!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

منو روح خبیث جون ۲

سلااااام  دوستای همیشه برفراز

سازتون کوکه خدارو شکررر .. همچین همتون سر کیفین ؟؟ دهه چرا ؟؟

دیدین چیکار کردم دٍ نمیدونین دیگه . بگم مییییییگم روح خبیثو که یادتونه چی یادتون رفت همونی که اومده بود منو اسکل کنه فک کردین بچم گولشو بخورم فک کردین بابا همش نقشه بود داشتم مخشو میپیچوندم گفتم بزار فک کنه برندس خلاصه موخشو زدم راحت تر از اونی که فکرشو میکردم پپه بود جونه شوما کردمش تو شیشه درشم بستم ولی خدایش بچه باحالی بوداااا امروز صبح وفاداریشو بهم ثابت کرد دلم براش سوخت ولی عجب بچه شریه وااااااااااااا (غشششششششش) ترسیدین نه ؟؟ اصلا دیدم منو روح خبیث واسه هم ساخته شدیم همچین به حرفم گوش میده نیست از تو شیشه درش آوردم تحت امر منه الان خلاصه هواستونا جم کنین (چشمک) خدارو چه دیدین یهو فرستادمش سراغتون (خنده) .. دهه بچه صدا رو کم کن گوشم ترکید معذرت  بی ادب پرو شده یه آهنگ باس دار گذاشته صداشم بازززز کرده جو گیر شده میگه بیا بریم این شیطونه  الیاس تو فیلم چی چی بود همون پژوهانو گولش بزنیم سرشو بکنیم زیر آب یارو پژوهانه رو سر کیسه کنیم بهش میگم گناه داره خره خیر سرمون پزشکه جونه مردمو نجات میده خلاصه چت کرده رو این الیاسه گفتم بریم امشب یه حالی بهش بدیم لااقل پژوهانه این دختره رو عمل کنه طفلی گناه داره دختره به این نازی ..عجب نامردیه این الیاس شیطونا هم بود شیطونا قدیم خلاصه داشتم فیلمو نیگا کردم یهو جرغه زد موخمو میگم پژوهانو وللش بیا بریم پدر این دختره رُز رو بپیچونیم پولاشو هاپولی کنیم روح خبیثجون میگه من از این  رُز میترسم (خنده) بابا مگه ترس داره خودم هواتو دارم روح خبیث جون اولش قرار شد بره سر وقت این رُزی خیلی فضولی میکنه نمیزاره باباشو گول بمالیم دیدم بچمون گریه افتاد (خاک بر سر خبیثت کنن ) گفتم بیخیال تو برو هواس الیاسیو پرت کن خودم روزیو دارمش بی ادب عجب کله خریه زود نجنبیم زده همچیو خراب میکنه خلاصه فقط مونده روح خبیث جون الیاسیو بپیچونه دورو بره این رزی نپلکه تا منو دوستاش مغزشو بیاریم پائین حالا البته میدونید نکته انحرافی کجاس گوشتونا بیارین نزدیک این روح خبیث جون نشنوه اون پسره بود تیلیفونی از دختر پژوهان خاستگاری کردا اون من بودم  گفتم بزار یه خرده هواسش پرت بشه هی فضولی نکنه تو کار باباهه

خلاصه هواستونو جم کنین یهو فرستادمش سرغتوناااااااا

¤ نمیدونم چی شده یا چشم من ضیف شده یهو امروز یا گرافیکم به هم ریخته همچی تاره

¤¤ راستی کسی کامپیوترم کرم گرفته هرچی توش نصب میکنی میپره دیگه باز نمیشه آیکون برنامها هم یه جوری شده انگار آب ریختی روش رنگش قاطی شده ویندوزم عوض کردم ولی درست نشد کسی این کرمو میشناسه راه حلی چیزی ندارین فقط آنی ویروسو بیخی خی

¤¤¤ امشب خونه عموم بودیم فردا میخواد بره کربلا به شما چه خوب هیچی خواست بگم نشد کامنتارو جواب بدم آخه صبح تا حالا اینترنت نداشتیم یعنی دیشب تا حالا اکانتم اعتبارش تموم شده بود عصریم بیرون بودم بعد یوخده رفتم کافینت ولی بازم نشد جواب بدم آخه هی قر میومد خلاصه موند واسه فردا الان داره چشم در میاد یه دنیا معذرت تا الان همش ده دوازده تا کامنته دیگه نمیتونم تو مانیتور نگا کنم داره چشم در میاد

تنبلم خودتونین (زبووون)یکی نیست بگه بی ادب اول کامنتارو جواب بده بعد آپ کن جونه خودم همش تقصیره اینه اصلا این آپ ماله امشب بود خوب

¤¤¤¤ کامنتارو جوابیدم برید بخونید

 

نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 6 مهر 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

لی لی لی لی یل !!

موشی اگه اول نباشم دونه دونه موهاتو میکنمممممم!!

غششششششششششششششش

میشناسی که !!

چطوری میلی جون دیدی با اینکه با این آی پی تاحالا کامنت نزاشته بودی ولی شناختمت حالا دیدی کی خنگه خنگجونممممممم (چشمک)

اوووووووووووووووووووول تبریییییییییییییییک
بیا اینم جایزت :
بووووووووووووووووووووووووووووووووس
خنده
پس چی که شناختمت

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 6 مهر 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com


=))میگما موشی جون....کامی جونت کرم گرفته...تو چرا قاطی کردی؟ جون من راس بگو؟

نکنه عاشق این رز شدی واقعا اره؟
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا =)) موشی موشی...خجالت نکش راحت باش....بگو اگه عاشق این رز شدی ها ... من خودم بزات جورش میکنم آخه همسایه دیوار به دیوارمونه

راستی موش موشی....چندم شدم؟‌ :دی دی دی دی حالا بزن سوت سوت سوت

به به سلام
سارا تو باز زنده شدی اونور چه خبرااااااا
نمیدونم والاااا
آدم قحته !!!!!!!
ببین حالا که زحمت میکشی اون دوستش هستا (چشمک) همونی که اومد براش قرص آورد همونا برام جورش کن (خندههههههه)
یادت نرهاااااااااااا
کم پیدایی عزیز
آخ ببین یوخده بیشتر تلاش میکردی اول بودی افتخارش نصیب میلی شد
خنده

بنفشه جمعه 6 مهر 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام

سلامو کوفت
دم بریده پرفسوری!!!!!!
یه ریش سیبیلی زت بسازم که دوتا ریش بزی از اونورش در بیاد
شایعه پراکنیتو شروع کردی چارچی؟
محسن همکلاس و دوست خانوادگیمه بابا
مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
کشتمت موشی
به من میگی هولووووووووووووو
میخوای منو بهوری؟
کوفت بخوری
میترسم بترکی مثل این موشا که تخم مرغ درسته میخورن و به پشت میافتن
به من میگی جیغ جیغووووووووووووووووووو
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
بزنم سرت گوشات کر شه؟؟!!!
عبصانیم الان هاااااااااااااااااااااااااااااااا

میخواید منو خرگوش کنید؟

واسه تو کوفتم نمییارم
ولی واسه سروناز ...حالا باید فکر کنم

میکشمت
انقذه محسن محسن نکن خوبت نداره پشت سر دختر مردم حرف در بیاری خاله خاتون خانوم :دی
چقد این اس بهت میاد خارخاسک خانوم ِ حرف در بیار
خاله زنککککککککککککککککککککک زبونننننننن

جبران شد

الهی که اون روح خبیث بزنه له و لوردت کنه
الهی که رز با لگد بزنه تو صاق پات
الهی که دکتر پژوهان و قدیانی یه پاپاسی هم بهت ندن
الهی الیاس بره تو جلدت تا خدا بندازتت تو آتیش جهندم
میخواستی منو کباب کنی؟؟؟؟
یه کبابی بهت نشون بدم ۳۰۰۰ تا موشی سرخ شده ازش بزنه بیرون

بنفشکی بزار برسی بعد منو خفه کن (خنده)
ببین خاله سوسکه خیلی غیرتیهااااااا میاد کل کلیت میکنه
آخی نازی دست بزاری به پروفسوری من خودمو میکشم
به جانه خودم من نبودم
این روح خبیثه بود
بر منکرش لعنت نکنه فک کردی من فکر کردم دوست پسرته (خاک تو سرت) خره شما بیشتر از اینا واسه ما مهمید
هالا اون هولو رو تکذیب نمیکنم ولی اون آقا محسنو میدونم دوست خانوادگیتونه بابا
هلو مگه بده خیلیم دلت بخواد هلو باشی اصلا من هولوم خوبه توهم بشو یه چیز دیگه
مگه تو تخم مرغی (خنده) نترس تو گلوم گیر نمیکنی
مگه من مااااااااااااارم (غشششششششششششش)
خوب هستی دیگه همش داری سر من جیغ میکشی جیغ جیغوووووووووو

بابا این بنفشه بود جیغ زد .. الان میاد حسابتو میرسه حالا بابا منو از خواب میپرونی بالا
وایسا داره میاد (خندهههههههه)
بیا عزیزم عصبانیتت رو رو من خالی کن نترس تو میتونی
اصلا یعنی چه همش تقصیر این روح خبیثجونه من به این ماهی گلی آزارم به یه مورچه هم نمیرسه چه برسه به یه خانومه با شخصیت مثل شما من همیشه شمارو مثل یه الگو واسه بچها مثال زدم (چشمک از بالا عینک)
ببین واسه منم هویج بیار گناه دارم بیار دیگه ای خرگوشه بد دیگه دوست ندارم (زبون)

واااااااای بنفشکی منظوری نداشتمممممممممممممممممم
من خارخاسک خانومم اصلا خودتی (زبووون)
خوب خدارو شکر پس این پائنیا چیه مگه نگفتی جبران شد

عمرا فعلا تحت امر منه (نیش)
کی رز ماله این حرفا نیست ببین این اگه یه هفته دست من باشه آدمش میکنم
بی خیال فعلا رو پدر رز کار میکنیم (خنده)
الیاس س.گی کی باشه من اصلا خود شیطانم
کی من !!!!! اوا من غ.لت بکنم گفتم بیا با هم کباب درست کنیم آرره (خندههههههه)
الفرارررررررررررررررررررررررررررر

مرجان جمعه 6 مهر 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام موش موشکی
ایشاا... روحه خبیث یه لقمه چپت کنه :دی خبر داری روحه خبیث با گیگیلی دوست شده ؟ هر برنامه ای روحه خبیث روت پیاده می کنه همش نقشه گیگیلیه ((=

حالا تو هی برو مهمونی خونه عمه و عمو و خاله ... آخرش موقع امتحان کنکور که بیاد بهت میگم یه من ماست چقده کره میده (غشمولک)

قربونت

سلام
ببین گفتم که روح خبیث جون الان با من شیش دنگه همش به حرف منه
ببین اگه با گیگیلی دوست شده هواستو جم کن من فرستادم از طریق گیگیلی تورو اقفال کنه (خنده) هه هه هه خواب دیدی خیره (چشمک)

ببین من تمرکز واسه درس خوندن ندارم چیکار کنم ؟؟؟؟
پست بعدی میام مشورت میکنم راجع بع درسام

حضرت عشق جمعه 6 مهر 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام عرض شد آقایی
خوبین تو؟
اومدم بگم بابا ما این همه تو وب دیگرون همو می بینیم ولی هنو که هنوه خودمون با هم غریبیم!
چرا؟
این چراشو خودمم نمی دونم؟
تو می دونی؟
اگه می دونی به منم بگو خوب؟
منتظرتم
با تبادل لینکمون چطوری آقایی؟
من خوشمل میشم تو چی؟؟؟
:دی
فعلناااا....
-------- یا حق ! ----------

سلام دوست عزیز
ممنون خوبم شما چطورین ؟؟
آهان آره چرا اونوخ ؟؟
حالا ایشاا... عمری بمونه در خدمتیم
نمیدونم والا !!!!! حتما زیر سر این روح خبیثجونه
چی دونم حتما قابل نبودیم خدمت برسیم
از کم سعادتی بنده بوده
حتما میام
اینو همجوره هستم
حتما منم بعدا لینکتونا وارد میکنم
قربونه آقا التماس دعا

شهرزاد جمعه 6 مهر 1386 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام موشی جوننننننننننننن:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی از دست تو با این نوشته هات!!!! (خنده)
این روح خبیث دس از سر تو بر داشته تو دس از سرش برنمیداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اپم بدو بیاااااااااااا
بدو بدو
اومدیاااااااااااااااا
قربونت
فعلا.......

سلام شهرزاد جون تو چطوری
خوبم مرسی
خندهههههههه زده به سرم دیگه مجبوری چرتوپرت بخونی
مگه میزارم بره تازه پیداش کردم (خنده)
اومدمم
میخورم زمیناااااااا
اومدممممممم همین الان
۴کریم
قربونت

نیلوفر شنبه 7 مهر 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

اگه میشه به جای الیاس ، فرزادو بفرست سراغ من :))))))))

نه نمیشه باید فکر کنم !!
ببین من میخواستم روح خبیثجونو بفرستم سراغت
حالا اگه بچه خوبی بودی شاید فرزادو فرستادم سراغت (چشمک)

نیلوفر شنبه 7 مهر 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

موشی من الان هر چی پست بنویسم توی دانه ای هم که ساختی میره...این به درد این می خوره که اگه فیلتر شدی وبلاگت از بین نره دیگه هان؟...به چه دردی می خوره دقیقا؟

نه عزیزم اگه اینطوری بود که خوب بود این فقط آدرس ده میکنه یعنی من آدرسه تورو دادمش فقط واسه اینکه آدرست کوتاهتر و قشنگتر بشه همین وگرنه وبت بره اونم پر

مرجان شنبه 7 مهر 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام موش جان :دی

میکشمت موشی ! خب اون آدرسه یعنی پستهای بعدی که توی وبلاگم بذارم نمیره توش خودش ؟ (غشمولک) آخه یعنی چی ؟ میام موشلتت میکنما !

مرجان سر به سر من نزار اعصاب مصاب ندارماااااااااا
خنگمولک تو یعنی این همه من فک زدم نفهمیدی چی شد !!!!!!!!!

نگین شنبه 7 مهر 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکم
دلم برات تنگولیده بود
نه من تنهات نمیذارمممممممممممم (نیش۹
نبودم یه چند وقت
دلیلشو میگم بعد
الان حسه تایپم نمیاد...خیلی خستم
نظرارم جواب نمیدم فقط تائید میکنم میام بعد برات تعریف میکن
فقط اومدم تو وبلاگ تو و مرجان و مریم تولده مریم بود بهش تبریک بگم و به شما دوتا سر بزنم
که نگین این چند روزه به یادمون نبود
خوشحالم حالت خوبه خوبه
هوارتا بوس

فعلا تا فردا

سلاااااااااااااااااااام نگین جونم
مرسی منم دلم برات تنگ شده بود
چرا دیگه تنها گذاشتی رفتی
بدو بیا زودی بگو تا کلتو نکندم
مث من منم تازه از بیمارستان مرخص شدم بعد میام توضیح میدم
داشتین همتون بی موشی میشدین جانه خودم از اون دنیا بر گشتم
دهه بی خود زود باش برو جواب بدههههههههههههههه
ایوووووووووول مخلص رفقیخونم هستیمااااااااا
میسی بوووووس
قربونت هی غیب نشو وگرنه با مرجا میایم کرمان حالتو میگیریما یه دو هفته میمونیماااااااااا (خنده)
قربونت
هوارو چهارتا بوس

نگین یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

زاستی موشی جونم
مرسی از ادرس که برام ساختی
مرسیییییییییی
بوسسسسسسسسسسس
میام ازت میپرسم جریانش چیه و چطوریه

قربونت برم قابلی نداشت
بوووووووووووووس
برو تو وب نیلو و مرجانی کامنتارو بخون میفهمی
کلی تیکه پاره کردم خودمو برا مرجانی توضیح دادم (خندههههههههه)

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 03:27 ق.ظ

بی ادب...اول کامنت هاتو جواب بده...بعد آپ کن

اهه یوخده دیر گفتی (خندههههههههه) همشون جواب دارن (نیش)
سارا همچین مظلوم شدی سر به راه شدی خبریه (چشمک)

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 03:29 ق.ظ

پناه بر خدا


جلل خالق


مگه من مرده بودم آخه؟

سلام
جلل خالق
پناه بر خدا
نه تو زنده ای من میام به خوابت میکشمت مث این خوابا هستا میگن مرده اگه ادما با خودش ببره تو هم میمیریا همون (چشمک)

اقلیما یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام.
موشی تو خودت روح خبیثیا.می دونستی؟؟!!
راستی این جریان لوگو چیه؟می تونی یه توضیح مختصر بدی.؟؟
فعلا بای تا های

سلام سلام
چطوری
جانه من ایول پس امیدی بهم هست (خنده)
کجا من خبیثم به این مهربونی (زبون)
لوگو عزیزم یه جور لینک تصویری هستش یا بهتر بگم همون بنر تبلیغاتی
همون عکسای تبلیغاتی که روش کلیک میکنی وب باز میشه همین عکس موشا هستا این گوشه صفحه من رو کلیک کن این لوگوی منه
قربونت

نیلوفر یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 10:38 ق.ظ

آهان...از اون لحاظ!!!

آهان آره
چی از اون لحاظ ؟؟؟؟؟؟(خنده)

نیلوفر یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

ببین موشی دو تا سوال داشتم...
اول اینکه وقتی داری یه مطلبو مینویسی چجوری روز کلمه ت میتونی حرف بزاری (فتحه، کسره، ضمه)
دوم اینکه من از وقتی ویندوز عوض کردم وقتی می خوام یه آهنگیو دانلود کنم نمیتونم...یعنی قبلنا همون مربعه میومد که باید سیو رو میزدی و دانلود می کردی اما الان وقتی می خوام آهنگی رو دانلود کنم، مدیا پلیرم باز میشه و فقط می تونم آهنگه رو اونم به صورت آنلاین گوش کنم...دلم می خواد بعضی آهنگا رو دانلود کنم اما نمیتونم :(((((((((((

بپرس ؟
کلید شیفت رو میگیری بهد کلیدای حروف رو میزنی من دقیق نمیدونم کدوم چیه یکی یکی امتحان کن
آخی نازی تو ببین دو تا کار میتونی بکنی رو اون لینک آهنگی که میخوای دانلود کنی کلیک راست کن بعد save target az... رو میزنی یا بزار با همون مدیا پلیر که باز شد آهنگ که کامل لود شد رو نوار عنوان مدیا پلیر از گذینه file گذینه save az رو بزن

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

به نام خدا
سلامممممممم
خوفیییییییییییییییییییی؟
بینم اینجا بدون من چه خبره؟:دی
شرمنده دیگه سرم خیلی شلوغ بود اصلا وقت نکردم بیام:دی
یعنی خونه نبودم.....
اول بزار جواب کامنت های قبلی رو بخونم میام:دی

سیلااااااااااااام
چطوری ؟؟
خوبم ممنون
اینجا دعوا شده یه قتلم صورت گرفته (خنده)
گفتم نیومدی نت
کجا بیدیییییییییییی؟
برو عزیزم بخونو بیااااااااااااا

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

خوب موشی جوون آپ می کنم ولی کمی باید صبر کنی...:دی
آخه فعلا با خودم مشکل دارم...:گریهههههههههههه
بزار همه چیز که درست شد چشم آپ می کنم:دی
.......................................................
واستا بینم کی می خواد کی و بخوره:تعجب
مسئله جنایی شدااااااااااااااا:دی
ای یکی به دادم برسه.........:دی

آفرییییییییییییین (تشوییییق)سووووووووووت
آخی چرا منم با خودم خیلی مشکل دارم یعنی الان
خوب بیا درد دل کن مشکلتو حل کنیم
.............................................
بنفشه میخواد منو موشلت کنه بعد مرجانیو نگینیو همشون بیان منو بخورن (گریههههههههههه)
آره بیا به دادم برس الانه که منو خوردن رفته
خودم به دادت میرسم نترس هیشکی زور منو نداره (عینک)

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

من شوخی نکردم تازشم ما مثل شما ها خسیس نیستیم:دی(چه ربطی داشت) :خندههههههههه
من که میام دوباره اونجااااااااااااا
بیین دارم شک می کنم نکنه توئم الیاسی:خندهههههههه
بچه جوون تو با کسی طرفی که شیطون پیشش لنگ می ندازه:خندهههههههههه
خوب معلومه اگه من کامنت نزارم که کسی تو رو تحویل نمیگیره:دی(چه از خود راضی):خندهههههههههه

ااااا اینجوریهههههههه اصلا تو خسیسی (زبون)
بیا ما که بخیل نیستیم (خندههههههههه) بیا اومدی اصفهان برو خونه مرجانی یه هفته بمون انقده خوشحال میشهههههههههههههه (خنده)
نه من داداششم (چشمک) الیاس به دستور من اومده (نیش)
معلومه تو خیلی خبیثی منم یه دستی زدم ببینم تو شیطانی یا نه انگار خود شیطانی (خندههههههههههه)

اره جونه تو تو نباشی اصلا حال نمیره نه دیگه کامنتا همچیو معلوم میکنه (چشمک)

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

بازم شرمنده عزیز حالا بعدا یه چیزای رو بهت میگم....
اگه می خوای مرجان و بکشی اول باید من و بکشی:دی
گیرم به خاطر این دانشگاه لعنتی....
مردم تا بهم خوابگاه دادن.....
همه روزام پره..:گریهههههههههه
اصلا نمی تونم بر گردم خونه:گریههههههههههههه
تو می خوای من و بکشی:دی

آفرین بدو بیا بگو
خیالی نیست جفتتونا با هم میکشم (غششششششش)
ااااااا پس تو هم دانشجو شدی به افتخارش
کدوم دانشگاه ؟؟
خوب میگفتی من فرستادمت بهت زودی میدادن
آخی مث من همش پره لامصب (خندههههههههه)
چرا یعنی انقد سرت شلوغه ببین یکی دو ماه اول اینطوریه بعد باید شبا بشینی تو خوابگاه از بیکاری گریه کنی
نه دیگه گناه داری مگه من مظلوم کشم تو خودت کلی طفلکی هستی من کجا بکشمت

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 02:18 ب.ظ

چه جالب دو نقطه ی مخالف هم:دی
اوهوووووووووووووووووووووووووووووووو
می زنم شل و پلت می کنم موشی ها به من میگی هواست و جمع کن:دی
مثلا اگه جمع نکنم چی میشه:دی
نیشمم یسته نمیشه این خدایی همیشه بازه:دی

کی منو تو آهان یعنی من مهربونم تو خبیثی نه :دی
یووووووهووووووووووووو هووووووووااااارووووووووو (شمشیرمو داری)عینک
دهه تو که بچه خوبی بودی یهو جنی شدی :دی خوب واس خاطر خودت گفتم (خنده)
هیچی من هواسمو جم میکنم (خندهههههه)
ببین اون نیشتو بهت تخفیف میدم نمیخواد ببندیش بزار باز بمونه من از آدمای خنده رو خوشم میاد :دی قلب

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

می بینم که داری نظر تائید می کنی کله پوک:دی
موشی جوون بخونم می کامنتم...
یعنی شب میام مفصل می نویسم...
تازه رسیدم خونه کمی تا قسمتی خوابم میاد:دی
آخه می خوام بیام از اون شعرای خوشکل بزارم:خندهههههههههه
پس فعلاااااااااااااااااااا:دی:قلب
به عبارتی چند ساعت Wait!

ما اینیم دیگه بی مغز :دی
باش برو بیا منم الان دیگه باید برم تازه از اون دنیا اومدم اگه بشه امشب حتما آپ میکنم
آخی نازی برو بخواب واسه همیشه (خنده)
جونه من بیا بزار من کشته مرده شعرای بی سرو تح توام (غششششششش)
قربونت :دی قلب

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

ای داد بیداااااااااااااااااااااااااد

پس تو یک روحی؟

نه نه تو شیطونی؟

واااااااااااااااااااااااااااااای...این الیاسه....خدای من.

چیه چته هوار میکشی :دی بابام الان میاد پوستتو میکنه وایسا :دی

پس چی فک کردی

نه نه نه من شیطون ترم (نیش)

یواش چیچیو الیاسه منو روح خبیث جون هممون رو هم دوتایی یه گروهیم

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

:دی تازشم موشی :دی قالب نو مبارک


:دی تازه ترشم موشی.....نه بابا چه خبری؟


موش موشی....ایمیلت رو بده تا عضوت کنم اسیسم

به مرگ خودم تو یه چیزیت هست
چرا امروز همه جا چرتوپرت میگی تو !!(خنده)
کدوم قالب من که قالبم همین بود جل الخالق
همون جنی شدی تو باز بیا بگو نشودم :دی

راستشو بگو (چشمک)اصلا بیا در گوشم بگو

راستی اومدم وبت کامنت نوشتم اینهوا یهو پر همش پرید منم از لجم دیس شدم رفتم :دی

جونه من ایول میدونی من چقدر درخواست عضویت دادم به تو خیلی لوسی(زبون)
ایمیلم همین تو لینکای روزانم هست
aghamushe@yahoo.com

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:38 ب.ظ

موشی اصاب مصابم قاطیه میزنم بلاگت رو له میکنما

چته تو باز چرا پاچه میگیری (غشششششششششششش)
چی شده عسیسم چرا اعصاب نداری
دلت میاد وبلاگ منو له کنی

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 13 مهر 1386 ساعت 03:55 ب.ظ

آره...چرا دلم نیاد؟
میاد خوبم میاد

خیلی خبیثی تو زبون
بی خود بیخود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد