!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

منو روح خبیث جون و هزارتا کار

"*-*

سلام سلام احوال دوست جونا چطوره کیف حالتون کوکه ؟؟ اه نمیدونین چقد سرم شلوغه به هیشکیم سر نزدم وب هیشکیم نخوندم چون وقت نکردم

گفتم یهو ناراحت نشیدا جونه روح خبیث جون دم عیدیه همه کارای خودمو خونه و مملکت ریخته سرم  همین یکیش دندان پزشکی هر چی به این روح خبیث جون گفتم بی تربیت مسواکتو مرتب بزن  حرف گوش نداد دیگه کارمون به دندان پزشکی افتاد  حالا خوبه خدائیش همش یه ترمیم سطحی بود وگرنه پدرمو در میاورد صبح ساعت ۷:۴۵ صب ۱۵ دقیقه هم قبل اینکه منشیا بیان من پشت در مورچه خفه میکردم -*- نفر اولی آمپول رو تو دهنم زد بعد قرار شد صدام کنن حالا ۵تا ۱۰ تا ۳۰ تا مورچه خفه کن چرا صدا نمیزنه ؟!!! خانوم منشی پس منچی  خانوم منشیه آقا هنو نوبتتون نشده صداتون میکنم !! اه اه اه -]-* باز یه هفشتا مورچه دیگه خفه کردم دیدم انگاری فکم داره مول مول میشه نگو بی حسیش داره میپره :cry: باز میگم خانوم منشی من حسم داره میاد !!! منشیه   میگم داره بی حسی دندونم تموم میشه :aggrieved: خلاصه کلی غر غر کردم تا رفتم تو دکتره مرهبون :بیا عزیزم بشین رو تخت خانوم منشی مرهبونتره دکتر پیش بند میبنده دستکش دست میکنن میفتن به جون دندونه بی سر من حالا من هی اینو نیگا میکنم مینم از رو میره :-w تا بی تربیت میگه پسرم درد میاد بگوآ باز من :-w تا بلاخره دباره آمپول رو فرو کرد تو فک من  حالا جالبش اینجا میشه داره دندون منو درست میکنه یه گنججشکه طفلی نمیدونم از کجا اومد تو هی ویراژ میداد این وسط  :**- حالا دکترو پرستار و کارکنان و کاردوستانو مردم عادیو مردم غیر ادیو همه دنبال این هیونکی منم با دهن باز با کلی آتوآشغال که تو دهنم گذاشته بود دلم میخواست مطب رو رو سرشون خراب کنم :furious:-[*-*-  خوب بگزریم که میخوایم به بازیایی که انقد خودمونا خفه کردیم براش انجام بدیم :zonked: خوب مرجانی دوتا بازی دیگه مونده بود بازی کنم اینم دوتاش رو هم  نه میخواین یکیشو الان بنویسم یکیشو بعد بزارین ببینم چی پیش میاد :دی خوب از اونجایی که وب هیشکیو نخوندم شاید کس دیگه ای هم دعوتم کرده نیدونم هرکی دعوت کرده زود خودشو معرفی کنه :) اولین بازی اینکه  ببینم هر کی در مورد من چطور عقیده ای داره :( حالا فک نکینین مث این بچه لوسا رفتم از همه پرسیدما اینایی که همیشه میگنو میگم -]-* خوب بابام میگه : خیلی حرف میزنم همش میگه یواش تر میگه  بعد میگه بدونه فکر کار میکنی بعد همیشه منو تحسین میکنه به خاطر راه حلام بعد میگه هیچ کاریو نمیتونی درست انجام بدی بعد همه کارای حیاتی رو به من میگه مامان میگه : از زیر کار درو ام زرنگم خیلی تنبلم بی ادبم  یه دنده ام خوش سلیغه ام نصف کمتر عمرم پشت کامیم خیلی دل دارم سر به هوام بعد دوستام میگن : کله شقم یه دنده ام چش سفید هم هستم خیلی خوش سلیقه ام زرنگم مهربونم تو کاراشون کمکشون میکنم با جذبم نترسم فضولم  زود قاطی میکنم آدم خیلی مطمئنیم :-" به جان روح خبیث جون همشو راست گفتم دیدین چه بچه خوبیم :tired: خوب به علت زیق(زیغ(ظیق)یا ضیغ) وقت من خلاصه گفتم حالا تو این گیری بیری ویری ویرویری من عقیده دورو بریام کجا بودهههههه   حالا  هرکی نوشت نظر همه رو بنویسه :heart:

خوب این بازیم همه رو دعوت میکنم

میلی جینگیلی ¤ نیلوفر ¤ ¤ سروناز ¤ ¤ لیلا ¤  ¤ نگین ¤  ¤ سارا ¤  ¤ بنفشه ¤
  ¤ اقلیما ¤ ¤ شهرزاد ¤  ¤ سلی ¤ ¤ یوسف ¤ ¤ نسی جووون ¤ ¤ بیتا ¤
مارگریت وحشی بهاری  .: گیلاس :.  مونا ندا غریبه

¤ قالب وبلاگم چطوره ؟؟؟؟؟ =P~ قشنگ شده نه ؟؟ البته هنوز خیلی کار داره امتحانی گذاشتم

¤ یهویی دلم خواست آپ کنم یهو حس نوشتن اومد :دی دیدم همش ۱۵ دقیقه ته کارتم دارم یعنی میگین میشه ;);)

¤ اون یکی بازی باشه واسه بعد حسش نی -*-.

سام علیکم احوال همگی چطوره ؟؟ بروبچ من شاید نتونم تا چند روز بعد عید بیام از همین الان عیدتون مبالک بووووووووووووووس سال خوبی همگیتون داشته باشین اگه شد دباره میام تا قبل عید کامنتاتونم پیشم میمونه تا بهدا جواب بدم الان باید زودی برم قربون همگی فداتوننننننن

 

سام علیکم یه نیمچه وقت گیر آوردم گفتم یه سر بیام لااقل کامنتارو جواب بدم :دی یهو دیدم قالب وبمو عکس بگرانددشو نزاشتم :-"بدونه بگراند خیلی افتضاحه:zonked: الان چطور شد ؟؟؟؟؟ -*-

نظرات 30 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 10:57 ب.ظ

دریا ، -...
صبور و سنگین می خواند و می نوشت :
من خواب نیستم !
خاموش اگر نشستم ،
مرداب نیستم !
روزی که برخروشم و زنجیر بگسلم ؛
روشن شود که آتشم و آب نیستم
ـــــــــ
این ضمیر ناخود اگاه همه ماست
هر کدوم از ما هیمه ای هستیم و بسته به کبریتی که بهمون میزنن واکنش نشون میدیم
خوب من بازیمو کردم و نوشتم این از من
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
میگم موشی تو که عاشق این شکلک هایی فکر نمیکنی قالبت ساده تر باشه بهتره ببخشید هاا نظر خواهی کردی و منم گفتم . به نظرت زیاد شلوغ نیست؟
تاااااااا دوباره

نیدونم یهویی اینو درست کردم خوشم اومد :دی
اختیار دارین منم از سادگی وبلاگ خوشم میاد اینم قرار نبود شلوغ بشه یهو دیدم اینطوریش کردم =))
قربونت برم
فداات

مرجان پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

موش موشکه پررو رفته پیش خانوم دکتر دندونشو درست کنه ؟ مگه آقای دکتری چیزی توی اصفهون نداریم ها ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟

میگی دوتا بازی رو هم انجام میدی ! اینکه فقط یه بازی بود توی این پستت میزنمتا بی تربیت

فعلا بابای موش موشی

دلت بسوزهههههههههههههههههههه زبوووووووون
ها ها ها دکتره آقا بود منشیاش خانوم بودن (چشمک)

=))))) اون بازی باشه واسه بهدااااا وخ نشد :دی

قربونت بشوم فدات بای

رضا مشتاق پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 09:51 ب.ظ

عرض شود که : ...آقا با یک هفته تاخیر تولد شوما ...بادابادا مبارک بادا... ایشاالله مبارک بادا

ایشالا یه روز با نوه نتیجه های خودت بیشینی و جشن تولد بیگیری
.
.
.
... فعلن تا بعد خداحافظ

سام علیکممممممم داش رضا خان بالا :دی
فدات ممنون قربونت داداش

=)))) نتیجه رو بیخیال مگه دیونم تا اون موقه باشم :دی
قربونت

فداااااااااااااات خدا به همرات

سروناز جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی خوشی سلامتی
اول بگم که قالبت خوشگله ولی قالب من خوشگل تره
تازه هنو کامل نیییییی
اه اه اه منم یه بار رفتم ولی دندونم اساسی کار داشت. دکتره ناکس دندونمو له کرد!!!!!! بی حسیش تموم شد وسط کار بعدش یهو یه آمپول یه متری زد
گنجشک؟؟؟؟؟؟
می گرفتی میاوردی می دادیش به من خوب دیگه
میگما تو دچار دوگانگی شخصیت نیستی؟ فک کنم باشیا
آخه با این چیزایی که نوشتی باید بفرستمت یه سر پیش یوسف یا هم بنفشه
من که آخرش نفهمیدم از نظر دیگرون چه شکلی هستی
من میگم اول از همه مرهبونی بعدش شیطوووونی بعدش بچه با مرام و با معرفتی هستی
بعد ترشم همه ایناکه نوشتی هم هستی
ای ول منم دعوتم

نخیرررررررررررم از خودم خوچگل ترهههههههه زبون
تازه من عکس بگراندشو نزاشته بودم =))

از منم یکیش عصب کشی داشت :دی
موشی نترس =))

ایول پس دفه دیگه گنجشک جایی دیدم میارم واسه تو :دی
=)))) اوه بنفشکی نههههههههههه =)) آم÷ول میزنه =))

همینرنگی دیگه :دی
فدااااااااات بوووووووس جدی میگی ؟ میسی عسیسم
چشمک ممنون
پس چی بپر برو بنویس

شهرزاد جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

سلامم موشی جونم:
خوبی عزیزم؟
این دندانپزشکی بوده آیا رفتی؟؟
حالا خوب شدی؟؟
خوب بچه مسواک بزن دیگه...
یه خورده خودتو تحویل بگیر..پس به صفاتت اگه همه رو راست گفتی راستگویی و صداقتم اضافه کن...
فدای تو عزیزم..
مرسی ککه منو به بازی دعوت کردی فداتشم....
فعلا....

سلام عزیزم
ممنون تو چطوری ؟؟
فک کنم زیاد مطمئن نیستم =))
آره چندتا خال بود درستشون کرد :دی
هی یادم میره خوب چکار کنم
ایول راست گفتم جونه موشی نگفتم خیلی کلکم =)) تازه خیلیم بد جنسم یه ذره هم خیلییییییییی جلبم تو به کسی نگیااااا :دی
قربونت برمممممم
فدای تو

شهرزاد جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

یادم رفت اینو بگم...
مهربونم هستی..
راستی اون یکی قالبت قشنگ تر بود..
یه رنگای جون دار بزار پسر خوب...
مرسی گلم..
فعلا...

ایول یسی عزیزم مرهبونی از خودته
اینو عکس بگراندشو نزاشتم هنوز =))
قربونت

سحری(توتی کوشولو) شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

شنام الیکم موموشی :دییییی

اوووووووووووه یو چه همه بازی دعوتیدیم ببینم حالا از قبلم یه شونصد نفر دعوت کردن آخه من شطوری این بازیا رو تو اون تاریک خونه انجام بدم :دیییییییی

ساله ۸۷ موبالک =))))))))))))

چه ساله بد فرمیه نوشتنش سخته :|

فیلا

راستی قالبشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
خوشمله آهره !!! فقط اگه این یکی خاکستری نبود یکم جالبتر میشد !! چشام به خاکستری حساسههه=))))))))

فیلا

تاتا

شنااااااااااااااام شطوری سحری

نیش بشه خوفی هستی همه دوشت دالن البته یهو فک نکنی من دوشت دالماااا =))
بیا خوتم برات ÷لپکتول میپنم

میسیییییییی واس تو هم مبارکککککککک اینهوااااااا

سال چیزیه چی بود همون =))

نهههههه =)) توتی یادم رفته عکس بگراندشو بزارم بدونه اون عکس خیلی افتضاحه =))

فداااااااات

سروناز یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

سیلام موش موشکم خوبی
ای تنبل هنوز نیومدی؟
خب من حالا بی تو چیکار کنم؟
اصلا وکیل بی موکل به چه دردی می خوره
حالا از حق کی دفاع کنم
زودی بیا خب؟ بووووووووووس

شنام اوه به خدا من خوب بودم توتی منو مهتات کرد =))
چرا اومدم :دی

هیشی بیا بخلم مبکل جونمممممم بووووس
برو بنفشکیا بکشو بیا =))

دیدی اومدم بووووووووس

شهرزاد دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

سلامم موش موشی من:
خوبی عزیزم؟؟؟
نه موشی ینم خوب نیست..
ببخشید داداشی هااانظر خودته..ولی چون پرسیدی میگم...اون یکی بهتر بود..
معذرت..
بوووس بووووس

سلام سلام شهرزاد جونممم
ممنون تو چطوری ؟؟؟
اختیار دارین میدونم به درد من نمیخوره :دی
حالا وقت شد یکی میسازم

فدات بشم
بوووووووووووووووس

شهرزاد سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 07:07 ب.ظ

سلامم موش موشی من:
خوبی عزیزم؟؟؟
پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم که سال خوبی اشته باشی توام با موفقیت...
آپممم
تونستی پیش منم بیا...
فدای تو..
بوووووس بوووس

سلام عزیزمممممممممم
میسی
ممنون گلم بووووووووس سال نو تو ام مبارک باشه ممنون ایشاا... که سال خوبی داشته باشی

فداااات
قربونت برم شرمنده نشد سر بزنمااااااا

گیلاس چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 01:32 ق.ظ

موشی جونم قالب نو مبااارک
خوشل شده ولی به آقاموشه نیمیخوله!!! خیلی رسمی شده!!! عکس بکت رو یه خورده جینگولیش کن!!! اینجوری باید توی این قالب شعر بنویسی!

دیگه اینکه سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم!
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
قربووونت
بووس

میسییییییی
احوال گیلاسم چطوره خوبی ؟؟
بی معرفت دیگه سر سنگین شدی با من :(

آره راست میگی به من نمیخوره =)) ÷س بدیمش یکی که شعر مینویسه :)

قربونت برم
سال نو تو ام مبارررک بوووووووووس
ممنون توام سال ÷رباری داشته باشی
فدااااات
بووس

رضا مشتاق پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

آه .. اوه .. دوبس ... دوبس .. دارا .. دوبس
مهندس ع ج ب آهنگیه س
* * *
شنیدی میگن کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره
واسه همه وبلاگا سیمیلی و جینگولک بازی نصب کردی .. اما چرا آیکن های وبلاگ خودت کار نمیکنه

* * *
اومده بودیم واسه تبریک سال نو ...
... موفق باشی رفیق همیشه سر شلوغ
{ علامت چشمک}

=))))))))
سام علیکم داش رضای گل

خدا زبونشو گلاب بارون کنه هرکی این ضرب الثل رو ساخت =))
آره والا نمیدونی چه خره اینجا کلی سرمون شلوغه

ممنون سال جدید شما هم مبارک
فدااااااات مخلصتیم داداش
ایشاا... واسه شما هم ÷ربار باشه چشششمک

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 02:25 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com



هستی یا نیستی‌؟؟
اگه هستی که سال نوت مبارک
من شب عید تونستم برسم خونه :)
اومدم سال نو رو بهت تبریک بگم
امیدوارم سال خوبی رو در کنار خودت داشته باشی
قربانت
تا بعد از ۱۳ بدر
فعلنااا. . . .

هااااااااا هستم
ممنون سال نو توام مبارک
خوب گفتی آباریک ا... بدو برو خونتون عمو بابات نگرانت میشه =))

بیخود از این آرزوها واسه من نکن تا سال دیگه دوسه تا دیگه به من اضافه میشن =))

قربونت

نگین پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلامممممممممممم موش موشکم
عیدت مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی عزیزم
راستی من جوابه اونی رو که فرستادی دادم
ولی هنوز فکر کن مبه دستت نرسیده
من بازم تلاشه خودمو میکنم :))
امیدوارم یه سال با علوسی داشته باشی
داماد شی بیایم با بچه های خونه ما برقصیم
خوبی تو عزیزم ؟
وایییییییییی این قالب چه قشنگ شده
خونه تکونی کردی شیطون ؟
خیلی قشنگ شده
مبالکه
هوارتا بوسسسسس موش موشکم

سلااااااااااااااااااااااااام نگین جووونم
عید تو ام مباررررررک
ممنون تو ام سال ÷ر برکتی داشته باشی
چششششششششمک
آرررررره
ای جاااااااااان
داداچ ایشاا... علوسیتو ببینم
من که هنو زوده =))
آقا کی علوس من میشه =))
ممنوووووون
راست میگی حالا میزارم یه مدت بمونه
میسییییییی آره والا =))

قربونت برم
بووووووووووووس گنده

سحری(توتی کوشولو) پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

شناااااااااااااااااااام موشیی

بهارجونت مبارک (این بهار کیه؟؟ =))))‌!!!

من امسال هف سین تنها بودم :(

ااااااااا حالا بهتر شد قالبت ...!!
منم قالبه جدید ساختم به سر بیا ببین شطوره :دی !!

یکم ترکیب رنگت نمیخونه ببین خوشملتر میشه یا نه :دی منظورم این درباره ی من و ایناس !!

قربونت

فهلا
تاتا

شنام شحرییییییییییییییییی
باپ تو منو مهتاد کردی =))

جیگر بهار جونمو =)) هیشی بوخدااااااااا

خوب خبر میکردی با بروبچ میومدیییییییییم

دیدم قالبت قچنگ بود

ترکیب رنگش که میدونم عجله ای شد آخه بعدا خاب دیدم براش :دی

فداااااااات

سروناز شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 03:37 ق.ظ


سلام موشم خوبی
سال نو مبااااااارک
ای ولللللللللللللللللللللل
خوشگل شده
ولی زمین بری هوا بری قالب من خوشگل تره
دست سازندش درد نکنه
خب زود بیا
بای بای
بنفشکی مرد

سلام سروی جونممممممممم
ممنون عید توام مباررررررررک

ایووووووووووووووول :دی

چشمک اون که آره تو باید خوچگلتر باشی :دی

فدات قابلتو نداره
باش چون تو گفتی اومدما :دی
قربونت

=))

غریبه شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام داش موشی

بابا ایول .. کلی از خودت سلیقه در وکردی موشی .. طرح جدیدت معرکه شده پسر ..

وااااا... این قدر ذوقیدیم که یادم رفت در اصل برای چی آمده بودم !! اومدم بهت بگم : سال موش بر همه موش های جهان مبارک باااااد !! بالاخص موش مورد نظر

قربونه خوبی هااات ..
یا حق

سلام سلام داش امین گل

قربونت برم راستکی قشنگ شده ؟

قابلتو نداره چشت گرفته میدمش به تو :دی

ایووووووووووووول سال مووووووووووش =)) چه شود ممنون یاد آوری کردی ÷س حتما باید حکم کنم دیگه =))

فدای تووووووو
حق یارت

غریبه سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام داش موشی

آقا ما در سال جدید .. موشمان آرزوست !! حالا تکلیف مون چیه ؟!

کجایی موشی جان ؟!؟! اوضاع رو به راهه ..

یا حق

سلام داش امین جووون

فدااااااااات قربون معرفتت مخلصتیم داداچ

ای اوضا که روبراه هست اگر بگزارند :دی

9کرتیم
حق یارت

سروناز پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

موشی
کجاییییییییییییییییییییییی
دلم برات تنگ شده
زود بیا
دوست دالم موش موشکم
بوس بوس

جونمممممممممممممممممم
شرا گره میکنیییییییییی
منم دلم تنگولیده براااااااااااااات
بووووووووووس
اومدم دیگه :دی

منم خیلی دوست دارم عزیزم
قربونت برم
بووووووووووس

سروناز جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 02:34 ق.ظ

پسر بد تو که اپ نکردی
منو بگو با کله اومدم که اپیدی با همون کلهه خوردم زمین
ولی خب نظرا رو جوابیدی

:دی
به جونه سروی جون یهویی خوابم گرفت :دی تو که میدونی چقد خابالو ام من =))
بیا کله ات رو بکنم ناز کنم خوف بشه =))
ایول الانم دقیقا دباره همون حالت میشه اومدم نظرارو جواب بدم شااااااایدم آپ کردم آخه بعد از ظهر کار دارم !!

سلی جمعه 9 فروردین 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام موش موشی..
چقد بازی منو دعوت میکنی؟؟
میگم موشی..من یادم میره اینارو بعد کنکور...
بهم بگو باز..
میسی که به یادمی..
بوس بوس

سلام سلی جوون
میخوام گولت بزنم همش بازی کنی درس خوندن یادت بره =)) چقد پست فطرت شدم من =))
نههههههه درسو ولش کن =)) بیا بازی کنیم :دی
بااااااش
قربونت
بوووووس

نگین یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکنم
تو نمیخوای این بدبخت رو آپ کنی ؟
هان ؟
این وبلاگ کپک زد به خدا
میخوای من به جا تو اینجارو آپ کنم ؟
تورو خدا تعارف نکن
تنبلللللللللللللل
تنبللللللل
تنبلللللللللللللللللل
تنبللللللللللللللللللللللل
تنبللللللللل
تنبللللللللللللللللللللللللللل
تنبلللللللللللللللللل
یعنی هر کی به من اینقدر میگفت تنبل اپ میکردم هاااا
بدو بدو که به بازی دعوتت کردم باید بازی کنی
هوارتا بوسسسسس

سلاااااام
هوووووووم
بد بخت منم که باید اینو آپ کنم :دی
هااااااا به جونه موشی میخوام میام یهو حسش میره :دی وقت کنم چشمممممم
ایوووووووول
بدو بیاد خدا خیرت بده :دی

خودتیییییییی
زبوووووووون
گی گی گی گی گی
گرههههههه
نگین اگه دیگه باهات بازی کردم زبوون
=))
چشمممممم نگین جون آپ میکنم
من که شعر بلت نیستم هووووووووم
هوارو یه تا بوووووس

یوسف یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

به به.به به چه بکگراند آرامش بخشی!

چه چه سوت سوت =))
میخوای بدمش به تو بی تعارف میگمااا !

سلی سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 03:03 ق.ظ

سلامو موش موشی جونم
خوبی تو؟؟؟
چه خونه یقشنگی..من دوس دارم تو این خونه باشم.
یالا وسایلتو بریز بیرون من میوخام بیام..
اهه حالا اونجوری نکن..
بیا شما ل خونه داریم به چه قشنگی:دی
میگم موشی من هستما...زیر کتابا هنوز خفه نشدم به قول مرجان:دی
..ممنون که دعوتم میکنی
بوس بوس
بابای


سلام سلام سلی جوون
ممنون بهتر از این نمیشه :دی
تو خوبی ؟؟
ماله تو بیا تا دلت بخواد جا هست بیا هم خونه ای بشو :دی
دهه دیگه پرو نشو آ =))
میگما اگه منو شمال دعوت کنی بیام خونمو به اسمت کیمنمااا :دی همش یه هفته مهمونم کن چندتا از بچهای اینجارو هم میارمااا :دی
حالا دوست داری میدمش به تو ؟!
اوهههههه پس صدای گوپ گوپ آهنگ توعه زیر کتابا شیطون بلا حالا دیگه زیر کتابا آهنگ گوش میکنی اونم رررررپ =))
قربونتتت
بووووووس
به سلامت

نسی جوون سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

به نام خدا
اهم اهم
کلی خجالت
بعد کلی اومدماااااااااااااااااا
جیگرتووووووووووووووووووووو
موشی جوونم این قالبت یه جوریه
مثل خودته عجیب غریبه
مرسی که به بازی دعوتم کردی ان شاالله در سال آینده می نویسم
منم آپم
دوست داشتی بیا عزیزم....
یا حق!

به بهههههههه نسی خان
کجایی پسر ؟؟؟؟
دهه خجالت نکش بیا تو نامحرم نیست :دی
ایوووووووول
جیگر خودتاااااااااااااااا =))
شه جولی هاااااا؟ نه بگو مینم من چجولیم هووووووم ؟!!
=))) من عجیب غریبم =))
هی نسی هی بیدار شو سال جدید اومدها سوووووووووت
بااااااااش
سر فرصت حسابی به خدمتت میرسم :دی
فدااااااات
بوس

نسی جوون سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 03:24 ب.ظ


کاش تمام آدم های دنیا و عشق های لبریز از آنها
جز واقعیت چیزه دیگری نبود
کاش اگر به کسی محبتی نثار می کردیم آن را درست پاسخ می داد
کاش تمام دروغ ها از جام پاک عشق دور می گشت
کاش عشق در نقطه ای از دل باقی می ماند
که صداقت در آن ریشه کرده است
کاش لحظه ها آهنگ عشق می ساختیم
کاش تمام دوست داشتنها از عشق بود
و تمام کتاب های دنیا از دوستی ها می نوشتند
کاش تمام قلمها وقتی به دست گرفته می شدند
نام تو را می نوشتند
کاش تو برای من بودی و افسوس که.........
کاش همیشه پائیز بود
و من صدای خش خش برگها متوجه آمدنت می شدم
کاش همیشه غروب تو را برای من می آورد
و با بودن تو به پایان می رسید
کاش رفتن نبود و همیشه تو می آمدی..........

ایوووووووووووووووووووووووووول
شعر خیلی خیلی قشنگی بود
میسییییییییییییی
بووووووس

نسی جوون سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

تو میگویی کدامین زمستان در چشمانت نشسته
که این چنین تلخ میگریی؟
تا بوده پاییز قصه چشمان مرا سروده
و من هرگز راز چشمانت را نفهمیدم.
نگاه کن آسمان را چقدر آبی است
چون تمام ابرهای دنیا را به من داده
تا چشمانم ببارد ؛ درد پاییز را .
پس دیگر مگو چرا چشمانت عزادار است...
یک نفر آمد صدایم کرد و رفت
با صدایش آشنایم کرد و رفت
پشت پرچین شقایق که رسید
ناگهان تنها رهایم کرد و رفت
امروز تا جایی امکان داشت
و از هر کسی که می تونستم دزدی کردم
ثانیه ها؛ دقیقه ها رو دزدیدم
چون می خواستم یک ساعت بیشتر پیش اون باشم
اما اون وقتی که نگاهی به ساعتش انداخت
خونسرد گفت :
یک ساعت باید زودتر برم
فهمیدم که تقاص پس دادم...
تو گفتی گریه کن تا آروم بشی
آره... یه وقتهایی با گریه آروم میشدم
دیگه هر چقدر هم اشک بریزم بازم آروم نمیشم...
دیگه تا کنار پنجره می ایستم بی خودی بغض میکنم
بی قرار میشم...
تو گفتی بیا با خودم حرف بزن ...به خودم بگو
نمیتونم...اگه با حرف نزدن بمیرم ...میمیرم و هیچی نمیگم...
تو گفتی دستتو بده به من و از اون گوشه بلند شو...
آخه این جا هم جا شد تو میشینی؟
ولی من دلم میخواد همیشه این گوشه خودمو مخفی کنم...
به زور خندیدم تا غصه نخوری
به زور جلوی اشک هامو گرفتم تا غصه نخوری ...
به زور غذا خوردم تاغصه نخوری ...
گفتی الان حالت خوبه؟...بهت دروغ گفتم که آره
گفتی ناراحت نیستی؟...بهت دروغ گفتم که نه
گفتی حوصله ی منو داری؟...بهت دروغ گفتم که آره
گفتی دلت گرفته؟...بهت دروغ گفتم که نه
من واسه قلب مهربونت بمیرم که منو تحمل میکنه...
دیگه تحمل خودمم واسم سخته...
دیگه به یه جایی رسیدم که آخرشه...

اوووووووووه بازم شعر
نسی شاعر میشود به افتخارش =))
ایول این یکی قشنگتر بوداااااا :دی
خیلی وقت بود شعر نخونده بودم :دی
بووووووووووس بوووووووس
ممنون

نسی جوون سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

اینم جبران اون همه ای که نبودم....
یا حق!

دروووووووووووووود
مااااچ
دمت گرم لوتی
بازم میخوام :دی کم بود
فدااااااااات
حق یارت

فاطمه چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

اهم اهم اهم
صدا میاد موشی
سلام علیکم داش موشی مارو میشناسی؟
اگه نشناسی اسم واقعیتو می گم تا بشناسی
اگه بازم یادت نیومد منم آبچی فاطمه
اگه بازم یادت نیومد من دیه قهرم
خیلی وقته نیومدم وبلاگت خیلی چیزارو نخوندم و خبر ندارم
فقط اومدم یه خبری از دوستان بگیرم ببینم دنیا چه خبره مارو که یادت نرفته
خوب دیگه خوشحالم که همه سالم و خوب هستین
عید همگی مبارک و سال خوبی داشته باشین
موشی موشی پنیر میخوای
نمیدمممممممممممممممم
دلت بسوزه

خوب دیگه بای موشی
و شاد باشی

به جان موشی امروز بهت فکر میکردم
جیغغغغغغغغغغغغغغ
هاااااااااااااا
سلااااااااااااااااااااام سلام آبجی فاطمه گلم
بووووووس
بی معرفت کجا بودی نمیدونی چقد دنبالت گشتم :(

مگه میشه تورو یادم بره یادته منو از تو جوب پیدا کردی =))))))

اگه تو نبودی منم اینجا نبودم با این همه دوستای گل

ما خوبیم تو چطوری ؟؟؟ گیسای شوشو رو که نمیکنی :دی

عید توام مبارک انشاا... که خوشبخت بشی خواهر

من پنیرررررررررررر بی خود زود باش رد کن بیاد هیچی پنیرایی که تو میدی نمیشه :دی

دلم برات خیلی تنگ شده بود خیلی سراغتو گرفتم زبووووووووووووون

قربون آبجی گلم برم بازم بیا پیشم خیلی خوشحال میشم باش

بوووووووووووووووووس
اگه بری پیدات نشه باز خیلی بدیاااااا جونه موشی زود زود بیا باش ایوووووول
فداااااات بشم بوووووووووس
خدا به همرات

سلی پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

اصن چرا کامنت های من اینجا نیس؟

به جان موشی سیستمم خراب شده الانم به زور فقط اینجارو باز کرد ایشاا... تا فردا میام خفن هاااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد