!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

منو روح خبیث جونو موسیقی

بی ادب بیا برو کنار بزار کارمونو بکنیم بیا اینور میزنم تو سرتا نمیخوام نمیزارم !! نمیری ببین مرگ موشی اون هفته آهنگ تورو میزارم ! میزارم دیگه آفرین ایووول

اه یکی بیاد این روح خبیث جونا برداره بره شرشا بکنه از سر من کشت منو امروز از مسافرت (پیش ننه باباش ) اومده یه سی دی هم آورده همش هی تکرار میکنه نمیدونم چش شده صبح تا حالا همش داره میرقصه تازه اومده گیر داده میگه آهنگ دنیا دیگه مث تو نداره رو بزار اینجا نمیزاره آهنگ انریکو که گفتمو بزارم مردم بس از این آهنگای ایرانی گوش دادم کرگ موشی آدم افسردگی میگیره چندتا خوننده در پیت بازار موسیقیو گرفتن دستشون هر چرتو پرتی بخوان میخونن فقطم رو کم کنی همدیگه فرت فرت آلبوم میدن بیرون یکی نمیدونم از تنفر میخونه یکیشون از میکشم میکشمت میخونه یکی بیا نمیدونم ماچ بده اینا نمیدونم اینا تو گوشت چرخ کن آلبوم میسازن آهنگ باس دار خفن ثبک آروم شعر چه خشکل شدی آهنگ مرگ !!!!!!! خدایی قبلنا یک سال طول میکشید تا یه خاننده آلبومشو بده بیرون هیچ وقتم تکراری نمیشد الان هفته ای یه آلبوم میاد بیرون انگار تو عروسی میخونن جدیدا چندتاشون آهنگ خودکشی خوندن آدم جو گیر میشه الان عاشقا همشون یکی یه چاقو دستشونه یا پوست طرفو میخوان بکنن یا خودشونا میخوان بکشن

خوب که چی چرا شماها زورتون میاره !!!!!! آلبوم خودشه دلش میخواد بده بیرون اصلا مگه مجبوری گوش کنی برو بشین درستو بخون بچه مدرسه ای

حالا چطوره آهنگ خوبه نه از چندتا آهنگاش خوشم اومد البته همش قشنگه مونده بودم کدوما بزارم فتم حالا ای بزارم بعد هی عوض کنم هرکی گفت بده بد سلیقس اصلا بزار همه آلبومشو بزارم اینجا اگه دوست داشتیم برین بغیه اشو گوش کنید

ENRIQUE  IGLESIAS

24 MP3

[Ring My Bells ]

[Push - Feat Lil Wayne ]

[Do You Know - The Ping Pong Song ]

[Somebodys Me ]

[ On Top Of You ]

[ Tired Of Being Sorry ]

[ Miss You ]

[ Wish I Was Your Lover ]

[ Little Girl ]

[ Stay Here Tonight ]

[ Sweet Isabel ]

[ Dont You Forget About Me ]

[ Dimelo ]

[ Alguien Soy Yo ]

[ Amigo Vulnerable ]

 

مرگ موشی حالا دروِِِغ گفتم ؟؟ شماها حالتون به هم نمیخوره از این آهنگای نمیدونم نفرینو میکشمتو خودکشیو حالا اگه قشنگ بود به درک آدم گیج میشه گوش میده اونوخ میگن آهنگای وحشی غربی گوش ندین تو روحیه اثر میزاره اینا که بد تره البته من از این خارجی وحشیا هم مذخرفه

من این آهنگاشو بیشتر دوست دارم Push - Feat Lil Wayne و Tired Of Being Sorry با همینی که گذاشتم رو وبم  

البته اینا کیفیت پائینشه گذاشتم براتون تو این لینک میتونین کیفیت خوبشو دانلود کنین همین الان بگم این لینکارو از تو همین وب برداشتم البته خودم داشتم گفتم دیگه نخوام آپلود کنم اینارو هم واسه ما گذاشتن دیگه

راستی من رو این آلبوم دیگه چیزی ندارم اگه آلبوم جدید تری اومده یکی به منم بگه ...

دنباله چند تا رمان قشنگم واسه بدن حالا از خوانندها تقاضا میشود اگه رمان قشنگی سراغ دارین اسمشو با نویسندش بهم بدین اصلا قشنگترین رمانی که خوندین چیه اصلا چندتا خوندین تاحال ...

 

 میلی بمیری تو هر روز باید وبتو دربه داغون کنی الان فقط برام بگراندش باز میشه چراااااااا مردی یا زنده ؟!!

نظرات 67 + ارسال نظر
گیلاس پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

من میخوام اول باشم!!
موشی بقیه رو بزن کنار منو بزار اول صف...
اووووووووووووووووووووووووووووووول

تو اصلا از همون اولش اول بودی
ایوووووووووووووووول
دروووووود
اووووووووول بیا این یه لپ لپ گننننننننده

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

اولندش که زورت به روح خبیث رسیده؟؟ چرا میزنیش!!! اصلا روحی جون بیا پیش خودم! این موشی بداخلاقه! خیلی خوبه ها! ولی دست خودش نیست! اخلاقش مثل ماکارونی دو بار چرخ شده میمونه!! میچسبه ولی دل درد میگیری!!..

قسمت آهنگ رو رد میکنم! چون من اصولا با هیچی حال نمیکنم! با همه مدله ایرانی خارجی شرقی غربی اونور آبی توی آبی زمینی هوایی فقط سر درد میگیرم! سکوت رو ترجیح میدم!!

رمان رو هستم!
ببین موشی من تا دلت بخواد رمان خوندم ولی میدونم سلیقه رمان خوندنیت با من متفاوته! در نتیجه نمیتونم چیزی بهت معرفی کنم!! برو بگرد پیدا میکنی! شرمنده!

این میلی اومده چشمشو صاف کنه زده ابروشو ترکونده!! بهش بگو بک گراند تیره دل آدمو میگیرونه!!!!! با تو نبودما! با میلی بودم!!!!!

قربونت..
بووس

مگه من مردم گه روح خبیث جون بیاد پیش تو خودم میام که انقدم اذیتش نکنم :دی (مردم از حسودی )!!!!!!

چرا آهنگ دوست نداری من که فقط با آهنگ آروم میشمو بس
خوب صب کن همه آهنگارو خراب کنم میدونی منم اصلا آهنگ دوست ندارم چه تفاهمی :دی

نییییییییییییییی مرگ موشی متفاوت نی بگو من اصلا رمانایی که تو میخونی دوست دارم بگو یکیشو که خیلی قشنگه به سلیقه خودت بگو وووووووووووو

این آتیپ پاره از هممون خل تره =))

نگین پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکم
الوعده وفاااااا.... آپ کردممممم
چی جایزه بهم میدی؟
راستی موشی جونم مرسی از بابته آدرسه وبلاگ
ممنونم گلم
لطف کردی
بوسسسسسسسسسسسس
خوبی؟
چه خبر؟
چیکار کردی با اون موضوع ؟ (نقشه رو میگم بابا)
من انقده انریکه یا همون انریکو خودمونو دوس دارم
از بینه خواننده ها خارجی اینو خیلی دوس دارم
مخصوصا یه آهنگشو همیشه گوش میدم
آهنگه hero
خیلی این آهنگو دوس دارم
حالا دانلود میکنیمممممم
ببین شبونه این روحه خبیثو خفه کن
خوب ؟
(نیش)
میلی فچ کنم مرده (خنده)

سلااااااام
ایول دمت گرم
بزار فک کنم ببین من غیر لپ لپ هیچی تا حالا به کسی ندادم :دی یه لپ لپ گنده هم میدم به تو
اختیار داری قابلی نبید
بوووووس
ممنون
ایییییی از کجا بگم ننه
ببینم تو چطوری رو عقل ناقص من حساب میکنی (سوت) چیدونم تو بگو من هستم
همون انریکوی خودمون اون انریکه که ماله ما نیست :دی
کدومشه من ندارم بنداز بیااد
دانلود کنییید
ببین من میترسم تو خفش میکنی
پس رمان چی ؟؟
خدا بیامرزتش بچه خوبی بود

یوسف جمعه 18 آبان 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام مجدد خدمت موشی..
من کلا این ایرانی هارو گوش نمی دم..چون سریع خسته کننده می شه..الانم که هر کس که جو می گیرتش می ره خواننده می شه..مثه ایران موزیک و اغلب موسیقی های زیرزمینی..گرچه باز اینا شرف دارن به لس آنجلسی ها!!اما این خارجی ها چه قدیم چه جدید از جمله همین آلبومی که گذاشتی یکنواخت نمی شه!!..نمی دونم چی داره اما هر چی هس یه فرمول جادویی داره که دیر از مد میفته..!!
خب مارو به استودیو ظبت موسیقیت دعوت کردی ما هم با ذوق فراوان آمدیم!! :دی من همچنان بر رای خودم مبنی بر ترانه Tired Of Being Sorry پافشاری می کنم و از دوستان می خوام اونو دانلود کنن اول..البته Ring My Bells هم قشنگ و ملایمه.. :)
می گم موشی کلی طرفدار پیدا می کنی با این کارت..اروپایی ها اگه بفهمن مجانی آهنگ واسه دانلود گذاشتی میان این جا پیشی ول می کنن!!
در مورد رومان هم یه کتاب به اسم زهیر معرفی می کنم از پائولوکوئلو حالا نمی دونم املاش درست بود یا نه..آهان صحبت از املا شد.. ببخشید که می گم موشی جون بلاخره این نکات مهمه...یه جاهایی تو پستت غلط املایی داری مثه خاننده = خواننده بغیه = بقیه نمی زارم = نمی ذارم ثبک = سبک مذخرفه = مزخرفه پائین = پایین :)

آره همش چرته
همین هرکی پولش زیاد میشه فقط پول همین صدا مدا تو ...
ببین این آلبوما سبک خوندنش با شعرو آهنگش همخونی داره هرچیم گوش بدی تکراری نمیشه ریتم جالبی دارن
خوش اومدی عزیزم این ترانشم خیلی قشنگه ببین این یکیم Amigo Vulnerable همون سبکو آهنگه ولی متنش فرق میکنه این گوش کن

نه اینارو خود انریکو بهم داده الانم کلی ذوق کرده گفت تو آلبوم بعدیش یه ترانه واسم میخونه =))

میخونیم ببینیم چیه
غشششششششششششششششش
از بس من تند تند تایپ کردماااااا وگر نه تو که میدونی
دستت درد نکنه

شهرزاد جمعه 18 آبان 1386 ساعت 02:31 ق.ظ

سلاممممممممممم موشی جون:
چه طوری عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رمان زیاد خوندم برات سر فرصت اسم خوباشو مینویسم.....
از این آهنگای مجاز مسخره هم نگووووووووووو که حالم بد مبشه.....
راست میگی منم با تو موافقم.....
آپممممممممممممممممم بدو بیاااااا
بدو بدو.....
قربونت
فعلا.....

سلاااااااااام شهرزادی جووونم
ممنون خوبم تو چطوری؟؟
بابا رماااااااان ببین اسم یکی از قشنگترینشو بزار با اسم خانندش
اه اه اه بدم میااااااااد
میسی ییییییییی
الان میام
میخورم زمیناااااا :دی
فدات
بابای

لیلا جمعه 18 آبان 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://leilon.mihanblog.com

سلام بر عمو موشیه موش موشیم .عمو من بلد نیستم تو وبلاگم آهنگ بزارم از کجا یاد بگیرم از آهنگاتم خوشم اومد درسته نفهمیدم اما شاد بودنا منم می خوام عمووووووووو۱
بوسسسسس از این گنده ها اندازه ی موشیه!

سلااااااااااام خرموشناز خودم چطوریییییی؟؟
خودم یادت میدم اصلا بیا پسوردتو بده خودم برات درست میکنم
آره قشنگن همش ماله توو وردار ببر
بووووووووووووووس فداااات

مرجان جمعه 18 آبان 1386 ساعت 01:14 ب.ظ http://myn.blogsky.com

موشی موشکی ! من عاشق این آهنگهای انریکو هستما ! دستت درد نکنه (بوس)

حالا بسه دیگه خودتو لوس نکن ... ایشششششششش

((=

خواهششششششش میدونم تو عاشق چی نیستی ؟؟
اصلا چیپسو ماستو انریکو این شعار توعه نه ؟؟=))

دلم میخواد بازم بوس :دی گی گی گی دهه برو دیگه وایساده منو نیگا میکنه
=))

بنفشه جمعه 18 آبان 1386 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام
خوفی؟؟
خیلی بد سلیقه ای
من با دنیا دیگه مثل تو نداره خیلی حال میکنم
اما به قول تو بقیشون مزخرفن
تو این البوم درپیت مجازا یه چندتایی خوبم یافتیده میشه



کو بستنی؟
دم بریده میگم کو بستنی؟
من با همون پسره میرم تو بستنی نمیخری
البته بستنی نخری بیتره من دوس ندارم من آب زرشک یا آب انار میخوام با سمبوسه
اگه میخری با تو میام
میخری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ایل و طایفه کدومه بابا خودمونیم دیگه مامان و بابا و من اونا یکی یه نفرن من خودم به تنهایی ۷۸ نفر

حالا بیایم؟
بابا اصفهونی هستی که باش خسیس
مهمون حبیب خداسسسسسسسس

بیام؟؟؟؟؟؟

سلام بنفشکی
ای بدک نیستیم
میدونم :دی
منم اونو نگفتم گله
هان همون بقیشو گفتم
آره خوب ولی اون قشنگ قشنگاشم مزخرفه :دی

بستنیم برات میخرممممممم
سیب نما هم میبرمت
نه اون پسره رو بیخیال بچه بدیه اه اه
همون 20 تا آب انارو آب زرشک میخرم برات

آرهههههههههه


پس بیاین ببین بابای من عاشق بچهای شیطونه که 100 نفرن بیا کلی ذوق میکنه :دی
خسیس اون ترکیبته
من که گفتم اصلا همه فامیلتم وردار بیار حالا شاید از یکیشون خوشمون اومد فامیل شدیم :دی

بیاااااااا

زهرا جمعه 18 آبان 1386 ساعت 04:46 ب.ظ

فقط می خواستم راهنماییت کنم..... قشنگ ترین رمانی که خوندم {شبح ابرای باریس}

کجایی تو همشهری؟؟؟ !!!!!!!!! ممنون گفتی میخونمش حتماا

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان 1386 ساعت 06:39 ب.ظ

به تو چه اصن !!

حوصله ندارم !!

خیلی خری

این پستم خیلی حساسه بپا روش اثر نزاری :دی
بیا یه کم انرژی بهت بدم
کی بود میگفت من وحشیم تو افسرده اه اه اه
حالا چه مرگت هست ؟؟؟

میلی جمعه 18 آبان 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

بعدشم نه این آلبوم جدیده انریکه هستش بعده این چیزی نداده بیرون !!

اتفاقن این وحشیا خیلی هم خوشکلن !! تو صلیقه نداری هی میشینی لاو سانگ گوش میدی مرض داری !! نه تو عاشقی من میدونم :دییییییی

انرکه هم انریکه های قدیم !! فقط یه آلبومش رو خیلی دوس دارم اونم ماله ۲۰۰۳ بقیه دیگه مزخرف شده !! البته تک و توک توشون پیدا میشه خوبم باشه ولی حیف شد پسره خوبی بود :دییییی

تو این آلبومشم من آهنگه Do U Know رو دوس دارم اونم زبون اصلیه رو که اسپانیولی خونده !!

بعدشم بازم تو خیلی بی صلیقه ای آهنگ وحشی به این قشنگی !! بذا من زنده بشم ازین خوشملا بذارم رو وبم کیف کنن ملت !!

خوب خدارو شکر ضایع نشدیم

آره اگه همشون مث تو باشن خوبن (هوووووووق) ببینمت یه روزی که بیای واسه خودم درد دل کنی جیگول
ببین یه ذره به خودت برس لااقل یکی بیاد عاشقت بشه =))

حالا اگه من اون آلبومشو گذاشته بودم تو اینو دوست داشتی :دی

اینو هستم خیلی قشنگه منم دوست دارم ولی اینو خیلی بیشتر دوست دارم عاشق این سبکم وااااااای Push - Feat Lil Wayne خدایش خیلی قشنگه اگه گوش داده باشی یوشرم یه همچین سبکی یکی خونده بوس

ببین یه ترانه از همین وحشیا که خیلی باهاش حال میکنی حتما واسم بفرست فهمیدی بببینم سلیقه تو چیه

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

راستی من امروز آپ کرده بودم بعد تا الان بود یهو باز محو کردم به کوریه چشه تو هم که شده الهی بترکی بمیری الان وبم رو اوردم دوباره سره جاش !!

ای مرضو راستی راستی :دی
همون دیگه تو افسرده ای
تو کرم داری خوی وحشی پیدا کردی
هرکاری میخوای بکنی اول بیا با خودم مورت کن تو که عقلت به جایی بند نیست :دی

بنفشه جمعه 18 آبان 1386 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام و کوفت
بترکی چشم هیز
فامیلامو بیارم که خودتو قالبشون کنی؟؟؟

منم عاشخخخ باباتممممممممممم
ای حال میده یه کمی سربه سر باباها بزاری
بابای پر حوصله ای داریا
معلومه


موشی جونممممممممممم
یه چیزی بگم؟
دلم برجوری گرفته

باشه بابا
باشه نزن

دهه چرا میزنییییییییییییییی

نه جونه تو واس خوشون گفتم
من چیکار دارم به فامیلای توووووووو

پس بیا ببینش
آره حال میده ولی خوب بعضی وقتا هم حال نمیده :دی

آخی چرا عسیسمممممممم
خدا نکنه وایسا فنرو بیارم برت بازش کنم :دی
میخوای ببرمت بیرون گردش خوف شی
بریم سیب نمااااااا
چته تو که هیچ وقت درد دل نمیکنی فقط میگی گرفته ای اه اه

نه وایسا کجا تازه اومدی
نرووووووو (گریه)

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

راستی تو چه مزخرفی رمان میخونی؟؟؟ میگم تو عاشقی (غششششششششششششششششششش) !! وای وای متاسفم برات همون یه ذره صلیقه ای هم که داشتی از دس رفت بدبخت (زبووووووووووووووووووون) !!

ببین نخون این چرندیات و نخووووووووون !! من اصن اهلش نیستم برا همین چیزی ندارم به تو معرفی کنم ولی میگم نخون !! همینجوریش که عقل درس حسابی نداری اینا رو میخونی دیگه ماشالله!! نخوووووووووون !! چرا من جناهی و وحشتناک میخونم اینا رو میتونی بخونی ولی ازین کوچه بازاریا نخون !! اه اه بالا اوردم (هووووووووووووووووووووق)

چشهههههههههه برو گم شو وحشی :دی تو روحت .. اونروزا که ما تو آسمونا بدیم یه محله از دستم شبا کابوس میدیدن کجا بودی تو
مرگ خودم اگه موندیم با هم یه روزی حسابی بهت میخندم که همچین تو دامه یکی افتادی =))

ببین اینجا نسل وحشیا منقرض شده مث تو نیستم که همه دوستام وحشی باشن این دوستای مسخره من چهارتا اس ام اس آدمی نمیدن همس شعرو وره آرزو به دل موندم با یکی کل کل ککنم اونوخ میگی رمان نخون (غشششششششششششش)
میلی یه چیزی اصلا بهت نمیاد وحشی باشی جونه خودم بهت میاد یه دختر آروم باشی
چیکاررررررررررررررررر کنم بشینم تورو نیگا کنم یا برم شیشه همسایه هارو بشکونم

دهه اصلا به توچه :دی

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

راستی این شد پنجمین کامنت !! اگه درصد بگیری بیشتر ککامنت تو وبت ماله منه

یه چی دیگه از انریکه یادم اومد اونم آهنگه hero بود تو آلبوم ۲۰۰۱ اینم فقط تو اون آلبوم خیلی قشنگ بود داریش؟؟؟ اونو میذاشتی باز یکم دوباره به صلیقه ات امیدوار میشدم !!

دیگه بسته بچه پررو

زحمت کشیدی همه میدونن منو خیلی دوست داری نمیخواد بگی دیگه :دی
اینا همش نشانهای عشقه (هووووووووووق)

کوووووو ندارم بدههههههههههههههه من میخوااااااااااااام
ای بمیری که انقد شاگر اولی اونوخ سلیقه رو اشتباه مینویسی

گیلاس(منظ) جمعه 18 آبان 1386 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام موشییی جونم

ببین من الان آهنگم! با آهنگ فقط آروووم میشی دیگه؟؟
حالا اگه میخوای آهنگا رو خراب کنی منم باید خراب کنی!!!!

گیلی حوصله داره درددل یکی رو گوش کنه..شاید حال خودشم اینجوری بهتر بشه....اما چی؟؟؟ .. چی شده موشی؟؟
بیا بگو...

از حوصله ام قول گرفتم تا فردا پس فردا برگرده!! تو هم برو دنبال مال خودت که بیاد!

بوووووس
بوووووس

سلام عسیسم دلم

آره .نه ! با تو هم آروم میشم !
نههههههه من الان آهنگارو خیلی دوست دارم

ایول مگه گیلی چشه ه بهتر بشه تو نمیدونی ! نه من چیزیم نیست دیروز یوخده عصابم خورد بود سر یه قضیه پاچه گیری :دی

آفرین بگو بیاد دلم براش تنگ شده منم نیاد طناب میندازم دور گردنش میارمش پا بوس شوما

فداتتت
بووووووووس

مریم جمعه 18 آبان 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

سلام و ششصد هزار و یکی بدروود
بابت این آهنگ های زرتی پورتی و مورتی اصلا خودش و ناراحت نکن
می خوای من و شما بریم بخونیم؟
پیشنهادی کاملا جدی بود !
( الکی :دی :سی : صدو چهل )

سلامون هامون دامغون آروم آروم
نه بابا مگه خوله خودشو ناراحت کنه بهش گفتم
بزن بریم فک کردی نمیتونیم مرگ موشی یه آلبوم میدیم بترکونه همرو !
میدونم
شیش پنج چهار سه نکن
:دی

گیلاس(منظ) جمعه 18 آبان 1386 ساعت 09:27 ب.ظ

موشی جون گیلاسی مگه من با تو شوخی دارم؟؟!!
چرا قایم موشک بازی میکنی!!؟؟!!!

جونم گیلی موشی چی شده مگهههه ؟؟؟!!
خوب پس باکی بازی کنم هیشکی با من قایم موشک بازی نمیکنه !!
دیروز همش خطا خراب بود وصل میشدم ولی هیچی برام باز نمیشد !!

زهرا جمعه 18 آبان 1386 ساعت 10:01 ب.ظ

چند دفعه اومدم تحویل نگرفتی.....

من !!!!! من که همش ذوق کردم یه همشهری پیدا کردم
اگه یهو یه چیزی گفتیم با گیلاسی همش شوخیه به دل نگیریا
بیا بیشتر همشهری جونم ببینم وبلاگ داری تو ؟؟
فدااات بوووووس

مارگریت وحشی بهاری جمعه 18 آبان 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://magrite-vahshi.blogfa.com

سلام آقا موشی
اومدم چند تا رمان بهت معرفی کنم:
سینوهه(پزشک مخصوص فرعون)٬غرش طوفان (الکساندر دوما)٬آتش بدون دود(نادر ابراهیمی)٬کلبه عمو تم(هریت بیچر استو)
هری پاتر رو هم که حتما خوندی؟
موفق باشی

سلااااام
دستت درد نکنه
پس باید همش قشنگ باشه
ببین یکیش که از همه قشنگتره بگو باش شایدم همشو خریدم
نه نخوندم (سوووت) نه خوندممم ولی نخوندم میخواستم بخونما هی یادم رفته (سوووت)
دستت درد نکنه

مارگریت وحشی بهاری شنبه 19 آبان 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

نیازی به خریدن نیست بزو کتابخونه عضو شو
اول هم هری پاترو بخون

راست میگینا ببینم اونوخ کتابخونها رومانم دارن نمیدن که بیاریم بیرون میدن ؟؟؟
الان عذاب وجدان داشتم برم کلی پول بدم بخرم داشتم نقشه میکشیدم هر یکیشو بدم یکی بخره
ممنون

زهرا شنبه 19 آبان 1386 ساعت 03:08 ب.ظ

شما خیلی به دل نگیر.....دیشب با گیلاسی یه کم دعوام شد .........حالم خیلی خوب نبود.........

ببین گیلاسیم مث خودم همش شوخی میکنه چرا دعوا نه بابا تو اینطوری فکر میکنی به دل نگیر اگه بفهمه بدت اومده حتما از دلت بیرون میاره
همون
دیگه چه خبر

زهرا شنبه 19 آبان 1386 ساعت 03:12 ب.ظ

من ۳۶۰ دارم ............تو داری؟

من همینجارو آپ میکنم دارم ولی خوب چیزی توش ننوشتم جدیدا

بنفشه شنبه 19 آبان 1386 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام موشی
منظوری نداشتم
بعدا سر فرصت و حوصله و دلگشادی میام و با هم حرف میزنیم
نمیخواستم ناراحتت کنم
باییییییییییییییییییی

سلام بنفشی
کووووفت
مگه من منظوری داشتم
دیونه سر به سرت میزارم تو هنوز منو نشناختی ؟؟!!!!!!!
آفرین بیا
منتظرتم
قربونت

امینه شنبه 19 آبان 1386 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام سلام!
خوبی موشی؟دلم تنگ شده،بابا ایولا!چه قالب قشنگی،
با کلاسسسسسس!!
اتفاقا منم دنبال انریکه جدیدا میگشتم مرسیییی!
رمان؟دزیره رو خوندی؟...عششششقه....
اگه نخوندی که نصف عمرت برباده!زود برو بخون!در ضمن اگه ترجمه ایرج پزشکزادش رو پیدا کردی که شاهکاره.
راستی دایی جان ناپلءون هم خوبه.

سلاااااااااام
خوبم تو چطوری معلوم هست کجایی توووووووووو ؟؟!!!!!!
خوب واسه تو ساختمش که چشمات دیگه درد نگیره :)
چرا انقد دیر میای دلم برات تنگولیده بید
پس به موقه اومدی
نه نخوندم :(
پس حتما باید بخونمش مرسییییییییییییییییییییییییی
حتما میخونمشون
دستت درد نکنه
قربونت

زهرا شنبه 19 آبان 1386 ساعت 07:24 ب.ظ

گیلاسی که خیلی گله..............شوخی کردم

آره دختر خوبیه تو هم خوبی هر دوتون گلین

نیلوفر شنبه 19 آبان 1386 ساعت 07:27 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم
چطوری یا بهتری؟ :))

سلااااااااااااام
خوف ترم
برو بخونو بیا !!!!!!!!!!!

گیلاس شنبه 19 آبان 1386 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام موشی جوونم

الان از دانشگاه برگشتم..
انقدر خسته ام که الان همین جا میت رو دستت میمونه

میرم برمیگردم!!
فقط اومدم که نگی بیمعرفته و اینا!!!!!!


قربووووونت

سلام عزیزم

خسته نباشی درسات چطوره میخونی یا نه
نه برو من مردت به دردم نمیخوره :دی

بیا باش
تو که بیمعرفت نیستی نیگااا

4کریمممم

لیلا شنبه 19 آبان 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

عمو پسوردمو بزارم همین جا؟

آره لیلاجون بزار همین جا

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:46 ق.ظ

سلام موشششششششششششششششششششش (جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ)

سلااااااااااااااااااااااااااااام
چطوری سارااااااااا
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:47 ق.ظ

نیمیدونم چرا یی هو دلوم بررات تِنگ شد
تو مدونی چرا؟

میسی دل به دل راه داره عزیزم
هوووووووم چون دل منم تنگولیده بود برات

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:47 ق.ظ

وااااااااااااااااااااای نازی...مگه نمیبینی این موشه ها؟

مووووووووووووشششششششششششش:((

خندهههههههههه سارا موش خیلی دوست داری
بگیرینششششششششششششششششش =))

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:48 ق.ظ

:((وای موشی...چرا این اول شد هان؟
اصلا من میخوام اول باشم ممممممممممممممممممن

خوب توهم اول تنبل خان یه دوسه روز دیگه میومدی اول بشی
تو هم اولی نیگا هییییییی اوووووووووووووول

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:49 ق.ظ

:دی تو از کجا عشق من نسبت به انریکو رو میدونستی شیطون هااااااان؟

دمت گرم کیه که خوشش نیاد تازه من کلاغه بهم خبر داد :دی
اصلا جونه تو واسه تو گذاشتم :دی

گیلاس(منظ) یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

سلااااااااااااااام موشی جونم

چطوریایی؟؟؟
کی بریم خونه عمو جوووونت؟؟؟؟
مهمونی تموم شد ما جا موندیما!!!!!!
موشی شام چی میدن؟؟؟؟؟ من اگه غذاشونو دوست نداشتم چی کار کنم؟؟؟؟ راه فرار هم داره خونشون؟؟؟؟؟

موووووووووشی موووووووووشی
ببین منو
میگم بیا بریم یه چیزی بخریم
من حوصله ام رو تازه از تعمیرگاه پس گرفتم..
اصلا بیا بریم یه چرخی بزنیم

رمان خوندی؟؟؟ پیدا کردی؟؟؟ من میگم رمان رو بیخیال شو! الان زیاد کار داری
تدارکات رو کجا ول کردی؟؟؟
تو قرار بود کارت نشون من بدی!!!! باز اشتباه نرفته باشی پیش اون یکی!!!!

بووووس

سلاااااااااااااااااااام عسیسم
خوبم تو چطوریییی؟
الان دارم میام دنبالت
نه هنوز کلی موندهههههههههههه
نه نمیشه اگه فرار کنی عموم ناراحت میشه دیگه حالا خودم یه چیز برات میخرم بخوری


جونممممممممممممممممممممم
دیدم (چه ناز شدی :دی)
راس میگی درستش کرده بود
بزن بریممممممممممم

نه نخوندم هنوز آره گذاشتم واسه بهدها با هم بخونیم تو سقف !!
تدارکاتو گذاشتم تو یخچال تا عروسی خراب نشه
نهههه کدوم یکی آیااااا ؟؟ سوووت !! نشونت میدم

بوووووووووووس

گیلاس(منظ) یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

میگما این زهرا خیلی نامرده
خب همشهریت هست که هست
ولی چرا خالی میبنده
من کی باهاش دعوام شد!!
ببین میاد اینا رو به تو میگه که من از چشمت بیفتم!!! تو که توجه نمیکنی؟؟؟ هاااااااااااااااااااان؟؟!!!!!!!!!!! میکنی؟؟
موشی اصلا این زهرا رو تحویل نگیر!!! میاد اینجا بساط پهن میکنه دیگه نمیشه جمش کردا!!!!!

چراااااااااااااااااا
همشهریمه خووووووووب بوس
خوب یه ذره دعوات شده نیگا منو یه ذره
نهههههههههههههه من اصلا توجه نمیکنم میخوام یاد بگیرم ولی توجه نمیکنم
بااااااااااش اصلا تحویلش نمیگیرم بیرونش میکنم اگه اومد میزنمش (زهرا دروغ گفتمااااااااا یواش گیلی نشنوه بوس)

گیلاس(منظ) یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

آخییییییییییییی
نازی
ندیدم زهرا از من تعریف کرده!!
بووووووووووووووس( این مال زهرا بود تو بکش کنار)
موشی حالا که زهرا گفته من گلم میتونی باهاش معاشرت داشته باشی!!!

موشی خیلی نمیخواد به این زهرا توضیح بدی که ما داریم شوخی میکنیم باهاش!! من که با اون شوخی ندارم!!!! الکی هواییش نکن!! فک میکنه تحویلش گرفتم!!!

آره کلی تحویلت گرفت
نخیر کلیم خالی بست اصلا گفت تو بدی :(
آخ جوووووووووون زهرااااااااااااا کجایییییییییییییییی

خندهههههههه مگه ما داریم شوخی میکنیم گیلی اینو به من بگو اگه شوخیه :( اصلا از اول میدونستم اصن دیگه دوست ندارم :( گریههههههههههههههههههه

میلی یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://shym.blogsky.com

سلااام عاشق (غشششششششششش)

من عاشق شم ؟؟!! من ؟؟؟ نه من ؟؟؟ با من بودی ؟؟؟ من و عشق ؟؟؟ یعنی خوده خوده من ؟؟؟ .
.
.
.
.
.
. من ؟؟؟ !!

اوا یعنی من ؟؟؟

.
.
.
عمرنننننننننننننننننننننن !! من مثه تو دل لق نیستم که فرت عاشق بشم (غششششششششششش ) ببین این جوات بازیا ماله این سوسولای کوچه بازاره به گروه خونیه من نمیخوره داااااااااااااااااااااااش :دیییییییییییییی !!! حالا ببین کی بت گفتم (غششششششششششش) !!

یه وحشی گذاشتم رو وبم برو به حال باش !!!

.
.
سلام عاشق (غشششششششششششش) !! چه حالی میکنم من تورو دس میندازم ااووووووووووووووووووووف چه صفایی داره جونه تو (غشششششششششش)

میگما آره از تو معلومه چه دوستایی داری همه اس ام اساتون عاشقونه اس (زبووووووووووووووووووووووووون)

برو فقط بمیرررررررررررررررر (خندههههههههههههههههههههه)

آره من تورور خیلی دوس دارم(هوووووووووووووووووووووق) از بس دوست دارم دیگگه دارم بالا میارم (غششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش)

ببین از تو که بهتره با شونصدتا غلط املایی ثبک و خاننده و .... برو جمع کن دیگ به دیگ میگه ته دیگه (نیییییییییییییییییییییش)

عاشق اون ترکیبته زبوووون

نه جونه تو خیلی فکر کردم تو وحشی تر از این حرفایی که عاشق بشی
.
.
.
.
مررررگ
.
.
.
دل لق اون ههفت جد آبادته :دی ببین میگم تو نوفهمی کوچول موچولویی هنوزااااااا مگه عشق جوات بازیه سوسولبازیه فقط اصلا مگ عشق منظور دخترو پسر بازیه !!!!!!!!!!!! برو بزار باد بیااااااااااااد داداش

وحشیتم گوش میکنیم

ببین حاله منو عمرا بگیری اینا همش توهم فاتنزیه من به گور بابابزرگم خندیدم که عاشقم قضیه رمانارو هم میگم برات عسیسم
ببین یوخده تحویلت گرفتم توهم ورداشتی =))
حالشو ببر ماکه بخیل نیستیم :دی

اولا که من واس کسی اس ام اس نمیزنم اونایی م که فرت فرت میاد برام جونه تو همش عاشقونس خوب سرشونو که نمیتونم ببرم دوسم دارن مث دوستای در پیت تو نیستن که همش حالتو بگیرن یا بزنن تو سرت :دی (غشششششششششششششششششششششششششششش)

برو بچه برو بیشتر ضایع نشو تفریحتون میدونی چیه هیچی روکم کنی خودتون آهنگای وحشی گوش میدین بعد دچرخهای همدیگه رو پنچر میکنین (غششششششششششششششششششششششششششششششش) میلی اصلا تو ماله این حرفا نیستی برو درستو بخون کوشولو

برو دچرخه دوستاتو پنچر کن فرار کن غششششششششششششششش
ببین حسودیت میشه من از بهترم نه =))

نه دیگه من که ادعا نمیکنم شاگرد اول مدرسمو اینا من املام زورکی به 15 میرسید الانم بشماریم تو 50 تا غلط داشتی حالا درست کردیو نمیدونم
وحشییی کپک زده دستوپاچولوفتیییییییییییییییی
غشششششششششششششششششششششششششششششششششششش

بوووووووس

بنفشه یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام اوس موشی جونمون؟
خوفییییییییییی؟
ما چاکر خواه این روح جون خبیث جونم هستیما
بابا کم این موشی ما رو اذیت کن بی ادب...
نه نه نه روح جون خبیث جون با تو نبودم
گفتم این موشی بی ادبه :دی

موشیییییییییییییییییییی
من الان یه نموره سر حال بیدم
مهلومه نه :))

موشی جونم فچ کنم من هفته دیگه بیام اصفهان
نمیدونستیدم ها
حالا هر بقت اومدم خبرت میکنم

سلام آبجی
خوفیم تو چطوری داشی ؟؟؟
شما بیخود چاکر این هستیم مگه من مردم
ایول خوشمان آمد
داشی حالا دیگه مارو ضایع میکنی یگ پوستی از سر این روحی بکنمممممم

جونممممممممممممممممم
این الان کاملا معلومه
فقط میخواستی منو دق دل بدی نه ؟؟
خوب خدارو شکر

ایول البته بستگی به من داره (چشمک)
هر بخت اومدی خفرم کن

اقلیما یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام سلام
خوفی؟
بهتری یا نه؟
در مورد این آهنگا واقعا باهات موافقم.این آهنگه هم خیلی خوشمل بود.دستت درد نکنه!موشی مموشی!!!
خوب خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام سلاااااااااام
خوفمممممممممم تو خوفترییییی ؟؟؟
ای بدک نیستیم از مرحمت شما
قربونت قابلی نداشت ماله خودت اصلا برا تو نگه داشته بودم :دی
تو هم عزیزم
4کریم بابای

نگین یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 10:28 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گلمممممم
خوبی موش موشکم
ببخشید
اومدم بگم فچ نکنی باز نیومدم
اومدم ولی نمیدونم این چشه dc میشم دائم
نظرارو تائید کردم و اومدم اینجا که یه نظر بدم بدونی زنده ام )خنده(
فردا صبح باز میرم چکش میکنم بعد میام نظرارو جواب میدم میام یشت باز
هوارتا بوسسسسس

سلام عسیسم
خوبم تو چطوری ؟؟
نه میدونم سرت شلوخه گلم
نه تو دیگه بی مرام شدی رفتتتتتتتتتتتت
چیدونم حتما انگلکش کردی
کدوم فردا ؟؟ اول اینو معلوم کن من خودم اینکارم داداچ =))
قربونتتتتتتتتتتت
هوارو دوتا بوووس با یه تفففف

بنفشه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 12:42 ب.ظ

بچه چرا فووووووت میکنی خجالت بکش :دییییییییی

بنفشه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام

خوبی؟
هر وقت اومدی فوری فوری فوری به این ایدی به من پی ام بده
fani_60
باشه
کارمهمی باهات دارم

برات یه نشقه کشیدم
زود بیای هاننننننننن

سلام عسیسم

بااااااااااااااش

چیکارم داری بنفشه من بدمزمااااا گفته باشم :دی

گیلاس(منظ) دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام موشی

معلوم هست تو کجایی؟؟؟؟
دلم برات کلی تنگ شده

رفتی خونه عمو اینا موندی؟؟؟؟؟؟ باز یکی یه تعارف زد تو چترت باز شد؟؟؟؟ اونجا کی رو پیدا کردی؟؟؟؟ منو از یاد بردی بیمعرفت!!!! گریهههههههههههههههههه!!
هی بهت میگم نمیخواد با دیگران معاشرت کنی!! اصلا لازم نیست تو اجتماعی باشی! بشین گوشه خونه رخت بشور!! دیگ بساب!!! حرف که تو مغزت نمیره!!! ببین آخرش از دست رفتی!!!!


مردم از فضولی !! اون قضیه که گفتی حل شد کدوم بود؟؟؟


بوووووووووووووس
قربوونت

سلام عزیزمم

همینجا پیش تو :دی
دل منم تنگ شدهههههههه وحشتناک

ببین تورو که رسوندم برگشتم دیگه هی اسرار کردن :( به جونه خودم خیلی اسرار کردن !! نه به جونه موشی همش تا صبح بیادت بیدار بودم اصلندش هم سرم رفت رو پشتی خوابم نبورد :|
نازی نازی گرههه نکننننننننن
خوب پس چطوری اجتماعی بشم مردم بسکه مس سائیدم :| به جونه خودم معاشرت خوفه خیلیییییی !! مغزم کجاس پیش توعه (سوووت) کی اومده رفتتتتتتت خوب صبر میکرد سووووت

آره عسیسم حل شد همون روز یادم رفته دیگه :دی

بوووووووووووس بوووووووووس

شهرزاد دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

سلامممممممم موشی جونم:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی به من میگی تنبل خودت که بد تری؟؟؟!!!!
بیاااااااااا آپ کن دیگه عزیز!!!
موشیههههههههه تنبلللل!!!
قربونت
فعلا.....

سلاممممممم شهرزادی جوووون
خوبم ممنون
تو چطوری جیگول ؟؟؟
من که همش دوروزه آپ کرئم باش آپ میکنم
خودتیییییییییییی زبووون
قربونتتتتتت
بابای

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

سلااااااااااااام موش موووووووشی

خب تدارکات که توی یخچاله!
زهرا رو هم که دارم با خودم میبرم!
تو هم که قراره بشینی توی خونه!!
دیگه من خیالم راحت باشه!! یه ۲ روز میرم و زود برمیگردم!!
تو هم میدونم خیلی دلت برام تنگ میشه!! چیکار کنیم!! روزگاره!! گریههههههههههه!!
ببین من برم و برگردم احتمال داره متغیر بشم!!!!! تو غلط میکنی بعدش تحویل نگیریا!!!!

کارت عروسی چی شد؟؟؟؟؟؟؟ موشی این آهنگا رو ول کن!! بیا کارت رو نشون من بده!!!

میگم حالا اگه میخوای بازی رو انجام بده ها!! ولی نده!! حالا چه اصراریه!!! ولی بده!! میخوام ببینم چقدر تفاهم داریم!!!

ببینم تو نمییخوای آپ کنی؟؟؟؟؟؟
اینجا باز کپک زده!!! یخچال هم که جا نداره!!! اینجا رو آپ نکنی باید بندازیش دور!! کپپپپپپپپپپپک زده!!!!!

بووووووووس

سلااااااااام

خوب ای که گفتی یعنی چی ؟؟
زهرا رو چرا میبرییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
اصلا این زهرا شیطونه نبرش دنبال خودت بزار پیش من بمونه مگه نگفتی با زهرا میتونم معاشرت کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببین اسرار نکنین من نمیتونم بیام خوب حالا شاید شد ولی قول نمیدماااااااااا

ببینم تو نیستی اگه من مهتاد شدم چیکار کنم ؟؟؟؟؟!!!!!!!
تو بیخود کردی متغییر بشی اصلا بری نه من نه تو فهمیدی !

باااااااش نشونت میدم بزار ببینم چی میشه !!!

نه انجام نمیدم ولش کن گفتم که منم عین تو کپی میشه تفاهمو داری (عینک)

چرا جونه تو بزار یه دوروز پنج شنبه و جمعه با دوستان میخوایم بریم بیرون بعد از خاطراتش مینویسم (سوووووووووت)
میزارم دم در !:|

بوووووووووووووس

بنفشه سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 05:03 ب.ظ

آییییییییییییییییییییییییییییییییی :(())))))))))))))
من فوت نوکردم
من حرفیدم باهات
گفتم کجایی؟
نمیونستیدم چرا نیومد


ای کمک کمک کمک کمک کمک و ...........
موشی بدو دیگه بخ بخت شدم
زود بیا کارت دارم منتظرتم

سیلاااااااااااااااااااااااااام
فوت کردی فرار میکنییییییییییی (به زبانه چهار شنبه )

تو نیرنک میکنییییییی

اومد اون کامنتت الان تایدش میکنم

اووووووووووووووومدم
خدا نکنه اومدم بابا
اصلا من خود اورژانسم :دی

بیتا سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام.. آقا موشه.. حال شما چطوره؟ خوبی؟ خوب خدا رو شکر..آهنگت قشنگه اما تو زیاد پررو نشو تو که نخوندیش ، انریکو زحمتشو کشیده.. تو هم دیگه دست از سر این روح خبیث بردار.. بچه مردمو کشتی..اصلا تو که خودت خبیث تری ، چرا رو بچه مردم لقب می ذاری؟هاااان؟
میگم موشی.. الان این آهنگه که روی وبته کوتاه شدس؟ یعنی تیکه هایی که خوشت نمی اومد رو سانسوریدی؟
یه چیز دیگه.. من از آهنگای ایرانی خوشم نمی آد (به جز چندتا خواننده ی محدود) تو هم که خوشت نمی آد .. از هر کی دیگه هم می پرسم که خوشش نمی آد ..هر کی هم که خوشش بیاد آهنگا رو دانلود می کنه.. بعدش من موندم اینا ورشکست نمی شن؟؟ پول از کجاشون میارن که دوباره یه آلبوم پر کنن..جلل خالق..
کاری نداری با من موشی؟
پس با اجازه..........

سلام بتی جووون ممنون خوبم تو چطوری عزیزم ممنون میسییییی
میدونم قشنگه :دی خوتم خونتم جونه تو اصلا میخواستم بخونم امکانات نبید :دی
ببین میخوای بیاد یه مدت پیش تو انگار خیلی خاطرشو میخوای از اول بگم بردیش دیگه پس نمیاریااااااااااااااااااا

نه من دستش نزاشتم البته تبهور زیادی تو سانسور آهنگ دارم ولی اینو دسش نزاشتم
اه اه اه بیشترشون بدن منم از اندکیشون خوشم میاد
ببین اینا همه مایه دارن واسه تفریح میخونن
اونوختم نیگا به خودمون ننداز خییییییییلییییییا همینارو گوش میدن عاشق همین مسخره بازیان :دی
قربونت نه عزیزم به سلامتتتتتتت

نگین سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موشیییییی
موش موشکم خوبی؟
چه خبررر؟
دلم وات یه ذره شده بود
به اندازه همن نقطه بود بالا
چیکارا میکنیییی؟
من قول دادم دیروز بیام ولی نیومدم
این دفعه تقصیره من نیست
تلفن قطع شد
دیوونه ها با وجود اینکه پرداخت شده بود قطع کردن
تا امروز فیش رو ندیدن وصل نکردن
چی به اینا بگم من ؟
هان ؟
تو بگو ؟
اصن ولش کن
خودت چطوری؟
خوب من الان دیگه آماده واسه هر گونه تخریب روحی و راونی و وبلاگی میباشم تو آماده ای حمله کنیم ؟
خندهههه
غششششششششششششششش
بیا پیشم دیگه
لوسسسسس (نیش)

سلام نگین جونم
خوبم تو چیطوری ؟؟؟؟؟
سلامتی خبرا که زیاده خیلی
منم دلم برات تنگولیده بود
یادته قبلنا چقذه شیطونی میکردیم :دی
خنده
هیچی میرم کلاس ۳روز در هفته بعد از ظهرا کلاس ویژو آل باقیشم دعات میکنم ماشاا... انقد کار ریخته سرم که هر یه دقیقه یه جام :دی

تو که عند خوش قولایی
ای خاک تو سر خط تلفن :دی
اینا نمیدونن خط تلفن واسه ما حیاتیه :دی از نون شب واجب تره =))
اینا کارشون همینه کار که بلت نیستن

هیچی بزار خودم حسابشونو میرسم

بزن بریم بزار صلاحارو آماده کنم میخوام مجهز بریم این این کاماندوها :دی
غشششششششششششششششش
میام گلم
خودتیییییییییی نیش

سلی چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام موش موشی..
خوبی؟؟؟؟؟؟
ببخشید سر نزدم بهت..خودت میدونی چرا؟
دیگه من اون سلی نیستم که همه از دستش دق کنن..شدم مظلووم مظلوم...(اغراق)
خوبی خودت؟؟؟؟؟؟؟؟
اون شغر رو چرا روداشتی؟
من دوسش داشتممممممممم.
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من برم..دادا مامانم در اومد..فعا

سلاااااااام سلی جون
ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟
گفتم منو دیگه فراموش کردی رفت :( آره عزیزم تو درستو بخونی من خوشحال ترم میشم
آخی بمیرم برات چقذه تو مظلومیییییییی :دی راستی چی شد چی قبول شدی تو ؟؟؟ حقوق ؟؟؟

ای بدک نیستیم آره خوبم
چیدونم
خوب میزارم باز
میزارم برات بعد دباره میزارم فقط به خاطر تووووو

این مامانا کامپیوترو به چشم هوو نیگا میکنن همش میخوان خوردش کنن خندهههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد