!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

بازززززززززززی

خوب کجا بودیم آهان آقا گفته بودم میخوام یه کارایی بکنم از این الافیو بیهودگی بیام بیرون  یادتونه نشسته بودم یکی بیاد بزنه پس کلم بگه خوب بلندشو چرا همش داری حرف میزنی یه ذره هم عمل کن خلاصه هر چی انتظار کشیدیم دیدیم خیر خبری نیست نه کسی تشویقمون میکنه نه روحیه میدن نه دعوا میکنن منم که میدونین خود کفااااااااا  واسه خودم آستین بالا زدم به خودم گفتم لوتی تا قیامتم بشینی هیچکی کاری به تو نداره بوتو نبوتت یه چیه  خلاصه ونم واستو بگه که هویجوری داشتم با دوستان قدو میزدم کف شهر یهو مغزم دارانگی پیغام داد همون موقه رفتم تو یه آموزشگاه اسممو نوشتم واسه ویژوآل بیسیک خلاصه بعد یه ساعت پیچوندن مونشیه اسممو نوشتم میگفت ۱۵ ساعت کلاسا رد شده گفتم خانوم این حرفا چیه من این ویژو رو بزرگش کردم واسه ما میگی منشیه :آقا مطمئنی میتونی خودتو برسونی . من : ببینید اگه یه موقه استاد وقت نمیکنه بیاد خودم بهشون درس میدم  منشی: خلاصه اسممو نوشتم گفتم از چهار شنبه تشریف میارم خدایش کلاسه بد نیست یوخده بچه درسخون بودن جیکشون در نمیومد ولی استاده انگار باحال بید خوشمان آمد خلاصه اومدی بسپاریمشون به خدا بیایم بیرون باز دباره منشیه : آقا اگه میدونین نمیرسین نیاین بعدشم اگه میخواین بیاین از امروز باید بیای . من: دید انگار تصمیمان جدیه قرار شد بهم جزوه بده بخونم گفت اگه نمیرسین از شنبه بیاین  آخه کلاسا روزای زوجججه

خلاصه مطلب سرمون داره عجیب شلوغ میشه آخه به اسرار دوستای شفیق از امشب میریم باشششگاااااه

خو بریم سر بازززززززززززی عده ای خیییییلی زیادی از بچها نگین   بیتا  مرجان منو به یه بازیه دعوت کردن خییییییلی جیگولین

خودتو معرفی کن: من غریبه ای دیروز. آشنای امروز و فراموش شده ای فردا.پس در آشنایی

امروز مینگرم.تا در فراموشی دنیا یادم کنی! آقا موشه ۱۹ اسفند ۲۲ سالم میشه همیشه سعی کردم رو پا خودم بایستم از پسرای لوس بدم میاد اخلاقم بد نیست زودی دلم میشکنه ازم هر کاری بر بیاد واسه دوستام انجام میدم کاری که دوست داشته باشم حتما انجام میدم دنبال سرفش نیستم اهل ریسکم (درست نوشتم آیا) اشتباهاتمو نمیتونم قبول کنم حتی اگه خودم بدونم اشتباه میگم  یه ذره بعضی وقتا خیلی بد اخلاق میشم اگه احساس کنم کسی باهام لج کنه روزگارش سیاهه اونوخ باید به غلط کردن بیوفته

فصل و ماه و روزی که دوست داری:  فرقی نداره ولی بهارو تابستون رو بیشتر دوست دارم هر فصلی قشنگی خودشو داره

رنگ تو:  آبییییییییییییییییییییته

غذای مورد علاقه:  همه کوفتی میخورم دوست دارم تنوع باشه مهم نیست چی باشع غذای خاصی هم نیست که خیلی دوست داشته باشم

موسیقی مورد علاقه : اصولا همچی درهم گوش میدم ولی به آهنگو شعر خیلی اهمیت میدم قبلنا آهنگای شادمهرو خیلی دوست داشتم ولی تازگی زیاد باهاش حال نمیکنم از خانندهای قدمیم ابی رو خیلی گوش میدم اونم فقط هفشتا آهنگای قشنگشو و گوگوش همین از سیاوشو اینا هم بدم میاد

خلاصه هر چرتو پرتی بیاد تو بازار من گوش میدم

بدترین ضد حالی که خوردی : بخوام بگم خیلی طولانی میشه وقتی مدرکای کامپیوترمو با نمره ۹۸ از صد قبول شدم رد کردن مدرکام بیاد بعد دو سال که من هر ماه تو فنی حرفه ای رفتم اومد اونم با نمره هفتاد

بزرگترین فولی؟ یا قولی؟ که تاحالا دادی : زیاد به کسی قول نمیدم اگه کاریو بتونم همون موقه انجام بدم میدم قول بزرگی به کسی ندادم الا خودم به خودم قول داده بودم لیسانس کامپیوتر بگیرم ولی دست تقدیر نزاشت یه کمم تنبلی بیشتر بد شانسی

ناشیانه ترین کاری که کردی :زیادن نمیدونم کدومو بگم ولی زیاد مهم نیستن کارای کوچولو موچولو

بهترین خاطره ی زندگیت :پارسال کلاً خیلی خاطره برام مونده

 

بدترین خاطره ی زندگی : ده یازده سالگیم و امسال بد ترین خاطرات زندگیم توش بوده

شخصی هست که بخوای ملاقاتش کنی : شاید قبلا کسی بود ولی الان دیگه نمیخوام ببینمش

 

برای کی دعا میکنی : برای همه دوستام و خانوادم و یکی دیگه 

 

به کی نفرین میکنی: اهل نفرین نیستم ولی کسایی که باهام دشمنی کردنو میکنن رفیقای نامردی که تو ظاهر دوستن پشت سر بهت ضربه میزن رو نمیبخشم

اصولا دعا میکنم که طرف عقلش بیاد سر جاش

وضعیتت در ۱۰ سال آینده: چیدونم  فنا میشم شایدم روزگار دست در دست هم دادن همچی اونطور شد که بود

حرف دلت: دل هیچکسیو نشکنین چون واقعا مث من ویرون میشه فقط روزیو میخوام که برگرده دلش گیر من بشه بفهمه که اشتباه کرده اونوقته که دلم آروم میگیره و اینو بفهمه که دل شکسته رو نمیشه بند زد

دهه باز دباره من خنگ بازی در آوردم هیشکیو با بازی دعوت نکردم خوب من از همینجا مستقیما دوستایی که تا حالا بازیو انجام ندادن دعوت میکنم با بازی یوسف فاطمه اگه بیاد اینطرفا   نسی جون میلی  خواهر کوچولو  اقلیما   لیلا  شهرزاد و دوتا دوست جدید که هنوز بهشون سر نزدم (معذرت) مهسا و الهام و بهار

 نمیدونم کسیو جا گذاشتم یا نه اگه کسه دیگه ای مونده یا میخواد بنویسه بهم بگه که اسمشو بزارم هر کیم نوشت بهم بگه

اینم لینک آهنگ وبلاک

نظرات 47 + ارسال نظر
اقلیما سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام
خوبی؟
بابا ویژوال بیسیک!!
میگما دیگه یوخده نمی نویس!!!
منم آبیو دوست دارم ولی استقلالو نه!!!
بینم الان دلت شکسته؟
آخییییی!!
خوش باشی.
راستی بقیه اون پستمو نوشتم
یه سر بزنی خوچال می شم.
فعلا بای تا های

سلام عزیزم
ممنون خوبم
تو چطوری
عییییینک
یوخده هواس پرت شدم
آبی قشنگه من اصلا فتبال دوست ندارم
همچین یوخده :دی
گریهههههه
قربونت برم تو هم خوش باشی هیچ وقتم دلت نشکنه
چششم میام ولی بعد الان دارم میرم جایی میام مفصل کامنت میزارم
بازیم دعوتت کردم جرات داری ننویس :دی
حتماااااااااا
۴کریم
بابای

لیلا سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

سلام عمو موشیم خوبی منم بازی اما کسی منو دعوت نکرد منم قهر می کنم می رم دیگه بی عمو میمونم!!عمو می خواستی کسی بزنه پس کلت به من می گفتی میومدم که یواش بزنمت اینا گنده می زنن دردت میاد.بود و نبودت واسه من خیلی مهمه !!

سلااااااااااام لیلا جوون
بدو بیا تو هم بالی دهه کی گفته کسی تورو دعوت نکرده من همش یادم رفته بود هیچکیو دعوت کنم ولی تا یادم اومد گذاشتم تو هم دعوتی باید حتما بنویسی وگرنه دیگه عموت نمیشم
آره اینا بد جنسن نزاشتم بزنن خودم زدم ولی فک کنم گنده زدم سرم درد گرفته :دی
راس میگی ؟
قربوووونت برم
کجایی تو نباید بیای یه سر به عموت بزنی !!

شهرزاد سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام موشی خونننننننننن
عزیز من فقط صفحه ی سیاه میبینم!!!!:(((((((((((
موشییییییییییییییییی
گریههههههههههههههه
ممنون که منو به بازی دعوت کردی!!!!
قربونت
موشی عزیزم بیا این چایی رو بخور تا خستگیت در بره :)))
جون شهرزاد بیا ببین چشه!!!!!
باشهههههههههه
قربونت
فعلا....

سلام شهرزادی جوون
سکته نکنم از دست تو خیلیه :دی
درسته حالا یه آن عکسو باز نکرده تو باز اشکت اومد (زبون)
خواهش میشود برو بنویس فقط جرات داری بگو من بلد نیستم اونوخ خودمو خودتو خفه میکنم !!!
دمت گرم میچسبه الان چایی
جونه شهرزاد چیزیش نیست برو ببین اگه باز نکرد بیا بگو باش
قربوونت بابای

بیتا چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام..تبریک می گم بالاخره بازی رو انجام دادی.. جالب بود..
بعدش دیگه اون یاروئه کیه که می خوای برگرده منت کشی بعدش تو براش کلاس بذاری؟؟ من جای اون باشم تازه میام چهار تا فحشم بهت میدم.. یعنی چی؟؟ دعا می کنی که بتونی مردم رو ضایع کنی؟؟ در مورد گربه سیاهه چیزی شنیدی؟ ای وای یادم نبود تو موشی... خوب پس به دعای موش سیاهه بارون نمی باره :دیییییی
می گم می دونی نامردا رو چه طوری از جوونمردا تشخیص می دن؟؟ از طریق وبلاگاشون.. مثلا تو یه یارویی رو لینک کنی اون یاروئه تو رو لینک نکنه...
البته تو به خودت نگیری ولی خوب به هر حال این یه چیزی تو مایه های التیماتوم بود..
اگه من رو لینک کردی که هیچی اگه نکردی از هستی ساقط می شی می دونی چه طوری؟؟؟
من لیکتو پاک می کنم تا کسی از وبلاگ پر خواننده ی من اشتبایی نیاد توی وبلاگ یه آدم نامرد..
کاری نداری؟؟
قربانت
خدانگهدار

سلام خواهش میکنم چه کنیم دیگه ممنون
دهه به توچه بچه (خنده) فضولی حالا تا اومد منت کشی عکسشو میزارم بخندی :دی نه دیگه اونوخ اون به من احتیاج داره عمرا فوش بده فقط منت کشی میکنه خوب حالا که اینطوریه تو دعا نکن برام میترسم مستجاب نشه (نیش)
شطوریییییییییی ؟؟ جونه من خوب حالا کی تورو لینک نکرده !! زبون برو یه نیگا دیگه بنداز ببین لینکت هست
بعدشم تو کی به من گفتی لینکتو بزارم فقط گفتی من تورو لینک کنم کفتن هر طور راحتی :دی
اوووووووووو نیست حالا هی از تو وب تو میان اینجا به جانه خودم تاحالا طبق آمار هیشکی از وب تو نیومده تو وب من (غششششش)
نامرد اون ترکیبته خودت میدونی که نمیرسم زیاد نمیام در حد کامنت جواب دادنو آپ کردنو یه سری به اونایی که آپن البته همه دوستام هفشبار میان من یه بار میرم کسیم نگفته نامرد زبون
نه قربونت
میسی
خدا به همرا

میلی چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 03:09 ب.ظ

اوا تو ام که منو دعوت کردی برم ازت تشکر کنم :دییییییی!!

دیدی من بهترین آهنگا رو رو وبم میذارم حال کن :دییییییی

پس چی بدو بدو
نه فقط با این یه آهنگت حال کردم به نگینم گفتم نمردیم یه آهنگ قشنگ گذاشت :دییییی

کجایی تووووووووو

میلی چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

راستی من به زور آپ میکنم!! بعد اونوخ بخوام به کامنتا هم جواب بدم؟؟!!

وقت ندارم موشی !! اگه وقت شد جواب میدم!! ولی نمیشه :دیییییییی

ایول درس میخونی یا شیطونی میکنی (چشمک)
توری نیست نمیخواد جواب بدی

شهرزاد چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

موشی من از دست تو دق نکنم خوبههههههههههههه
صفم سیاههههههههههه
صحبت سره یه دقیقه دو دقیقه نسیت مگه تو باز نکردی!!!
:((((
جون شهرزاد بیا برو درستش کن
درستش نکنی منم دیگه بی خیال قالب مالب میشم برشمیگردونم به حالت اولش من اعصاب مصاب ندارم
نذار برم مهندسی بکنم باسه خودم:))))))))))
من داغونمممممممممم
چشمولکککککککککککککک
قربونت
فعلا....

خدا نکنه
درسته الان جونه خودم برو ببین
الان درسته دستش نزار
غششششششششششش
بابا داااااااغون
:دی
درسته الان

سروناز چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام موشییییییییییی خوبی خوشی سلامتی؟
وای موکل دلم برات یه ذره شده.
به به تو بالاخره یه کار خوب کردی؟
بالاخره رفتی .
افرین پسر خوب حالا برات یه عالمه گردو میارم.
وااااااییییییییییی بازی منم بازی می خوام. منم میرم بازی
الان میرم
ممنونم موشی جون
از بابت اون ادرسه هم مرسی موشی. وقتی رفتم خونه حتما عکسات رو برات می فرستم.
قول شرف می دم.
قوی باش و نذار که این بنفشه باز بیاد اذیتت کنه. برای احطیاط می تونی بری به کلاس تکواندو.
اگه کسی خواست اذیتت کنه خبرم کن تا بیام گوشاش رو بکنم!!!
مرسییییییی تو هم ابیتهههههههههههههه منم ابتتتتتتتتتتته

سلام خواهرکوچولو خودم
ممنون خوبم تو چطوری
منم دلم برات تنگ شده بود کجا غیب میشی توووووووو
چه کنیم دیگه (عینک)
آره دیگه زدم پس کله خودم
میسی فندوقم بیااااار
آفرین بدو بنویس
خواهش میکنم قابلتو نداشت
چی شد درست شد خوب پس عکسارو نیاوردی خودت میدونیااااااااا چند تا عکس خوشکل
مرسییییییییی
خندههههههه الان معلوم نیست چه مرگشه دیگه انگار خسته شده نمیاد این طرفا
آره تا تو میری اینا همشون میریزن رو سر من :دی
ایییییییییییییییول آبببببببببببببببببببته ه ه ه ه

لیلا چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

عمو نوشتم.فقط به خاطر تو.

ایوووووووووووول ایوووووول ممنون

یوسف چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 06:20 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشی جان..گرچه خیلی کلی گویی کردی اما می شه فهمید صادقی..و یه موجود بی خیال و بامزه که زیاد تو زندگی سخت نمی گیره!!..
راستش یه تیکه تحت تاثیر قرار گرفتم و ناراحت شدم..چون تجربه اش کردم..اون جایی که از نامردی رفیقایی گفتی که به نظرم نباید اسمشونو رفیق گذاشت!!
و خب جاهایی احساس کردم ناکام موندی برای رسیدن به اهدافت..که خب به نظرم برای شروع هیچوقت دیر نیست..!
در مورد دعوتت..زیاد تو فاز این جور بازی ها نیستم..و خب اگه منظور این بازی شناختن آدمه می شه رجوع کرد مثلا به آرشیو من!!..بهرخال همین که دعوت کردی خیلی لطف کردی..
همیشه موشموشکی باشی و ایام به کام.. :)

سلام سلام یوسف جون نه دیگه بیشتر از این خیلی طولانی میشد :دی بی خیالو دلدارو خاکی :) هر چی میکشم از همین نا رفیقا میکشم
الان دیگه دارم جبران میکنم به هدفم خیلی نزدیک شدم
حدس میزدم نمینویسی :دی جو وبلاگت با این جور بازیا نیست
قربونت برم خواهش میکنم
ممنون تو هم همیشه خوش باشی

مرجان چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://myn.blogsky.com

موشی ایشاا... چهار تیکه بشی ... دو تیکه ات هم گم بشه که نتوننن بهم بچسبوننش ((=

اون ضد حالی که نوشتی رو من اصلا معنیش رو نفهمیدم (غشمولک) خب اگه از اول معلوم بوده که ۹۸ از ۱۰۰ گرفتی ، پس چرا ردت کردن .. اگه هم واقعا ۷۰ گرفتی ، پس چرا اولش فکر کردن ۹۸ گرفتی ؟ ((=

موشی تو هیشوخ آدم نمیشی :دی
ضمنا مجید دلبندم ! صرف رو اینجوری «صرف» می نویسن .. سرف اشتباهه ... غشششششششششششمولک

بابای
بوس

زبووووووووووووووون
بمیرییییییییییییی
کوووووووووووفت

خوب خنگی دیگه ببین تو آموزشگاه آزاد خوندم از 98 از 100 گرفتم رد کردن فنی که مدرکم بیاد بعد کلی که هی رفتم سراغ مدرکام گفتن نمیدونیم چرا نیومده برو فنی اونجا هم از بس رفتم با رئیسش حرف زدم گفت برو یک ماه دیگه بیا من رفتم ولی نیومده بدو خلاصه نزدیک یک سالو نیم دوسال طول کشید مدرکارو بهم دادن دیدم نمرهاش رو زدن 70 کاریشم نمیشد کرد
الان فهمیدی :دی یا بازم توضیح بدم :دیییییی

اینو همه میدونن (غششششششش) یکی من آدم بشو نیستم یکی تو میخوای برو از هرکی میخوای بپرس :دییییییی

ببین این سرف رو اگه زاویه دیدتو عوض کنی اینو با یک چشم نگاه کنی هون صرف :دی
خوب خدارو شکر من هیچ وقت سوتی نمیدم بیای مسخره کنی در بری :دی

قربونت بابای
راستی زنده ای تو منو نگینی گفتیم مردی کلی خوشحال شدیم
غشششششششش
بووس

نسی جوون چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

به نام خدا
هه هه هه
من اومدم:دی

سلام فرزندکم
زنده شدی تو ؟؟

نسی جوون چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 11:41 ب.ظ

سیلامممممممممممممممممممممم
خوفیییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه می تونی خوب نباشی:دی
ببخش خیلی دیر اومدماااااااااا ولی خوب می دونی که سرم شلوغه ;;)
نیس بچه درس خونم:دی(اروا عمم کدومشون و نمی دونم:خندههههههههههههه)
اول از همه اینکه چشم حتما آپ می کنم مرسی هم که من و دعوت کردی و بعدشم اینکه خوب می کنی سر خودت و شلوغ می کنی:دی
راستی الان می خوام سوئ استفاده کنم بزار برم تو بعدی می گم:دی

سیلاااااااااااااام
ممنوننننننننننننننننن خوبم تو چطورییییییییییی؟؟؟
آره الان بهترم
آررررررررررررررره دیگه دانشجویی
بابا درررررررس خون گرچه فکر نمیکنم تو درسم بخونی :دی
مینم جراتم داری دعوتمو قبول نکنی :دی
اینطوری بهتره دیگه فکرم مشغولاتش کمتره
از من سوئ استفاده کنی !! مگه من استفاده هم دارم
غشششششششششششش

نسی جوون چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 11:43 ب.ظ

الان مخه برنامه نویسی تشریف دارین شماااااااااا؟:سوت
البته من خودم برنامه نویسم توپه هااااااااا(: دماغم دراز شد) :خندههههههههههههههههههههههه
نه اینکه فکر کنی می خوام ازت ککمک بگیرم اصلا:خندههههههههههههههه
ولی خوب حالا اگه مشکلی داشتی بگو تا واست رفعش کنم:تعجب

حاکم بزرگ آقا موشه احترام بگذارید
سوووووت
آره برنامه مینویسی بیای منو اذیت کنی :دی
نه جونه تو کومکی چیزی خواستی در خدمتیم
مشکل که زیاده یه برنامه قتل با یه برنامه بانک زنی دارم طراحی میکنم نمیدونم من جلوی در وایسم یا نگینی یا مرجانی یا میلی اصلا تو وایسا میخوای نیلو رو بزاریم
غششششششششششششششششششش

نسی جوون چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

خوب حالا بعدا بیشتر می حرفیم:دی
من برم فعلا کار داشته بیدم:دی
راستی جواب اون کامنت قبلیت و ندادم که همین الان میدم:دی
من می کشم تو راااااااااااااااااا:دی
ها ها هاااااااااااااااااااااااااااااااا
از این به بعد بهت میگم موشی برنامه نویس:دی

دهه بعد یه هفته میای بعد کار داشته بیدی
وااااااااااااا ببین میخوام برنامه قتل تورو بزارم دوست داری با چی بمیری خفت کنم خوبه :دیییییییییییی
سلام شیطان :دی
نه خوشم نیومد بگو موشی vb مخففشه این سنگین ترو قشنگ تره خندهههههههههه
اصلا بی خیال سوووووووت

نسی جوون چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

باز دوباره تو کارای من دخالت کردی من دوست دارم هم گریه کنم هم جییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ بزنم:دی
فکر هم نمی کنم به شما ربطی داشته باشه:دی
هه هه هه:دی
موشی برنامه نویس امروز استاده زبانمون داشت در مورد حیوانات حرف میزد یه دفعه گفت خر از همه حیوانات بهتره همه کلاس زد زیره خنده:خندههههههههههههههه
بعد استاد گفت آخه وقتی میگیم خر همه... بعدش و نگفت:خندههههههههههههه
اینقدره استادمون بی ادب و باحاله:دی
خلاصه اینکه ما که درس نمی خونیم همش می خندیم:دی
ولی ظلمه به خدا ۲ روز تا ۹ شب کلاسم:گریهههههههههههههههه
دیگه من برم فعلا:قلب
فردا هم آپ می کنم:دی
یا حق!:قلب

دهه خوب میخوای جیغ بزنی برو خونه خودتون جیغ بزن چرا اینجا جیغ میزنی بابام بیدار میشه :دی
میزنمتاااااااااااااااااااااااا
زبووووووون
چقد خر بوده استادتون (چشمک)
استادای باهحال بهترن آدم خوابش نمیبره :دی
حالا خر من میشی
غششششششششش
دهه بشین درستو بخون بچه
تا 9 شبببببببببببببببببببب کف کردم مگه میشه از صبح اونوخ یا از عصری ؟؟؟
خدا به دادتون برسه
آپ کن آفرین
میام میخونم
قربونت
خدا به همرات

نسی جوون پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

به نام خدا
سلام به رویه ماهت :دی
اوهوووووووووووووووو من بمیرم عمرااااااااا:خندهههههههههه
من که خیلی خوفم...
مگه میشه آدم باباشو ببینه بد هم باشه:دی
استفاده هم نداشته باشی من استفاده می کنم:دی
به من میگن نسی جونورااااااااااااااااااا
:خندهههههههههههههههههههههههههههههه

سلام به روی مه نشستت :دی
خودم میکشمت نصفت میکنم چی خیال کردی
آره جونه عمت چقذه گلی تو :دیییییییییی
آفرین پس باباتو خیلی دوست داری خدا برات نگهش داره
همچین بی مصرفم نیستم
مگه من مسواکم زبووووووووووون
سلام نسی جوونور
خوب دیگه بهت میگم نسی جوونور
خندههههههههههههههههههههههههه

نسی جوون پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

احترام می گذاریم:دی
ببین خواستی بانک بزنی بیا خودم بهت میگیم کجا رو بزنی:دی
البته قبلش حساب خودم و خالی می کنم بعدااااااااااا
:خندههههههههههههههههههههههههههه
نه مرجان و بزا بهتره:دی
از همه زرنگتره:دی
ببین من می خوابم رو زمین تو با ماشین از رو من رد شو قبول؟؟؟؟؟؟؟
آخه به هر کی می گم vb میگه یعنی چی ؟:خندههههههههههههه
بی خیالی که خوب نی:دی
بابات با من جوری جیغ میزنم بیدار نشه:خندهههههههههههههههههههه
استادمون خر که هیچ یه چی برو اون ورتر خر:دی
به خدا شنبه و ۲ شنبه تا ۹ شب کلاسم اونم ۲ شنبه ها همش برنامه نویسیه یا Vb یا پاسکال: گریههههههههههههههههههههههه
تا امشب هستم فردا دوباره ساعت ۱۰ صبح میرم دیگه نمیام تا ۳ شنبه: گریههههههههههههههههههههههه
بازم میام فعلااااااااااااااااااا
یا حق:قلب

آفرین آزاد باش
بانک توپ سراغ داری آدرسشو بده از همینجا با کامی حک میکنم روزا بیکارم
به تو مرجانیم احتیاج ندارم مگه خلم شریک بجورم :دی
نه مرجانی جو گیر میشه با تفنگش همرو میکشه یهو تو رو هم کشت :دییییییی
آره قبوله نه اصلا تو رو اول کار میکشیم سه نشه همه بترسن خوبه ؟؟؟؟؟؟؟
خوب همین دیگه گفتم بگی که هی کفرتو بیارم بالا
نه بیدار میشه اصلا اگه دیگه جیغ زدی خودم گیساتو کیکنم :دی
ای خدا خیرشون بده نه نده گریه واسه چی زبان شیرین برنامه نویسی
گره نکن تا ساکت بشی :دیییی
اصلا دانشگاه عقشه برو خوش باش
قربونت
بیا دباره
قلب

نسی جوون پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

راستی جواب کامنتت یادم رفت:دی
من که گفتم همه جا میام:دی
تو کلاس میزاری نمیای:دی
من بعد مشکی ابیییییییییییییی رو خیلی دوست دارم نیس زنگ مورد علاقه ی توئه واس خاطر همین رنگ منم هست: خندههههههههههههههههههههههههه
بهتره خودم و نفرین کنم اگه قراره چیزی بشه واسه من بشه
پس خوبه باهم میریم:دی
اون دنیا هم ولم نمی کنی:خندهههههههههههههه
دیگه هم نبینمت ناراحنااااااااااااااااا
بی خیال دنیااااااااااااا
خودت و عشق است:خندهههههههههههههه
یا حق!

دهه تو همش یادت میره ننه :دی
نه دیگه من که نمیخوام با تو بیام تو باید با من بیای :دی
جونه من زبووووووووووووون اصلا من سبزو دوست دارم :دی
چرا بلا سر تو بیاد !!!!!!!!!!
آره بارو بندیلو ببند بریم نه دیگه رو پل سراط دستتو ول میکنم دیگه دوریو دوستی خندههههههههههههه
نه بابا من یه ساعت ناراحنم بعد شادم بعد دپرسم بعد خوابم میاد بعد از همه بدم میاد بعد قربون صدقه همه میرم
:دی
آره عزیز خودمونو عشقه ه هههه ه ه هه ه ه ه

میلی پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 02:32 ب.ظ

آره جونه خودت من بودم که آهنگ وبلاگ میدزدیم!!

خودت و خر کن !! فقط با همین آهنگ حال کردم!! جم کن بینیم بااااااااااا!!

حالا سه نکن :دی سوووووووووووت
میلی سواری میدی (نیش) حالا شد 2 تا اونم باحالی از خودمه
مگه من از تو تعریف کنم :دی
بووس

نیلوفر پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 02:40 ب.ظ

برم اعترافاتتو بخونممممممممم!!!
یاد گرفتی یا نه؟ :)))))))))

برو بخوون عسیسم
نه دیگه داشتم یاد میگرفتم تو گذاشتی رفتی منم پشیمون شدم (زبوووووووووووون)
فچ کردی من سوتی میدم قه ق ه قه ق ه قه

شهرزاد پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام موشیییییییییی جون:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟
اومدم ازت تشکر کنم!!!
دستت درد نکنه!!!
ببخش خیلی اذیتت کردم!!!
قربونت
فعلا.........:)))

سلام شهرزاد جوننن
من خوبم تو چطوری ؟؟
خواهش میکنم قابلی نیست
نه بابا اذیت چیه ؟؟
قربووونت
به سلامت

نگین پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://ariai.bloogsky.com

سلاممممم موشی جونم
خوبی؟
بهههههههههههههههه
بازی کرده
یادم باشه تفلدتت که ۴ روز دیگه یادم نره (نیش)
ببین یه کتابی دفتری میزی چیزی بر میداشتی میزدی تو سره منشی که آدم شه
اههههههههههههه
باشگاه خوبه
برو شاید همین یه ذره عقلتم پرید (نیش)
یعنی اومد سره جاش
ما خودمون میدونیم جیگولیم (نیش)
خوش به حاله خودم که اصن فوتبالی نیستم که بخوام قرمز و آبیش باشم (خنده)
تو همه کارات نماشیانه است (نیش)سوتتتتت
منظورت از اینا خاله سوسکه نیست احتمالا؟
فنا نمیشی جوش نزن
هستی چه فوری به فکره مردنه
خوب عمرااااااااااااا
خودت دلت واسم تنگولیده بود (نیش)
هوارتا بوسسسسسسسسس

سلااااااام نگینی جونممم
من خوبم توچطوری ؟؟
پس چی جرات داشتم بازی نکنم توجه نکردی هرکی به جای شما سه تا بود میشد بپیچونم ولی الان مگه از جونم سیر شدم :دی
نگین اینا چند تاس حالت خوبه 19 اسفند چهار روز دیگه میشه یا منظورت چهار ماهه
خوب حالا چی میخوای برام بخری (نیش) آدرس میدم برام پست کنی چی فکر کردی :دی
نه گناه داره حالا بهش نیاز دارم بزار جزوه میخواد برام بنویسه اینایی که عقب موندم ولی واس خاطر تو شنبه که رفتم یه داد سرش میزنم :دی
آره خوبه من دوست دارم
کدوم یه ذره عقل از چی صحبت میکنی یعنی امید وار باشم غششششششششششششششش
آره خیلی جیگولی
مث من اصلا فوتبال دوست ندارم اه اه اه
چی چی ؟؟ ناشیانه یا نمایشنامه (تعجبمولک) نماشیانه دیگه چیه
از کدوما از این نارفیقا نه خاله سوسکه نارفیق نیست نامردم نیست دختر بدیم نیست از من خییییییییلی بهتره :دی
دهه مردن چیه فنا که مرگ نمیشه فنا یعنی الان
آخی نازی چقد منو دوست داری تو نازی نازی
غشششششششششششششششش
بدم میاد ازت (افعال معکوس)
هوارو یک بوووووووووووس

نیلوفر پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام موشی...تقریبا کار با پینگرو یاد گرفتم...فقط اونجا که خرس قهوهای گفته بود باید کدو بزاری اونجا که لینک دوستان هست رو نمیدونم باید کجا بزرام و نفهمیدم منظورش از اینکه باید لینکای قبلی رو پاک کنی چیه؟...
اگه یاد گرفتی بهم خبر بده
مرسی

سلام
آفرین
پس برا منم درست کن
نه مهم نیست نمیخواد لینکارو پاک کنی بزار تو تا دسته لینک باشه تو درست کن من کدشو برات میزارم

نسی جوون جمعه 27 مهر 1386 ساعت 12:13 ق.ظ

به نام خدا
بازم سیلام:دی
باز که تو زبون درازی کردی واسه من:دی
بزنم شل و پلت کنم:دی
دلم می خواد چرخت کنم:دی
آره من عشق پدر مادرمم:قلب
پس چی فکر کردی
آهااااااااااااااااااااااااااااااااااای نفس کش:دی
بانک زیاد سراغ دارم تو با چه بانکی حال می کنی؟ دی
آفرین بیا من و بکش وگرنه همه جا جار میزنم که می خواین چی کار کنین:دی
تازه مگه دسته خودته شریک نمی خوای:دی
بی خود کردی سبز و دوست داری مگه من مسخرتم:دی
سره من بیاد بهتره...
سلامتیه خودم و نذر امام رضا کردم که اون حالش خوب بشه که مثل اینکه خوب بوده:سوت
تو دلت میاد دسته من و ول کنی موشیه گل من(الیاس): خندههههههههههههههههههه
آره بی خیالی بهتره....
خوب دیگه تا ۳شنبه...
یا حق!


سیلام عسیسم چیطوری ؟؟
سلام گل من تو که میدونی من تاغت اشکای تورو ندارم گله من (غشششششششششششش)
چرخم نکنی خوشال شی
آفرین به تو میگن یه فرزند اهل منم خیلی دوسشون دارم
ببین من کی فکر میکردم که حالا فکر کنم :دی
بپا چاقو دستتو نبره (نیش) آخه دختر مهربون تورو چه به لاتی :دی
هوووووووووووم بزار فکر کنم .............. فهمیدم بانک خون چطوره ((= خندههههههه
آره میکشمت ولی نه گناه داری بیا سوار ماشین شو رز گل من بعد بزنن به دختر دکتره که تو بانک خونه بعد خودتم بمیر (غششششششششش)
دهه دلم میخاد ببین اصلا مگه تو هم خونخواری ((=
به توچه دهه دلم میخواد سبزو بخوام پس میخواستی تورو بخوام :دی
میزنمتاااا
ببین تا قدر از خود گذشتگیو نداره پس لیاقتت رو هم نداره البته اگه بهش ثابت کرده باشی
البته روزگار خوب بلده رنگ عوض کنه کسی کهه حاضره برات جون بده حالا بودو نبودت براش مهم نیست :(
نه رز گل من :دی بیا دستتو ول نمیکنم خودم میبرمت اون دنیا :دی
چه کنیم کار دیگه ای سراغ داری ؟؟
قربونت موفق باشی

گیلاس(منظ) جمعه 27 مهر 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

اینجا رو نیگا کن!!
این آقا موشه مطمئنه خانم موشه نیست؟؟!!! آخه اینجا خیلی جینگل مستونه!!!! ولی خوکشله!!!
ژژژژالب بود!!
آبی رو هستم!! هم آبی هم استقلال هم گیلاس!!
بهدا برمیگردم!!!
فعلا شاد باشی

نیگا داره خشکل ندیدی :دیییییی
چیدونم از کجا معلوم (چشمک) سه نکن دیگه
آخه به قوله بچها اگه جینگیلی نباشه که کسی سر نمیاد نیست همتون دخترین جینگیلی کردم هی زورکی جیغ میزنم میگم آفرین شما درست میگین سووت که یهو نریزین سرم منو سقط کنین ((=
:دییی
میسی
آبی رو هستم!! هم آبی هم استقلال هم گیلاس هم آقا موشه (خندهه)!!
برگرررد عسیسم
قربونت تو هم

[ بدون نام ] جمعه 27 مهر 1386 ساعت 10:46 ق.ظ

سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


:دییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

میلی چه خبرهههههههههههههههههه
چته پسر چرا اینقد جیغ میزنییییییییییییییی
عروسیه صب ک منم بیااااااااااااااااام
سوووووووووووووووووت

نیلوفر جمعه 27 مهر 1386 ساعت 04:46 ب.ظ

موشی..من رفتم یه عضویت جدید هم از بلاگرد گرفتم صفحه ش برام باز میشه اما موقعی که باید افزایش لینکو باز کنیم پایین صفحه میزنه ارور پیج...چیکار کنم؟

آره منم همین کارو کردم همین ارور میده اصلا اینا با ما لجن مگه نمیدونی حالا بزار ببینم میلی چیکار میکنه

امینه جمعه 27 مهر 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

شرمنده موشی اون دفه این قدر عجله داشتم که اصلا نفهمیدم چی نوشتم!!
منظورم ای میلت بود که زده بودی که نتونستم بخونمش.
وا...ی نمی دونی!!با یه حروف عجق وجقی نوشته بود آدم از ترس پس می افتاد!!
نکنه خط میخی بلدی هان؟!!
راستی مگه تو اسمت گلابی نبود؟
مگه اسم لباس تنه که هی عوض میکنی آقای محترم هان؟!
ولی همین آقا موشه از گلابی بهتره.
آره رنگ نوشته هات خیلی بهتر شده.
اصلا مگه من فوضولم؟!ببخشید هی ایراد میگیرم.هر کار دوست داری بکن.باشه؟!

سلام سلام امینه جون ببین من فهمیدم بیا برات توضیح بدم :دیی
نتونستی بخونی دباره که میل زدم گفتم چیکارش کن نیومد !!!!
ببین رمزی نوشتم مگه بلت نیستی :دی
ببین رو صفحه کلیک راست کن از گزینه encoding قسمت arabic (windos)رو انتخاب کن اونوخ خوب میشه
اوکی
:دییی
ترسیدم یهو منو بخوری :دی
آره آقا موشه بهتره ولی میخوام بازم عوض کنم
خوب فقط به خاطر تو خودت گفتی رنگش خوب نیست منم عوض کردم
دهه من که نمیخوام بخونم شما میخواین بخونین اصلا من وبمو تا اپ میکنم باز میکنم ببینم درسته یا نه بهد میرررررررررره تا آپ بعدی :دیی
کم پیدایی ؟؟؟
قربونت بابای

بیتا شنبه 28 مهر 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی.. خوبی؟ بدی؟ آهان خوبی! خوب خدارو شکر.. یه وقت آپ نکنی .. چشمت می زنن.. ببین من آپ کردم.. اگه اومدی سر بزنی که هیچی اگه نیومدی هم هیچی .. اما به نظر من بیا.. نظر خودت چیه؟؟ :دیییییییی

سلام بتی !! تو بهتری ! ای نفسی میاد میره گرفتارم مادر ببین سن تورو داشتم هم شاگرد اول بودم همش 2تا وبو فرت فرت آپ میکردم این جونای امروزی چی میخوان بشن خدا میدونه :دییی
یعنی چی اونوخ آهان یعنی گفتی نیااااا هان گفتی نیاا ببین نظر تو که عمرا مهم نیست :دی ولی میام (نیش)

میلی شنبه 28 مهر 1386 ساعت 05:08 ب.ظ

اوا موشی کار با پینگر رو بلد نیستی؟؟!!

خوب میگفتی من بت یاد میدادم خوب :دییی

میخوای یکی برات درس کنم کدش رو بدم بذاری تو وبت؟؟!!

تو واس من زحمت زیاد کشیدی(هوووووق) منم به عنوان تشکر میخوای یکی برات درس کنم؟؟!!

خواستی نیلو رو به زحت ننداز خودشم تازه داره یاد میگیره بم بگو کمن تو سه سوت برات میسازم!!

تاتا

سلام ممیلی جینگیلیه خودم
کوفته بشی بلتم حالا سه نکن (چشمک)
ای بمیری حالا یه چیز بلت نبودم هی بخند :دییییی
ببین ثبت کردم تو بلوگر ولی نمیره تو قسمت لینکاش مث همینطور که نیلو گفت !!!!!!!!!!1

اگه درست کنی که دمت گرم

آره به پای تو پیر شدم خودم بزرگت کردم فرزندکم ((=
برو درست کن ذوق مرگ نشی
دمتتتت گررررم بوس بوس

اقلیما یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام
این میلو که زحمتشو کشیدی به چه زبونیه؟
این کد نمی شه!!!
فعتا بای تا های

سلام
پائینش که گفتم چیکار کن باید زبانو عوض بکنی تا بتونی بخونی
چرا نمیشه حتما میشه
راستی اومدم تو وبت کامنت بزارم هم صبحی هم الان نشد پیغام داد صبح گفت نمیشه نظر جدید گذاشت الانم کامنت دونیت باز نشد
قربونت بابای :)

شهرزاد یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 04:00 ب.ظ

سلاممممممممم موشی جونننننننن:
کجایی کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی نمیخوای اپ کنی؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟؟؟/
چه میکنی با زحمتای ما؟؟؟؟؟؟؟
قربونت
فعلا.....

سلام عزیزم
همین دورو برا
چرا میخوام ولی نشد حتما آپ میکنم امروز فردا البته :دی
ممنون تو چطوری ؟؟
اختیار دارین قابلی نداشت
قربونت برم
بابای

شهرزاد یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 04:04 ب.ظ

موشی من این کامنتدونیمو باز میکنم دوباره یه لحظه صفحم سیاه میشه؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونی چرا؟؟؟
آخه یه بار درستش کردی این طوری نمیشد دوباره الان این طوری میشه!!!:))))
مثل همون روز اول که ازم پرسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
قربون دستت عزیز
ممنون
فعلا..........

ببین این ماله این کدیه که گذاشتم لینکات هی چشمک بزاره هیچ جوریم نمیشه مشکلشو حل کرد اگه یادت باشه اونروزی که خوب بود لینکات چشمک نمیزد
آره حالا بازم روش کار میکنم
راستی ببین تا وبت بازه بعد یه مدتی خود به خود بسته نمیشه ؟؟؟؟
یه بار واسه من همینطوری شد !!!!!
قربونت
بابای

نگین یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاااااااااممممممممم موشی جونم
نگین جونه همتون اومد (نیش)
خوبی؟
خودت کدوم گوری هستی (خنده)
حسه آپم نمیاد همین الان بگم
فعلا منتظره آپ نباشین (نیش)
چه خبراااا؟
دلم تنگولیده بود واستون
نشد بیام هی دو روز
خوشی؟
اومدیم یه احوالی بپرسیم
میگم توام که ما رو سرگرم نکردی..منظورم اینه نقشه نکشیدی
خیلی لوسی
خنده
هوارتا بوسسسس

سلاممممممممم پیشی نه نگین جونمم
آره همون نگینی اومد :دی بوس
ممنون ای بهترم
من ۵ شنبه رفته بودم سر گور بابا بزرگم میخواستم تعریف کنم نشد
تو غٍلط میکنی
باش منتظر نیستیم نکنه باز میخوای بری بمیری تا یه چند روز !!!
سلامتی هیچی دارم اینجا کپک میزنم همین
میدونم دلت برا موشی جونت تنگیده بود ((=
خوش خوش که نه ولی خوبم
نه جونه من میخواستی نیای !!
آره جونه عمت من تا میام نصف نقشرو انجام بدم تو غیب میشی مجبور میشم کنسل کنم
گی گی گی گی گی
چشمک
هوارو دوتا بوسسسسس

گیلاس(منظ) دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام موشی
پسرم حالت خوبه؟؟!! مامانت که اذیتت نمیکنه؟؟!! بیام کله ش رو بکنم!!!
میگم چیزه:
اینجا چرا رنگش پریده؟؟!!! تعریف کردم ذوق مرگ شده؟؟!! یا چشمای من سفید میبینه؟؟!!
ببین ما در جولوییمون خرابه از پشت میریم تو!!( اصلا حق نداری از این جمله برداشت منفی داشته باشی!!)
دیگه ...
دیگه اینکه وبلاگت شکل کپک نون بربری شده!!! بیا آپش کن
بعدم اینکه من لینکت کردم! اگه خواستی بکن.. اگه هم نخواستی غلط میکنی که نمیخوای!!
فعلا...

سلام عزیزم
خوبم مامان بزرگ نه مامانم زیاد مشکل نداره با من !!
چیچیزه ؟؟
آره چشمات که سفید میبینه چون بگرندم پریده :دی همون چشم زدی پر پر شد ((=
ببین اگه خواستی بیام برات درستش کنم نخوای از در عقبی استفاده کنی :دی نه عمرا برداشت بد بکنم !!!!!
بی خیال این اولاش شکل گلابی بود تو دیر اومدی ببینیم چی میشه آخه پرژهام رو هواست وقت نمیشه با وبلاگم برسم :دی
کار خوبی کردی عزیزم !! عمرا من تورو لینک کنم تو که میدونی :دی
ببینم چی میشه اگه بچه حرف گوش کنی بودی لینکتم میکنم
بایبای

گیلاس(منظ) دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

اول اینکه اصلا لینک نکن! بهتره!
دوم اینکه سلام پسر گلم
سوم اینکه پروژه هات وبگردیه؟؟!! خوب چیزیه! منم این ترم همین پروژه رو انتخاب کردم! کلی هم واحد داره!!
دیگه بقیش رو اونجا گفتم اینجا حسش نیست بگم دوباره..
همین

نه جونه من حالا بیا لینکت کنم :دی خوب حالا که زیاد اسرار میکنی فکرامو میکنم
سلام مادر بزرگ
نه پرژهای مهم تری هم دارم مثلا خوش تیپارو میگیرم هواستو جم کن :دی
پس مشکلی داشتی حتما بهم بگو آخه این واحدو من سال پیش پاس کردم
قربون دستت کجا رفته حسش ؟؟

گیلاس(منظ) دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

راستی یه چیز دیگه!!
حالا من باهوشم کل مطلب رو سلکت میکنم تا بتونم بخونم! بعضیا در همین حد هم کشش ندارن! بیچاره ها چشمشون سرویس میشه بخوان نوشته ها رو بخوووونن!!!
یه پیشنهاد دیگه هم دارم و اینکه: بک رو که سیفید کاری کردی! رنگ فونتت رو هم سیییفید کن! کلا به ارواح متحرک نزدیک تر میشی..
شاد باشی

چیچیزه ؟؟
خوب نخونن ((= ببن وبلاگمو چشمت گرفته ترسیده توجه کن هیچی عکساش باز نمیشه ((= :دییییییی

نه من سفید نکردم عکس بگراندم از ترس تو فرار کرده :دی حالا یه رنگ سیاه زدم اذیت نشی
نه سیاه باشه فرجش بیشتره :دی
راستی مواضب باش سیاهی چشماتو نزنه
چشمک
قربونت تو هم شاد باشی

گیلاس(منظ) دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

دیگه خیلی خز شدم..
برم سر کارام!!

خزم خوبه
برو برو که بعدا بهونه نکنی (نیش)

نسی جوون سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

به نام خدا
اهم اهم...
من اومدم....
چه طوری توووو؟؟؟؟
راستی سلام یادم رفت:خجالت
خوب تازه رسیدم فعلا وقت ندارم وراجی کنم...
شب میام...
راستی اگه خدا بخواد دارم میرم از ایران....
یه دفعه همه چیز داره جور میشه...
نمی دونم حالا بزار بینم چی مشه....
تا شب...
یا جق!

سلام سلااااااام
خوش اومدی :دی
مرسیییی خوبم تو چطورییی؟؟؟
سلام به روی ماه نشستت :دی
برو خخستگیتو در کن بیااااااااااا
باش
نه ه ه ه ه ه ه راس میگی ؟؟
پس دانشگاهت چی ؟؟
پس بدو بیا همچیو تعریف کن زود
قربونت زودی بیا

شهرزاد سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام موشی جون:
عزیز راجع به اسم کامنتدونی فکر کردم:
بزار سرزمین گمشده ی من:)))
دستت درد نکنه
عزیز یادت نره این کامنتدونیه منو درست کنی منظورم بک گراندشه!!!
دستت مرسی:))
اون سیاه شدنم ول کن دوست دارم چشمک بزنه
اونم صفحمو وقت داشتم باز میزارم امتحان میکنم!!!!
چرا وبت مشکی شده؟؟؟؟؟؟
قربونت
فعلا..........

سلام
یهنی منظورت به جای نظرات بزارم سرزمین گمشده من ؟؟؟
باش بعدا درست میکنم
توری نیست تازه شاید جالبم باشه اصلا خودش یه افکته
چیو میزاری امتحان میکنی کدوم صفحه
چیدونم مث خودم خل شده :دی
قربونت

نسی جوون سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 10:55 ب.ظ

به نام خدا
سلام.....
خوفییییییییییییییییییییی؟
مگه می تونی بد هم باشی:سوت
وای که چقدر خستم.....
امروز موقع برگشت تو اتوبوس کلی گریه کردم....
دلم خیلی گرفتههههههههههههههههه
نمی دونم والااااااااااا
یا حق!
:گریههههههههههههههههههههههههههه

سلام
ایییییییی نه همچین
الان که بدم اصلا بچه بدیم :(
منم خیلی خستم :(
آخی چراااااا
همچی درست میشه قول میدم ببین کی بهت گفتم
گریههههههههههههههههههههههه

مرجان سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://myn.blogsky.com

موشی منو گیگیلی قَمه به دست اومدیم که وادارت کنیم اینجا رو آپ کنی ... دیگه خود دانی :دی

نیگا منو گناه دارما یه ذره رحم داشته باشیم :دی
باش اعصابم اومد سر جاش حتما آپ میکنم

نگین سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

تنبل
تنبل
خیلی تنبل
خواستم بهت بگن که واقعا تنبلی
واقعا خجالت آوره این همه تنبلی
این همه تنبلی از کجا میاری
(واج آرایی در کلمه تنبل) خندهههههههههههههههههه
موشی چرا آپ نمیکنی
کپک زد خوب
وعده الکی بهمون میدی؟ زبون

خودتییییییییییییییییییییییییییی
زبووووووووووووون
چششششششم آپ میکنم
الان اگه آپ کنم چرتوپرت مینویسم
اصلا میخوام اسم وبلاگو بزارم آقا موشه کپک زده :دی
آپ میکنم قول میدم همین امروز فردا پس فردا :دی

نگین سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

توام تو زبتونی؟
خدا به زیتون رحم کنههههههههههههههههههههههه

چه کنیم دیگه
:دی
آره واقعا ((=

نیلوفر چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 06:09 ق.ظ

موشی و کم پیدایی و بی معرفتی؟...بعیده...
کارت در اومد موشی...هفته یدیگه میام با سفارش قالب...قبول میکنی که آبروی منو جلوی دوست مامانم بخری؟...قول میدم اذیت نکنم!! :)))

سلام بی معرفت نیستم به خدا حالم زیاد خوب نیست
نهههههههههههه
الان که حوصله اصلا ندارم جونه خودم
یه نیگا به قالب خودم بنداز !!!!!!!
ولی خوب اگه بتونم حتما درست میکنم اگه زیاد قر بیای شاید یه کاریش بکنم
نگی ناز میکنما عجیب حاالم بده

گیلاس(منظ) چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااااام
میگم موشی تو هم از دست رفتی؟؟!!! چرا همش توهم داری که الان اون موقعست!! چرا زمان برات متوقف شد؟؟!!! دو تا چک بزن تو این گوشت.. ۴ تا هم توی اون یکی...
زدی؟؟؟!!
خب! گفتی امروز و فردا!!!!
الان پس فرداست!!! میفهمییییی؟؟!! یا باید چک بزنی؟؟!!!
آهان! خیالم راحت شد!!
...
...
...
.....؟؟!!!
(;

سلام سلام
ده هان نه من تازه به دست اومدم ! من همش توهم دارم اون موقه الانه جونه تو ! زدم جونه تو کار من از چکو اینا به رده
اوضاع خیلی وخیم تر از این حرفاس

گفتم امروز دیگه میگی نه برو بالا ببین

نه آخه چطور امرو پس فردا میشه امروز امروزه دیگه (خندههههه)
وایسا ببینم واسه چی خیالت راحت شد هان؟؟
..
.....
..
.........
....
.
.........
!٫!٫¤٪×،؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد