!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

زبووووون

سلام سلام

احوال شوما کیف حالتون کوکه چه خبرااا عزیزان دل برادر نیاز به خشونت نی جونه موشی خودم آپ میکنم بابا چرا چوب آوردین جونه شما راضی به زحمت نبیدیم

اول از همه بگم تو روح اداره برق پریشب 2ساعت تمام نشستم تایپ کردم یه آپ گندههه بود خدائیش خط آخرش بودم که بزنم واسه ارسال برق رفت اینجور وقتاس که کیبورد آدم خورد میشه خوب مگه دست آدمه کیبرده دیگه با مشت خورد میشه عرضم به خدمتدون که وقت سر خاروندنم واسم نمونده من نمیدونم چرا این فامیلای ما همشون با هم دلتنگ ما میشن این یکی دو هفته اکثرا همش مهمون داشتیم دیگه حساب کنید همه خرید پریدو کاراش گردن منه مظلوم گیر آوردن دیگه حتی کلاسام رو هم یکی نه یکی رفتم باورتون میشه یه سی دی قرار بوده واسه یکی از برو بچ رایت کنم الان یک هفتس اینجا افتاده الان دقیقا همه منو به چشم بی معرفت میبینن اون یکی دوستم خدمته چند وقته نزنگیدم براش گفت عجب بی معرفتی هستی تو این یکی نمیدونم هر روز میگه بیا بریم نمیدونم کجا منم نتونستم برم کلاس وی بی و ورزشم که نگو 20 تا بهونه سر هم کردم تا اینارو پیچوندم خولاصه این چوبه از همه طرف داره میاد تو سرو کله بنده چقد حیونکیم من

چیه همچین نیگا میکنین اگه فک کردین دباره برق میره من ضایع میشم کور خوندین الان تو ورد پد میتایپم هر یک خطم مینویسم سیو رو میزنم که نپره آرا داداچ

یکی دستاشو بده من قرضی چشاشم بده مغزشم بده مغز من هنگ کرده گوشاشو نمیخوام دوتا هم پاچه بزار سیرابی هم نزار زبونشو یادت نره آی دمت گرم حساب ما چقد شد دادا ... خوب اینم از صبحانه هرکی صبحانه نخورد مهمونی راش نمیدیم هرکیم کله پاچه نخورد دوسش نداریم

خوب برو بچ خوشانس ما همگی خوش اومدین چه کنیم دیگه مهمونیو تلپ شدیناااا  ای شیطونا ...

چه کنیم دیگه موشی جو گیر میشود حالا جوگیرم نمیشدم مجبورم میفهمی یا نه مجبووووووورم حالا هی بگین موشی خسیسه موشی یه مهمونی دلش نمیاد دعوت کنه موشی اله موشی اهِ ... آقا یکی یه مشتری واسه کلیه نداره اینجور که پیداست باید بفروشم شیکم شماهارو سیر کنم خوب برنامه چی بود حالا که قراره اینجا مهمونی بشه دیگه باید سنگ تموم بزارم نه ؟ خوب من باید چیکار کنم آیا !!! نگین خودت پیشنهاد دادی خودتم بیا برنامه بچین اصلا هرکی هرچی هرکاری میخواد بکنه به حساب آقا موشه بیاین حالا امشبرو همینجا تلپ شین میترسم بزارم واسه فردا آبرومو ببرین تا فردا بریم نمیدونم شهربازیو رستورانو کافی شاپو نمیدونم کافی تایمو کافی کوفتو اینا اصلا این تور مهمونی تا یک هفتس دبی و گیلی گفته جزایر قناری بریم گردش علمیو تورنتو که حتما باید بریم اینا همه برنامه هفته

آن آن صدای دستا نمیااااااد صدای جیغا و سوتاااا ساکتتتتتتت دهه کی گفت جیغ بزنین الانه که همسایها بریزن هممونا بدن دس کمیته تو دلتون جیغ بزننین اصلا صدای نفستونم نیاد تو دلتون سوت بزنین جیغ بزنین هرکاری میخواین بکنین

                                  

 

                                                   

                                                                                    

                                                       

 

لطفا شئونات اسلامی رو رعایت کنید

مدت پذیرائی 20 دقیقه

غشششششششششششششش

خدایی مهمونیو حال میکنین

خوب جزئیات مهمونیو خودتون تو کامنت دونی تو سرو کله هم بزنین آپم طولانی میشه

بریم سر بازی میلی یه بازی دعوتم کرده تا شماها به خودتون میرسین من یه ذره برم باهاش بازی زودی برمیگردم میلی این صندلی منو بیار بشینم تعریف کنم

خوب این وروجک گفته باید خاطرات مدرسه رو بنویسیم حالا مدرسه منظورش دبستانه یا دبیرستانم هست دیگه من مینویسم

کودکستان : زیاد یادم نیست ولی تو یه خونه بود کودکستانمون خیلی باحال بود ولی نمیدونم چرا تا من میرفتم پیش هر کدومشون جیغشون در میومد مخصوصا دخترا جونه خودم گیساشونو نمیکشیدم بعد خانوم معلمه هی میگفم موشی نمیخوای بری خونتون گمونم بابات اینا میخوان برن جایی تورو نبرن منو گول میزد برم خونمون کلیم خوراکی میداد که راضی بشم  

اول دبستان :آخی معلممون انقذه مرهبون بود یه کیف گنده بهم هدیه داد بعد به همه هم مداد داد منم زنگ دوم بود کیفمو برداشتم رفتم خونمون به همه نشون بدم

سوم دبیرستان : یه اردو با چند تا معلما رفتیم بعد بیشترشون از این استاد پیرای ساده بودن خلاصه کلی فیلم گرفتیم مسخره بازی در آوردیم بعد معلما نمیومدن سر کلاس به مدیر شکایت کردن میخواستن کلاسو منحل کنن تا اون فیلمو بدیمشون گرچه چندتا فضول همچیو لو داده بودن ولی نتونستن فیلمو بدست بیارن همون انضباتمونو 10 دادن

پیش دانشگاهی : توسط چندتا از دوستان تشویق شدیم که تغییر رشته بدیم (حالا گول خوردیم بماند ) هیچی قرار شد برم رشته کامپیوتر بخونم همچیو خراب کردم اومدم از اول یک سال درسای تخصصی رو تو آموزشگاه خوندم درسای عمومی هم دیگه حس کلاس رفتن نبود همشو غیر حضوری خوندم خوشبختانه با نمره خوبم قبول شدم خلاصه اینجا نزدیک دو سال عقب افتادم

خوب خاطره ها که زیادن من قشنگترینشون که همش یادشونم گفتم وگرنه 100 تا صفحه میشه نیست آپم طولانی میشه

خوب باید چند تارو دعوت کنم خوب مرجانی که نوشت گیلاس و نگین و شهرزاد و بیتا و نسی جوون و اقلیما و لیلا و بنفشه خوب کسه دیگه ای فک نکنم بنویسه البته کل کامنت دونی دعوته حالا هرکی دیگه میخواد من اسمشو میزارم نیلو هم که نیست که بنویسه

انگار این آپ با من لجه ۲۰ بار تنظیم کردم زدم واسه ارسال باز خراب شده نرفته یا صفحه پاک شده  ممن اعصاب مصاب ندارماااااااااااا

اوا یادم رفا هدیه نگینو بدم قرار شد به همه خبر بده اینجا بخور بخوره  منم هدیه بهش بدم بیاا  برو خونتون باز کن بچها حسودیشون نشه  

خوب امری نی ؟ من دیگه برم

حق یارتون خدا نگهدارتون

بعد نوشت : نامردا هی میگین بیا آپ کن کجائین پس !!!!!! راستی یه قاتل تو اصفهان پیدا شده خیلی باحاله همشهریه بعد نمیدونم چرا خل شده تو خیابون هرکیو میبینه میکشه حالا داستانشو زیاده مطمئن نیستم چرا ولی همینطور افراد عادی تو خیابونارو میکشه تا حالا اعلام کردن ۷ تا ولی فک کنم بیش از این حرفا کشته پلیسم براش جایزه گذاشته خولاصه یهو غیبم زد (به مدت یک هفته حالا ۱ ساعت نبودم نه آ) یکی یه مراسم آبرومندانه برام بگیره  

 

سلامون علیکم چیطورین ؟؟؟ خیلی جیگولین !! معذرت نبودم الانم اومدم زودی برم پس فردا او ایناااا قول میدم آپ کنم و بیام پیشتون فداااتون الان کار دارم فردا هم نیستم منو فلاموش نکنیدآ بووووووس

راستی مرجانی باز کجا غیبت زد مگه دستم بهت نرسه نصفت میکنم

یکی بیاد منو بگیره :دی

سلام

عرضم به خِدمِتِدون که اِزِه کوجا برادون بگم  آقا هروقت که ما خواستیم آپ کنیم اولشو بلد نیستیم موندیم یه ساعتی تِموم باید فکر کنیم تا زِبونمون بیوفته رو غلتک خوب کوجا بودیم هان میگفتیم خدا روزی بد بهتون ندد بی نتیم بد دردیسا آدِم کلافه میشد خدایش . خوب خِدِمِتِدون عرض میکردم که سه روزس این مودممون هی دارد غر میاد وصل میشِد هیچی باز نمیکنه بعد دباره وصل نیمیشد کلی ور رفتیم تا درست شد حالا بازم معلوم نیس یهو دیدی دباره پر ......

چند روزیس که حالم همچین یوخده میزونس دچاری تحولی روحی شدم  حالا نیمیدونم چیکار توری خاصیم نشدسا هویجوری نرمالم آ خونسرررررررررد همش دلم آهنگای ریتم دار میخواد یکی بیاد یه فالی چیزی بگیره ببینیم میخواد چیطور بشد آخه هر وقت یوخده حالم خوب بود بعدش اِزِ تو دماغم اومد بیرون خدارو چه دیدی شایِد ایندفه زِدو خوب اِز آب در اومِد فک کونم یه سوزنی چیزی تو بیمارستان اشتباهی بهم زدن خلاصه تا ریلکسم هرکی هر کاری دارد بگد که نه نیمییارم جونه داداش :دیییی

خدایی مردم منگل گیر آوردن یا خودشون اسکلن :| این همه راه بزن برو کلاس اونم چی تو این گیری ویری که کلی کار سرم ریختس از یه ور میخوام برم تکواندو کلاسا چند روزس شروع شده آ هی این پِسِر عموم دادش میاد بالا که چرا نمیای اونوخ آقا یه نصفه صفحه جزوه گفتسو نشسته خاطره نمایشگاهو نیمیدونم وضع کلاسا تو دورهای بعدو کتابا و خاطرات دانشجوییشو تعریف میکنه حالا رو در واستی داریم با هم روم نمیشه بهش بگم آخه کپک هفشت نفر از کارو زندگیشون زدن اومدن سر کلاس زود سروتهش هم بیاد تِموم بشه بره اونوخ تو نِشِستی خاطره میگوی حالا من هیچی نمیگم گیر چه منگولایی افتادیم اون یکی هی دستشو میاره بالا اجازه آقا حالا اگه  جا کوتیشن دبل کوتیشن بزاریم چیطور میشد اون یکی میگه اجازه آقا (انگشتشم میاره بالا ) اگه پراتنزو نزاریم چی میشه .. خوب خاااااک تو سرتون امرزو اجازه اون یکی نشسته هی میگه وای به حال ما آقا چرا نمیدونم تعداد کتابا نمیدونم کدوم دوره کم شده حالا چی میشه حالا شما دلتون واسه بچها میسوزه !! شما کامل درس میدین !!  آخه به توچه الاغ  به درک که کتابا کم شده حالا زیادم شما نفهمین  به هیشکی بر نمیخوره  بیچاره مربیمون یا داریم میخندیم یا داریم منفجر میشیم حالا اون که نمیتونه چیزی بهشون بگه  .. یکیشونه گیر داده اگه ما بخوایم حرفه ای بخونیم چه زبان برنامه نویسی بهتره هرچی میگه هرکدوم واسه کاریه هی میگه نه خوب کدومش بهتره :| ای خداااااااااااااا یکی اینو پرت کنه بیرون آخه بی مغز تو مغزت همین چهارتا برنامه هم نمیکشه چیو میخوای حرفه ای بخونی !!!!!!!!!!
هیچی دیگه چند جلسس همش یه ربع درس داده باقیش شرو وره حالا ببینین من چی میکشم :| جونه خودم جلسه دیگه این بازی بود کاری میکنم ۲ ساعتو هیشکی هیچی نگه همشم درس بده

این روزا هیچین یوخده سرم شلوغه کارام ریختس به هم معذرت اگه دیر دیر  بهتون سر زدم نیست پر کار شدم زرنگ شدم

 

 سلامون علیکم

ترسیدم چشمم بزنین آپ نکردم  یادتونه گفتم میخوام برم کلاس تکواندو ؟؟؟؟ اون تکواندو نبود کنگفو بود   جلسه اول که رفتم مربیه نبود یکی از بچها که بلت بود نرمش دادو اینا گفتیم چه باحاله بعد جلسه پیش مربیه اومد انقد تمرینون داد حالا نمیدونین کی بود یکی از درجه دارای نیروی انتظامی که استادم هست حالا خوش اخلاقم هستا بچه با معرفتیه بهدش با هم آشنا هم در اومدیم رفیف یکی از بچهاست بهد جرات نداشتم فکر کردم حالا من حرکاتو انجام ندم میندازتم بیرون مث یه بچه خوب پا به پای بقیه رفتم حالا اونا جلسه ۳ یا ۴ بودم من اولیش خلاصه دهنمونا ببقشییییییییییییید  حالمونو گرفت اومدم خونه تلپی افتادم تا امروز نمیتونستم راه برم همجام اتیش گرفته عضلاتم گرفته بود امروز بهتر بود یهنی آدت کردم یوخدشم انجام ندادم

آی همجام خوردهههههههههههه

راستی بعضی دوستان پیداشون نیست به مرگ موشی همین روزی دو بار بتونم بیام اونم فقط نظرامو جواب بدم برم هرکیم بدونم آپه سر بزنم این هفته که خیلی کم اومدم شرمنده اگه سر نزدم از دوستجونای گلم که نشده بهشون سر بزنم که آخ میخواستم بگم فردا نمیشه فرداشب عروسی تشریف داریم  میام سر میزنم خولاصه دوستای گلم نیاز جون سروناز جون  سارا جون اقلیما جون سلی جون دوست جدیدمون مارگریت وحشی جون و داش یوسف جون :دی چقد جون شد اینا رو گفتم چون خبر ندارم چند وقته ازشون  

این پینگرم که آبرومونا برد کوفتمون کردین بمیری میلی با این پینگر ساختنت کوفتت بشه ورش داشتم چیه بابا نخواستیم آغشاله

این شهرزادیمون فرهنگی شده رفتی تو کار قصه اینا داره قصه هزارو یک شبو مینویسه گفته هرشب میام یه قسمتشو میزارم گفتم بهتون که اگه نزاشت آبروش بره  میتونین ساعت ۹ برین قصتونا بخونین دیگه مزاحم بابا مامانتونم نشین مث بچه خوب بگیرین بخوابین

سلام مرجانی اشتباهی وبش فیلتر شد واسه همین حذف کرد میاد دباره درپس نشین

آدرس جدید مرجان جونیییییییی  شیطونک