!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

عروسییییییی

 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

خوبیییییییید خوشیییییییید

خوب از کجا شروع کنم خدمتدون عارضم اینجا یه جورایی داره انگاری گوش شیطون کر خوش میگذره آره دیگه عروسی خالمو بزنو بکوبو عشقو حاله فقط از زور خستگی دارم میمیرم نیست رو همه کارا رو من فقط حساب میکنن وااااااای جاتون خالی امروز رفته بودیم واسه عروس داماد خرییییییید کلی حال داد نمیدونین چه مسخره بازیی راه انداخته بودیم چیه فکر کردین فقط شما دخترا با خرید کردن حال میکنین !!   مامان بزرگم جو گیر شد گفت موشی بیا تو هم یه چیز واسه خودت سر خریدی بر دار  منم نیشامو باز کردم یه شلوارو تیشرتو پیرهنو اینا برداشتم حساب کرد همه چشما گرررررررررررد دختر خالهه گفت پرو گفت یه چیز ! گفتم به تو چه !! مامان بزرگ مامان بزرگ این میگه تو خیلی خریدی چرا من کم خریدم !!! غش غشش غششش کلی سرخ شد نزدیک بود از خجالت گریش بگیره نامرد با کیفش کوفت تو کمرم ای خدا خفت کنه  کووفففت

جاتون خالی شب جمعه عروسیه ما هم از جمعه تا حالا اونجا افتادیم  دیگه

یه تصمیم خیلی مهم گرفتم بگم ؟؟ میگم ! آره با زندگی میخوام آشتی کنم با دنیا با همه از هیشکی دلگیر نیستم دیگه هر چه بادا باد همه بدیارو فراموش کردم تا چشه شیطونو اونایی که میخوان من تو  غمو افسردگی بمونم دراد برگشتم به حسو حاله چند ساله پیش با جذبه همش شوخیو چرتوپرت یه کمم جدی ۲ روزه به هیچی فکر نکردم انگار گرفتم همچی درسته جواب داد اگه همینطوری پیش بره دباره میوفتم رو غلتک پله های ترقی رو یکی یکی طی میکشم

یه سوال ؟؟؟ وقتی  دست کسی رو از اون پایین میگیری میکشیش اون بالا بالاها از عمرت مایه میزاری تا اونم بیاد بالا بعد که رسوندسش حتی از خودتم بالاتر تورو غال بزاره  بره بالاتر تو رو هم دیگه   حساب نکنه هان !! چه حالی میشین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

استدلال منطقی

همه‌ دانشمندان می‌میرند و به بهشت می‌روند. آنها تصمیم می‌گیرند که قایم ‌باشک بازی کنند. از بخت بد اینشتین اولین کسی است که باید چشم بگذارد. او باید تا 100 بشمرد و سپس شروع به گشتن کند. همه شروع به قایم شدن می‌کنند به جز نیوتن. نیوتن فقط یک مربع یک متری روی زمین می ‌کشد و داخل آن روبروی اینشتین می ‌ایستد. اینشتین می‌شمرد: 1 – 2 – 3 - ............. 97 – 98 – 99- 100 او چشمانش را باز می‌ کند و می‌بیند که نیوتن روبروی او ایستاده است. اینشتین بلا فاصله می‌گوید: " سوک ‌سوک نیوتن ". نیوتن انکار می‌کند و می ‌گوید نیوتن سوک ‌سوک نشده است. او ادعا می‌کند که نیوتن نیست. تمام دانشمندان بیرون می‌آیند تا ببینند چگونه او ثابت می‌کند که نیوتن نیست. نیوتن می‌گوید: " من در یک مربع یه مساحت یک متر مربع ایستاده‌ام... این باعث می‌شود که من بشوم نیوتن بر متر مربع... چون یک نیوتن بر متر مربع معادل یک پاسکال است ، پس من پاسکال هستم ، پس"سوک ‌سوک پاسکال!!!".

دست حق یارتون

یالله دنیا... فردا(ها) زودتر بیاد

سلاااااااااام سلااااام

خوبین خوشین منو نمیبینین بیشتر خوش میگذره ؟!؟!

واااااااااااای چقد من بی ادبم نگین که خودم کلی خجالت کشیدم کلی اینهمه دوستام میان اینجا اونوخ منه بی ادب یه سرم بهشون نزدم (خجالت)

نه تو خجالت نمیکشی خجالت نمیکشی انقد بی ادبی !!!!!

به جونه خودم انقد سرم شلوغه که نگو اولش که عقد پسر عموم بود یه دوروز اونجا بیدیم بعدش که داییم از کربلا اومده دو روزه اونجاییم خلاصه از زندگی سیر شدیم دیگه انقد کار رو سر منه بد بخت میریزن پدرم در اومد تازه اول این ماهم عروسیه خالمه خلاصه عجییییییییب سرم شلوغه خیییییلی خیلی معذرت اگه نتونستم بیام به جونه خودم الانم زورکی فرار کردم اومدم یه آپ کنم برم

یه سوال ؟؟؟

چرا من انقد بد شانس شدم جدیدا همش دارم بد میارم عجب ساله نحسیه امسال اینطوری پیش بره به جونه خودم تا آخر سال نابود میشم همچی دست به دست هم دادن منو نابود کنن اه اه اینم شانسه موخم داره میترکه انقد ذهنم مشغوله زکل حواسم پرته این چند وقته انقد بد بیاری داشتم که زکل از همچی ناامید شدم قبلنا فکر میکردم یعنی چی دنیا خیلی نامرده ولی حالا دارم میفهمم روزگار داره همه چیزایی که با زحمت با دست آورده بودمو یکی یکی ازم میگیره ... به جهنم وایسادم ببینم آخرش چی میشه . نا امید نیستم ولی دیگه هیچی واسم مهم نیست ..نمیدونم میترسم یه روزی بفهمم دارم اشتباهی میرم که دیگه راه بازگشتی نمونده باشه از یه طرف فک میکنم که یه احمق بودم که تا حالا اشتباه میرفتم گیج نشین نمیدونم الان اشتباه فکر میکنم یا تا الان اشتباه فکر میکردم .. این چند روزه جاتون خالی همه فامیل دور هم خوش میگذرونیم شده از شدت عصبانیت یه آهنگ شاد بزاری صداشو تا آخر باز کنی یه چیزی تو این مایه ها

پ .ن : پیشی بیا منو بخور پیشی بیا منو بخور پیشیییییی بیا منو بخوووووووور

تو لد حضرت فاطمه زهرا ¤ روز مادر ¤ مبارک

 

سلاااااااااااااام

 

احوال شما خوش میگذره ؟؟؟

تولد حضرت فاطمه زهرا و روز مادرو به دوستای گلم و همه مادرای دنیا تبریک میگم

 

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد. گاهِ بیماری ام، طبیبی بودی که دردم را می شناسد و درمانم می کند. گاهِ اندرزم، حکیمی آگاه که به نرمی زنهارم دهد. گاهِ تعلیمم، معلمی خستگی ناپذیر و سخت کوش که حرف به حرف دانایی را در گوشم زمزمه می کند.

گاهِ تردیدم، رهنمایی راه آشنا که راه از بیراهه نشانم دهد. مادر تو شگفتی خلقتی، تو لبریز از عظمتی؛ تو را سپاس می گویم و می ستایمت.

 

 

 

 

 

 

مادران اسوه های فداکاری، جلوه های صبوری و آینه های بردباری اند که کودک را از آغاز بودنش در آغوش پر مهر خویش گرفته و در پناه حمایت خود می پرورانند. لحظه ای از فکر کودک خود غافل نمانده و اندکی بی توجهی به او روا نمی دارند. چه زیباست اگر چنین اسوه های صبوری و فداکاری را، گاهِ پیری که نیازمند حمایت و هم یاری اند، با مهربانی و رحمت بپذیریم، دست یاری به سویشان بگشاییم، و مقام بلندشان را پاس داریم. 

 

فاطمه انسانی بهشتی

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: هر گاه مشتاق بهشت می شوم فاطمه را می بویم. فاطمه سلام الله علیها بوی بهشت می دهد. او فرشته ای در پوست انسان است.

 

 

 

                                    

 

عطر یاس

تو مادر شقایق
تو دختر بهاری
شبیه عطر یاسی
نسیم بیقراری

***
چمن چمن گل از تو
بهار، با تو زیباست
تو آن پرنده هستی
که آسمان تو را خواست

***
تو کیستی که اصلا
تو را جهان نفهمید
زمان زتو گذر کرد و آسمان نفهمید

***
تو آفتاب مادر
تو نور چشم بابا
که دیده روی این خاک
کسی شبیه زهرا(ع)؟
تقی متقی

پ .ن‌ : کف نکنین آقا موشه پرفسور نشده شعرو اینا از خودم نیستا ،  کوچک ترین هدیه به همه مادران عزیز و مادر گل خودم