!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

 

موج محبت ، مرا

بی دریغ تا بی کرانه های امید سوق میدهد

هر گز به مرگ نمی اندیشم

وقتی که مکتوب نگاهت را مرور میکنم

ذهنم در هوای خنک اندک نسیمی پیچ میخورد

وقتی در کوچه تنهایی باران عشق می بارد

در سکوت نمناک در مدت زمانی کمتر از

پژمردن یک شاخه گل می توانم حتی ،محبتها را بشمارم

وقتی خورشید فروزان پشت ابرها بغض می کند.

تمام سنگینی آسمان را بر دلم حس می کنم

نظرات 63 + ارسال نظر
شاذه جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

هان؟ همین پاک کن؟ یا همون شکلات فعلی؟ این که تو وبش خبری نیس!!! بابا کی داره با کی شوخی می کنهههههههههه؟ موشی و این موش دوونیا؟!!!

سلام شاذه خانوم
کل کله دیگه چه کنیم آره همونه برو بهش تبریک بگو طفلی تو کفهههههههههه

فاطمه جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

موشی من دیوونه شدم اینا چه خبره

کی عروس شده بالاخره

به جان خودم عروس منمممممممممممممممم

حالا نگین جون شدیم هم کیش عزیزم بعد این بیا پیش من این مجردن از راه بدرت می کنن

(نیش)

بزار برم ببینم اونجا چه خبره
مرسی موشی که خبرم کردییییی
مرسییییییییی


بیا این پنیرتتتتتتتتتت
آفریننننن

فعلا

سلام به جونه آقا موشه همش تقصیره خودشه

نگینی
خنده

تو عروس بودی حالا دیگه فراموشت کردیم رفت (خنده)
مینم چه تو سر سنگین شدی بعد شور کردنت

آره خودشه بدو برو بهش تبریک بگو البته حتما حاشا میکنه میخواد افه بیاد کلاس بزاره تو که میدونی (چشمک)

برو جونم
خواهش میکنم وظیفم بود من نگم کی بگه خودش که تکذیب میکنه میگه هنوز فقط نامزدیمممم (خندههههههههههههههههههههههههه)

ایوووووووووووول پنیر
مسسییییییی

مرجان جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://anemone

سلام موشی جون جونممممممم !

موشی خیلی کاره بدی کردیا (غشمولک) دیدی مامان شاذه و فاطمه باور کردن طفلی ها ... نگین خفه ات می کنه :دی

راستی موشی ! دخترا دوماد میشن ، پسرا عروس میشن
غشششششششششششششششششششششمولک ((=

سلاااااااااااااااام مرجانی جون

حال میکنی نه جونه من حال میکنی چطوری افشا میکنم

دوا رو حال میکنی خداییش (غغغغغشششششششششششششششششششششششش)
خودمونیماااااااا خودت آتیشو درست میکنی بعد من کاره بدی کردمممممممم
میام خفت میکنماااااااااااااااا (چشمک)

ایول همین که گفتی انگار بدت نمیاد دوماد بشی (خنده)
مرجان 1..2..3..غغغششششششششششششششششششششششششششمولک (خنده)

حسین جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام.
خسته نباشی.
آپ خیلی خوبی بود. ممنون.
من توی وبلاگم یه کاره جدید کردم... به دیدنش می ارزه.
حتما بیا .
خوشحال می شم.
فعلا.

سلاااام
قربونت برم
خواهش چی چیش خوبه الان منو میکشن این خوبه
جونه من !! چیکار کردی زود بگو ببینم (چشمک)
من تورو میشناسم آیا از بروبچه خودمونی هان ؟؟؟
میام باش

رضا مشتاق جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

موشی جان ما که کلی خوشحال شدیم بابت عروسی نگین و نیلو

یواش یواش باید به فکر دوستای جدیدی در فضای وب باشی
دختر جماعت تا خرش از پل رد میشه و میره خونه شوهر
دیگه میشن حکایت حاجی حاجی مکه

اصن اینا تو همه کار همین تیپی حال میکنن
یعنی تحویل گرفتنشون تا موقعه ایی هست که التماس دعا داشته باشن

* * *
حالا موشی جان تو که سیستم اطلاعاتی قویی داری
یه تحقیقاتی انجام بده ببین کی حاضر شده این نگین و نیلوفرو به زنی قبول کنه
* * *
داداش ما حرف بی ربط و چرت و پرت زیاد گفتیم
الانه که نگین بیاد جفتمونو بکشه

آقا من که یه مدت میرم یه گوشه کنار خودمو قایم میکنم
تو رو هم از شر دخترا به خدای بزرگ میسپارم (:

آره منم کلی خوش به حالم شد حالا نیلو هیچی نگین خیلی خوشحالمون کرد فک میکنی این همه عروسی هی میره چیه اینارو میگفت که جو رو عروسی کنه بعد بگه که من لو دادممممممم (نیش)

آره من که فراموششون میکنم همشونا (نیششش)
ببین گوشتا بیار نزدیک : میگم بزار همشونو رد کنیم برن شرشون کم بشه ما پسرا فقط بمونیم مجردیو عشقه (چشمک)
آره بابا بزار حالمونو بکنیم

اه اه اه آره موافقم تا شور نکردن هی جونم جونم میکنن بعد اینطوری میشن نگا (اشوه خرکی)

بگگگممممممممم نیلو رو نمیگم ولی خوب بزار ببینم نگینی چی فوشم داده شاید مجبور بشم شوهرشم بیارم شهادت بدن شایدم کارت عروسیشونم گذاشتم معلوم نیست (خنده)
ببین لازم باشه عقد نامه هم میارم (چشمک)
غغغششششششششششششششش

نه بابا اینا همش تیریپ میان مث بادکنکن تو خالین ماله این حرفا نیستن (الفرارررررررررررررررررر)

کجا تو بری اینا منو میکشن وایسا منم بیااااااااااااااااااااام

نگین جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

موشی
خیر نبینی مادر
بابا من عروس نشدم
ایهاااااا الناسسسسسسسسسسس این خودش داماد شده داره فکر همتونو با عروسی من منحرف میکنه....
چرا شماها باور میکنین
من عروس نشدمممم
بیشین بینیم بابا
ریز میبینمت....من عروس نشدم
شیطون من از دوستت و دوستم نشنیدم که تو فوق دکترا قبول شدی....خودم فهمیدم....
اون دوستم قاط زده.....وگرنه من عروس نشدم...من بهش گفتم موشی داماد شده فکر کرد من عروس شدم (خنده)

فعلااااااااااااااااااااااا

سلااااااااااام عروس خانوم
خوبی کوشولو
قربونت برم
قصه نخور عسیسم منم همین روزا دوماد میشم زیاد دور نیست تو برو خونه بخت نگران من نباش بااش
خندههههههههههههه
آره جونه عمت
ببین مجبورم نکن کارت عروسی بزارماااااااااااااا(چشمولک)
خودتی
ببین من کم نمیارما خودت خواستیااااااااا
ببین سوتیییییییییییییییییییییییی دارییییییییییی میدییییییییییییییییی
میگم بهش اصلا بزار میارمش اعتراف کنه
غششششششششششششششششششششششششششش

نگین خطاب به فاطمه و شاذه جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

فاطمه جان و شاذه جونم
بابا من عروس نشدم
حرف اینو باور نکنین
فیلم بازی در آورده
خودش فوق دکترا قبول شده و داماد شده حالا میخواد ذهن شماهارو منحرف کنه
ساده این شماهم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
موشی لینک منو درست کن
واژه ای به نام شکلات !!

فعلا...

ببینید به یک نکته مهم اشاره میکنم که ثابت بشه نگین خالی بنده نه من
............
آخه جیگولووووووووو من که شش ماهه دیگه تازه 22 سالم تموم میشه چطور فوق دکترامو گرفتم
حالا یه لیسانسی چیزی میگفتی یه چیز میشد باور کرد

......................
ببین دفه بعدی بیشتر فکر کن بعد چاخان کن
__________________
غشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

باش حالا تو هواست به دوماد باشه جا نزنه
خنده

آقا موشه خطاب به نگین شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

نگین جون کم آوردی سوت بزن
ها ها ها

یوسف شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشی جون..
منم این علوسی رو گرامی و پربرکت می دارم و امیدوارم نگین بتونه یه قلعه پر از بچه های تپل مپل راه بندازه!! :)))))))))))
نگین جون امیدوارم تو آپ بعدیت از شوهرت بگی یه کم بهش افتخار کنیم! :)) راستی موشی هم که پروفسور شد رفت!!حالا دیگه می تونه جلوی پیشی ها کلاس بذاره!! :))))
راستی نگین جون یادم رفت بگم اومدی با شیرینی بیا..ما حالیمون نیس..جون من غر نزن که آی عروس نشدم و فلان..بگو پول شیرینی نمی دم خلاص!! :)))))) خلاصه مبارکا باشه!! ؛)

سلااااااااااااام یوسف جون
خوبی داداش
ایول ما پسرا باید دست در دست هم بدیم و یه علوسی تپل واسه نگین بگیریم گناه داره خوب این دخترا که بخار ندارن خودمون باید بزنیمو برقصیم (خنده)
آره منم همین آرزو رو دارم
آره میگه قول داده شوهرشو معرفی کنه (طفلی شوشو)
آره دمش گرم نگین جون حکمشو دیروز داد دستم ببین مدرکی چیزی خواستی بهش بگو زودی واست درست میکنه فک کنم آشنا پاشنایی چیزی داره کلک (نیش)
کی این نه بابا این هی تکذیب میکنه که شیرینیو نده خوب مگه منو توو داش رضا دکی پدرام رو هم چندتاییم که نمیخواد 4.5 کیلو شیرینی بده واقا چقد اینا .....

یوسف جون کلی نگین خوشحال شد بهش تبریک گفتی من میدونم از تح دلش ذوق کرد
خندههههههههههههههه

پدرام شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://pedygol.blogsky.com

سلام آقا موشه..
خوبی؟..خوشی؟..
میگما..جریان این موش بازیا چیه؟!..
قراره همه رو عروس کنین؟!!..البته کار سختیه ها..ولی نشد نداره!..;)

سلاااااااااااام پدرام جون
قربونت خوبم تو چطوری محلو اینا نمیدی
موش بازی چیه اینجا این دخترا هی فرت فرت شوور میکنن بعد حاشا میکنن منم که میدونی خییرم همه رو خبر میکنم لو میدم جونه تو فقط واس خاطر رضای خدا والا به من چه که نگین شوهر کرده نمیخواد بگه
خندهههههههه

نیاز شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 02:27 ب.ظ

امان از دست شماها...اخرش اینقده هی عروس عروس میکنین تا یه عروسی راه بیفته....موشی میمیری اینقده سر به سر دخترا نزاری....میام میزنمتا...مثله بچه ادم بشین سر جات.....البته اگه میتونی...اگرم نمیتونی بیام یادت بدم.....نیشششششششششش

سلام
خوب راه افتاده دیگه واس شماها که بد نشده (نیش)
دقیقا میمیرم
ببینم چرا همش منو دعوا میکنین تو و مرجانی بی معرفتا خودش اول شروع کرد برین طرفه اونو بگیرین (زبون)
خوب کم آورده به من چه عاقبته کل کل همینه دیگه یکی باید کم بیاره (خنده)

بنفشه شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام
تعجب تا سر حد مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
موشی چه خبره؟
نگین عروس شده؟!
تو فوق دکتری قبول شدی؟!
وای خاک بر سرم استاد
منظورم شما بود

گرییییییییییییییییییییییییییهههههههههههههه
ببخشید اگر حرف بدی زدم یا مثل بچه ها با شما رفتار کردم
منظوری نداشتم نمیدونستم که قضیه اینجوریاسسسسس


استاد ما رو که پایان ترم نمیندازید؟
استاد یه چیز دیگه بگم ؟
استاد رشتتون چیه؟!


استاد حق با شما بود اینجا خیلی خبراس و من همیشه چند روز عبقم


استاد تشریف میارید منزل ما پنیر میل کنید؟! :دی

سلااااااااااام
نمیری حالا یه وخت رو دستم باد کنی
آره نگین عروس شده نمیدونی مینم تو کجاها تاب میخوری اینا که همه میدونن ولی حالا خودش میزنه زیرش ناز میکنه علوسه دیگه

چی چی ؟؟؟
ببینم به من عمرا نمیاد با سواد باشم !! چی بچه (خندهههههههههه) مینم توهم فکر میکنی من یه بچه کوشولو اندازه یه موشم (خندههههههههههههههههه) به خدا من کوشولو نیستم بزرگم نیستم قدم ۱۷۰ تا وزنم ۶۰ کیلو بعد ۲۲ سالمه دیدی بزرگ شدم

آخ آقا شرط داره برو تو وب نگین یه کامنت تبریکه آبدار بزار اونوخ نمیندازمت (چشمک)

بگو تا یادت نرفته
رشته آشی نه سوپی بهتره خوشمزه تره نه؟؟؟

آره بیش از چند روز عقبی من موندم چطوری خبر گزاری میکنی تو خبرا همجا پخش میشه بعد تو دهنت باز میمونه کف میکنی یادت میاد باید تو اول خبر دار میشدی

آآآآره اگر عمری باقی بود یک روز هم در جوار شما پنیر نوش جان میکنیم البته زیاد به خودتان نگیرید
غششششششششششششششششششششششش
بنفشه خیلی باحالی (خنده)

زینب شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام ازاینکه اتفاق نظردایم که جانبازان سرمایه هامونن خوشحالم.ممنون بهم سرزدیین منم ان شاالله بازم سرمیزنم شما هم بیاین خوشحال میشم.

سلا زینب جون آره منم همینطور اصلا جو وبلاگتو خیلی دوست دارم عقایدتون بهم نزدیکه آرامش میگیرم منم یه دوست داشتم وقتی میام تو وب تو یاد اون میوفتم چشم میام حتمااااااااا شما هم زود زود بیاین
خیلی خوشحالم کردین

لیلا شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو جونم چی شده داری دوماد می شی عمو من بلدم برقصما عروسیت خودم می رقصم به این عمه نگین هم بگو منم دعوت بکنه من عروس دوس دارم از اون لباسا می پوشن تور توری اما دومادا بیچاره ها یه کراوات می زنن یعنی اینکه آره دیگه عمو خودت بهتر می دونی ام عمو موشی جونم فک کنم به تو پاپیون بیشتر بیاد ههههههههه

سلام لیلا جووووونم نه عمو کی به من زن میده ه ه نه قربونت برم من دوماد نشدم
نگین جون علوس شده ه ه ایول پس بدو بیا با هم بریم عروسی نگین برقصیم
بببین بی خیال دعوتی تو اصلا تو با منی من هر جا برم تهنایی که نمیرم تورو هم میبرم آره حتما نگینم خوشمل میشه تو اون تور توریااااا (نیش)
بیچاره دومادا نه من همون کراواتو بیشتر دوست دارم ولی نه اصلا هیچ کدومشو نمیخوامم اصلا من نمیخوام دوماد شم (گریهههه)

نگین شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشک
ببین از این هارت و پورتای الکی واسه من نکن
بیدی نیستم که از این بادا بلرزم
من از سوسک نمیترسم چه برسه به تو که موشی
غششششششششششش
ببین عزیزم...
همه میدونن عروسی در کار نیست
حالا یوسف و داداچ رضا میان تبریک میگن واسه این میان که دلشون به حالت میسوزه
نیست که میری تو وبلاگاشون و خودتو به در و دیوار میکوبی بسکه التماس میکنی که بیان به نفعت حرف بزنن
کارت عروسی هم بذاری نمیترسم
ببین تو موشی همه جا میری...هم هجا فضولی میکنی
از اون گوشه موشه ها هم یه راهی واسه خودت پیدا کردی و رسیدی به فوق دگترا وگرنه موش با این کله کوشولوش چیکارش به فوق دکترا...اما خب بازم خیلی افتخاره....تبریک میگم عزیزم
من خودم که یه آستین واسه این یوسف و داداچ رضا بالا میزنم
تو که اینقدر ترسویی چرا کل کل راه میندازی عسیسممممممممممممممم
تو که میگی من تا آخرش میرم باید بگم من تا حالا ۱۰ با تا آخرش رفتم و برگشتم (خندهههههههههه)
پروفسور موشی....چطوره خیلی بهت میاد....یک نابغه در علم....یه ریشم بذار که کامل بشه...با این عینک ذره بینیا...(غشششششششششششش)

موشی موشی منو نیگا:چشاتو باز کن:

زبونننننننننننننننننننننن

الفراررررررررررررررررر

سلام نگین
مو چیه بابا بگو بال گرد فرهنگ ایرونی بلت نیستی تو (خنده)
تو باز فوش دادی
ببین اینو حاشا نکن از سوسکو دیگه میترسی (نیش)
کی گفته ؟؟
اووووووو خوبه کامنتا همش هست من خودمو به درو دیوار میزنم میگه یا تو این کارارو میکنی میگی من عروس نشدم عروس نشدم به جونه خودم (زبون)

دیدی کم آوردی خودت زدی زیره فوق دکترا خندهههههههههههههههههههه
من ترسوم من که با آرامش خیال نشستم دارم کامنت جواب میدم میخندم تو عصبانی شدی گیر میدی به همه هی فوش میدی

ببین قانونه کل کل اینه که هرکی از کوره به در رفت باخته تو هم باختی الان میدونم عصبانی هستی ولی من این دو سه روزه همش دارم میخندم
هستم ولی میترسم تو ناراحت بشی یه وخ
ببین گذاشتم اون ریشم یه ریشه پرو فسری میگن خییییییییلی بهت میاااااد (نیش)

نگین خطاب به یوسف شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

یوسف جان.... از این خیالا نداشته باش

مواظب باش تو خودت یه پادگان تحویل جامعه ندی نمیخواد جوشه منو بزنی
آآآ قربون پسرم برم من
نیگا منو....تو هر موقع از زنت نوشتی منم از شوهرم مینویسم...معامله خوبیه؟
پروفسور موشی...(خندههههههههه)

هر موقع عروس شدم کل اینترنتو شیرینی میدم چطوره؟

خطاب به داش یوسف
...........
حالا که منکر شدی عزیزم شیرینیم پیشکشت نخواستیم بابا

نگین خطاب به پروفسور موشی شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

موشی تو جا مخاطبای من جواب نده..آفرین...چه پسر گلی (نیش)

موشی جون کم آوردی برو نوار خالی گوش بده...
کوشولو

باش من فقط خواستم بهت بفهمونم که عصبانی هستی اینم نشانی اینه که واقا عروس شدی نمیخوای به کسی بگی فعلا

من کاملا ریلکسم بزار فردا میام خوب حالتو میگیرم باش (خنده)

نگین خطاب به داداچ رضا شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 11:31 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

داداچ هر جا بری پیدات میکنم
فرار نکن

خطاب به داش رضاااااا

سروناز یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام موش موشی
خوبی موشی
به به عروسی اینجا که هی عروسیه
هی موشی نمی تونستی زوتر بگی عروسیه حالا من نرسیدم
نگین جونم دمب این موشی رو بچین خوب؟
به به دکی موشی هم شدی مبارکا باشه
من گردو میخوام

سلام سروناز جون
مرسی خوبم
تو چطوری؟؟
آره دیگه این داش نگین عروس شده
وا تو کجایی اصلا یهو غیب میشی
ای نامرد دمه منو قیچی کردن رفت (خنده)
دکی موشی کیلو چند اینارو نگینی واس اینکه همه رو منحرف کنه عروس شدنش یاد ملت بره در آورده واسه من (نیش)
نمیدم

سروناز یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 03:27 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سیلام موشی
نه بابا مثل این که تو راستی راستی داری نگین جون رو عروس میکنی
حالا که اینطوره من میرم بهش تبریک میگم بعدش میتونی یه اسم خوب واسه شوهرش پیدا کنی. همه جا پر کن که اسم شوهرش اینه. منم طرف موشی ام اخه نه اینکه نگین جون رو نمی شناسم واسه همین طرف تو ام.
خوب اگه خواستی اقدام دیگه ای بکنی منم خبر کن باشه؟

سییییییلام
عروس بود هی انکار میکرد منم ثابت کردم
آره برو بهش تبریک بگو حتما خوشحال میشه
ببین اسمه شوهرشو تو انتخاب کن باش مثلا بزاریم اصغر آقا از اینایی که قصابی دارن با یه سبیل دم پیچا (خندههههههههه)
ایول طرف منی دیگه آفرین میدونستم عند معرفتی بیا این گردوووووووووووو
ببین اصلا تو وکیل من برو هر بلایی سرش میخوای بیاری بیار
خنده

اقلیما یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 03:48 ق.ظ

سلام
یکی به من بگه اینجا چه خبره؟
کی عروس موشی شده؟
کی داماد نگین؟؟؟
پس چرا منو دعوت نکردین؟؟؟ من که هم می رقصم .هم می زنم.هم می خونم.تو رو خدا!!!!! منم بیام.
واقعا که!!!!
برم بینم اونجا (وب نگین)چه خبره.
فعلا بای تا های.

سلااااام
عروسی نگین جونه
نمیدونستی ؟؟؟؟
مینم اینجا اسمی از عروسی موشیه عروسی من که نیست عروسی نگینه !!!!!
دوماد نگین اصغر آقا همون که دمه کوچه قصابی داره
بدو بیا
اول برو به نگین جون تبریک بگو بعد وایسا همونجا میایم همگی با هم میرقصیم بعد تو دوست داشتی میتونی بخونی
بدو بروووووو
تاتا

جاسوس یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 06:40 ق.ظ

به به میبنم که فوق دکترا قبول شدی ما رو هم بی خبر گذاشتی این که دفعه اول نیسته ما رو بی خبر میداری . سر جریان نامزدی هم که ۲ دره بازی در آوردی آخه این رسم رفاقته !!!؟؟؟؟
تو که خوب میدونی خبرا از هر جا که باشه به ما میرسه . ما که مثه نگین نیستیم کلمون رو کرده باشیم تو برف از همه جا بی خبر باشیم . نا سلامتی تمام راپورتها از همه جا میرسه اونم نه از یه جا بلکه از چند جا . چه میشه کرد دیگه ؟ آدم که بیکار باشه باید سر از همه جا در بیاره علی الخصوص که جاسوس هم باشه (-:

سلامون علیکم
ببینم نگین تورو عجیر یا همون اجیر کرده بیای نه ه ه ه ه حیف که حالشو ندارم آی پیارو بکشم بیرون وگرنه موچتو میگرفتم نه به من میاد دکتر باشم (خنده) من که بدم نمیاد نومزد باشم ولی خوب این خاله سوسکه حالا رفته گل بچینه باشه یه دوساله دیگه خبرت میکنم (نیش)
آره میدونم نگین با چماق میرسونه الانم بالا سرته
آخی بمیرم واس نگین همینطوره که میگی فچ میکنه هیشکی باور نکرده عروس شده فک میکنه مردم نمیفهمن عروس شده
اووووووو من خودم به همه وبا راه دارم خبرو از زیر دستمون رد میشه قربونت برم ای جاسوس حالا لومون ندی به این غربیاااا بیان بدزدنمون
نیششششش

بنفشه یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام جناب استاد موشی خان

بابا کوچکول موچکولو .........
فگد ۳ سال از من کوچیکتری هااااااااااااااااااااااان

اخ گفتی
باید برم برای نگین تبریکات صمیمانه بنویسم


اینو جدی میخوام بگم
فارغ از هر شوخی ای
اینجا سر کار به حدی شلوغ و پلوغه که من فرصت نمیکنم که کاری رو انجام بدم
مسئولیت نظارت بر ۳۰ استان رو دارم که از ۸ صب تا گاها ۱۲ شب طول میکشه
مثلا من دیشب و پریشب و پس پریشب ساعت۳۰/۱۱ رفتم خونه
باورت میشه؟
اینه که از همه چیز قافل میمونم
قبلا کارم سبکتر بود
و البته راحتتر اما درگیریم با مدیرم زیاد بود

حالا کارم بیشتر و سختتر

ببخشید اگر هدنیا رو آب ببره مارو خواب میبره
قول بده هر جا خبری شد به من زود بگی قبل از اینکه مثل این برنامه ها آبروم گیپور تور دروازه استقلال بشه :دی
دی دی ری دی دید پرسپولیس
دی دی ری دی دید پرسپولیس
استقلال سوراخ است .....

ببخشید یه آن جو گیر شدم فچ کردم اینجا استادیومه نننننننننن
:دی
حالا اگر خواستی با کارم اشنا بشی بیا اینجا و ببین این خبرا چطورن؟
http://www.farsnews.net/newsv.php?srv=15
تشریف بیارید
راستی من کی نیت پست فطرتانه و پلیدم رو مطرح کنم موشی جونم؟؟؟؟

راستی من شاید فچ کنم که تو یه پسر کوچکول موچکولویی اما مطمئنم که شخصیت بزرگی داری عزیزم

راستی :
باحالی از خودته عززززززززززززیززززززززززززززم


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-

به نگین عزیزم:


سلام خانومی؟
حالا شیرینی ها رو تنها تنها میخوری؟
دیگه به من سر نمیزنی؟
پشیمون شدی از اینکه با من دوستیدی؟
بیخیال اومدم تبریک بگم
خدمتتون میرسم اما چون ممکنه با تا خیر باشه گفتم اینجا عرض ادب کرده:
پیوند خجسته فرخنده و مبارکتون رو تبریک بگم
انشالله ۱۰۰ سال به پای هم سنگپا بکشید و در حین سنگ پا کشیدن به پای هم پیر بشید

زندگیتون سر شار از شادی و سعادت باشه

یا تقدیم سبدی پر از آرزوهای خوب برای تو عزیز

سلام جناب خبر نوگااااار

میزنمتااا خودتی کوچول موچولووووووو
بابا ۳سال که چیزی نیست اصلا تو چش نمیاد (نیش)

آره بدو برو از نونه شب واجب تره

میدونم خبر دارم از اوضاع کاری
واااا ۳۰ تااااااا نه ه ه ه ه ه میگم حیرونی همش

آره خدا به دادت برسه
ببین بچه یه کاری اونجا واس من دستو پا کن میام پیشت کار موکونوم تو هم کمتر خسته میشی باش اگه جور شد خبرم کن


تورو باید با چماق بیدارت کرد (نیش)
میگم بهت
اه اه اه تو پرسپولیسی هستی نه ه ه ه
من میدونم استقلالی هستی صداشو در نمیاری (چشمک)

ما که بخیل نیستیم فک کن استادیومه اصلا راحت باش شوماااااا

میروم میبینوم

تو مطرح کن عسیسم شاید کمیسیون رای مثبت داد خدا رو چه دیدی (نیش)

مرسی عزیزم قربونت برم با داداشت بگو بوست کنه (خنده)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

نگین جون تحویل بگیر

میدونم از فرط خوشحالی گریت گرفته ما هم دلمون واست تنگ میشه حالا اگه شوشوت گذاشت هرز گاهی یه سری بهمون بزن باش

سروناز یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 12:24 ب.ظ

خوبه حالا که من شدم وکیلت من میگم اسم شوهرش علی هست
میگما یه اسم طبیعی بذاریم که کسی شک نکنه خوبه؟
وای گردوووووووووووووووو
میگن یه روز یه ترکه یه هلو می خوره میرسه به هستش می گه اخ جو گردووووووووو

باش هر چی تو بگی میزاریم علی (نیش)
آره بهتره پس سه نکنیا تو از این به بعد وکیل رسمیه منی
واسه منم بزاااااااااااااااار
خندههههههههههههههههههههههه

یوسف یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

موشی خیلی شیطونی.. :)))
می گم شیرینی مارو بده هر چی خواستین به سرو کله هم بزنین!!..حالا می خواد مال مدرک باشه یا علوسی!!

نگین جون من قصد ازدواج ندارم!می خوام درس بخونم!! :))) ما اهل معامله نیستیم!..مگه قمار بازم؟! :))))

قربونت برم
باش میده نگین مگه نه نگین آره میده نیست امروز قبول کرد که عروس شده پس میده (نیش)

چیکار داری نگین بچمونو خوب میخواد درس بخونه (نیش)
وای نگین اومده باز تورو بندازه وسط بیای به من تبریک بگی
خوشم میاد که از خودمونی
خنده

بنفشه یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 05:50 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآی
کمک کمک کمک
این موشه داره منو میزنه ؟
ضعیف و نحیف گیر اوردی؟
بچه با سرپرست گیر اوردی
به بابام میگم بیاد لهت کنه هان
نه اصلا خومون از پس تو بر میایم
کی پا موشی رو بزنیم له کنیم؟!!!!
بزار یه پنیر خوشمزه و یه تله موش بخرم به حسابت میرسم

مگه دیوونه باشم که تو رو بیارم پیش خودم تو کار منو قاپ میزنی و منو از نون خوردن میندازی مامانننننننننننننننننننن
بی شوخی چشم
اگر خبری بود صدات میکنم بیای
قربانت

کیست مرا یاری کند تا این موشی رو .....
چرا هل میدی موشی؟
بابا من مهمونم تو خونت
ا ِ اِ اِ نکن کوچکول موچکولووووووووووو :دی

چیه چه خبرته ؟ چرا انقد داد میزنی
چی چییو منو میزنه
ساکت الان اینا میان میریزن رو سرم
ببین میام خفت میکنماااااااااا
عمرا کسی جرات بکنه
باشه بابا نیاین غلط کردممممممم
خیییییییییییییلییییییییی نامردیییییییی
مگه دستم بیوفتی تیکه بزرگت ناخنته (نیش)

نوچ کور خوندی من عمرا تو تله بیفتم

ای نامرد نه به جونه خودم من تورو مدیر عاملی چیزی میکنم بزار بیااااااااااااااااااام

ایول خبرم کن در به در دنباله یه کاره نونو آبدارم (چشمک)

بدو برو خونتون چه خبره هی فرت فرت افتادی اینجا مگه خودت خونه زندگی نداری
ببین مگه گیرت نیارم میکشمممممممممممممت
خودتی (زبون)

رضا مشتاق یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:01 ب.ظ

سلامون علیکم و رحمه الله و برکاته و اعوذ باالله من شیطان رجیم (:

چه طوری پسر ؟

شاعر میفرماید :

درخت مکر زن صد ریشه دارد
فلک از دست زن در گریه باشد

یعنی اینکه با بد جماعتی در افتادی ، اینا در طول تاریخ کلی حکومت و دولت ترکوندن
تو فکر میکنی هخامنشیا واسه چی از بین رفتن
صفویه سر چی نابود شد
امیر اسدالله اعلم واسه چی از کار برکنار شد
پته بیل کلینتونو کی ریخت رو آب

هرجا فتنه بوده ... آبشخورش از یک ز..ن و یا از یک د خ ت ر بوده (:

موشی یواش یواش دست از سر اینا بردار
۶۰ هفتاد درصد وبلاگا دست اینا هستش
لا مصبا مثه اختاپوس دارن میپیچن دور دنیا
خدایا ما خودمونو از دست هرچی زن و دختر به خودت میسپاریم ...
(:
دو دو دو دا
* * *
آقا اینارو بیخ خی ( هرچند که بیخ خی تنگ قبرستونه و لاغیر )

گفتی پست شادتر
سفارشی نوشت شاد به همراه موسیقی شادتر

سلامون علیکم
خوبی حاجی ؟؟؟
قربونت نفسی میادو میره

قربونه اون شاعرش برم چقد روانو فصیححح فرمودن (خیلی باحالی)

ببین من میخوام در این راه به درجه شهادت نایل بشم آخه هرکی تو جنگ با خانوما کشته بشه میره بهشت
خندههههههههههههههه

آره خیلی خبیثن بعضیاشون
ولی خوب توشون مهربونم پیدا میشه مگه نه بچه هااااااا

آره مث بختک چسبیدن دارن همه چیو تصرف میکنن

آره همه دخترا ولی خوب همه عند معرفتن 60% دشون طرف منن (چشمک)

چشمک

الان اینا منتظرن یه چیزی از تو دهن من بپرا بیرون بریزن رو سرم
نیششش
ایوووووووووول هر چه شاداباد شادتر بهتر بید
کاره خوبی کردی امروزه باید شاد بود

نگین یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
ببین اتفاقا من اصلا عصبانی نیستم
تنها چیزی که با من جور در نمیاد عصبانی بودنه عسیسمممممممممممممممم
آره دقیقا میبینم که کی میره تو وبلاگا بدو بدو میگه من فوق دکترا نگرفتم هااااا...
کل کل با نگینه...اون عروس شده...برین تبریک بگین
یا میره میگه نگین عروس نشده ولی داریم کل کل میکنیم برو تبریک بگو....میبینممممم داداچچچچچچ(نیش)
پروفسور چیکارش به عروسی...
باید بشینه درس بخونه(خندههههههه)
قبلا هم گفتم الانم میگم....
من هر موقع عروس بشم قبل از اینکه تو به کسی بگی خودم به همه گفتم..
تازه زودتر همه رو واسه عروسیم دعوتم میکنم
چی فکر کردی...
فکر کردی من مثل تو بی معرفتم که نامزد بکنم و به کسی نگم؟
اگه من نگقته بودم که تا حالا کسی خبر نداشت تو نامزد کردی...اون جریان فوق دکترارو هم نمیخواستی بگی ولی مجبور شدی
چه میشه کرد
خسیسیه دیگه....خصلت آدماس (خنده)
این جاسوسه کیه...برم بگم دمت گرم...خوب حالتو گرفت...
من هیچکسو اجیر یا همون عجیر نکردم....
خودم خوب از پسه موش بر میام....(خندهههههههه)
ولی خوب حالتو گرفته هااااا
غششششششششششش
برو فعلا خوش باش....
شده باشه تا آخر دنیا باهات کل کل کنم...اینکارو انجام میدم
ولی کم آوردن تو کاره من نیست...
خیالت راحت....
هوارتا بوس

فعلا...

به به عروس خانوم بابا ول کن این شوشو رو لوسش میکنیا
چه عجب آقا اجازه دادن یه سریم به دوستان بزنی
ایول خوشم میاد که داری منطقی میشی

کامنتا که هیو حاضر هستن من دیگه 100 بار که نگفتم (نیش) بعدش خیلی باحاله حالا چرا یوسفو داش رضا رو میخوای دوماد کنی زورت به من نرسید گیر دادی به اونا
ولی خدایش کامنتاتو تو وب یوسفو رضا خوندم کلی خندیدم (خندههههههههههههههههه)
اینو گفتم عروس نشده که تو از میدون به در نشی عسیسم گفتم بزار دباره برت گردونم آوانس بهت دادم افعال معکوسه (خنده) ببین بالا بری پایین بیای همه میدونن عروس شدی خوب حالا درسته نومزد شدی چیزی معلوم نیست ولی خوب همون که علی آقا (شوشو) معلوم شد بسه دیگه
میدونم واس عروسیت دعوت میکنی ولی یهو بیای بگی فرداشب عروسی نشد که بزار برو بچ از اول نامزدینت در جریان باشن

من که از اول وبلاگ گفتم خاله سوسکه منو فعلا فراموش کرده چسبیده به تحصیل بله رو بگه میپرم سه مترو نیم تو هوااااااااا (خندههههههههههههههههههه) اینو همه میدونن

اون فوق دکترا رو هیشکی یوخده هم باور نکرده میگی نه برو کامنتارو دباره چک من (نیش)

دستو دلوازی و روراستی من واس همه به اثبات رسیده عسیسم میگی نه تحقیقات محلی راه بنداز (خنده)

حالا سه نکن یا خودت بودی یا از طرف تو بوده وگر نه آدرسی چیزی میذاشت (چشمک)
آره سعیتو بکن عسیسم متونی به خدا مگه نه بچها ؟؟؟
ما که همش خوشیم
نترس به اونجاها نمیرسه همین روزا لنگ درازتر برمیگردی عسیسم
خندههههههههههههههه
آره جونه خودم
فدددددات

نگین خطاب به سروناز یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سروناز جون همون موقع کامنتتو دیدم فهمیدم از طرف موشی هستی
موشی منو نیگا....وکیل وایه خودت نگیر...خودت بیا جلو
کل کل رو شروع کردی تا‌اخرشم واستا
سروناز جون قدمت رو چشم
ولی عزیزم گولت زده میخواد یه جوری گردو بهت نده واسه همین میگه نگین عروس شده...
فرستادتت دنبال نخود سیاه

بوس

قابل تو جه سروناز جون

.............................
ببین اصلا منو سروناز جون نداره ما که این حرفارو نداریم هر چی بگه حرفه منه
ببین زور نزن الکی گفتم که بچه نیستن که شستشو مغزی میدی بهشون (خنده)

راستی علی آقا خوبن (این تیکرو داشتی سروناز جون )
خندههههههههههه

نگین خطاب به بنفشه یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:39 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گلم
من اصن هم بز دوستی با تو پشیمون نشدم
تازشم خیلی هم دوست دارم عسیسممممممم

ببین این جریان عروسی الکیه..موشی رو که میشناسی
خودش فوق دکترا گرفته....نامزدم کرده دیده داره لو میره یه جریانه عروسیه الکی واسه من راه انداخت که ذهن شما هارو منحرف کنه

فعلا...

خطاب به بنفشه جون

..........................
ببین هی قربون صدقه اینا نره عمرا بیان طرف تو
مگه نه بچه ها ؟؟؟

نگین خطاب به یوسف یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

یوسف چه بخوای چه نخوای
باید داماد شی
قصد ازدواج ندارم و اینا کشکه

موشی تو خیلی هنر داری از خودت طرفداری کن اونا دیگه پیشکش (خنده)
غشششششششششش

نکته انحرافی(غش)

قابل تو جه یوسف خان

.............................
من فوضولی تو خونمه کاریش نمیشه کرد (نیششش)
شکایت داری برو دادسرا شیکایت (خندههه)

ببین تو میخوای همه رو دوماد کنیو عروس کنی من که میدونم (چشمک)
ببین اصلا اگه داش رضا و یوسف دوماد بشن تو دست از تکذیب بر میداری
بابا دوماد شین این نگین روش بشه بگه من دارم عروس میشم
خنده

hamost دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 05:36 ق.ظ http://www.weblar.blogfa.com

اگه لاری هستی سلام

وبلاگ وبلار به دلیل شناخت و همبستگی هر چه بیشتر میانه تمام وبلاگ نویسان شهر قشنگمان لار درست شده است.
جدولی از تمام مشخصات وبلاگ و همچنین مشخصات فردی نویسنده وبلاگ تهیه میشود که در جهت شناخت میانه وبلاگ نویسان
لاری و حمایت و از یگدیگر تهیه شده است.
*لطفا همکاری خود را در جهت تکمیل جدول به عمل آورید و به تمام دوستان وبلاگ نویس لاری خود این وب سایت را معرفی کنید.
شما مهمان ویژه هستید
حتما تشریف بیارید.

نمیخوام مگه زوره برو مینیم بابا

یوسف شیرینی می خواهد! دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 01:24 ب.ظ

مگه اینجا شیرینی پزیه که شیرینی میخواد برو نگین یه سوپری باز کزده با شوشو ببین نداره

مرجان دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://anemone

موشی سریع این کاسه کوزه هاتو جمع کن وگرنه دمبتو همچی میگیرم میندازمت توی دستگاه چرخ گوشت بعدم با سفیده تخم مرغ مخلوطت می کنم با همزن اونقدر به همت می زنم که کف کنی ((= غششششششششمولک

الفرارررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بیشین مینیم بابا
اصلا میخوام یه شاگرد شوفر دیگه بگیرم تو همش غر غر میکنی 20 متر به 20 متر میگی بزن کنا
خوب بعد یکم سوس بهش اضافه میکنیم واسه نهار امروز تو راهه ترکیه

فچ نکنیم مرمری منو گفتا منظورش همون تیکه گوشته بید (خنده)

کجا فرار میکنی سه شو گرفتم در نرو
خوب رفتی به درک واصل شی همشو خودم میخورم
چی چی گیگیلی تو باز دهنتو باز کردی بدو برو پیشه همن مرجانیت
نمیخوای دوسش نداری
مرجانی کجایی گیگیلی تو رو به یه ساندویچ فروخت
غشششششششششششششششششششششششش

مرجان خطاب به رضا مشتاق دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://anemone

اون یه بیت شعر رو اشتباه نوشتی . مصراعه دومشو باید اینجوری بگی : فلک از دست زن اندیشه دارد

ضمنا این یک بیت شعر بنا به خواسته جمیعه تک عضویان و جانورانه مذکره موذی از ذهنه یکی از شعرای موجود در همین دو دسته جانور صادر شده ! وگرنه هیچگونه ارزش و اعتبار قانونی و معنوی و حتی مادی ندارد

غششششششششششششششششششششمولک

خطاب به داش رضاااااااااا
اعتراض دارم
وارد نیست
بونگ
خنده

مرجان دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

موشی بزن کنار داداش ! نیشمولک

بیا با هم پنیر و گردو بخوریم :دی

داش مرجا تا من یه استراحتی میکنم تو یه نیگا به باده چرخا بنداز (خنده)
یه بار واس ترکیه داریم
غشششششششششششششششششششششششششش

آخ تو این بیابونه گرم میچسبه
این گیگیلیو از خواب بیدارش نکن طفلی نصفه شبو راننده بود

نیاز دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 04:28 ب.ظ

موشی جون یه وقتی دلخور نشی بابت کامنت قبلیما...
دوستیم دیگه نه؟؟؟

نوچ مگه خولم بابا من روت خیییلی حساب میکنم چی فک کردی (خنده)
نه بابا من اینطوری نیستم جنبه شوخیم زیاده
بزن قدش دوست دوست

بنفشه جون دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام بر موش موشک کوچکول موچکولوی خودمون
چطوریا؟!!
ما اگه خونه و زندگی داشتیم که وبلاگ نمیزدیم
ما اس و پاس مثل همون که میگه :
آس آس آسم و پاسم ............
من همونم
در بدر و مفلس
تو هفتا اسمون یه ستاره هم ندارم
بدبخت و بیچاره
از بس بچه نا خلفی بودم بابام یه تیپا ... گدی آقا
کارتن خوابم
رفیق ناباب محتادم کرده
هیرونی میکشم
بعضی وقتا هم بنگی حبی چیزی میزنم

اصلا اشتها ندارم
چند روز پیش به اصرار یکی از رفیق رفقا یا همون برو بچ ته خط و ته گود زور خونه یه گاب رو به زور دادم پایین
جون تو نباشه جونه پنیر لیقوان به سختی نون بربری درسته از گلوم میره پایین
اااااااااااااییییییییییی خسسسسسته شدم


بسه؟
حالا بیام خونت یانه
عجز و لابه هام کارگر افغانی افتاد یا نه؟
پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگذارم


برو بچ این موشه داره منو از خونش بیرون میکنه
کی منو میبره تو خونش سر پناه میده؟
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

سلاااااااااااااام بر بنفشه جونه خودم
خوبم
خوبی؟
تو یه آسمون 100 تا ستاره هم نداری (خنده)
آخ استخونه جیگرم بشکنه برات آره یکی تو یکی من یکی گیگیلی
آخ هیرون من کیم تو کی اون کیه ملت کیان اینجا کجاس
بنفشههه هی بنفشه با تواماا پاشو عزیزم صبح شده چقد میخوابی پاشو داری کابوس میبینی پاشو وگرنه یه لیوان آپ خالی میکنم رو کلت
غشششششششششششششششششششششششششششششششش

بیا اصلا ماله خودت سند بزنم به نامت
پروووووو نشو دیگه میخوای منم بیرون کنی آآآآآآآی ملت این میخواد خونمو ازم بگیره میخواد منو بندازه تو کوچهههههههههه
خنده
9کرتیم به مولا

صداتو بیار پایین من غلت کردم بیا اینم کیلیداش
نیشششش

نگین دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

موشی این جدیه
بدون شوخی میگم....الان بحث کل کل رو نگاه نکن
اگه میشه اون اسمو عوض کنین (علی)
من مشکل دارم...یه سری سو تفاهمات پیش میاد...
تو این نظرخواستم بگم اون اسمو عوض کنین یه چیز دیگه بذارین...لطفا....
تو نظر بعدی جوابه کل کلو میدم...این خارج از کل کل بود...
و ادامه کل کل.............

آخ این جدیه من یه عمر جدی بودم عند خوبیا رو به همه کردم واس کسی نه نیاوردم این شد عاقبتم
من جدیتو ترک کردم میخوام اسکل باشم مثلا اگه کامپیوترم آتیش بگیره وا میستم هر هر میخندم تا بسوزه فکرشو بکن
یهو خنده خنده شب اومدم سرتو بریدمو قش قش خندیدم واااااااااااااااا
غششششش
آخ با وکیلم کلی فچ کردیم تا این آتو اومد دستمون من که گفتم منو دسته کم نگیر (چشمک)
جونه تو راه نداره برگ برنده من همین علی هستش
اعلامه باخت کن تا بی خیالش بشم
به نفعته وگر نه با همبن علی آقا میفرستمت ماه عسل
چششششششششششششششششمولک عزیزم

نگین دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

خوب....
و ادامه کل کل..........
ببین موشی....
به این خیال نباش من دست از پا دراز تر برگردم...امکان نداره..
خیلیا منو میشناسن...(خنده)
گفتم که تا آخرش ادامه میدم
من عادتمه با همه اینطوری حرف بزنم هیچ ربطی نداره
بله....تو جنبه نداری (نیش)
آره میبینم اصلا هیچکس باور نکرده تو فوق دکترا گرفتی و داری میشی پروفسور موشی (خنده)
موشی من مغز هیچ کسو شستشو ندادم...دقیقا حقیقتو گفتم
همین...
من دلم میخواد داداچ رضا و یوسفو داماد کنم..مشکلیه؟
وکیل اونایی تو
تو از خودت دفاع کن به اونا کاری نداشته باش (خنده)
بعدم...
من شبا وقت آزاد دارم بیام...بقیه روز دنباله کارو زندگیمم مثه تو که نیستم...
هیچکس خبر نداره..ولی من میدونم
خانم سوسکه بله رو خیلی وقته گفته...ولی تو پنهون کردی..ای بی معرفت

(خنده)
هوارتا بوس

فعلا...

وایسا وایسا اول تو چرا هی تقصیرارو میندازی گردنه من هی میگی موشی بیکاره موشی بی آره موشی نمیدونم چیچیه میام خفت میکنما گیس رو سرت نمیزارما (اخم خییلی )
آقا همه هیو حاضر شاهدن که کی شروع کرد
خودت بگو نگین کی اول شروع کرد تو اول پست گذاشتی تو اول با مرجانی نقشه کشیدی خوب من زرنگتر بیدم رو دست نخوردم
اینا همشون مینو میخوان خفه کنن
فچ میکنن من چقد بی ادبم فقط بلدم مسخره کنم
من بدم میاد کسی منو اینطوری تصور کنه (یه آدمه بیکاره احمقه بی ادب که هی میخنده اینو اونو دست میندازه مسخره میکنه )
من اینطوریم آیا ؟؟؟؟؟
تازه از دوستی با من پشیمون شدن فچ کنم دیگه کسی تو وبش رام ندههه (خندهههههههههههههههههههههههههههههه)چشمک)
خوب و اینک ادامه کل کل
راستی من اصلا چند وقته روانم ریخته به هم با دخترا هم لجم چون فک میکنم همشون بویی از معرفت نبردن واس همین هی فرط هرکی از جلوم رد بشه پاچه میگیرم
غشششششششششششششششششششششش
الفرااااارررررررررررر
غصه نخور همین روزا فرا میرسه
بابا بچه معروف آره اینجا هم همه میشناسنت (خنده)
من به عقاید همه احترام میزارم حتی تو ولی منم دوست دارم هی فضولی کنم جای همه هم جواب بدم هیچ ربطیم نداره (نیششش)
بشین مینیم بابا من اگه جنبه نداشتم که اینجا ننشسته بودم هی قه قه بخندم نه به تو به کل کلمون به خودم باحاله نه ؟؟ (خنده)
خودت که میدونی میبینی جونه خودم عمرا کسی باور کرده باشه
آخ حقیقت همیشه تلخه اینو یادت بمونه (اینم یکی دیگه از مطالب اموزنده بچها یاد بگیرین )خنده
آره مگه از رو نشه من رد بشی اونا هر موقه دوست داشتن خودشون دوماد میشن (به این میگن حس همنوع دوستی )خنده
دقیقا
آخ نمیشه میمیرم (خنده)
من میگم چرا من نمیتونم شبا بخوابما پس تو روزا خوابی شبا بیدار (نیش)چشمک
آخ نگو که دلمو کباب کردی خاله سوسکه فعلا دریغ از محله سگ که بزاره (غغششششششششششششش)
گفت برو گم شو فعلا ببینم چی میشه خیلی باحاله در عینه آشتی فوش ردو بدل میشه گاهیم کتک کاری (خندهههههههههههه)
اه اه اه انقد منو بوس نکن بدم میاد
غشششششششششششش
4کرتیم
قربونت

شهرزاد سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام موششششششششششششششششی:
چه طوری؟ما نبودیم خوش گذشت؟
اااااااااااا بازم عروسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبارکککککککککککک
راستی انجا چرا همه خطاب مطاب راه انداختند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شعرت قشنگ بود عزیز!!!!
موشی خیلی شیتنت میکنی ها میگم گربه ها بریزن سرتااااااااااااااااااا(غشششششششششش)
قربونت
بابت قالبم یه خورده فکر کنم بهت خبر میدم!!!!
ممنون عزیز
فعلا

سلاااااااااااااام شهرزاد جون
ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟
ای بد نبود جات خالی بود
آره تازه این هفته عقد دختر عمومه بعد دباره عروسی دختر عمهه بعدترش دباره عروسی دختر عموم
ببین اینجا بخت همه باز شده (الا من (خنده)) این تابستو به یاد موندنیه نزدیک 10 تا بلکه بیشتر عروسی داشتیم
هیچی همه کلا با من لجن چه اینجا چه بیرون همه تصمیم گرفتن هی حاله منو بگیرن هیششششششکی منو دوست نداره
مرسی
باش اگه گربه پر دلو جرات سراغ داری بگو بیاد من گرسنمه (نیش)
باش فکر کن حسابی فکر کن
ببینم تو چرا هی غیب میشی دفعه دیگه خواستی غیب بشی خبر بده وگرنه میام گیساتو میکنماااااا
قربونت
بابای

نیلوفر سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 12:31 ب.ظ

نگین جان اینا همشون عادت دارن به شایعه پراکنی ...آقا من خوبم...عروس نشدم...هنز زنده ام...یه امتحان مهمم دارم...تو رو خدا برام دعا کنین

سلام علیک نیلوفر جان
چطوری ؟؟
واااای چقد تو الان منو تحویل گرفتییییی (ذوق)
یخ کنی بعد شونصد روز اومدی فوش میدی خیییییییلییییییی .......
نه ه ه ه ه زنده ای ما فکر میکردیم زنده ای ولی فراموشت کرده بودیم
حتما دعا میکنیم

الهه باران سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام عروسی دوستت مبارک
خوشبخت بشه ایشالا...

سلااااااااااام الهه جون
کجایی دختر نمیبینی چقد سرم شلوغه اینجا
چرا نمیای کمک کمرم شکست بسکه شیرینی گرفتم جلو دوستان
ممنون آره عروسی نگینه برو حتما بهش تبریک بگو کلی خوشحال میشه
ایشاااااااااااااااااااااالا
برو بیا یوخته برقصیم براش (خنده)

نگین سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام
مهم نیست
عوضش نکن...بذار همون علی باشه...
زیادی ماتمی نمیگیرم
واسه خودم نگفتم واسه یکی دیگه گفتم...بهتم گفتم سو تفاهم پیش میاد...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خب جوابه کل کلت...
من تقصیر گردنه کسی ننداختم..خب حقیقتو گفتم (خندههههههههه)
تو اول شروع کردیییی (نیش)

آیا؟آیا؟آیا؟

به به چه خوب (خندههههههههههههه)
تو کلا روانت به هم ریخته بود...
چه جالب
پس از پسه تو بر میام
چون منم یکیک مثل خودت...در بد اخلاق بودن رتبه اول رو کسب کردم
مخصوصا اگه بی حوصله باشم
ولی خب....همیشه میخندیم..به این میگن یه پارادکس واقعی...
ولی خب....هرکی زیادی اذیتم که بد پاچه میگیرم...اما اگه جدی باشه
چرا فرار میکنی؟آخیییی...واستا کاریت ندارم
پس چی فکر کردی...میشناسنم (نیش)
آره..کاملا متوجه شدم که تو فضولی
نه من اینو قبول ندارم
حقیقت بعضی وقتا خوبم شده
از کجا معلوم یه دفعه دیدی پاشدم اومدم بالا سرت واستادم و بعدم....کشتمت...انگیزمم اعلام میکنم کل کل...(غشششششششششششش)
خاله سوسکه کاره خوبی میکنه....بذار فعلا تورو بذاره سه کار...
(خنده)

دیدی ثابت کردی جنبه نداری!!!!(زبون)

سلاااااااام عروس خانم خوبی عزیزم علی آقا خوب هستن
ببین قدر علی جونو بدون اون یه شوشوی کامله به خدا انقد حرصش نده ه ه ه (خنده)
تو بیخود کردی تو هی اومدی گفتی آقا موشه میخوای برات عروسی بگیریم نمیدونم واست نقشه ها داریمو مرجان بیا بریم سر به سر آقا موشه بزاریمو بیا بریم براش عروسی بگیریم
بی خیال حالا که تو داری کم میاری از کامنتات ممعلومه همشون تکرارین (چشمک) نکته جدیدی دیده نشد
کی گفت من بد اخلاقم من در اوج خنده رویی پاچه میگیرم کرم میریزم روانه طرفو خط خطی میکنم (نیششش)
من از تو بترسم تو هم شدی مث منصور تو چهار خونه هی میگی بچها ولم کنین بزارین برم حالشو بگیرم
غشششششششششششششششش
خوب الهی شکر که متوجه شدی همش نگران بودم که چرا نمیفهمیدی
خنده
همیشه خوبه ولی تلخه (توف)
نمیتونی جرات نداری عزیزم نمیبینم بهت
آره گفتم که خیلی باحاله واس همینه که میخوامش (غشششششششششششششششششششش) نه سر کاری نیست عند عشقو حاله چه میفهمی من چی میگم

آخ من کجام بی جنبه بود

شهرزاد سه‌شنبه 30 مرداد 1386 ساعت 09:33 ب.ظ

سلامممممممممممممم موشی جون:
عزیز تو یه طرح بده من راهنمایی میکنم ولی بیشتر دوست دارم یه قالب با رنگای شاد برام درست کنی یه چیزی تو مایه های ماله خودت!!!!
ممنون عزیز
فعلا.......

سلااااااااااااام دختر دایی نیلو (نیش)
بااااااااااش
قربونت
فهلننن

یوسف چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام موش موش خان
اومدم احوالپرسون!...

سلااااااااااام یوسف جون
کیف احوال کوکه کوک
تو چیطوری
بدو برو وب نیلو ...

نگین چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی
خوبی پسر؟
عوضش نکردی نه؟
باشه...
نیگا منو
گفتم که من کم نمیارم...
وقتی تو همه حرفات تکراریه خوب منم مجبورم همون حرفارو تکرار کنم دیگه (نیشششششششش)
موشی جون ببین....من قتلم از دستم بر میاد...
قتله واقعی...وایی چه مزه ای میده...
از صبح همش دنباله کلاسام بودم...
وقت نکردم بیام نت...
وگرنه کم نیاوردم
اینقدر نرو تو این وبلاگ و تو اون وبلاگ بگی کم آورده...
مثه تو بیکار نیستم که...وقتم پره (خندههههههههههه)
غششششششششششششش
نیششششششششششششش
زبوننننننننننننننننننن
فراررررررررررررررررررر

سلام نگین جون
خوبم دختر
چون از حال گیری بدم میاد حالتو نمیگیرم بی خیال یه آوانس بهت میدم(خنده)
اینا گفتی همش داری ریپیت میزنی (خندهههههه)
آره جونه عمت کجا حرفای من تکراریه
حالا نکشی منو اگه کشتی خاله سوسکه میاد انتقاممو میگیره ازت
من نه قلدرم نه قاتل با پنبه سر میبرم (غشششششششششش)
بابا بچه مدرسه ای
ببین ماله اینه که برنامه نداری من همه کارام از روی برنامس وگر نه منم الاف نیستم کارو بارو کلاس ملاس سر جا خودش نتم سر جای خودش شده شاید روزی ۵ دقیقه وصل میشم واس همینه نمیتونم زیاد به برو بچ سر بزنم
بیا حالا یه بر نامه ریزی برات بکنم (غششششششششششششش)

ببین ریز میبینمت منو بکشی ماله این حرفا نیستی من تا اخرش تورو نکشم دست بر دار نیستم اگه فکر کردی یه روزی من کم بیارم کور خوندی عمرا
ببین اگه یه وقت دیدی پسری جلوت کم آورد نزار به زرنگی خودت نیست شماها از منطق بویی نبردین هی فقط جیغ جیغ میکنین میزنین میکشین ماها زیاد حالتونا نمیگیریم نیست دل نازکیم اصلا یه مثال دیدی میگن با بچه ها در نیوفتین (چشمک)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام موشیییییییییییی جون:
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´بدو بیا که آٍپ کردم بدو بدو´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

اومدممممممممممممممممم

شهرزاد پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام موشی جون:
ببخش اسممو یادم رفت بنویسم!!!!
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´بدو بیا که آٍپ کردم بدو بدو´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

امدم خووووووب
چه جوجه خوشملی بووووووس

مرجان پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 06:28 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام موش موشکی جونم

یعنی پستو عوض کردی دیگه ! آفرین حالا شدی بچه موشیه خوب (بوس)

بابای

سلام مرجان جون
خوبی؟؟
آره دیگه نمیخوام کل کل کنم من قصدم از این کارا آزار دخترا نیست نیس خواهر ندارم نمیدونم با شما دخترا چطوری رفتار کنم که بهتون بر نخوره غرض شناخت بیشتره
میخوام بشم یه آقا موشه خوب مث قبل برام مهم نیست چی میشه هرچه بادا باد به جهنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد