!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

هییی روزگار

سلامون علیکم

احوال شما خوبین ؟؟؟

ای داد روزگار دنیارو میبینی چقد فاصله میندازه بین آدما هییییییی عجب روزگاری آ خدایی انقد کارو گرفتاریو خوشگذرونی میندازه رو دوش آدماش که حتی بهترین دوستا رو هم راحت یادمون میره هیییییی

خوب کیف همتون کوکه البته این روزا فصل امتحاناته میدونم همتون سر درسو زندگیتون هستین آماشاا...

منم هیییی کلی حرف واسه گفتن دارم جونه شوما اما این چند روزه قبان تا قدیر کلی سرم گرفتار بید دیگه نشد بیام اول اولش عید غدیرو به همتون تبریک میگم ایشاا... همیشه به عید باشین بعدش دیگه بازم هییییی اومدم یه سری بزنم برم میام دباره قول میدم اولین فرصت بیام به همتون سر بزنم جونه موشی منو فراموش نکنین من بی معرفت نیسمممممممم زبووووون یه ذره دعا کنین کارام حل بشه زودی اومدم :دی

باده بده ساقیا،ولى ز خم غدیر 
چنگ بزن مطربا،ولى به یاد امیر

وادى خم غدیر،منطقه نور شد 
باز کف عقل پیر،تجلى طور شد

امام علی علیه السلام فرمودند :
کسی که مؤمنان را در روز غدیر تکفل کند نزد خدای متعال من ضامنش هستم  که از کافر شدن و پریشان شدن در امان باشد یعنی رفع حاجت مؤمنان سبب عاقبت به خیری است

 

امید است که جامعه شیعى، با اهتمام ورزیدن به عید امامت ، رشد خودشان را نشان دهند و با تکریم این حبل المتین‏استوار شیعه، دین خویش را نسبت‏به بنیادهاى اعتقادى ادا کنند. و مشتی محکم بر صورت مستکبرین و و دشمنان مخصوصا آمریکای جهان خوار 

 

¤¤¤ دیگه روم نمیشه این آخر چیز بنویسم الان کلی دارم خجالت میکشم ولی خوب چاره ای ندارم معذرت اگه نتونستم به کسی سر بزنم نگین موشی بی معرفته اصلا هرچی شما بگین خودم میام جبران میکنم الان کار دارم اومدم آپ کنم یه خبری بدم زودی برم فداتووووووووون 

بووووووووووووووووووس 

راستی مرجانی اومدی یه خبری بده باش

 

نظرات 5 + ارسال نظر
توت کوشمولو یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 04:16 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلاااااااااااااااام موشی !! کوشی؟؟؟ (غشششششششش)

خوبی؟؟؟؟؟؟؟//

من نیستم درگیره امتحانام فهلنم تو کف داستان بمونید !!

میگما این آفای من به تو میرسه؟؟ م که اصن ازت آف ندارم برام آف گذاشتی اصن؟؟؟

مسنرم قاتیده :دییییی

آخه اینم آپ بود ؟؟؟

من آپم !!

بوست نمیکنم لوس میشی(غششششششششش)

برم درس بخونم!!

تاتا

به میلی !! تویی جونه تو فراموشت کرده بودم :دی

ممنون تو چطوری آتیش پاره !!!!!!

بی خود خودم میام گیساتو میکنم اگه نزاشتی

تو روح تو و مسنجرت جفتی !!! آف تو میاد همین سند تو آلی آ من جدیدا نه همون قبل فچ کنم نیومده بود چون جواب ندادی

ببین برو اگه ایمیلات زیاد شده چند تاشو پاک کن بعد تو آرشیو مسنجرت آف و چتایی که صبح تا شب میکنی مونده پاک کن خوب میشه

جووووووووونم ؟؟ این چی بد به نظرت خوب همش باید چرتوپرت بخونی یه ضره آپ رسمی بخون یه ضره ثواب ببری

خوب به سلامتی منم اگه شد الان میخوام بنویسم

اه اه اه بدم میاد ازت زبوووووووون

برو برو دادا درستو بخون پس فردا نوقاشو سر من نزنی :دییییییییی

فداتت

نگین دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موش موشکم
خوبی گلم ؟
چه خبررر ؟
کاملا با اون حرفای اولیت موافقم
خیلی از ماها از هم دور شدیم
اینقدر دلم واسه اون موقع ها تنگ شده
یادته ؟
چقد خوش بودیم هاااا
حالا شاید خوب بشیم باز
تو امتحاناس
بذار اینا بگذره
تو خوبی گلم ؟
عید گذشتت مبارک
هوارتا بوسسسسس
معلوم هست تو کجا بودیییی ؟
هان ؟
پسر بد
اصلا قهرم
قهر
قهر
نیش

سیلاااااااااام نگینی جونم
ممنون خوبم تو چیطوری جیگول ؟؟؟
خبرا که زیاده
ایول بزن قدش :دی
بزار سرم خلوت بشه همچیو درست میکنم

خوب میشیم شاد شاد میشیم

آره اینا همشون امتحان دارن
میسی تو کجایی چیکار میکنی قرار شد بگیا کلک :دیی
عید تو هم مبارک
هییییییی لوله گاز منم همین دورو برا یه ذره گرفتار بیدم

دختر خوب که قهر نمیکنه :دی
نههههه
بیا شکلاتت میدم قهر نکنی لپ لپم میدم !!

فدااااااااات

بیتا دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام.. الهی شکر ما یه بار ندامت تورو دیدیم.. از بس بچه ی پررویی هستی آدم شاخ در میاره این پستت رو بخونه.. میگم من توی پست قبلیت نظر دادم اما کوشم الان؟ هرچی دنبال اسم خودم گشتم پیدا نکردم.. تقصیر توئه اصلا.. تو با من لجی هی کامنتام رو پاک می کنی..بذار اگه لینکت رو پاک نکردم از توی وبلاگ وزین و پرخوانندم..می دونی من روزی هزارو شونصد تا بازدید کننده دارم اما واسه اینکه چشم نخورم یا یکی مثل تو حسودیش نشه آمارسنج وبلاگم رو یه کاریش کردم که هزارتا بازدید رو ۱۶ تا اینجورا نشون بده.. وگرنه می دونی که؟ همه ی عالم و آدم عاشق وبلاگم هستن.. همه ی آدمای معروف و سیاست مدارا و رئیس جمهور و حتی بریتنی اسپیرز میان وبلاگم.. بریتنی چند وقتیه برای اینکه بتونه وبلاگم رو بخونه فارسی یاد گرفته..خوب دیگه بسه بهتره از خواب بیدار شم وقته درس خوندنه.. ا ا ا موشی تو هم اینجایی؟ چطوری خوبی؟ در سلامتیه کامل به سر می بری هوووووووو؟
موشی جون من دیگه برم.. فعلا کاری نداری
قربونت برم(یا قربونم بری فرقی نداره)
فعلا خداحافظ

سلام سلام بچه تو باز اینطرفا پیدات شد =)) چشه پستم میام گیساتونو میکنماااااا چیه همتون عیب رو پستم میزارین اصن میخوام دیگه همینطوری پست بزارم
نهههههههههه من همچیو تائید میکنم نمیخورم راس میگم از تو هم تائید کردم یادمه برو بگرد بازم تو خیلی وقته پیدات نی شاید پست قبلتره تو اگه من نیام نمیای زبوووووون
آره جونه تو بازدید کنندگانت زیاده ولی از من زورکی ۱۰ تا میشه فک کنم همین ۱۰ تا هم از وب من میان تو وبت :دی

ببینم تو الان وب منو میگی دیگه :دی بابا انقد ازم تعریف نکن نهههههه بریتنی اسپیرز غلط کرده بیاد تو وب من زبوووووووون

بتی بیدار شو داری رویا میبینی :دی

آره همینجام اومدم تورو سکته بدم برم !!! هوووووووووووو
تو چیطوری ؟؟؟
فدااات نه بورو یه ذره هم درس بخون اگه وقت کردی :دی

فدام بشی
خدا به همرات

گیلاس(منظ) دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااااااااااااام موشی جووونم
حالت چطوره ؟؟!!
خوچ نیستی یا هستی یا میخوای فقط حال ما رو بگیری؟؟!!
خیلی روزگار بدی شده!!
داره حالمو بهم میزنه!!
هر روز یه جور قر میده!!
تا ۱ ماه دیگه فکر کنم هممون همین شکلی هستیم!!!
خوب میشه!!!
امید به زندگی ....
دیگه الان عیدا که تموم شده و من دیر رسیدم!! از هم اکنون شهادت امام حسین رو تسلیت میگم! آره؟؟!!
قلبووونت عزیزم
بووووس
شاد باشی و موفق

سلااااااااااااام سلام
من خوبم تو چطوری ؟؟؟
کجایی گیلی ؟؟؟
نیستم جونه موشی آپ کردم غیب شدم !!!
آره روزگار....شده
بی خیال
دیونه اگه هی قر نده ه حوصلمون سر میره !!!!!!!
چه شکلی شکل من !!!!!!! من الان چه شکلی شدم یکی آینه بیاره جیغغغغغغغغغغ
ینی میگی خوب میشه
هی نداریم تموم شد !!!!!!!!!
گیلی من تو کف این امید دادن به من روحیه دادنتم !!!!!
منم تسلیت میگم آررررررررره !!!!!!!

فدااااات
تو شادتر باشی موفقم باشی !!
بووووووس

شهرزاد دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی گلم/؟؟؟
پس زنده ای؟؟؟؟!!!خوب خدا رو شکر......
بابا به ما هم اومدی سر بزن دلم برات تنگ شده.....
برای این نظرات......
قربونت برم......
بوسسسسسسسسسسسس
فعلا....

سلاااااام شهرزاد جونم
ممنون خوبم تو خوبی ؟؟
اییی همچین :دی
جونه موشی من آپ کردم رفتم تا الان میام پیشت دل منم تنگولیده برا شهرزادی :دی
فدااااااااااات
بوووووووووس
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد