!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

 

موج محبت ، مرا

بی دریغ تا بی کرانه های امید سوق میدهد

هر گز به مرگ نمی اندیشم

وقتی که مکتوب نگاهت را مرور میکنم

ذهنم در هوای خنک اندک نسیمی پیچ میخورد

وقتی در کوچه تنهایی باران عشق می بارد

در سکوت نمناک در مدت زمانی کمتر از

پژمردن یک شاخه گل می توانم حتی ،محبتها را بشمارم

وقتی خورشید فروزان پشت ابرها بغض می کند.

تمام سنگینی آسمان را بر دلم حس می کنم

مبعث مبارک

  «اِقرَأ باِسم رَبِّک اَلُّذِی خَلََقَ» عید رسالت و جشن برگزیدگی و برانگیختگی پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) بر جهان و جهانیان مبارک باد.


 

سلااااااااااااااااااام

عید مبعث مباررررررررررررک

خداوند، جهان را به سپیده دم آزادى نوید مى‏دهد. پلاس پوسیده جهالت و ندامت را از تن اندیشه و عمل بشر بیرون مى‏کشد و جهانیان را مهمان زیباترین سفره کرمش مى‏سازد، و محمد (صلى‏الله‏علیه‏وآله) را با سبدى پر از میوه‏هاى رحمت، به خانه‏هاى ستم‏سوخته بشر مى‏فرستد. همگان را به خوان یکتاپرستى مى‏خواند. کامشان را با شهد آزادى، شیرین و نامشان را با خلعت آزادگى، رنگین مى‏کند. در دل‏هاشان تخم ایمان مى‏پاشد و از اعمالشان خوشه تقوا درو مى‏کند. درهاى خدعه و نیرنگ، شکسته و بازار ناجوانمردى، بسته و بوستان صفا و صداقت، شکوفا گشته و پیامبر رحمت (صلى‏الله‏علیه‏وآله) در یـک دست، خورشید رسالت و در دست دیگر، ماه هدایت را به جهانیان هدیه مى‏کند. 

چه زیباست چادر سبز رسالت بر آسمان آبى هدایت، و چه دیدنى است پرواز کبوتران شرف بر قلّه جوانمردى. چه تماشایى است در سپیده‏ دم آزادى، خرامیدن غزال‏هاى آزادگى در وسعت انسانیت. چشمه خشکیده شرف، پر آب و باران محبت، زمین تر ک خورده عاطفه را سیراب ساخته است. روح همدردى در کالبد بى جان بشر دمیده و عصبیت قومى، جایش را به همدلى مى‏دهد.  

بازییییییی بازم

 

سلام سلاااااااااااااام

خوبید ؟؟ خوش میگذره ؟؟؟؟؟ خوب خدارو شکر

میدونی ..... جونه خودم همش میخوام آپ کنم اولش وقت نمیشه بشینم بنویسم بعدش نیست این روزا سوژه زیاده نمیدونم کدومشو بگو بعد ترش نمیدونم چرا حسش نیست

ولی خوب نیست صدای ویزویزه کامیم رفته بالا گفتم تا دباره فن سیپیو نسوخته یه آپ زده باشیم

دوتا از دوستای خوبمون توت کوچولو  شاذه عزیز  هوس آپ کردن انداختن تو دلمون با این بازیه باحالی که دعوتم کردن منم که میدونین جونه خودم بازی خیلی دوست دارم جالب اینجاست که دیگه نیست نخودی نیستم فک کنم بهم بچسبه آخه نیست نقش اولم نیست دارم معروف میشم نیست معروف شدم میرو رو آبم راه میرم معرووفتر مشیم

خوب خلاصه بازی اینکه اگه قرار باشه یه فیلم از سر گذشت یا زندگی شما تا این سنی که هستید درست کنن .....

۱ . چهار اتفاق مهم زندگیم که حتما بهش اشاره بشه چیه ؟؟

جونه خودم همه اتفاقات زندگیم تو یه مایس همشون مهمه یکی دوست شدنم با ورزشو رفتن با باشگاه که ماله چند ساله پیشه که جو خیلی عالیی برام باقی گذاشت بعدش پیدا کردن یکی از دوست جونای گلم که الان خدمت سربازیه بعد ترش پیدایش خاله سوسکه جون و در آخر اومدن بنده به جمع همچین دوستای گل و زدن وبلاگ دیدین چیزه مهمی ندارم همش اتفاقای کوچولموچولو مث عروسیو پیکو گردشو موندن همش تو خون او ۲۴ ساعته پای کامی نشستنو همین ..

۲ . چهار اتفاق که بهش اشاره نشه بهتره چیه ؟؟؟

قرار گرفتن یه دوست بیمعرفت نامرده دورو از اول بدر تولد کنار بنده که چه سختیهایی پای این دوست جون کشیدیم که الان دیگه واسم عادی شده .. دوم پا گذاشتن بنده یه فنی و حرفای که ای کاش پاهام جفت قلم میشد پامو تو این خرابشده نمیزاشتم که آبرو واسم نزاشته نمیدونم چرا اینطوریه آدم با نمره ۹۸ از ۱۰۰ قبول بشه بعد کثافتا ۲ سال طول بدن تا دوتا میدکتا بهت بدن اونم با نمره ۷۰ به جونه خودم همه فکر میکردن من شدم کارمند فنی حرفای کفشام ساب خورد بس که رفتمو اومدم اونم واسه ۲ تا مدرک کوفتی درجه یا و دو کامپیوتر خراب بشه الاهی و چهارمیش سه نکنین بیشتر از سه تا یادم نیومد قهر کردن خاله سوسکه که اولش عادی بود بعد دیگه اساسی شد نمیدونم الان منو مقصر میدونه یا نه  خودمم نفهمیدم چی شد شایدم دیگه ازم خسته شده چیدونم خلاصه فعلا تو کما به سر میبریم  اوضاع قاراشمیشه

۳ . خلاصه ای از اخلاقم و شخصیتم ؟؟؟؟

والا فک کنم خوش اخلاق باشم همه که اینو میگن دوست ندارم کسی ازم دلخور بشه همیشه سعی میکنم کسیو ناراحت نکنم ولی اگه از کسی خوشم نیاد اساسی حالشو میگیرم از روم نمیرم به کسی بند کنم باید به غلط کردن بیوفته اعتماد به نفس بالایی دارم  خییییییلیییی احساسیم زودی دلم میشکنه دوست دارم یکی منتمو بکشه دوست دارم همه کاریو تجربه کنم اهل ریکس کردنم عجیب قبلا اصلا مغرور نبودم ولی جدیدن زیاد به کسی محل نمیدم با جذبم اگه کاریو به کسی گفتم اصولا نه نمیاره همه رو دوست دارم همه هم منو دوست دارن همیشه دوست دارم مورد توجه همه باشم که موفق میشم یه جورایی همه روم حساب میکنن باهام مشورت میکنن منم دیمی یه چیزی میگم آخرشم درست از آب در میاد حرف زیادی میزنم یکم بی ادبم خیلی حاضر جوابم اگه کسی چیزی بگه که بدم بیاد متلک بارونش میکنم از گوشه کنایه بدم میاد ولی خودم میزنم زیاد به کسی رو نمیدم احل شوخیم زیاااااد از آدمای پر رو بدم میاد خیلی فضولم از فضولا هم خوشم میاد فک نکنم حرفی نقلی چیزی پیش بیاد که پای من وسط نباشه انگار سرنوشتم به همه جا گره خورده  جدیدا حواس پرت شدم بابام بیشتر وقتا بهم میگه تو خلی عقلت پاره سنگ بر میداره همه کاری بلدم یعنی اگه یه کاری پیش بیاد بلت نباشم میخوام خودکشی کنم آخرش میرم یاد میگیرم دوست ندارم زیر بار کسی برم هر چیزی یا کاری داشته باشم اگه با سختیم انجامش بدم به کسی نمیسپارم دوست دارم بهم هدیه بدن ولی خودم بلد نیستم به کسی هدیه بدم  خاله هامو دوست دارم تو جمع بیشتر یا تو آشپز خونه پشیه خانوما گز میکنم یا همون حوالی چون فقط حرفاشون برام جذابه همش پشت سر یکی حرف میزنن یا فلانی چیکار کرد این یکی نمیدونم چی چی اصلا بچه ننم البته در صورتی که هم قدی نیاشه بشینیم گفتمان بزنیم آخه نیست یکی دوتا پسر همسن من بیشتر نیست یا همه کوچون خیلی یا بزرگترن خیلی اصلا خوشم نمیاد بشینم پیشه پدرا حرفاشونا گوش بدم یا تو سیاستن یا بحث کارو اینا تعصبی نیستم ولی غیرتیم از آدمای چشم هیز و چشم پلشت خییلی متنفرم

اوف اینم پارهای از شخصیت بنده اینا نگفتم در اوج دلرحمی زیاد خیلی خبیثم

 

۴ . با در نظر گرفتن چهره واقعیم کدوم هنر پیشه رو برای بازی نقش انتخاب میکنم  ؟؟؟؟؟

نمیدونم ولی آقای یوسف تیموری رو خیلی دوست دارم از نقشاش حرکاتش یکی دیگه هم هست چند وقته پیش تو برنامه صندلی داغ بود چند تا سریالم قبلنا بازی کرده ولی بیشتر تو سینماست ولی هرچی سرمو میزنم به دیوار یادم نمیاد اسمش چی بود یادم اومد میگم حتما

ب .ن: یادم اومد اسمش هست آقای حامد بهداد

نفسم بند اومد بسه دیگه خوب مد شده واسه بازی کل لینکارو دعوت میکنن منم که همگی دوستای گلم هستن خوشحال میشم دعوتمو قبول کنید دوستایی هم گه وبلاگ ندارن و بهم سر میزنن بنوسین حتما بهم ایمیل بزنن من همینجا یه پست از طرفشون میزارم

شاد باشین به امید حق