!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

منو روح خبیث جونه دیونه

سلام کیف حال ؟؟ خیلی جیگولین امروز چش شیطون کر همچین یوخده شنگولم نمیدونم چرا حالا کشکی کشکی من خوشحالم حالا چه اتفاقی میخواد بیوفته خدا عالمه اون هفته همچین همه برنامهام ریخته بود به هم هنوزم گیجم پنج شنبه هم کلاس نرفتم هرکی گفت تنبلم خوب تنبلم لابد نه انگاری همچین یوخده خستم نیدونم چرا دلم میخواد خیییییلی بخوابم کل زمستونا ببینم کسی نمیدونه موشا هم خواب زمستونی میرن یا نه فک کنم ماله همونه حالا هرکی میخواد خواب زمستونی نرم هرچی گردو بخوریجات داره رد کنه بیاد نیست هوا سرده بیرون برم یخ زدم رفت دلم تحول میخاد هرکی داره به منم بده خسته شدم تکراری شدم رفت اصلا دلم تکفاندو میخاد چندتا از دوستام نوشتن اسممو ببرنم تکفاندو بهشون گفتم معلوم نیست برم ولی دلم میخواد برم بیشتر از دوشنبه میرم خلاصه هواستونو جم کنید اصلا مجبورم برم نمیدونم برم نرم خوبه برم نمیدونم  میخوام بشینم درس بخونم نگفته بودم دلم میخاد هی بخونم انقد بخونممممممم خیلی ولی نمیدونم چی بخونم اصلا نمیدونم خوبه درس بخونم نخونم اصلا میرم سر کا میشم مرد زندگی نه مرد مردم که نه نیمچه مرد، میزنم تو کار ولی خوب نمیدونم چی کار کنم برم برج بسازم برم تو کا تجارت کارخونه بسازم بانک بزنم ولی خوب بچها میگن از بنایی شرع کنم پایم محکم شه راستم میگنا میزنم تو کار بنایی خوب ۱۰ سال اولش سخته ولی بعدش اگه خییییلیییی تلاش کنم اوستا میشم دیگه .. یه چندتایی بچها رفت درس خوندن میگن خیلی سخته یه چندتایی هم تو کار ورزشو اینا چندتاشونم رفتن تو کار بنایی یوخدشونم رفتن تو کار خوانندگیو اینا باقیشونم مهتاد شدن به منم خیلی اصرار کردن ولی خوب گفتم شرایط سنیشو فعلا ندارم شاید بعدنا یه قاچاق چی حرفه ای شدم از این بزن بزنیاااا خوب حالا بخوامم بخونم درسته زیاد اسرار میکنین ولی خوب چی بخونم نمیدونم از این محلیا بخونم از این گوپ گوپیا بخونم به نظر خودم فک نکنم زیاد مهم باشه مهم اینه که بخونم خیییلی زیاااااااد  اصلا میخوام هر کاری بکنم خیییییییلییییییی زیاد باشه همچین بگیر آدمو نمیدونم حالا شایدم کم بود نمیدونم بستگی به مسیری که میرم داره شاید زدم به جاده خاکی پیاده رفتم خیلیییییی رفتم ولی خوب هرکسی میدونه ماشین بهتره حالا ماشینم واینساد دیگه موتور که هست درسته خرابه ولی خدارو چه دیدی شاید ......

اسمیلی نزاشتم اینبار :دی نمیدونم پستم کم شد خوبه بیشتر باشه بهتره ولی خوب خودم دوست ارم خییییییلییییی باشه باش !!!!

 

دیونه: خیلی خُلی ─── معشوق: اگه گفتی چندتا──دیونه: اینقدر─── معشوق: چه خوب اینقدر کمه ─── دیونه: معلومه دیگه شما خُب بهتر ازمنی دیگه ─── معشوق: ای بابا این چرتو پرتا چیه که میگی ─── دیونه: آره حواسم نبود تو دیونه ای─── معشوق: اصلا باهات قهرم ─── دیونه: خُب به درک─── معشوق: مرسی باشه من میرم درک تو هم بیا اونجا به دوتاییمون خوش میگذره─── دیونه: من مگه دیونم با یه دیونه برم درک─── معشوق: آره راس میگی منم حواسم نبود توخلی،پس حالاچی کارکنیم ───دیونه:همدیگه روبزنیم ───معشوق:نه من فقط بلدم نازکنم ───دیونه:باشه تونازکن من میزنمت ───معشوق:باشه خیلی بدی دلت می یادمنه دیونه روبزنی ───دیونه:توکه دیونه نیستی من دیونه ام ───معشوق:نه باباتودیگه کی دیونه شدی؟─── دیونه: از وقتی تو رو دیدم ─── معشوق: یه عشوه ی خرکی ─── دیونه: حالا واسه یه دیونه ناز نکن ─── معشوق: مگه بده ── دیونه: نه خوبه بکن ── دیونه: اهکی ، زرنگی تو نگفتی از کی دیونه شدی ─── معشوق: از همون وقتی که تودیونرو دیدم زد به سرم ─── دیونه: یه چیزی بگم ؟ ─── معشوق: نه الان نمیشه تو جلسم بعدا ───دیونه: باشه دیگه واسه یه دیونم وقت نمیدی ─── معشوق: (سر جلسه) همتون برین بیرون میخوام با (عشقم) یه دیونه حرف بزنم ───دیونه: وای مرسی تو چقدر مهربونی ─── معشوق: نه بابا دستشویی داشتم به این بهونه میخواستم برم دستشویی ───دیونه: واقعا که خُلی ───معشوق: تو چقدر خُلی که تازه فهمیدی(خنده) ─── معشوق: آهان راستی چی میخواستی بگی بهم ─── دیونه: واستا فکر کنم ─── معشوق: جالبه دیونه ها هم فکر میکنن ───دیونه: خُب یادم اومد بگم ؟ ───معشوق: حالا ایندفعرو ضایت نمیکنم بگو───دیونه: میدونی چیه؟ ───معشوق: نه ─── دیونه: من خیلی دوست دارم ─── معشوق: (هیچی نمیگه ) فقط داره تو چشماش نگاه میکنه ، ( داره تو فکرش با خودش حرف میزنه ) آخه دیونه چرا اینقدر دیر بهم گفتی ولی میدونی چیه... ─── دیونه: ( داره تو فکرش با خودش حرف میزنه ) پس چرا هیچی نمیگه نکنه یکی دیگرو دوست داشته باشه، اون موقع من چیکار کنم آخه هیچکی یه دیونرو که دوست نداره ─── دیونه: فکرش خیلی مشغول شده اون تاحالا تو عمرش اینقدر فکر نکرده بود که حالا داره میکنه، نمیدونه الان اون چی بهش میگه ─── معشوق: منم ─── دیونه: چی منم ─── معشوق: ( با خجالت ) خُب منم دوست دارم ───دیونه: ساکت شد نمیتونست حرف بزنه فقط تو چشمهای عشقش نگاه میکرد، زبونش بند اومده بود ولی ته دلش از خوشحالی داشت میمرد ─── معشوق: میدونم به چی داری فکر میکنی ─── دیونه : نمیدونی ───معشوق: میدونم ───دیونه: اگه میدونی خُب بگو ───معشوق : داری به حرفی که من زدم فکر میکنی، منتظر حرف من بودی ─── دیونه: نه بابا دارم به این فکر میکنم که چقدر خُلیم ───معشوق: یه چیزی بگم ─── دیونه: خُب بگو ─── معشوق: اگه همه دیونه ها مثل ما باشن که خیلی خوبه ─── دیونه: حالا من یه چیزی بگم ───معشوق: بگو خُب ─── دیونه : آره راس میگی کاس همه دیونگی ها اینجوری بود ، کاش همه سر عشق به هم دیگه دیونه میشدن ─── معشوق: وای چه حرفای قشتگی بلدی تو ─── دیونه: چی کار کنیم دیگه ولی به شما که نمیرسیم ─── معشوق: یه چیزی بگم ─── دیونه: تو که منو کشتی بگو دیگه ─── معشوق: میای تا آخر دنیا همینجوری دیونه بمونیم ─── دیونه : (چند لحظه خشکش زد ) نه ─── معشوق: آخه واسه چی ─── دیونه: واسه خیلی چیزا، واسه حرف آدما... واسه ... واسه هیچی!!!

 

 ببینم چرا کسی به این پ .ن ها توجه نمیکنه اینا رو واسه عمم نمینویسمااااا

پ .ن :<<< سلام میگم چیزه کسی آهنگ سال ۲۰۰۰ لیلا فروهرو نداره بهم بده هرچی گشتم پیدا نکردم میخواااااااااااام میسی >>>

پ .ن : بدوئین آقا موشه از دست رفت دیروزا همش تو بیمارستان بستری بیدم داشتم از دلدرد میترکیدم نمیدونم یهو چم شد خولاصه هفشتا سوزنو سرم (سروم یک عدد ) بهم زدن الانم نمیتونم رو صندلی راحت بشینم خولاصه الانم اون ته اعماقم درد میکنه بهدا بهتون سر میزنیم فعلا کمپوتو آبمیوهو اینارو بیاین بدینو برین روح خبیث جونو گذاشتم دم در ازتون میگیره ولی گفتم کسیو راه نده ملاقات ممنوعم

پ ن : این پست هویجوریه هاااا عاشق نشدماااا این هفته خیلی شارژم

 

نظرات 26 + ارسال نظر
بنفشه یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام
خوبی؟
خیلی قشنگ بود
معنی دار و متفکرانه


حالا تو به معشوق چی گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی


موشی مهلومه که اصن حالت خوب نیسسسسسسسسسسسسستا
معلومه کجایی؟

سلاااااااام
خوبم میسی تو چطور مطوری ؟؟؟
ممنون
راس میگی پس نمردیم یه چیز متفکرانه هم نوشتیم ببینم حالا باید بگردیم دنبال یه مغز که فکر کنه (غششششششششش)

جلب اومدی تلافی کنی این همه تو وبت اول شدم اومدی اول بشی هاا ؟؟ :دییییییییی ایووووووووووول دروووووووود ببینمم الان ذوق مرگی نه (غشششششششش)

گفتم برو به درک :دیییییی
معشوق کیلویی چند ؟؟؟

چیچیو حالم خوب نیست چرا جو سازی میکنی :دیییی من که گفتم شنگولم
ببین الان لارژ لارژم شایدم ایکس لارژ =))

بزار فچ کنممممم اوووووووووم نمیدونم یعنی کجا بودم من آیا ؟؟؟؟ :دیییییییی

[ بدون نام ] یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 03:16 ب.ظ

هیی موشی دوفونه ی من چطمولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موشی من نمیخواااااااااااااام بیام نت ولی این مدرسه هی فرت و فرت پرژه میده :(((( بیا تو بجای من انجامشون بده خوب؟؟؟ تو که افتادی تو نت :دی!!!

این تیکه آخریه رو نخوندم چون توش معشوق داشت خوشم نیومد :-پی !!



موشی ..؟؟

هیچی یادم رفت چی میخواستم بگم :(

فهلا آها راستی میتونی دست از دعا بکشی فعلا دیگه کاری ندارم که واسم دعا کنی:دیییییی

تاتا

فوش دادی الان :دیییی خوبم تو چطوری فرزندکم ؟؟؟؟؟؟؟
ببینم دوم دبیرستان انقد پروجه نداشت زمونه ماااااا :دی میدونم تو اصلا دلت برا من تنگ نمیشه (سووووووت)
بده بیاد ما که بخیل نیستیم گفتم بزار بدزدمت خودت نیومدی =))

اه اه اه تو چیکار به معشوقش داری فک کردی میخوام معشوقت کنم :دی برو بخون خیلی قشنگه بدوووووووووو دهه

جونم ؟؟؟؟
میدونم همه اولش همینطوریا :دییییی

نه جونه من بزار یوخده دیگه دعات کنم یهنی خوبه خوب شدی مطمئن باشم :دیییییییییی

بوق بوق

نگین یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موشی جونم
خوبی ؟
تو حالت خوبه ؟
من میدونم چته
خوشی زیاد زده به سرت
یعنی خوشحالی زیاد رو مغزت اثر گذاشته
حالا یکی نیست بگه این بچه خیلی اولش سالم بود که حالا باشه (خنده)
چه خبررررر ؟
من میگم برو تکواندو
به نظرم خیلی خوبه
و اینکه آواز نخون
معتادم نشو
که من بودم میدونم عاقبت نداره بابا
آوازم بخونی یه مدت میفتی سر زبونا بعد که مردی فراموش میشی
بشین آروم اروم درستو بخون
شاید یه چیزی شدی ما بهت افتخار کنیم (نیش)
این متنی نوشته بودی خیلی قشنگ بود
به نظرم اگه همه ادما دیوونه بودن به هیچ مشکلی بر نمیخوردن
دیوونه ها مثه آدمای عاقل نیست که هر چیزی رو سخت بگیرن
همه چی واسشون آسونه
هوارتا بوسسسسسسسس
موشی بیا یه دامادی اینجا بگیر یه خرده بزن و برقص راه بندازیم (نیش)

سلااام نگینی جونمممممم
خوبم میسی
نگین توهم !!!!
ای همچین :دی
کدوم مغز (سووووووت)هان همونایی که تو میگی :دی
خندههههههههههه
سلامتی خبرا که زیاده
نه میخوام برم تکفاندو :دییییییی
راست میگی پس میریم ببینیم چقد خوبه
چرااا
نهههههه من میخوام بشم
راست میگی پس این دوستام میخوان گولم بزنن :دی
جهنم بعد که مردم میخوام معروف باشم بگم صد منه :دی
ببین آخه فوق دکترامو حالشو ندارم بگیرم حالا نمیشه به همین دکترام افتخار کنین (نیش)
خوب اینم خوبه ولی اونوخ آپم کوتاه میشداااااا :دییییی ببینم آماده بجوم بزارم تو حلقتون =))
باش تو یه عروش خوچکل پیدا کن میگیریم :دییییییی اصلا به بابام بگم بیاد خونتون =))

زهرا یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 04:33 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com

واااااااای!!! دیوونه شدم!!(دیوونه خودتی دیگه...نه؟!!)

اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ تو دیگه کی دیونه شدی :دی (من کی دیونه شدم :دی)

شهرزاد یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه طوریایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلومه که کیفت کوکه......
موشی تنبلی ......نه نه موشی ما زرنگه میخوام بهت انرزیه مثبت بدم.....
تو اگه بخوای همه چی حله دیگه تنبلی مفهومی نداره.....
موشی حالت خوبه....
بیا ببینم تب مب که نداری همون برو استراحت کن
اصلا بگو ببینم مگه الان زمستونه؟؟؟!!!
بعید نیست از تو شاید خواب زمستونی میگیرتت.....
پاشو پاشو تنبلی بسه برو این زندگی رو سامان بده نشو از این بچه سوسولای الاف.....بلا نسبتت که نیستی ولی یه هدف و یه خط مشی برا خودت انتخاب کنی دیگه از این سرگردونی بیرون میای....:)))))
پاشو پاشو تو یه چیز دیگه ای استعداد هر کاری رو داری البته کار خوب و مفید:))))
چی کار به دوستات داری خودت باشو اراده ی خودت
همت کن میتونی.....
دوست به درد هیچ کسی نمیخوره مخصوصا دوستای این دوره و زمونه.....بلا نسبت همه ی آدمای بامعرفت
خوب امیدوارم که انرزی گرفته باشی
مواظب خودت باش
همیشه شادو سر کیف باشی......

سلاااااام شهرزادی جوون
من خوبم تو چطوری ؟؟؟
ای بدک نیستیم خوبم
خییییییلییییییی کوکه کوک :دی
آره انرژی مثبت بده آفرین الان نیاز دارم
مرگ موشی یعنی من بخوام همچی حله ؟؟
خندهههههه
مرگ موشی دیونه نشدم :دی
پس کیه الان (سووووووت)
هان میخوام بخوابم
خوب منم همینو میخوام دیگه الان یه الاف سرگردونه ولگردی بیش نیستم البته روح خبیثجونو میگما من که کلی پرجهو اینا رو سرم ریخته کلاسم به زور جا دادم تو برنامم
مرگ موشی (ذوق) الان اعتماد به نفسم اومد بالا تو ادامه بده تعریف کن :دی
من دوستامو میخوام چیکار اونا دست از سر کچلم برنمیدارن مث بختک چسبیدن به من :دی

بی خیال من از دوستام انقدااااااا هم توقع ندارم که معرفت بازی کنن هر جوری راحتن باشن بسه :دییی
کجا وایسا بازم فاز بده کم بوووووود
من مواظب خودم نباشمم انقد مواظبم هستن دیگه خودمو به زحمت نمیندازم :دی
تو هم
فداااااات

بنفشه یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 06:01 ب.ظ

دیدی من مثل تو بی جنبه بازی در نیاوردم بیس بار بنویسم
اول
اول
اول
اول
اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
:دی


جو سازی نمیکنم
تو الان عاشق شدی؟
بگم
بگم
بگم همه بچه ها بفهمن ابروت بره
بگم دیروز چیکار کردی؟
بگم دیروز کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگم؟
دیدی گفتم عاشق شدی

نخیرم تو فک نمیکردی اول بشی اصلا خودم اولت کردم وگر نه
میدونستم ذوق مرگولیده میشی :دییییی

عاشق چیه دیگه !!!!!!!
نیگا منو منو عقش جور در میاد اصلا !!!!!!!
نه بابا توهم فانتزی داری :دی
کی کجا
آی مردم دروغ میگگه این
الفرارررررر آبروم رفت

نه نشدم دیگه الان اصلا تو حالو هوای عقشو اینا نیستم فقط بی برنامه شدم همین

مرجان یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://myn.blogsky.com

موشی ؟ مگه تو رو با خرس پیوند زدن که بری خواب زمستونی ؟ بیام یکی بزنم پس کله ات چشمات بپره توی حلقت ؟ هی درس درس میکنین کلاس کلاس میکنین آدم هوس درس خوندن میکنه قند توی دلش آب میشه الهی خفه بشین همتون :دی

موشی تو حالت خوبه ؟ :)
بوس

مینم مگه موشا از نژاد خرسا نیستن !!!!!!!! وااااااای مرجانی چقد من پرتم !!!! انقد زدی پس کله من دیگه همچی قاطی پاطی شده خبیییییییییییث
آخی نازی خوب تقصیر ما نیست نمیدونستیم تو استعداد درس خوندن نداری آخیییییییییییییی
آخیییییییییییییییی :دی آخیییییییییییییی =))

من خوبم تو چطوری ؟؟؟؟
آخیییییییی
غششششششششششششش

بنفشه دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام
صبح قشنگت بخیر موشی جونممممممممممممم

بابا برنامه دارررررررررررررررررررررررررررر

برنامه شما چطوریه؟
صب زود کله سحر و خروسخون ساعت 11/45 بیدار میشی
دست و صورت نشسته میپری سر گردوها و تا ظهر د بخورررررررررر
بهد ظهر میری تونت تا ساعت 4 دوباره بهدششششش گردوووووووووووووووووووو خورون تا ساعت6 و بههههههد دوباره پلاس وبگردی تا 11 و بهددددددددددددددددددددشم گردو خوررررررررون و بهدددددددددددددم نت تا 4 صب و بهههدم خواببببب زمستونیییییییییییییییییییییییییییییییی



وااااااااااااااااااااا
نمیدونم امروز چرا همه کلمه های من کششششششششششششش میان!!!!!!!!:دی


برنامه دقیقی داری خداییشششش
فقط نمیدونم چرا الان دچار بی انگیزگی شدی
خودم میام میبرمت سی و سه پل درستت میکنمممممممم
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حالا نگفتی پریروز کجا بودی و با کی بودی؟

سلام سلام بنفشکی خودم
مرسی ظهر تو هم بخیر :دی
سحر خیز شدی زرنگ شدی دیگه کم کم باید با بابات صحبت کنم :دیییی

چه کنیم دیگه میفروشیم بدو بدووو برنامههههههه =))

برنامه ما از این علمی تخیلیاس به گروه سنی تو نمیخوره :دی
نخیر من خیلیم سحر خیزمممممم اووووووو اگه انقد نت میرفتم که پروفسوری چیزی شده بودم من خیلی بیام تو کل روز کمتر از یک ساعت


هووووووووووووو
نمکی شدی امروز :دی هولووووووووووووو بخورمت =))

آره جونه تو برنامم خیلی قویه ولی انگیزه نداریم

ایووووووووووووول بستنیم میخری برام ؟؟؟ بزن بریممممم

دهه به توچه بچه (یه جای خوووب ..چشمک) =))

اقلیما دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام موشی مموشی!!!
ببین یه گل بگیر دست ،پر پر کن ببین می خوایی درس بخونی یا نه.میخوایی بری کلاس یا نه.می خوایی......
این معشوق و دیوونه رو من نفهمیدم،خودت فهمیدی؟؟؟؟
خوب دیگه..
خوش باشی.
فعلا بای تا های

هااااااا چرا به فکر خودم نرسید
حالا گل از کجا بیارم یکی یه شاخه گل تقدیم من کنهههههههههههههه
هلپپپپپپپپپپپپپپپ
نه جونه خودم منم نفهمیدم =))
ولی یه کم تلاش کنی میفهمی ::دی
4کریم
فدااااااااات
بابای

بیتا دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام خل.. خوبی؟
موشی به جون خودم مغز تو سرت نیست.. این چرت و پرتا چیه می نیویسی؟ مکالمه ی بین خودت و معشوقت بود؟ :دییییییییییی
میگ خله میلی باز کجا غیبش زد؟ این بشر روانیه به خدا.. هی وبلاگش رو پاک می کنه دوروز بعدش هم پشیمون می شه.. اگه دیدیش از طرف من یکی بزن تو سرش.. مطمئنی با هم نسبتی ندارین.. اما هر دوتون خلین هااااا...
موشی جون دیگه کاری نداری؟ فعلا خداحافظ

سلام خل اون ترکیبته :دی
مغز دیگه چیه !!!!!!
معشوقم دیگه کیه !!!!!!! خوردنیه (چشمک) نه بابا اینو هویجوری گذاشتم
میلی کیه ببین فراموشش کن بره =)) حتما میزنم از طرف تو تو سرش خوب بچه مگه مث تو بیکاره اون شاگرد اوله باید درسشو بخونه
چرا نسبتمون نسبته گل گلدونه منم گلشم :دیییییییی
کجا وایسا کارت دارم بیمغزززززززززززز خودتیییییییییی
پرق پرق ادب شدییییییی
غششششششششش

لیلا دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلامممممممممممممم به عمو موسیه خودممممممم که دوسش دارم این هواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!بیشتر از ایناستاااا اما خوب اینجا جا نمیشه!عمو جونم مرسی از اینا می خوام که با صوت آهنگ می سازنا حالا می گی این بچه جقده پر روه آره؟فدات.

سلااااااااااام لیلا جونمممممممممممممممممم
منم دوست دارم یه عالمهههههههههههههههههههههههههههه
بزار بیا خودم برات سوت میزنم آن
پرو عمته :دی
باااااااااااااااش
قربونتتتتتتتتتتتتتت بوووووووس

لیلا دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

عمو کسی به من سر نمی زنه مخصوصا مرجان جون نگین جون عمه منم می خوام بقهرم!!

ولشون کن اینارو همشون بیمعرفتن :دی نه نقهر باهاشون خودم حالا گوششونا میپیچونم :دییییی

نسی جوون دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 03:00 ب.ظ

به نام خدا
سلام موشی جوون...
خوبییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟
ببخشید خیلی دیر اومدماااااااااااااااا:گریهههههههههههه
حالا بعدا همه چیز و واست تعریف می کنم....
تازه رسیدم....
می خوام اول آپ کنم بعدا همه چیزو می گم....
بازم معذرت....
یا حق!

سلااااااااااااااااااااام
نسی جوون
چطوری ؟؟؟
من خوبممممممممممم
تو نمیگی نگرانت میشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتری الان ؟؟؟؟؟؟
من که رو به موتم !!!!!!!!
پس بیا تعریف کناااااااااااااا
میرم میخونم
خواهش میکنیییییییییم
4کریم بابای

بنفشه دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

کوفتت شم
کوفتت شم
باز تو میخوای هوووووووووووووووووووولوووووووووووو رو بخوری؟
اگه من اومدم اصفهونتون
تو خطر ناکی هولو خور

میخوای به بابام چی بگی؟؟؟؟؟؟ خجالت

کی میای بابابم حرف بزنی؟ نیششششششش

کوفتم نمیشیییییییی =))
خوب هولو دوست دارمممممممممممممم
خوب خوشمزه شدی دیگه =))
نه بیا نمیخورمتتتتتت =((
به بابات اووووووووم خصوصیه نمیشه به تو بگم (خنده)
چقد تو هولییییییی :دیییییییییی

نسی جوون دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 04:15 ب.ظ

اهم اهم...
اپ کردم....
یا حق!

میالم حالااااا
ایوووووووووووول

گیلاس(منظ) دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 07:38 ب.ظ

جییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام موشی جوووون
بیدار شووووووووو!!! من اومدممممم!!!!! چقدر میخوابی خوابالووووووووو!!!!!!
خیلی مشخصه که زیادی حالت خوبه!!!!!
میدونم!!! همه این احوالات به خاطر دوریه منه!!!!! انقدر خودتو اذیت نکن!! من ارزش این حرفا رو ندارم!!!!!!
ببین منم تکفاندو میرفتم!!!!!! الان هم شاید دوباره برم!! البته اگه وخت خالی پیدا کنم!!! بیا همدیگرو بزنیم!!! خیلی کیف داره!!!! گاز هم میتونیم بگیریم!!! شدت آسیب میره بالا!!
تو یه نیگا به خودت توی آینه بکن!! بعد برو دنبال این همه کار!!!!!! بنایی هم ۱۰۰ سال اولش سخته!! خبر رو بهت اشتباه دادن!!!!
راستی حالت چطوره؟؟؟!!!! خوش میگذره؟؟؟ قرار بود خاطرات تفریحی بنویسی!!!!!!!!
مهتاد تنهایی نشیا!!!!! منم هستم!!! بهم قول داده بودی با هم مهتاد بشیم!!!! از این مواد سوسولیا هم نکشیم!! من با تزریق موافق ترم!!!!
ببین موتور چیه!!! تو که انقدر پول نداری!!! یه فرقون کرایه میکنیم با هم میرونیم!!!! گواهینامه داری که؟؟؟؟؟ حله داداش!!
اسمایلی هم نمیخواد بذاری!!!!! اینجوری بیشتر مشخصه قات زدی!!
بقیه اش هم که حرفای خصوصیه دو نفره است!!! مگه من فضولم که دخالت کنم؟؟!!!!!
لیلا میخوای چیکار؟؟؟!!! قر تو کمرت خشک شده ؟؟ به تکوندن نیاز داری؟؟

ببین موشی من ۵شنبه جمعه میام تکلیفمو باهات روشن میکنم!!!! تا اون موقع در مصرف برق صرفه جویی کن!!!

فهلا با اجازه بزرگترااااااا
قربونت
بوووووس

سوووووووووووووووت
سلاااااااااااااام عسیسم من خوبم تو چطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟
آخ جون گیلیییی تو کی اومدی من خواب بودم خوب شد بیدارم کردی !!!
خوب بزار لباس بپوشم بریمممممم !!!!!!!
میدونمممممممم خیلی خوبممممممم !!!
گیلی کجا بودییییییی گریهههههه نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده بود اندازه اولین کفشایی که بابام برام خریده بود !!!!!
خیلی باحاله خیلییییی راس میگی پس بیا با هم میریم ببین من که دلم نمیاد تورو بزنم !!!!!! ولی خوب حالا که اسرار میکنی پرررررررررررق دردت اومد !!!!! آخ جون گااااااااز نه بابام گفته گاز خطر ناکه یهو همجا آتیش میگیره
میتونم مرگ موشی تلاش کنم استرداد دارم !!! ای نامردا بهم اشتباهی گفتن 100 سالم خوبها بعد 100 سال میام تورو میگیرم میریم تو سقف خودمون !!!!!!!
ای بد نیستم هنوزم دلم درد میکنه پام بیشتر درد میکنه (چشمک) ده نشد نرفتیم
نه دیگه مهتات نمیشیم آخه بدهههههه بچهامون بهدا یوری میشن :دییی !!!!! نه حالا بیا بریم دنبال این کارایی که گفتم بهدا مهتاتم میشیم کم کم !!
خوب تو مگه پولاتو نمیدی بهم ببین من رو تو حساب کردماااااا فرقونم بد نیست تو بشین توش منم حول میدم خوبه ؟!!!!
کجا قات زدم خیلی شنگولم اینارو هویجوری نوشتم هیچی واسه آپ نبود دیگه چرتو پرت نوشتم
ببینم مگه اون مهشوقه تو نبیدی !!!!!!!!!! من همش فکر کردم با تو حرف میزدم وااااااااااااااای

نه بابا مگه دیونم قر کجا بوده حالا یه آهنگ میزاریم دور هم میرقصیم دیگه :دییییییییی

خوب تا پنجشنبه کجا میخوای بری ببینم رفتی با دوستات فشم از راه به درت کردن هاااااااان !!!!!!!!!! ای نامردااااااااا
منم بهله گیلیلیلیلیلی
وای ببخشیییییییی
فدااااااات
بوووووووووس

مارگریت وحشی بهاری سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

سلام
لینکتون کردم خوشحال می شم لینکم کنید

سلااااااام
ممنون حتما منم لینکتون میکنم

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

موووووووشیییی
موووووووووووووووووووشیییییییییییییییززززززززززززززز
موشی جووونم کجااااایییی
موشی چرا تهنایی رفتی مهتاد شدی!!!
از اولش میدونستم جا میزنی!!!!!!
خیلی بدییییییییییییییییی گریهههههههه
خب منم میبردی دیگهههههه
منم اهتیاد میخوااامممم من به سیگار هم راضیمااااا
سلااااااااااااام
موشییییییییییییی
دلم برات تنگ شدهههههههههه
همین دیگه
برو

جونمممم
جونممممممممممممممممممم
گیلی کجایی که موشیت از دست رفت گررررررریه
مهتات نشدم بیمارستان بستری بودم استتار کرده بودم یهو نگران نشیی (گریهههه)
نه جا نزدمممممم وایساااااااا
گیلی داشتم از مهده درد میمردم کلی سوزنو سرم بهم زدن الان نمیتونم رو صندلی بشینم (خندهههههه)
کوووو کمپوتو آبمیوههههههه ؟؟؟!!!!!
نخیر تو بیخود میکنی مهتات بشیییییییییییی سیگار واااااااای نههههههههههه فهمیدی ؟؟؟؟!!!!!!
ببین مهتات نشیم پس فردا رو بچهامون اثر میزاره میگن خندههههههه
علیک سلام دخمل دستو رو نشصتم
دل منم برات تنگولیده شده بود
تو بیمارستان کلی به یادت داد کشیدم
نمیخوام برم میخوام بمونم خوب :دی
بووووس

نگین سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلااااامممممممممممم
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من چرا امشب اینقدر خوچالم ؟
فکر کنم دارم نفسای آخرو میکشم وسه همین خوچالم
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یه خرده هیجان نداره این کامنت دونی
موشی بیا یه خرده واسمون برقص
بدوووووو
غششششششششششششششششش
شلوغش کن دیگه
اه اه

سلاااااااااااااام نگینی جونممم
جیییییییغغغغغغغغغغغغغ
یه ذره هم سوووووووووووت
چیدونم چرا خوچالی تووووو ؟؟؟
نه من دارم نفسای آخرو میکشم تو خوچالی
نگینی دیروز تو بیمارستان داشتم از دست میرفتم یگ دلدردی کشیدم که مجبور شدن بستریم کنن تازه 4تا سوزن گننده با سرم بهم زدن الانم بازم ته تهش درد میکنه !!!!
چیچیو هیجان نداره خوبم دارهههههه
خندههههه خوب برو همه رو جم کن بیان دست بزنن اونوخ همه با هم برقصیم خوبهههههههه
غشششششششششششششششش
جیغغغ دااااااااد
آیییییییییییی دلمممممممم

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 03:08 ب.ظ

فووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت !!

مشترک مورده نظر در حاله حاضر خاموش میباشد :دیییییییی

غششششششششششششششششششش

موشی خیلی خوچحالم امروز :ئیی

میلیییییییی نصف بشی توووووووووووووووو
بچه چرا فوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت میکنیییییییییی
ببین برو عکس بزار برا رولینگ تا آپ شد عکس بیاد بغلش فهمیدی
منم خیییییییییییییلییییییییییی خوچهالممممممممممممممممم
بوووووووووووووووس

نیلوفر چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

من فک میکنم تو از این دیوونه هه هم خل تری هم عاشق تر!!!!
الهییییییییییییییییییییی....موشی مرده بودی آره؟...وای سُرُمممممممممم...ماماننننننننننننننننن :(((((((

فک نکن پیر میشی :دی مگه شک داری عاشق که تویی !!!!! پست تورو هم خوندم :دیییییییییییی
ها ها ها از دعای گربه ملوسم بارون نمیاد پیشی جونمممممممم میوووووووو :دیییییییی
همشو خوندی ببین این تست هوش بود هرکی تا آخر خوندو نگفت سرممممممممممم مامانننننننننننننن یعنی ضریب هوشی معمولی دارن ولی انگار از تو زیر صفره
غشششششششششششششششششششش

گیلاس(منظ) چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 04:08 ب.ظ


موشششششششششششششییی
آبرو برامون نذاشتی!!!
من رفتم استتار کنم!!!!!از الان دیگه من تو رو نمیشناسم!!!!!!!
چرا انقدر کولی بازی درمیاری!!!!
مثه جوهودا که خون میبینن میمونی چرااااااا
حالا یه کوشولو مردی زنده شدیاااااااا!!!
عزراییل انقدر ترسناک بوده یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین باز هول شدم سلام یادم رفت!! سلام موشی جونم!!! حالتان چطور است؟؟!! آیا؟؟
ببین اگه دختر بودی باز یه چیزی !!! الان من مکشوک شدم آقا موشه واقعا آقااااست؟؟؟ آیااا؟؟!!!(خندهههههه)
کل نت خبر دار شدن از بس شلوغش کردی!!!!! حالا چی شده بودی؟؟؟!!! من نبودم با کی پریدی که دلدرد گرفتی!!؟؟!!! هی میگم کار خیر زیادی سردیت میکنه گوش نمیدی!!!! حالا برو با سوزن اوخ شو بیا اینجا ور دل من بشین گریه کن!!!!!! کمپوت هم نمیدم!!! مگه خودم اینجوریم که بدم تو بخوری؟؟!! هااان؟؟!! خودم میخورم برات تعریف میکنم چه مزه ای بود!! برو بگیر بخواااااب!!!!!
ها ها ها
دیگه نمیتونی بشینییییییییییییییییییییییی
چقدر خوبه!!!! موشی برو دم در وایسا!!! توی سقف که نمیشه آدم ایستاده باشه؟؟!! میشه؟؟!!! نیدونم والا!!!
حالا این معده رو عوض کنی خوب میشه!!! یه تعویض روغنی خوب سراغ دارم میبرمت اونجا!! نبینم دیگه درد بکشیااااااا!!!
برم دیگه هنوز ۵شنبه نشده بود که من اومدم راستی!!!
نه !!
تو برو!!! من اینجا نشستم!!
خب تو گفتی مهتاد نشیم هم نمیشیم!!!! میترسم بچه مون چشاش بنفش بشه!!! کج هم که تو میگی میشه!!
میشینم اینجا بافتنی میبافم تا تو برگردی!!!!! برای تو نه!! برای بچمون!!! ببین چقدر خانم خونه شدم!!!!! زبوووون
قربووووووونت
بوووووووووس
بوووووووووس
بوووووووووس( این آخری برای این بود که مریض بودی!!! اومده بودم ملاقاتا!!!!!!!!!)
یه دونه بزن پس گردن این روح خبیث جون که منو با زیر سیبیلی رد کرد

گیلی ببین بی خیال سه نکن صداشو در نیار کمپوتارو بعدا نصف میکنیم اگه من دادو بیداد نکنم که کسی چیزی نمیاره هیسسسسسسسسس
ببین این کمپوتارو جم میکنیم برا بهدنا که گشنه میمونیم ببین من چقذه اقتصادیم !!!!!!
گیلاس نکنه یه خبراییه من نمیدونم چرا تو هی هول میشی هااااااا !!!!!!!!!!!!!!!
علیک سلام گیلاس جووونم حالم خوب است تو چطور میباشی ؟؟؟؟؟؟
ببینم حالا این آقا موشه آقاست (غششششششششششششش)
گیلیییییییی دیروز دلم درد گرفت این هواااااااااا هیییییییی هرچی کار ثواب بود کوفتم شدددددد سوزن چیه بچه ایااا :دیییییی (چشمک)
ببین تو نمیخواد کمپوت بدی همین سه نکن نگو موشی چیزیش نیست بسه !!!!!!:دیییییی
ببینم کمفوت شلقم خوردی میخوای مزشو تعریف کنی :دییییییی
هااااااا مرگ موشی انقد درد میکنه خدا این تزریقاتیه رو نصف کنه :|
فچ کنم بشه بزار امتحان کنم اگه خطر جانی نداشت تو هم وایسا !!!
پس آدرسشو بده بهم ببینم تخفیفم میده ولی من که اصلا پول ندارم حالا بهم قرض میدی ؟؟؟ اگه تو به دادم برسی پس زودتر بیاااا
آره نشیم بهتره اصلا بد آموزی داره :| اصلا میریم شیشه میشکنیم نه میخوریم نمیدونم چیکار میکنن چش بچهامون آبی بشه :دی
آفرین پس من چی گیلی تو داری تبعیض میکنیاااااااا
آفرین !!
فداتتتتتتتتت
بوووووووس
بوووووس
ببین الان تو هم میگیری نگفتم نزدیکم نشو :|
دهه اصلا کی تورو راه داده توووووو (سه نکن الکی گفتم )

شهرزاد چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام م شی جن:
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
چی شدی باز تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان چه طوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در سلامتی کامل بسر میبری هوووووووووووووو؟؟؟؟:)))

شهرزاد میام گیساتو میکنمااااااا م شی جن دیگه کیه هااااااا من خواهر دقلو نداشتمااااااااا :دییییییی
خوبم ممنون
الان بزار فک کنم اووووووووم خوبم بد نیستم در سلامتی کامل بسر نمیبرم هووووووووووووو !! =))

شهرزاد چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 04:10 ب.ظ

سلامممممممممممم موشی جون:
بیا اینم توجـــــــــــــــــــــــه!!!
تو چرا هی فرت و فرت دل درد میگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان چه طوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در سلامتی کامل به سر میبری هوووووووووووووووو!!!!:))))

سلاااااااام شهرزادی چطوری ؟؟؟
توجههه میخوام تو سرم بزنم کمپوتو رد کن بیاد توجه ماله خودت کمپوت کووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو خجالت نمیکشی دست خالی میای عیادت من !!!!!!!!!!

نمیدونم دکتر گفته معدت اسیدی شده حرص نخور ناراحتم نشو بعد هیچیم نخور الان سه روزه فقط نون خشک خوردم با مامانت بگو جم کرد خبرم کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!
الانم احساس ضعف شدید در ناحیه معده و احساس رنجش شدید اعماق دلم وایساا ببینم اصلا مگه تو دکتریییییی برو بگو دامپزشک بیاااااااد !!!!!!
هووووووووووووووووو !!!!!!!

نگار چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.suryanamaskar.blogfa.com

سلام آقا موشه.با اینکه دعوامون شد ولی وبلاگ قشنگی داری ; )

ببینم مگه دعوامون شد کیییییییی؟؟؟!!!!!! ببین اگه دعوامون شده به منم بگین
قربونت قابلی نیست چشمات قشنگ میبینه :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:33 ب.ظ

موشی دارم ملق میزنم نیگا؟؟؟!!! نیگاا نه جانه موشی نیگااااا !! کور شی ایشالله گفتم نیگا کن نه اینکه چشم بزنی (غشششششششششششششش) نه من میدونم چرا طفره میری یو عاقش(:دی) شدی!! بعد واس رد گم کنی داری انکار میکنی:دیییییی !! میخوای خوانندگان رو دچاره چالشه ذهنی کنی (خندههههه)

ببین الان خوچهالم حوصله ندارم رولینگ رو باز کنم بعدش بگو کدوم اسمایلی رو میخوای بیاد کناره افراده آپدیتیده ؟؟!!

وایییی موشی امرو یک زده حالی زدم به یه بیچارش زورش اومده بود نتونست جوابمو بده یه توهین بزرگی کرد که حساب رسیده گردید:)

راستی امشب شبه تفلده اما رضاستااااااا باز دس به دعا ببر برام دعا کن خوب !! اینبار جنرالی (جنرالی:کلی)دعا کن!! نمیدونی امروز تو مدرسه چهخده گرمیدم خیلی خالی شودم واس همین الان سبک و خوچحاااااااااالم !!کورشی موشی که چش نداری خوچهالیه منو ببینی(غشششششششش)!!

اوا داره قطع و وصل میشه الو صدا میعاد آیا؟؟
فوووووووووووووووووووووووووت تففففففففففففففففففف

تف فوت تف فوت تف فوت !! (تفم اضافه شد:دی)

تو چرا اینقده منو دوس داری هی بوس میگنی؟؟؟ نه بگو چرا؟؟؟؟؟ بزا بگم منکرات بیاد بگیرتت پسره پرو چشمک میزنی؟؟! (غشششششششششششششش)

خوب دیگه بسته منم که حسابی کیفورم جو کامنتیدن گرفتم یهو چون سر به سره بقیه نمیشه گذاشت اومدم سراغه تو :دیییییی !!!

موموموموموموموموموموشی :دیییییییی

نمیدونم من چرا جدیدنا اسم نمینوسم بالا کامنتم :دی

خوب دیگه کم کم دارم میزنم به سیمه آخر برم بگمم دیگه !!

تاتا فهلا !!

میلی ملق مه لق لق :دیییی
دارم نیگات میکنم ببینم جدیدن ملخ شدی تو ملق میزنی
من غلط کردم با تووووووووو :دی هه هه هه کور خوندی ببین پای من نشین من عاشق بشو نیستما (غشششششششششششششششششش)
خخوانندها دچار چالش ذهنی شدید هستن خودتو ناراحت نکن :دی

از قیافت پیداست :دی
ببین همونی که آدرسشو گذاشتم .. اینو بزار : http://mushmushak.persiangig.com/image/9small_1.GIF

چیکار کردی مگه زورت به بچه رسیده بود همینه دیگه عجیب حالشو گرفتی اونم فوشت داده خندههههههههه

نه خیر نوبت تو تموم شده دیگه واست دعا نمیکنم حالا اگه قول بدی برام دعا کنی شاید (چشمک)
چیکار کردی گریه کردی تو مدرسه به خاطر دوری من :دیییییی
الان قشنگ ملومه ذوق مرگی ببینم غیر اینجا کجا دیگه کامنت میزاری برم بخونم ببینم درصد عقلانیت چقده :دیییییی

آره میاد فووووووت حالا جهنم ولی اههههههههههههههههههههه تف نکن ای خاک تو موخت میلی چرا تف میکنی مردشور ترکیبتو ببرن اه اه اه

حالا نیست تحفه ای من بوست کنم عتیغه اصلندشم دوست ندارم !!!
ببین انقد تابلویی همه میدونن منو خیلی دوست داری دو روزم طاقت نمیاری میای
غششششششششششششششششششششششششششششش

راحت باش عزیزم خودتو سبک کن میلی یه خبرائیه هااااا راستشو بگو چی شده همچین شنگولی (چشمک)

میمیمیمیمیمیمیلییییی :دییییییی

خوب اینو همه میدونن تو خل بازی در میاری کامنتای بدونه اسمم ماله توعه :دیییییی

برو برو بگیر بخواب دباره قاطی نکنی اینبار من نمیام از رو زمین جمت کنماااااااااااا
شبت خوش
دعا یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد