!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!

سلام

احوال شما کیف حالتون کوکه دنیا به کامتون میچرخه

نماز روزه هاتون قبول باشه انشاا...

التماس دعا خیلی خیلی نیاز دارم عجیب

عرضم به خدمتدون که چند روزیه اعتماد به نفسمان رسیده به زیر صفر تمرکزمون همچین یه نموره به هم ریخته  حالا هی ما اوقات نداریم اینا هی گیر میدن  رفقا رو عرض میکنم شیطونه میگه بزن... نه نزنم بد آموزی داره دیشب جاتون خالی افطاری خونه دایی بودیم اولش نمیخواستم برم ولی خوب هم ما گفتیم نمیایم کار داریم الکی دیدیم هی بی ادبا یکی یکی میخوان نرن بروبچ رو عرض میکنم منم گفتم دندم نرم من میام حالا نخواستین شما نیاین اصلا من میرم شما نیاین بهتره خلاصه رفتیم بگم کیم اونجا بود  همه بودن بروبچ فکو فامیل افطاریو نوش جون کردیم البته جاتون همچین یوخده خالی بود خواستیم دک بشیم که دیگه بروبچ نزاشتن منم پایه وایسادم حاله همگیو بگیرمو برم جاتون خالی همچین ضد حال زدم همچین هی سر به سر اینا گذاشتم حیونکیا گریشون گرفته بود (بروبچ باحالین خیلی ماهن (اوق)) زورکی ساعت ۱۱ اومدیم خونه تا اومدم بخوابم شد ۱۲ همش تا ساعت ۳.۵ خوابیدم بعد سحرم هیچی نخوابیدم

هی من حال ندارم میشینم سه ساعت تراته شاد گوش میدم زورکی یوخده بخندم مگه میزارن آدم یوخده آرامش داشته باشه پدرمون در اومد ه این چند روزه داریم بنایی میکنیم آآآآآآآآآآآی حقوق بشر کجایین اینجا دارن از من بیگاری (یا بیکاری یا هر کوفتی) میکشن بیچارم کردن آخه بگو زبون روزه کی کار میکنه من اعصاب مصاب ندارممممممم

نگفتم جونه من نگفتم آهان  چند وقتیست تصمیم گرفته ام دیگه غصه نخورمو اعصاب مصابمو نریزم به هم هی الکی بخندم شاد باشم تا چند روز پیش خیلی حال میداد تا اینکه پدر بزرگوار دستور فرمودن چند روزی نان بازو بخوریم بلکم آدم بشیم بنایی رو عرض میکنم

¤ . امروز تولد خانومه روزنومچیه (امروز بود یا دیروز) بنفشه جون تفلودت مبارک

¤ . داشتم فکر میکردم(خنده) یهو فکرم پیچید رو به آینده دیدم اینطوری پیش بره من در آینده نزدیک اگه عمری بمونه هیچی نمیشم  به همین احاظ تصمیم گرفتیم به درسو دانش ادامه بدهیم لطفا منو یوخده تشویق کنین هی انرجی مثبت بفرستین

¤ . خوابم میاد عجیب هرکی حوصله نداره نخونه بخونه وقته گرانبهاشو حدر داده (نیش) راستی گفتم سحر نخوابیدم تا صبح بگین چرا بگین دیگه (نیش) داشتم تو فایلا تاب میخوردم یهو سرم گیج رفت افتادم تو یه فولدر پر از این شکلکا دیدم بزار یه کار فرهنگی بکنم نشستم یوخدشو گذاشتم تو نت یه وبلاگم ساختم براش هی چند وقت به چند وقت یوخدشو بزارم خیلی نازن مگه نه حالا هرکی نامرده از اینا  تو وبش نزاره بابا تولید داخلیه هی نرین از این خارجکیا بزارین یوخده هم رو پا بنده وایسین

همین تمام (این خاله سوسکس )خنده غششششششش

 

¤¤¤ سلام این پست رو دیروز نوشتم الان میزارم حیفم اومد نزارم آخه دیروز نشد .. امشبم خونه اون یکی دایی مهمون بودیم

¤¤¤ الان دیگه هیچی عصبانی نیستم حالم خوبه

¤¤¤ بنفشه جون تو نمیری فهمیدی چیه هی همتون سر به سر ما میزارین فهمیدی تو حق نداری بری این یه دستوره اگه حاله منو داشتی که کامیتم مینداختی تو باغچه چه برسه وبتو حذف کنی

¤¤¤  خوب کامنتارو جواب دادم (نیش)

¤¤¤¤ حالا نگفتین این اسمایلیا(شکلکا) قشنگه کی میزاره تو وبش هان اینم آدرسش http://smileys.blogsky.com 

¤¤¤ میلی پستتو عوض نکنیاااااااااا فردا میام حسابتو میرسم

 

WAYNE W.DYER

Whenever you give another person more prestige than you give yourself you have set yourself up to be victimized

هر گاه به دیگری بیش از حد احترام بگذارید ، در واقع قربانی کردن خود را آغاز کرده اید.

Be a worthy effective self -important you rather than a sniveling permission-seeking victim who believes that everyone is more important than you are

 باید فرد ارزشمند ،موثر و مهم باشید ، نه قربانی ضعیفی که همواره برای هر کاری اجازه میخواهد و باور دارد که همگان مهم تر از اویند .

مرجانی اومدددددددد

سلااااااااااااام

بروبچ دیدین نه جونه من دیدین مرجان برگشت دیدین حس ششم موشا خیلی قویه

مرجان اومد با یه وبلاگ تازه ملووووووووووس اینم آدرسشه http://www.myn.blogsky.com

برید تبریک بگید بدو زود باش هواستو جم کن بپا نخوری زمین پلهارو بپاااااااا عجب هولن ایناااااااا

 

روزه، درمان بیماریهاى روح و جسم

سلام سلام چه خبراااااا بیا هی بگین آقا موشه نیست موشی آپ نمیکنه موشی تنبله موشی اینه موشی اونه موشی تخه

حلول ماه رمضان ماه عبادت و خودسازی مبارکتون باشه

به نظر من یکی از بهترین ماه های ساله که توش میتونم حدودا آرامش داشته باشم غصه هیچیو نخورم .. خوب حالا کی روزه میگیره کی نمیگیره زود باشین لو بدین فک کنم همه روزه بگیرن نه؟؟ میدونم بچه های خوبی هستین منم یه روز نه یه روز یه روز نمیگیرم یه روز میخورم (غشششش) شوخی کردم بابا من همیشه همشو میگیرم نه خدایش یعنی چه ماه روزه داریه بعد میای تو خیابون دختره یه آدامس به این گندگی کرده تو دهنش هی لک لک میجوه یا پسره نشسته داره قورت قورت آب بالا میکنه خفه شی خوب آخه بیچاره فک کردی حالا جلب توجه میکنی که روزه نیستی همه میگن واااااااااا چقد این باکلاسه روزه نگرفته نوچ هرکی رد میشه میگه خاک تو سرت حالا روزه نمیگیری به درک چرا آدامس میخوری خاک تو سره بی جنبه بی ادبه بی فرهنگت کنن

به نظر من آدما تو این ماه ۴ دسته میشن یه دسته روزه میگیرن دنبال جلب توجه اینا نیستن تو این وادیا نیستن دسته دوم روزه میگیرن هی آهو اوه میکنن انگار یه ۱۰ ساله چیزی نخوردن همه فهمیدن روزس دسته سوم روزه نمیگیرن ولی سه نمیکنن مث گروه اول رفتار میکنن گوه آخرم روزه نمیگیرن هی جلو همه یه چیزی بالا میکنن یا همون آدامس میخورن که عالم بفهمه این بابا که زرنگه روزه نگرفته

حالا هی بگین چرا گیر دادم به این آدامس بد بخت به جانه خودم طرف سال به دوازده ما آدامس نمیخورها همین که ماه رمضان میاد  ۶ تا بسته آدامس تو کیفشه اگه یه ساعت آدامس نجوه میمیره پارسالو عرض میکنم نشسته بودیم تو تاکسی دختره همچین از اون لاولو کیفشو کشید بیرون حالا منو لح کرد بماند یه آینه برداشت یوخده از این نمیدونم چی چیا روژا مالید بعد گذاشت تو کیفش یه بسته آدامس باز کرد همشو گذاشت تو دهنش من گفتم تا جورابه از لجش در آورد از شیشه انداخت بیرون  خوب که چی چیا میخوای ثابت کنی

به جانه خودم هیشکی از یه صبح تا شب شبم نه عصر از گشنگی نمیمیره حالا سالی یک ماهه همش چه خوبه لااقل تو این ماه یکم یاد خدا بیفتیم بار گناهامون یوخده کم بشه اصلا روزه اعتماد به نفسو زیاد میکنه واسه سلامتی جسمو روحم خوبه 

خوب دیگه همه فهمیدن من چقد فضولم پس به کی چه اصلا.....

مردم ، ماه خدا (رمضان) با برکت و رحمت و بخشش به شما روى آورده است...

پیامبر اعظم (ص)
 
 
¤ .  مرجااااااااااااااااان کوووووو ؟؟؟؟؟ مرجان چرا وبتو حذف کردی کجاییییییییییی ؟؟!!!!!!!!!
مرجان زود بیا توضیح بده وگرنه منم تا بعد از ظهر وبمو حذف میکنم جدی میگم تو که میدونی
 
¤ . اینجا سرعتا آشغاله زورکی بعد دوساعت تونستم اینجا رو باز کنم
 
¤ . اگه تونستم کامنتارو بدونه تایید میکنم فعلا تا ببینم چی میشه
 
 

WAYNE W.DYER

By living your hife from a position of emotional weakness you are not onhy invahidate yourself as a person

با زیست در موضع ضعف عاطفی ، نه تنها در اغلب موارد بازنده اید ، بلکه بی ارزش نیز جلوه میکنید .

you are not a developing chid who must be noticed or who must constantly prove himselfunless you are one of those adults who still covets the approval of virtually everyone you meet

شما کودکی رشد نیافته هستید وقتی که میخواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید ، یا احساس میکنید باید همواره خود را به اثبات برسانید و یا اینکه یکی از آن بزرگسالانی هستید که هنوز میخواهید توجه هر کسی که شما را میبیند با خود جلب نمایید .

A friend has no expectations except that you will be yourself and honesty is the cornestone of the whole sffair

دوست کسی است که انتظاری نداشته باشد ، جز اینکه خودتان باشید ، و صداقت : تنها سنگ بنای همه ارتباطات و دوستی هاست .

I dont understand why you do those things . you are told that you have a responsibihity to make yourself understood and until you do youre bad

< نمیفهمم چرا این کارها را کردی ! > به این معناست که شما مسئولید تا خود را به من بفهمانید و تا وقتی که چنین کاری را انجام نداده اید ، شخص بدی هستید .