!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

با من غریبگی نکن

سلام سلام سلاااااااام سلااااااااااااااام

اوووووو چه خبره اینجا چقد همچی عوض شده وااااای چه بزرگ شدین شماها جونه خودم این یک سالی که نبودم از یه زاویه ای بهتون نیگا میکردم انگار یکسالو یوخدِس همتونو ندیدم اَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ اینجارو ببین چه تمیز شده جونه من کی اینجارو تمیز کرده آخه قبل رفتنم خیلی کثیف بود

ببین دو روز نبودم بمب زدن اینجا همتون پلاسین بابا پاشین چقد میخوابیم آخه خوب میخواستم بگم کجا بودم خوب خوب چند روزی رفته بودم حوالی جیکوولانداسکا خودم که نمیخواستم برم تبعیدم کردن جونه خودم یه بچه ناز کوچولو نیگا من انقده ازم ترسید دیگه منو تبعید کردن :دیییییییی شوخی کردم بابا چرا میزنی

ای خدا ریشه هرچی ویروسه بکه با هرچی کرمه اولش اینطوری نبودا یهو نمیدونم چی شد اونطوری شد اول اولش که یه طورایی بود ولی خوب بعدش دیگه طوری نبود یعنی یه جورایی خودشو زده بود به موش مردگی بعد طوریش شد دیگه خودمم جو گیر شدم همچین انگار طوریم شده بود اولش که براتون بگم شبای احیا که تو مسجد بودیم جای همتون خالی حسسسسابی دعاتون کردم یهو طوریتون نشه شب 21 که تو مسجد بودیم بعد روزش خونه بابا بزرگم بدیم دیگه هی اسرار کردن گفتیم پیر مرده گناه داره افطارم موندیم آخر شب برگشتیم فرداشم رفتیم تعذیه تو حسینیه بعد باز افطارش همون قضیه گناه داره از یه زاویه دیگه خودمونو تو دلشون جا دادیم باز شبش تعذیه امام علی بود که خیلی قشنگ بود خییییییلییییی دیگه تا آخر شب بود تموم شد فرداش هم که تو مسجد دنبال کاای کمک برا افطاری بودیم که شبش تو مسجد دست به دست هم دادیم افطاریا اونجا خوردیم باز احیا موندیم که باز مجددا هی اسرار رو اسرار که که سحرو بریم خونه بابا بزرگ ما هم که میدونین اصلا تو این زاویه ها نبودیم که بخوایم بریم ولی خوب از این ور نیگا کردیم که پیرمردو پیرزنن دیگه خوب ناراحت میشن دیگه موندیم تا بعد از ظهرش دیگه پایه وایسادیم افطاریو موفق شدیم خونه خودمون بخوریم فیلمارو دیدیم که یهو پسر عمویه زنگید که یه جایی میخوان با برو بچ برن تعذیه منم رفتم

دقیقا پس فرداش عموم اینا از کزبیا اومدم تو جریان رفتنشون که بودین گفتم ربطشو بعدا بهتون میگم اینجاس دیگه باز یه دو روزی از یه زاویه های مجزا اونجا بودیم صبح شب باز خونه لالا صبح شب خونه لالا دیگه زورکی فرار کردیم گفتیم بابا ما که گناه نکردیم شماها رفتین کربلا ولمون کنین دیگه بزارین برم سر خونه زندگیمون خلاصه همچین شنگول شدیم نشستیم پشت کامی بالااومد دیدم هیچی کار نمیکنه همون کرمه بود گفتما افتاده به جونه سیستمم هرچی برنامه توش نصب میکنم بهد یه هفشت سلعت دیگه باز نمیشه هی من تلاش میکنم باز کرمه میخوره برنامهارو باز من مجداا با روحیه خستگی ناپزیرم با این کرمه مبارزه میکردم باز دباره اون از یه زاویه دیگه منو دور میزد بی معرفت خلاصه دوبار ویندوزا کامل جذف کردم دباره نصب کردم از ما تلاش از این کرمه تلاش تر خلاصه با هفشتا ضد ویروسو کرم کش محاصرش کردمو دخلشو آوردم ولی فک کنم بازم یه گوشه موشه هایی بچه هاشو مخفی کرده صبح تا حالا که خبری نیست ببینیم چی میشه

خلاصه من شرمنده نتونستم بیام من هیچ وقت اینجارو رها نمیکنم برم اینجا رو محکم گرفتم تو بغلم هیچکدومتونا تنا نمیزارم از زاویه های مختلفی اینجارو دارم اصلا میخوام سر فرصت اینجارو بکوبم دباره ساختمون بسازم یه برج بسازم دوسه طبقه نه که حذف کنما قالبو عوض کنم همچین میخوام یه جورایی نو آوری کنم اینجارو از تو مایه تکراری بیارم بیرون برم تو امق وبلاگو بکشم بیرون همجاشو یه جورایی بکنم

# از سارا جونم ممنون منو عضو وبلاگ زیتون کرده در اولین فرصت پست میزارم (دلتون بسوزه)

راستی یه آهنگی دم دمای افطار نشده فک کنم از محسن یگانه نمیدونم کیه میزاره من میخوام کسی نداره بهم ممنون میشم بده اینه یکم شعرش

با من غریبه گی نکن با من که درگیر توام   چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام

خوب حرف واسه گفتن زیاده الان داره چشام همچین مانیتورو چپه میبینه آخه صبح تا حالا دارم بهش ور میرم تا درست شده

راستی فک کنم چند تا از دوستان منو به بازی دعوت کردن من میرم با پست جدید بازیه برمیگردم حتما نه نمیرم می ایستم اینجا بعد پست جدید بازی رو میزارم

راستی الانی رفتم سر دستشور یه آبی به صورتم بزنم دیدین آب گرمو که باز میکنی باید یه کم صبر کنی تا آب گرم بشه من آب گرمو باز کردم کلی وقت دستمو گرفتم زیر آب داغ هی حرص میخورم چرا سر نمیشه (غششششششششش)

بابای

نظرات 25 + ارسال نظر
اقلیما پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
خوبی؟
ببینم این زاویه های مختلف فقط واسه ی تغذیه و این ور اون ور به کار میاد؟
راستی یو مگه چند زاویه داری؟
اون آهنگ هم دارم.اگه تا حالا کسی بهت نداده باشه،من بهت میدم. اگه خواستی بگو چه جوری بهت بدم!!!
خوش باشی.
عیدت مبارک.
فعلا بای تا های.
راستی بیا در مورد این پستم نظرتو بده.

سلام
خوبم مرسی
تو چطوری؟؟
خندهههههههه نه واسه همچی به کار میره بستگی به زاویه دیدت داره (چشمک)
ببین از این زاویه اگه نگاه کنی خیلی زاویه دارم ولی از زاویه های دیگه کمتره
نه کسی بهم نداده بده چیدونم چطوری اگه واست مشکلی نداره ایمیل کن یا یه جا آپلود کن آدرسشو بهم بده
ممنون
عید شما هم مبارک
چشششششششششم میام حتما
چه خوابی دیدی باز :دیییی

نسی جوون پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 10:38 ب.ظ

به نام خدا
سلام موشی جان خوبی....؟
ببین بیا این لینک اون آهنگ دانلود کن....
http://www.songbsong.com/modules.php?name=News&file=article&sid=487

نسی جوون پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

بهههههههههههه داش موشیییییییییییییییییییییییی
چه طوری ؟؟؟؟؟؟
هنوزم زنده ای...:دی
حیف شد فکر کردم فنا شدی رفت....
گفتم موشی پر پر شد(هر چند که ما از این شانسا نداریم):دی
خواستم یه مجلس توپی واست بگیرم ولی خوب نشد که بشه باشه دفعه بعدی:دی
ای ول خوش به حالت کلی فیض بردی.... من یه شب بیشتر طلبیده نشدم که برم احیا...:گریههههههههههه
ولی موشی خارج از شوخی ها خیلی چرت و پرت می نویسی این یه تیکه و خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟
ای خدا ریشه هرچی ویروسه بکه با هرچی کرمه اولش اینطوری نبودا یهو نمیدونم چی شد اونطوری شد اول اولش که یه طورایی بود ولی خوب بعدش دیگه طوری نبود یعنی یه جورایی خودشو زده بود به موش مردگی بعد طوریش شد دیگه خودمم جو گیر شدم همچین انگار طوریم شده بود
:خندههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خوب بابت کامنت ممنونم عزیز....
باشه چشم وقت کنم آپ می کنم حتماااااااا
اینو خوب اومدی عشق و عاشقی به من یکی نیومده:خندههههههههههه
نمی دونم موشی جان ولی خیلی سخته هنوزم واسم که بخوام باور کنم....
ای بابا کاش... ولش کن نگم بهتره...
برم جواب کامنتهای قبلی رو بخونم و بدم:دی
فعلااااااااااااااااااااا کله پوک جان:دی

سلام آبجی خوووووووووووووودوم
خوبم بهترم تو چطور مطوری ؟؟
ای نفسی میاد میره
ما که عمریه فنا شدیم
نترس نمیزارم یتیم بشین خندههههههههه
بیا حالا یه ۴.۵ ماه دیگه تولد بگیر برام :دی
همون یک شبم کفایت میکنه عزیز
غشششششششششش
ببین تو خنگی به من چه !!!!۱ کامیو گفتم این تیکه
غششششششششششششش
قربونت شرمنده دیر شد
آفرین دختر خوب
اینو هستم ببین اصلا تو عاشق نشو میخوای معشوق بشو (چشمک) معشوقی بهت میاد :دی
اولیو آخری نیستی تو میدونم میفهممت ولی خوب چه میشه کرد خودتو فنا کنی ؟؟
آره فکرشو نکن خود به خود درست میشه همچی
بروووووووووو
به سلامت بی مخخخخخخخ

نسی جوون پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

راستییییییییییییییییییی جیییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
عیدتم مبارک :دی:قلب
برم کامنت بعدی....:دی

جیییییییییغغغغغغغغغغغغغغغ
عید تو هم مبارک
برو بزار

میلی جمعه 20 مهر 1386 ساعت 09:38 ق.ظ

بی سوات شیم یه واژه فرانسویه خنگول :دیییییییی

بهدشم به خاطره شاذه جون جونم دباره امسم رو میلی گذاشتم (زبووووووون)

این آدرسه جدیده اصلا باش حال نکردم (غششش) جمعی رفتین نگینم که همین دات کو دا آی آر رو داره ااااااااایییییییییششششش

دلم میخواد رنگ عوض کنم چشت کر دندت کور :دیییییییی

جونه من خوب شد گفتی تو :دی

نه حالا همون شیم شیم هم خوبه ولی نوشتهاتو هی ش ش نکن توش

میدونم تو کفی خوب بگو برات بسازم :دی دلت بسووووووووووزه
برا تو هم درست کردم برو حالشو ببر

به دررررررررررررک انقد رنگ عوض کن که چشت دراد غششششششششش

میلی باز دباره کی حذفش میکنی ؟؟
زود زود آپ کن

میلی جمعه 20 مهر 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

من مگه خواستم برام بسازی خنگول ؟؟!!

گفتم جالب نیستن :دییییییییی

خدا رو شکر شنبه عید شدا چون من شنبه یه امتحان فیزیک داشتم بهد دیشب داشتم تو سر و کله ی خودم میزدم که چیکار کنم این فیزیکه رو :دیییییییی

هم فیزیک ۱ رو میخوان امنتحان بگیرن هم ۲ تا آخر برداهای برایند (یادته ؟؟!! )

خوب دیگه من برم تست بزنم :دییییییییی

هنوز این پستت رو نخودنم آفلاین میشمم بعد

چون عقده ای نشی بیا
بوووووووووووووووووووووووووووووس

تاتا

میدونم ته ته دلت دوست داشتی تو ه داشته باشی (چشمک)

میدونم اصلا جالب نیست خندهههههههههههه

آره بهتر شد ببین مشکلی چیزی داشتی حتما خبرم کن :دی

ای نه زیاد یه چیزی بگم به خدا راست میگم من شیمی و فیزیکم همیشه ۲۰ بودد

برو بخون بیااا

بیمیری پس چه غلطی میکنی اینجا

نه عقده ای نمیشم نترس دیگه خودت دوست داری چرا منتشو سر من میزاری (غشششششششش)
بووووووووووس

میلی جمعه 20 مهر 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

راستی آهنگه وبت خوشمله !!

قابلی نیست اگه دوست داری بزار رو وبت این به اون در :دی

میلی جمعه 20 مهر 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

من دوس دارم تو رو بوس کنم ؟؟!! عمرننننننن :دییییییییی

خوندم پستت رو !! این آهنگه فچ کنم ماله ماه عسله:دی (چه زحمتی کشیدم) ولی نمیدونما چون من زیاد تی وی نیگا نمیکنم !!

منم شیمی و فیزیکم همیشه ۲۰ !! خودم شیمی رو خیلی دوس دارم زیاااااااد !! فیزیکم ای بدک نیس ولی از اثباتاش خیلی خوشم میاد مخصوصا قسمت دینامیک و سینماتیک!!
اوه جو آموزشی شد :دی
چه کنیم دیگر ما وختی حرفه درس و اینا میشه کلن یه آدمه دیگری میشویم :دییییی

فعلا !! راستی دیدی گفتمه بودم گیر کردی تو احیا !! واقعا بدجورم گیر کرده بودی (غششششششششششش)

اصلا تو منو خیلی دوست داری (غشششششششششششش)

خفه کردی خودتو :دی ببین تو همون فک نکنی بهتره آبرومون میره آره ماله ماه عسله البته ماله محسن یگانس خودش بهم داده جونه تو
پس چیکار میکنی همش درس میخونی منم زیاد نگا نمیکنم از این فیلم فقط همین آهنگشو گوش داده بودم نمیدونستم ماله این فیلمه تازه فهمیدم (خنده)

منم عجیب شیمی رو بیشتر دوست داشتم
توری نیست خانوم معلم اگه وقت دارین یه کلاس آموزشی اینجا بزارم شما زحمت تدریسشو بکشید :دی

آفرین بیا منم تشویق کن یوخده (زبون)

خیلیم دلت بخواد اصلا خودم نمیخواستم بیام دوست داشتم بازم برم احیا (زبون) تو چی نرفتی ؟؟ احیا رو میگم ؟

میلی جمعه 20 مهر 1386 ساعت 01:58 ب.ظ

یه چیزه دیگه !!

نه من وبم خودش آهنگ داره من مثه تو دزد نیستم :دیییی

بهدشم هفته به هفته آپ میکنم اصلن وخت ندارم میخوای پس و یوزرم رو بدم تو به جام آپ کنی؟؟!! جدی میگم اگه میخوای میدما (غششششششششششش)

خوب دیگه بسه !! نصفه کامنتای این پستت رو که من دادم :دیییییییی یاد بگیر (خندههههههههههههه)

نه ش ش زیاد نمیکنم !! خوب همین دیگه !! بذا ببینم چیزی از قلم نیوفتاد؟؟!!

نه مثله اینکه خدا رو شکر ایندفعه همه چیزو گفتم :دیییییی

هااااااااااا راستی سلااااااااااام (نییییییییییییییییشششششششش)

چی چییییییی؟؟

گفتم هوس دزدی بندازم تو دلت این آخر ماه رمضونی خندهههههههه

بهتر چی چی بود هی هرروز باید مینشستم وب تورو میخوندم :دی فقط جونه من فقط از کلاسو درس نگو حالم دیگه به هم میخوره یعنی تو غیر درس خوندن هیچ غلط دیگه ای نمیکنی

نه بابا من از خودمم به زور آپ میکنم قربون دستت نمیخواد بدی به من البته اگه بخوای میتونم برات شعر بنویسم با عکس هر طور راحتی ننه


آفرین حالا شدی دختر خوب چیه مث این دختره تیده آ هی ش ش میکنه

خوب فکر کن چیزی از قلم نندازی همینجا بگو مردم بیکار نیستن کامنتای تورو جواب بدن غشششششششششششششش

بیا من که میدونم چی میخوای بگی حالا اگه میخوای بوسم کنی بوسم کن
علیک سلام به روی ماه نشستت چیه آدم شدی سلام کردی گفتم سلامم یادش رفته این :دی
بووووووووووس

نگین جمعه 20 مهر 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی گلم
خوبی؟
اصن دوست ندارم
اصن باهات قهرم
تو کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
اااااااااااااااااااااااااااااا
لوس
خوبی؟
خوشی؟
موشی جونم عیده توام مبارک باشه
بابا وقت نمی کنم اون وبلاگو آپ کنم واسه همین فعلا تعطیلش کنم
حذفش نمیکنم
همینطوری میمونه
مطمئن باش حذفش نمیکنم
خودمم دوسش دارم
دلم برات تنگولیده بود
هوارتا بوسسسسسسس

سلااااااااام نگین جووونم
خوبم تو چطوری
دهه بیخود قهری با من نیگا منو دلت میاد با من قهر کنی مگه من همش چقد دل دارم که بگیره
بیا آشتی دیگههههههه بوووووووووووس
همینجا عزیزم قلبم اینجا بود
ببین هرچی میخوای جیغ بزنی همین الان بزن بابام بیرونه باز شب نیای جیغ بکشیا وگرنه باید امشبو تو کوچه بخوابماااااااا
غششششششششش
زبون
ممنون
خوش که نه الکی خوشم
مرسی واسه تو بیشتر مبارک
ببین خوب اون یکی رو تعطیل کن یعنی دیگه نمیخوای بتعریفی از باشگاه اسبا از همجا این سوسک طلایی رو توش رسمی میگی من نمیخوام
آفرین اگه قول بدی تو سوسک طلایی هم بتعریفی حله همچی
من بیشتر
منم همینطور
قربونت برم بووووس

بیتا جمعه 20 مهر 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موش خرما..خوب می بینم که حسابی مشغولی واسه خودت.. می بینم که بازی رو گذاشتی واسه آپ بعدی.
البته حق هم داری یه مدت غیبت زده بود مردم فکر کردن چیز شدی... حالا این به درک .. آخه این درسته که آدم چیز بشه حلوا نده..
البته خوب شکر خدا اومدی همه ی ابهامات رو برطرف کردی.. گفتم تو انقدر نامرد نیستی که حلوا رو از ما دریغ کنی..
وای خدا بگم چی کارم کنه بازم ایستادم در مورد چی حرف می زنم !!!
بی خیال... چیزه میگم .. بازم بیا این دو رو برا .. دور و بر وبلاگم رو می گم .. حرفای بالا رو هم زیاد جدی نگیر..
ببخشید انگار طومار شد.. یاد بگیر یکم..
فعلا خدا حافظ

سلام باتا .. موش خرما اون ترکیبته (زبون) :دی چه کنیم دیگه حسابی گرفتارم آره بمونه واسه بعدی
آره اگه بازیو مینوشتم که اینا منو تیکه تیکه میکردن باید یه تو توضیحی میدادم
ببین من میام یه بشقاب حلوا میکنم تو حلقت تو جرات داری نخور اونوخ دونه دونه گیساتو میکنم :دی
اصلا حلوات میکنم مگه دستم بهت نرسه تیکه بزرگت گوشته

نه دیگه باید بخوری :دی چیه دباره گربه آوردی میای منو دعوت میکنی من گوله تورو نمیخورم
دهه بچه ایااااااا
باش ببن من هوشم خوبه فقط ذهنم کوره غشششششششششششش
خدا به همرات

مرجان جمعه 20 مهر 1386 ساعت 11:24 ب.ظ

تو ایشاا... بمیری موشی:دی

موشی حالا چرا زاویه دار شدی ؟ نکنه رفتی جاپون که تو رو هم مثل هندونه هاشون مربعی شکل در بیارن ((=

ببین موشی ! تو اصلا خوده خوده ویروسی ... ایشاا... سقط بشی ((=

پس تو هم به زیتونی ها پیوستی ... من قبول ندارم :دی من موشیو نمیخوام .. باز میاد توی زیتون هم بین منو گیگیلی تبعیض قائل میشه (غشمولک)

قربونت

خدا نکنه زبونتو گاز بگیر (بچه بد)

ما اینیم دیگه .. تو باز خنگ بازی در آوردی هندونه گرد که خیییییییییلی بیشتر زاویه داره تا مربع همش ۴ تا زاویه داره غششششششششش

بپا میخوام بخورمممممتتتتتتت :دی

دلت بسوزه زبون تا چشت دراد نمیبینی پیشرفت منو :دی ببین میام یه لپ لپ گنده بهت میدما بگو منو میخوای نه میخوام اصلا یه چیپس گنننننده هم بدم به تو باش

*+*+*سارا*+*+*+ شنبه 21 مهر 1386 ساعت 03:50 ق.ظ

خواهش میشود....قابلت رو نداشت


:دی مفتی که عضو نشدی...پولش رو میدی =))

ممنون میسی دست درد نکنه

ببین من پول ندارم میشه جاش برات کار کنم ظرفاتو بشورم اتاقتو تمیز کنم یا برات کتاب بخونم :دییییییییییی

*+*+*سارا*+*+*+ شنبه 21 مهر 1386 ساعت 03:51 ق.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

راستی موشی....همین روزا میکشمت اسیسم

دهه مث اینکه کمر بستی منو بکشی (خندههههههههه)
نکنه ازرائیل شدی ما خبر نداریم :دی
چراااااااااااااااااا آخه میخوای منو بکشی توووووووو

نیلوفر شنبه 21 مهر 1386 ساعت 07:42 ق.ظ

نمی خوای بیای با پستت زیتونو مزین کنی؟! :)))
عیدت مبارک

سلام
چرا اگه شد همین الان آپ میکنم
ممنون عید تو هم مبارک باشه

نسی جوون شنبه 21 مهر 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

به نام خدا
سلام...
خوفییییی؟
عیدت مبارک...
ببخش اون روز سرور خراب شد نشد جواب بدم....
الان هم دارم میرم..:گریهههههههههههههههه
بعدا دوباره میام...
فعلا...........

سلام سلام
میسی بهترم
ممنون عید تو هم مبارک
اختیار دارین
میری دانشگاه مواظب خودت باش به سلامت
بیا کی میای هفته دیگه ؟؟
قربونت

مریم ( زیتون) شنبه 21 مهر 1386 ساعت 08:10 ب.ظ http://hhttp://www.zeyt0n.blogsky.com/

و من الله توفیق پسر نازنیم.
بر ما و اهالی زیتون نوشتید شفامند شویم. پاسخ می گوییم با معیت شما انشاءالله.
ما را انس الدله خطاب mikeniiii؟ این را ناخوانده و ندیده می پنداریم!
و درودی چند بر شما موش موش ها و عرض ولکامینگ وبلاگ وزین زیتون.
بدرودی چند...

سلام فرزندکم
خوب منم یکی از اهالی زیتون شدم دیگه دهههههههه
ببین انس الدوله یعنی خیلی باحالی :دی
ممنون
قربونت

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 04:20 ب.ظ

موشی خیلی...هستی.
من گفتم تایید نکن...تو زدی تایید کردی.
واقعا که.خیلی...

به مرگ موشی من پاکش کردم اصلا چند تا کامنت داشتم که نباید تایید میکردم
ببین جوابم نداده بودم اشتباه شده معذرتتتتتتتتتتتتتت اگه قرار بود تایید بشه حتما جواب داده بودم

گلم از رو عمدی نبود جونه سارا راست میگم

نگین یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موشی جونم
خوبی؟
نه بابا قهرم کجا بود...حالا اگه خیلی دلت میخواد قهر کنم
نبودم دیگه
جمعه که با گروه خلاف (نیش) ... رفتیم بیرون
نه بابا خلاف نبودن ... با پسر عمه معروف (نیش) و دوستاش و دوستام رفتیم بیرون کلی خسته شدم واسه همین شب فقط خوابیدم
شنبه هم که عید بود واینا نمیشد بیام
خلاصه امروز شد بیام
بله...میدونم دلت برام تنگولیده بود خودتو نکش خواهشا
نیش
تو جو نمیگیرتت؟آفرین به تو که پسره خوبی هستی
موشی بیا یه خرده اذیت کنیم
کپک زدم بسکه کسی رو اذیت نکردم
یه نقشه بکش بعد خبرم کن
وگرنه یه جیغ میزنم که مامانت کلا بیرونت کنه از خونه (نیش)
هوارتا بوس

سلام نگینی جونم
ممنون ای !!
حالا من حوصلم سر رفته بود یه چرتو پرتی گفتم جدی گرفتی :دی
کجا بیدی یللی تللی بیدی
اوووووووووووووو
پسر عمه معروفو من نمیشناسمش اصلا نمیدونستم یه پسر عمه هم داری تو ببین اصلا همه پسرا خلافن نه خلف
حالا کجا رفتین (چشمک) بی ادب منم صدا میکردین
مینم مگه شبا غیر خواب چیکار میکنی منم شبا همش میخوابم
غششششششششششششششش
آفرین
نه گفتم یهو تو دلت برا موشی ونت تنگ شده خجالت میکشی (خندهههههه)
آره دلم برات یه ذره شده بود اندازه یه تخم مورچه :دی
نه چرا جوگیر بشم این دخترا منو میبینن هی جفتک میندازن جلب توجه بشه (غشششششششششششش)
کیا بگو الان کرم اذیت کردن افتاده تو وجودم :دی
باش منتظر باش یه نقشه توپ
اصلا میریم سراغ مرجانی خیلی خودشو میگیره (نیش) یا میریم نیلو رو دباره عروس مسکنیم
میلی نیستش وگرنه جیغشو درمیاوردم
غششششششش
ببین دیروز گفت کیه هی جیغ میزنه گگفتم نگینه میخواد بیاد پوستتو بکنه
ده بابام اومد بابا بیا این نگینی جیغ میزنه هی گرفتمش بدوووووووووووو
غششششششششششششش

شهرزاد دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام موشی جان:
عزیز بیا این بک گراندو یه مقدار کم رنگش کن بعد هم بهت گفتم که میخوام نوشته هام بالا پایین بشه نه قالبم.....
چرا اهنگو وبگذارمو درست نکردی؟؟
حالا دیگه من نه سالمه آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه من نه سالمه که تو ۲ سالته!!!!
زبونننننننننن
دستت مرسی رنگاش خیلی جینگیلیه تو ذوق میزنه بیا یه کاریش بکن.....

نمیخواد کم رنگ کنی همینطوری قشنگتره
شهرزاد میام گیساتو دونه دونه میکنماااااا
در هر صورت نوشتها حرکت میکنه باید بگی بگراندم ثابت باشه فهمیدی تازه تو که بگراندت ثابته نوشتهاتم حرکت میکنه رو بگراند منو دو روزه خل کردی :دی
درست میکنم عزیز تو چند ماهه به دنیا اومدی (نیش)
چشم عصری الان خیلی کار دارم باید برم جایی کار دارم
ببین یادته یه بار بهت گفتم چند سالته ؟؟ الانم سنت بود ترسیدم تایید کنم گیسامو بکنی نوشتم 9 سال (نیشششش)
نه دیگه اگه تو 9 سالته من 22 سالمه
زبون ترررررررررررررررر

شهرزاد دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

موشی این کامنت دونیمو هم بیا درست کن
بیمزههههههههههههه
تو چرا اینقدر نصفه کار میکنی اگه داداش من بودی پوست از کلت میکندم!!!
زبونننننننننننننن

باش چقد هولی دختر
دهه بیمزه دیروز شیش ساعت داشتم به وب تو ور میرفتم تا درست شد (زبون)
میخواستم درست کنم کارتم تموم شد تازشم من غیر وب درست کردن واسه تو کارای دیگه ای هم دارماااااااا
ببین تاحالا وقت نشده کامنتدونیه خودمو درست کنم
اگه خواهر من بودی به جانه خودم الان یه پس گردنی خورده بودی
غشششششششششششش
تازشم اصلا تو یه لیوان چایی ناقابل دادی دست من خستگیم بره :دی

نینا دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلام آقا موشه از وب شاذه خانوم اومدم میشه لینک آهنگ وبلاگتو بذاری؟ مرسی

سلام عزیزم خوش اومدی
چشم میزارم برات :

http://download.songbsong.com/Single/Mohsen_Yeganeh/Mohsen.Yeganeh-Mahe.Asal_Titrazhe.Aghazi-wWw.sOngBsOng.cOm.wma

بنفشه دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

:((

بنفشههههههههههههههههه
میام میزنمتااااااااااا
تو چته چند وقته ؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا آخه ناراحتی از چییییییی؟؟
خاک بر سر اونکه بنفشکیو ناراحت میکنه
بدادمون برسین بنفشکی از دست رفت
بنفشه اگه خوب شدی که هیچی وگرنه دباره میشم جارچیاااااا (نیش)
بیا درد دل کن گلم اینطوری بهتره

امینه سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام آقا موشی با معرفت!
منم امینه بی معرفت!
نتونستم بخونمش!مال منم این شکلی بود یا نه؟

سلام عزیزم
چطوری با مرام
چیو نتونستی من نگرفتم ؟؟!!
خنگم دیگه
کجایی تو نباید یه سری به من بزنییییییییی
ای تنبل
رنگ نوشته همو عوض کردم بهتر شد ؟؟

نگین سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

اصن با همتون قهرم
هم با تو هم با مرجان
مرجان که اصن نمیاد پیشم بینه من زنده ام یا مرده
مرجاننننننننننننننننننن
توام که اصن نمیای
لوساااااااااااااااا
نقشه چی شدددددددددددد؟

غلط کردی تووووو
مرجان که خیلی بی معرفته
اینجا هم من میرم کلی فوشش میدم تا بیاد دباره میرررررررررره تا خودم به زور بیارمش
به مرگ موشی سرم شلوغ بوده یه نیگه به وب شهرزاد بنداز واشس درست کردم خودمم به زور آپ کردم
همون مرجانیو بکشیمش خوبه ؟؟
غششششششششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد