!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

سام علیکم

آقا هیچی نگین میدونم خودم-]-*

به جان موشی چند وقته نمیدونم چه مرگم شده هفشبار خواستم آپ کنم دو خطم نیومد تو ذهنم اصلا نوشتن یادم رفته -*-من که دستم میرفت رو کیبرد دیگه برنمیداشتم الان نمیتونم بنویسم گفتم تا وقتی دباره عقلم بیاد سر جاش منتظر بمونم حالا شاید همین فردا شایدم نمیدونم کی فعلا نمیدونم چی پیش میاد gerye

خیلی خیلی معذرت چون به هیشکی هم سر نزدم فقط تو وب گروهیمون (خونه ما ) میام بیشتر اونجا همدیگرو میبینیم

پس تا..................

بدرود gerye

یا حق

نظرات 32 + ارسال نظر
*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 03:04 ق.ظ

هاااااااااااااااااااااااااااااااااا

موش موشکم چه مرگت شده عزیز دلم؟

شایئ هوس دو تا پس گردنی جانانه کردی؟

هااااااااااا کجایی موشیتو کشتننننننننننننن !!!!!!!
موشی اپسرده شده گرهههههههههههههههههه

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 03:06 ق.ظ

:* غصه نخور موش موشی...منم به همین مرض چند وقت پیش مبتلا شدم که هنوز هم همچین...بگی نگی ادامه داره و پست آبکی میذارم...ولی بنویس که نوشتن از کلت نیوفته دوست جونم :*

همییییییییین سارا این مرض رو از تو گرفتم =)) سارا زود منو خوب کن وگرنه باید قرنتینت کنم :دی
فدااااااااااات
سعی میکنم نزارم وبم رو زمین باشه

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 03:07 ق.ظ

چون فعلا حالت خوش نیست کد قالبم رو بهت نمیدم...دوست دارم خوب و سر حال باشی...اونوختی که شدی موش موشک خودم...اونموقع میدم بهت

نههههههه بیا بده سرم گرم باشه
حالم بد نیست فقط نمیتونم بنویسم :|

لیلا جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو الهی دشمنات کور بشن هر کی تو رو نمی خواد قلبش بترکه حتما چشم خوردی سارا براش اسپند دود کن دیگه این قد به همتون می رسه واسه همینه خودش دسپر میشه

سلام لیلا جونم الهیییییییی
سارا بیا دستتو نسوزونی
منو سحر کردن گرههههههههه
لیلا برو همشونو بکش نابودشون کن کتکلهارو

مرجان جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 12:36 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

موشی دمبتو میگیرم میندازمت جلو پیشی ها ! چیزی به ذهنت نمیاد بنویسی ؟ پس اون که خونه ما رو قرق کرده منم یا گیگیلی ؟ ((=

ایشاا... یک پیشیه سیبیلوئه سیاهه زشت بخورتت (غشمولک)

مرجی اون پیشی ماده سفید تپله که گفتی شی شد آخرش ؟؟=))

بزار یه ذره موخم آرامش پیدا کنه میام دباره

اون پیشی ماده سفید تپله منو بخوره =))

ندا جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 12:56 ب.ظ


صبحدم بی بهانه به آفتاب لبخند خواهم زد ...
پنجره را بانفسی عمیق از غبار دیروز پاک خواهم کرد...
بدون توقع به همه عابران سلام خواهم داد ...
تنه خشن درختان پیر را ؛به آرامی نوازش خواهم کرد ...
سکوتم را به زنجیر می کشم ؛و فریادم را رها خواهم کرد...
آغوشم را به اندازه بال پرستوهای مهاجر می گشایم ...
چترم را می بندم
و چشمهایم از باران پاییزی سیر آب می کنم ...
رازهایم را به قاصدک خواهم گفت تا دیگر ناگفته ای نداشته باشم ...
خود را همچون زورقی در میان دریای "لحظه هایم" رها می کنم ...
دیوار قیدها را می شکنم و عاشق می شوم ؛
به اندازه تمام غرورم ...
شرمم را به باد می سپارم و چشمی پیدا می کنم
و به آن خیره می شوم به اندازه تمام تنهاییم ...
و عاقبت بر پیشانی سرد و پر چین سرنوشت بوسه می زنم ...
شاید تقدیر ...؛
"فردا" ؛ مجالی برای بیدار شدن و لذت بردن از لحظه هایم را؛ دوباره به من ندهد..
پس عزیزم امروزمان را دریابیم و بنویسیم از هر آنچه که باید. همین
ـــــــــــــ
تاااا دوباره

ایووووووووول
شعر خیلی قشنگی بود دستت درد نکنه

سعی میکنم ممنون

فدااااااااااااااااات

اقلیما جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام موشی مموشی!!
خوبی؟
تو که همیشه یه چیزیت بود،حالا چیز ترت شده!!!
خوب ...
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاااااااام
ممنون تو چطوری ؟؟

حالا این چیزی که گفتی یهنی چه ؟:دی
ممنون
فدااااات
بابای

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

موشی خاک به سرت...چرا عضویت منم عادی کردی؟

خو خبرت میذاشتی باشه که وختی تو نیسی یکی باشه یه خاکی تو سر اون خونه ما کنه.

بنفشه نتونسته عکسی که میخواسته رو بذاره...حالا خودت برو زحمتش رو بکش موشی.

ای سارای کتکله بی مغز کوجای ؟

سارا طی عملیات پاک سازی تو نابود شدی به جان موشی من بی تقصیرم

چیدونم مرجانی هست :دی حالا توام بعد میزارم زبووووووون

اوه سارا چقد عقبی من ۲روز پیش درستش کردم سووووووووووت

شهرزاد جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامممممممممممم بر موشیه تنبل خودم:
خوبی عزیزم:
دیگه خودت گفتی هیچی نگیم....منم هیچی نمیگم..خودت میدونی دیگه...
آره میدونم؛گاهی آدم دستش به نوشتن نمیره...
بدو بیا آپممممممممممممم بدو بدو...
ممنون گلم...
فدای تو...
یا حق!!!

سلام سلااااااام شهرزاد جونم چطوری ؟
ممنون بهترم :)
جونه موشی نمیره دستم ولی سعی میکنم بنویسم

باااااااااااااااش اودممممممم کشتی منو انقد دویدم =))
فدااااااات
قربونت
حق یارت

بنفشه شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 01:59 ب.ظ

:(()))))))))))))))))))))
فقط تو میفهمیدی تو هم که داری کپ میکنی
موشییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کمک کمک کمککککککککککککککککککککککککککککککککک

دارم دیوونه میشم

اوووووووووووو چته تو مگه میخوام برم بمیرم =))

راس میگی ؟ =))

اومدممممممممممم وای بنفشه تو حوض قرق شد =)))

دیونه خونرو واسه همین ساختم دیگه :دی
بیخیال بنفشه جون

گیلاس یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 12:16 ق.ظ

الان واقعا جایز هست که سرتو شکل دیوار کنم!!
( خودت دیوارشو انتخاب کن!!)
منو کشوندی بیام که آپ کردی؟؟!!!
ماس مالیش کردی داداش!!
کلاه نذار سرمون! کم فروشی حرام است!(‌امروز کلاس احکام داشتم!)
جدی امیدوارم زود تر بیای رو فرم و بشی موشی خودمون!
قربونت

نه گیلی تو دیوار بششو من سرمو میکوبم به تو :دی
اوووووووووم خوب دیوار که زیاد هست ولی خوب دلتو نمیشکنم :دی

مگه تورو بکشم وگرنه همینطوری که راه نمیری !!!!!!

صد رحمت به ماس مالی میدونم
نه بابا زمستون تموم شد برات روسری میخرم حالشو ببری !!! :دی

میسییییی چقد امیدواری من که امیدی ندارم !!!!!
حتما میشم صب کن
فداات

لیلا سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

عمو جونمممممممم عمو موشیه خودمممممم دستت درد نکنه الهی که من فدات شممممممممممممممم!

جون عمووووووووووووو فدات بشم قابلتو نداشت گلم
خدا نکنهههههه بووووووووووووس

یوسف سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشی
آره گاهی آدم حرفش نمیاد دیگه..زور که نیس آقا جان!! :دی

این وبلاگ خونه ما مثه خونه ننه بزرگا می مونه که همه فامیل اون جا جمعن..به هوای ننه بزرگه همه همو می بینن دیگه..حالا ننه بزرگ کیه خدا می دونه!! =))
اصن خونه ما بخاطر همین درست شد که یه جا همه رو ببینیم! :)

سلام یوسف جون
ایول خوشم میاد که همچیو زود میگیری :دی
ننه بزرگش مرجانه =))
الفرارررررررر
خیلی خوب شد اینطوری همش از همدیگه خبر داریم :)

ر و ز ب ه چهارشنبه 1 اسفند 1386 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام آقققققققققققاااااااااااااااااااااااا

ببخشید اینجولی گفتم :دی

می گما جون روزبه هنوز وقت نکردم بیام برات حرف بزنم
آخه کلی حرف دارم
سر فرصت می یام کامل می گم حرفامو بهت
:)
منتظرم باش.... . . .

سلام خانوم =))

نمیبخشم :دی

چه حرفی آیا ؟!!!!
بیا
باش

مونا پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام موش موشی
کوشی؟؟
خوبی؟
همه از دستت خونشون به جوش اومده ! ولی من اذیتت نمی کنم چون دوستای نابابت رو ترک کردی!!
منم آپم بدو بیا.
موشی خوبی باشیا .
خدا حافظ
منتظرم

سلام مونااااااا جون جونی
همینجا نیگا !!
ممنون
مونا برو همشونو یکی یه آمپول آرامبخش بزن من جرات ندارم بیام تو خونه ما =))

ایول نه دیگه نون آور خونه ما شدم دوستای ناباب رو گفتم یه مدت آفتابی نشن (چشمک)
بااااااش
میام الان
قربونت برم
فدات

ندا پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 07:51 ب.ظ

هنوزم نمیخوایی بنویسی
برمیگردم

هااااااا چیدونم فعلا که حسش نی !!!!!!!!
کجا برگرد دیگه !!!

غریبه پنج‌شنبه 2 اسفند 1386 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام داش موشی

بابا زیاد به اون ۲قوله (!) فشار نیار .. شواهد حاکی از آن است که گشته ایم ماااا .. اما..... :دی

اما حالا بی شوخی تو از همون اولش هم همین طوری بودی (نیست من تو رو از سال ۵۷ میشناسم!!) برای همین بهانه ی به کار رفته در این پست ٬ کاملا مردود اعلام میشود .. میتونی بری گریه کنی :))

منتظرتیم موشی جان .. جا نزن مرد .. تو دیگه برای خودت موش دم کلفتی شدی !!‌

خیلی چاکریم
یا حق

سلام سلام امین خان بالا :دی

همون حالشو ندار فشار بیارم وگرنه خیلی چیزا میزنه بیرون از توش =))

گریههههههههههه
تنبل شدم خیلی
=)) ایول سعی میکنم فعلا که حوصله نوشتن ندارم مینیم چی میشه
فدااااااات
مخلصتیم
حق یارت

سروناز شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام موشی خوفی
بابا با اومدن خونه ما نه اینکه هممون اونجاییم دیگه همگی به جاهای دیگه کم می ریم .
مرسی موشی بابت قالب خیلی خیلی باحال شده
بازم موسی
بووووووووووس بووووووووووووووس

سلاااااام میسی خووووب
ایول
آره منم هیچ جا سر نزدم فقط تو خونه ما بودم

فداات قابلتو نداشت
قربونت برم
بووووووووووووووووس

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اسفند 1386 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام موشی...
خوبی؟؟
چرا نمی تونی بنویسی؟؟یه نگاهی به بقیه آپ هات بنداز..نوشتنت میاد..نیس اونجاها کم حرف بودی:دی...عسسم چیزی شده:دی مشکلی داری..شاید من بعدانا خواستم روانشناس بشم:دی
قربون یو..

سلام عزیزم چطوری ؟
ممنون خوبم
نیدونم آره بسکه هرچی حرف داشتم تو پست قبلیا نوشتم دیگه چیزی نمونده =))
حوصله ندارم فقط دستم به نوشتن نمیره :((((( ایول ببین تو حقوق و خبرنگاریو ولش کن همون روانشناس بشو لااقل به دردمون بخوری :دی

فداااااااات

مونا سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 08:23 ق.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلا موشی
من اینجا یه کامنت نذاشته بودم؟
ولش کن
دیگه کم کم همه دارن به خونت تشنه میشنا!
مواظب خودت باش!!
من نگرانتم.
اگه سالمی بهم خبر بده
تازه موشی خان من جزو دوستای باحالت نیستم؟ البته الان بی حالم اما خب کلا باحالم!
چی گفتم؟
موشی ما عید میایم به نصف جهان .آخ جوووووووووووووون
اونجا سرده؟

سلام سلام مونا جون خوبی ؟؟
چرا :دی به جان موشی وقت نکردم کامنتامو تائید کنم
نههههههههه مونا کومک هرکی بیاد جلو مونا آمپولش میزنها :دی
ممنون
باش
میسی که نگرانم شدی
تو دوست باحالو گل منی تازه همشهریمم که هستی به خدا هیچ جا سر نزدم
چشششششم اولین فرصت حتما میام بهت سر میزنم
ایول بیاین نه هوا خیلی خوبه بهاری بهاری
فداات بوس

نگین سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام موش موشکم
خوبی گلم ؟
ببخشید نبودم
خله کی میگه من احوال تورو نمیپرسم ؟
من که چند بار تو خونه ما برات کامنت گذاشتم
قبل از اینکمه بیام اینجا هم باز یه کامنت گذاشتم برو بخونش
پسر اتفاقا منم خیلی دلم برات تنگ شده
درباره اون کامنتم
باشه برام کامنت بذار بگو

خوب ؟
منتظرم
فقط یع آف واست گذاشتم بخونش حتما
اگه نرسیده بود بگو نرسیده که من باز آف بذارم
خبرم کن
هوارتا بوسسسس موش موشک

سلاممممممممممم
میسی تو چطوری بلااااا :دی
نمیپرسی دیگه گرهههه

کمه خیلی کامنت بزار خیییییییییلی

راس میگی ؟؟
ایول منم دلم برات تنگولیده

چشششششششمک

هوارو ۲تا بووووووووس

ر و ز ب ه جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 02:35 ق.ظ

جناب موشه
از خودم بدتر قصد نداری خودتو آپ کنی
:دی
یعنی معذرت صفحه تو
؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیییییییییییششششششششش

هوووووم
خودمو که روزی دوسه بار آپ میکنم
اگه وبمو میگی دوش ندالم گی گی گی

چخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ندا جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 10:35 ق.ظ


وقتی که درایوان دلتنگی هایت می نشینی
وقتی که در پشت یکپنجره بارانی , بی هوا شاعر می شوی
کسی هست که می شود به او پناه برد
.کسی که در شب می توان دلتنگی ها را با او قسمت کرد
نگاهت را از سنگفرش های خیس و سرد کوچه های باران زده جدا کن.
می توان از تاریکی ها گذشت.
می توان خود را در کوچه های سبز باور دوباره یافت
.یک نفر هست , شب دلتنگیت
را با او قسمت کن. همین
ــــــــــــــــــ
خوبی موشی؟؟؟
فعلا

ممنوووووووون
تو چطوری نداااااا
کوجایی کم پیدا شدی :دی
ممنون شعر زیبایی بوددد

مونا جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 11:52 ق.ظ

موشی تو که تنبل نبودی
حتما حسابی چاق هم شدی
گز و پولکای اصفهونو که می خوری یه آپیم بکن.
بدو بدو بدو
موضوعش هم هرچی دلت خواست .اصلا مهم نیست
فقط تو آپ کن.
راستی حداقل بیا یه سر به نیمکت و وب من بزن
ببین دور و برت چه خبره!!
ای موشی بلا
بدو بیا!

به خدا میگن واگیر داره تقصیر من نیییییی گرهههه
چه جورم بزار آپ کنم دلت برام کباب بشه
خندههههههه
چشششششششم
آپ میکنم همین الان آپ میکنم میگی نه نیگا چشمک
به خدا سرم شلوغه میاااااااام
بوووس
میسی

سروناز شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 01:16 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی
ای ول این علوشکا اینجا هم هست که
کی اقا موشه دوباره اپ میکنه؟؟؟؟
منتظرتم موشی جونم

شنااااااام
پس چی خیال کردی (عینک)
آقا موشه الان دواش کردی ترسید همین الان :دی
قلب

سروناز یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام موشی خوبی
کوجایی تو پس؟
تا سه میشمورم اگه نیومدی ................................................................
خب یه بار دیگه میشمرم

سلام سلام سروناز جون
همینجاااا
نشمار اومدمممممممممممم

آخیش :دی

نرجس دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

خیلی مراقب باش چون این یک بیماری واگیردار و سختیه که سراغ بلاگردها رفته

نههههههههه ببینم اونوخ دوا درمونم داره :دی
پس بجنبم تا خونه خرابم نکرده
ممنونننننننن

mahsan دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.mahsanlove.blogfa.com

webe ghashangi dari
اگه دوست داشتی به منم سر بزن

قربونت لطف داری عزیز چشات قشنگ دیده

چشم سر فرصت الان که عجیب گرفتارم :|

مرجان دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 08:02 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

که پیشیه ماده تپلوئه سفید بخورتت آره ؟
اگه هاپو ننداختم به جونت مرد نیستم ((=

موشی اون بازی دومیه هم دعوتت کردم ! کله اتو میکنم اگه هر دوشو بازی نکنی

بابای فهلند

ای جان پیشی تپل سفید ماده منو اصلا درسته قورت بده =))
گی گی گی گی زبوووووووون

بازی میکنم اولیو الان دومیو سومیم :دی که دعوت نکردی به زور میکنم صب کن :|

فدااااات

سارا سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 02:34 ق.ظ

موشی...کجایی؟

میگیرم فوشت میدما....


خجالت بکش...از اون لنگای درازت خجالت بکش... :| بی ادب «:|‌بی تربیت

همین جاااااااا

نههههههه چه بیتربیت شدی دیه با مرجا نگرد سوووووت

گرهههههههه به جونه سارا خجالت کشیدم نیگا آب شدم عرق شرم ریختم اصلا من رفتم وبمو آپ کنم نفسسس کشششششششش

نگین چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موش موشکم
خوبی گلم ؟
ببینم مثل اینکه هنوز عقلت نیومده سره جاش که آپ نکردی
دلم واسه وبت تنگولیده بود
گفتم بیام بهت سر بزنم
موش موشکم نمیخوای آپ کنی ؟
ببین امروز به زبون خوش گفتم
فردا اگه اپ نکنی بازم به زبون خوش میگم
ولی پس فردا اگه آپ نکنی دیگه ...

سلاااااااام نگین جونگ مولک
میسی خونم
نه جونه نگین اومد تو اصبانی نشو میاد :دی
واسه خودم چی :(
چرا گلم مگه روم میشه شماها بیاین من آپ نکنم هوووم
نگیییییییین جیغ نزنی اینبار بابام اومد سراغت کاری از من بر نمیای =))
بیا اصلا همین الان آپ میکنم خیالت راحت بشه هاااااا

غریبه چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام داش موشی

میبینم که هنوز تو اون فضای نوستالوژیک گیر کردی ؟! بیا طرحی نو در انداز دیگر عزیز دلم ...

یا حق

سلام علیکم غریه جونه گل

ای داداچ چه نکنیم الانی داشتم تو حال هوای همون طرح نو شما فکر میکردم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد