!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

روح خبث جونو منو یکی دیگه

روح خبیث جون ـ اه اه اه تو خجالت نمیکشی معلوم هست کدوم گوری هستی

من ـ دهه به توچه گرفتار بودم

روح خبیث جون ـ یه یه یه !!

من ـ بی تربیت ادا منو در میاری ؟!

روح خبیث جون ـ خاک تو سرت چرا وبت این شکلی شده ؟؟!

من ـ دهه خوب چیز شده دیگه

روح خبیث جون ـ چی چی شده؟؟

من ـ چی ، چی چی شده ؟

روح خبیث جون ـ آخه گفتی چیز شده گفتم چی چی شده ؟

من ـ بعله! منم گفتم چی چی چی شده؟

روح خبیث جون ـ منظورم اینه که وبت چی شده ؟

من ـ آهان ! چیزه چیز یه اصطلاحه یعنی به گا رفته خوشم نیومد زدم خرابش کردم .

روح خبیث جون ـ مرد شورت رو ببرن !

من ـ چرا فوش میدی ؟؟

روح خبیث جون ـ آخه خیلی پر رویی و بی ادب که بی سرو صدا ول میکنی میری !!

من ـ گم شو ، همش تو کار اینو اون دخالت میکنی

روح خبیث جون ـ ببین میزارم میرم پشت سرمو ام نگا نمیکنم آ !

من ـ عجب خری هستی آ ،غلط کردم بابا گذشت !

روح خبیث جون ـ زهر مار تو آدم بشو نیستی !

من ـ مرده شورت رو ببرن !

روح خبیث جون ـ بی تربیت !

 

اصلا خودم این موشیو آدمش میکنم زود باش بگو غلط کردم دهه میگم خوب چرا میزنی بابا غلط کردم چیز خوردم ! جونه خودم همش کار پیش اومد نتونست بیام بگم امروز زود ساعت ۹/۱۰ بیدار شدم  البته یه بار بیدار شدم دباره خوابیدم بعد بیدار شدم دیدم یه کتاب بغلمه برش داشتم دیدم رمانه گفتم بزار ببینم چیه قشنگه اومدم یوخدشا بخونم دیدم انگار دلم ضعف میزنه دیدم ساعت 1 شده یه نیگا به صفحه کتاب انداختم دیدم نزدیک 370 تا شو خوندم انگاری بد نبود اسمش رکسانا بود خونندشم من بیدم نویسندشم مودب پوره خواستیم بزارین باقیشم بخونم میدم یکی یکی بخونیدش . خوب کجا بودیم آهان 5شنبه جاتو خالی با چندتا از دوستان البته به اسرار اونا میدونین که من عمرا نمیخواستم برم بیروم رفتیم جاتون خالی جهان گردی نه ببخشید رفتیم نصف جهان گردی اولش یوخده تو چها باغ تاب خوردیم یوخده چیز میز خریدیم بعدش یهو احساس کردم که دلم میخواد برم میدون امام که بچه ها هم قبول کردن خلاصه چیز ..شدن رفتیم میدون امام خوب حالا من میدونم میدون امام چیه شما ها که نمیدونین البته اولش بگم یهو فکر نکنین از این فلکه ملکها که اسم امامو اینا میزارن روشها نه یه میدونه دقیقا اندازه میدونه فوتبال مربع شکل بعد وسطش چمنه گلو اینا بعد همون وسطش سنگ فرش داره که هفشدهتا کالاکسه با اسب همش این توریستارو میچرخونه آخه نیست همش اونجا همیشه یه ده بیستا تورسی هست آخه نیست یه ایرانه با یه میدونه امام آخه نیست المپیاد فیزیکو شیمیو اینا اونجا برگذار میشه ، خوب میگفتم براتون دور تا دور این میدون ساختمون یا همون دکه یا بهتره بگم دالونه که خیلیم تاریخیه بعضی جاهاشو باید بلیت بخری بعد تو این دالونا از جونه ادمیزاد تا شیر مرغ پیدا میشه مثلا یه تیکش که خیلی معروفه دالون مسگرا یعنی توش ظرفای مسی درست میکنن نقره طلا اینا همش صدای چکش میاد اخه با دست درست میکنن کار دست نقاشه گفتم نقاشی اون روز ما نشسته بودیم بعد ایت دخترا یوخده هم پسرا یکی یه کاغذ دسشون گرفته بودن هی نقاشی میکشیدم هر کدومشون یه جا لم داده بود طراحی میکرد تعدادشونم زیاد بود قرار شد یه روز دیگه برم منو یکیشون بکشه (نیش) خوب بستونه زیادی ذوق کردین اینم بگم دلتون آب شه میدون اماممون (میدون امام خود خودمون ) تو نقشه ماهواره ای کاملن معلومه (عینک)

حالا چندتا عکس گرفتم میزارم ببینید خوب هواستون پرت بشه که من دیروزا کجا بودم (چشمک)

عکس ۱

عکس ۲

عکس ۳

عکس ۴

این بود محاسنات میدون اماممون

خونه جدیدم چطوره اینو خیلی وقته زحمتشو کشیدم

راستی نمیگم چرا یهو رفتم وبمو سفید کردم ولی اینو از ته دلم میگم شماهارو خیلی دوست دارم به این زودیا ولتون نمیکنم اینو که میفهمین خوب خدارو شکر

نظرات 66 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 5 آبان 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

ای بابا تو که هنوز زنده ای که!!!! :)))))))))
گفتم مردی از شرت راحت شدیما (نیش)
میگما موشی...بیخود کردی حالت بده...من قالب می خوام...کاریم ندارم...حالا حالت که خوب شد خبر برده...اصن تو چته؟...زن و بچه ت گشنه موندن احیانا؟...
راستی...جات خالی بود...

ببین من بمیرمم روحم میاد اینجارو آپ میکنه
آخه نازی خوب میدونم خیلی دلت برام تنگ شده بود نمیخواد بگی :دی
نه خوشی زده زیر دلم خره تو بعد این همه سال نفهمیدی من چمه
نه زنم منو ول کرده رفته من موندمو هفشتا بچه این یکی کیف میخواد اونیکی کوفت میخواد والا ما بچه بودیم یه کش مینداختیم دور کتابامون دوسال کشه رو میبردیم :دییییییییییی
میدونم کجا جام خالی بود مگه شما چی خردین که جای من خالی بود هان ؟؟

مارگریت وحشی شنبه 5 آبان 1386 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام .
من خیلی تعریف شما رو از نیلوفر شنیدم، و از اینکه با چنین آدم هنرمند و باهوشی آشنا شدم خوشحالممن دوست مامانه نیلوفر هستم

سلام سلام
منو از آشنایتون خوشوقتم
نیلو خالی بسته براتون :دی
خوشحال شدم
ببینم شما وبم دارین پس کو آدرستون

گیلاس(منظ) شنبه 5 آبان 1386 ساعت 07:06 ب.ظ

این که هنوز زنده است!!!!

گیلاسی میام خفت میکنماااااا
ببین جونه من تو الان خوبی
بهتر شدی
بیام ببرمت دکتر
میخوای ببرمت پارک هوا بخوری

گیلاس(منظ) شنبه 5 آبان 1386 ساعت 07:59 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

گیلاس جون به روح خبیث جون: مگه مرض داری بهش میگی چرا نبودی؟؟!! نبود راحت بودیم! همه داشتن نفس عمیق میکشیدن!!
روح خبیث جون: به خدا منم راحت بودم! این چیز خورم کرد! بهم پول داد گفت یوخده بیا اینا رو بگو و بعد برو..
گیلاس جون: مووووووشی!!! رشوه؟؟؟؟؟!!! دوزار از اجدادت خجالت بکش پولتو بذار تو جیبت!! چرا سنت بد در جامعه پایه گذاری میکنی؟؟!!! ما از دست تو چیکار کنیم؟؟!! کی حرف اینو باور میکنه؟؟!!
روح خبیث جون ------> وسط دعوا از ترس و عذاب وجدان قالب تهی کرد و به دیار باقی شتافت!
موشی: آچرا ؟!! به تو چه؟؟!!! یه یه یه
گیلاس جون : از اول میدونستم انقدر بی ادبی!!
گیلاس جون: مرده شورت رو ببرن!! یه عینوک زدی به چشت دیگه هیچی نمیبینی!! چرا نمیمیری ما رو راحت کنی؟؟!!!
موشی : ساده ای ها!! من اصفوهووونیم! به این راحتیا آب دست کسی نمیدم! میخَی جون به عزرائیل بدم؟؟!!
برو بشنه دیوار انقدر حرف نزن!
گیلاس جون: خودم میام میگیرم!
عزراییل سیخی چنده دادا!!
...
...
..
.
میگم ما هر چی هم که تارک دنیا باشیم یوخده با این میدون امامتون آشنایی داریم!! مثل بعضیا نیستیم که دفعه اولشون باشه میرنو و جو گیر میشن زرت زرت عکس میندازن و پخش میکنن!!
میدون امامتون که چیزی نیست! ما یه برج میلاد داریم به چه عظمت! ولی صداش رو هم در نمیاریم!! ندید بدید نیستیم که .....
موشی این قالب جدیدت خوفتره!! استثنا یه کار در شان آدمیزاد از تو دیدیم!! اون قالب قبلیه منو یاد عاشقای بدبخت
قرون وسطا مینداخت!! همونا که مهد کودک هم نرفته بودن!
فقط چرا این کناره هاش قهوه اییه؟؟!!! حالم بد شد!!
تازه فکر کردی کسی نفهمید که اومدی تغییر دکوراسیون بدی زدی خرابکاری کردی همه چی چند روز سفید شد؟؟!!
الان خودم به همه مییییییگم


نازی نازی الان خیلی خشحالی من دباره برگشتم نه ؟؟؟
ذوق داری نه قلبت تالاپ تولوپ میکنه نه ؟:دییییییی
روح خبیث جون غلط کرد با تو الانی منو خیس کرد از بس منو ماچ کرد
من پولم کجا بود رشوه بدم این داره ((تو)) میکنه بعدشم رشوه نه خانوم هدیه (خنده)
آره دیگه چاخان کرد بعدشم فرار کرد

ایول
ایول
ترشی نخوری خودم میام میگیرمت (چشمک)

آفرین دختر خوب ببین من چیکار کنم دارم کار فرهنگی میکنم ببینم کار فرهنگیم جرمه ؟؟
اه اه اه ببین شانس گفت برج جهان نمامونو نزاشتن بسازیم وگرنه از تهران میتونستین برجمونو ببینین سازمانه نمیدونم چیچی ملل اجازه ساختنشو نداد همش یه 20 مترش رفت بالا یه طبقشم خراب کردن آخه نیست خیلی وسیع بود گفتن واسه اصفهان بسه اونوخ خیلیتون میشه ماهم گفتیم ماکه بخیل نیستیم

جونه من خودم که هی نیگاش میکنم خیلی قشنگ شده کلی سلیغه یه خرج دادم
ببین عاشق عاشقه دیگه چه فرقی میکنه
این نکته انحرافیه توجه نکردی اینو دسی این رنگی گذاشتم که حالت به هم بخوره :دی
نههههههههههههههههه
ببین منو خرابکاری عمرا با هم جور در نمیاد
من وبمو دستی سفید کردم علتشم نمیگم تا از فضولی بمیری :دی
کی حرف تورو باور میکنه چوپانه دروغ گووووو

گیلاس شنبه 5 آبان 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

موشی تو همه چیت خرابه!!
هزار بار کامنتم رو فرستادم تا ثبت شد!!
نمیدونم چند تاش به اونور مزر رسیده!!
خودت درستش کن

آره دکترا هم همینو میگن میگن مغزت گندیده (غشششش)
ببین من همش مغزم گندیده بعد دلم کپک زده گوشامم نمیشنوه چشامم بدونه عینک نمیبینه ولی به خدا مرد زندگیماااااااااا
:دی
درسته بابا تکراری چیزی نیومده !!

گیلاس شنبه 5 آبان 1386 ساعت 08:08 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

موشی موشی
موشییییییییییییییییییی
اومدم بگم فراموشت کردم!!!
اگر دیدی تو را کردم فراموش
بدون رفتم حموم موندم زیر دووووووووش

جونم چیه چته چیکار داری چی میخوای بگی ؟؟؟
اااااا تو چشای من نیگا کن دیدی دروغ میگی
اگه منو فراموش کردی پس چرا فرت فرت اینهمه کامنت گذاشتی
لوووووووس
ایشاا... که آب قطع بشه همینطور کفی بمونی تو حموم
:دی

گیلاس شنبه 5 آبان 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

سلااااااااااااااام
وااااااااااااااای
چقدر دلم تنگ شده بود O^ :
میگمااااا چیزه
این که میخواد تو رو بکشه دنبال موضوع طنز میگیرده؟؟؟؟؟!!

سلااااااااااااااام سلام
راس میگی دلت برام تنگ شده بود (نیش)
منم دلم تنگ شده بود اندازه اولین کفشایی که بابام برام خریده بود
چیچیزه ؟؟
کی میخواد منو بکشههههههه؟؟؟؟؟

گیلاس شنبه 5 آبان 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

هیییییییییییی موشی
بیا آپ کن
خسته شدم از بس این مطلب تکراری رو خوندم
کامنت هات هم که تایید نداره..
بلت نیستی خودم بیام برات تایید کنم؟؟!!!!

به جونه خودم تو امشب اصلا حالت خوب نیست
میخوای بیام دنبالت بریم بیرون یه کم حالت بهتر بشه ببین من روانشناسیم خوبهااا
ببینم پس این چیه من که آپ جدید گذاشتم
جلل خالق
آخه اگه تاییدی نداره پس چرا تایید نشده
نکنه روح خبیث جون داره سر به سرت میزاره
یا نکنه تورو چیز خورت کردن ؟؟

اقلیما شنبه 5 آبان 1386 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام موشی مموشی!!
خوبی؟ حدس زده بودم اصفهونی هستی!!!
خونه جدید مبارک!!
نمیومدی هم توفیری نمی کردا !!!!
روح خبیث هو دیگه حوصله تو نداره!!!
اصفهان همه چیش خوبه!!
مخصوصا نظر شرقی و چار باغ بالا (واسه ی خرید) همبن دو جا رو بلدم. میدون امام هم رفتم.

سلام سلام
چطوری ؟؟
خوبم
چطور حدس زده بودی بیا بگو برام جالبه واسه کدوم اخلاقم ؟؟؟
ممنون
آخی نازی گفتم تلفات میره بالا زودی اومدم :دی
روح خبیث غلط کرده
آره قشنگه من دلم نمیخواد از اینجا تکون بخورم
همجاش مث خودم قشنگه (خنده)

شهرزاد شنبه 5 آبان 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام موشی جون:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
تو معلوم هست کجاییییییییی؛؟نه تو معلوم هست کجایی؟؟
من یکی که با اینا حواسم پرت نمیشه؛منظورت از جهان گردی همون خانوماییه که تو عکس اولن دیگه
چشمولکککککککککککککک
وبت خیلی قشنگ شده؛مبارکه!!!!
آخه رکسانا هم شد رمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرت و پرت!!!(نیش)
بهت رمان معرفی میکنم برو بخون کف کن دو تا چیز درستو حسابی از توش یاد بگیر عین این بچه های راهنمایی داره رکسانا میخونه!!!!!:))))
موشی قربونت برم بیا این وب منو کامل کن
دستت مرسی!!!!
قربونت
فعلا......

سلام شهرزادی جونم
خوبم ممنون تو چطوری؟؟
خودمم نفهمیدم کجا بودم گمونم طرفای اون دبیا شایدم این دنیا نمیدونم والا !!
نه بابا اینا همون طراحا هستن یه چیز میکشیدم منم قراره بکشن
چشمولک
ممنون راس میگی ؟
خوندی مگه خیلی فشنگه که ببینم آموزنده هم هست اصلا با روحیات منم سازگاره انگار خودم نوشتم واسه این دوست دارم مث رمان پریچهر
ببینم مگه بچه راهنمایی ها هم رمان میخونن من تازه میخواستم نخونم گفتم مناسب سنم نیست غششششششششش
خوب معرفی کن بگو اسماشو عقشی میخوامااااااا تو که میدونی چشمک
چشششم بزار عرق شرمم نه عرق خستگیم خشک بشه آخه اتاقمو خیلی گرم کردم
قربونت

نیلوفر شنبه 5 آبان 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

ما موشلت خوردیم!!!

ای بیمعرفتا
یه موشلتی بپزم براتون که یه وجب روغن روش باشه
پس قصه من کووووو؟؟

گیلاس یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

موشی از اولش هم میدونستم بد سلیقه ای!!! اصلا به درد نمیخوری!!
همون بهتر که فراموش بشی!!! اه اه اه ا ه
رکسانا که رمان نمیشه! بعد اومدی میگی پریچهر؟؟!!!!! ( انقدر از پریچهر بدم میییاااد ( زبون درازی) ) تو همون خاله سوسکه رو بخونی برات مفید تره!! کتابای مودب پور به فاز فکریت نمیخوره! منحرفت میکنه!!
بیا خودم کتاب خوب بهت معرفی کنم! اینجوری زود تر هم به تفاهم میرسیما!!!!!! ( مثل آب برای شکلات رو خوندی؟؟!! اگه نخوندی بخوون!! -----> این یک جمله رو میتونی از توی کل نوشته هام جدی بگیری)
راستی اون چیز رو کی گذاشته بود اونجا؟؟!!! آخر نفهمیدی در چه حالی این کتاب اومده اونجا؟؟!! اگه هنوز بلاتکلیفی بذار بگم بهت: من خریدم!! میخواستم ذهنت منحرف بشه!! عشق و عاشقیت هم از قرون وسطا فاصله بگیره! که انشالله الرحمن حاصل شده!!!
اصلندش من میخوام تا صبح هی بیام کامنت بذاررررم!!
کسی جرات داره حرف بزنه؟؟!!! هاااان؟؟!! نه! کی جرات داره؟؟!!

اااا خودت گفتی خوش سلیقه هستم چرا حرفتو عوض میکنی !!!!!
بیا و مهربونی کن بشکنه این دست که نمک نداره
اصلاندشم من با تو تفاهم ندارم
اصلاندش من منحرف خدایی هستم (چشمک) چشه خیلیم قشنگه
من باید خوشم بیاد که اومد
آره چند تا رمان قشنگ بگو
این که گفتی قشنگه نویسندش کیه اصلا من بخونم با تو تفاهم پیدا میکنم اگه تفاهم پیدا کنم میتونم تورو تحمل کنم

چیدونم شاید خاله سوسکه گذاشته بوده من بخونم تفاهممون بیشتر بشه عجب مارمولکیه این خاله سوسکه آ !
ای شیطون پس کار تو بوده بابا ستت درد نکنه ولی خوب من هرچی فکر میکنم نمیتونم با تو تو یه سقف زندگی کنم ((= :دییییی
الان من منحرف شدم :|

دهه کی گفت کامنت نزار من میگم تازه آپ کردم تو میگی تکراریه !!!!
نه جونه تو مگه مغز خر خوردم حرفی بزنم :|

مریم یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

روحی جووووونم. روحی ی ی ی؟
بابایی؟
کجایی؟

( مدتی است میخواهم روح ظاهر کنم اما من که نمی ترسم! روحه ازم می ترسه نیمیاد!
الان اینجا یه روح دیدم می خوام احضارش ( اضهار؟) ( احظار؟) ( اظهار؟) (ازهار؟) کنم. اشکالی داره؟! )

اومدی بابا؟
پیشته ! روحی؟؟
...

روحی جون یعنی چی ببین بشنوه ناراحت میشها بگو روح خبیث جون
بابایی ؟!!!!
نیستش برو فردا بیا رفته اون دنیا فردا بر میگرده
حالا پیغام پسغامی چیزی داری بگو بهش بگم !

غصه نخور حالا میگم روح خبیث جون بیاد یه کم پیشت بمونه

ببین اینو من احضار کردم بعدش تلسمش کردم که دیگه نره بیا حالا یه پسر خاله داره اونو برا تو مخشو میزنم (چشمک)

!!!!!!
دهه به یه روح بی شخصیت که نمیگن پیشته
باید نازشو بکشی :دی

مارگریت وحشی یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

سلام
آدرسمو برات نوشتم

ممنون

میلی یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام روح جونه موشی !!!!!! خوبی؟؟!!

طفلی موشی عجب آدمه خوبی بود خوب باش کل مینداختم حیفففففففففف !!!!!!! تازه میخواستم واسش پینگر بسازم حیففففففففففففففففف !! یادش بخیر الان نمیدونم کجای بدنمه :دییییییییی

باشه موشی هفته دیگه یعنی همین ۵ شنبه پینگرت آماده ی آمادس !!!!!

سلا میلی مارمولک :دی
ببین موشیو از تو حلقومت میکشم بیرون
همون موشیو خوردی مریض شدی چشمک
الان تو قلب توعه :دی
میدونم خیلی دوسش داری ولی خوب چیکار میشه کرد باید تو تب عشقش بسوزی ((=
دمت گرم بابا با مرااااااااااام

گیلاس یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

موشی من فکرام رو کردم دیدم به تفاهم رسیدیم! زیر یک سقف راحتتر میتونم بکشمت!!( از مصدر کشتن)
بیا فعلا اینو پیش خودت داشته باش :
www.chainz.com/images/chain_74_titanium_mens_ring.jpg
خیرشو ببینی داداش..
بهدشم میام بقیه نخ ها رو ازت بگیرم!!!!!!
پات رو هم از روی دم من برندار تا وقتی که خودم بگم!!!
الان تا من دوباره برگردم فرصت داری فکر کنی!! البته اگه میدونی فکر نداری زیاد فشار نیار!!
...

اااااااا تو فکراتو کردی ولی من فعلا نمیتونم با تو زیر یه سقف زندگی کنم هنوز درسم تموم نشده (ایششش):دی
وااااااا واسه من خریدی ؟؟
ببینم گولم که نمیزنی بکنم دستم ؟ بچها آره ه ه ه ه آن آن مبارکه آقا
سووووووووووووت
آره بیا بدمت زن زندگی باید ماهی یه قالی ببافه آفرین :دی
نه عزیزم خودم دمتو میکنم غصه نخور
خانوم پس این چایی من چی شدددددددددد :دی
نه بابا فکر نمیخواد دیگه قالی نمیبافی که میبافی غذای خوشمزه هم که میپزی پولم که زیاد نمیخوای دیگه چی میخوام :دی

گیلاس یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

اولندش که انقدر خسیس نباش!!!! از تو ۱ دندون به من نمیرسه؟؟!!!!!!
دومندش که: اسم نویسندش یادم نیست! کتاب رو پیدا میکنم میبینم میگم!!!!!!
سومندش که: حالت چطوره؟؟!!!!!! احوالات میزون شده؟؟!!!
چهارمندش که: اون عکسه مال همین الآنه!! گذاشتم نظرت رو دربارش بگی!!!!!
پنجمندش که: اینجا رو نمیخوااااای آپ کنی؟؟!!! من خسته شدم از بس کامنت برای این پست تکراری گذاشتم!!!!
شیشمندش که: ببین من شمارش هم خوب بلدم!! زن زندگیم!!
هفتمندش که: بذار الان برم بعدا میام بهت میگم!!! شانس آوردی که الان کلاس دارم!!!

جیییییییییییییییییییییییییییغ




منو خسیسی !!! ببین دکتر گفتی دندوناتو به گیلاسی نده خوب حالا بعدها که به تفاهم رسیدیم من میجوم میزارم دهن تو ((= :دییییییییییی
آفرین دوتا که خیلی به نظرت قشنگه رو معرفی کن

مرسی خوبم ای میگزرونیم تو چطوری ؟؟ خانواده خوب هستن ؟
حالا تو اون کامنت جوابتو میدم چقد عجولی تووووووو :دیی
من که همش دو روزه اینجارو آپ کردم مگه مث تو بیکارم هی آپ کنم
راست میگی حالا چیو میشماری :دی ببینم آشپزیتم خوبه ؟ پولامو هی فرت فرت خرج نمیکنی ؟؟بعدش هی منو وشگون نمیگیری که من حساسمااااااا ؟:دی
حالا بعدن بیا ببینم چیکار میکنی ؟
زبوووووون

نگین یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

عجبی تو اومدی
چند روزه که با بچه ها داریم دنبالت میگردیم
وتم که باز نمیشد
خوبی ؟
وبلاگت خوشمل شده
به نظر من چون ساده تره خوشمل تره
حالا هر جور نظره خودته
ببین موشی من دامر ازت نا امید میشم تو خیلی با این روح خبیثت درگیری
این اصلا خوب نیست !!
۴ روز دیگه به عنوان روانی میبرنت هاااا...حالا از ما گفتن (نیش)
منم اصفهان میخوام...
میخوامممممممممممممممم
گریه
خیلی بدی...
میگم موشی تو لهجه اصفهانی داری؟
من عاشق لهجه اصفهانیام
داری؟

وای میدونم ممنون
یه کم فس شده بودم وبمو خودم خراب کرده بودم
ممنون تو چطوریییییییییییی؟؟
راس میگی ؟؟
آره همیشه سادگی خوشکل تره اصلا من همچیو ساده دوست دارم
ببین این دیگه جزئی از من شده نمیتونم بندازمش بیرون
حمین الانشم روزی 20 بار میگیرن منو ببین شدم یه روانی حرفه ای

بیا خوب بیاااااااا
خودم میبرمت همجاشو نشونت میدم حالا بچه خوبی بودی یه بستنیم مهمونت میکنم (نیش)
دهه گریه نکن خوب نهارم مهمون من
چرا بدم خوب اگه به شب خورد شامم مهمون من
دهه میزنمتااا خوب از تو میدون امام یه چیز خوشکل برات میخرم خوبه !!
پس چی (عینک) من کلی لهجه اصفهانی ندارم همش یه ذره اونم خیلی کم :|
نازی
چی خودکار اضافی میخوای؟؟؟

نگین یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 04:10 ب.ظ

راستی موشی دلمان واست تنگولیده بود بسیار

بووووووس
منم یه ذره شده بود دلم
میسیییییییی

گیلاس(منظ) یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااام موووووشی
واااااای نمیخواد تو بگی! خودم هم میدونم چند وقته این طرفا نیمدم! تو رو خدا گلایه ملایه رو بذار کنار! سرم شلوغه!!!! دلت هم میدونم برام یه ذره شده! اللللهییییی
من که از تو ناامید شدم!!!
الان رفتم مواد خریدم که مهتاد بشم!!!!
ژون داداش ما اینکاره نبودیم!! شرمونو شیره مالیدن!! رفیق ناباب ما رو اینژوری کرده!! اگه دشتم بهش برشه!!!! اگه دشتم بهش برشه ازش مواد خوب به ژور میگیرم! شما افکارتو تخریب نکن!!
موشی من آپم!!
دوپینگ کردم!! نییییشششش
قربونت..
فهلا شاد باشی

اه اه اه آره عزیزم دلم برات یه ذره شده بود همش میگفتم نکنه خدارو شکر مرده یا رفته از عشق من خودکشی کرده ولی انگار از شانس بد همه زنده ای ببین من انقدرا هم ارزش ندارم خودتو بکشیا !!!!!!!!!!
دهه چرا نا امید شدی جونه تو من الان میخوام درس بخونم حالا درسم تموم شد یه جوابی بهت میدم دیگه
ببین مهتاد نشو همون برو آشپزیتو یاد بگیر خیلی رو جوابم تاثیر میزارهاااااااااا ((=
آفرین تو بیکاری هی فرت فرت آپ میکنی
قربونت
تو هم

بنفشه دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام
موشی دارم میمیرم
نمیدونم
انگار تو کویر گیر کردم
هر طرفش یه چیزی منو میگزه
مثل خوره افتاده به جونم
دارم از تو میپوسم
میخوام رها بشم
خسته ام
ایکاش میخوابیدم و دیگه بلند نمیشدم
ایکاشششش
دلم بدجوری گرفته
بد جور

سلام
:(
اینطوری حرف نزن دلم میگیره خدا نکنه
امیدت به خدا باشه
اینا توهمات ذهنته سعی کن از این حالو هوا بیای بیرون
یه ذره فکر خودت باش
خدا نکنه
بنفشه چت شده تو (گریههههههههههههههه)
درست میشه عزیزم
میدونم زمونه از پشت به ادم خنجر میزنه (بغض)
اینطوری که خودتو از بین میبری
منم دلم گرفته خیلی
بغض

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

عجب خریه این روح خبیث ها =))
خره نمیدونه که موشی ۱۰۰ سال دیگه هم بگذره همین موشی میمونه و آدم بشو نیست :دی

خندهههههههههه
بچس دیگه چیز حالیش نیست (خندهههه)
مگه موشم آدم میشه :|
آره قهر که ماله بچه کوچولوهاست توکه میدونی (نیش)

*+*+*سارا*+*+*+ دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

:دی اااااااااااااااااااااااااااااا

مممووووووووووووووووووووووووش :((

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش

کمممممممممممممممممممممممممممممممممک

موش خرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

موش صحرایییییییییییییییییییییییییییییییییییی

همستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتر

موش جووووووووووووووووووووووبیییییییییییییییییییییی

:(( مئووووووووووووووووووووووووووووووووش

گربه کوشی بابا

یکی یه تله موش بده به ممممممممممممن

ای موشو کوووووووووووووووووووووووووووووووفت

خودتییییییییی

هاپووووووووووووووووووووووووووووو

خودتی

خودتی

یه یه یه یه یه

اصلا برو همون قهر باش بهترههههههههههه

زبووووووووووووووووووووووووووون

الان یه گاز ازت میگیرم گاززززززززززززززززززززززززززز

دلم خنک شد

غشششششششششششششششششششششششش

لیلا دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 02:23 ب.ظ http://leilon.mihanblog.com

سلام عمو موشی جون جونم منم دلم واست می تنگییییییییییید این قد( )من تا حالا روح ندیدم میشه بگی با من دوس بشه اخه من دوس دارم روح ببینم اونم می گن خبیثش شنگولتره!!

سلااااااااااااام
عمو قربونت بره همش انقد :دی
چرا که نه با تو هم دوست
آره بچه خوبیه طفلکی
خبیثاش بامزه تره :دی
حالا میگم بیاد پیشت باش

گیلاس(منظ) دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

موشی پول ندارم کتاب آشپزی بخرم!! پووووول بده
راست میگی که مهربوووونی؟؟؟؟!!! من زود باورم
میشه هااااا!!!!
چقدر به دلت صابون زدی؟؟!! مگه تو کلاغی؟!! صابون دوست داری من آشپزی یاد نگیرما!!!!!
حالم رو با اون حرفت به هم زدی! اه اه اه! تو روحت...
فعلا اون رو از تو دستت در بیار! من به حال تعلیق و تعویق در اومدم...
حسش نیست دیگه حرف بزنم..
....
..
.

بیا بگیر تو باز خرم کردی دیگه کاریشم نمیشه کرد پس چی دیدی چقد مهربونم پول دادم بهت :دی
مگه کلاغا به دلشون صابون میزنن فقط :دی
نه دیگه قول میدم هم صابون دوست داشته باشم هم غذای خوشمزه هم تورو :دی
اوووووووو حالا چه ناز میکنه بوس
نخیرم در نمیارم دیگه یه دختر زرنگو خوندارو ماشینسوار دارو اینا از کجا گیر بیارم :دی آن آن کردم تو دستم مبارک باشه آقا سووووووووت

شهرزاد دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

سلامممممممممم موشی
موشی این عکس لوگوت خیلی بانمکو باحالهههههههههههه!!!
:)))))

سلام
قشنگه نه مرسییییییییییییییییییی

شهرزاد دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام موشی جون:
موشی اسم این کامنتدونیه منو میشه بزاری ستاره ی قلب من؟؟؟؟؟؟؟
مرسی ؛دستت درد نکنه!!!!
قربونت
دستت درد نکنه!!!!

سلام
چرا که نه باش بعدا میزارم
قربونت
اختیار دارین
خواهش میشود

مرجان دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام بر موشیه سر به هوا و بازیگوش

بالاخره یه روزی همون روح خبیث هاپولیت میکنه ((=

تو واسه خودت رفتی گشت و گذار ما هم فکر کردیم پیشی قورتت داده ... حقته بکشمت

وایسااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هاپو بد اخلاق :(
سلام سلااااااام
نکنه خوشحال بشه :دی

ببین من سه روز نبودم یه روزشو گشتو گذار بودم اون ۲روزا اصندش حالم خوب نبود وبمو ندیدی عین گچ شده بود

مرجانی رحم کن این همه چیپسو لپ لپ دادمت نکش منو
کمککککککککککککک

یوسف سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشی جون
از دست بعضی از این روح های خبیث!!..
خیلی وقته رومان خوب نخوندم..شاید بخاطر اینه که سوژه هاش تکراری شده!!..
جالبه اصفهانی هستی؟..
من میدون نقش جهان رو خیلی دوست دارم.. :)

سلام یوسف جون گل
آره والا مخصوصا از نوع خبیثش :دی
آره همش انگار تکراریه من که زیاد اهل رمانو اینا نیستم ولی هراز گاهی بیکار بشم میخونم

آره اصفهانیم
جای قشنگیه
خوب چه خبرا کم پیدایییییییییییی!!

*+*+*سارا*+*+*+ سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

موشی بمیری که به من اینجوری نگی
ایشالله که پلنگ نه نه نه مار...نه نه نه ... یه جغد بیاد تیکه تیکه بخوردت :|

پرووووووووووووووووووووووووو

سلامت کو بی ادب :|
به به سارا جووووون
خندههههههه کف کردی نه :دیییییییی
ای مار خبیث
نخیر هیشکی جرات نداره منو بخوره اصلا کی دلش میاد منو بخوره !!!!!

مرسیییییییی
خودتی بیمعرفت

میلی سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://berry.blogsky.com

بیاا تشکر کن پینگرت آمادس :دیییی

چون ممکن بود ۵ شنبه آن نشم واس اینکه بد قول نشم امروز برات آماده کردم ولی خدای خیلی سخت ولی چون تو پسر خوبی هستی برات درس کردم!!

ببین بیا تو این وبی که بالا برات گذاشتم یوزر و پسوردت رو بده برات جا سازیش کنم!!

فعلا

دروغ میگییییییییی !!!!!!
ایول مرامتو عشقه
آخی نازی چقد تو راه های خیلی خیلی سختو به خاطر من تحمل میکنی :دی
ایشاا... یه روز حسابی جبران کنم :|
بوووووووووووووووووووووووس
برو تو همون وب اصلیت توضیحات کاملو دادم برات
قربونت برم

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

سلااام موووشی
خوابییی؟؟!! الان چه وقت خوابه؟؟!!
بیییییدار شوووو
من اوومدم!
وااااااااای
چقدر دلم تنگ شده بود! میدونم که تو که از بس دلت تنگ شده هیچیش نمونده!
خدا بگم این کلاسای درس و دانشگاه رو چیکار کنه که اینجور بین آدما فاصله میندازه!!
حال و احوالت چطوره؟؟!! خوش میگذره؟؟!!
ببین من هنوز قهرما!!!!

انگشتت چطوره؟؟!!! چی کارش کردی؟؟!
میگم ماشین دزدیدی؟؟!!! من عجله دارما!!!
گواهی بگیرم ماشییین میخوام!!! تازه باید گل هم بزنیش!!! میدونم که خیلی کار داری! ولی همینه که هست!!!
دلم برات میسووزه! هم باید بخوابی! هم غذا بخوری! هم این همه کاااار ..واااای
من فعلا میرم سر زندگیم!!
کاری داشتی در خدمتم..
...

سلام سلام
پس کی بخوابم الان نصف شبه ببینم دخترا کیا میخوابن مگه ؟!!! بگو ما تکلیف خودمونو بدونیم :دی
آخی نازی ببینم تو نصف شبا دلت برا من تنگ میشه :دی
خدا زلیلشون کنه که انقد این دخترای مردمو از راه بدر نکنن منظورم اینه که نیارنشون تو راه ((=
ای بد نیستم مگه میتونم بد باشم (چشمک)
میدونم !! اگه قهر نبودی خدا به دادم برسه لابد درسو دانشگاتم ول میکردی مینشستی ور دل من ((= :دییی

دهه تو چیکار به انگشت من داری !!
نه دیدم دزدی کار بدیه !! ببین حالا نمیشه سرو تحشا با دوچرخه ای سه چرخه ای چیزی هم آورد :دی
خوب حالا گریه نکن زیاد یه کاریش میکم ماشینم برات میخرم گلم میزنم برات :دی
وااااااااای خدایی همه کارا یه طرف خوابیدنم یه طرف
ببین موسسه خیریه راه انداختم یه کار تو مایه رابینهودو اینا دزدکی میرم خونه مردم بهشون کمک میکنم بیشترم به دانشجها کمک میکنم (چشمک)
برو برو فعلا پله های طرقی رو یکی یکی طی بکش برو مردم تو صفن :دی
کار که دارم .........

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 06:38 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

مووووووشی موووشی
هییییییی
مووووشی
من تازه عنوان این پستت رو دیدم!!
تو و روح خبیث و کییییی؟؟؟؟؟؟؟؟ هاااااااان؟؟!!!!!
زود باش بگو ببینم!

جوووووووووووونم
چیه ؟؟
کی مرده کیو کشتن منو از خواب بیدار کردی چته ؟؟
دهه خوب اون یکی تویی دیگه خره جونه تو تویی برو بگیر بخواب نصف شبی !!!

زهرا سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 06:40 ب.ظ

واییییییییییییییییییی..........اصلا باورم نمی شر بتونم یه اصفهانی بیدا کنم.........باعث افتخاره

خندهههههه مگه اصفهانیا گم شده بودن که تو پیداشون کنی !:دیییی
افتخار از ماست
از تو وب گیلاسی اومدی ؟ پس تو کجایی هستی ؟؟

زهرا سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

بله ...از همون جا اومدم........منم همشهریم ......ولی وسط تهرون گم شدم.........

حدس میزدم ....... ایول ایول همشهریارو عشقه ..... دهه چرا خوب خودتو بنداز تو صندوق پستی اصلا میخوای از جات تکون نخور خودم میام پیدات میکنم

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

اولندش که این زهرا چقدر باهوشه!! تا تونستم پیچوندمش که اینجا رو پیدا نکنه! ولی آخرش دستش به تو رسید!!!! ببینم شما همشهریا رادار دارین همدیگرو پیدا میکنین؟؟!!!

دومندش که: من حال ندارم هی رکاب بزنم! نمیشه تو کولم کنی؟؟!!! راست میگی! دزدی هم نکن! برای نسل های بعد بد آموزی داره!!!


مووووووووشی!! الان نصفه شبه؟؟!!!!!

اگه نصفه شبه بخواب.. مزاحم نمیشم..

اومده بودم کمی معاشرت کنیما!! اما نبودی! حیف شد!! حالا باید فردا درس و کار و پله ها رو همه رو ول کنم بیام بشینم معاشرت کنیم!!!

فعلا من برم به قهرم ادامه بدم...
قربونت

آره دیگه همون تلپاتی داریم دلامون به هم راه داره :دی

نه خیر تو هنوز نامحرمی بغلت نمیکنم (خنده) خوب حالا که زیاد اصرار کردی جهنم !!
همین دیگه بد آموزی داره یاد میگیرن این بچها هوششون خوبه زودی میگیرن

نه الان صبح شده :دی
نه دیگه صبح شده مزاحم شو :دی
دهه من که همین جام بیا معاشرت کنیم نه تو برو روزا پیهارو یکی یکی طی بکش پس فردا هی نزنی تو سر من بگی تو نزاشتی تو نزاشتی برو عزیزم برو اصلا روزا خودم یه جاهایی قرار دارم نه کار دارم یهو فکر بد نکنیا :دییییی همون شبا بیای بهتره :دی

برو مگه قهری تو ؟؟؟!!!!!!!

نیلوفر چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام...چطوری؟

سلاااام خوبم تو چطوری ؟؟

گیلاس(منظ) چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 01:17 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

خودم سیمش رو قطع میکنم ! بعد وقتی مثل آجر هنگ کردین بهتونن میخندم!!!!!
نه باباااا!!!! حالا بفرما تو! دم در بده!!! W-: برو کنااااااااااااااااار! جیییییییییییییییییییغ!!!!دستتو بکش!!! کی گفت منو بغل کنی؟؟!!! من گفتم منو کوول کنی!!!!!

موشی منتظر ماشینمااااا!!!!!

اصلندش تو روزا کجا میریییی؟؟!!!!!! سر منو میکنی توی کتاب بعد خودت کجااایییی؟؟!!!!!
گفتم کتاب یاد اون رمانه افتادم! تموم شد؟؟!!!!!!

نه دیگه بیسیمه ماهواره ای دلامون همدیگرو میگیره :دی

دهه چرا جیغ میزنی ببین من اینجا حالا حالاحا آبرو نه اینو که دیگه ندارم حالا حالاحا کار دارم من کی بغلت کردم استقفر الله
اصلاندشم نه کولت میکنم نه بغلت میکنم نه بوست میکنم :دییییی :|

میخرم برات نه میدزدم برات ببین یه فولکس دیدم اسپرته خیلی قشنگه همونو برات میدزد میخرم :|

دنبال کثب علمو کمک به بینوایان کار خیر میکنم
جونه تو دنبال یوخده سواب واسه آخرت همین :|

چی اون که یوخدشو خونده بودم آره بدک نبید بعدش گندمم خوندم اونو خوشم نیومد بچه بازی بیش نبید

'گیلاس ( منظ) چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 01:29 ب.ظ

این زهرا همچین میگه :" آره از اونجا اومدم " انگار وب گیلاسی تبعید گاهه!!!!!
ولی زهرا موشی هم بد نمیگه ها!!! برو تو صندوق پست!! دیگه جهنم و ضرر! تمبرت رو هم خودم میخرم.... ببین منم هرچی پول دارم باید خرج رفیق کنم!!!!! فقط یه وقت سرجات نمونی موشی پیدات کنه ها!!!!!! هیچ موجودی تاحالا یافت نشده که موشی پیداش کرده باشه و الان زنده باشه!!!
خب من دیگه اینجا کاری ندارم!!! تمام نکات رو هم یاد آور شدم!! اگه چیزی مونده بود حتما به حضورتون میرسونم..

فعلا برم سراغ آشپزی خودم...

اینطوری که تو ازش تعریف میکنی وبت از تبعید گاهم بدتره :دی

نخیر چیو بره تو صندوق پست خودم پیداش میکنم
نه که فک کنی از رو میل خودمااا نه فقط به خاطر تو نیست از الان باید اقتصادی فکر کنی اینه که نمیخوام پولاتو الکی خرج کنی جونه تو
ببین چقد هواتو دارم اصلا من کارم صبح تاشب کمک کردنه به اینو اون اینو پیدا میکنم اونو گم میکنم این یکیا تحویل میگیرم اونو تحویل میدم
ببین خدایی چی میکشم البته من فقط فقط واس خاطر سوابش تو اون دنیا سا وگرنه منو که میشناسی :دیییییییی

بعله از حسن نیت شما ککمال تشکر را به عمل میآوریم
عزیزم این گوش وامونده من درش همیشه به روی شماها بازه :دیییی

گیلاس(منظ) چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

موشییییی موشیییییی
چیزه
چیز شده
کمممممممممممک
هللللپ
داشتم یه کتاب آشپزی زبان اصلی میخوندم با این کلمه مواجه شدم! بگو یعنی چی و تلفظش چیه!!
" جختازه "

زود باش بگوووووو
غذام سووووخت..
ببین من باید چقدر زحمت بکشمااااااا !! یه کم قدر بدون!!!


جووونم
چیه ؟؟
چی شده قرق شدی ؟
سگ دنبالت کرده ؟
پلیس دنبالته ؟
میخوان بکشنت ؟
خاک تو سرت از خونه فرار کردی ؟؟؟؟
ای بمیری خوب همون اول بگو چیکار داری هی داد میزنی !!!!!!
تو غلط کردی تو و کتاب آشپزی :| دروغ میگی عین....
جختازه یعنی بمیریم آشپزی یاد نمیگیری !!!!!!!!
فهمیدی
آها یه معنی دیگه هم میده یعنی از اون لحاظش یعنی منو دعوتم کن شام بیرون :دیییییییییییی

آخه بمیرم برات خودتو انقد خفه نکن به خاطر من :دی

میلی چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

نه نیازی نیست بیای پیشه همه پینگ کنی اون یورل کناریه منو بردار بذا تو وبت بعد همونجا پینگ کنی همه ی اونایی که پینگر دارن میفهمن آپی !! یورل --> همونی که تو وبم تو روزانه هام هست نوشتم پینگ کنید اون لینکه !!

یوزر رو هم بت نمیدم خواستی لینک اضافه کنی به خودم بگو چون اولا لینک اضافه کردن کشک نیست باید کلی به کد تبدیل شه فک کردی الکیه تو هم که بلد نیستی !! دوما من پینگرت رو تو اشتراک خودم ساختم نمیتونم پسورده اشتراکه خودمو بت بدم !!

این ازین !! فعلا حالم خوب نیست کدت رو تو کامنته بعدی میذارم !! دیگه اگه تو ضیحاتی خواستی بگو تا برات بدم !! تشکر هم اینقدر لازم نبود تو عالم رفاقت این حرفا نیست !! موشی حالم اصلن خوب نیست !!!!

اوکی فهمیدم

دهه بیخود نمیدی یوزرو زود رد کن بیاد من چیکار به لینکا تو دارم

خوب ببین چرا درست لینکامو ننوشتی ببین اسمشونا ننوشتی عین لینکای خودم تازه بر عکس از بالا به پائین نوشتی اونش به درک ولی اسماشونو همینطور که خودم نوشتم درست کن
دستت درد نکنه عسیسم
میدونم سرت شلوغه درسم داری اگه نمیتونی درست کنیشون یوزرو رد کن بیاد خودم ویرایششون میکنم
آخه میخوام لینکارو بردارم اونو جاش بزارم
اوکی فهمیدی ؟؟
دهه چرا حالت خوب نیست ؟؟
او چه رفیق دوست شدی یهو :دی
به ماکه رسید خواستیم ازت استفاده ببریم تو حال نداری :دی
خوب میشی عزیزم همش ماله دوری از منه ((=

نگین چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلامممممممممممممممم
خوبی گلمممممممممممم؟
چه خفرررررررررر؟
منم دلم کلی تنگولیده بود نیومده بودم چند روز
خوب نشد دیگه
چیکار کنمممم
هییییییییییییییییییییییییی
خبری نیست
تو آپ نکردی
بابا یه بساطی راه بنداز (از اون بساط بدا نه...از اون خوبا )
سوارکاریم چند روزه نرفتم ( گریه)
چه خبر؟
تو بیا بتعریف

سلااااااااااااااااااام
ممنون خوبم تو چطوریییییییییییی؟؟؟
سلامتی تو
کجایی توووووو معلوم هست کجایی تو که از من بدتر شدی
ببین نیستی همچین سوتو کوره
هییییییییی خبری نیست سه روزه نیومدی بعد خبریم نیست :دی
نه بابا من از تو تنبل ترم
بساط چی ببینم بساط عروسیمو راه بندازم راضی میشی تو ولی بعدش خانومم فک نکنم بزاره با شماها بپرماااااا ((=
دهه چراااا
هی منم هیچی یعنی بی خبر که نه سرم گرمه سه روز در هفته که کلاس میرم باغیشم دنبال یللی تللی :دی
هیچی کامنتارو نخوندی دارم با گیلاسی کل کل میکنم جاتم خالیه :دی کلی حال میده
باش

نسی جوون چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

به نام خدا
سلام...
خوبیییییی؟
من که اصلا خوب نیستم...
کلیم عفونت کرده.....
فردا هم باید برم...
نمی دونم چی کار کنم....
به احتمال زیاد ۱ شنبه برمیگردم....
اگه مجبور نبودم نمی رفتم...
این ۳ روز استاداش خیلی گندن مجبورم که برم...
حالم اصلا خوب نی......
:گریههههههههههههههههههههههه
فعلااااااااااااااااااااااااااااا
باورت میشه تا صبح خوب بودم؟
یه دفعه این جوری شدم
نمی دونم والاااااااااااااااااا
یا حق!

سلام سلام نسی جوون گل
خوبم ممنون
تو چطوری ؟؟
دهه چراااااا
نهههههههههه
نسی یه کم مواظب خودت باش ببین حتما پی گیری کنیا کلیه خیلی خطر ناکه خدایی نکرده .
عزیزم خودتو ببند به مایعات مخصوصا دلستر بخور وااسه کلیه خیلی خوبه هر روز بخور
خوب یه هفته مرخصی میگرفتی
خوب اگه بفهمن مریض بودی که طوری نیست
درکت میکنم منم یهو دارم یه آهنگ شاد گوش میدم کلیم شارژم بعد یهو صدارو خفه میکنم یه آهنگ غمناک میزارم خندهههه
چت شده ماله فشار درساته سرت خیلی شلوغ شده یه کم استراحت کنی خوب میشی
قربونت منتظرتم
یا حق

مهرداد موردینی پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 04:36 ق.ظ http://www.konkoorehonar.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید من مهرداد موردینی مدیریت وبلاگ بزرگ طنز کنکور هنر هستم این وبلاگ در زمینه ی طنز قدم های موثری برداشته سری به وبلاگ بزرگ طنز کنکور هنر بزنید اگر وبلاگ نظر شما رو جلب کرد که یعنی خواهد کرد در قسمت نظرات علاقه ی خود را مبنی بر تبادل لینک ذکر نمایید با تشکر مدیریت وبلاگ بزرگ طنز کنکور هنر :www.konkoorehonar.blogfa.com وبلاگ ما رو با نام"وبلاگ بزرگ طنز کنکور هنر" لینک کنید.

سلام عزیزم ممنون لطف دارین
چشم حتما سر میزنم
حتما همینطوره که میگی باید وبلاگ جالبی داشته باشی
قربون شما

میلی پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

ببین تا این لینکات نباشن اون رولینگ رو بذاری دیده نمیشه !! نمیتونی اونو به عنوانه لینک استفاده کنی !! بعدشم اینی که میگی با اسمشون اضافه کنم آدمه عاقل اونا وقتی پینگ میکنن فقط اسمه بلاگشون رو میزنن ۴ ساعت نمیگن موشی ما رو با این اسم لینک کرده واس همین دیگه تو نمیفهمی آپن!!

اونایی که آپن رنگشون تیره تر از بقیه میشه !! بعد اینکه گفتی به ترتیبی که تو لینک دونیت گذاشتی باس بگم رولینگ ترتیب نداره اگه میخوای از کوچیک به بزرگ برات ردیفشون کنم!!

یعنی چی یعنی لینکای وبمو بر ندارم !!!!!!! چه ربطی بهم دارن !!!!!!
ببین پس من لینکامو بر ندارم اونا هم باید باشه ؟؟
آهان افتاد
ولش کن خوبه همینطور
ممنون میلی جینگیلی مستون بوس

میلی پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 05:13 ب.ظ

نه لینکات رو برداری دیگه دیده نمیشه رولینگت!! حالا میخوای امتحان کن ولی من امتحان کردم دیده نشد!!

میگم من درست کردم برو ببین همینطوری دزسته بعد امتحانش کن باش

زینب خانم پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

اینجا خیلی قشنگه...
من اصفهان امسال برای بار اول رفتم خیلی قشنگه!

ممنون چشماتون قشنگن قشنگم میبینن :)
مرسی هیچ جا اینجا نمیشه جونه خودم

شهرزاد پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

سلاممممممممممم موشی جونم:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تنبل خان بیا اپ کن دیگههههههههههههههههه
قربونت
فعلا..............

سلام شهرزادی گل
ممنون خوبم یعنی نفسی میاد میره حالا کجا میره خدا میدونه چون هی فرت فرت غیبش میزنه !!!!
ببین مغزم الان نم کشیده آخه دیشب تو آشپز خونه خابیده !
به زودی آپ میکنم
قربوونت
خوش باشی عزیز

میلی پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

چرا اینا واس تو نصفه نیمه اومدن !! بذا چک کنم !!

چیدونم ببین این رولینگه فک کنم با من لجه داره ازش بدم میاد :(

میلی پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

موشی این اسمه (کاش میشد اشک را تهدید کرد) خیلی طولانیه یه چیز دیگه بگو به جاش جایگزین کنم اینجوری نصفه نیمه میاد!! بعد الان یه چند روزی هست بلاگ رولینگ خوب کار نمیکنه اگه دیدی هیچکدوم بالا نه اومدن غصه نخوری مشکل از رولینگه :دیییییی

دارم سعی میکنم لینکای تو رو از ماله خودم جدا کنم بعد بدم دسته خودت !!

ببین یهو بگو لینک نزار خلاص ((=
چمیدونم ماله بنفش اس
ای بمیره بلاگ رولینگ که انقد تورو عذیت نکنه میخوای بیام بزنمش هان ؟؟
نه دیگه وبمم آتیش بگیره نمیترسم
این بلاگ رولینگم مث ایران خودرو شده پژو میده بیرون بعد میگه یهو آتیش گرفت نترسینا اینا همینطورین (غشششششششششششش)

میلی چه خوبه هفتهااات یه ساعته میدونم الان حال نداری منم عجله ندارم ولش کن حالا

میلی خسته شدی بسکه به لینکا من ور رفتی :دی ؟ بووووووووووووووووووووووس

راستی یه چیز دیگه این بلاگرد هم همینطوره ؟؟ من عضوش شدم ولی نشد توش لینک اضافه کنم میخوای یه سر بزن ببین میشه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد