!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

بازییییییی بازم

 

سلام سلاااااااااااااام

خوبید ؟؟ خوش میگذره ؟؟؟؟؟ خوب خدارو شکر

میدونی ..... جونه خودم همش میخوام آپ کنم اولش وقت نمیشه بشینم بنویسم بعدش نیست این روزا سوژه زیاده نمیدونم کدومشو بگو بعد ترش نمیدونم چرا حسش نیست

ولی خوب نیست صدای ویزویزه کامیم رفته بالا گفتم تا دباره فن سیپیو نسوخته یه آپ زده باشیم

دوتا از دوستای خوبمون توت کوچولو  شاذه عزیز  هوس آپ کردن انداختن تو دلمون با این بازیه باحالی که دعوتم کردن منم که میدونین جونه خودم بازی خیلی دوست دارم جالب اینجاست که دیگه نیست نخودی نیستم فک کنم بهم بچسبه آخه نیست نقش اولم نیست دارم معروف میشم نیست معروف شدم میرو رو آبم راه میرم معرووفتر مشیم

خوب خلاصه بازی اینکه اگه قرار باشه یه فیلم از سر گذشت یا زندگی شما تا این سنی که هستید درست کنن .....

۱ . چهار اتفاق مهم زندگیم که حتما بهش اشاره بشه چیه ؟؟

جونه خودم همه اتفاقات زندگیم تو یه مایس همشون مهمه یکی دوست شدنم با ورزشو رفتن با باشگاه که ماله چند ساله پیشه که جو خیلی عالیی برام باقی گذاشت بعدش پیدا کردن یکی از دوست جونای گلم که الان خدمت سربازیه بعد ترش پیدایش خاله سوسکه جون و در آخر اومدن بنده به جمع همچین دوستای گل و زدن وبلاگ دیدین چیزه مهمی ندارم همش اتفاقای کوچولموچولو مث عروسیو پیکو گردشو موندن همش تو خون او ۲۴ ساعته پای کامی نشستنو همین ..

۲ . چهار اتفاق که بهش اشاره نشه بهتره چیه ؟؟؟

قرار گرفتن یه دوست بیمعرفت نامرده دورو از اول بدر تولد کنار بنده که چه سختیهایی پای این دوست جون کشیدیم که الان دیگه واسم عادی شده .. دوم پا گذاشتن بنده یه فنی و حرفای که ای کاش پاهام جفت قلم میشد پامو تو این خرابشده نمیزاشتم که آبرو واسم نزاشته نمیدونم چرا اینطوریه آدم با نمره ۹۸ از ۱۰۰ قبول بشه بعد کثافتا ۲ سال طول بدن تا دوتا میدکتا بهت بدن اونم با نمره ۷۰ به جونه خودم همه فکر میکردن من شدم کارمند فنی حرفای کفشام ساب خورد بس که رفتمو اومدم اونم واسه ۲ تا مدرک کوفتی درجه یا و دو کامپیوتر خراب بشه الاهی و چهارمیش سه نکنین بیشتر از سه تا یادم نیومد قهر کردن خاله سوسکه که اولش عادی بود بعد دیگه اساسی شد نمیدونم الان منو مقصر میدونه یا نه  خودمم نفهمیدم چی شد شایدم دیگه ازم خسته شده چیدونم خلاصه فعلا تو کما به سر میبریم  اوضاع قاراشمیشه

۳ . خلاصه ای از اخلاقم و شخصیتم ؟؟؟؟

والا فک کنم خوش اخلاق باشم همه که اینو میگن دوست ندارم کسی ازم دلخور بشه همیشه سعی میکنم کسیو ناراحت نکنم ولی اگه از کسی خوشم نیاد اساسی حالشو میگیرم از روم نمیرم به کسی بند کنم باید به غلط کردن بیوفته اعتماد به نفس بالایی دارم  خییییییلیییی احساسیم زودی دلم میشکنه دوست دارم یکی منتمو بکشه دوست دارم همه کاریو تجربه کنم اهل ریکس کردنم عجیب قبلا اصلا مغرور نبودم ولی جدیدن زیاد به کسی محل نمیدم با جذبم اگه کاریو به کسی گفتم اصولا نه نمیاره همه رو دوست دارم همه هم منو دوست دارن همیشه دوست دارم مورد توجه همه باشم که موفق میشم یه جورایی همه روم حساب میکنن باهام مشورت میکنن منم دیمی یه چیزی میگم آخرشم درست از آب در میاد حرف زیادی میزنم یکم بی ادبم خیلی حاضر جوابم اگه کسی چیزی بگه که بدم بیاد متلک بارونش میکنم از گوشه کنایه بدم میاد ولی خودم میزنم زیاد به کسی رو نمیدم احل شوخیم زیاااااد از آدمای پر رو بدم میاد خیلی فضولم از فضولا هم خوشم میاد فک نکنم حرفی نقلی چیزی پیش بیاد که پای من وسط نباشه انگار سرنوشتم به همه جا گره خورده  جدیدا حواس پرت شدم بابام بیشتر وقتا بهم میگه تو خلی عقلت پاره سنگ بر میداره همه کاری بلدم یعنی اگه یه کاری پیش بیاد بلت نباشم میخوام خودکشی کنم آخرش میرم یاد میگیرم دوست ندارم زیر بار کسی برم هر چیزی یا کاری داشته باشم اگه با سختیم انجامش بدم به کسی نمیسپارم دوست دارم بهم هدیه بدن ولی خودم بلد نیستم به کسی هدیه بدم  خاله هامو دوست دارم تو جمع بیشتر یا تو آشپز خونه پشیه خانوما گز میکنم یا همون حوالی چون فقط حرفاشون برام جذابه همش پشت سر یکی حرف میزنن یا فلانی چیکار کرد این یکی نمیدونم چی چی اصلا بچه ننم البته در صورتی که هم قدی نیاشه بشینیم گفتمان بزنیم آخه نیست یکی دوتا پسر همسن من بیشتر نیست یا همه کوچون خیلی یا بزرگترن خیلی اصلا خوشم نمیاد بشینم پیشه پدرا حرفاشونا گوش بدم یا تو سیاستن یا بحث کارو اینا تعصبی نیستم ولی غیرتیم از آدمای چشم هیز و چشم پلشت خییلی متنفرم

اوف اینم پارهای از شخصیت بنده اینا نگفتم در اوج دلرحمی زیاد خیلی خبیثم

 

۴ . با در نظر گرفتن چهره واقعیم کدوم هنر پیشه رو برای بازی نقش انتخاب میکنم  ؟؟؟؟؟

نمیدونم ولی آقای یوسف تیموری رو خیلی دوست دارم از نقشاش حرکاتش یکی دیگه هم هست چند وقته پیش تو برنامه صندلی داغ بود چند تا سریالم قبلنا بازی کرده ولی بیشتر تو سینماست ولی هرچی سرمو میزنم به دیوار یادم نمیاد اسمش چی بود یادم اومد میگم حتما

ب .ن: یادم اومد اسمش هست آقای حامد بهداد

نفسم بند اومد بسه دیگه خوب مد شده واسه بازی کل لینکارو دعوت میکنن منم که همگی دوستای گلم هستن خوشحال میشم دعوتمو قبول کنید دوستایی هم گه وبلاگ ندارن و بهم سر میزنن بنوسین حتما بهم ایمیل بزنن من همینجا یه پست از طرفشون میزارم

شاد باشین به امید حق

نظرات 21 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://howstuffworks.mihanblog.com

با سلام
اگر دوست داری بدونی هر چیزی که اطرافته چجوری کار میکنه یه سری به ما بزن.
مطمئنم که ضرر نمی کنی.
howstuffworks.mihanblog.com

سلام عزیزم
خدمت میرسم
باش

توت کوچولو چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 01:00 ق.ظ

نمیدونم ولی احتمالا اول!! البته مهم اینه که اومدم!!

برم بخونم!
بوسسسسسسسسسسسس

تاتا

نوچ عسیسم دیم شدی قشنگ ( نیش)

بخونو بیا
قربونت بوووووووووووووس

اقلیما چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.yedokhtaremahtabi.blogfa.com

سلام
خوبی شما؟
راستی مطمئنی این عکس حامد بهداده؟
راستی تر: یو با تبادل لینک موافقی؟
فعلا بای تا های

سلام
خوبم
شما چطوری ؟؟؟
وا حرفا میزنی دختر پس کیه خودشه دیگه البته خوب مال فیلمشه یوخده گیریم میریم داره نمیشه درست شناختش
نیش نیششششش من با همچی موافقم اونوقتم یه نیگا به آخرین لینکم بنداز خودتو میبینی من لینکت کردم پس سوک سوک تو باخختی
تو بازی نمیکنی
قربونت

زینب چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلا ممنون که بهم سرزدین وبلاگ(نسبتن)خوبی دارین.

قربونت به پای وبلاگ تو که نمیرسه ممنون که اومدی راستی اگه دوست داری تو هم بازیو انجام بده

مرجان چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشکی جونم

موشی تو خیلی باحالی مخصوصا اون حواس پرتیت رو که گفتی مثله خوده منی (نیش)
راستی موشی ! مجید دلبندم ! بدر تولد اشتباه ! بدو تولد درسته (نیش)

اون سواله آخری رو که نگرفتی که ! باید هنرپیشه ای رو انتخاب بکنی که فکر می کنی روحیه اش بیشتر به تو میخوره و از روی نقشهایی که تا حالا بازی کرده بفهمی که رل تو رو خوب بازی می کنه ، نه اینکه از بازیش خوشت بیاد

تو که اسم نبردی که ! همینجوری خرمنی دعوت کردی ! چقده بیخودی خوشحال شدم من :(
ولی باشه . این بازی رو منم توی وبلاگم می نویسم چون خیلی از این بازی خوشم اومده بود و دلم می خواست یکی دعوتم کنه

قربونه موشی
بابای

سلام مرجانی جونک
میسی کدوم هواس پرتیم ننه ؟؟
اه تو باز غلط گرفتی مینم مگه تو فضولی بچه ( غشششششششششش)

گرفتم منم واسه همین این دوتا رو گفتم جدی بودنو منطقمو خندم مثل حامد میمونه شوخیو مسخره بازیم مث آق یوسف پس دوتاشون میتونن رل منو خوب بازی کنن ولی خوب باید بیشتر باهاشون کار کنم هنوز پخته نشدن ( نیش)

وااا خوب گفتم منم هم رنگ جماعت باشم خرمنی چیه خوب کی بود اومد دعوتت کردخوب یهو یکی دلش میخواد بازی کنه گناه دارن بچها مینم مهمونیم که میری اسمتو رو دیوار مینویسن یا فقط تماس میگیرن تازه من که زنگم نزدم پا شدم اومدم حضورا دعوتت کردم ببین خیلییی لوسسسسسسسیییییییییییییییییی

آفرین دختر گلم بنویس مینیم چجور موجودی هستی ( خندههههههههههههه)
فدای مرجانی

حضرت عشق چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 06:24 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

با سلام !
--------
دیروز : ۱۷ مرداد ۱۳۶۸
امروز : ۱۷ مرداد ۱۳۸۶
--------
۱۸ سال گذشت !
حضرت عشق به روز شد !
منتظرتم !

علیک سلام
تولد تولد تولدت مبارررررررررررررک
میام حتمااااا
آرزو میکنم به همه آرزوهات برسی عزیزم

نیاز چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام....خوبی؟؟
وای چه بازی سختی....قول نمیدم انجامش بدم اما سعی خودمو میکنم...
اوه اوه پس کلی خطرناکی اینجوریا که تعریف کردی...
راستی تو چند سالته موشی؟؟...
من عاشق بازی حامد بهدادم اما از وقتی اومد تو صندلی داغ خیلی از شخصیتش خوشم نیومد....
به هر حال جالب بود....
شاد باشی...

تو چطوری ؟؟
واا کجاش سخته تنبل میخوای از زیر کار در بری آفرین سعی کن تو هم مث مرجانی تنبل از آب در اومدی الانه که مث روح پیداش میشه منو بکشه ( خندهههههههههههه )
آره عجیب به قول شاذه دلرحم خبیث ( نیشش)
من 21 سالمه 19 اسفند 22 سالم میشه ایول فهمیدی هدیه دوست دارم میخوای تولدمو بدونی هدیه بخری مرسسسسسییییییی
آره بچه باحالیه اتفاقا تو صندلی داغ باحال بود کلی من همش میخندیدم حرکات شیطنت آمیزی میکرد
وا چرا فوش میدی به بچه مردم ینی میخواد شخصیته منو بازی کنه میزاره میرها زورکی آوردم گذاشتمش اینجا (نیششش)
قربونت تو هم شاد باشی

شاذه چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام به آقا موشه ی دلرحم خبیث!
مرسی از قبول دعوت

ممنون از راهنماییت. بعد یه سوال. (نگی من خنگما!) این آدرسو کجا بذارم؟ تو قالب یا لینکای روزانه؟ به نظرم تو قالب باید باشه. ولی چه جوریا؟ میخوام همین نزدیک دانلود داستانای قبلی باشه. با یه توضیح که مثلاً از این استفاده کنین و اینا...

سلام ایول از این صفت خوشم میاد دلرحم خبیث
خواهش میکنم خوب من کی بازیگر میشم اگه میشه به این کارگردانه بگین یه نقش اولی حالا نشد دومی چیزی بهم بده باش
اختیار دارین نه بابا این چه حرفیه عمرا نمیگم شما خنگید ببین شما فک کنم لینک دوستانتون از طریق جعبه لینک باشه و داستانهایی که گذاشتین واسه دانلود قسمت لینکهای روزانتون باشه اگه اینطوره بزارین جزع لینکهای روزانه کنار همون داستانهاتو عنوان لینکا بزارین مثلا برای خواندن داستانها به نرم اقزار Adobe Reader احتیاج دارین اگه ندارینش میتونین از این لینک دانلودش کنید یه همچین چیزی بعد آدرسی که دادمتون بزارین مث یه لینک وبلاگ که اضافه میکنید
تو قالبم میشه بزارین ولی خوب اینطوری که گفتم خیلی بهتره

الهه باران چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام
بالاخره آپ شد
برم بخونم
دیدی زود اومدم؟
حالا بگو چرا دیر به دیر می آیی آقا موشی...
بای

به به سلام سلام
فقط به خاطر تو
آفریییییین دختر خوب
به جونه خودم میام قول میدم دیگه زود زود بیام فکر میکنی نمیخوام بیام !!!!
بخونو بیا

فاطمه چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام موشی چته چه خبره

اینترنت گذشتی رو سرت اومدم بابا اومدم

برم بخونم ببینم شبیه کی هستی

بازم قسمت شد میام
فعلنننننننننن

به سلاااااااااااااااام آبجی فاطی
سلامتی رهبر
وا من تورو میخوام چیکار دلمم اصلا برات تنگ نشده ( نیشش) من گردو و پنیر میخوام
کوووووووو چرا نیاوردی برااااااااام
خوب چرا نمیای ؟؟؟
بخونو بیااااااااااااااااا
چی چیو قسمت شد مگه وب من امام زادس که سالی یه بار میای
آفرین بخونو بیا باش

شاذه پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 09:02 ق.ظ

ممنونم

خواهش میکنم

الهه باران پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام
مثل اینکه فراموش کردم جواب زیر نظرت بنویسم..می خواستم همون جوابی رو زیر نظرت بنویسم که تو کامنت پست قبلیت نوشتم...به همین خاطر اشتباه شد دیگه ببخشید

نه بابا طوری نیست همینطوریم قبولت داریم
خوب پس همون جوابم حساب میشه
این حرفا چیه همین که میای کلی خوشحالم میکنی

توت کوچولووووو پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

وایی موشی چه باحال بووووووود!!

من بیشتر با حامد بهداد حال میکنم!!

موشی آپم! دارم میرم! تا دو هفته از دستم راحتی!!

یه پیام تو آپم برات دارم!

یه بوسه طولانی تا وقتی برگردم ذخیره داشته باشی!!

تاز ه اول دوم باهم فرقی نداره به درک دوم شدم!!(نیییییییش)

این بوسه طولانی:
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ... س!!(خنده ه ه ..)

دلم برات تنگ میشه!!

تاتا

نه ه ه جونه من نیشششششش

آره منم همینطور

الان میام آخی ۲ هفته شرت کنده میشه ( نیشششششششش)

راس میگی پس معروف شدم ( ذوق)

مینم بچه چه خوابی برام دیدی راستشو بگو تو الکی منو بوس نمیکنی ( چشمک)
آره ذخیره میکنم بمونه
آره بابا فک کن اصلا اول شدی حالا عقده ای نشی یوخ

منم یوخدشو جواب میدم زودی تموم نشه
بوووس هین خندههههههههههههههههه

قربونت دوروزه عادت میکنی

توت کوچولو پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 04:38 ب.ظ

من شمارت رو دارم مگه این نیست :
۰۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰۰
همینه دیگه!! (نییییییییشششششش)
چه خسیس بازی در اوردی اون آخه بوس بود؟!
بیا اینم داشته باش بووووووووووووووووووووووووووووووووس

نه هیچ موشی به آقا موشیه من نمیرسه مطمئن باشه(زبوووووون)

تاتا

آره نه بابا اینه 0913 دوتا 9 دوتا کهنه دوتا دست دوم پیامک یادت نره عزیزم خندههههههههههههههههههه
از سرتم زیادی بود (چشمک)
آفرین حالا ازم تعریف کردی یه ماچت میکنم چشاتو ببند بوسسسسس

بابا

شاذه پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

سه باره سلام
لینکهای روزانه ی من بر باد فنا رفته! دوستم داستانا رو تو قالب وارد می کنه. حالا کجای قالب بذارم؟ (از کمک کردن پشیمونت می کنم :پی!)

سه بارو نصفی سلام
نه ه ه ه ه چرا لینکای روزانتون بر باد رفته مگه میشه
من که جونم میره واسه کمک کردن اصلا من رابینهودم خودمو موشی جا زدم ریا نشه (نیشش)


میام تو وبت توضیح میدم

توت کوچولو پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

اونی که ازت خواستم یا زمینش زرد باشه یا صورتی کمرنگ!! خوشگل باشه و ساده !

بهد یکی دیگه هم میخوام زمینش سیاه باشه !

بهد ممکنه بازم بخوام با زمینه ی سبز

بعد امکان داره یکی سفارش بدم با زمینه قرمز

بعد باز یادم میاد آبی هم میخواستم

بعد ....

شوخی کردم موشی!!

همون زمینه ی صورتی یا زرد خوبه! اگه وقت اضافه اوردی یکی بازمینه ی سیاهم برام بساز خوب؟! اگه نه همون اولی!!

تاتا

باش میسازم همین وب خودت با زمینه صورتی یا زرد قول میدم خوشمل بشه
آخه تو ۱ ماهه سفارش قالب دادی چند تا بچهای دیگه هم هستن باید براشون درست کنم
راستی یوزرو پسوردتم باید بدی تا پیشمرگه اومدنت گذاشته باشم (نیش)

تو جون بخا کیه که بده خندهههههههههههههه

باش
مینم پس کی میری برو دیگه
اینم بوووووووووووووووووووووووووووس یهو دلت برام تنگ نشه

مرجان پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

موشی موشیییییییییییییییییییی !

الهی تیکه تیکه بشی موشی . الهی یه لقمه چپه پیشی بشی موشی

کامنتدونیه نیلو که تاییدیه داشت !
ای موشیه بی تاتدذفقغهحکحگکححخح.هخهوئهعهع

الفراارررررر
مرجانی رو دستم زدن این شهرزادی منو دور زد عجب موزماریه این اون پاییین نوشته بوووووود

آخه بمیرم برات کامنتتو تو وب نیلو که نمیشناسمش دیدم کلی خندیدم خندهههههههههههههههههههههههههههه

آینه آینه

لیلا پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو جونم عمو موشی منو دوست داری؟خیلی خوشگل می نویسی !دوش دارم نوشتنتو.

سلاااااااااااااااااااام لیلا جون خیییییییلیییییییییییی دوست دارم قربونت برم
ممنوووووووون خوشگلی از خودته عزیزکم منم با نوشتهات کلی حال میکنم

الهه باران پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
آپ کردم
بدو بیا دیگه؟!!!(انگاری طلبکارم. نه؟)
منتظر می مانیم!
بای

سلاااااااام
ایول
الانه میام سه سوته ( نووووووووچ بدهکارم هستی چی فک کردی (نیششش))
بمون که آمدیم

الهه باران جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

بازی بازی دعوتیم؟
اتفاقا یکی از دوستام من و بازی دعوت کرده ولی اصلا چیز قابل ذکری برای گفتن ندارم...اتفاق خاصی نیافتاده بگم...من برم آبغوره بگیرم از ناراحتی!!!!

پس چی که دعوتی تنبلیو بزار کنار برو بنویس

منم اولش نداشتم ولی یوخده به مغزم فشار آوردم شد
نه ه ه ه ه برو فکر کن بنویس باش آفرین دختر خوووووب

بنفشه دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
چه جالب
به نظر من این بازیا خیلی مفیده
تو این دنیای مجازی ما واقعی به نظرم خیلی کمک میکنه تا دوستامونو بشناسیم
نه غلاااااااااااااااااااااااااااام؟!

جالب بود
من هم میام و مینویسم ممنونم که دعوتم کردی

سلااااام
چی آهان!
آرررررررره خیلی باحاله
ببینم حالا منو چطور شناختی ؟؟؟؟
فهمیدی خیلی خبیثم نه (خندهههههههه)

آره مهتاج
قربونت
نوشتی خبرمان کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد