!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!

 

      سلام سلام چیطورین ؟؟؟ الان قشنگ از تو وب من پیداست همه سرشون شلوغه درگیر امتحاناتو اینا هستن من که کلا این موقه از سال یاد خواب زمستونی میوفتم همش خوابم :دی همچین یوخده کم حرفو تو دار میشم یه ذره با جذبه میشم !!! یه میلیم عصبانی !!! خوب بزارین یه ذره مغزمو جمو جور کنم ببینم چی میخواستم بنویسم اوووووووووم اوکی اول خدا پدر مزاحم تیلیفونیارو بیامورزه آقا جدییید ترین پایامک ها با موشی آنلاین در خدمت یکایک شوما !! عجب بچهای باحالین این موزاحم تیلیفونیا نمیدونم چرا کم کمش هفته ای یکی دوتا منو اشتباه میگیرن حالا از کجا شروع میشه طرف اول یه ده بیستا پایامک :دی میده (از این عقشی :دی ) ورژن جدیداش بعد منم که جواب نمیدم دباره هی چرتو پرت مینویسن که من جواب بدم حالا زنگ میزنم جواب نمیدن بعد خودشونو معرفی میکنن حالا شانس بد ما همشونم پسرن خندههههه کجای من به دخترا میخوره ماهی هفشتا فک میکنن من دخترم :دی خولاصه بعد طرف میخوره تو برجکش حالش گرفته میشه کلی معذرت خواهی میکنه =)) حالا هیچی نداشته باشه هر دفه یه ده بیستا پیامک برا من میوفته :دی خدا پدرشونو بیامرزه =)) حالا هرچی فکر میکنم کجا شمارمو نوشتم تو سایتی جایی ثبت نام کردم یادم نمیاد :دی

آقا کومک 26 امتحان ویژو آل پیشرفته دارم منم که بچه مثبت یه دو ماه اول کلاسارو نرفتم باقیشم که یکی نه یکی رفتم حالا 2 ماهه میرم کلاس تا الان برنامشو تو سیستمم نصب نکردم دستو پا شکسته همونایی که سر کلاس یاد گرفتم آقا یکی جزوه بده من جزوه ننوشتم :( حالا تئوریش جهنم یه کاریش میکنم عملیشو بگو این دیگه وی بی مقدماتی نی میگه باید کم کمش یه برنامه ده بیست خطی بنویسیم اونم هرچی دستور بدن به استاده میگم آقای استاد این سوالات ترم قبلو بده من بخونم کپی بگیرم میگه عزیزم جونه تو اصلا راه نداره غیر قانونیه خوب تو روحت تو اصلا ترکیبت غیر قانونیه سوالهارو بده بیاد .. عجب آدمیه نشد مخشو بزنم حالا قول داده جزوشو بده کپی بگیرم اگه ندادی تو روحت ..تو دیگه نیشتو ببند دهه (با منشیه بیدم :دی) نیشاشو تا بیخ گردنش باز کرده میگه تو که همشو بلتی یکی نه یکی میای جزوه میخوای چیکار ! زبووووون به توچه منم گفتم جیگول تو که این غیبتا منو ماسمالی میکنی آمارمو رد میکنی بیا این سوال آرو کش بره بده به من یعنی میگین ارزه .. عرزه .. اورضه .. عرضه ..عرزشو داره اصلا رو کم کنی همتون بالاترین نمره رو میارم زبوووووووووون

بچه موشه 1 :خوب کم کم دارین با ماه محرم نزدیک میشیم جلو جلو شهادت امام حسینو بهتون تسلیت میگم

بچه موش 2 : مرجانی تو که نیستی همه دارن گم گور میشن همین روح خبیث جون گفت من میرم آب بخورم غیبش زده گمونم گم شده الان اینجا عین جنگله تو هم شیر جنگلی نباشی یا همو میخوریم یا هممون گورو گم میشیم =))

بچه موش۳ : نیاز تو کجایی چرا وبتو حذفیدی هاااااااااان ؟؟؟!!!!!!!!!

بچه موش ۴: هرکی گفت چرا من زبون اصلی مینویسم 1. چون دوست دارم عشقم میکشه 2. چون بلد نیستم کتابی حرف بزنم 3.دوست ندارم کسی سرچم کنه بدم میاد به دست کسی سرچ بشم اه اه اه 4. همه موارد به سه نفر اول جایزه متقبل میشه !!!!!

بچه موش ۵ : خندههههه چقد بچه یکی بیاد اینارو جم کنه ثواب داره =))

 

 

¤¤ سلامون علیکم عرضم به خدمتدون که اینجانب موشی الان روش نمیشه خودشو نشون بده از پشت دیوار داره تایپ میکنه :دی جونه موشی شرمنده اگه نیومدم بهتون سر بزنم و آپ نکردم نیست آخه یه وب گروهی درست کردم که هممون دور هم باشیم نه که اینجارو ول کنمااااا نه اینم آدرسشه حتما سر بزنیدااااااااا هر کیم خواست تا عضوش کنم  http://ourhouse.blogsky.com

فدای همتوووووووون بووووووووووووووس

هییی روزگار

سلامون علیکم

احوال شما خوبین ؟؟؟

ای داد روزگار دنیارو میبینی چقد فاصله میندازه بین آدما هییییییی عجب روزگاری آ خدایی انقد کارو گرفتاریو خوشگذرونی میندازه رو دوش آدماش که حتی بهترین دوستا رو هم راحت یادمون میره هیییییی

خوب کیف همتون کوکه البته این روزا فصل امتحاناته میدونم همتون سر درسو زندگیتون هستین آماشاا...

منم هیییی کلی حرف واسه گفتن دارم جونه شوما اما این چند روزه قبان تا قدیر کلی سرم گرفتار بید دیگه نشد بیام اول اولش عید غدیرو به همتون تبریک میگم ایشاا... همیشه به عید باشین بعدش دیگه بازم هییییی اومدم یه سری بزنم برم میام دباره قول میدم اولین فرصت بیام به همتون سر بزنم جونه موشی منو فراموش نکنین من بی معرفت نیسمممممممم زبووووون یه ذره دعا کنین کارام حل بشه زودی اومدم :دی

باده بده ساقیا،ولى ز خم غدیر 
چنگ بزن مطربا،ولى به یاد امیر

وادى خم غدیر،منطقه نور شد 
باز کف عقل پیر،تجلى طور شد

امام علی علیه السلام فرمودند :
کسی که مؤمنان را در روز غدیر تکفل کند نزد خدای متعال من ضامنش هستم  که از کافر شدن و پریشان شدن در امان باشد یعنی رفع حاجت مؤمنان سبب عاقبت به خیری است

 

امید است که جامعه شیعى، با اهتمام ورزیدن به عید امامت ، رشد خودشان را نشان دهند و با تکریم این حبل المتین‏استوار شیعه، دین خویش را نسبت‏به بنیادهاى اعتقادى ادا کنند. و مشتی محکم بر صورت مستکبرین و و دشمنان مخصوصا آمریکای جهان خوار 

 

¤¤¤ دیگه روم نمیشه این آخر چیز بنویسم الان کلی دارم خجالت میکشم ولی خوب چاره ای ندارم معذرت اگه نتونستم به کسی سر بزنم نگین موشی بی معرفته اصلا هرچی شما بگین خودم میام جبران میکنم الان کار دارم اومدم آپ کنم یه خبری بدم زودی برم فداتووووووووون 

بووووووووووووووووووس 

راستی مرجانی اومدی یه خبری بده باش