!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

تولدت مبارک

سلام سلام چیه زرنگ ندیدین فک کردین مث خودتون تنبلم نخیر آقا موشه زرنگ میشود :دی اومدم میلاد امام رضا (ع ) رو بهتون تبریک بگم خیلی دلم میخواست امشب تو مرقد بودم خیلیییییی  منو هم یادتون نره دعا کنید امشب اگه از ته قلبتون ازش طلب کنید حتما بهتون میده.

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آن گاه که درهاى آسمان گشوده شد و پرتوى از نور رخشان امامت بر زمین تابید، مژده اى شادی بخش، دلهاى زمینیان را فراگرفت وتاریکناى سلطه گرى وهواپرستى، با زایش رهبرى ربّانى ورهاننده، به رسوایى افتاد.
یازدهم ذى القعده سال 148 هجرى که امام رئوف ما زاده شد، وعلى بن موسى الرضا علیه السلام به عنوان سرچشمه اى از نیکى ومهربانى وهدایت رخ نمود، پناهگاهى پدید آمد که خدا پرستان را در خود گرد آورد.

درود بر تو


اى هشتمین سپیده


- اگر از سایه ساران درود مى پذیرى-


.باران نیز به اِزاى تو پاک نیست


و بر ما درود


-اگر فاصله خویشتن تـا تو را تنها بتوانیم دید-


، ای آفتـاب


! ما آن سوی ذرّه مانده ایم

 


 

منو روح خبیث جونه دیونه

سلام کیف حال ؟؟ خیلی جیگولین امروز چش شیطون کر همچین یوخده شنگولم نمیدونم چرا حالا کشکی کشکی من خوشحالم حالا چه اتفاقی میخواد بیوفته خدا عالمه اون هفته همچین همه برنامهام ریخته بود به هم هنوزم گیجم پنج شنبه هم کلاس نرفتم هرکی گفت تنبلم خوب تنبلم لابد نه انگاری همچین یوخده خستم نیدونم چرا دلم میخواد خیییییلی بخوابم کل زمستونا ببینم کسی نمیدونه موشا هم خواب زمستونی میرن یا نه فک کنم ماله همونه حالا هرکی میخواد خواب زمستونی نرم هرچی گردو بخوریجات داره رد کنه بیاد نیست هوا سرده بیرون برم یخ زدم رفت دلم تحول میخاد هرکی داره به منم بده خسته شدم تکراری شدم رفت اصلا دلم تکفاندو میخاد چندتا از دوستام نوشتن اسممو ببرنم تکفاندو بهشون گفتم معلوم نیست برم ولی دلم میخواد برم بیشتر از دوشنبه میرم خلاصه هواستونو جم کنید اصلا مجبورم برم نمیدونم برم نرم خوبه برم نمیدونم  میخوام بشینم درس بخونم نگفته بودم دلم میخاد هی بخونم انقد بخونممممممم خیلی ولی نمیدونم چی بخونم اصلا نمیدونم خوبه درس بخونم نخونم اصلا میرم سر کا میشم مرد زندگی نه مرد مردم که نه نیمچه مرد، میزنم تو کار ولی خوب نمیدونم چی کار کنم برم برج بسازم برم تو کا تجارت کارخونه بسازم بانک بزنم ولی خوب بچها میگن از بنایی شرع کنم پایم محکم شه راستم میگنا میزنم تو کار بنایی خوب ۱۰ سال اولش سخته ولی بعدش اگه خییییلیییی تلاش کنم اوستا میشم دیگه .. یه چندتایی بچها رفت درس خوندن میگن خیلی سخته یه چندتایی هم تو کار ورزشو اینا چندتاشونم رفتن تو کار بنایی یوخدشونم رفتن تو کار خوانندگیو اینا باقیشونم مهتاد شدن به منم خیلی اصرار کردن ولی خوب گفتم شرایط سنیشو فعلا ندارم شاید بعدنا یه قاچاق چی حرفه ای شدم از این بزن بزنیاااا خوب حالا بخوامم بخونم درسته زیاد اسرار میکنین ولی خوب چی بخونم نمیدونم از این محلیا بخونم از این گوپ گوپیا بخونم به نظر خودم فک نکنم زیاد مهم باشه مهم اینه که بخونم خیییلی زیاااااااد  اصلا میخوام هر کاری بکنم خیییییییلییییییی زیاد باشه همچین بگیر آدمو نمیدونم حالا شایدم کم بود نمیدونم بستگی به مسیری که میرم داره شاید زدم به جاده خاکی پیاده رفتم خیلیییییی رفتم ولی خوب هرکسی میدونه ماشین بهتره حالا ماشینم واینساد دیگه موتور که هست درسته خرابه ولی خدارو چه دیدی شاید ......

اسمیلی نزاشتم اینبار :دی نمیدونم پستم کم شد خوبه بیشتر باشه بهتره ولی خوب خودم دوست ارم خییییییلییییی باشه باش !!!!

 

دیونه: خیلی خُلی ─── معشوق: اگه گفتی چندتا──دیونه: اینقدر─── معشوق: چه خوب اینقدر کمه ─── دیونه: معلومه دیگه شما خُب بهتر ازمنی دیگه ─── معشوق: ای بابا این چرتو پرتا چیه که میگی ─── دیونه: آره حواسم نبود تو دیونه ای─── معشوق: اصلا باهات قهرم ─── دیونه: خُب به درک─── معشوق: مرسی باشه من میرم درک تو هم بیا اونجا به دوتاییمون خوش میگذره─── دیونه: من مگه دیونم با یه دیونه برم درک─── معشوق: آره راس میگی منم حواسم نبود توخلی،پس حالاچی کارکنیم ───دیونه:همدیگه روبزنیم ───معشوق:نه من فقط بلدم نازکنم ───دیونه:باشه تونازکن من میزنمت ───معشوق:باشه خیلی بدی دلت می یادمنه دیونه روبزنی ───دیونه:توکه دیونه نیستی من دیونه ام ───معشوق:نه باباتودیگه کی دیونه شدی؟─── دیونه: از وقتی تو رو دیدم ─── معشوق: یه عشوه ی خرکی ─── دیونه: حالا واسه یه دیونه ناز نکن ─── معشوق: مگه بده ── دیونه: نه خوبه بکن ── دیونه: اهکی ، زرنگی تو نگفتی از کی دیونه شدی ─── معشوق: از همون وقتی که تودیونرو دیدم زد به سرم ─── دیونه: یه چیزی بگم ؟ ─── معشوق: نه الان نمیشه تو جلسم بعدا ───دیونه: باشه دیگه واسه یه دیونم وقت نمیدی ─── معشوق: (سر جلسه) همتون برین بیرون میخوام با (عشقم) یه دیونه حرف بزنم ───دیونه: وای مرسی تو چقدر مهربونی ─── معشوق: نه بابا دستشویی داشتم به این بهونه میخواستم برم دستشویی ───دیونه: واقعا که خُلی ───معشوق: تو چقدر خُلی که تازه فهمیدی(خنده) ─── معشوق: آهان راستی چی میخواستی بگی بهم ─── دیونه: واستا فکر کنم ─── معشوق: جالبه دیونه ها هم فکر میکنن ───دیونه: خُب یادم اومد بگم ؟ ───معشوق: حالا ایندفعرو ضایت نمیکنم بگو───دیونه: میدونی چیه؟ ───معشوق: نه ─── دیونه: من خیلی دوست دارم ─── معشوق: (هیچی نمیگه ) فقط داره تو چشماش نگاه میکنه ، ( داره تو فکرش با خودش حرف میزنه ) آخه دیونه چرا اینقدر دیر بهم گفتی ولی میدونی چیه... ─── دیونه: ( داره تو فکرش با خودش حرف میزنه ) پس چرا هیچی نمیگه نکنه یکی دیگرو دوست داشته باشه، اون موقع من چیکار کنم آخه هیچکی یه دیونرو که دوست نداره ─── دیونه: فکرش خیلی مشغول شده اون تاحالا تو عمرش اینقدر فکر نکرده بود که حالا داره میکنه، نمیدونه الان اون چی بهش میگه ─── معشوق: منم ─── دیونه: چی منم ─── معشوق: ( با خجالت ) خُب منم دوست دارم ───دیونه: ساکت شد نمیتونست حرف بزنه فقط تو چشمهای عشقش نگاه میکرد، زبونش بند اومده بود ولی ته دلش از خوشحالی داشت میمرد ─── معشوق: میدونم به چی داری فکر میکنی ─── دیونه : نمیدونی ───معشوق: میدونم ───دیونه: اگه میدونی خُب بگو ───معشوق : داری به حرفی که من زدم فکر میکنی، منتظر حرف من بودی ─── دیونه: نه بابا دارم به این فکر میکنم که چقدر خُلیم ───معشوق: یه چیزی بگم ─── دیونه: خُب بگو ─── معشوق: اگه همه دیونه ها مثل ما باشن که خیلی خوبه ─── دیونه: حالا من یه چیزی بگم ───معشوق: بگو خُب ─── دیونه : آره راس میگی کاس همه دیونگی ها اینجوری بود ، کاش همه سر عشق به هم دیگه دیونه میشدن ─── معشوق: وای چه حرفای قشتگی بلدی تو ─── دیونه: چی کار کنیم دیگه ولی به شما که نمیرسیم ─── معشوق: یه چیزی بگم ─── دیونه: تو که منو کشتی بگو دیگه ─── معشوق: میای تا آخر دنیا همینجوری دیونه بمونیم ─── دیونه : (چند لحظه خشکش زد ) نه ─── معشوق: آخه واسه چی ─── دیونه: واسه خیلی چیزا، واسه حرف آدما... واسه ... واسه هیچی!!!

 

 ببینم چرا کسی به این پ .ن ها توجه نمیکنه اینا رو واسه عمم نمینویسمااااا

پ .ن :<<< سلام میگم چیزه کسی آهنگ سال ۲۰۰۰ لیلا فروهرو نداره بهم بده هرچی گشتم پیدا نکردم میخواااااااااااام میسی >>>

پ .ن : بدوئین آقا موشه از دست رفت دیروزا همش تو بیمارستان بستری بیدم داشتم از دلدرد میترکیدم نمیدونم یهو چم شد خولاصه هفشتا سوزنو سرم (سروم یک عدد ) بهم زدن الانم نمیتونم رو صندلی راحت بشینم خولاصه الانم اون ته اعماقم درد میکنه بهدا بهتون سر میزنیم فعلا کمپوتو آبمیوهو اینارو بیاین بدینو برین روح خبیث جونو گذاشتم دم در ازتون میگیره ولی گفتم کسیو راه نده ملاقات ممنوعم

پ ن : این پست هویجوریه هاااا عاشق نشدماااا این هفته خیلی شارژم

 

منو روح خبیث جونو موسیقی

بی ادب بیا برو کنار بزار کارمونو بکنیم بیا اینور میزنم تو سرتا نمیخوام نمیزارم !! نمیری ببین مرگ موشی اون هفته آهنگ تورو میزارم ! میزارم دیگه آفرین ایووول

اه یکی بیاد این روح خبیث جونا برداره بره شرشا بکنه از سر من کشت منو امروز از مسافرت (پیش ننه باباش ) اومده یه سی دی هم آورده همش هی تکرار میکنه نمیدونم چش شده صبح تا حالا همش داره میرقصه تازه اومده گیر داده میگه آهنگ دنیا دیگه مث تو نداره رو بزار اینجا نمیزاره آهنگ انریکو که گفتمو بزارم مردم بس از این آهنگای ایرانی گوش دادم کرگ موشی آدم افسردگی میگیره چندتا خوننده در پیت بازار موسیقیو گرفتن دستشون هر چرتو پرتی بخوان میخونن فقطم رو کم کنی همدیگه فرت فرت آلبوم میدن بیرون یکی نمیدونم از تنفر میخونه یکیشون از میکشم میکشمت میخونه یکی بیا نمیدونم ماچ بده اینا نمیدونم اینا تو گوشت چرخ کن آلبوم میسازن آهنگ باس دار خفن ثبک آروم شعر چه خشکل شدی آهنگ مرگ !!!!!!! خدایی قبلنا یک سال طول میکشید تا یه خاننده آلبومشو بده بیرون هیچ وقتم تکراری نمیشد الان هفته ای یه آلبوم میاد بیرون انگار تو عروسی میخونن جدیدا چندتاشون آهنگ خودکشی خوندن آدم جو گیر میشه الان عاشقا همشون یکی یه چاقو دستشونه یا پوست طرفو میخوان بکنن یا خودشونا میخوان بکشن

خوب که چی چرا شماها زورتون میاره !!!!!! آلبوم خودشه دلش میخواد بده بیرون اصلا مگه مجبوری گوش کنی برو بشین درستو بخون بچه مدرسه ای

حالا چطوره آهنگ خوبه نه از چندتا آهنگاش خوشم اومد البته همش قشنگه مونده بودم کدوما بزارم فتم حالا ای بزارم بعد هی عوض کنم هرکی گفت بده بد سلیقس اصلا بزار همه آلبومشو بزارم اینجا اگه دوست داشتیم برین بغیه اشو گوش کنید

ENRIQUE  IGLESIAS

24 MP3

[Ring My Bells ]

[Push - Feat Lil Wayne ]

[Do You Know - The Ping Pong Song ]

[Somebodys Me ]

[ On Top Of You ]

[ Tired Of Being Sorry ]

[ Miss You ]

[ Wish I Was Your Lover ]

[ Little Girl ]

[ Stay Here Tonight ]

[ Sweet Isabel ]

[ Dont You Forget About Me ]

[ Dimelo ]

[ Alguien Soy Yo ]

[ Amigo Vulnerable ]

 

مرگ موشی حالا دروِِِغ گفتم ؟؟ شماها حالتون به هم نمیخوره از این آهنگای نمیدونم نفرینو میکشمتو خودکشیو حالا اگه قشنگ بود به درک آدم گیج میشه گوش میده اونوخ میگن آهنگای وحشی غربی گوش ندین تو روحیه اثر میزاره اینا که بد تره البته من از این خارجی وحشیا هم مذخرفه

من این آهنگاشو بیشتر دوست دارم Push - Feat Lil Wayne و Tired Of Being Sorry با همینی که گذاشتم رو وبم  

البته اینا کیفیت پائینشه گذاشتم براتون تو این لینک میتونین کیفیت خوبشو دانلود کنین همین الان بگم این لینکارو از تو همین وب برداشتم البته خودم داشتم گفتم دیگه نخوام آپلود کنم اینارو هم واسه ما گذاشتن دیگه

راستی من رو این آلبوم دیگه چیزی ندارم اگه آلبوم جدید تری اومده یکی به منم بگه ...

دنباله چند تا رمان قشنگم واسه بدن حالا از خوانندها تقاضا میشود اگه رمان قشنگی سراغ دارین اسمشو با نویسندش بهم بدین اصلا قشنگترین رمانی که خوندین چیه اصلا چندتا خوندین تاحال ...

 

 میلی بمیری تو هر روز باید وبتو دربه داغون کنی الان فقط برام بگراندش باز میشه چراااااااا مردی یا زنده ؟!!