!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

من رفتم اون دنیااااا

دلم بد جور برای خودم تنگ است

دلم از دست من پوسید و من تنها نگاهش کرد همین

این سنگینی زبانم را به چه تعبیر کنم؟

به مهربانی‌های تو که سرشارم میکند

و بی‌نیاز از کلمه

یا نامهربانیهای دنیا که تهی میکندم از هر چه کلمه است؟

...........................

سلام سلام خوبین ؟؟ ای منم بد نیستم بهترم الان (زبون)

دور از جونتون انقد از مردن حرف زدیم نزدیک بود برم اون دنیا آقا خودا بد نده بهتون صبحی یگ دل دردی گرفتم از اون دل دردا همچین انگار یکی تو دلم رخت میشست بد جو دیگه داشتم از حال میرفتم که دایی جون از راه رسید بردم بیمارستان خدا روز بد نده گیر یه خانوم دکتر افتادم هی سوال میکرد نیشاشم باز کرده بود که یعنی من مهربونم گفتم خانوم دکتر یه دوتا آمپول بنویس بزنم دردم خوب بشه بعد سر فرصت میام با هم گپ میزنیم (زبووووون) آخ خدا نصیب گرگ بیابون نکنه توتا آمپول زدم یکی تو دستم یکی تو پام (آقا زدا .چشمک.)بی شعور این تو رگیه که تو دستم زد فرتی خالی کرد الان دستم همچین درد میکنه دست راستم  خوب بسه یعنی اومدم واسه شب قدر آپ کنماااااا (اگه من مردم همتونا میام میکشم ..غششششششششش)

قدر، شب مقدرات 

ترجمه سوره قدر: ما این قرآن عظیم الشان را (که رحمت واسع و حکمت جامع است) در شب قدر نازل کردیم و چه تو را به عظمت این شب قدر آگاه تواند کرد، شب قدر (به مقام و مرتبه) از هزار ماه بهتر و بالاتر است در این شب فرشتگان و روح (جبرئیل) به اذن خدا (بر مقام ولایت نبى و امام عصر (عج) از هر فرمان (و دستور الهى و سرنوشت مقدرات خلق را) نازل مى گردانند، این شب، رحمت و سلامت و تهنیت است تا صبحگاه.

 

¤¤ شب قدر

 ¤¤ اعمال شب قدر

التماس دعا منو تو این شبای عزیز یادتون نره واسم دعا کنید عجیب نیاز دارم منم همتونا دعا میکنم شاید این دو سه روزه رو نتونم شبا بیام نت آخه میرم مسجد .

چقدر دلم برای خودم تنگ شده بود

برای خود خودم

چقدر دور شده بودم از تنم/ از روحم از حسم

روحم چقدر خودش را برایم لوس کرد از دیدن این همه توجه بعد سالها

 دکلمه آقاسی

نظرات 45 + ارسال نظر
بیتا یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام آقا موشه خدا بد نده...میگم آدرس بده بیایم عیادتت :دیییی
حالا خوبی؟ الان زنده ای؟ اگه چیز شد بگو بیایم حلوا بخوریم آخه من عاشق حلوام.. البته منظور بدی نداشتم .. دیگه بالاخره اتفاقه دیگه ...
شوخی کردم حالا جدی جدی چیز نشی.. موفق باشی و خدانگهدار

سلام بیتا باتا
حالا که بد داده کاریش میشه کرد !!!!!!!!
قربونت برم بیا آدرسمو میخوای بیا تو آسمون پیشه فرشتها :دی
آره خوبم ! نه الان مردم روحم سرگردونه بپا نیام بخورمت (غششششششششش)
اصلا تو خجالت نمیکشی دست خالی میای عیادت من !!!!!
تو غلط کردی عاشق حلوایی من خودم حلوات میکنم من تا حلوای شماهارو نخورم نمیمیرم :ددددددددیییییییی
قربونه آقا التماس دعا

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:24 ب.ظ

هر کی واسه من دعا نکنه خره

من که دعا کردم کیبود دعا نکرد (سووووووووت)

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:27 ب.ظ

کوفت
میگم قالب عوض کردی بگو چشم...حرف هم نزن

سیس بچه

دهه
تو باز پیدات شد :دی
نکنه تو خواب تابستونی بودی حالا قالب منو دیدی یا نکنه خواب زمستونیت میاد غار پیدا نکردی (غشششششششششش)
د چرا بچرو میزنی خوب باشه
باشه حرف نزدم
خوب حرف نزدم من
خوب باشه چته من که هیچی نگفتم
خندههههههههههه

نسی جون(ناراحت) یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

به نام خدا
سلام.........
خوفیییییییییییی؟:گریهههههههههههههههه
من اصلا خوب نیستم:گریهههههههههههههههههه
دیگه دارم دیوونه میشم:گریههههههههههههههههههه
نمی دونم شاید باید تحمل کنم...:گریههههههههه
بیخیاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

سلااااااام گرییهههههههههههههه
خوبم اشششششششششک
چرااا ؟؟
بمیری خوب چرا ؟؟
میگم چیزه نکنه عاشق شدی (چشمک)
راستشو بگووووووووو
بیخی خیییییی

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:49 ب.ظ

به نام خدا
سیلام...خوفییییی؟
الان یه چهره ی دیگه دارم:دی
بزار جواب قبلی ها رو بدم:دی
.......................................
چی چی شده؟
کی کی و کشته....
بگو بینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی یالا اعتراف کن:دی
بدووووووووووووووووووووووووووووو

سیلام سیلام
بچه تو چندتا چهره داری رو شیطانو کم کردیاااااااا
ببین من عمرا گوله تورو بخورمااااااااا فچ نکنی مث رز خرم :دی
من همرو کشتم
به جانه تو همشونو کشتم
دهه حال ندارم مریضم خیر سرم کجا بدو ام

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:53 ب.ظ

من مشکلم و به تو یکی نمیگم....
مثلا من تشنه به خونتماااااااااااااا
حالا بیام بگم مشکلم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگم کله پوکی میگی نه:خندههههههههههههه
سره فرصت تو گوشت بهت میگم چی شده...
البته هواست و به گوشت بده:خندهههههههههههههههههههه
ولی من زوره تو رو دارم:دی
هم چین بزنمت زمین که استخونات بکشنه:خندههههههه
بنفشه و نمی شناسم ولی مرجان مجازه هر کاری انجام بده:دی
بعدشم کافیه یکم اینورت و نگاه کنی من و میبینی که دارم بیشتر غرقت می کنم تا نجاتت بدم:خندهههههههه

به درک :دی
جانه من تورو کی فرستاده ؟؟؟
غصه نخور اینجا اولش همه تشنه به خونه منن
من اصلا قاتلامو بیشتر از دوستام دوست دارم
بی مغز دارم گولت میزنم بگی (خنده)
آفرین
باش قول میدم از اون یکی در کنم باش :دی
فچ نکنم زور منو داشته باشی (نیش) ببین همچین پرتت میکنم تو دلفال
اوووووووو نزنی خوشحال شی اصلا دستو پاهاتو میگیرم همچین لهت میکنم تا بمیری :دی
مرجانی که از اول مجاز بود
ولی تو غیر مجازی مغزم ارور میده :دی
نه دیگه غرق بشم تورو هم با خودم میبرم تو هم غرق میشی خندهههههههههههه

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

بچه جوون مطمئن باش مرجان خوشحال میشه(اخر اعتماد بنفس):خندههههههههههههه
راستی داداشه الیاسی:دی
جوونه نسی راست گفتییییییییییییی؟:دی
ولی من ۵۰ میلبون تراور ندارماااااااااااااااااا:دی:خندهههههههههه
من شیطانم:تعجب
یا خداااااااااااااااااااااااااااااا
چه حرفااااااااااااااااااااا
چه چیزااااااااااااااااااااااا:دی

آره کلی ذوق میکنه من هفته ای یه مهمون براش دعوت میکنم :دی
آرررررره به کسی نگیااااااااااا
خوب گل من بیا فرار کنیم خندههههههههههههه
توری نیست دسته چک باباتو بیار کافیه (غششششششششششش)
نه دیگه تو این دختره رزی الان دارم گولت میزنم (خنده)
چه نقلااااااااا
به به چه هواییییییییییی
چه دمبی چه پرو بالیییییییییییییی
:دی

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

ببین باید سره فرصت بگم الان نمیشه....
باید یه رومان واست بنویسم....:دی
من الان یک سالی هست دانشجوئم ولی خوب به خاطر خر بازیام مرخصی گرفته بودم...:گریههههههههه
من داشنگاه آزاد دزفول می خونم:دی
خانم مهندسم مثلا(زیاد جدی نگیر):خندههههههههههه
ولی من با پارتی بازی گیر آوردم:دی
می دونی بدبختی همه ی روزام پره.... وقت نمی کنم بیام اهواز:گریههههههههههههههه
ولی من بر می گردم یه جوراییی:دی

منتظرم
چرا مرخصی !!!! اونم سال اول
اوکی
اون که مسلمه خانوم مهندسی (چشمک)
گفتی من فرستادمت همون بهت دادن :دی
حالا نگفتی چی میخونی
مگه هر روز پا میشی میای خونه بابا هفته ای یک بار بیا خونه مگه کلاسات سه روز در هفته نیست ؟؟؟
اونجا نت در دسترست نیست مگه ؟؟!!
فرار نکنی یه موقه (چشمک)

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 10:06 ب.ظ

ای بابا همه دنیا که میگن من بدم توئم رو بقیه:؛ریهههههههه
من همیشه همین جوریم اول خوبم بعد میگریم قاطی می کنم:خندهههههههههههه
مشخصه بسته نمیشه:دی
دلم به همین خنده های الکی خودم خوشه:گریههههههههههه

ببین غصه نخور منم خیلی بدم :دی
تا خوبم خیلی مهربونو خوبم ولی اعصابم بریزه به هم دیگه کسی جرات نداره نیگام کنه (غششششششش)
نه دیگه بزار باز باشه گفتم که خوشم میاد
دهه تو که همش گریه میکنی نمیگی چته !!!!!!!!!!

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 10:07 ب.ظ

خدایی این و خوب اومدی بی مغز:خندهههههههه
توئم فهمیدی من بی مغزم:خندههههههههههههه
بزار این دفعه یه شعری بزارم که بسوزی:خندهههههههه
.............................................
حالا برم واسه پست جدید:دی:قلب

فهمیدنش سخت نبود (خنده)
شوخی کردم بابا از من بیمغز تر نداریم
بابا وبم خیس شد چقد گریه میکنی تو
کو شعر بدو بزار
آفرین بدوووووووو

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 10:10 ب.ظ

موشی جوون تو چته دیگه؟:گریههههههههههه
تو رو خدا واسه منم دعا کن........
منم دعا می کنم...........
:گریهههههههههههههههههههههههههههه
آخی دلم خنک شد....
بلکه این جوری یکم اذیت بشی:دی
الان چه طوری......؟
بهتری موتوری.....؟
با نامزدت چه طوری........؟؟؟؟:خندهههههههههههههههه

من الان که دارم کامنت جواب میدم چیزیم نیست خوبم
ولی اعصاب مصاب ندارم
حتما دعا میکنم
آفرین تو خیلی دعا کن
کوفتو گریه یه بار دیگه گریه کنی میزنم لهت میکنم من که بلت نیستم نازتو بکشم گریه نکنی فقط دعوات میکنم (خنده)
خوب خدارو شکر دلت خنک شد
من هیچ جور اذیت نمیشم گفته باشم
واسم هیچی مهم نیست :دی
بهترم
موتورم خودتی (زبووووون)
دهه نیومده واسم نامزدم پیدا کردی (خنده) نامزدم کجا بود ننه (خنده)

نسی جوون یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 10:12 ب.ظ

موشی برم تا نزدم زیره گریه و گفتن چرت و پرت....
کله پوک دعا کن.........
ان شاالله هم که خوب بشی زودی...........
:قلب
یا حق!

بچه من که نفهمیدم تو چته همش علامت سوال گذاشتی رفتی خوب بیا خوشکل بگو چه مرگته !!!!!!!!!
من به شنیدن چرتو پرت عادت دارم (غششششش)
اصلا من خوده چرتو پرتم
ممنون تو هم ان شاا... خوب بشی
قربونت
یا حق

نگین دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونم
این چه عنوانیه گذاشتییییییییی
یعنی چی من رفتم اون دنیااااااااااااا
هااااااااااااااااا (عصبانی)
الان خوبی؟
دلت خوب شد؟
دلیلش چی بود؟دکتره نگفت؟
آمپول تو رگ خوبه...من اصلا نه میترسم نه دردم میاد امااااااااااا آمپول تو پا نههههههههههههه
از بچگی میترسیدم
نمیدونم چرااااا
مریض که میشم حاضرم بمیرم ولی امپول تو پام نزنننننننننننننن (نیش)
موشی به خودت بسکه فشار میاری
اون روح خبیثه بهش بر خورد زد به دلت (نیش)
حالا مواظب خودت باش
اگه خدا بخواد امشب یا فردا صبح آپ میکنم...البته اگه خدا بخواد...توجه کن...اگه خدا بخواد (نیش)
ملتمسه دعاییم

سلام نگین جونی جونوم
چشه ؟؟!!
خوب نزدی بود برم دیگه !!!
ببین شتریه که همه رو میخوره (خنده)
نگین من دیروز همش تا امروز صبح مریض بودم عجیب الان مث گچ شدم
ای بد نیستم
دلم سلام میرسونه میگه خوبم فعلا (خنده)
چرا خانوم دکتره گفت عسیسم ماله اعصابته وقتی سگ میشی دلت درد میگیره بهتره یا نه تو غلط میکنی روزه بگیری (غششششششششش) فک کنم زده بود به سرش خل بود دکتره (خنده)
واسه من فرقی نداره ولی خوب حاضرم 2تا تو دستم بزنه ولی تو پام نزنه
ولی این بی ادب تو رگی که باید کم کمش 5 دقیقه آروم آروم تزریق کنه تو 5 ثانیه همشو خالی کرد فک کنم نیگا به رگای گندم کرد تا امروز دستم کلی درد میکرد
نگین
ایشاا... یه روز رفتی دکتر خدایی نکرده . یه آمپول بزنه تو پات (غششششششششش)
نازی نازی اونوخ که داری از درد میمیری داد میزنی حاضر میشی دوتا تو پات بزنن (نیش)
نمیدونم این دل دردم یهو میاد هر یه دوماه یک بار
خاک بر سر این روح خبیثه (زبون)
باش چون تو گفتیااااااا
پس برو زود آپ کن الان که ظهره تو آپ نکردی

اقلیما دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
خوبی؟
یهنی خودا می خواسته تو این ماه رمضونی یه حالی به بنده های وبلاگ نویسش بده که داییتون نذاشت.
یوخده دلت واسه خودت بسوزه.(بابا تحویل!!)
فعلا بای تا های

سلام
خوبم میسی تو چطوری ؟؟
آرررررررره دیگه قرار بود همتون یتیم بشین دیگه خدا دلش رحم اومد
غشششششششششش
دهه پس فچ کردی دلم واسه شماها میسوزه
واسه خودم چرا بسوزه !!!!!!!!!!!!!!!
قربونت بابایییییی

یوسف دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

نماز روزه هات قبول و التماس دعا! :)

سلام از شما هم قبول محتاجیم به دعا

شهرزاد دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام موشی جون:
عزیز کجایی حالا که ما باهات کار داریم تو نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اومدی خبرم کن
التماس دعا....

سلام عزیز همین جا نیگا منو نمیبینی :دی
گرفتااااااااار بودم
باش
حتما محتاجیم به دعا

سروناز دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام موشی خوبی خوشی سلامتی
تو اینا رو واسه شب قدر نوشتی؟؟؟؟؟؟
ناقلا اخرش رفتی پیش خانو دکتره
راستی گپ زدین اخرش یا نه
چی گفتین؟؟؟؟؟
زود باش بگوووووووووووووووووووووووو
اینم ایدیمه

سلام سرونازجون خوبم تو چطوری
خندهههه نه اون آخراشو نوشتم !!!
آخه تو ارژانس دکتر آقا نبود اون موقه مجبور شدم جونه تو :دی
نه دیگه اون موقه فرار کردم
جانه موشی من دردم ساکت شد دیگه خانوم دکترو اصلا یادم رفت تنها چیز که یادم بود اینکه بیام خونه :دی
هیچیییییییییییییییی (خصوصی بید)غشششششششششششش
اوکی

نسی جوون سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

به نام خدا
سلام موشی جوون....خوفییییییی یا بهتری....؟
ای بابا دلم می خواد گریه کنم مگه تو فضولی؟
من دختره هزار چهره ام:خندهههههههههههههههههه
آره حالا ببین چه جوری خرت می کنم بعدشم یه سواری توپ ازت میگیرم:دی
میگن کسایی که مریضن بدون زودی خوب میشن دکتر پژوهان گفته:خندهههههههههههههههههههههههههه
اوهووووووووووووووووووووووو تو می خوام من و له کنی:خندهههههههههههه
ریز میبینمت بچه جوون...:دی
یه مغزی نشونت بدم کله پ.ک که دیگه زر نزنی الکی:دی
من با تو هیجا نمیام بابام اجازه نمیده:دی
خره کجا بریم حالاااااااااااااااااااااااااا؟
من اگه مثل رز بودم که خودم و خفه کرده بودم:خندههههههههه
پرو بالت و قیچی می کنم:دی
من خیره سرم کامپیوتر می خونم....
۶ روز هفته رو کلاس گذاشتن واسمون...:گریههههههههه
چرا عزیز تو خوده دانشگاه کافی نت هست:دی
من که خواکمه فرار کردن...:دی اونم حالا که تو رو پیدا کردم خره:خندهههههههههههههه( چه پروئم):دی
باز که خودت و با من مقایسه کردی.... حالا که تو بدی من خوبم:دی
پس توئم به عبارتی پاچه میگیری دیگه:دی (عین خودمی):خندههههههههههههههه
دلم می خواد وبه خودمه گریه می کنم تا چشم حسود بترکه.....:دی
اوهو چه خطرناک... ترسیدم... این اعصابه توئه:خندههههههههه
آخرش تو من و مثل گوشت چرخکرده می کنی:خندههههههههههه
راستی من برم آپ کنم دیگه...:دی
فعلان..........
یا حق:قلب

سلا سلام نسی جوون
خوب تر ترم الان
اوهو خوب گریه کن اصلا من از دخترایی که هی گریه میکنن بدم میاد (زبون)
نکنه این شیطانه پارسالی :دییییییییییی
کی تو غششششششش عمرا من خر تو بشم من عمریه همرو خر میکنم حالا خر تو بشم
دکتر پژوهان گفته دیگه بهش اعتباری نیست :دی
اوووووووووووم بزار فکر کنم یوخده ........... آره میخوام لهت کنم :دی
فلفل نبین چه ریزه درشتاشو سوا کن :دی
اوهو باز تو بی ادب شدی خره
خره بیا بیا گوله منو بخور غششششششش
فرار میکنیم با هم :دی
میریم بهشت خوبه یا شایدم جینم
معلوم نیست شاید گوله منو خوردی مث رز شدی :دی
ایول منم کامپیوتریسمم
آره خررررررررره فرار کن برو منم بعدا میام جونه تو
پرو بودی غششششش
ای همچین بابا خوب بچه خوب مثثثثثثثبت
نه مثل تو که نه من همش پاچه میگیرم دیگه کل کلی نمیکنم :دی
اون که آره وب خودته واس خاطر خودت گفتم
نه دستمو ببین این اعصاب منه (خندههههههههههههه)
پوستتو میکنم صب کن
آفرین
قربونت برم
بابای

نگین سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلااااامممممم موشی جونم
خوبیییی؟
دلت خوب شد؟
چه خبر؟
دستم خوب شد..ولی اون لحظه خیلی درد گرفت (نیش)
شخصه خاصی دمه در نبود...شیرین بود...
شیرین رو که میشناسی؟فچ کنم همه توا ینترنت دیگه شیرین رو شناختن (خنده)
میگم حاج آقا قتوحیم بد نیست حالا...ولی نه....
اون نه...
تازشم زن و بچه داره...
اصلا زنش به کنار...
من اصلا با جلال نمیتونم بسازم...بچه سر به راهی نیست...
۴ روز دیگه روش تو روم باز میشه...نچچچ
نمیشه...
(غششششش)
خندهههههههههه
چرت و پرت دسته اول تر از این میخواستی؟
بازم ممنون از لطفت گلممممم

سلام سلام نگین جونی
میسییییی
آره خوب شد درد میگیره بعد فرتی خوب میشه
سلامتی خبرا پیش شماس
خوب خدارو شکر که چیزیش نشده
نه نمیشناسمش !!!
چرا بله رو بگو تا تنو داغه :دی البته بگم دیگه هیچی ندارها هستی جون همچیشو بالا کشید (خندههههههههههه)
طلاقش داد رفت اون جلالم که میگیرنش به جرم قتل میکشنش
پس همچی قبوله راه بازه واسه تو حالا میرم حرفاتو باهاش میزنم
خندههههههههههههههههههه
قرررربونت برم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 04:58 ب.ظ

الکی همینطوری عشقم شید :دیییییییییییی

مگه دستم به تو یکی نرسه گیساتو میکنم تو خجالت نمیکشی هی رنگ عوض میکنی (زبووووووووون)

نیلوفر سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 05:15 ب.ظ

ای بابا موشی رو به موتی که!!!
دعاهات قبول..منو یادت نره دعا کنیا اوکی؟

ای از کجا برات بگم خواهر الان خوابیدم رو به قبله
کلی دعات کردم جونه خودم

مهسا چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://sabzm1250.blogfa.com/


سلام اقا موشه
حتما برای سحری یک قالب پنیر با کلی گردو خورده بودی
امیدوارم زودی خوب شی

سلام سلام
ده آره همینایی که گفتی خوردم (خنده)
ممنون مرسی

شهرزاد چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام موشی جون:
عزیز همون اولیه قلب قلبیه....
که اول گفتم رنگاش خیلی ملیحههههههههه!!!
قربونت
التماس دعا..........

آره خیلی خوبه در اولین فرصت برات درست میکنم
محتاجیم به دعا

الهام چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 07:07 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

بابا التماس دعاااااااااااااااااااااا.............................از نوشتننت خوشم اومد....می یای تبادل لینک؟؟؟

بابا محتاجیم به دعااااااااااااااااااااا
ممنون لطف دارین شما
خوشحال میشم
باش

نگین پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکم
خوبی؟
چرا نمیای؟
من منتظرم؟
نکنه دلت باز درد گرفته؟
حالا نیگا تو منو تنها گذاشتی !!
بیاااااااااااااااا

سلام سلام نگینی
چطوری ؟؟
خوبم مرسی
یوخده سرم شلوغ بید دیگه نشد بیام
نه دلم درد نگرفت دلم سوخت :دی
نه دیگه من دلیل دارم تو هویجوری غیب میشی :دی
اومدمممممممممم

دردونه پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 02:48 ب.ظ http://ghesseyehoboot.persianblog.ir

سلام آقا موشه ! احوال شما؟ نمیدونم این اولین کامنتیه که برات میذارم یا قبل این هم گذاشتم !چون تا حالا زیاد که خب نه چرا دروغ بگم یه چند باری سر زدم ولی از کامنت گذاشتن طفره رفتم ! خلاصه امروز سعادت شد براتون کامنت بذارم حالا که با روحت یکی شدی موقع دعا واسه همه روحای مرده ،ما رو هم فراموش نکن ! موشی جون من یه سوال داشتم که به پیشنهاد نیلو جونم مزاحمت شدم ! حالا اگه براتون زحمتی نیست و تونستین جوابمو بده میام دوباره همینجا میخونم میخواستم ببینم من چطوری میتونم آمار وبلاگمو از روی صفحه اصلی بردارم تا فقط تو صفحه مدیریتم بمونه؟ ممنون میشم اگه جوابمو بدی ! منتظرم ! مخلصیم ! التماس دعا

سلام دردونه چطوری ؟؟ خوبم مرسی نه فک نکنم کامنت گذاشته باشی چیدونم !! پس اینورا میای یواشکی :دی
حتما دعات میکنم اختیار دارین والا من تا حالا با پرشین بلاگ کار نردم منظورت اینکه از رو صفحه برداری ؟؟ باید بری تو قسمت ویرایش قالب اون قسمت کد که ماله آمار وبلاگه رو برداری فقط مواظب باش اشتباهی کد دیگه ای رو پاک نکنی که واست مشکل پیش بیاد
قربونت خواهش میکنم

بیتا پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام آقا موشه.. ببین من آپیدم.. اگه زنده ای بیا بهم سر بزن اگه هم مردی که هیچی من خودم باید بیام بهت سر بزنم.. در ضمن درست آدرس بده .. من که آدرس روحت رو نخواستم اونجا که حلوا نمی دن!! در ضمن آدرس روحت رو هم اشتباه دادی.. اینو دیگه کجای دلم جا بدم؟؟ مطمئنی می ری بهشت؟؟ :دییییی
دیگه همین..فعلا بای بای

سلام بیتا چی چطوری خوفی کم پیدایی نه دیگه الان هستم در خدمتدون ممنون ایشالا مردن همتون جبران میکنم :دی
آدرسما میخوای ببین الان من تو قلب تو ام :دی
پس چی میرم تو قلب بهشت حالا شایدم جهنم حالا زیاد مهم نیست :دی
میام حتما

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 13 مهر 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

موشی چرا عضو نشدی؟

حالا بیام بهت مرگ موش بدم؟

عضو شدم ممنون سارا جون
دستت درد نکنه
خیلی باحالیییییییییییی
سر فرصت آپ میکنم

بنفشه جمعه 13 مهر 1386 ساعت 06:07 ب.ظ

به سلامتی میبینم تو که از من داغون تری
رو به قبله بخوابیم؟

قبله رو هم به ما نمیدن بابا

سلام بنفشکی جونه خودم
ای بدک نیستم یهنی اولش بد بودم نمیدونم الان خوبم بدم دارم بهتر میشم خوب بودم بهتر شدم !!!!
نه دیگه قبله ماله خودمونه کسی نمیتونه ازمون بگیری

نیلوفر شنبه 14 مهر 1386 ساعت 06:47 ب.ظ

موشییییییییییییییییییییییی...مُردی انشالله؟ :))))))

الفاتحه
من تا تورو نکشم نمیمیرم میگی نه نیگا کن کن :دی
همین دورو برا بودم

نگین یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
موشی کجایی؟
چرا نمیای؟
دلم برات تنگولیده
موشیییییییییییییییییییییی
سالمی؟
بابا نگرانیم
بیا دیگه
اینجا نیستی کل کل کنیم سوت و کوره
موشی جون...بیا یه خبری از خودت بده لااقل

سلان نگین جووووونم
شرمنده عزیزم
اومدم
دلم برات خیلی تنگ شده بود باور کن !!
جوووووووووونم
آره عزیزم معذرت نتونستم خبر بدم قرار نبود بیشتر از دو روز طول بکشه حالا مفصل میگم
قربونت برم نگران من شدی
بووووس
قربون آبجی گلم برم
آره منم خیلی ناراحت بودم نتونستم بیام
چشششششششم
بمیری موشی

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 03:19 ب.ظ

موش موش مووووووووووووووووووووووش


جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

کوفت :دی
الان یعنی ترسیدی از من جیغ کشیدی (اعتماد به نفس)
ببین من این چند سالی که تو حوالی جیکوولانداسکا تو تبعید بودم همه ازم میترسیدن جونه تو
غششششششششش

بهار یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام. بار اولمه که اومدم دیدنتون.
خدا این ماه و این شبا رو ازمون نگیره.
راستی اون بچه ای که گذاشتین اون گوشه خیلی شبیه بچه گیهای منه. برام جالب بود.
التماس دعا.

سلام خوش اومدی عزیز
ممنون التماس دعا
راس میگی پس خیلی ناز بودی بوس
خوشحالم
بازم بیا این طرفا
قربونت برم حتما

مرجان دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام موش موشک :)

شب قدر دیگه خیلی وقته تموم شده ازش گذشته ... یللی تللی میکنی وقت نمیکنی بیای نت ، از ماه رمضون و شب قدر مایه نذار ((= غشمولک

الفراررررررررررررررررررررررررررررر

سلام
من تورو میشناسم آیا ؟؟؟
ماشاا... انقد منو تحویل میگیری که یه لحظه هم یادم نمیری (زبون)
تو از اون موقه که وبتو حذف کردی دباره ساختی نیم کره معرفتت از بین رفته بیا یه نوبت برات بگیرم دکتر پژوهان از خودمونه عملت کنه لااقل یه جو معرفت بیاد تو کلت :)
اِاِاِاِاِاِاِاِ میدونم (زبون)
یللی تللی تو کی میدونی اصلا نمیدونم چی هست :دی
چه کنیم دیگه (چشمک)
ببین فرارم نکنی عمرا بیام دنبالت نیست قهرم باهات
زبووووووووووووون

نگین سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

:)

:))))))))))))))

نگین سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

(ناراحت)
(زبون)

بیخود چی چیو ناراحتی مگه موشی مرده نمیزارم
نیش
نیگا منو

شهرزاد سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام موشیییییییییی:
موشی خیلی از دستت ناراحتم....
معلوم هست تو کجایییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بی معرفتی.....
نمیگی که ما نگران میشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لوسسسسسسسسسس

سلام شهرزاد جووون
چرا آخه ه ه ه ه میدونم معذرت
به جانه خودم نتونستم بیام
جونه تو بی معرفت نبودم شدم (خنده)
شرمنده به خدا خودم کلی ناراحت شدم
ممنون نگرانم شدی
قربون شما دوستای گلم
زبووووووووون
اینو همه میدونن :دییی

نسی جوون سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

به نام خدا
سیلاممممممممممم
خوفیییییییییییییییییی؟؟
موشی جوون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من سرم خیلی شلوغه و دسترسی به نت ندارم تو کجا غیبت زده...
فنا شدی:خنده
منتظرماااااااااااااا:قلب
من آپ کردم تو نیستیی:گریههههههههههههههههههه

سلام سیلااااام
خوبم مرسی تو چطوری نسی خانوووم
همین جا گلم یوخده سرم شلوغ بید نتونستم بیام
دهه پس تو هم نبودی همش گفتم الان داری فوش میدی (خنده)
آره دیییییییوونه
الان میام پیشت ، پیش خود خودت خره (غشششششششششششششش)
معذرت انقد دیر اومدم الان میام بهت سر میزنم
شرمنده عزیز

نسی جوون سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

موشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:گریههههههههههههههههههههههههههه
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:جییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

سلاااااام نسی جون
جونمممممممممممممممممممممممممم
چرا گریههههههههه ؟ گریه نکن عسیسم
همین جا معذرت دیر اومدم
جییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغ
دهه جیغ نزن بابام خوابه :دیییی

شیم چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://shym.blogsky.com

خاک تو سرت باز تو بی جنبه بازی در اوردی فچ کردی واقعا رفتی اون دنیا :دییی

یا نکنه هنو تو فازه احیایی؟؟!! باباااااااااااااااااااااا

جمع کن بند و بساصتت رو بیا ملت حلواتم پخش کردن (غشششششششش)

الیک سلام بی ادب (زبون)
تو باز پیدات شد :دی
خاک تو سر خودت بیام بکشمت بچه تو خجالت نمیکشی هی میری میای (غشششششششش)
خدا نکشتت
آره تو فاز احیام میخوام تو نقش فرشته بیام گولت بزنم (چشمک)
کدوم بسات !!!!!! منظورت چی بود نه منظورت چی چی بود ؟؟؟
ببین تا همتونا نکشم نمیمیرم (زبون)
شیم دیگه چیه ببین اگه منظورت اینه جا سین شین بگی خودم خفت میکنم (اوق) ببین میخوام نقش رُز رو بدم به تو
غششششششششششششششششش

مرجان چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

موش موشی کجایی ؟ بیا دیگه ... بیا به یه بازی دعوتت کردما !

همین جاااا ایول پس حالا که بازی دعوتم کردی از سر تقصیراتت میگزرم میبخشمت
غشششششش

بیتا چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

آقا موشه بیا به دیدن که هزار نفر تو رو به بازیه وبلاگا دعوت کردن.. نیای دیگه کسی تره هم برات خورد نمی کنه هااااا تا رو دوری بیا جولون بده یه کم :دیییییی

سلام
اومدم اومدددددددممممم راس میگییییییی
بگیر منو اومدممممممممممممممممممممم

شهرزاد پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام عزیز:
بدو بیا اپممممممممممممممممم
بدو بدو
اومدیاااااااااااااااا
قربونت

سلام شهرزاد جون
اومدم عزیز یعنی الان نه بعد میام الان سرم درد میکنه
اومدمممممممم
باش
قربونت

نگین پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
کجایییییییییییی؟
چرا نمیایییییییییییییییییی؟
نکنه واقعا رفتی اون دنیا؟
موشی زود بیا خوبببببببببب

سلام نگین جونی
رفته بودم یه جای خوب اگه بهت گفتم دلت بسوزه :دی
دهه زبونتو گاز بگیر
من اون دنیا هم برم به همتون سر میزنم باز :دی
باش چون تو گفتیااااااااااا

بیتا پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

موشی کوشی؟؟ من آپم

میام حالا باش
آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد