوری
آره خیلی
نمیدونم
نه من این طوری نیستم همون نتونه یه کاری رو انجام بده یا یا از کار کسی بدش بیاد یا نتونه چیزیو تغییر بده

ای همچین
باش
نه این طوری نمیشه من وقتی غصه میخورم صد سال بعدم پشیمون نیستم چون الکی غصه نخوردم
میدونی من هیچ وقت از کارام پشیمون نمیشم ()
خوبه ولی نمیدونم چرا حسش نیست
ببین یه خرده منو هی روحیه بدین اگه من نخونم پس فردا هیچ .... نمیشم فهمیدی (خنده)

ببین من وقتی خیلی ناراحتم یه آهنگ شاد میزارم خوب میشه به همین راحتی یا یه آهنگ باس دار

قربونت خانوم دکتر (نیش)
مهتاجیم به دعا حتما
9کرتیم
بوس

میلی سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 12:05 ق.ظ

نیدونم شندمم:دییییییییی

فک کنم اگه دوستت بیتا و این نگینو بکشی اول بشی
خنده

میلی سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://milijingili.blogsky.com

عمرننننننن پستم رو عوض کنم !! حالا پر ملات ترشم میکنم!!

هاها !! بچه ببین من باز کوک شدم دمار از روزگارت در میارم !!

میلی بی ادب ندیدی ؟؟!!! خوب کوری احتمالا !! برو چشم پزشکی

برو هرچی میخوای بنویس الانه که بیام حسابی ضایت کنم

آخ جون تو که همیشه کم میاری عزیزم من کشته مرده این اخلاقتم

چرا الان دارم باهاش حال میکنم من تو بی ادب باشی یوخده دوست دارم ولی با ادب باشی نوچ
غششششششششششششششش
میلی چرا فوش ندادی منو یادت رفت (خنده)

سلی سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام موش موشی جونم...
میسی که گفتی مرجان بر میگرده و برگشت..خیلی ممنون...
راس میگی موشا حسشون قویههههه
آفرین موش موشی...
دلم گرفته این موقع شب...
برم..جملات پایینی ات مثه همیشه عالی بودن...
بابای

سلام سلی جون کجایی تو نیستی ؟؟
خواهش میکنم نمردیم یه دفعه ضایع نشدیم آخه همه گفتن خبر دسته دوم بود (خنده)
خیلی قویه ببین موخشون خیلی میکشه (خود باوری)
آخی چرا دلت گرفته خوب
دله منم گرفته بیا با هم غصه بخوریم باش
قربونت قابلی نیست
بیا زود زود

بنفشه سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام دم بریده جونم
خوبی؟
از تبریکات صمیمانت ممنونم
من وبو حذف نمیکنم اما احتمالا دیگه نیام
داره از این زندگی عقققققققققم میگیره
همین
بازم میام پیشت

سلام خانومه روزنومه چی
مرسی خوبم تو چطوری
خواهش میکنم وظیفه ای بیش نبود شرمنده یه کم دیر گفتم
خوب چه فرقی میکنه عزیزم فکر کردم یه ذره دلت به رحم اومد گفتم یه درصد حرفام روت اثر گذاشت (بغض)
یکی رو پیدا کن عقش نشینه من جایزه میدم
نمیری فهمیدی
تووووووو غللللللط کرررررردییییی دییگهه نیاااییییییییییییی

شهرزاد سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام موشششششی جون:
عزیز نترس فحش ندادم اخه خودش درست شد !!
شده مثل اول
میام بعدا دوباره نظر میذارم!!!!
الان کار دارم!!!!
قربونت
فعلا.....

سلام شهرزاد جون
نیش .. نه اینو فوشش ندی درست نمیشه من فوشش دادم ترسید درست شد (خنده)
باش بیا چرا تو کم پیدایی ؟؟
قربونت برو بیا باش

شهرزاد سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام ببخش دستم خورد یه موقع تایید نکنی ها!!!!
موشی برو قالب خرس قهوه ای تو وب نیلو اونو ببین اونم قشنگه!!!!

باش
دیدم اونم بد نیست ولی قالب تو باید قشنگتر باشه تک باشه

بنفشه سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام
با کی بودی؟؟؟؟!!!!
حیف که با تو بودی !اگه با من بودی میدونستم باهات چیکار کنم :دی

اصلا تاثیر حرفای تو بود دیگه
به خاطر اینکه تو فش دادی دیگه نمیخوام بیام
اکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من غلط کردم؟!!!
با منی؟؟؟/


بچه ها ببینید چطوری با من حرف میزنه!!!

اقا دستت رو بنداز چیکارش داری
حالا ما یه چیزی گفتیم ها
خودم گفتم اینطوری حرف بزنه
میری یا گروپی برم تو ۶۰ماغت!!!!!!!!!!! بیتربیت

حال تو رو هم میگیرم موشی دم بریده


بابا دستم سوختیده نمیتونم فهلا اپ کنم
بدو بیا کارت دارم موشلت

سلاااااااااام
بزار فکر کنم اوووووم با پیشیه بودم با تو که نبودم
(یه بچه دایی دارم یه چهار سالشه خیلی شیطونه خیلیم باحاله بعد فوش میده فرار میکنه بهش میگم حالا اگه بردمت بیرون دستشو میاره بالا میگه با تو که نبودم با خره بودم (غشششش)

آخی نازی
راس میگی چقد تو خوفی بنفشه میدونستم منو دوست داری (زبون)

خیط خیط درست حرف زدم فوش ندادم

دروق میگهههههههههههه

هان حالا بخورین دیگه منو دعوا نکنین بنفشی بزنشون
بزنشون دلم خونک شه

به به بنفشی جون چطوری عسیسم اونورو نیگا
الفرارررررررررررر

آخی چرااااااااا
چیه میخوای منو سرخ کنی با مرجانی بخوری هان ؟؟!!!
عمرا بیام

مرجان سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 10:58 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام به موشی منگولیه خودم

موشی باور کن تو نمی رفتی خونه دائیت به بر و بچ بیشتر خوش میگذشت :دی چرا مهمونیشونو خراب کردی ضد حال دادی ((=

موشی بیخود به مخت فشار فوشور نیار تو هیچی نمیشی (غشمولک)

موشی ؟ چرا فقط به من گفتی اسم لینکتو گلابی نذارم ؟ هنوزم گلابیه که ! میزنم شل و پلت می کنما ؟ یا اسمشو عوض کن یا منم اسمه لینکتو میذارم گلابی !

ایشاا... پیشی بخورتت :دی

بابای (بوس)

سلااااااااام مرجانی تنبل خودم

مینم الان من باید گریه کنم یا جیغ بزنم
مرجاااااااااااااااااااااااانی من آخرش تورو میکشم (زبون)

اتفاقا نمیخواستم برم اسرار همین بروبچ بود
بعدشم خیلی بهشون خوش گذشت نبودی ببینی

زبوووووووووووووون بزار سرم خلوت بشه اونوخ میبینی موشی چه کارها که نمیکنه ببین من تصمیم بگیرم نفر اول کنکورم ولی خوب دانشگاه نمیخوام برم برنامه مهم تری دارم (چشمولک)

اصلا من یوخده فکرمولک اینا زدم دیدم از گلابی خیلی خوشم میاد برو تو هم بزار گلابی (خنده) اصلا اگه نزاری گلابی حسابتو میرسم

گی گی گی گی گی (زبون) نه خیرم پیشیا منو دوست دارن نمیخورن

بابای (بوس بوس)

میلی سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

دفاعیت رو با پاسخش تو پس بعدیم میذارم !!

خودت کم میاری بدبخت !! جوجه فنچ واسما آدم شده !!

موشی یک حالی ازت بگیرم که خاله سوسکه واست گریه کنه
غشششششششششششششش

هر طور راحتی

مینگیلی کوچول موچولوی من چرا خودتو انقد خفه میکنی

آخی نازی بگیر عزیزم عموجون تو حال منو بگیر ما که بخیل نیستیم عمو قربونت بره بوس
غشششششششششششششششش

اقلیما چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام ملام
خوبی جیگر؟
می گما من اسم وبلاگتو تو لینکام عوض کنم یا نه؟
فعلا بای تا های

سلام چطوری عزیز
خوبم تو چطوری کم پیدایی حالا من نمیرسم زیاد بیام
خیلی جیگولی
اووووووووم نه میخوام یه اسم قشنگ بزارم اصلا تو بزار همون آقا موشه خالی همین
مرسی عزیز
قربونت بابای

نگین چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاممممممممممممم موشی گلم
خوبی؟
منم دلم تنگولیده بود
دلامون به هم نزدیکه منم همین الان که تو کامنت آخری رو دادی داشتم میومدم پیشت
موشی جون ببخش نبودم..نتونستم بیام
میگم خاک تو سره خودت (نیش)
جوابه اون جوابه کامنتم (نیش)
میگم موشی جونم نمیدونستی من دکترم؟جالا که فهمیدی
حیف شد نمیخواستم بفهمی (خنده)
ببین مشکل از چشمای توهه..میخوای قطره بهت بدم؟
میگم آفا پرید که پرید من جسه دوباره تاپیم نیودم...شبیه همون کامنتم بود (خنده)
موشی نقشتو به من بگو...
موشی...
موشی جونممممممممممممممم
موشی....
بیا دره گوشم بگو
آخ جوننننننننننننن
بالشت بازی...من آماده ام...بزنم؟


سلاااااااااااااااام نگین جونه خودم
خوبم مرسی
ببین یهو فک نکنی دلم برات تنگ شدهاااااا مطمئن باش عزیزم
آخی نازی تله پاتی (خنده)
ببین مشکوک میزنی هی غیب میشیا خوب منم ببر دنباله خودت دیگه (زبوون)
تو باز خل شدی (خنده)
کدوم جواب کامنتد ؟؟؟ خاک تو سرت باز خل شدی من کی گفتم خاک تو سرت (خندهههههههههههه)
نه ه ه ه ه ه ه از تو بعید نیست مربی شنا که هستی اسب سوارم که هستی دیگه چی بودی یه چیزه دیگه هم بودی حالا دکترم روش (خندههههه)
نگین این مرجان تو وب تو هم نمیاد یا فقط اینجا نمیاد ؟؟؟؟
آره جونه عمت تو دکتر شدی (غششششششششششششششش)
نه گشنم نیست (نیش) چشمک
بیخود بیخود من آف میخواااااااااااااااام
حالا بعد برات آف میزارم
جونم
کشتی منو
ببین تو هم مث دختر خالم جونه منو میاری بالا (خنده)
آره یه بالشت گنده بده به من بزنم تو سرت (غششششششششش)
بزن آآآآآآاخ یواش نگینی موخم اومد تو دهنم
بووووووووووس

نگین پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

راستییییی موشی جون
تو میتونی
تو تا مراحل دکترا میری
من میدونم
تو از phd هم میگذری
میشی پروفسور
من مطمئنم تو تواناییشو داری
تو خواهی توانست
اینا همه امید بودن و انرژی مثبت...برو خدارو شاکر باش
غششششششششش
بوس
الفرارررررررررررررر

جونم عزیز
چی؟؟
آهان نه فک نکنم اصلا مطمئنم نمیتونم
بابا خنگ ترتا این حرفام
میزنمتا میگم نمیتونم
راس میگی دروغ که نمیگی ؟؟
ایوووووووول پس میتونم
هوووووووووم دیدی دروغ گفتی
وایساااااااااااااا اگه جرات داری
گریه (مث این بچها که دهنشونا باز میکنن ار ار میکننا )
غشششششششششششششش
نگین میگما ...... نمیگم (نیش) بوس

بیتا پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام..من آپ کردم نامردی اگه نیای... تو وبلاگم یه عکسی گذاشتم که محبت یه گربه به تو رو نشون میده.. بدو بیا ببینش

سلام بیتا جون میام دیگه اصلا اومدم دیدم خیلی ناز بود بعدا میدم برو بچ ببینین
آخی مرسییییییییییییییییییییییی

میلی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

بپر بخون :دییییییییی

پاسخ کوبنده ی دفاعیت را (سوووووووووووووت)

گذاشتی وایسا من اومدم

نگین پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

موشی جونم
چرا اسمه وبلاگتو عوض نکردییییی؟
زود عوض کن
من میخوام اسمتو عوض کنم تو لینکم
موشی جون من رفتم اونو بکنم واژه ای به نام پاک کن!!
راستی..خودم لینکه اون وبلاگو درست کردم..نخواستم مزاحمه رفقا بشم...اونا هم که گفتم شوخی بود عزیزم
موشییییی
موشییییییی جونم
موشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
لینکه منو تو وبلاگت درست کن..بکنش همون واژه ای به نام پاک کن

الفراررررررررررررررررر

سلااااااااااااااام نگین جونم
اسم پیدا نکردم تو یه اسم باحال بگو
همون بزار آقا موشه فقط
درست کن عزیزه دلم من که گفتم درستش کن
ای بابا ببین رفقا هیچ وقت مزاحم رفیقاشون نیستن (زبون)
گی گی گی گی گی
جونم
جونم نگین جونم
جووووووووووووووووونه دلم
عمرا دیگه من لینکتو عووض کنم (زبون) همون تو آزار داری تا دیروز میگی هی موشی بزار اون حالا میگی بزار همون اون ببین منو بمیریم عوضش نمیکنم
شوخی کردم باش بعدا عوض میکنم (خنده)
کجا در رفتی تو وایسا کارت دارم
خنده

میلی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 06:44 ب.ظ

خودت عقده داری فک کردی بقیه هم دارن !!(عصبااااااانیی الکی)

ببین موشی اون جوابیه رو نگرفتی !! نه دیگهع تا حالا کوتاه اومدم الان داره اون رو سگم جدی جدی میاد بالا!! تو هم مواظب آبا و اجداد خودت باش چون آبا اجداد توت کوچولو رو یکی یکی جلوت ردیف میکنم شبم خوابشونو ببینی !!

هنو نشناختی میلی چه سگیه !! اینجا همه ۱۰۰ متر ازم فاصله میگیرن !(غششششششششش)

دارم برات !! فک کرده کیه مثلا!!

عزیزم غرض عصبانی کردن تو بود که شدی (خنده) شوخی کردم

چرا گرفتم خودمو زدم به خری (نیش)
ن ه ه ه آخ جون ببین من رابطم با ارواح خیلی خوبه بگو بیان جونه من

من ازت نمیترسم (یاد یه فیلمی افتادم که توش یه سگ وحشی حمله کرد به مردم یه کوچول موچولو وایساد فرار نکرد بعد سگه وایساد جلوش نیگاش کرد رفت )

اووووووو حالا چه به خودشم میگیره
توتی بخند یه ذره جونه من بخند (خندهههههههههههههه)

میلی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

موشی نیدونم باز چم شد!!

من کلن مرض دارم !! باز حوس کردم وب حذف کنم !!

نه دیگه ایندفعه جدیه !!!!!!!!!!

خلاصه حلالمون کن ! اگه هم نکردی به درک مهم نیست !!

نه ه ه ه ه ه ه

نه عزیزم وقتی اعصاب نداری همین اینطوری میشی نتو ول کن برو سرتو به یه چیز دیگه گرم کن تا نخوای حذف کنی
اصلا تو مسائل بیرون از اینجارو قاطی اینجا نکن اگه هم اینطوری نیست از خود خود اینجا بدت اومده اینم باز تقصیر منه بد حرف زدم تو عصبانی شدی همین دیگه تا من برات کامنت گذاشتم تو اینطوری شدی
اصلا بیا سه چهارتا فوش به من بده حالت بهتر میشه جدی میگم میگی نه امتحان کن

لوس نشو باز

نوچ حلالت نمیکنم هیچ اون دنیا هم پاچتو میگیرم
بیخود بیخود نمیری فهمیدی ؟؟

میلی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 11:15 ب.ظ

ببین نه مشکل از بیرون نی !! ازینجا هم نی !!

من خیلی شادم الان خیلی !! ولی دیگه نمیخوام بنویسم !! نمیخوام وب داشته باشم !! شاید هنو بچم برا اینکار !! نمیتونم اداره کنم!!

خوب چه مرگته ؟؟؟؟
همون منم وقتی شنگولم زیاد نمیام اینجا (خنده)
آخی نازی نمیخواد وب داشته باشه (زبون)
نازی نازی یکی تو بچه ای یکی من ببین بزرگ بشیم چی میشه فک کنم تبعیدمون کنن جزایر قناری (غششششششششششششششش)
ببین میخوای اوقات بیکاریم نگینو بفرستم منشیت بشه ؟؟

نگین جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جون جونم
خوبی؟
غلط کردی..خیلیم دلت برام تنگولیده بود
موشی جون نقشتو به من میگی مگه نه عزیزم؟
موشی من دکترم مگه نمیدونستی...دکتر نگین (نیش)
کو آف؟
من چرا آفی از تو نمیبینمممممممممم؟
موشی میگم یه کاری همه با هم بکنین
با رفقا
دست در دسته هم دهید میهن نه وبلاگ مرا کنید آباد...
یعنی کنید آپ...(خنده)
موضوع ندارم..حالا برم فچ کنم ببینم موضوع پیدا میکنم
یادت باشه اون بالشته رو خیلی سفت زدی تلافی میکنم
غششششششششش
هوارتا بوس



سلام نگینی جونی
میسی
من که گفتم مطمئن باش (خنده)
آره دختر خاله گلم (چشمک)
چرا دکی نگین دکترای بد زاتی داری اینو من کلی سال پیش گرفتم (غشششششششششش)
نگینی یاهوم باز نمیشه
خوب تا یاهوم باز نمیشه آفم در کار نیست
چیکار
وب تورو آباد کنیم وب تو آباد هست بدو تنبل بازی در نیار
برو دههههههه برو دیگه
بیا من میشم موضوع جهنم چه کنیم دیگه رفاقته (نیش)
توری نیست بزرگ میشی یادت میره
نیییییییییییییییییش
هوارو یتا بوس

شهرزاد جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام موشی جون:
خوبی عزیز:
عزیز اگه تونستی این آمار وبلاگ منو درست کن!!!!!
باشه؟؟؟؟؟؟
حالا بدو بیا که اپممممممممممم
بدو بدو
اومدیااااا!!
قربونت
فعلا.....

سلام شهرزاد جون
مرسی تو چطوری ؟؟
باش حالا برات درست میکنم
باااااااش
ایول الان میام
بگیر که اومدم
قربونت

میلی جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

من وختشو ندارم !!

ببین از اول مهر کامی تعطیله میچسبم به درسام !!

اینم دلیل !! موشی این همه حذف کردن چی شد ؟؟!!‌منم روشون دیگه !!

آهان خوب اینو از اول میگفتی

ایول بهترین کارو میکنی عزیزم

ببین الان فهمیدم به خاطر درسات میخوای بری برو اصلا با اردنگی میندازمت بیرون
چیزه خاصی نشد ولی خوب زشته همینطوری بزاری بری خوب نامرد بی معرفت میشی بهتره بری تو وبت دلیلشو بگی بعد خواستی بری
اوکی .

نیلوفر جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

چطوری موشه گلابی :)))))))))))))
درس بخون موشی جون...بخون بخون...تو میتونیییییییی

به به پیشی جون
بیا یوخده گوشت بهت بدم بخوری
پیشی این صدا توعه نمیزاره من بخوابم (غششششش)
آفرین منو تشویق کن ایول الان کلی انرژی گرفتم
قربونت

میلی جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

لوووووووووسم خودتی دهههههههههه!!

ببین تو نمیری دانشگاه کار و زندگی نداری من که دارم (خنده)

ولی بش فک نکن بهتر از منا هم هستن اوکی !! یه مدت بگذره میلی فراموش میشه !! دیگه من میرم :دییی

زبووووووووووووووووون من که لوس هستم بر منکرش لعنت (نیش)

چرا منم از چند وقته دیگه درسام شروع میشه میخوام بترکونم برم یه دکتر مهندسی چیزی بشم باور نداری صب کن بهت نشون میدم
من اگه کاریو قصدشو بکنم دیگه تموم شده باید فرض کرد

اون که مسلمه (نیش) فراموش نمیشی قول دادی اگه هم رفتی بیای بهم سر بزنی هرچند دیر به دیرم باشه
فهمیدی
قربونت برو به درک
غشششششششششششش

سلی جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

سلام موش موشی..دلم تنگ شده بود برات..خوبی؟؟؟؟
چه خبرررررررررررررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟ببخشید بی معرفت شدم کم سر میزنم...
خیلی گلی......

سلام سلااااااااااام سلی جون
چطوری ؟؟
کجایی بابا چرا نیستی ؟؟
دلم برات تنگ شده بود
منم خوبم
ای از کجا بگم برات فعلا امنو امانه
اختیار دارین به شرطی که زود زود بیای پیشم باش
قربونت برم
الاوی یو

مرجان جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

موش موشکی سلام
دارم کامندونیتو نگاه می کنم نصفه بیشتره کامنتا فقط دعواست و کل کل ! موشی تو خیلی بدجنس و خطرناکی ... اومدی توی نت فقط دخترا رو اذیت کنی .... تو رو باید از چرخ گوشتی رد کرد باهات کتلت درست کرد و گذاشت جلوی پیشی بخورتت :دی

زهره مار نخند ! خودم میام چرخت می کنم ((=

سلااااااام مرجانی جونم
مرجان تو خجالت نمیکشی انقد دیر دیر به من سر میزنی
چیه فک کردی دلم برات تنگ میشه (زبووووووون)
همینم که میای من مجبورت میکنم وگر نه پیدات نمیشه (بغض)

غشششششششششششششششششششش
حال میکنیااااا نه خدایش چقذه من مهربونم اینو همه میدونن
آخی نازی ببین من از بچگی هی دوست داشتم جیغ دخترا رو در بیارم
ببین بچه که بودم موها دختر عموهامو میکشیدم یا میبردمشون چند تا کوچه اونطرفتر میزاشتمشون فرار میکردم اونا هم گریه میوفتادن یادش بخیر چه بچه نازی بودم من بعد مامانشون میومدن منو دعوا میکردن ولی خدایش خیلی هواشونا داشتما همیشه بازی راشون میدادم ببین همسن من هفشتا دختر عمو و اینا داریم بعد پسر همسن من نیست قدیما که کوچیک بودیم خونه آقا جونم همیشه جمع بودیم بازی میکردیم مثلا یه چهرسالم بود بعد من تنها پسر بودم اونا هم با دختر همسایه اینا هر دفعه یه چهار پنج تاشون بودن بعد جالب اینجا بود التماس منو میکردن بازی راشون بدم حالا خنگا خودشون باید تازه منو راه میدادن منم هی سر بازی مینداختمشون بیرون گریشون میوفتاد ولی خدایش هیچ وقت کتکشون نمیزدما فقط دعواشون میکردم یا مینداختمشون به جونه هم
غششششششششششششششششششششششش

نه دلت میاد منو چرخ کنی نه دلت میاد من به این مهربونی ببین اگه یکی گفت من مهربون نیستم منو چرخ کن (چشمک) جلو پیشی نزارین بزارین جلو نیلو لاعقل خودی منو بخوره (خندههههههههه)

به منچه تقصیر خودته منو مجبور میکنی خاطره بنویسم
مرجانی بووس

نگین جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونم
خوبی گلم؟
خیلی هم دلت بخواد همچین دخمل خاله ای داری (زبون)
اگه خدا بخواد میخوام برم آپ کنم
اونم هر دوتاشو
حالا احیانا...ببین میگم احیانا اگه اومدی دیدی آپ نیستن بدون من رفتم خوابیدم (نیش)
موشی جون جات خالی امروز همون جایی بودم تو و مرجان دوس دارین (نیش)

تو نمیخوای آپ کنی؟
من برم ببینم حسم میذاره آپ کنم
نزن اهههههههههههههههههههه
خنده

سلااااااام نگین جون
میسی عزیزم
تو چیطوری جیگول
آره نازی نازی چه دخمل خاله گلی دارم من (نیش)
بمیری خوب رو آپ کن هی سه روزه میخواد آپ کنه
ااااااااااا
نیش اگه من بیام ببینم آپ نیست همچین محکم بر میگردم میام دباره (...)
میدونم تو خیلی نامردی آره منو مرجانیم همونجا بودیم که توو دلت میخواد دلت بسوزه (غششششش)

چیدونم شاید
برو
دلم میخواد خودت خواستی دختر خالم بشی

afshin, germany جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://rooidad.persianblog.ir

زشیر شترخوردن و سوسمار
عرب را بدانجارسیدست کار
که تاج کیانی کندآرزو
تفو برتو ای چرخ گردون تفو. .

,,, mehreganat khojasteh bad ,,,

چی چی ؟؟
چیشود من که نفهمیدم چی گفتی ؟؟
فوش دادی ؟؟
هرچی گفتی خودتی (زبون)
غششششششششششششش

بیتا جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی.. میگم این میلی کجا رفت خیلی پررو شده هاا همینجور بی خبر وبلاگش رو پاک می کنه!! بهش بگو یه اهمی اوهومی تالاپی چیزی می گفت بد نمی شد هااا... تو دوستشی زبونشو بهتر می فهمی.. فعلا بای بای

سلام بیتا
این میلی همینطوره قربونش برم کرم داره خودتو ناراحت نکن
اصلا حالش به اینه که یهو آدم بره بمیره بهتره (غششششششششش)
آره فقط من زبونشو میفهمم (خنده) بچه به این نازی حالا من با کی کل بندازم میییییییلییییییییییییییی (گریه)
ببین میلی رفت دنباله علمو تحصیل مث منو تو که بیکار نیست بشینه اینجا چرتو پرت بگه خوب میخواد امسالم شاگرد اول بشه بچمون (بوس) رفت پی کارش الاهی شکر دیگه هم پیداش نمیشه (خنده)
میتونین فراموشش کنین
منم دیشب فراموشش کردم رفت (غششششششششش)

به سلامت

نگین شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

هههههههههههههه
موشی دلت بسوزه
من همین الان
در همین ساعت یه خرده قبلتر !!
هر دوتا وبلاگمو آپ کردم
زبونننننننننننننننننننننننن

خیلی نامردی منو دک میکنی خودت آپ میکنی
خوب پس من چی خوب از منم آپ میکردی کمت میومد
زبووووووووووووووون

شهرزاد شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

موشـــــــــــــــــــــــــــــــی موشـــــــــــــــــــــــــی
هـــــــــــــــــــی هـــــــــــــــــــــی!!!
موشی تو می تونی درس بخون!!!
درس بخون!!!!
آفرین!!!
تومیتونی
موشــــــــــــــــــــی موشـــــــــــــــــــــــــی!!!!
دست دست!!!!

جونمممممممممممممممممممم
چیههههههههه
راس میگییییییی
(ذووووووووووووق)
ایول به جانه خودم کلی انرژی مثبت گرفتم
ایول ایول
دست دست حالا واااااااااای وااااااای
وایسا مینم مگه عروسیه میگی دست دست
غششششششششششششششش

مرجان شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 05:09 ب.ظ

من تو رو آخرش میکشم موشی :دی خودم باهات کتلت درس می کنم ( اومممم دستورشو بلدی بهم بدی ؟) بعدم خودم میخورمت
آخ موشی بدجوری گشنمه :( کی افطار میاد پس :دی
برم ببینم میتونم دستور بدم مامانی کتلت درست کنه ؟ :دی

بابای

شکمووووووووووووووووووووووووو
میترسم نتونی درست از آب دراری بزار همون مامانت یه چیزی درست میکنه دور هم میخوریم دیگه (نیش)
خیلییییییییی بی ادبی تو منو میخوای بخوری مار خبیث (غشششششششششششششششش)

آره جونه عمت برو دستور بده مامانتم میگه چشم عزیزم میخوای بگم چی میشه کلی فوشت میده بعد غر غر میکنه میگه مگه کلفت آوردی صبح تا شب که هیچ کار برام نمیکنی الانم که دستور میدی ببین مامانه من اصلا اینارو نمیگها یهو فک نکنی میگها باریکلا اون میگه باشه پسر عزیزم حتما برات درست میکنم

اهههههههههه تو باز منو گول زدی با تو حرف زدم من که قهر بودم (قهر) منت کشی ممنوع حتی شما دوست عزیز
زبووووووووووووووووووون

نگین شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکم
خوبی؟
خوب بده رمزتو من بیام واست آپ کنم
به من چه
تو منو دیشب میواستی اغفال کنی (نیش) ولی من نشدم
ولی خوب جدا قصد نداتم آپ کنم ولی یه دفعه حسش اومد (نیش)
میگم هاااا...دیدی من میباست بیام بیدارت کنم واسه سحر
زبووووننننننننننننن
آخ جون کاش میدونستم یه جیغ میزدم همچین مامانت قشنگ حالتو بگیره (سوت)
آره موشی بریم با هم بشینیم قلیون بکشیم و لذت ببریم و تو سر کله هم بزنیم بالشتامونم ببریم که بزنیم به هم و کلی از اینا (خنده)
اتفاقا همشون پسر بودن اصلا خوش نگذشت
معمولا یه دختر دیگه هم باشه آدم راحت تره ولی خوب من زیادی سخت نمیگیریم
مانتو منو میشوری؟تو که دوسته خوبی هستییییییییییی
مانتو منو بشور
اصن میام کمکت هم مانتو من هم شلواره تورو بشوریم (خنده)
تو میخوای بری باشگاه؟
باشگاه چی؟(ذوق مرگ)
من برم دیگه
خیلی حرفیدم..
راستیییییییییییییی..چی شد گذاشتی آقا موشه؟
دیشب که گفتم گفتی نه؟
هوارتا بوس

فعلا..

سلام سلام
خوبم
جونه من راس میگی بیام بدمت
ای بی معرفت دیدی نوبت من که میشه میگی به من چه (گریه)

ایشششششششششش تازه خواستم بخوابی مث من سحر خواب نمونی
یهو از کجا اومد چرا واسه من نمیاد
آره جونه من بیدارم میکنی آخه نمیدونم چرا سحر که میشه بیهوش میشم (نیش)
همون دیشب کلی فوشم داد بسه تو جرات داری جیغ بکش همون بالشتو میکنم تو حلقت
وااااای بچها ببینین این منو داره منحرف میکنه بگیرینش (غششششششششش)
بیا بریم پاکارم عجیب اتفاقا بعد افطار همچین میچسبه (ذووووووووووق)
آره حتما بالشتم میبریم
چشمک . ببین یه زره هم ببین منو (چشمک) ددیگه یه ذره خوش گذشته (خنده)

آخه من بلت نیستم بشورم خوب حالا بیا با هم میشوریم منم یاد میگیرم (خنده)
آره پس چی
نمیگم تا از فضولی بمیری (خنده)
برو زود جواب کامنتا منو بده
تنبل خان
خوب چیز دیگه به موخم نیومد تو چیزی پیدا نکردی ؟؟
هوارتاو یکی بوس

عادل شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.marine79.blogsky.com

سلام خدمته آقا موشه.
عرضم به حضور شما اینکه از دوستان حکایت بر انست که شما ید طولایی در زمینه وب و وب لاگ و قالب و اینترنت و ... دارید.مزاحمتی نیست جز
قربون دست این لینک دوستان یا ارشیو لیکدونی رو چطور از یه سمت بیارم یه سمت دیگه؟//مس مال خودت.اگه حال داشتی یه نگاه بنداز مال منو .
از همین الان مرسی

سلام عزیزم
خوبی ؟؟
سفرا خوش میگذره ؟؟
نه بابا اینطوریام نیست یه چیزیایی پا شکسته بلتم (نیش)
عزیزم تو طرح قالبت اینطوریه که لینکات این طرفه
من لینککای قالبمو نبوردم اون طرف خودش همین شکلی بود اگه میخوای بره اون طرف باید قالبتو عوض کنی قالب آسمان بلاگ اسکای رو بزاری
قربونت
بابای

بنفشه یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

السلام و علیک ایهاالموشلت
چطوری؟
کیف نجورسن؟
یاخچی سان؟

ای نامرد نا لوطی جارچی خالی بند ... ( بزار فک کنم ببینم دیگ چیزی بلد نیستم؟...نه دیگه بلد نیستم )
میکشمت
من تا تو رو نکشم خودم نمیمیرم
خیالت تخت
بیچاره شدی رفت
چون دستمو باز کردم
از فردا پوستت رو میکنم
وایسا دکتر
وایسا
تو کوچه ما هم عروسی میشه
ایشالله ۲۷ مهر
عروسی داداشمه

ببین چه به روزگارت بیارم
وایس بستا تا بشت بگُم

یه موشلتی ازت بسازم ....
نه دیگه با موشلت حال نمیکنم باید ازت یه ...
یه ....
صبر کن یه غذای مکزیکی یاد بگیرم ازت همونو درس کنم

ای یکی نیس بیاد این موشیو یه کمی بزنه من دلم خنک شه؟؟!!!

نگین
مرجن
گیگیلی
نیلو
پس کجایید شماها

بچه ها الفررررررررررررررررار الان وکیل مدافع حقوق بشریتشم میاد هممونو میکنه تو هلفدونی

رضااااااااااااااااااااااااا
بیا اینو لهش کن دیگه

به به سلام خانومه روزنومچی
اگه خدا بخواد از خواب تابستونی بیدار شدین
خوبم مرسی
تو چطوری
چی چیچی ؟؟ همون
هرچی گفتی خودتی (نیش)
کیفم کوکه
اییییی

آره بگو .. ای بی معرفت ای نامرد واسه تو که بد نشدم تا حالا
ببین پته تورو میریزم رو آب صبر کن
من که میدونم تو اونروز میخواستی بری پشیمون شدی انداختی گردن من تازه اگه من نبودم هی چی سه کاری میکنی گردن کی مینداختی
غشششششششششششش
آخی نازی نازی
غصه نخور پیر میشی یادت میره
ببین من اراده کنم تورو خوردم هولوووووووووووو
ای هواااااااار تو دستت بسته بود منو میخواستی موشلت کنی حالا دیگه ..........
ببین فک کنم تو دستتو ننداختی تقصیر من (خندهههههههههه)
پرستارا بگیرینش ببندینش به تخت (غشششششششششش)

به سلامتی
بنفشکی نیگا من که دعوتم پیش پیش نه ؟؟؟
ببین اگه منو دعوت نکنی برو بچو جم میکنم همه با هم میایم بی دعوتی من مرجانی نگینی نیلو موکلم همه رو خبر میکنم
مبارک باشه

من که از تو عمرا بترسم تو هی عقبی میری (نیش)
بیا جلو عسیسم من که کاریت ندارم
خندههههههه
ببین بی خیال دباره دستت میسوزه نمیتونی عروسی داداشت برقصیااااااا

ااییییییی نامررررررررررد حالا دیگه دسته کشی میکنی منو بزنی
آخی نازی اینا منو کتک نمیزنن تو دلت بسوزه (نیش)

صب کن بزار وکیلم بیاد میگم تورو از سقف آویزونت کنه بعد من میام گیساتو میکنم تا جیغت بره هوا
غشششششششششششششششش
مگه داش رضا قوله منو لح کنه (خنده)

نگین یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونی
خوبی؟
تنبل من مانتومو اگه خدا بخواد امشب میشورم (البته اگه خدا بخواد)
خندهههههههههههههه
نمیخوای شلوارتو بشوری....یه خرده تنبلیتو بذار کنار من یادت میدم بشورش
موشی جون همین آقا موشه به نظر من خوشمل تره
بگوووووووووووووووو
بگو کدوم باشگاه میخوای بری؟
یعنی باشگاه چی میخوای بریییییییییییییییییی
موشییییییییییییییییییییییییییییی
من تورو از راه به در میکنم؟
نخیررررررررررررررر
از این خبرا نیست...
جیغم میزنم..مامانتم فحشت میده توام هیچکاری نمیتونی بکنی (زبون)
بسکه تنبلی...
میخوای یه ویشگون ازت بگیرم که کلا تا خوده سحر بیدار باشی (نیش)

هوارتا و دوتا بوس (نیش)

سلام نگییییییییییین جون
ای بدک نیستم خوبم نیستم بدم نیستم اصلا نمیدونم خوبم یا بدم همچین انگار رو هوام نمیدونم میخواد چی بشه
ببین جونه من شلوار منم بشوریم باش
ببین یه بار یه پیرهن شوستم همجا رو گند زدم آخرشم مامانم گفت تمیز نشده دباره شست
نیست نمیشه شلوار لی رو انداخت تو لباسشویی اونوخ باید با دست بشورم
ببین یه کاری تو بشور منم یاد میگیرم بعد یوخده هم کمکت میکنم
اگه بشوری کمکم یه لپ لپ گنننننننننننده برات میخرم باش
آفرین دخمل گل
آره همینو فعلا میزارم تا ببینم چی میشه
بگم ؟؟ نمیگمممممم(خنده) خوب وایسا میگم
میخوام برم باشگاه فوتبال !! نه خوشم نمیاد اوووووووم میرم والیبال نه اینم خوشم نمیاد خوب بزار فکر کنم ........ میخوام برم باشگاه از بیلی بیلدینگ (خنده) میخوام برم پرورش اندام (غشششششش) فقط به خاطر تفریحش با برو بچ آخه زیاد اسرار کردن من که هیکلم خوبه ورزشکاری ورزشکاری گوشتو بیار نزدیک .. میخوام برم مربیشون بشم (چشمک) به کسی نگیاااااااا

نه نگین تو منو داری میاری تو رااااااااااااه (خندههههههه)
شوخی کردم اتفاقا از این راهه خوشم میاد عمریه تو راهیم
غششششششششش
نه ه ه ه جونه موشی جیغ بزنی کامی تو سرم خورد میشه (خنده) اصلا هرچی تو بگی ولی جیغ نزن
نه همون سحر بگیر من بیدار بشم (خنده) ببین اگه منو ویشکون بگیری منم گیساتو میکنم :دی
هوارتا و سه تا بوس
نگین این مرجانی کجاست بیا بریم یوخده سر به سرش بزاریم (خنده)

لیلا یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 11:47 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

عمو من باهات قهرم پس من کوشم؟

نههههههههههههههههه
چرا قهری خوب ببین من قهر کنی دلم میگیرهااااااااا
کجا کوشی تو که هستی !!!!
راستی تو کجایی پیدات نیست چرا به من سر نمیزنی
داری دخمل بدی میشیا زود زود بیا خرموشناز گلممممم
بوووووس

نیاز دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام اقا موشه با معرفت...
میبینم که اگه من نیام تو قرار نیست بیا اونجا
باشه خیالی نیست
میخواستم باهات قهر کنم بعدش دیدم کار بچه هاست
پی بیخیال بزن قدش
خیلی خوبه که میخوای درس بخونی
بیا از من یاد بگیر:دی
راستی مثله اینکه دوباره اسم وبلاگت عوض شد
بچه تصمیمتو هی عوض نکن دیگه!!
این اسمیلی هات هم خوکشل بودن
دستت درد نکنه
مواظب خودت باش
التماس دعا

سلام نیاز جونه خودم
میگم دل به دل راه داره من الانی برات کامنت گذاشتم اومدم دیدم تو هم اومدی کامنت گذاشتی (ذوق)
نههههههههههه آره کار بچهاست قهر نکنی یهو
بزن قدش شتتتتتترق
اومدم ولی من نمید.نم چرا نمیشه ببین من یه کتابو یه بار بخونم حفظ کردم رفته ولی همین حسش نیست نمیدونم چرا
خنده آره تقصیر این نگینیه خوب هی شرط بندی میکنه (خنده)
حالا میزارم آقا موشه باشه
جونه من تو اولین کسی هستی که گفتی قشنگه ولی خیلی گنده مندن نه ؟؟؟
قربونت برم
مرسی تو هم
محتاجیم به دعا
حتما

بنفشه دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

موشییییییییییییییییییییییییییی
کشتمت

منو میخوای بخوری؟
الهی کوفتت بشم
الهی تو گلوت گیر کنم خفه شی
الهی...الهی ... الهی....................


آی ماماننننننننننننننننننننننن
این در به داغون میخواد منو بخورههههههههههههههه

جیغ داد بیداد هوار سرو صدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


من حوصلم سر رفته

پته چی رو بریزی رو آب مهم اینه که نتونستی ثابت کنی و ضایع شدییییییییییییی
همینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
دماغ سوخته خریداریم
چه بوی سوختگی ای از دماغت میاد موشیییییییی جون

سلام جیغ جیغووووووو
نکشی خوشحال شی یه وخ (خنده)

خوردمت رفت هلووووووووووووووووووو
خنده
راحتولحلقوم بودی عسیسم
غششششششششششششششش

بنفشکی یه چند روز نبودی اینجا سوتو کور بود کسی نبود بیاد هی جیغ جیغ کنه (خندهههههههه)

چیچیا میخواد بخوره بگو منو خوردههههههههههههه

سلام جیغ جیغوووووووووو

نازی نازی هر وقت حوصلت سر رفت بیا اینجا باش

ببین آبروت رفت الان همه میدونن بهشون کلک زدی
نخیرم بوی یه چیز دیگس آخه دارم کبابت میکنممممممممممممممممممم میخوام بخورممممممممممت
کباب سوخته
اه اه اه بو از توعه الانه که دیگه پخته بشی نیست زیاد آبلیمو زدم بهت
غششششششششششششششششششش

مرجان دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 03:21 ب.ظ

زهر مار موشی ! میام لهت میکنما ! اگه یه بار دیگه اسمه وبلاگتو عوض کنی خودم شقه ات میکنم :دی
وبلاگت با اسمه گلابی توی خیلی از وبلاگها لینک شده (زبون) دلت بسوزه :دی

اهه باز تو رفتی تو کوچه اومدی بی ادب شدی :دی
تو جونت (غششششش)
مرجانی تو به لینکات آلرژی داری همش سر لینکا پاچه میگیری (خنده)
همچین میگه خیلی وبلاگا همش ۱۰ تا نیست مگه من چند تا دوست دارم اونم بیشترشون آقا موشه گذاشتن
دل تو بیشتر بسوزه (زبون) اگه دیگه برات لپ لپ خریدم (نیش)

بیتا دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی.. بیا سر بزن من آپم.. بلافاصله بعد از اینکه به وبلاگم سر زدی و نظر دادی من آپیدم شرمنده .. ولی باید دوباره سر بزنی

سلام من که الانی اومدم اهه
باش میام دباره عزیز
میام حتمااا

تیده آ دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

خوش بحالت
پس شرا هیشکی ما رو افطاری دعوت نمیکنه؟:دی
به منم سر بزن
روزه نمازا هم قبول

سلااام
مینم تیده قشنگه که میگن تویی ؟؟(نیش)
نازی نازی بیا خودم دعوتت میکنم عژیژم چی میخوری حالا ؟؟
باش
نمازو روزه اینا تو هم قبول

بنفشه دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام
چطوری؟؟؟

موشی دم بریده
کامنت منو چیکار کردی؟
هلوووووووووووو رو خوردی با کامنت؟
آش با جاششششششششش
کوفتت شم الهی

اگر برگشتم کامنتم نبود منتظر باش که بوی کز دادن سیبیلات بیاد

***************
پست شادم کجا بود مگه من دلقکم که تو به من بخندی؟؟؟


یه چند روزیه که حالم زیاد خوش نیس
زدم به سیم اخر
زود درس میشم میام میزارم
خوششششش باشی
بوس بای

سلاااااام هلووووووو
خوبم تو چطوری بنفشکی؟؟

خوردم اااا چرا میزنی خوب گشنم بود (خنده)
نه تورو الان میخوام بخورم وایساااااا فراررر نکن
غششششششش
کوفتم نمیشی تا دلت بسوزه

جانه من به سیبیلو ریشم گیر دادی ندادیااااا تازه پرفسوریم خوشکل شده (عینک)

بنفشکی من همش به کامنتای تو میخندم یهو فک نکنی من فک کردم دلقکیاااااا (چششششششمولک)

آخی چرااااااا
نازی من انقد از این سیم آخر خوشم میااااااااااااد همش دوست دارم بزنم به سیم آخر
آفرین بیا یه پست درستو حسابی بزار
قرررررررررربونت
بوووس بابای

شهرزاد دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام موشییییییییییییی:
چه طوری؟؟؟؟؟تنبل خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا بیا اپ کن دیگه!!!!!!!!!!!
قربونت
فعلا.....

سلام شهرزاد
خوبم میسی تو چطوری؟؟؟ من تنبل شدم خوب ماله روزس (نیش)
باش چون تو گفتیا همش
۴کریم
قربونت

نسی جوون سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام...
خوبی دوست جوونی...؟
اینجا چه خبرههه؟(فضولی):دی
..............................................
قلب منو از تو جدا هرگز نکرده هیچ کسی
تو سهمی از وجودمی نگو به من نمیرسی
نگو که بین منو تو نشسته سایه کسی
نگو که از من دور شدی نگو به من نمیرسی

سلااام
خوبم مرسی شما چطورین ؟؟
به توچه بچه :دی شوخی کردم اینجا خبرا زیاده شما چه خبر
بهله شعر زیبایی بید ولی من از خونندش خوشم نمیااد

سروناز سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام موش موشکی حون خوبی خوشی سلامتی
دلت برام تنگ نشده بود؟
من که دلم خیلی تنگ شده بود
عکسا رو میخوای؟
برات میارمشون
تو همیشه میری خونه این و اون شر به پا می کنی؟
نکن بده
بچه خوبی باش
افرین
میگما چیزه ........... هیچی
نه بذار بگم.
من
گ
ر
د
و
می خوام

سلاااااااااام سروناز جونم چطوری توووو ؟؟
خیلی تنگ شده بوووود دلم کجا بودی تو ؟؟
بوس منم خیلی
آره بیار ببینم
آفریییین
خندهههههههه نه زیاد شر به پا نمیکنم بچه خوبی شدم نیست همه منو دوست دارن (زبوون)
باش
چون تو گفتیاااا
جونم
بگو دیگه
بااااااااش میام بهت میدم
مگیما وکیل جون بیا حسابه این هلو نه بنفشکیو برس هی منو میخواد بخوره (خنده)

سروناز سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام موشی
اینم عکسا
http://video.tinypic.com/player.php?v=2wd7btk&s=1
[URL="http://video.tinypic.com/player.php?v=2wd7btk&s=1"]View My Video[/URL]

درست نمی دونم کدومه خودت بگرد تا پیداش کنی
من اینجا اپلود کردم

سلام سروناز جون
عزیزم تو این آدرسا که عکسی نبود !!!
تو تو قسمت عکس تینیپیک آپلود کن این که قسمت آپلود ویدیئو هستش
من پیدا نکردم

نیلوفر سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

هی تو اسم وبلاگ عوض کنااااااااااا خوب؟

چه کنیم نیلو جوووووون
پیشی ملوسم
میووووووووووووووووووووووووووو

نیلو الان آپ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد