!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

منو روح خبیث

سلام سلام برو بچ لوتی خودمون خوبید خوش میگذره ؟؟

نماز روزهاتون قبول باشه ایشاا... التماس دعا منو یادتون نره واسه منم دعا کنید باش

عرضم به خدمتدون که شرمنده دیر آپ کردم امروزم قرار نبود اینجا آپ بشه ولی خوب چون قول دادم نمیتونم بزنم زیرش اینروزا همش یوخده حالم خوب نیست یوخده ریختم به هم ترسیدم بیام آپ کنم چرتو پرت بنویسم شماها رو هم ناراحت کنم یعنی یه چیزی تو مایه پست قبلی میشد یوخده خیلی بدتر تر همچین این اعتماد به نفسه بود گفتم اومده پائینا الان رسیده زیر صفر حالا چرا خودم هم نمیدونم همش ذهنم درگیره آرامش فکری ندارم این روزا یه روح خبیث حمله کرده بهم داره همه تفکرم رو به هم میریزه بی ادب هر طور که دوست داره چهرهارو برام میکشه نتیجش این شده که همش نسبت به همه بد بین شدم البته یوخدها بیشتر رو فکرم اثر گذاشته همش شده خیال پردازی یهو فکر نکنید تو ذهنم تو فکر با خودم حرف میزنما مطمئن باشید که با خودم حرف میزنم البته تو ذهنم همش دارم یا با خودم کل کل میکنم یا یکی دیگه رو گذاشتم جلوم دارم ازش بازپرسی میکنم ولی خوب بیشتر با کلمات بازی میکنم همش یه حس خاصی دارم انگار منتظر یه اتفاقم انگار نشستم نوکه یه ساختمان پنجاه طبقه دارم پائینو نیگا میکنم مردوما میبینم !!!!! حالا هرکی فهمید چیم شده به منم بگه اوضاعم روبه راهه چیزی واسه عصبانیت دیده نمیشه عصبانی نیستم ولی همش گفتم که ذهنم درگیره عجیب به نظرم بد ترین عذاب نداشتن آرامش روحیه میدونم اینا همش تصورات غلط ذهنمه ولی خوب چیکارش کنم اون روح خبیث نمیره بیرون داره رو اعصابم راه میره فک کنم نقطه ضعفم رو پیدا کرده .. خدایش حال میکنید با مناااااااا (غششششششش) خلاصه همجا امنو امانه بگیرید بخوابید (نیش) نه صبر کنید پائینم انگار بازم هست بخونید بعد بخوابید (نیشتر)(زبون)

در این دنیای وا نفسا شیطان حکم میراند   دریغا درد انسان را که میفهمد که میداند

کی فکر کرد الان من عصبانیم بیخود کرد (زبووووووووووووون) خیلیم کوکم الان دارم میخندم بالایی ها رو اون روح خبیثه مجبورم کرد بگم وگر نه خیلیم کوکم خوب چه خبرا ؟؟ بابا نکنید این کارارو مگه چنر ساله دیگه زنده ایم یوخده هم خوش باشین بی خیال بابا کی گفته زندگی سخته با این نازی خودمون سخت میگیریم دیگه !!! فک کنم یه ذره همش یه ذره دارم سرما میخورم راستی یادم رفت بگم قراره با برو بچ بریم باشگاه .. حالا چی ؟ پاورلیفتینگ ، پرورش اندام خودم نمیخواستم برم ولی قول داده بودم برم مربیشون بشم یه مدت تا راه بیوفتن (زبون) واسه خودمم بهتره تنها ورزشیه که توش من آرامش دارم . این علامت مخصوص حاکم بزرگ میتی کمان احترام بگذارید

نظرات 29 + ارسال نظر
اقلیما سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
خوبی؟ الهی من تو را غش.
من فک می کنم یوخده جنی شدی؟
چه طوره یوخده ...
نه اصن یوخده...
حالا که یوخده...
نماز و روزت قبول.
فعلا یوخده بای تا های.

سلاااااام
مری تو چطوری ؟؟ الهی منم تورو ضعف (خنده)
آره منم تو همین فکرم واااااااااااااا ترسیدی (خنده)
مرسییییی نماز روزها تو هم مقبول
ببین کوججایی نیستی همچین یوخده کم پیدایی
بابای

بیتا سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام

علیک سلام

بیتا سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

آقا موشه کمک!!! شما ها چطوری از این شکلکا توی وبتون استفاده می کنید؟؟ من آدرسشون رو از یکی گرفتم اما وقتی طبق دستور العملش کار می کنم فقط یه مشت آدرسو چرت و پرتای دیگه ظاهر می شه نه عکس.. کمکم کنننننن

ببین به همین راحتی دستورالعملو اینا رو بیخیال این که من میگم
رو هر شکلکی که میخوای بزاری کلیک راست کن بعد گذینه کپی رو بزن بعد برو هرجا بین نوشتهات میخوای بزاری دباره کلیک راست کن پیست رو بزن
اوکی؟؟

یوسف سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موش موشک..نماز روزه هات قبول!..
خوبه..موش بادیبیلدینگ!..حالا دیگه از پس پیشی های بدجنس بر میایی!!..
هیچ وقت حرف اون روح خبیث رو هم گوش نکن..حتی در بدترین شرایط..ناسلامتی اسمش روشه..خبیث!!
ایشالا که همیشه کیفت کوک باشه و دماغت چاق!!
ایول ایول!...
ایام به کام.. :)

سلام سلام داش یوسف خودم
نماز روزها تو هم قبول عزیزم
آره دیگه همشونا میزنم لتو پار میکنم
اگه حرفشو گوش میدادم که اذیتم نمیکرد باهاش مینگم اونم تلافیشو تو دلم خالی میکنه
امسال خدا قربونش برم داره منو همجوری امتحان میکنه تو میگی آخرش چی میشه ؟؟ من همش بد بینم نمیتونم دیدمو عوض کنم
۴کریم قربونت برم تو هم همیشه کوکه کوک باشی دماغتم چاق باشه :دی
فداااات زود زود بیا پیشم
التماس دعا

امینه سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

وای موشی تازه خوب شده بودی دوباره چت شده؟
میگم اول صبر کن اعصابت خوب شه بعد برو پاور لیفتینگ و فلان و بهمان.می ترسم پهلوون موشه شی بعد اعصابت خراب شه بزنی یکی رو لت و پار کنی!
لا اقل به خاله سوسکه طفلکی رحم کن.لابد وقتی ازت میپرسه:اگه دعوامون بشه منو با چی میزنی؟
تو میگی:با همین دمبل نرم و نازکم!!(عوض دمب!!)
خلاصه از ما گفتن بود....
(آخ...کاش منم می تونستم برم بدنسازی...)

سلااااااااااااااام
امینه گل گلاب
ایول تا من دلم برات تنگ میشه تو پیدات میشه نه همش که پیدات نمیشه وقتی میگم پس کو اینااااااااااا (خنده)
دِ آره نمیدونم چم شد یهو تا دو روز پیشم خوب بودمااااا
خندههههههههه نه بابا اعصابم خورد نیست فقط فچ کنم مث این افسردا هستنا مث اونا شدم (چشمک) نه من کسیو نمیزنم دلم نمیاد خوب حالا بزنمم زیاد نمیزنمش همش یه مشتی چیزی
قبلانا میرفتم الان دیگه حرفه ای شدم برا همینه میخوام مربی بروبچ بشم خوب وگرنه فعلا لازم ندارم
آخی خاله سوسکه طفلی تو بزار خاله سوسکه پیدا بشه اونموقه غصشو بخور :دی
غششششششش نه با دمبل نمیزنمش همچین گازگازیش میکنم
غشششششششش
قربونت برم عزییییییییزم
چرا نمیشه اراده کنی میری چرا کاش ؟؟
امینه تو چرا هی غیبت میزنه
آدرسه ایمیلتو بهم میدی یه موقه دلم تنگ شد یا آپ کردم لااقل بهت خبر بدم هان؟؟
ایمیل من اون گوشه بالاست اینطوری اگه غیب شدی یهو میتونم پیدات کنم (نیش)
خوشحالم کردی
قربونت

نسی جوون سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام...خوفییییییییی؟
بعدشم ممنون ازا ین همه ازحار لطف:دی خسته نشدی این همه گفتی........؟:دی
بعدشم من واقعا نمی دونم چی باید بنویسم....
اگه یه موضوع خوب سراغ داری بگو شاید البته نوشتم:دی
می خونم می کامنتم...:دی
فعلاناااااااا

سلام نسی جون
زنده ای هنوز عزیزم :دی
خوبم مرسی
گفتم رفتی دیگه به رحمت ایزدی پیوستی
قربونت میدونم به شوق آوردت (زبون)
چرتوپرت عزیزم موضوعم نمیخواد اصلا دستتو بزار رو کیبرد خودش میاد
منو نیگا اول مینویسم بعد یه موضوع براش انتخاب میکنم
گاهی وقتا چرتوپرتم قشنگه مگه نه ؟؟؟؟

نسی جوون سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 10:25 ب.ظ

هه هه هه....
من مطمئنم تو دیوونه شدی....
البته دیوونگی هم عالمی داره.......:خندههههههههه
خدا شفات بده....
خدایا به این بنده دیوونت کمکی کن(همه با هم الهی آمین):دی
البته درصد دیوونگیت زیاد نیست...
جایه امیدواری داره....:خندههههههههههههه

هه هه
اینو که خودم میدونم ولی خوب بگی جنی شدی بیشتر بهم میاد
راه حلی چیزی داری رو کن
اون دیونگی حال میده که چیزی نفهمی نه دیونگی من که دارم خیلی زیادی میفهمم که موخم داره میترکه نصیب گرگه بیابون نشه
بلند بگو آآآآآآآآآآآامممممین
ای خدا خیرت بده واسم دعا کردی خوب شدم اول دستت تورو ماچ میکنم :دی
نه فعلا خدارو شکر تو خُلی گز میکنم مونده تا دیونگی حرفه ای
ببینم تو چطوری زده بود به سرت خوب شدی انگار ببینم اینا چند تاس (خندههههههههههههه)
اومدم وبت اول گفتم خدایا مارو از شر شیطان حفظ کن کلی برات دعا کردم انگار مستجاب شد :دی
خوب خدارو شکر که به خیر گذشت

نسی جوون سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

دوست جوونی زیاد فکر نکن خسته میشی...:دی
خواهشان این خود درگیریی که با خودت داری رو کنار بزار.....
مطمئنن خوب میشی....:دی
خدا بزرگه....:خندهههههههههه
راستی چون می دونم خوشت نمیاد و نمی خونی بازم:
................................................
ارواح کسانی هستند که می میرند
آیا زمانی که به مقصدمان می رسیم٬
آنها را دگر بار خواهیم دید؟
یا حق:قلب

نمیشه فکره بی ادب خودش میاد تو مغزم فکرا هم بود فکرای قدیم این جدیدیا خیلی بی شعورن (غششششششششششش)
چشم چون تو گفتی حتما میزارم کنار اصلا میزارم تو کوزه درشو گل میگیرم خوبه ؟:دی
کاشکی این اعتماد به نفسم برگرده همچی حله
بر منکرش لعنت
بچه من گفتم از این خاننده چی بود اسمش مکابیز خوشم نمیاد

جونه من خودت اینو سر هم کردی نه (خندهههههههه)
ارواح میمیرند جلل خالق تا حالا همجا میشنیدم که روح همیشه زنده میمونه جسمه که میمیره
خوب این مسلمه
قربونت
یا حق

نگین سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکم
یه جایزه خوب بهت میدم که آپیدی
آفرین پسره خوب (زبون)
میگم من میدونم تو چرا اینطوری شدی
اینا علائمه مرگه
باور کن
میخوای بمیری ولی ذره ذره روح از بدنت خارج میشه
اول اوج میگیره بعد یه دفعه میپره میره (نیش)
نهههههههههههههههه
موشی زوده هنوز تو بمیری
هنوز من میخواستم بیام اصفهان بریم قلیون بکشیم با مرجاننننن
تو هنوز قرار بود بیای کرمان
مرجانم بیاری با خودتتتت
میذاشتی بعد میمردی
چه وقته مردن بود
هییییییی....موشیییییییییییییییییییی (الان تصور کن این زنایی که تو سر و کله خودشون میزنن)
خندهههههههههههههههههه
تو خلی...
من که تو میشناسم میخندی همیشه
همن کارم خوبه..بخند....
این حالتم اینقدر بهش پر و بال نده..بهش توجه نکن...بی خیالش باش
خودش تموم میشه..اینکه ازش بگی و بهش فکر کنی بدتر بزرگش میکنه
والاسلام
سخنی از حجت و الاسلام ولمسلمین نگین
(مرجاعه شود به وبلاگ داداچ رضا میفهمی چرا حجت السلامم)خنده
هوارتا بوسسسسسسس

سلااااااام نگینییی
کووووووو بده خوب همین الان بدههههه
میسی (ذوق)هرکی به من میگه پسر خوب من ذوق مرگ میشم (خنده)
شرااااااااااااا؟؟
جونه من ؟؟؟
آخ جون جییغغغغغغغغغغغغغغغ
ای جون راس میگی بگو جونه موشی
ایوووووووووووول پس باهاش مهربون باشم
نگین کاری نداری من رفتم درک ببین تو بهشت منتظرتم زودی بیا اصلا خودم میام همتونو یکی یکی میبرم با خودم (خندههههه)
ببین من از این روح باحالا میشم میام پیش تو در خدمتت (غشششششش)
بعد همیشه پیشت میمونم تو هم هر کاری داشتی بهم میگی
برو با مرجانی برو منم حالا این بارو ظاهر میشم
ببین تا روح شدم فرتی میام کرمان ازم نترسیااااااااااا
آره دخترای محلمون خودشونو میکشن خودکشی میکنن از فراق من (غششششششششششششش) کلی ذوق مرگ میشن (زبون)
خندههههههههه ببین ما هممون خلیم من خل ترم
به جونه نگین منم نمیخوام بهش فکر کنم خودم دارم عذاب میکشم ولی چند روزه از بس فکر تو کلم میره میاد همش سرم درد میکنه ۲۰ تا قرص خوردم چیکار کنم
از دست من خارجه الان دارم آهنگ شاد گوش میدم ولی همش داره گریم میگیره سرم بنگه دیدی خیلی قلیون بکشی چطوری میشی همون طوری شدم
بلند صلووووووووووااااااااات
حالا فردا تو باز هی جیغ زدی میمینم اومده بالاسرم میگه خاموش میکنی میری میخوابی یا نه دباره من سه ساعت باید سحر تورو بیدار کنم
غششششششششششش
قربونت برم بووووووووس

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سیلام....می دونم که خوفییییییییی:دی
شب جناب عالی بخیر...:دی
آره بابا هنوزم زنده ام....
شانس ندارید که بمیرم...:دی
حالا اگه دسوت داری برم دیگه پیدام نشه...:دی(از ته دل نبود) :دی
واسه یه خانم با شخصیتی مثل من(: تعجی زیاد جدی نگیر) زشت که بخواد چرت و پرت بنویسه...:دی
آره خوب چرت و پرت هم قشنگه مثل دیوونگی....:دی

سیلام یعنی چه دختر واسه یه دختر باشخصیت مث تو زشته بگه سیلام (غشششششششششش)
سلام آره بهتر از این نمیشه
منظورت همون صبحه دیگه الان اینجا لنگ ظهره (نیش)
خوب خدارو شکر
غصه نخور عزیزم خودم میکشمت
کجا بری من کی گفتم نیا جل الخالق (فکرمولک)
سیلام خانومه با شخصیت
اصلا تو میدونی چرتو پرت یعنی چی فک کردی چیز بدیه ؟؟؟!!! ببین تمام دکتر پرفسورا همشون چرتوپرت میگنو میگفتن اینو تاریخ ثابت کرده
چرتو پرت ماله آدمای عاقله ولی خوب قشنگه

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 01:26 ق.ظ

راستی نگین جوون این آقا موشه تا سره همه رو زیر آب نکنه خودش نمیمیره....:دی(آخه به من چه دختره پرو دو روزه اومدی خودت و تحویل گرفتی):دی
راه حل بیا عزیزم خودم واست یه کلاس می زارم ولی اگه بدتر شدی به من ربطی نداره هاااااااا:خندههههههههههههههه
به همه می گم کم کاری از خودت بوده:خندهههههههههههه
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمممممممممممممممممممممییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینننننننننننننننننننننننننننننننن!!!!!!!!!
بابام گفته نزار پسر غریبه دستت و ماچ کنه ولی حالا چون توئی باشه زیاد اصرار نکن:دی:خندههههههههههههههه
این فکر کنم هف هشتاااااااااااااااااا:خندهههههههههههههههههههه
اتفاقا کلی به دعا نیاز دارم:گریهههههههههههههههه
بازم جایه شکرش باقیه:قلب

نه میمیرم بعد میام همتونو میبرم ببین اول تورو میبرم با خودم :دی
کلاس چی ببیا اگه آشپزی هم میزاری تا مرجانو خبر کنم ولی من بیشتر کلاسه خیاطی دوست دارم آخه جورابم سوراخ شده بلت نیستم درستش کنم (غششششششششششش)
نه دیگه من همیشه به حرف خانوم معلمام گوش میدادم :دی
نه دیگه بابات ناراحت میشه تازشم حالا که دعات مستجاب نشده من خوب نشدم حالا خوب شدم چشم یه بوس کوچولو میکنم تازترشم من دعا کردم تو خوب شدی بوسم نخواستیم (زبوووون)
خوب خدارو شکر علائم حسیتم که کار میکنه
پس من چیکارم اینجا واست دعا میکنم اگه خدا قبول کنه
خدارو تو هر شرایطی باید شاکر باشیم :قلب

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 01:29 ق.ظ

اوه اوه اوه:دی
چه خطرناک....
پس طرف سابقه دارههههه:خندههههههههههههههه
وای وای وای فکر بد...:دی
ببین من حقیقتش تو دهات زندگی می کنم فکر بد نمی دونم یعنی چی میشه توضیح بده:دی
آخه نیس تو دهات ما همه مثبتن واس خاطره همین می گم:دی
برمیگرده... مطمئن باش عزیز یکم صبر داشته باشه همه چیز حله.....
این شعر رو آره والا نمی دونم چی شد اومد تو ذهنم....
تو به بزرگی و دیوونگیه خودت من و ببخش....:خجالت
یا حق!

چه کنیم دیگه (عینک)
تو شیش تای منو درس میدی اونوخ از من میپرسی فکر بد چیه (خنده) والا منم نمیدونم فکر بد چیه از اون لحاظ گفتم که مثلا میگن بچه بد نیا تو اتاق چون اومده تو اتاق میگن بچه بد منم همین چون اومده تو ذهنم میگم فکر بد وگرنه فکر بد چی هست یهو فکر بد نکنیا منم نمیدونم (خندههههههههه)
اووووووو حالا مگه فقط دهاتیا مثبتن این روزا همه مثبتن مگه نه بچه هاااا (نیش)
بچه کجایی تو البته اگه دوست داری بگو ؟!
آره امروز صبحی یوخدش برگشت دست درد نکنه خواهر فک کنم از تو ترسیده
ببین دیگه شعر اومد تو ذهنت اول یه دوسه بار بخون بعد بنویس (خنده) ولی خوب قشنگ بود من الکی گیر دادم (چشمک)
دیونها چیزی تو دلشون نیست میدونم بخشیدی منم به بزرگی خودم بخشیدمت :دیی
قربونت برم
حق یارت

سروناز چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 02:50 ق.ظ

ای روح خبیث به تو دستور میدهم که موشی رو ول کنی. ول نمی کنی؟ چرا اخه
مگه این موشی چی داره؟ خیلی چیزا؟ بلند تر حرف بزنم نمی شنوم چی می گی؟ هان......... الــــــــــــــــــو انتن نمی ده الوووووووووووووووووو
نه مثل اینکه قطع کرده

سلام موشکی جونم خوبی
ببین روح خبیثی در کار نیست رفته. هی موشی با تو ام منو نیگاه کن یو هو کجایی ؟؟؟؟
نه مثل اینکه تو هم باید مثل دکتر پژوهان فیلم اغما بری پیش یه روانکاو
راستی این بنفشه جون جون میده واسه خر گوش شدن چطوره که خرگوش بشه و برامون هویج بیاره؟ ها
بهش پیشنهاد بده
اگه اذیتت کرد بگو تا دعواش کنم
اون ادرسه رو برام بفرست تا من عکسا رو اپلود کنم

ببین سرونازجون محکم بزن پس کلش بزن لحش کن دلم خنک شه
اصلا یه پرونده براش بساز بندازش هلفدونی

آره والا مظلوم گیر آورده به خدا .. برو یه جا خط بدی از من که پُره خط دهی الووووووووو ببین مشکل از طرف توعه صدامو داری ............... دی دی دی دی دی

سلااااااام وکیل جونممممممم
تو کی هستی :دی آهان یادم اومد تو کوکب خانوم زن همسایه ای (خندههههههههه)

ببین من شرط میبندم این پسره که به دکتر میگه چیکار کن شیطانه !! میگی نه نیگا کن
ای جوووووووون آره خیلیم بهش میاد حالا بعدا بهش میگم فعلا لقب جیغ جیغو بهش دادم
آخ ون هویییییییج
آره برو بزنش محکماااااااا منو هی اذیت میکنه گفتم بزار سروی جونم بیاد دمار از روزگارت در میاره فک کنم الان فرار کرده (خندهههههههه)
ببین من تو پرشین گیگ خودمه باید حتما آNرس ایمیلتو بدی تا بشه برات بفرستم

نیلوفر چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 11:10 ق.ظ

راستش من فکر می کنم تو اصلا...اصلااااااااا...اصلاااااااااااااااااااا حالت خوب نیست :))))
الکیم میگی حالم بده...
روح خبیث راست میگه...تو مریضی...بیماری...داری میمیرییییییییییییییییییییییییییییی ))))))
واییییییییییییییییی...الفرارررررررررررررررررررررررررررررر

نیلو جرات داری وایساااااااااااااااااااااااااااااااااا
بزار دستم بهت برسه دمتو میکنم پیشولی
نیلو امروز بهترم ولی دیروز نه
روح خبیث غلط کرده بزار خودم خفش میکنم صب کن
اهه دلت میاد بچه به این نازی خوشکلی (زبون)
ببین اگه من مردم اول تورو میام میبرم با خودم صبر کن اصلا همتونا میبرم یه گروه راه میندازیم تو بهشت شایدم تو جهنم :دی
پیشی ملووووووووووس
میوووووووووووووووو

نیلوفر چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

چه خوش خیال...من حالا حالاها قصد مردن ندارم...رو من یکی اصن حساب نکن موشی جون...
میووووووووووووووووووو

به زور میام میبرمت با خودم حالا ببین :دی
ببین اونجا خیلی باحالترهاااا ببین بعد به صورت روح میایم سر به سر مرجانی اینا میزاریم من که میخوام بنفشکیو سکته بدم (خندههههههههه)
پیشته :دی میوووو میوووووووووو

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 01:33 ب.ظ

به نام خدا
سلام و الیکم...
احوالات شریف....؟
ببخش مزاحم اوقات شریفتون میشم ولی کمی تا قسمتی باید تحمل کنی:دی
واییییییییییییییییییییییییییی تو می خوای من و بکشیییییییییییییییییییییی:دی
آخ جووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن:دی
نه والا من که گفتم سوادم به این جور چیزا قد نمیده همه چیز و باید واسم کامل توضیح بده :دی

سلام علیکم و رحمت اا...
خوبم مرسی تو چطوری ؟؟
تو باز فوش دادی من کی گفتم مزاحمی تووووووو نکنه باهات بد حرف میزنم هان؟؟ معذرت من که دارم میخندمو سر به سرت میزارم :دی
إهه تو خودت گفتی شانس نداری حالا من از خود گذشتگی کردم شدم شانسو اقبال تو (نیش)
ببین اگه تو هم بیای با من اون دنیا جمعمون جمع ه یه گروه خوب میشیم
ذوق مرگ نشی حالا قرار بود خودم بکشمت خودت نمیری یوخ :دی
چرتو پرت یعنی همینایی که من مینویسم (خنده) یعنی هر چی به فکرت اومد حالا اگه تازه یه سیبم گاز زدی میشه نوشت یه جورایی خاطره نویسی
منم اولش بلد نبودم ولی حالا تا فردا صبحم بخوای برات چرتوپرت مینویسم
غشششششششششششش

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 01:38 ب.ظ

هه هه هه
فکر کردی زرنگی:دی
من با تو هیجا نمیام:ـ>
کلاس خیاطی هم می زارم...:دی
بستگی داره تا شاگردش کی باشه:دی
آره بابا یه حسی دارم این هواااااااااااااااااااااااااا:دی
ای بابا دوست جوونی بد تو بازیه روزگار قرار گرفتم....
نمی دونم ولی فکر می کنم باختم.....
محکمم خوردم زمین....
سقوط آزاد....
وقتی یادش می افتم تنم می لرزه....
خیلی سخت بود....
نمی دونم والا....
بازم خدا رو شکر که فعلا یکم بهتر از قبل شدم...:قلب

ببین اونجا انقد خوبههههههه ندیدی که
ببین تا اومدم دنبالت مجبوری بیای (نیش) اصلا ازرائیل پسر عمو منه (غشششششششششششش)
من میشم شاگردت البته قول میدم همه بیان (چشمک)
وااااااااااااااا چقد حست بزرگه از کجا پیداش کردی (نیش)
آخی نگو مگه چی شده
پس من چی بگم انگار تو از من ویرون تری
نگو تورو خدا بوس
منم مه تو غصه نخور همش مثه من جنی میشی یه مدت اتفاق خاصی نمیوفته (خنده)
قضیه چیه ؟؟؟
خوب خدارو شکر ایشاا... که بهتر ترم میشی
قلبببب

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

من بچه اهوازم...:دی:خجالت
نه بابا من اینقدر ساده ام(دماغم دراز شد):خندههههههههههه
باور کن فکر بد نمی دونم یعنی چه....:دی
نیس دختر گلیم;;) نیس همیشه سرم تو کاره خودمه مثل تو فضول نیستم و نمی خوام سر از همه چیز در بیارم:دی
تازه بی چاره دهاتیا از همه با کلاس ترن...:دی
همه دکتر مهندسن:خندههههههههههههههههههه
بازم خدا رو شکر بهتر شدی...
بس که هر شب می گم خدایا این بنده دیوونتو شفا بده
بازم آآآآآمیییییییییینننننننننننننننننن:قلب
دیگه شعر نمی گم خیلی بی ذوقییییییییییییی:دی
مرسی که حداقلش تو من و ببخشیدی:خجالت
آخییییییییییییییییی امشب راحت سرم و می زارم رو بالشت...:دی
یا حق!

ایول اهوازیا رو خیلی دوست دارم دلم میخواد بیام ببینم تا حالا اهواز نیومدم ولی زیاد در موردش شنیدم
آخی نازی نازی یکی تو ساده ای یکی من خندهههههههههههههه
آفرین دخمل گل
حالا مگه من میدونی بد یعنی چی گفتم که منم نمیدونم
نازی چقد تو فضول نیستی :دی از این گلای تیک داری نه ؟؟:دی
اصلا دخترا همشون گلن (دماغم دراز شد )
اهه حالا من از چی سر در آوردم (خنده)
بر منکرش لعنت ببین زندگیا دهاتیا میکنن شهریا ادای زندگیا در میارن این چیزارو من چون روحم الان بهتر میدونم
از کی تاحالا اهواز ده شده (خنده) نکنه فک کردی من از فضا اومدم منم خونم یه سوراخه کنار یه برکه (غششششششششش)
آره امروز خیلی بهترم
خدا خیرت بده ننه پس بزار دیگه دستتو بوس کنم
ایشاا... به حق پنج تن تو هم شفا میده غصه نخور خودم برات دعا میکنم
آمییییین
نازی مگه تو شعرم گفتی من که شعری ندیدم (خندهههههههه)
من همرو فرتی میبخشم ولی خوب این دلیل نمیشه با خودم نبرمت
تو انتخاب شدی :دی البته الان یکی رو بیشتر نمیتونم ببرم مرجانیو میخوام ببرمش خلاصه یهو دیدی مرجانی نیییییی من بردمش (خندهههههههههه)
ایشاا... که خوابه منو میبینی (نیش)
قربونت برم
راستی منم اصفهانی هستم

مرجان چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 03:26 ب.ظ

موشی اون روح خبیث میدونی کیه ؟ گیگیلیه :دی از بس اومدی سر به سرم گذاشتی گیگیلی به غیرتش برخورده به دوستش مسی گفته یَک دماری از روزگارت دربیاره که نگو :دی

موشی تو مربی باشگاه هستی جدا ؟ خدا به داد شاگردا برسه (غشمولک)
موشی من تو رو باید بالاخره موشلت کنم ((=

جونه من راس میگی !! من فک میکردم تویی (غشششششششششش)
حالا دیگه به مسی میگی موشیو تیکه تیکه کن بکش هان ؟؟ بزار
نه دیگه تو اعلام جنگ کردی نه ؟؟
ای خدا به حق همشن هفش دهتا تن که اینجا کامنت گذاشتن این مرجانو بکش یه ملنو راحت کن از جمله من :دی

میخوای بیای شاگردم بشی قول میدم یه هفته ای زجر کشت کنم (خنده)
باشگاهم کجا بود پولم کجابود باشگاه بزنم میگم بیاین با برو بچ پولاتونا بزارین رو هم بدین من یه باشگاه بزنم بعد مرجانی :دی نه مجانی بیاین کار کنین باش
ماااااااارررررر خخبببییییثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث
غششششششششششششششش

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

فیلم زیاد نیگا میکنی اینجوری شدی :دییییییییییی

نه آخه تو اگه یه ذره عقل میداشتی میفهمیدی این روح خبیث(هه) داره اسکولت میکنه ها بش رو نمیدادی !! خنگی از بس !!

من هی میگم این خنگه ملت میگن نه بابا این عقل نداره که خنگ گری کنه(غششششششششششش)

خوب حالا بیا تشخیص هویت بده ببین من کیم (زبوووووووون)

من مثلا فردا امتحان دارم واس اینکه روحیه بگیرم اومدمن نت :دییییییییی

خوب چون میدونم عقل نداری البته پژوهشگران بعد از مطالعه ی بسیار به این نتیجه رسیدند که یکم داری حالا چون این یکم از قطر پلانکتون هم کمتره نمیخوام زیا بش فشار بیاد میگم من همونیم که ماه رمضون زیاد میشنویش:دییییییییییی
همینی که اون موفق پا میشی سحری بخوری(خندههههههه)
همین دیگه خودش !!

راهنمایی: من میلی هستم !!

سوال: پیدا کنید آقا موشه را ؟!! (غشششششششششش)

بیا اینم واسه تو مهربون شدم (زبوووون):
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

همینقد بسته پرو میشی (نیششششششششش!!)

بابای

سلام میلی جون چطوری عزیز
میدونستم زودی دلت برام تنگ میشه بوووووووس
فیلمم کجا بووووووووووود (چشمک)
ببین بهش نگیااااا فعلا من دارم اسکلش میکنم ..آره داداچ همچین پیچوندمش که امروز هر کاری خواستم برام کرد (خندههههههههه)میگی نه برو یه پست بالاتر (چشمک)

زبوووووووووون خنگ هم خودتی که فردا امتحان داری اومدی نت
البته میدونم اومدی منو ببینی روحیه بگیری (زبون)

ببین نمیگفتیم از روی آی پیت شناختمت آره ما اینیم دیگه البته یه روز برات توضیح مید که آی پی چیه (خنده)

آره عزیزم هرچی میخوای از من روحیه بگیر
تو میتونننننننننننننننننننننننننننننننننننیییییییییییییییییییییییییییییییی

آخی نازی اگه تو عقل داشتی میفهمیدی که از رو آی پی هم میشه طرفو شناسایی کرد (خندهههههههههه) خنگ مولک

به افتخارش
ماه رمضونا میخوریمش ببین من هر شب تورو میخورم خودت گفتی دیگه (نیش)
ببین امشب زیاد سوتی دادیااااااااااا
وااااااااای چه میلیه مهربونییییییییییییییییی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ایشاا... که نمرت بیست میشه
راستی کی بر میگردی
فچ نکنی دلم برات تنگ شدهاااااااا (زبون) الانی خواستم به نگین بگم براش اس ام اس زدی سلام منو برسون خودت مث این جنیا پیدات شد
میگم نکنه تویی اون روح خبیثه ؟؟
غششششششششششششششششش
ببین اگه بودی یه نقشی واست تو پست بالا میدادم (چشمک)
قربونت بابای

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 06:55 ب.ظ

به نام خدا
به به به
سلام.... احوالات؟:دی
منم فعلا زنده ام....(قرار تموم کنم الته با... فضولی نکن:دی)
من و فوش......:تعجب اوا پسرم این حرفا چیه؟:دی
می دونم راحمم عزیز جوون...
ای بابا حالا کاری می کنی آخرش آپ کنماااااااا:دی
من اصولا آدم وراجیم اگه بخوام آپ کنم یا حرف بزنم این قدر میگم که بلاگفا قاطی کنه:خندههههههههههه

سلام سلام
خوبم تو خوبی ؟؟
خوب خدارو شکر (ببین میکشمتااا)
آهان اینه
ایول اگه آپ کنی یه جایزه خوب بهت میدم (چشمک)
نترس تو بگو اون با من
پس منتظرم آپ کنیااااااااااااا

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

پس اگه خوبه با کله میام:دی
فقط حواست باشه نخرم زمین آخه من زیاد جفتک می ندازم:خندههههههههههههههههه
ای بااب من که غصه نمی خورم غصه من و هی می خوره...
نیس خیلی بامزم:خجالت
قضیه هم تو پیریزه برق:دی
باشه سره فرصت میگم چی شده....:دی

پس چی آتیشای رنگی رنگی انقده باحاله :دی
نترس خودم دستو محکم میگیرم
خندههههههههههههههههه
آره شیرینی خیلی آدم دلش میخواد بخورتت چه برسه غصه (خنده)
ااااا اینجوریه ؟؟؟
خوشحال میشم دارم از فضولیم میترکم :دی

راستی شرمنده دیر جواب دادمااااااااا

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 07:04 ب.ظ

به نام خدا
مرسی عزیز لطف داری... هر وقت تشریف بارید قدمت رو جفت چشام....:قلب
آره اهواز خوبه ولی من اصفهان و شیراز و بیشتر دوست دارم...
اتفاقا مرداد بود اصفهان بودم....
کلی حال اومد:دی
جات خالی:خندههههههههههههههههههههههه
آره بابا یه پا شاعرم...:چشمک
ببین همون مرجان و ببر بهتره....
مرجان پاک تر از منه...:دی
من این قدره بنده ی گناهکاریم که خدا اصلا نمیبرم:دی
اصلا جایی واسه من نیست....
آره گولتم میزنم...
تازه سرتم می کنم زیر آب:دی
مرجان گفت موشی و بکش:دی
خودش گفتاااااااااااااااااااا
به من ربطی نداره.........:دی
آره این و موافقم من سودی ندارم
همش ضرررم:گریههههههههههههههه
برمر افطار بازم میام:دی
یا حق!

سلام
پس حالا که اینطور شد حتما میام
دعوتم کردی یعنی ؟ میام حتماااااااااااا
پس تو هم بازم بیا اصفهان
آره منم که ماله اینجام همش حالم اصلا (خنده)
بنداز بیاد شعراتو
آره منم تو همین فکرم مرجانیو ببرم
آخی نازی چقذه گناهکاری تووووووووووو
خوب میریم جهنم فک کردی میخوایم بریم بهشت (خنده)
عمرا گولتو بخورم ببین یه چیزی فقط به تو میگم گوشتو بیار نزدیک .... من خود شیطانم هواااااااااااااااااااااه
خندهههههههههه
مرجان غلط کرده :دی
چرا خوب سودی نداری الان که واسه من سود داری کامنت میزاری منم ذوق جواب (چشمک)
قربونت بیا حتماااااا

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 11:13 ب.ظ

به نام خدا
سلام موشی جوون...خوفیییییییییییی؟
ببخش تو رو خدا من تازه دیدم لینک کردی ولی شرمنده که وبلاگ من مشکل داره اگه هم دقت کرده باشی چند تا بیشتر توش لینک نیستن از وقتی ننوشتم دیگه بی خیال همه چیش شدم ولی درستش کردم حتما لینک می کنم بازم شرمنده دوست جوونی...
راستی موشی من باید تو رو تیکه تیکه کنم تیکه هات و بدم مرجان آخه منتظره...:دی
حالا خودت بگو بینم چه کنم باهات....؟:دی
یا حق!
من فردا خیلی گیرممممممممممم:گریههههههههههههههه

سلام نسرین جون
خوبم تو چطوری ؟؟
تو بنویس منو هم لینک نکردی مهم نیست
بی خیال من واسم مهم نیست کسی لینکم کنه البته باعث افتخاره
زود آپ کن وگر نه باهات قهرم (زبون)
ببین همین امروز فردا نش این مرجانیو میزارم رو کولتون صبر کن
میکشمتااااااااااااااااااا
چرا گیری ؟؟

نسی جوون چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 11:15 ب.ظ

راستیییییییییییییییییییی موشی جوون اسم وبلاگ من هست دختر یخی .....
نیس از جنس یخم:دی
واس خاطره همینه:دی
دیگه برم تا ننداختیم بیرون........
البته جراتش ندارییی.......:خندهههههههههههههه
هه هه هه.......
ها ها هااااااااااااااااااا....................

راس میگی پس من خنگ شدم :دی
تو از جنس یخی منم از جنس آتش (غششششش)
چقدم یخی تو (خنده)
نه بابا کجاش یخی تو !!!!!
اراده کنم اون دنیایی هواستو جم کن (چشمک)
نیشتو ببند (شترق)

نگین پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاممممم موش موشکم
خوبی؟
چه خبراااااااااااااا؟
خوب شدی؟
باور کن تلاش کنی میتونی خوب بشی....من مطمئنم
اینقدرم نگو میمیرمممممم (عصبانی)
روحتو بفرست بیاد از آینده برام بگه...(نیش)
نه خدا نکنه موشی بمیره دیگه ما با کی کل کل کنیم
نه تو اینو بگو به من !!!
موشی دلم تنگولیده بود گفتم بیام یه سری بزنم
دارم میمیرم از سر درد..برم بخوابم
موشیییییییی
یه جیغ بزن مامانت بزنتت؟
جیغغغغغغغغغغغغغغغغ

الفرارررررررررر

سلام نگینی جونم
خوبم مرسی تو چطوری ؟؟
سلامتی
ای بد نیستم صبحا میریزم به هم اونم ماله خابهای دم صبحه که هر روز میبینم :دی
ایول
من کی گفتم میمیرم شماها هی میگین داری میمیری (غششششششش)
کدوما این روح خبیثرو :دی
کجایی تو هی غیب میشی مگه من نفهمم تو کجا میری !!!!
آخی چرااااااااااااا
جونم
آره همین بود بابا جیغ زد بزنش
غششششششششششش
نگین از شانس بدت این دفعه بابامو از خواب بیدار کردی حالا میکشتت
خندههههههه

شهرزاد پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 12:42 ب.ظ

سلامممممممممممم موشی جون:
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
موشی اصاب مصاب نداریااااااااااااااااا!!!
عیب نداره ادم گاهی نسبت به همه بد بین میشه!!!
باشگاااااااااااااااااااااااه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو مربیه باشگاه اونم اون رشته از ورزش پرورش اندام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی تو میتونی!!!!
قربونت
فعلا.....

سلام شهرزاد جون
خوبم تو چطوری؟؟
نه بابا دارم
آره من فرتی یه چیزی بشه بد بین میشم (خنده)
یعنی من برم باشگاه انقده تعجب داره
مربی مربی که نه حکمو اینام کجا بود چون این ورزشو مث کف دستم بلتم شدم مربی الکی (چشمک) مربی دوستام فقط
ایول بازم بگو
قربونت بابای

بیتا پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام من آپم موش موشک .. سر بزن

حتما میام مرسییییییی خبر دادی

اقلیما پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام موشی
خوبی؟
ببین من اومدم اون کامنت اشتباهه رو پاک کنم 3 تاش پاک شد.
حالا باسه این یکی بیا نظر بده.
راستی میلی واقعنی رفته؟؟
فعلا بای تا های

سلام سلام
مرسی خوبم تو چطوری ؟؟
ای خدا بگم چیکارت نکنه حالا دیگه کامنت منو پاک میکنی !!!
باش میام
نه بابا کجا رفته فقط وبشو پاک کرده وگرنه همش اینجا پلاسه اگه کارش داری میتونی اینجا براش کامنت بزاری
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد