!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!

 

      سلام سلام چیطورین ؟؟؟ الان قشنگ از تو وب من پیداست همه سرشون شلوغه درگیر امتحاناتو اینا هستن من که کلا این موقه از سال یاد خواب زمستونی میوفتم همش خوابم :دی همچین یوخده کم حرفو تو دار میشم یه ذره با جذبه میشم !!! یه میلیم عصبانی !!! خوب بزارین یه ذره مغزمو جمو جور کنم ببینم چی میخواستم بنویسم اوووووووووم اوکی اول خدا پدر مزاحم تیلیفونیارو بیامورزه آقا جدییید ترین پایامک ها با موشی آنلاین در خدمت یکایک شوما !! عجب بچهای باحالین این موزاحم تیلیفونیا نمیدونم چرا کم کمش هفته ای یکی دوتا منو اشتباه میگیرن حالا از کجا شروع میشه طرف اول یه ده بیستا پایامک :دی میده (از این عقشی :دی ) ورژن جدیداش بعد منم که جواب نمیدم دباره هی چرتو پرت مینویسن که من جواب بدم حالا زنگ میزنم جواب نمیدن بعد خودشونو معرفی میکنن حالا شانس بد ما همشونم پسرن خندههههه کجای من به دخترا میخوره ماهی هفشتا فک میکنن من دخترم :دی خولاصه بعد طرف میخوره تو برجکش حالش گرفته میشه کلی معذرت خواهی میکنه =)) حالا هیچی نداشته باشه هر دفه یه ده بیستا پیامک برا من میوفته :دی خدا پدرشونو بیامرزه =)) حالا هرچی فکر میکنم کجا شمارمو نوشتم تو سایتی جایی ثبت نام کردم یادم نمیاد :دی

آقا کومک 26 امتحان ویژو آل پیشرفته دارم منم که بچه مثبت یه دو ماه اول کلاسارو نرفتم باقیشم که یکی نه یکی رفتم حالا 2 ماهه میرم کلاس تا الان برنامشو تو سیستمم نصب نکردم دستو پا شکسته همونایی که سر کلاس یاد گرفتم آقا یکی جزوه بده من جزوه ننوشتم :( حالا تئوریش جهنم یه کاریش میکنم عملیشو بگو این دیگه وی بی مقدماتی نی میگه باید کم کمش یه برنامه ده بیست خطی بنویسیم اونم هرچی دستور بدن به استاده میگم آقای استاد این سوالات ترم قبلو بده من بخونم کپی بگیرم میگه عزیزم جونه تو اصلا راه نداره غیر قانونیه خوب تو روحت تو اصلا ترکیبت غیر قانونیه سوالهارو بده بیاد .. عجب آدمیه نشد مخشو بزنم حالا قول داده جزوشو بده کپی بگیرم اگه ندادی تو روحت ..تو دیگه نیشتو ببند دهه (با منشیه بیدم :دی) نیشاشو تا بیخ گردنش باز کرده میگه تو که همشو بلتی یکی نه یکی میای جزوه میخوای چیکار ! زبووووون به توچه منم گفتم جیگول تو که این غیبتا منو ماسمالی میکنی آمارمو رد میکنی بیا این سوال آرو کش بره بده به من یعنی میگین ارزه .. عرزه .. اورضه .. عرضه ..عرزشو داره اصلا رو کم کنی همتون بالاترین نمره رو میارم زبوووووووووون

بچه موشه 1 :خوب کم کم دارین با ماه محرم نزدیک میشیم جلو جلو شهادت امام حسینو بهتون تسلیت میگم

بچه موش 2 : مرجانی تو که نیستی همه دارن گم گور میشن همین روح خبیث جون گفت من میرم آب بخورم غیبش زده گمونم گم شده الان اینجا عین جنگله تو هم شیر جنگلی نباشی یا همو میخوریم یا هممون گورو گم میشیم =))

بچه موش۳ : نیاز تو کجایی چرا وبتو حذفیدی هاااااااااان ؟؟؟!!!!!!!!!

بچه موش ۴: هرکی گفت چرا من زبون اصلی مینویسم 1. چون دوست دارم عشقم میکشه 2. چون بلد نیستم کتابی حرف بزنم 3.دوست ندارم کسی سرچم کنه بدم میاد به دست کسی سرچ بشم اه اه اه 4. همه موارد به سه نفر اول جایزه متقبل میشه !!!!!

بچه موش ۵ : خندههههه چقد بچه یکی بیاد اینارو جم کنه ثواب داره =))

 

 

¤¤ سلامون علیکم عرضم به خدمتدون که اینجانب موشی الان روش نمیشه خودشو نشون بده از پشت دیوار داره تایپ میکنه :دی جونه موشی شرمنده اگه نیومدم بهتون سر بزنم و آپ نکردم نیست آخه یه وب گروهی درست کردم که هممون دور هم باشیم نه که اینجارو ول کنمااااا نه اینم آدرسشه حتما سر بزنیدااااااااا هر کیم خواست تا عضوش کنم  http://ourhouse.blogsky.com

فدای همتوووووووون بووووووووووووووس

نظرات 66 + ارسال نظر
نسی جوون چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

به نام خدا
:خندهههههههههههههههههه
:قششششششششششششش
این اراجیفا چیه نوشتی:خندههههههههههههههههه
موشی خیلی چرت و پرت میگی هااااااااا :خندههههههههههه
اوه اوه اوه من اینجا مخه وی بی هستمااااا: سوتتتتتتتتتتتتت
راستی یادم رفت سلام کنم:دی
سهلااااااااااااااااااااااااممممممممممم:قلب
خوفیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (به جوونه پسر همسایمون با همون موهایه سیخ سیخیش من دکترماااااااااا:خندههههههههههههه)
ای ول ای ول داش موشی و ای ول:قلب
من اگه نباشم کی واسه همشه تورو می پرسته
کی برات میمیره,کی نمیشه خسته
کی تورو می زاره رویه دو تا چشماش
کی اگه نباشی میگیره نفساش:قلب
من نباشم کی برات قصه میگه تا بخوابی:دی (از همون لالایی هاااااااااااااااااااا):خندههههههههههههههه
کی بیدار تا تو خوابت ببره:خندههههههه (به به موشی من چشم می زارم تو قایم بشو:خندهههههههههههه)
بچه جوونم من فردا میرم دیگه نمیام تا ۶ بهمناااااااا
امروز می خواستم برم که نشد
مواظب خودت باش....
درستاتم بخون....:قلب
تا بعد.....
یا حق!

دهه نیشتو ببند :دییییییی
خندهههههههههه
نسی مگه دستم بهت نرسه خودت میدونی چیکارت میکنممممم
مگه دستم بهت نرسه اشکتو در میارم صب کن
:دی
موخ وی بی هستی ببینم نمره کاملو میاری من نمره کامل میخوام از این خر خونیاااااااا

ساااااااااااالام به روی ماهت :دی

میسییییییییی خوب خانوم دکتر من چمه زود باش بگو زود زود زود خندههههه

فداااااااااااااتچ
آهنگ توپیهااااااا
نسی تو کی لالایی گفتی نامرد دروغ گووووووووو
عمررررررررن نخیر یه عمر من واسه همه چشم میزارم تا قایم شن الانم خودم چشم میزارم بدو قایم شو میخوام پیدات کنم خندههههههههههههه

هه هه دلوغ نگیااااا مماغت دراز میشه :دی
فداااااااات
تو هم بخون (خوب شد گفتی :دی )
قلبونت
یا حق

لیلا پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو جون حتما نمره هات خوب می شه
آخه تو عمو موشیه خودمی
عمو من برات دعا می کنم
هیچ کاریم بلد نباشم اینو بلدم!
عممممووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

سلاااااااام لیلا جونم
ممنووووووون
بزرگترین کاری که میکنی همینه عمو جوون بووووووووووس ممنون پس یادت نره که عجیب احتیاج دارم
فدااااااااااااااااات

مارگریت وحشی بهاری پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام بر آقا موشه ی گل

مگر اینکه نیلو رو بخوای بیای پیش ما.
دیروز باهاش حرف زدم. خوب بود.مشغول کاره دیگههههههه
امیدوارم حالت خوب باشه و همچنان پر انرژی باشی

راستی عید غدیرو بهت تبریک می گم (البته یکم دیر شده)

من امتحان دارم .

پستت مثل قبل واقعا جالب بود
پسر تو واقعا خلاقی

موفق باشی
یا حق

سلام سلام مارگریت جون

نه بابا نیلو رو میخوام سر به تنش نباشه :دی میام وب تو یاد نیلو میوفتم یهو :دی
خوب خدارو شکر
ممنون خوب خوب که نیستم یوخده کسلم درپس شدم ممنون

عید تو هم مبارک واسه ماها که همش عیده :دی حالا این رد شد اون یکی میاد :دی

ایشاا... که همش خوب بشه

ممنون لطف داری
قررررررربونت (الان ذوق مرگم :دی)

فداااااات
حق یارت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

تو روحه هر کی جز من اگه اول شده باشههه (غشششششششششششششششش)

امتحان ریاضی دادم اومدم یک سری بزنم برم !! شاید داستانه رو آپ کردم یه سر بزن!!

تاتا

:دی میلی بیا فرار کنیم الانه که نسی بیاد ترتیب جفتمونو بده جفتمونو پرس میکنه با هم
غشششششششششششششششش

ای جاااااااان داستانتا خوندم خیلی باحالیاااااا :دی
فدات

مریم خانومی پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام آقا موشه !
این مزاحم تیلیفونیا که دیگه واسه آدم وقت نمی ذارن . خوب پدر بیامرز زنگ می زنی از شهر دوووور حداقل بگو موبایل فلانی ! آی کیو میگه منزل آقای فلانی ( تعجببببب ) آخه آی کیووو زیر 100000 من به تو چی بگم ؟!


ایشالا امتحاناتونو خوب بدین .

وای چقدر بچه موش !

سلاااااااام مریم خانومی کوجای کم پیدایی پسر !!!!
خوچکلاشو سوا کن بنداز بیاد :دی خندههههه
آی دچار پیرمرد از این زبون نفهما نیوفتادی که اون زنگ بزنه اشتباه بگیره تو 20 بار به غلط کردن بیوفتی که معذرت شما اشتب گرفتی آخرم راضی نشه !!!!!!!!!

یچی دارم ممنون دعا کن خوب بیارم میسی

جونه موشی بیا یه دوتاشو تو ببر بزرگ کن وایسا دهه کجا در میری وایسا ببررررر

یوسف پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشی جون :)
آره راس می گی..موقع امتحانا آدم می ره تو فاز خواب زمستونی..یه جورایی با عرض معذرت گشاد می شه!!..حس هیش کاری نیس.. :پی
چه جالب..مزاحم اس ام اسی!!..اما واقعا اینم راس می گی شانس نداریم که..همیشه مزاحما و رفیقا پسر از آب درمیان!!.. :((

سلام یوسف جون
چیطوری ؟؟
آی گفتی این چند وقته آی خوابم میاد آقا یکی دستشوئی رو بیاره اینجا من حال ندارم برم =))
آره جونه داداچ شاانسمون کجا بوده دیجیتالمون کجا بوده :دی
آخه دخترا که مث پسرا اجتماعی نیستن فرت فرت اینورو اونور زنگ بزنن :دی

اقلیما پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام موشی مموشی!!
خوبی؟
شه طوری؟
نیستس!!
کم پیدایی!!!
امتحانای ما هم داره شروع می شهوموفق باشی تو امتحانت!!
فعلا بای تا های

سلاااااااام
ممنون من خوبم تو چطوری ؟؟
شلامتی
اااااای میپلکیم همین دورو برا
کم سعادتیم
قرررررررربونت تو هم موفق باشی پس برو بشین سر درسات تا اونرو من بالا نیومده :دی
فداات

گیلاس (منظ) جمعه 14 دی 1386 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام!!
الان من عصبانیم!!
خوب درک کن که حال ندارم بدرکونم!!
قهرم!! دیگه هم هیچ حرفی ندارم با تو!!
زبوووووووووووووووووووووووون
برو خونه خودتون!!

سلااااام به روی ماه نشستت !!
چقد خوب بگو گیلی برام مهمه !!!!
گیلی تند تند بگو هی 123....123...123... خوب الان بهتر شدی
بیخووووووود مگه دست خودته
زبوووووون
گی گی گی نخر نمیرم خونه خودمون خودت برو خونه خودمون زبوووون

بنفشه شنبه 15 دی 1386 ساعت 12:28 ب.ظ

سلامو کوفته
مردی ازت خبری نیست؟؟؟
کجاییییییییی؟
یا به قول خودتون
کووووووووجای؟

سلااااااام :دی
:دی جخ تازه زنده شدم :دی
از احوال پرسونای شما زبوووووون
همینجام تو کوجججججای
میام پیشت بعدا

نسی جوون یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 10:12 ب.ظ

به نام خدا
سهلاااااااااااااااااااااممممممممممممم
خوفیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می دونم که خیلیخ وبی(هه هه هه۹: خندهههههههههههههه
خاک تو اون سرت کنن تازه شناختمت چی هستی تو:خندههههههههههههههه
:قشششششششششششششششش
موشی واستا دستم بهت برسه حالیت می کنم
که دیگه نتونی دانشگاه بری:خندهههههههههههههههههههههههه
بزاااااااااااااااااااااااااار
به موقعش:خندههههههههههههههههههههههه
سعی می کنم نمره کامل بگیرم
راستی یادم نبود که تو مخ وی بی هستی نه من:خندههههههههههههههه
البته هر چی داری از من داری ها:خندههههههههههه
:سووووووووووووووووووتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
راستی بعدا کارت دارم من گربه ی بی آزارم:خندههههههههههه
بعدا تو گوشت میگم چی می خوام بهت بگم ولی قول بده به کسی نگی هااااااااااااااااااااااا
تا بعد کله گنده:خندهههههههههههههههه
یا حق!
تو هم باش...
شیطونی هم موقوف:دی

سلااااااااااام
من خوبم تو چطوری ؟؟؟
تو روحتتتتتتتتت
تو عمری منو بشناسی هنو زوده بچه جون (چشمک)
کجاشو دیدی خندههههههههههههههه
غ (غ) غششششششششششش خندهههه
نسی داری خطرناک میشیاااااااا خندهههه
ای نامرررررررررررد میخوای چیکارم کنی !!!!
تووووو روحت اگه دست به من بزاری :دیییییییی
ایول نمره کامل خوبه
ولی خدائیش سختهاااااااا
آره جونه تو همچیم ماله توعه زبووووووووووون
جیغغغغغغغغغغ
ای نامرد میدونم خیلی بی آزاری حالا خوبه من یکی که میشناسمت :دی
به قول خودت عمری من بیام پیش تو :دی
بگو ببینم همینجا :دی باش نمیگم
ببین میگم منو هنو نشناختی نیگا نکن الان نرمم یهو خطرناک میشمااااااااا خود دانی یهو کار دست خودت ندی =))))))))))

قربوونه بی مغز :دییییییییییی
حق یارت
تو بیشتر باشی :دی
ای کلک :دییی

نسی جوون یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 10:41 ب.ظ

بازم سهلاااااااااااااااااااام
موشی بیا تا بهت بگم دردت چیه:دی
تو فقط بیا خودم خوبت می کنم:خندههههههههههههههه
با آمپولم خوبت نمی کنمااااااااااا:خندهههههههههه
من همیشه و هر شب دارم واست لالایی می گم توئم زودی خوابت میبره و منم که...:خندهههههههههههه
هییییییییییییییییییییییییییممممممممممممممممممم
فکر کردی من با بقیه فرق می کنم
من عمری بزارم تو چشم بزاری:خندههههههههههههههههه
آخ گیرت که آوردم وای چه شود:خندههههههههههههههه
از همین الان اعلام کن تو وبت که حتما له میشوی:خندهههههههههههههههه
خیلی جیگری:قلب
من برم دیگه:قلب
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
یا حق!

سهلااااااااااااااااام
هوووووووم چیه ؟؟؟
مگه تو دکتری :دی نخیر من گول تورو نمیخورم :دی
خندهههه آره قرص بده =))
ای کلک ببینم فرکانست چنده آخه رادیو من خوب نمیگیره خر خر میکنه منم خوابم میبره (چشمک)
زبوووووووووووون
هه هه هه چی خیال کردی اصلا هم تو باید قایم شی :دی بعدم بگی کجا قایم میشی خندهههههههه
به همین خیال باش عمری دستت برسه به من خندهههههههه
قاتتتتتتتتتتتتتل خودم لهت میکنم :دیییییی
فداااات
قربونتت
بوووووووووس
برو دیگه :دی
یا حق

گیلاس (منظ) سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

شلام شلام شلام
موشی من اومدم
بیا دست بوس
پا بوس هم بیای قبول دارم
حالت چطوره؟؟!!!
وی بی رو چی کارش کردی؟؟؟!!! سوالا رو موفق شدی کش بری؟؟!!
میگم یه چند تا از اون مزاحم تلفنیات رو دایورت کن برای من... چیز شدم آخه...
منظورم از چیز همون بیحوصله است... بفرستشون بیان سرگرم بشم...
میگم میشه به جای منم درس بخونی؟؟!!! نه؟؟!! آره؟؟!!
بیا دیگه...
بیه حرفام یادم رفت... جن داره اینجا!! هر وقت میام مختل میشم..
برو با بچه هات حال کن که من کار دارم... تربیتشون خراب نشه!! کلی زحمت کشیدم دست گلن!!! هر مشکلی هست از طرف تو میباشد...
قربوونت
بوووووس

شلاااااااااااااام گیلاشی خودم
کجا اومدی مگه قرار نشد دیگه اینطرفا پیدات نشه خندههههههههه
بووووووس
دهه پرو نشو دیگه !! لوس میشی :دی
میسیییییی تو چطوری جینگلیمممم

هیییی ۲۶ امتحان دارم کماکان نخوندم هنوز :دی آره خودش آورد گفت موشی من پشیمونم منم زدم تو سر منشیه گفتم میخوام عمرا تو بیاری نمونی که سوال به من بدی بچه پرو زبووووون
همشونا خوردم :| جدیدن خونخوار شدم
نییییییییییییی تموم شد اصلا تو مزاحم تیلیفونی میخوای چیکار دههههههههه
اومدم بگیر منو !!
چرا بی حوصله شدی خوووووب بیخود تو روح بچها تاثیر میزارهااااااا
چرا نمیشه اصلا بیا با هم درس میخونیم !!! تو هم هی نیگا به من کن روحیه بگیر !!!!!
ای نامرد تو کی جن زده میشدی بیخود کمه من قبول ندارم :|
ای نامرررررررررد اینارو نزار اینجا منو دیونه کردن اصلا به منچه خودت بزرگشون کن :دی
آره خیلی گلن :دیییی
فداااات
بوووووووس

اقلیما سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام
موشی مموشی
باهات قهرم
چرا به من سر نمی زنی؟؟!!! هاااا!!!!
آپ هم که نمی کنی!!!
یعنی که چی؟؟
فعلا بای تا های

سلااااااااااام
نهههههههه قهر نکن میام پیشت الان سرم شلوخه
آپم میکنم چشممممممم
قهر نکنیا آماشاا...
فدااات بای

مرجان چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام به بچه موشیه درس خون :دی

موشی برو دم در یه پیشی کارت داره ((= برات پنیر آورده ایشاا... سمی باشه بخوری بمیری ((=

نه بابا ! موش درس خون هم داشتیم مگه ؟ :دی

پس کوش اون نگین ؟

همتونو میکشم ((=

سلامم به مرجانی تنبل انگار یاد منم افتادی بیام گیساتو بکشم زبوووووون

ای نامرد نخیر گول تورو نمیخورم من ضد سمم =))

کوووووو کجاست موشه درس خون !!! خندههههههه

این نگین فعلا مرده معلوم نی کجاست به منم خیلی وقته سر نزده

نگینی خیلی نامردییییی

تو بیا خودمون برات میمیریم =))

بیتا چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام.. می بینم که مزاحم تلفنیا امونت رو بریدنو بلللهههه.. میگم موشی اون مسابقه که گذاشتی جایزش چیه؟؟ من گزینه ی یک رو انتخاب می کنم.. به نفعه ته که جواب درست همون باشه هااااا
ببین.. تو بیای توی وبلاگ من گربه می خورتت می دونستی اینو؟ نمی دونستی دیگه.. اگه می دونستی که الان ماه ها گم و گور نشده بودی یه سرم به من می زدی..
موشی جون الان یه کاری برام پیش اومد شرمنده باید برم.. خداحافظ

سلااااااام
عجب بچهای باحالین :دی نامرد نکنه تویی هی مزاحمی میزنی =))
ااااااا یک رو انتخاب کردی این جایزش یه کتک مفصله خندهههههههه وایسا تا جایزتو بدم :دی
همون تو هی گربه ول میکنی تو وبت من میترسم بیام :دی
ای نامرد من که سر زدم تو نیومدی دیگه
باش وقت کنم حتما میاااام
دهه تو همش میای اینجا یه کاری پیش میاد :دی
برو بیا
خدا به همرات

شهرزاد پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام موشیههههههه بی معرفت:
خوبی عزیزم؟؟؟
چه خبره اینجا این همه بچه موش چیه دور خودت جمع کردی؟؟؟؟/
بدو بیا آپممممممممممممممم
قربونت
دوباره میام سره فرصت...
یا حق!

سلاااااااااام کووووو موشیو کو بده دمشو بکنم :دی
ممنون تو چطوری شهزادی گل
بیا جونه من چندتاشونو ببر بزرگ کن ثواب دارهااااااا :دی
میخورم زمینااااااااا ای از دست توووووو
منتظرم
بوووووووس
فداااااات

[ بدون نام ] جمعه 21 دی 1386 ساعت 12:02 ق.ظ

هووووووم خوب آمدم باید خیلی ابله باشه تو رو نشناسه کامنتات از دور تابلو میزنه !!

عاشقم هیکلته !!‌من اینا رو نوشتم تا روح شما شاد شه !! ولا اه اه اه !!

هوووووووو ابله با ترفند خودم کشیدمت اینجا بیای فوشم بدی زبوووووووون
تو روحت تو هنوز منم نشناختی تورو اگه فوشت ندی که پیدات نمیشه خندههههههه
خیلی نامردی من اصلا فراموشت کردم رفت

لیلا جمعه 21 دی 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو اونروز کارتم تمومید تو هم که به عیادتم نیومدی چراااا؟
نمی دونم با من قهری؟

سلام لیلا جون گل حدس زدم کارتت پریده دیس شدی
نههههههه عمری من قهر کنم
بوووووس

نگین جمعه 21 دی 1386 ساعت 10:21 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موش موشکم
خوبی گلم ؟
چه خبر ؟
فحشم دادی ؟
گریهههههههههههههههههه
خندههههه
من دچار دو شخصیتی شدم (نیش)
اتفاقا داشتم امروز بهت فکر میکردم میگفتم برم تو نت منو کشته (خنده)
میدونم چند وقت بهتر سر نزدم
ببخشید
موشی من هنوز سر قولم هستم
گفتم چند وقت اومدم اینجا کم میشه
ولی باز میام
همش میام
این مدت شاید یه خرده طولانی بشه
ولی به خدا من قول دادم جبران کنم ... و جبران میکنم
سره قولم هستم (بغض)
تو یه خرده صبر کن ... من بعد چند وقت اینجا همش تلپم (نیش)
هنوز حتی وقت نکردم وب خودمو آپ کنم
میخوام امشب آپ کنم
تا ببینم چی میشه حالا
هوارتا بوسسسس موشی ... دلم برات یه ذره شده بود
موشی من هیچوقت از اینجا نمیرم
مطمئن باش
اگرم بخوام برم
قبل میام شمارمو به تو و چند تا دیگه از دوستای صمیمی میدم و بعد میرم ..
نمیذارم این دوستیا خراب بشه
هوارتا بوسسسسسسس
فعلا..

سلااااااااااااام نگینی
خوبم ممنون تو چطوری ؟؟؟
سلامتی خبرا که خیلی زیاده
نهههههههه
من همش یه ذره فوشت دادم :دی
اااااا تو به من فکرم میکنی :دی پس به خودم امیدوار باشم خنده
دفه دیگه بری گم گور بشی میام گیساتو میکنم زبوووون
نمیبخشم :ی
میدونم نگینی هرجاش بره قولش نمیره !!!!
بیاااااا
اتفاقا منم دیگه سرد شدم زیاد نمیام :|
میدونم این بار حتما یه 10 سال طول میکشه :دی
جبران کن عزیزم همین الان جبران کن خشکه بده . خنده
ایول امشب آپ کن :دی
دل منم تنگولیده بید براتت
آفرین بچه خوب
آره واقعا حیف نی این دوستیای خوب
حد اقل از طریق پیامک در ارتباط باشیم فک کنم خوب باشه سووووووووت
نزاریم خودم خراب میکنم =)) شوخی کردم بابااااااااا نزن
فدااااااااات
بوووووووس

بیتا شنبه 22 دی 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

موشی راستی توجه کردی توی این پستت من اول شدم؟؟ داشتی حرکتو؟؟ پس جایزم چی شد؟ چطور تو توی وبلاگی اول بشی از عالم و آدم طلبکار می شی و جایزه می خوای اما به نفرات اول وبلاگ خودت هیچی نمی دی؟ رو که نیست که!!!واالاااااا

نههههههههه راست میگی من یادم نمیاد :دی پس مبارکت باشه بیا یه ماچت کنم :دی
کی داده کی گرفته :ی
بیا هرچی تو بگی من میدم بهت چی دوست داری لپ لپ خوبه :دی

گیلاس(منظ) شنبه 22 دی 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام سلام موشی جووونم
خوبی خوشی سلامتی؟؟!!
من حالم خوف شده!!
مام برات تعریف میکنم!!
الان هم آپ هستم!
فعلا با اجازه
بووووس
قربونت

سلاااااااااااااام
ای خوب میباشیم فعلا یو چطوره ؟؟ بهتره ؟؟
خوب خدارو شکر که خوب میباشی !!
4کرتیم دادا بیا بگو
اومدوم
تو نمیدونی چرا من همیشه یک هفته عقبم سووووووووت
فدااااات
بووووس

گیلاس (منظ) یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام سلام موش موشی خودم
شطوری عجیجم؟؟!!
میگم موووووشیییی نههههههههه
زهرا چی گفته که تو اینجوری شدی؟؟!!!
نهههههههههههههه
خودم حسابشو میرسم
ای زهرای نامرد
موشی زهرا که ترس نداره
میخوای ۱ هفته استتار کنی؟؟!!
بیا بیخیل!
خودم دورت خندق میکنم که نتونه بهت آسیب برسونه
مواظبتم
نری گم بشیا
موشی اگه ۱ هفته نباشی دیگه فراموشت میکنم! میدونی که حافظه من ضعیفه
قلبونت
بووووس

سلامون علیکم گیلاس خانومم
میشی خوبمممممممم تو چطوری جیگول ؟؟
ای تو روحت گیلی چی بهش گفتی باورش شده هیچی گمونم قر کرده :(
بزن بکشش این گیلیو :دی
آره زهرا ترس نداره تو ترس داری وووووووووووی !!!!!
میخوام برم واسه همیشه از دست تو راحت بشم
زبووووووون
ای نامرد اگه منو فراموش کنی دیگه دوست ندارم :|
ای تو روحت یه هفته من نبودم منو زکل فراموش کردی
اصلا برو دیگه دوست ندارم
زبوووووووووون

لیلا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 09:37 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمووووووووووووووووووووووو
با من قهری نگو اره که خودمو می کشمااا
عمو من ملیض شدم بعدش تو به من سر نمی زنی؟
عمو من گریه می کنم اگه نیاییییییییییی
من عموووووووووومووو می خواممممممممممم

سلااااااااااااااااااااااام خرموشناز نازنازیم
خوبی گلم
نههههههههههههههههههههه مگه من دلممیاد با تو قهر کنم بوووووووووووووس
جیگرو نبودم وگرنه خرموشیمو مگه میتونم فراموش کنم
گره نکن اومدمممممم
بووووووس

اسپوتا سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها مفیده برای پوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

قربونت دادا ما همون پی میمالیم به پامون خوبه =))

شهرزاد پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام موشی جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
کجایی ستاره ی سهیل شدی؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده ....
اومدی به منم سر بزن...
التماس دعا...
یا حق!

سلام سلام شهرزاد جون گل گلاب خوبی جیگول ؟؟
ممنون منم خوبم
شرمنده نبودم وگر نه به تو حتما سر میزدم
دل منم برات تنگولیده بوووووس
اومدممممم
حتما تو هم دعام کن باش
فداااااااااات

نگین جمعه 28 دی 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موش موشکم
خوبی ؟
نیومدم گفتم امتحان داری
خودت اون روز گفتی که !!
بعد دلم تنگولید گفتم بذار بیام
اومدم همینجوری احوال پرسی
خوبی تو ؟
زودی بیا
قراره من و مرجان و تو و یوسف بریم برف بازی
زود باشششششش
برفا آب شد
هوارتا بوسسسس

سلام سلاممممممممم
میسی من خوبم تو چطوری ؟؟؟؟
:دی من گفتم نمیام که تو بیای اونوخ تو نیومدی :دی
بوس بوس منم تنگولیده دلم دیگه مث قدیما شاید نیام زیاد معلوم نی ولی دلم براتون تنگ میشه
ایووووووول بازم به معرفت تو بوس
اصلا تو باید هر وقت میای نت برا من کامنت بزاری فهمیدی :دی
ای جان برف بازی بزن بریمممممممممممم
مرجانی سرماخورده ببریمش دکتر سوزنش بزنیم خندهههههه

مرجان شنبه 29 دی 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام بر آق موشیه گل و گلاب و بی تربیت ((=
داری درس میخونی نه ؟ <-: اگه منو گیگیلی گذاشتیم ((=

بیا دیگه دلمون تنگ شد :|

قربونه موشی

سلام سلام آباجی مرجانی بی معرفت گل :دی
کی منو درس =)) من اگه درسخون بودم که خوب بود هر کاری از من برمیاد الا درس خوندن =))

منم دلم تنگولیده بود برات نبودم تازه بودمم تو که یواشکی زیر آبی داری یه جای دیگه مینویسی چشمک
هیشکی منو دوس نداره جیغغغغغغغ

فدااااااات

سروناز دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/

سلام خوبی موشی چه خبرا
یخ نزنی تو این هوای سررررررررررد
هه هه هه هه من امتحانم تموم شده و دارم تعطلیاتم حال می کنم. همش بخواب و بگرد و بشین و پاشو و بچپ چپ به راست راست و..........
همینا دیگه
اگه پاسکال داشتی بهت یاد میدادم ولی ویژال بیسیک رو بلت نیستم.
موشی خیلی نامردی من بلت نیستم پینگ کنم تو هم نمیای پیشم؟
باید واسه همه پستهایی که نیومدی نظر بدی و الا من میدونم و تو
دمت رو می چینم.
می گما موشی یکی از اون مزاحمات رو بفرست این ور گوشیم چند روزه که اصلا نه زنگ خورده نه پیامککککککککک واسم اومده
گریهههههههههههههههههههههههههههههههههه

خدافظ

سلام سلام سرونازجونم
وااااااای یخیدم اینجا خیلی سرده دیروزو امروز یه ذره گرم شده ولی بازم آب یخ میزنه
ایووووووووول پس دیگه هستی درسو اینا تموم شد ببینم دیگه بهونه میاری :دی
دلم برات تنگولیده بود خیلی
جونه موشی نبودم منم وگر نه بهت سر میزدم :)
نههههههههه دممو کاری نداشته باش منمو یه دم خوچکلم =))
میام اومدم :دی
مزاحم میخوای آره والا خوبن لااقل حوصله آدم سر نمیره شمارتو بده بدمشون :دی بزار یکی مث خودم با کلاس پیدا کنم برات خندهههههههه
گرههههههههههه نکنننننننن من خودم عند بچه مزاحمام :دییییییی

گیلاس (منظ) سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام
موشی انقر سر وصدا کردی خیال کردم آپ گردی
نصفخ شبی منو به زحمت انداختی
حقا که ون لنگه دمپایی نوش جونت! گوارای وجودت!!!

سلااااااام گیلی موشی
گیلی انقد فکر الکی میکنی یه ذره هم فکرتو بده به زندگی !!
بچه تو انقد توهم زا نبودی !!!
آخی نازی دلت تنگ شده بود برام :دی
کووووووو کی لنگه دمپایی منو خورررررررده !!!!

سروناز سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 08:38 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/

سیلام موشی خوفی
موش موشکی من هنوز یکی از امتحانم مونده اخه نه اینکه تهرون برف می اومد امتحان ما تو بندر تعطیل شد!!!!!
مگه من ایمیلمو به تو نداده بودم؟
فکر کردم داریش
بی خیال
ببین الان یه ماشین بد بخت توی کوچمون داره رد می شه داره داد میزنه که همچی خرابه
لباسشویی خرابه یخچال خرابه همچی خرابه
کم مونده که بگه حالم خرابه
بیچاره زنش مجبورش کرده که اینا رو بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودت مزاحم خوبی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه هستی که بگو تا شمارم رو بدم بهت
تا بعد
بای بای

سلام سلام میسی تو چطوری
خوب این یکیم میدی راحت میشیااااااا این تهرانیا که هوا ابر بشه تعطیلن :دی !!!
چرا یه بار دادی برات پرشین گیگ فرستادم ولی گمش کردم :دی

خندههههه حتما از دست زنش دیونه شده :دی
بگو بیاد این کامی منم خرابه :دی
هووووووم پس چی =))
بده بیاد :دی
فداااااات
بابای

نیلوفر سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

حالا دیگه کارت به جایی رسیده که با من قهر میکنی ها؟ ها؟ ها؟
خوبی موش موشکم؟...

هاااااا پس چی مث آب خوردن تازه گیساتم میکنم سرتم میبرم دمتم میکشم پیشی ملوسه :دی
از احوال پرسی شما من نبودیم ار مارگاریت احوالتو میپرسیدم یا شهرزاد
تو خوبی ؟
منم خوبم نیگاا :دی

لیلا سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو جون جونم خوبی؟
عمو و و و و و موشی جووونم نمره هات خوب شد؟
این مرجان خانم جون دیگه به من سر نمی زنه چراااا؟
بهش بگو بی معرفت منو از یاد بردی بابا ما هم دلمون واست تنگولیده دیگه رد پاییی هم که ازت نداریم تا
اقلا با رد پات بیایم در خونتون
بوس

سلااااام لیلا جونم ممنون تو چطوری ؟؟
ممنون دعام کردی خوب شد نمرشو خبر ندارم ولی گفتن خوب شده حالا بعد میگم
قابل توجه مرجان
مرجان فعلا هویجوری اینجا مینویسه تا وبشو درست کنه حالا خودم گوششو میگیرم میارمش پیشت :دییییی
http://myonlyseat.blogsky.com

یوسف سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشیه درس خون!..شیطووولی؟.. :)
تو وبلاگ نیمکت پیشنهاد خوبی ازت دیدم در مورد وبلاگ گروهی..از همین بچه ها که می شناسیم بخواییم که در وبلاگ گروهی عضو بشن..البته می شه اسم وبلاگ رو به رای گذاشت یا در قالب یه آپ جدید این جا این وبلاگ گروهی رو پیشنهاد بدی..مدیرش هم مهم نیس..مهم اینه همه باهم بنویسیم و گم و گور نشیم..بهرحال من پایه ام!!..ساختید منم هستم هااااا..به آبجی مرجان هم گفتم..
این پیشنهاد رو سریع تر عملی کن..اوه برم که امتحان دارم!!..
فهلند..بای تا های

سلااام یوسف جوون چطوری پسر ؟؟
پس بانی این امر خیر بشم :دی
آره اینطوری خیلی بهتره لااقل دور همیم
حالا اگه موافق باشین خودم میشم مدیر که کارای قالبو ایناشا انجام بدم
باااااااش
پس منتظر باش
بدددددددددو امتحاناتو بخون دهه

نگین چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلاممممم موش مشکم
خوبی گلم ؟
چه خبرررر ؟
برف میزنی
به من میگی به مرجان میخوام برف بزنم بعد تا من رومو میکنم اون طرف میزنی به من ؟
چه دوستی هستی
یوسف با منجنیق اومده بریم برف بزنیم بهش
تو بخوابونش رو زمین خوب بگیرش ما برف بریزیم روش (نیش)
موشی برف میزم بهت میکشمت هااااااا
خنده

چه خبر ؟
امتحانت تموم شد ؟
بدو بیا برام تعریف کن چیکارا کردی این چند وقت !!!
هوارتا بوسسسسسس موشی

سلاااااااااااااااام نگینی چیطوری پسر ؟؟؟؟؟
میسی تو چطوری
من که خوبم
ها ها ها برف میزنم هیچ گیساتم میکنم هیچ گازتم میگیرم :دییییییی
خندهه آخه روت اونور بود حال میداد از پشت بزنم بهت =))
ببین چه خوبم من تازه تو شلوار کسیم برف نمیریزم سوووووووت
ببین منجنیقشو من دست کاری کردم کار نکنه آره میکنیمش زیر برفا مرجانیم همینطور البته فاصله رو رعایت میکنیم :دی اونم تو برفا خفش میکنیم =))
هه هه من موش برفیم :دی

سلامتی خبرا که زیاده
نگین همش یه امتحان بود اونم من فقط 3|4 ساعت خوندم =))
منشیه زنگیدم گفت خوب شدده ولی نمرشو نگفت
8تم هم امتحان عملیشه
بوووااااااااااشش اومدم
هواروووووووووویه تا بوووووس

*+*+*سارا*+*+*+ پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

ای موشی الهی که تو سقط نشی بشر...!!!!



:دی من از همه بیشتر سرم گرمه.
به جون تو راس میگم.
حالا همه برید بشینین بدرسین..منم همش میرم سفر خوش یگذرونم.
دل ملت هم بسوزه.
تازه یه خبر فوری:
به کسانی که ۳بچه بیشتر داشته باشند کوپن و بن و اینجور چیزا تعلق نمیگیره.
آخه چقدر بهت بگم با فرهنگ باش موشی....هان؟!

بههههههه سارا تو هنوز زنده ای هیف این همه سور که دادم =))

میدونم تو از اولش سرت گرم بود اصلا من گفتم سرتو گرم کنن از دستت راحت بشیم :دی
ای نامرد تنا خوری میکنی دیگه کجایی چه خبرا ؟؟؟؟؟
کوووووو درس کجا بوده من همش یه وی بی داشتم تموم شد
کوفتت بشه کجا میخوای بری ؟؟

ای نامردا آقا همش یکیشون بچه منه :| بیا سارا مادری کن یه دوتاشونو ببر بزرگ کن تو پیری اسای دستت باشن :دی

لیلا پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 08:43 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو این نوحه خیلی قشنگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

راست میگیییییییی؟؟؟؟؟
منم خیلی دوسش دارم قشنگه نه ؟


راستی وبتم سر فرصت میام درست میکنم :)

سلی پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام موشی..!!؟؟
منم سلی..!
خوبی؟؟
منم خوبم..
ببخشید که سر نمی زنم....یا دیر دیر میام...
دلم گرفته از همه که میرن....
تو که نمی خوای بری؟؟؟
بچه موشاتو جم کن می افتن تو دس و پا...
بوس بوس....
فعلا...

سلاااااااااااااام
نهههههه سلس توئی وااااا چه بزرگ شدی سلیییی :دی
کجایی وکیل شدی یا قاضی ؟؟
ممنون خوبم
تو چطوریاااا هستی ؟؟؟
سلی زیاد درس نخون میترسم مث این فیلمه که مسابقه دو داد سوم بشه کفشرو برنده بشه بعد اول شد بشی :دی بزنه پزشکی پروفسوری چیزی قبول بشی دلت بسوزه :دی
خیلی نامردن همشون
هووووووم منم به سرم زده بود برم ولی فعلا که هستم
حالا برمم اینجارو نمیبندم
اینا تا تورو دیدن فقط عمه عمه میکنن چندتاشونو با ماشین فرستادم پیشت سلی زیاد بزرگشون نکنیاااااااااا یه ذره بسه =))
فداااات
بوووووووس

[ بدون نام ] جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام الاغ نادونه من چطوری ؟؟؟!!:دییییی

بابا تا خرخره تو درسام تازه دیروز تیر خلاصی رو زدم تموم شدددددددددددددددددددددددددددددد وااااااااااااهههههههی !!

داستان جدید شاید امروز بذارم به هرحال یک چک بکن یا امروز یا فردا ولی چون امرزو بیکارترم امروز احتمالا !! اگه حس تایپ کردنم بیاد داستانه آمادس :دییییییی

همین دیگه !!! نامردم اون هیکل قراضته (غششششششششش)

بیا دلت واسه فوشای من تنگ شده بود ؟؟ :دییییی

فهلا !!

تاتا (اگه گفتی من کیم ؟؟ میلی ؟؟؟ ای خاک اشتباه گفتی (غششششششش))

سلاممممم
گوسفند تو هنوز زنده ای پس عید قربونو چیکار کردی بلاااااا =))
هییییییی پس بگو ولو شدی تو گور من ببین همین روزا میندازمت بیروناااااا :دی

آخی نازی ببین حالا جنبه داشته باش یه ذره از داستانت تعریف کردماااا زودی ذوق مرگ میخوای یکی دیگه برام بنویسی ببین میگم زشت بود بری افسرده بشیاااااااا =)) آخه دوست داشتنم چقد غشششششششش

معلومه کی قراضس با اینکه ۶|۷ سال ازت بزرگترم ولی ازت سرم (عینک)

آره جونه تو میدونم تو بچگیتم دلت برا من تنگ میشد گریه میکردی فوش میدادی :دییییی

ها ها ها من که مث تو خنگ نیستم تو کامنت خالیم بزاری من میفهمم زبوووووووون

مریم خانومی جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 01:21 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

آقا موشه شما هنوز امتحان داریننننننن ؟!!!!!!!!

احوال شما مریم خانومی شنیدم ۱۸ ساله شدین :دی من نمیدونستم خانوما ۱۸ سالشونم میشه :دی مبارک باشه کیک واسه من نگه داریناااااااا میام بعدا

نه خواهر امتحانم کجا بوده من یه دونه ناقابل وی بی داشتم شرش کنده شد امتحان ماله بچه مدرسه ای هاست :دی

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

قربون دستت موشی...همین لیلا رو کردی برادرزادم بسه....ببین اینقد این بچه ماهه که من فقط شیفته ی خودشم
خودت بمیری موشی
(دلم شکست)با من کمی مهربون باش
کمی قربون صدقم برو
من مردم از اینهمه بی محبتی بخدا :((‌:((‌:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((

لیلا دختر گلیه الان خیلی مفتخری نه :دی میدونم خیلی ذوق داری نمیخواد بگی !
نازی نازی اصلا این مرجانی سقت بشه که هرچی میکشیم زیر سر اینه :دی
فدااااااات بشوم قربونت بروم بوووووووووس
نانازی کی بهت محبت نکرده خودم جیگرشو بخورم (جدیدا جیگر خوار شدم :دی)
خوب خدا بیامرزتت :دی شوخی کردم نزززززززن
اه اه اه چقد لوسی تو همین ۶ماه نیست اومدم وبت =))
بوووووووووووووووووس (مخصوص واسه کمبود محبتت ):دی

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 03:58 ب.ظ

ای ووو
چه آقای با شخصیتی بودنددده

غلام مو بشین دندنده؟

اوووووووو
هااااااا بیا غلامم بشو دندندندند =))

شهرزاد جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 06:06 ب.ظ

سلاممممممممممم موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟
کجایی خبری ازت نیست...
تنبل خان بیا آپپپپپپپپپپپپپپپ کن دیگههه!!!
منتظرمااااااااااا
فدای تو عزیزم...
بای باییییییی:)))

سلاااااااااااام سلام
ممنون خوبم
تو کجایی خوبی ؟؟؟
هیییی من هستم شما نیستین !!
آی یکی بیاد منو وادار کنه آپ کنم :دی
۴کریم
ببینم چی میشه شاید تو این سال آپ کردم :دی
قربونتتتتتتتتتتتت
باباااای

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 11:46 ب.ظ

ینی موشی...............................خااااااااااااااااااااااااااااااااااااک بر سرررررررررررررررر....................

=)) اوق اوق اوق

نهههههههههههه توروحت سارا این همه من تحویلت گرفتم
زبوووووووووون

=)) سارا وب گروهیمون درست شد بدو بیا ایمیلتو بده دعوتنامه بدم

[ بدون نام ] شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

ای بابا
پس کو ایمیلت؟!

ایمیل منو نداری !!!
aghamushe@yahoo.com

لیلا یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو بابم می گه پیش بچه حرف بد نمی زنن اینکه که هی میگه خ.... الا.... بقیش زشت بگم بابام با عمو موشی ناراحت میشه
مرسی عمو جونم عمووووو بیا ببین این عمه چه چیزای نا خوشنودی برام اورده منم می خوام گریه کنم
آخه کسی نیست از من حمایت کنه

یاد بگیر میلی
لیلا جون این از اولشم بی ادب بود :دی حالا حرف بد زد باز گیساشو میکنم :|
سارااااااااا چی دادی به لیلا ترشییییی ای عمه بد :دی مگه دستم بهت نرسه
نهههههه گره نکن خودم ادبش میکنم
بووووووس
خودم پشتتم پس عمو شدم واسه چی !

نسی جوون یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 10:48 ب.ظ

به نام خدا
سلااااااااااااااااااااام حضرت والاااااااااااااااااااااااااااا
خوبییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ال کله گنده میبینم که تنبل تر از خودمیییی:دی
موشی دلم می خواد دست کنم تو چشت: خندههههههههههه
چیهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی میگییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا این جوری نگام می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم می خواد:دی
اگه یه روز از عمرم باقی مونده انگشت می کنم تو چشت بعدم فرار می کنم:‌خندهههههههههههههههههههههههههه
بچه جوون من برم بعدا باشم میام.....
دارم فکر می کنم....
ولی به چی نمی دونم.....
هییییییییییییییییمممممممممممممممم
بعدا بازم میام....
یه وفت نیای اون وراااااااااا ازت کم میشه....
انگشتات بهشون فشار میاد.....
خشته میشن....
واقعا که.....
نمی دونم چی بگم.....
پیشه همه دوستات میره جز من.....:|
فعلاناااا....
یا حق!

سلااااااااااااااام نسی جووون
ممنووووووون تو چطوری جیگوووول
غشششششش جونه خودم یه ریزه هم وقت آپ ندارم :دی
نههههههههههه بیخود
نسی میام گیساتو میکنمااااااااااااا
هه هه هه
خیالتو به گور میبری خندهههههههههههههه
منم یه روز از عمرم باشه حسابی تو میرسم مگه دستم بهت نرسه :دی

دهه کجا تازه میخواستم به جای چایی آب جوب بیارم خندههههههههه
به چی بگو بگوووو
دیونه
بعدنت یک ساله دیگس نه =))
جونه نسی عمری وقت نکردم به هیچکی سر نزدم میبینی دیگه کسی نمیااد :(

فدااااااااات
یا حق

بنفشه دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=))

امینه سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

بابا موشی کجایی؟دلم برات تنگیده بیمررررررفت چرا آپ نمی کنی؟
البته منم ناپیدام آخه اوخ بودم مریض بودم سرما خورده بودم ):
اااا توام مزاحم تلفنی داری؟؟فک کنم الان هفته مزاحم تلفنیه!!!
منم یه بد بختی اشتباهی واسم sms زد منم فیلمش کردم حالا
بیچاره باورش شده!!
راستی منم می تونم عضو وب گروهی بشم؟

سلام سلام امینه جوووووووون میدونی چند وقته نیومدی ؟!!!!!
دل منم تنگولیده بوووووود
جونه موشی وقت نکردم اینجارو آپ کنم
خدا نکنه شرا مریض بودی توووووو ؟؟ الان خوب شدی ؟
خدا پدرشونو بیامرزه خیلی باحالن =))
اگه قول بدی زود زود بهم سر بزنی آره :دی
ایمیلتو برام بزار تا دعوتنامه بفرستم

*+*+*سارا*+*+*+ چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 01:04 ب.ظ

موشییییییییییییییییییییییییییییییییی

کجایی برس به داددددددددددددددددددددددددددددم

:((

:((موشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هااااااااااااااااا؟؟

همینجااااااااااااااااااااااااااا چی شده کشتنت من نمیام کومکت :دییی

بکشینش =))

نگین چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موش موشکم
خوبی ؟
مرسی از دعوتنامت
قالبش کاره کیه ؟
تو ؟
موشی من که اسمم تو نویسنده ها نیست کهههههه
گریهههههههههههههههههههههههههه
من نویسنده میخوام
گریهههههههههههههههههههه
ااااااااااااااااااا گریههههههههههههه
نیش

سلام سلام
ممنون کجایی تو
خواهش میکنمممممم
خودم خودم
گذاشتمممممممم
گره نکنننننننننننننننننن گذاشتم
نمیدم نمیشه تورو راه نمیدیم :دی
اصلا راه نداره =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد