!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

آبی ترین آبی

 

تمام قصه ها با بود یکی و نبود دیگری آغاز می شوند

که:یکی بود یکی نبود

یکی رفته بود و یکی مانده بود

مانده بودو گریه کرده بود......

من و تو ما بودیم!همراه و هم نگاه هم بغض و هم صدا هم پا و پا به راه.........تو اما دلت با من نبود!گفتم این سیب سرخ را می چینم تا کودکان بهانه گیر فردا نگویند که آدم ی در میان این همه آدمی نبود و در تقسیم آن همه علاقه "رفتن" سهم ساده تو شد و ماندن سهم دشوار دست های تنهای من

امروز هم نه گلایه ای از این همه انتظار نه بهانه ای از نمناکی کاغذ.راضی به رضای همین زندگی و چشم به راه طنین ترانه و بارن ...در خوابهایم بیدار می شوم و در بیداریم میمیرم.یک پا به راه رؤیا و یک پا به بن بست بیداری ...خوابگرد و گریه نشین .همین!

حالا نگو که در کوچه گربه ها شاخ می زنند نگو که هنوز اشک تمساح ها ته نکشیده آخر قصه روسیاهی به زغال شعله های غزل سوز می ماند.

برگرد و دستم را بگیر!می خواهم در کنار تو بر برگ های بوسه بنویسم:

آبی ترین آبی دنیا

همین آسمان خاکستری خانه من است!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 12:53 ق.ظ

اقا موشه؟چه جالب.می تونم یجورایی اسمت رو بپرسم؟

یه جورایی ۲جورایی هر جورایی میخوای بپرس گلم (نیش)
اسمم بزار یه کم فک کنم .. . . . . . . . فهمیدم آقاموشه (نیش)

[ بدون نام ] دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.sandm.blogsky.com

اخه برو به وبلاگم!خیلی دلم میخواد اسمت رو بدونم اقا موشه

سلام خوبی؟؟
حتما میام

شاذه دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام
یکی مانده بود یکی رفته بود...
ولی آخه چرا؟؟؟ نشستن و زار زدن فایده ای نداره. هرگز نداشته که حالا داشته باشه. همت کن بلند شو....
پ.ن زلفی که چو شب سیاهه نه تو شب سیاهه.. ببخشید

یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود ، یه غریبه آشنا دل و جونم و ربود
سلام
منم دنبال جواب همین سؤالم ؟؟؟!!!!!!
موافقم فایده ای نداره ولی چه کنم هر موقه شاد بودم دلشوره گرفتم ترسیدم دیدم اینطوری لاعقل ذهنم آروم تره
داستان من فقط خواستنو نخواستن نیست یه جورایی خیلی پیچیده شده بود که فک کنم داره کم کم درست میشه
آدم بعضی وقتا بایه واقعیت هایی روبه رو میشه که که تحملش خیلی سخته .
ممنون اومدی خوشحال شدم
بازم بیا

مرجان دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 03:22 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام آقا موشه !

تازه به دنیا اومدی موش موشک ؟ پس تولدت مبارک

تو میگی : یکی بود و یکی نبود

ولی من میگم : همه بودن و هیشکی نبود !!!

با تبادل لینک موافقم !

سلام سلام
مرر۳۰۰۰۰
آره جخ متولد شدم
چقد دنیاتون بده آدم دلش میگیره هیشکی منو دوس نداره (گریه)
همه خبیسن واسم تله موش میزارن اه اه اه گربهاشونا نگو فک میکنن میتونن منو بوخورن
تو میگی :همه بودن و هیشکی نبود !!!
من میگم : چرا این یکی با اون یکی نبود !!!
ببین نوبت توعه (نیش)
ایول الان لینکتو میزارم

[ بدون نام ] دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.sandm.blogsky.com

اخه منم اقا موشه داشتم.اونم موش موشک بود!البته هنوزم اقا موشستا ولی ماله من نیست.

سلام
ممنون میای خوشحال میکنی
نه من اون نیسم
من جخ متولد شدم
آدرسشو بده ببینم کیه

نیاز دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://anthill.blogsky.com/

سلام اقا موشه....چطوری؟؟...بابا نه به اون کامنت گذاشتنت نه به این پستت....فک نمیکنی خیلی زیاد هارمونی داشت؟(نیش)...مرسی که سر زدی...من با کمال افتخار لینکت کردم...ایشالا دوستای خوبی بشیم....به خاله سوسکه هم سلام برسون!

سلام نیاز خانوم خوبم
تو چطوری؟؟
خوب شدی ؟؟
ببین من هر چی فک میکنم بازم تو آشق ی جونه من راستشو بگو به کسی نمیگم
بی خیال بابا به قول دوستم این یک پست نیست پستهست چه کنیم دیگه گفتیم همه شاد مینوسن ما بریم تو غم ییهو خوشی نزنه تو گلومون (نیشنیش )(خبیس)
خاهش
منم همینطور
حتما همینطور میشه اینجا بچه های باحالی هستین به همین خاطر وب زدوم کم کم با همتون آشنا میشوم فاطمه خانوما که میشناسم قبل اینکه خونه بسازم رو سر اون خراب بودم (ذوقمنگولی) با تو و مرجان خانومم آشنا شدیم (غیلیض)
ممنون حتما امشو بهش زنگ زدم میگم
خاله سوسکه هم سلام میرسونه
جلب تو از کجا خاله سوسکه منو میشناسی

فاطمه دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام آقا موشه
ببخشید فک کردم کامنت گذاشتم معذرت

راستی آقا موشه....
پست غمگین نزار منم غمگین می کنی ...شاد بنویس...برات کلی حرف دارم...
اگه از دست این شوشو وقت کردم می نویسم..(نیش)

شاد بنویس شاد باشه..آفرین پسر خوب....

سلام سلام
اختیار دارین خواهش
چشم دیگه غمگین نمیزارم همین امروزو فردا با یه فضای شاد در خدمتم
خوشحال میشم اگه اینجا نیومده بودم حتما افسرده میشدم بگو گلم منتظرم
زود زود بیا تا منم شاد بشم بتونم فراموش کنم باش
مر۳۰۰۰۰۰۰۰۰ بازم چشم
ببین زیاد سر به سرش نزار گناه داره به خدا
اومدم نظر بدم تو عمرمون یه بار اول بشم چرا پاکش کردی (گریه)
کلی خندم گرفت از کارای تو . . .

ژ یگولو سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام اقا موشه...

خوب مینویسی...جالب انگیز ناک...

لینکم به چشم...

ایشالا که موفق باشی...

به به سلا ژیگول خان
احوالات؟؟
ممنون تو هم همین طورری
حتما لینکت میکونوم
قربونت برم
بازم بیا بیشتر آشنا بشیم

پدرام سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://pedygol.blogspot.com

سلام بر آقا موشه عزیز..
خوبی؟..خوشی؟..
چرا؟..چی شده؟..نبینمت اینجوری باشی..
دق؟.سکته؟؟؟..نفسهای آخر؟؟؟!!
مرسی که اومدی و مرسی تر که نوشتی..
راستش..نه عزیز..من پزشک عمومیم..برای طرحم بین ولایت و تهران در گردشم!..الانم در ولایت بسر میبرم..یکی دو روزه که تونستم و فرصت کردم که آن شم..تا چند روز دیگه بر میگردم تهران..
ایشالا برگشتم بیشتر با هم صحبت میکنیم..

سلام دکتر جون
ممنون شما چطورین ؟؟
دکتر جون دست رو دلم نزار که کبابه
ای از کجا بگم ننه پام ذوق ذوق میکنه سرم بال بال میکنه دستم داره میشکنه کمرم درد میکنه ننه
ننه خودتا ناراحت نکن ماله پیریه دیگه
قربونت برم خیلی خیلی خوشحال شدم
امید دارم که همیشه موفق میشی هر جا هستی خدا پشتو پناهت
خوشحال میشم با همدیگه بیشتر آشنا بشیم
به امید دیداررررررر

قاسم رایانه جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://ghasemrayaneh.blogsky.co

آقا موشه بیا کارت دارم

الیک سلام قاسم رایانه
خوب عزیزم همین جا میگفتی ننه منو با این پا دردم کجا میکشونی (غشمولک)
وایسا اومدم

نیلوفر پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

برو تو قسمت تنظیمات نظر دهی...قسمت anti floodingرو غیر فعال کن نمیتونم برای دو پست آخر کامنت بزارم...
بدو پسر خوب

به به سلا نیلو دختر صحرا بابا ما باهم وجه موشترک داریما نکن این کارو بیا آررررره تو دختر صحرا مارم پسر صحرا
همین خوندم اول همین که گفتی رو غیر فعال کردم
حالا ببینیم چیکار میکنیا
من هی میخوام بیام تن تن برات بنظرما ولی خوب گفتم پرو بازی میشه وگرنه رود می یام اونجا زودی در میرم
بدو بیا نظر بده دختر
آخه دختر نیلوفر دیگه کی امن بهتر دیگه کی امن مرد تر دیگه کی امن برتر (نییییش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد