!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

منو روح خبیث جونو هوارتا هنر :دی

اوهوووووم

سلااااااااااام :cool:

کیف حال همگی کوکه ؟ چه خبرا کوجاین ؟

عرضم به خدمتدون که خولاصه بعد ماه ها تلاش بی وقفه این جانب تونستم هویت زمانی گمشده ما پیدا کنم :(

خوب کوجا بودیم آهان مرجانی و نگین یه هفشتا بازی منو دعوت کرده yesفک نکنین با زورو دعوا و اینا دعوتم کردها نه همون اول اولش من دعوت بودم -]-*بازی اولی از این قرارس که  هفت ازه  ترانه هایی که دلمونو  لرزوندس ، با ذکر شاعر و خوانندش نام ببریم ;) خوب ازه اونجایی که همدون میدونین من عاشقی ترانه او اینام یعنی اگه خیلی خودما حلاک کونم ۲ساعت گوشی تو گوشم نباشه به نظری من آدم بدونه ترانه مثلی روح خبیث جونه بدونه موشیه نه ؟!!خوب بریم سری اون هفتا آهنگه که تنمو لرزوند البته اکثر ترانها خواهی نخواهی تن آدمو میلرزونه :zonked: ولی خوب از اونجایی که این لرزوندن اون لرزش نیستو این بازیم از اون بازیا نیست میریم سراغ همون هفت تا ترانه :confused:خوب باز از اونجایی که من همش به دوراهی میرسم باز میرسیم به اینجا که من از هر ترانه ای خوشم بیاد انقد گوش میدم که کاملا حالم دیگه به هم بخوره پس از اینجا هم که بگزریم میرسیم به ترانهایی که حالمو به هم نمیزنه هنوز خوب بهتره اول خوننده هایی که دوست دارمو بگم نه میخواین ولش کن نمیگم :tired:

هفتا ترانه ای که دوست دارمو همشو به هم میگم چون نمیدونم کدوما بیشتر دوست دارم البته خیلیاش بر میگرده به زمانهای خیلی دور روح خبیث جون یه چایی بیار میخوام از اول اولش تعریف کنم :D خوب عرضم به خدمتدون که یاد یکی از خاطرهایی افتادم از خاطرهای قدیم اونروزی که منو روح خبیث جونو فریدون فروقی تو حیاط خلوط کرده بودیم که بچها گیتارو میتارشونو آوردنو به اتفاق همدیگه آهنگو شروع کردیمو فریدون فروقی جون خوند ترانه هوای تازه  بود فک میکنم

خوب از اونجاییی که هفشتا راه ببقشییییید ترانه بیشتر نباید بگیم از هر خوننده یکی میگیم

خوب ترانه دومی که میخوام براتون بگم ماله تابستونه سال ۴۷ ۴۸ همون موقه که پیکان ۵۹ سفیدرو داشتم :zonked:یادتونه که یه بار که به اتفاق ابی جوون همون موقه هایی که روح خبیث جون رفته بود سربازی یه ترانه ای خونند که البته گیتارشو خودم زدم :-O به اسم هزار و یک شب البته اون موقها ابی همش میگفت براش ترانه یه قاصد خبرم داد رو بخونم ولی من همش آبی آبی مهتابیو میخوندم -]-*

خوب بریم سر سومیو چهارومی پنجمی سروتحشو هم بیاریم :(که این ماله یه کم جلوتره فک کنم همه یادتون بیاد یه پسره بودا اسمش چی چی مهر بود شادمهر بود :-" البته من زیاد اون موقه ها با این بچه سوسولا نمیپریدم اون موقها واسه خودمون خانی داشتیم !! خولاصه ولی چه کنیم که این روح خبیث جون عاشق کارای این پسره بود منم حسسسسسسساس دل بچرو نمیشکوندم بهش میگفتم بخونه برامون چند تا از ترانهایی که اون موقه منو لرزوند خیلی-*- ترانه پرپرواز و پنجره و اشک من و قبیله و بهونه و حس خوبه مهربونی بود

شیش هفتم بگم گوگوش خیال همتون راحت بشه ترانه دیوار سنگی و هجرت

البته ترانه سال ۲هزار و خیلی از ترانهای جینگیلی که امروزه همه جا پیدا میشه رو خیلی دوست دارم اینایی که گفتم تنمو لرزونده نیست اون روزا ترانه و اینا جایی گیر نمیومد فک میکردیم قشنگه :**-

و در ته این بازی ۷تا که متنفرم رو باید بگم من اسم خوانند هاشو میگم چون هیچی آهنگاشونو دوست دارم

شهرام شب پره  ،  شهیاد ، بیپن مرتضوی ، امید سیاوش که این دوتا چندتاشونو گوش کردم

خوب انگار ستم میخواد طولانی بشه ۲تا بازی بعدی رو میزارم واسه پستای بعدی :)

خوب بریم ت حالو هوای خودمون gerye دستم به دومنتون کمک کنین به خدا غلط کردم در حیاط رو رنگ زدم X-( یکی نیست بگه تورو چه به رنگ اصلا تورو چه به خود شیرینی "*-* چند روز یش در حیاط مونا رنگ زدیم هر کی دید کلی به انفتخاراتمون تحسین گفت چقد ذوق زده شد این روح خبیث جون -*- خولاصه دره هرو که رنگ زدیم دٍررررررررره دٍرررٍٍرٍه هَرو رنگ زدیمو هی تعریف شنفتیم نگو هی تو دلمون ذوق کردیم یهو نیدونم چی شد جوگیر شدیم واسه خود شیرینی گفتم بزارین همه خونه رو رنگ بزنم :furious: برین کناااااار  :roll:خولاصه هی فرچه بککش هی رنگ بزن مگه تموم میشه این لا مذهب :o آقا به کومک فوری نیازمندیم:quizzical: از عزیزانی که با قلم مو خودشونا به من برسونن کمال تشکر را به عمل میاریم )نمیدونم چرا این تیکه منو یاد یه جریانی انداخت که نگم میمونه تو دلم عقده ای میشم : یه روز با یکی از دوستان رفتیم تو شهرداری یه برگه بود مربوط به وامای خود اشتقالی بود امضاء کنم رفتم تو دیدم مسئولش چند تا مهمون داره خولاصه هر ۵تا کلمه که میگفت یه بار میگفت به مهموناش از حسن نییت شما کمال سپاسگذاری رو به عمل می آورم منم ترکیده بودم از خنده حیونکی بلد نبود لفظ قلم صبت کنه میخواست کلاس بزاره براشون هی قروقاطی تارف تیکه پاره میکرد :**-

 بازم معذرت اگه بهتون سر نزدم میبینین که خودتون ....

اوا یادم رفت دعوت کنم :دی 
میلی جینگیلی ¤ نیلوفر ¤ ¤ سروناز ¤ ¤ لیلا ¤  ¤ نگین ¤  ¤ سارا ¤  ¤ بنفشه ¤
  ¤ اقلیما ¤ ¤ شهرزاد ¤  ¤ سلی ¤ ¤ یوسف ¤ ¤ نسی جووون ¤ ¤ بیتا ¤
مارگریت وحشی بهاری  .: گیلاس :.  مونا :دی و هرکی دیگه دوست داشت

 

¤¤ نگین جونم منو به بازی دعوت کرده بود من نخونده بودم پستشا !!! دیگه کسی نبود :دی مرجانی اون دوتا بازیم وقت پیدا کنم بازی میکنم -*-:furious:

¤¤ از قالبم دیگه خوشم نمیاد میخوام عوضش کنم

نظرات 19 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

عمو جونمممممم سلام

سلاااااااااااام خرموشناز عمو بدو بیا شکلاتت بدم بوس

شهرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

سلامم موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟
این آهنگایی که دوست داشتی و لرزوندتت منو مرده...
ولی خدایی شادمهر و فریدون فروقی خیلی آهنگاشون قشنگ بود...
تا تو باشی دیگه از این خودشیرینی ها نکنی....
خودشیرین...
ممنون که منو به بازی دعوت کردی..مرسی...
راستی چرا شکلکات این مدلی شده؟؟؟تو کادر خودت گذاشتی؟؟؟
ممنون...
یا حق!!!

سلام شهرزاد جوننن
میسی خوبم تو چطوری ؟؟
بی خی خی اینایی که گفتم آهنگایی هست که یه روزایی گو میدادم الان دیگه زیاد گوش نمیدم
آره کارشون ۲۰ بووووووود
چه شود

هه هه هه اگه نیای رنگ بزنی بازی بی بازی
خچکل شده نه
حق یارت

نگین پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکم
خوبی گلم ؟
ببین به نظرت تو در تماام مراحل با خواننده ها بودی
من که بازی کردم ... ولی مرسی گلم که بازم دعوتم کردییییییییییییی
راستی تو داری خونه خودتونو رنگ میزنی
یا خونه اینجارو ؟
من گیج شدم
میخوام کمم بدممممم

سلام نگین جونیییییییی
ممنون خوبم تو چطوری ؟
نه اونا با من بودن جونه داداچ
کی بازی کردی هااااا ؟؟ خواهش
خونه خودمونا

بدو بیا پس کمک بده آماشاا...

گیلاس جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 12:43 ق.ظ

سلااااااااااااااام موووشی قلمووو

بیااا این اتاق منم رنگ بزن موشییییی
میگمااا تو رووحت با این بازی کردنت
اییییییییش
موشی برمیگردم
در ضمن من این بازی رو قبلا کرده ام
بووووس

سلااااااااام گیلی فرچه

باش چه رنگی دوست داری ؟؟؟؟؟
چشششششششه مگه نیدونم من سرم درد میکرد وگرنه میخواستم ۳تا بازیو با هم قاطی کنم
پستمو خودم نخوندم بیا ویرایش کن

برگرد دستاتم ببر بالا

کی بازی کردی هوووم ؟؟

بووووووووس

حضرت عشق جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 01:53 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

اوا یادم رفت دعوت کنم :دی
.... . . .

ما هم که پفک تشریف داریم نه ؟؟


نامرد

حالا چندمم ؟؟؟

اوا سلام پسر خاله

نه تو شلغمی

خودتی گی گی گی

تو همیشه آخری

مونا جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 06:57 ق.ظ

موشی
موشی جان!
اون قسمتی که بریم تو حال و هوای خودمون!
گوشتو بیار جلو: خودت فهمیدی چی شد؟؟؟؟!!!
اما خب اشکالی نداره.همین که آپ کردی باید خدا رو شکر کنیم!!!
قربونت موشی عزیزم!
به خاطر زحماتت توی خونه ما ممنونم.
موشی خوبی باش!
بای بای!

چیطوری مونااااااا
هااااااا تو نفهمیدی یعنی بریم تو حالو هوای خودمون دیگه همون رنگ زدنو میگم آخه با لباس رنگی نشستم یهو آپ کردم
فدااااااااات
نیدونم چی نوشتم اصلا بعدا ویرایش میکنم

اختیار دارین من نکنم کی بکنه
بااااااش

فداات بای

مونا جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام موشی
ببخشید
فهمیدم.
خسته نباشی!!!
javascript:void(0);
javascript:void(0);

سلام مونا جون
خوبی ؟؟
چیو فهمیدی ؟؟
آآآآآی خسته که هستم اوووووووف
ممنون

مرجان جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام موشی:)
باور میکنی از همه ترانه هایی که اسم بردی دوست داری ، از همشون خوشم اومد به جز آهنگ فریدون فروغی :|

باز کلی غلط املایی داری بی تربیت

اون آهنگهایی هم که دوست نداری باهات موافقم ((= البته غیر از امید و سیاوش

موشی من عاشقه رنگ زدنمممممممم
بیااااااااااااااااااااام

بابای فعلا

سلاااااام مرجانی
چطوری ؟؟
ایشششششش مث تو شد =))
فریدون فروقی که قشنگ میخونه !!!!

میدونم این روکش کیبردم خراب شده واسه همین بعضی حرفارو نمیزنه
بعدم این ÷ست رو وسط رنگا در اوج سر درد نوشتم حوصله ویرایشم ندارم =))

ایووووووول این دوتا هم که گفتی زیاد بدمنمیاد چون همه دوست دارن گفتم :دی

ایووووووووووووول

نه نیا دیگه تموم شد =)) حالا خیلی دوست داری اتاقمو بیا با بچها رنگ کنیم گیگیلیم نقاشی بکشه رو دیواراش :دی

فدااااااااااات

مهتابی جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa

:دی موشی....سی دو بار اومدم که برات کامنت بدم هی نشد...

:(( الانم نمیشه....

کشتوندی من رو موش موشک جونم

هییییی تو روهت با این کامنت دادنت =))

نیا دیگه ایشششششششششش

منتظریم واسه کامنت حضرت والا

شهرزاد شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 02:40 ق.ظ

سلامم موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟
بدو بیا آپممم بدو بدو...
فدای تو
ممنون....

سلام شهرزاد جوننننن
ممنون تو چطوریییییی
چشممممم
قربونت برم

فدااااااات

توت کوشولو یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 06:00 ق.ظ

سلااااااااااااااام موشییییییییی

تفلدت مبارککککککککککککککککککک

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ


برو خونه ی ما برات آپ کردممممممم

بوووووووووووووووووووس

تاتا

سلاااااااااااااااااااااااااام

ممنون سحر جونممممممممممممممممممممممممم بووووووووووس

جیغغغغغغغغغغغغغغغ

دیدم دستت درد نکنهههههههه
بووووووووووووووس
بوووووووووووووس
تففففففففففففففففففففففف =))
بوس تف بوووووووووووس
=))
فداات بشم سحری فکرشم نمیکردم ذوق مرگم کردی ماااااچ

ندا یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/


چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی
تولدت مبارک. همین

بهترین های دنیا ارزانی تو عزیز همراه
دوست دارم دوستم باش دوست دوست دوست.

واااااااااای میسییییییییییییی بوووووس

ممنون گلم بووووووووس
قربونت برم
ذوق مرگم کردین :دی
خیلی خوشحالم ردی
بووووووووس
منم دوشت دالممممممممممم بزن قدش شترقققققق =))
بووووس

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

:( :( نیام؟

من نیام؟

تو به من گفتی نیا؟!

خاک به سرت نامرد...با اون کامنت دونیت


دلم ۸۳ قسمت شد و شکستوو نه نه ترکید...منفجر شد اصلا

بیاااااااااااااا

نههههههههههههه

نووووووووووووااااا

بیتربیت من گفتم میخوام صد سالم اونطوری نیای یهنی خیلی بیای دیگه :دی

اهههههههه قربون اون دل 83 تیکه ایت برم من بیا بوسش کنم خوف بشه بوووووووووس

سلی یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 04:49 ب.ظ

موشی تولدت مبارک..

خیلی ممنون سلی جووون

[ بدون نام ] یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

آخی منم دعوتم..موشی من که الان نمی نویسم...ولی میسی..میذارم بعد کنکور..بوس بوس..میسی که به یادم بودی..

هرموقه تونستی تو برو درستو بخون همه امیدمون به توعه یه چیزی بشی =))
بوووووووس

گیلاس دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 12:00 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

یعنی تو هم میخوای بگی من کامنت نذاشتم برات؟؟؟؟!!!!
چرا امروز من هر جا میرم میبینم کامنتامو یکی میاد می خورههههههههه
نههههههههههههههههههههههههه
خدا خفت کنه مووووشی
ایشالا بترکی
ایشالا شکل فرچه و قلمو و سطل رنگ با هم بشی
ایشالا رنگی بشی دیگه پاک نشی
خیر نبییییننننیییی موووشی

تولدت مبارک راستی! اومده بودم همینو بگم!

نههههههههههههههه کوووووووووو ؟!!!!!!!!
خیلی بدی تو بی تربیت کو کامنت لابد روح خبیث جون خوردتش =))

بمیری که کامنتاتو درست نمیفرستی

زبووووووووووووون

اونوخ میام رو صورتت نقاشی میکنم =))

نخیر رنگامون از ایناست که با آب پاک میشه زبووووووون

گی گی گی

اوااااااا مرسیییییییی ممنون :دی
خوب شد یادت نرفت بگی =))

ساسا دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 06:06 ب.ظ

مامانم گفته نذار پسرا بوست کنن

آفرین دختر خوف بوس =))
سارا بوووووووووس
الفراررررر

ندا سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

پیش ازآمدن تو آبی آرام اجازه جاری شدن را ندارد
شقایق عاشق عید است و منتظر
آسمان غمگین است و چشم براه
پیش از آمدن تو قلبها بی ستاره و تنها....
غروب بی افق و سپیده دم بی نور....
فاصله ها مبهم و رویاها حقیقتی تلخ...
عشق احساسی غریب است وبهار بی مفهوم و پوچ.
پیش از تو چشمها در حسرت یک نگاه عاشقانه
وچراغ ساحل آسودگی ها در بی کرانی دریا ناپدید
پیش از تو نیازمند چیزی بودم که باورش کنم
و تو در راهی آرام و بی وقفه
اکنون به برکت آمدن توست...
که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم
نشسته ام به انتظاری شیرین تر از هر شاخه نباتی . همین
منتظررررمممممم

ایووووووووول
سبک شعراتو خیلی دوس دارم ندای
قبلنا هم تو وب مرجانیو اینا کامنتاتو میخوندم :دی
میسی عزیزممممممممم
بووس

سروناز چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com


سلاااااااااام موشی جونم خوبی خوشی
ای جان بازیییییییییییییی
منم بازی ام؟
من اولی و دومی رو نشنیدم
ولی از همون پسره شادمهر خوشم میومد
دیوار سنگی که خوراک منه

ببین من با قلمو هام اومدم اینجا وایسادم الان کجا رو باید رنگ بزنم؟
دیوار رو؟
باشه .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اخ موشی ببخشید مثل اینکه قلموی من سیاه بوده

ببین حالا اشکالی نداره بیا با این قلمو همه جا رو رنگ کنیم
راستش رو بخوای منم سال پیش همین بلا سرم اومد تازه این جریان کشیده میشه به کل فامیل و از فردا همه می خوان خونه هاشونو رنگ کنن پس از من به تو نصیحت هر چی می تونی خونه رو زشت رنگ کن اوکی
منم بازی کردما بیا بخون باشی
بوس بوس موشی

سلاااااااااام
ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟؟؟
بزن قدش بدو بیا نخودی بشو :دی
آره این ÷سر شادمهر صداش قشنگه ولی خدیدا نمیدونه چی بخونه باید یه کم توجیهش کنم =))


ای جان هنو اتاق من مونده گذاشتم همه با هم رنگ کنیم مرجانیو نگینو توتیم میان :دی


اکشال نداره تو هر رنگی دوست داری بزن این قسمت ماله توعه =))
راست میگی هر کی دید گفت هااااااان ماهم خوبه رنگ کنیم =))

فدااااااات بوووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد