!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست

 

خانوم منشی شما دیگه چرا شما که شماره منو دارین چرا بهم زنگ نمیزنین خانوم منشی ــ خوب چیزهمن ــ خوب حقه من این همه راه بیام ببینم کلاس نیست خوب زنگ میزدین میگفتین امروز کلاس نداریم  خانوم منشی ــ من ــ  خانوم منشی ــ خوب شرمنده من فکر کردم میدونین آخه اون جلسه گفتم به همه فک کنم شما زود رفتین نبودین . من ــ خوب اکشال نداره اصلا همین بغل مغلا یه کاری داشتم هم خوبه کلاس نداریم امروز کلی کار داشتم خانوم منشی ــ من ــ با اجازه خدافزشوما

هیییییییییی این هفته رو کمپلت اوستاد نمیاد سر کلاس میخواد خیر شرن بره مسافرت ولی اینطور که از زیر زبون این منشیه در رفت مسافرت نمیخواد بره اصلا به شماها چه به منچه به ملت چه !!

 جمعه با بروبکس رفتیم بیرون به قول بچها لوووو دریااا رفتیم پیک کنار زایند رود عزیز جاتون خالی خیلی خوش گذشت بیشترشو پاسور بازی کردیم  بعد قلیونم یادمون رفته بود ببریم

راستی روح خبیث جون رفته پیش ننه باباش اون دنیا یه یه هفته ای نیستش واس همین دلم گرفته میخوام یه هفته بچه مثبت مظلوم باشم نمیشه ، کسی رومانی چیزی نداره بده من بخونم  دلم یهو رمان میخواد گمونم خل شده دلاهم دلای قدیم فکرمم خل شده هی چپری فکر میکنه هی میره میره میره بعد دباره دمشو میگیرم نمیزارم بره .همش هویجوری داره میپلکه بعد کم کم غیبش میزنه جیم میشه کجا میره آیا ؟! 

الان دلم برا یکی تنگولیده

انگار داره برامون مهمون میاد قول دادم امشب آپپ کنم همینارو داشته باشین شاید نتونم دیگه امشب اون بشم

3 خوب اومدم دباره اول از همه از میلی جووون ممنون به خاطر لینکام آخه برام پینگرو اینا ساختو لینکامو مونتقل کرد توش دمت گرم (بوس) .. برو بچ برین شماها هم عضو بشین پینگر بسازین خیلی باحاله

3دوم دباره یادم رفت (نیش) نیست الان همچین یوخده گیجم گیر دادم به یه آهنگ از انریکو چند وقته ترانه غربی گوش ندادم یهو این افتاده به دلم حالا یه کم آهنگو ویرایش میکنم میزارم آخه بعضی جاهاشو دلم نمیخواد


برای دیدن تصویر با سایز بزرگتر کلیک کن

زبان سکوت یک ساعت تمام ، بدون آنکه

 یک کلام حرف بزنم به رویش

 نگاه کردم

           فریاد کشید : آخر خفه شدم !

                                   چرا حرف نمی زنی ؟

گفتم : نشنیدی ؟ .............. برو

 

نظرات 29 + ارسال نظر
میلی دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

میدونستی منم آپم :دییییییی

دیدم لینکت پر رنگ شده البته همه لینکای من پر رنگه یهو کار پیش اومد مهمون اومد درستو حسابی نشد آپ کنم
میام الااااااان

مارگریت وحشی بهاری دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 09:28 ب.ظ http://magrite-vahshi.blogfa.com

سلام ؟آقا موشی عزیز
من خوبم شما چطوری؟
ممنون که به وبلاگم سر زدی.
دست درد نکنه من فعلا قالبمو دوست دارم
ممکنه بعدا مزاحمت بشم.
از تو هم به خاطر اینکه به فکرم بودی متشکرم.
شاد باشی.

سلام سلام
مرسی منم خوبم
اختیار دارین وظیفم بود
خواهش میکنم قالبتون قشنگه
در خدمتیم هرچی باشه دوست نیلو هستین :دی
اختیار دارین خلاصه از آشنایتون خوشال شدم
:)
قربون شمااا

گیلاس(منظ) دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 11:25 ب.ظ


واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
سلام مووووشی
حالا تو هی هر هفته بلند شو برو ولایت گردی!!! بعد بیا خاطراتت رو بکن توی تخم چشم ما!!! کور شدیم دادا!!
اتفاقا ما هم جمعه با دوستان و برو بچز رفته بودیم لب جوب سر کوچه نشسته بودیم!!
انقدررررررررر خوش گذشت! o^:
دلت بسوووووووووووزه ( حسودی)
اصلندش تو بدون من کووووووووووووجا میذاری میری؟؟؟؟؟؟
خب دست منم میگرفتی میبردی توی سی و سه پل از اون بالا کنترل نا محسوست کنم!!!!!!!!
حلقه رو که توی رودخونه جا نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخی!! نازی!!میدونم دلت برای من تنگووولیده!! اصلندش دل به دل راه داره! تو نگی هم خودش نویز میفرسته!!
مهمون کیه؟؟؟ باز تو ما رو ول کردی رفتی سراغ یکی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخرش دستم به خون آلوده میشه!!!!
موشی من گوشت و مرغ دوست ندارم پاک کنماااااااااااا

حالا چی شده؟؟؟
تو یه چیزیت هست...
چرا حالت گرفته است؟؟ اینجوری میگی دلم میگیره!!!
تو دمشو ول کن.. خودم پامو میذارم رو دمش...
رمان میخوای؟؟ با رمان خوب میشی؟؟؟ الان میرم هر چی رمانه تو دنیا برات میارم.. اصلندش خودم برات رمان مینویسم!! تو فقط خوووب باش..


ببین من خیلی وقته عضو رولینگم ولی از من میشنوی بیخیالش شو! دردسرش بیشتر از فایدشه!! هیچ وقت مثل بچه آدم کار نمیکنه!! خودت تلاش کنی بهتر از رولینگ میتونی آمار آپ شده ها رو داشته باشی!!!


دیگه فهلا همین!! بازم میام!!
تازه از خواب بیدار شدم! تا صبح در خدمتم!!!!

به نظرت اینا که من نوشتم از پست تو بیشتر نشد؟؟؟؟
پر چوووونه هم خودتی!!!

من هنوووووووز قهرم!!!
نمیخوای بیای آشتی کنیم؟؟؟؟


مووووشی نمیخوای آپ کنی؟؟؟؟

خدافظ

واااااااااااااااااای سلام عزیزم
خوفی ؟؟
خوب چیکار کنم از کجا بگم خوب شماها هم بیاین
ماهیم گرفتین !!!!! از چشات معلومه خیلی خوش گذشته :دی
اصلندش من بدونه تو هیچ جا نمیرم آن آن
باش میبرمت سی سه پل حالا کیو کنترل نا محسوس کنی ؟؟ منوو ؟؟ من که الان پیش توام تو سی و سه پل
چیزه نه جا نزاشتم ولی گمش کردم (گریههه) شوخی کردم ایناهاش بعد دباره پیدا شد :دی

آره جونه تو همش به یادت بودم نیگاااا
تلپاتی داریم دیگه :دی
غریبه نبود عموم اینا بیدن خوب چیکار کنم همینجوریش مامانم کلی فوشم میده میگه همش اونجایی ببین گفته گیلاسیو بیار من ببینمش !!!!!!!!!
نه نمیخواد پاک کنی همینجور پاک نکرده میخوریم :دی با پرو پیش پشمو پیلی =))

من چمه آیا ؟؟ ها چی من چمه من چمههههههههههه (گریهه) اهه من که چیزیم نیست
حالم که دیشب گرفته بود الان باز شد رافونه زدم باز شد :دی
دمت گرم ببین خسته شدی یه سندلی چیزی بزار رو دمش من عقلم نمیرسه !!!!!
هااان رمان میخوام بده بیااام اوووووووووو این همه رمان برام میاری میسییی ببین هم خودت بنویس زیاد طولانی ننویسا یه 2000 تا صفحه بسه

آره هی قر میاد بعدشم که درسته همش پر رنگه انگار همه آپن =)) آره شاید برداشتم معلوم نیست

بیا عزیزم منم میام بعد الان دیگه باید برم گفتم بیام کامنتامو جواب بدم یهو دلتون نگیره :دی
خودم بیدارت کردم :دی

خدایش چرا میخوای وبمو بدم تو قنترات(درست نوشتم آیا)
:دی

دهه چرااااااااااااا
میام به مرگ موشی فک نکنی نمیخوام بیامااااااا ولی الان مامانم داره غر میزنه وگرنه به هیچکی سر نزدم
بیا آشتی بووووووووووووووووووووس
ببین اگه گفتی تو آشتی چیش از همش بهتره :دی


سرمو میزنم تو توپا ببینم این چیه من تازه دیشب آپ کردم چت کردی توووووووو
=))
خدا به همرات :)

گیلاس(منظ) دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

گذاشتم آلوچه! ولی دل تو رو کجا بردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کردی!! تو منو تا زاینده رود نمیبری! بعد میخوای من دلتو ببرم؟؟؟؟؟
آب پز میخوای یا سرخ کرده؟؟؟
الان شکل جاده چالوس شدم! تازه میگی من کی تو رو پیچوندم؟؟؟؟ شایدم اینا همش ویوه!! (wave)
چرا حالت زیاد خوب نیست؟؟؟ هااان؟؟ چرا؟؟؟ چی شده؟؟ گریهههههههههههه! من موشی خوب خودمو میخواااام!! دلمو گرفتوندییییی
عزراییل غلط کرده! من هنوز به تو امیدوارم! عزراییل که پشه هم نیست!!
تو مثبتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا ریاضیت خوووب نیستا!!!!!!
دوباره دلم برات تنگییییییییده!!
ببین من شبا خوابم نمیبره!! ولی تو اشکشو از کجا دیدی؟؟ توی تاریکی که اشک معلوم نیست؟؟ اصلا تو شب میای منو میبینی که چی بشه؟؟ اصلا تو خودت شب چرا بیداری؟؟ اصللا من نمیتونم دو دقیقه با خودم خلوت باشم؟؟ اصلا تو چرا فضولی؟؟؟؟؟؟ اصلا دلم میخواد شب تا صبح و صبح تا شب و عصرونه تا صبحونه همش گریه کنم!!! خب دلم گرفتهههه

اونوخ من با تو قهرم!! بیا آشتییییییییی

ببین این دفعه ناراحت بودم! این که دیگه مشخص بووود؟؟ هان؟؟ نبوود؟؟؟ یه بار دیگه تلاش کن!! ...

بووس بوووس بوووس
تفففف تفففف تفففف





ببین دل منو بردی الان داغی نمیفهمی صب کن :دی
ببین تو که دلت درد میکرد من کجا تورو بکشم ببرم آخه !!
مث خودت با نمک :دی
آره عزیزم همش توهمه وگر نه من که اینجا پیش توام نیگاااا

من گفتم حالم خوب نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!! من حالم خوبه فقط سرم شلوغههه الانم زورکی اومدم یه دو دقه
الان میخوام برم یه دوش بگیرم بریم خونه آقا جوون
من خوووووووووبمممممممممممم اصلانم ناراحت نیستم
ببین دلت نگیره نیگا منو

پس چییییییی که مثبتمممممممم باور نداری زنگ بزن شهرداری بپرس :دی
چرا
ببین میخوای یوخده منفی بشم :دی
دهه تو به اونجاهاش کاری نداشته باش :دی دلم میخواد ببینم خودت میگی بیا منو بیدار کن
اصلا مگه یادت رفته من یه روحم خوب شبا میام پیشت تنها نباشی :دی بیا چشمامو میبندم خوب توهم خلوت کن :دی
ببین خوب اشکات تموم میشه بزار حالا برا بعدنا که هی باهم دعوامون میشه

ایول آشتی ! ماااااااااااااااچ
آره عزیزم خوب بود رو به پیشرفتی ! الان تو عمق ناراحتی بودی ولی آخه چرااااااااااااااااااا

اه اه اه همجامو تفی کردی
بوس تفففففففففففففف بوس تففففففففففففف بوس

سروناز دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

سلااااااااااااام خوبیییییییییییییییییییییی
وااااااااااای اینو ببین قالب جدید لوگوی جدید
مبارک موشی جون مبارکه مبارکه.
خوبی موشکم
دلم برات تنگ شده موشی
خوش می گذره
کسی اذیتت نمی کنه که
بچه ها خوبن؟ نمی زننت نمی گن می بریمت پیش گربه؟
وای من اونجا دلم هزار راه میره.
مواظب خودت باشی ها موشکم. خوب؟
بیا گردو بخور می شی کشکش هم برات آوردم.
ای کلک تو رفتی لب دریای زاینده رود! خوش گذروندی؟
اگه بازم رفتی از منم یادی بکن خب؟
بازم فردا میام پیشت
پس فردا دوباره میرم دانشگاه دیگه.
خوش باشی موشی

سلااااااااااااااااام سروی جوووون ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟
قشنگه ؟؟
ممنون قابلی نیست
ممنون
کجاییییییییییییی تووووو
منم دلم تنگ شده بود
ببین نیستی اینا هر روز منو تحدید میکنن ولی نمیدونم چرا جرات نمیکنن اذیت کنن :دییییییی
چرا منو میزنن (گریهههه) تو بازیم رام نمیدن میگن با پسرا بازی نمیکنیم (بغض)
ببین تو هی منو ول میکنی میری آخرشم پیشی منو میخوره
مرسییییییییییییییییی رد کن بیاد گشنگی مرررردم
جات خالی بووووود
ای بابا مگه آدم وکیلشو یادش میرههه
باش پس عکسا من کوووووووووووووو ؟؟؟؟
ببینم تو دانشگاه یک ماه یک بار میای ! کدوم دانشگاه ؟؟ سال چندمی چه رشته ای :)
قربونت برم تو هم خوش باشی

مرجان سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://myn.blogsky.com

سلام موشی :)

ایشاا... همون روح خبیث بیاد تیکه پاره ات کنه ((= با دوستات رفتی صفا سیتی پس منو گیگیلی چی ؟ موشی ؟ اگه اون منشیه باهات تماس گرفته بود کلاس ندارین ، بازم تو میکوفتی میرفتی ! آخه فچ کنم منشیه چشتو گرفته ((=

اتفاقا منم چند روز پیش پینگر ساختم البته به کمک مهندس کشوری جون :) اون یادم داد :)

قربونت
بابای

نیاد خوشال شی :دیی خوب تو که نمیای (تعارف اصفهانی) :دییی عمرا میرفتم ببین اینارو داد زدم سرش :دی نیگا منو یه ضره هم چشم نگرفته منشیو (چشمک)
خوب بزار چرا نمیزاری ببین البته باحاله همه هی فرت فرت آپم نیستنا هی میرن پینگ میکنن منم خوشم اومده روزی 20 بار پینگ میکنم =))
4کریم بابای

بنفشه سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
اخیششششششششششش
دلم خنک شد
پز کلاستو دادی درشو تخته کردن
تا تو باشی دیگه واسه من قیاف میاف نیاییییییییی


اهنگشم میزاشتی دیده موشی جونمون

دلت میسوزه الان منو نیلو حرف میزنیم
تازشم ما میخوایم بریم سیب نمااااااااااااااااااااااا
میریم چیسپ و ماستم میخوریم

من فچ کنم هفته ای که بیاد یا هفته بهدش میام اصفهونتون
میخوام بیام برم خونه داداشممممممممممممم و خواهرمممممممممممم

گفتم که در بری چون داری به موشلت شدن نزدیک میشی

سلااااام
بترکه دلت که خنک شد :دی
همش این هفته تعطیل بید بعد شرو میشه باز میام همچین دلتو میسوزونم


ببین الان دلم آب شد :دی
حرومتون باشه ایشاا... خط رو خط بشه یه پیرزن زبون نفهم بیوفته تو کارتون همچین اعصابتونو چپلی کنه =))
ایشاا... چیپسا تو گلوت گیر کنه خفه شی :دی

دروغ میگیییییییییی :) پس میای اصفهان ببین برو یه هفته خونه مرجان اینا بمون :دی خونه ما که نمیای ؟ (تعارف اصفهانی)

نه دیگه میام پیش وازت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 11:57 ق.ظ

اواااااااا دیدی اول بودم خودم نفهمیدم (غششششششششش)

ایووووووووووووووووووووووووووووول آفرین اول شدی
گمونم داغ بودی منم سه نکردم :دی

میلی سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام موشی :دیییییییی

وای میسی تشکر کردی !! قابلی نداشت در عالم رفاقت (هووووووووووووووق) این حرفا چیه :دیییییییی

انریکوووووووو دوس دارم !! کدوم آهنگش رو میخوای بذاری؟؟؟ هااااااا من همه آهنگاش رو دارم !! این آلبوم جدیدش رو شنیدی؟؟ خیلی توپه !! منم میخواستم اول انریکه(همون انریکوی خودت) بذارم بعد گفتم بذا یکم وحشی بازی در آرم بعد دوباره رو میارم به این آهنگای آروم (غششششششششششش) !!

من عقشه آهنگای خارجیم ایرونی زیاد به گروه خونیم نمیخوره !! چون این ایرونیا همش عقش و عاشقی هستن اه اه اه !! منم که ازین کلمات متنفر ایششششششششششش !! واس همین خارجی گوش میدم اونم ازین وحشیا که همش فوش خوشکل خوشکل داره (غشششششششش) مثه همون پسوردی که واس پینگرت گذاشتم :دییییی !! موشی به بابات بگو یه وقت نیاد منو بدزده چون من که دختر نیستم پسرم (غششششششششش) !! آخه همه بم میگن تو باس پسر میشدی هیچ کدوم از کارات به دخترا نمیخوره !:دیییییی
حالا من دمه مدرسه وا میستم بیا منو بدزد !!!!!
اوا خیلی ضایعی موشی یعنی تا حالا مریلین گوش ندادی؟؟؟ ااااااااااااااا نصفه عمرت که چه عرض کنم تمام عمرت بر فناااست خیلی توپه !! لینکینم باحاله حالا بذا بذارم رو وبم !! موشی تو چه افسرده ای آهنگ وحشی به این قشنگی بعد تو خوشت نمیاد ؟؟؟!!!!!!!!! واقعن که !! باس ببرت پیشه کیهان بت آموزش بده من و اون که میشیتنیم تو ماشین دیگه ماشین منفجر میشه از بس وحشی بازی در میاریم !! واس همینه که کیهان راه به راه تصادف میکنه :دییییییییی

میگما بیا کوه حال میده !! پسرا هم هستن !! قراره کیهان و پیمان و سیاوشم بیان تو هم بیا !! حالا اگه نیومدی عکسا رو میذارم رو وبم یکم حسرت بخوری که چقد کیف کردیم (غششششششششششششششش)

خوب دیگه ترشت کرد واس این پستت 3 تا کامنت گذاشتم !! تازه اولم شدم !!

اگه مشکلی تو پینگر داشتی بم بگو خجالت نکش من از هیچ کمکی دریق نمیکنم (غششششششششششششش)

فهلا تاتا !!

راستی بیا بنال بینیم کدوم آهنگ انریکه رو میخوای بذاری زود بگو :دییییی

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
گفتم تشکر کنم یوخده ذوق مرگ شی آخه کسی که تورو تحویل نمیگیره :دی کدوم رفاقت ببینم اگه رفاقتی در بینه به منم بگو =))

آره آهنگاش قشنگن ولی خوب من مسه شماها نیستم که نمیدونم عشق اینارو داشته باشم خودم پاش بیوفته صدتای اینارو میزارم تو جیبم انریکو کدوم خریه بزار آلبوم خودمو بدم بیرون میفهمی نیست مجوز نمیدن واس همینه تا حالا نیومده بیرون =))

سلام وحشی :دی

ایرونیا که همش خند داره من فقط آهنگایی که رو وبم میزارم خوشم میاد اونم چون واسم خاطره داره میزارم

خاک تو سرت تو از این فوشا خوشت میاد :دی خوب بیا خودم میسازمت :دیییییییی ببین من وحشی گیریامو سن تو بودم کردم الان باید آدم باشم دیگه نمیشه وحشی باشم اونوخ کلام پس معرکس میفهمی که !
بیلی هم گوش میدم قشنگه ریکی هم همینطور

ببین جونه من بیا بدزدمت ببرمت واسه بابام کلی ذوق میکنه :دی
ببین دزدیدمت دیگه از آزادیو اینا خبری نیستا دیگه قید خونه او اینارو باید بزنی :دی
ضایع ترکیبته !! کی هست چه میدونم شاید اسمی نمیشناسم آخه دیمی زیاد گوش میدم خوب بمیر ی لینکشو بده گوش کنم حالا تا بزاری رو وبت اوووووووو
افسرده آره یکی منم یکی تویی بچه اگه من الان وحشی گوش کنم که باید برم تو پارک بخوابم ببین من تا یکی دوسال پیش فقط خوراکم خارجی بود ایرونی عمرا گوش میکردم ولی خوب الان دیگه باید کم کم همون ایرونیاروو گوش کنم بزار یکم بزرگتر بشی میفهمی چی میگم البته الانم گوش میدم زیاد
کیهان دیگه کیه ببین من خنگ تر از این حرفام این دوستاتو تشریح کن :دی ببین من حتما باید یکی دو روز بیام پیش شما ببین خیلی ناشی هستین شما این آهنگای وحشی گوش میکنین تازه تصادفم میکنین =)) همین دیگه کلا بی جنبه این .. ببین بغل دست من بشینی تو ماشین جرات نداری چشماتو باز کنی :دیییییییی

میام .. پس تکمیلین دیگه ببینم دخترا کیا میان (چشمک) میسرفه بیام تا اونجا :دی بزار ببینیم حتما
ما هم اینجا خدا نکنه تعطیلیی جمعه ای چیزی باشه فرت بیرونیم بیشتر کوووه

آره جونه تو الان گریم میاد :دی بمیری بزار یه کاپ قهرمانی برات بخرم :دی

پووووووووورت خندههههههه میلی نیگا منو حتما مشکلی بود خبرت میکنم من واقعا به همچین دوستی افتخار میکنم (هوووووووووووووق)
غشششششششششششششش

قربونت برم
الان تو کفی خیلی نازه ..... جونه تو فازش خیلی توپه نیگا منو (چشمک)

میلی آهنگ وبم قشنگه نه ؟؟؟

میلی سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

موشی اون آقا موشه ای رو که تو پینگر اینگلیسی نوشته بودی رو فارسی کردم !!

اگه لینک خواستی اضافه کنی نتونستی بگو برات اضافه میکنم!!

من زیاد ور نرفتم ولی یه دفعه خواستم بزارم دیدم فارسی نمیشه !!!!!!!!!!!!!

دمت گرم بااااااااش

سروناز سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام موشکی
مگه اونجا غذا قحطیه موشی که تو همش داری میمیری؟
موشی من که بهت گفته بودم. توی جواب نظرت. نخوندی؟؟؟ گریههههههههههههههههههه
بچه دانشجو ام ترم اول

سلامممممم
موشک من تا میگی موشکی یاد موشک میوفتم نه موش =))
به جونه خودم دارم میمیرم نه نییست دارم رژیم میگیرم هی باید بخورم :دی آخه بد بختی هرچیم میخورم انگار نه انگار بگو یه کیلو هم زیاد نمیشم
چرا خوندم مممممممممم ببین زیاد بچه هم نیستی خودتو به بچگی نزن همین روزاست که ببرنت خونه بخت :دی
الفرارررررر

سروناز سه‌شنبه 15 آبان 1386 ساعت 11:56 ب.ظ

نه موشی من نمی خوام برم خونه بخت
راستی موشی این موشک با اون موشک فرق داره ها
موشکی که خیلی خوشگله.
این دفعه که دوباره اومدم چی می خوای برات بیارم؟

همه از خونه بخت میترسن :دی
موشکم خوبه انقد تند میره :دی موش موشک بهتره
بزار فکر کنم ........................ چیدونم چه چیز قشنگ :دی

بنفشه چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام خوبی؟
نه اتفاقا یه آقا پسر با کلاس اومد وسط حرفامون قرار شد بعد سینما بریم شام بخوریم :دی

نه نمیرم خونه مرجان جون باعث زحمتش میشم
میخوام بیام خونه شما.....
بیا پیش باززززززززززززززززززززززززززز

میای بریم سی و سه پل بگردیم؟

سلام من خوبم تو چطوری ؟

ایشاا... کوفتتون بشه

اِاِاِاِاِاِاِ میای خونه ما خوب بیا خوش اومدی ما که بخیل نیستیم اصلا خانواده هم بیار چند روز بمونین
میاااااااااااام

نخیر برو با همون پسر باکلاس برو بگرد زبوووووووووون

گیلاس(منظ) چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

:دیییییییییییییییییییییی

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بنفشه چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام دوباره
باشه میرم با همون پسر با کلاسه میرم
تازشم میام از جلوت رد میشیم بوغ میزنیم حالتو میگیریم
میخوایم بریم بگردیم تو رو هم با خودمون نمیبریم

ببین نگو با خانواده بیا
ما یه ۷۰-۸۰ نفری هستیم هااااااااااااااااااا
میخوای مامانت گوشتو بگیره با یه تیپا پرتت کنه بیرون؟؟؟؟


در ضمن برو عبق وایسا کم منو تف مالی کن

سلام به روی ماهت
نه ببین اون پسره انقد بد اخلاقه بیا با خودم برو
بنفشکی منو نیگااااااا اونو ولش کن اصلا کار داره بزار بره اینورو ببین
بنفشکی اصلا خودم برات بستنیم میخرررررم

مگه من گفتم ایلو تایفتو بیار گفتم خونواده خودت فامیلاتونو میخوام چیکار

باش هرچی تو بگی الان !!!!!

نیلوفر چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 02:56 ب.ظ

خیلی لوسییییییییییییییییییییییییییی..منم پینگر می خوام :(
مظلوم شدی...موش شدی ((=

میخرم برااااااااااات
مگه قبلا شیطون بودم جونه من بگو واسم مهمهااااا !!!!!
:دیییییییییییی

اقلیما چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام موشی مموشی!!
خوبی یا بهتری؟؟
ببین واسه پینگ تنها خوری نداریما !! منم می خوام!!
خوش باشی.
فعلا بای تا های
راستی واسه لوگو وقت نکردم استاد بزرگ ولی حتمنی انجامش می دم!!!(تعظیم)
بابای

سلام خوبم میسی
تو چطوری ؟
بهترم :دی
نه جونه تو تو مرام ما نیست اینو میلی درست کرده حالا میرم میبینم چه خبره بعد میام واسه همتون میسازم
قربونت برم
بدو بدو درستش کن خیلی ضایعه اینطوری
خنده
بابای

نگین چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام موش موشکم
خوبی گلم؟
منم دلم برات تنگولیده بود
نه این حرفو نزن
خجالت بکش
تو جزوه دوستای صمیمیه منی
یه خرده به من فرصت بده سرم خلوت تر بشه همش میام اینور اونور
الان به خدا نمیتون
واسه همین دو روز یا یه روز در میون میام
ببخشید
هر موقع هم میام اول میام تو وبلاگ تو و مرجان و یه چند تا از بچه های دیگه
اونم تو اوج خستگی
من پایه خرابکاریم
به شدت هم احتیاج یه تنوع و هیجان دارم
خوب سره کی خراب شیم؟
درسته کمتر از قبل میام اما پایه خرابکاریم هاااااا
تو نقشه رو بریز
خبرم کن خوب
من از کی دارم میگم
فردا شب آپ میکنم
بعد باز میام یه نظر مفصل میذارم
فعلا برم بخوابم
هوارتا بوسسسسس

سلام عسیسم
ممنون خوبم تو چطوری جیگر :دی
ما بیشتر
میزنم دلم میخواد :دی
باش ببین مهتات نشم یهو (سوت)
دروغ میگی (ذوق)
نه خیر دیگه نمیشه دیر بجنبی دیگه هیچی آخه چقد تو فرصت میخوای
ای کلک واسه خودت برنامه ریزی کردی اونوخ نمیای لو بدی هان ؟
تو همین دوروز در میونم بیا خوبه میای کامنت میزاری میری دوسه روز بعد دباره میای میری زبووووووووون
نیخوام
ایوووووووووووووووول بوس
اینو هستم عجیب ببین من تنوع میخوام اصلا شاید یه مهمونی اینجا گرفتم
چیدونم هرکی تو بگی
برو کامنتای پست قبلی نیلو رو بخون منو مرجانی ابتکار زدیم با اینکه کامنتاش تاییدیه داره چت کردیم :دیییییییی
ببین تو جرات داری امشب آپ نکن میام کرمان گوشتو میپیچونم میگی نه امتحان کن
قربونت برممممممم
بوس بوس تف

نیلوفر پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 10:54 ق.ظ

خوب برام بخر دیگه!! :((

بزار پول تو جیبیامو جم کنم برات میخرم :دی

یوسف پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام موشی جون..خوبی خوشی سلامتی؟؟..
این منشی ها معلوم نی سرشون با کجاشون بازی می کنه..همه کار می کنن الا کار اصلیشون!!..
اگه رومان خوب گیرت اومد به منم خبر بده!!..
بابا بی خیال قلیون!!..
ما از انریکه این آهنگش رو دوست دارم: Tired Of Being Sorry
راستی تو لینکای روزانه ات لینک دانلود مسنجر رو دیدم..گرچه فک می کردم این یه لینک دیگه باشه اما همونی بود که قبلا تا نصفه دانلود می شد و قفل می کرد..نمی دونم تو دانلودش کردی؟..من که تا این لحظه موفق نشدم!!
این پینگ هم چیز جالبی بید!!..راستی تو لینک دوستان هم خودتو لینک کردی!! :دی

سلااااااااام داش یوسف گل ممنون خوبم تو چطوری ؟؟
خدایی من موندم چیکار میکنن این منشی ما که حسابی پرته موندم چرا بیرونش نکردن همه کاری میکنه الا کار خودش !!!!!!!!!

باش حالا تو پست بعدی میگم برو بچ پیدا کنن اسماشو بگن بریم بخونیم

:دی منم زیاد خوشم نمیاد ولی خوب هرز گاهی کیف میده

حالا بعدا میزارمش

نمیدونم من امتحانش نکردم هویجوری گذاشتم پس برم برش دارم

خندهه آره خدا بکشه این میلی رو :دی
مرسی عزیزم

نیلوفر پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

خاک به سرت!!!...آهنگم کو؟...این چیه اومدی واسه من گذاشتی؟
چرا آهنگمو عوض کردی؟
نمی خوام اصن...این پلیره قطع میشه هی...بیا همون پلیر اولیه رو بزار سر جاش همون پایین...
این چیه آخه؟ :((((((((((((((((((

نیلوووووووو مرگ موشی کی گفت تو الان بیای اینجا هااان مگه من دستم بهش نرسه !!!!!!!
نیلو آی کیو من داشتم بهش ور میرفتم کلی ترفند زدم تا درست شد
الان وبت هیچیش نیست آهنگتم داره میخونه هیچم قطع نمیشهههههه
یکییییییییییییییی منو بگیره از دست این خل شدممممممممممممممم

نیلوفر پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

موشی وبم خراب شده...هم ی قالبم به هم خورده...بیا درستش کن...آهنگشم پاک کن اصن نمیخوام...وبگذرم بیار همون پایین...موشی زود باش لطفا :(

نیییلوووووووووووووووووووووو من خودمو آخرش از دست تو میکشم حالا ببین
تو غلط کردی که میخوای وبگذرت دباره بیاد پائین من سه ساعتو نیمه دارم ور میرم تا آوردم بالا به جونه موشی اگه دست بهش بزارم
اگه خرابش کردی من دیگه درست نمیکنمااا

نیلوفر پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

این موزیکه هم اعصابمو به هم ریخت از بس گفت چه هوای خوبیه...
ما اگه تو رو سیب نما بردیم :(

تو سرتون بخوره غر غرووووووووووووووووووووووووووووووووو

نیلوفر پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 02:49 ب.ظ

آیکیو آهنگ وبلاگ خودتو واسه من میزاری؟

نیلو کی گفته تو بیای الان هی تو کار من فضولی کنی هااااااااااان ؟؟؟؟؟

بیتا پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی..
بابا تو مخت قاطی داره اون منشیه بیچاره چه گناهی کرده :دییی
بعدشم میرید تفریج قلیون می کشی؟ خاک تو سرت (ببخشید بی تعارف گفتم) می دونی آخه من یه طرحی توی نظرمه ایشالا اگه در آینده یه کاره ای بشم حتما عملیش می کنم.. اینکه آدمای سیگاری و قلیون کش رو سوار یه کشتی کنم ببرم وسط آب .. بعدش دیگه کشتیه اتفاقی سوراخ بشه (نمی دونم چه طوری هاا؟) بعدش همشون غرق بشن یه ملت از شرشون خلاص بشن :دیییی
طرح خوبیه؟؟ اما نمی دونم چرا به نظرم تکراریه یکی قبلنا یه همچین کاری کرده؟؟ :دییییی
من آپم موشی تونستی سر بزن!
راستی گفتی دلت چسبناک نیست دیگه!! به دل نگیر...
قربانت ..
خداحافظ

سلام بتی

پس کارش چیه ؟؟؟ نه مرگ من منشی واسه چیه واسه هماهنگیو برنامه ریزیو همیناست دیگه پس بشینه پشت میز به خودش ور بره :دی
یه چیزی میپرونیاااااااا =))
قلیون دیگه چیه (سوت) ایشاا... طرحت آتیش بگیره از دست شما عجوزا مهتات میشیم دیگه حالا انقد کسافت کاری میشه تو جامعه بزار ما هم ماهی یه بار قلیون بکشیم اصلا من ۱ ساله نکشیدم :دی

ببین تو خودتم تکراری هستی :دی

باش بعدا میام حتما
نه دلم الان ریش ریشه بپا یهو اون تو زندانی نشی :دی
خدا به همرات

شهرزاد پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 05:27 ب.ظ

سلامممممممممممم موشس جون بی معرفت:
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلوم هست تو کجاییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دیگه تحویل نمیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی تیکه های قشنگ قشنگ میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخ از دلتنگی نگو که......
مواظب خودت باش
قربونت
فعلا................

سلام شهرزادی چطوری؟؟؟؟
من خوبم
همینجا عزیزمممممممممم
اختیار دارین به مرگ موشی میخواستم بیام پیشت کلیم فوشت بدم کلیم تیکه میکه بارت کنم ولی کار پیش اومد رفتم الان اومدم دیدم رو دست خوردم =))
خوب میخواستم بگم تو خجالت نمیکشی انقد دیر دیر آپ میکنی بی تربیت چرا به من سر نمیزنی بزنم چشاتو درارم گیساتو بکنممممممم
دیگه ضایع بود تو وب خودت میگفتم :دی
تیکه چیه ؟؟؟ خوردنیه (سوت)
میدونم خیلی دلت برام تنگ شده بود بوس بغل ماچ :دی
قربونت برم
تو هم
بابای

نیلوفر پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

موشی بپر بیا یه دو تا ماچ آبدار بکنمت ببینم... :-*
عالی شد تنکیو...فقط...اگه بعدا حوصله داشتی این وبگذره کوفتیو بیار بزار زیر لینکا بالای لوگو!!! گوش کن موشی...زیر لینکا و بالای لوگو...اگه این کارم بکنی قول شرف میدم دیگه اذیتت نکنم!!!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

میسیییییی بووووووووس ماچ تففففففف
به شرفم قسم بهترین جا همینجاییه که گذاشتم اونجا جلف میشد امتحان کردم
ببینم تو چرا اسرار داری اونجا باشه من که میدونم یه کاسه ای زیر قابلمس چی توشه هان هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اذیت چیه یه آدم نمیتونه یه ذره ناز کنه اه اه اه نازم بلت نیستین بکشین

بووووووس بووووووووووووووووووووووس

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام موشی جونم
حالت چطوره؟؟
خوش میگذره؟؟
میگم اگه تو حوصله نداری من هزار برابر بد تر از تو ام!! دلم تنوع میخواد!!
امروز ۱بار تو خیابون پیاده بودم داشتم میرفتم زیر ماشین! یک بار هم با ماشین بودم تصادف کردم!! اصلا حالم خوب نیست!! خلاصه که امروز ۲ بار از خدا فرصت دوباره گرفتم که بیام تو رو بدبخت کنم!


موووووووووووووووشی جونم
بوووووووووس
بوووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مرسی بابت کادوت!!
ممنووووووونم

بیا اینم من برات خریدم.. این چند روزه زیادی توی پارک و خیابون بودی!! باید به فکر پاهات باشی
http://www.upload.ps/211007/e1f232dd9a.jpg

دوباره میام..
بوووس

سلاااااااااااااااااااااااام
خوبم مرسی
نه جونه تو بدونه تو مگه خوش میگذره نونه درسته از گلو پائین نمیره

گیلی بیا فرار کنیم (سوووووووت)
خدا نکنه بوس
بیا خودم میبرمت گشت آخه جدیدا رفتم تو کار دزد گیرو اینا اونوخ گشت داریم

اصلا بیا بخلم گریه کن سبک شی بوووووووووووس گیلی بسه الان داری از دستم ول میشی میری تو آسمون بسهههههههه

قربونت برم قابلی نداشت
بوووووووووووووووس تف بوووووووووووووووووووس

واااااااااااااااای این کفشا ماله منه چقذه خوشکله بوووووس بوووووس قلبببببب ماله خوده خودمه به هیچکی نمیدمااااااااااااا

نروووووو
گریه

گیلاس(منظ) پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 07:15 ب.ظ

موووووشی
مووووووووووووووووشی

ببین من دیگه خسته شدم
بیا یه عروسی بگیریم
۵شنبه هفته دیگه خوبه؟؟
هر کی رو میخوای دعوت کن
خودم زحمت میکشم تدارکاتشو آماده میکنم
تو هم به تنبلیت ادامه بده..
گریهههههههه

منم میدونم تو منو سر کار گذاشتییییی
این چند روزه کجا بودی؟؟؟

باشه؟؟
بهم خبر بده!!
کارت هم به همه میدیم دعوتشون میکنیم!!
موشییییییییییییی

من رفتم
الان قهرم

جونمممممممممممممم
بااااااااااش بگیریم
آرههههههه ذوق مرگولیده
ببینم عروسیمون چه رنگی باشه من آبی دوست دارم حالا از کجا بگیریم !!
همههههه رو دعوت میکنم
نه تو خسته میشی بزار من تدارکاتو بیارم سنگینه تدارکات ؟؟ خوب بیا تو هم سرشو بگیر بیاریم ببین من میگم تدارکاتو بزاریم وسط باغ هان ؟؟ بعد همه دورش برقصن :دی
نه من تورو تهنا نمیزارم

نخیر اصلندش زن باید بشینه استراحت کنه کار ماله مرده ححالا خوب دوست داری تو هم بیا پیش خودم کار کنیم
اووووووووم پیش تو بودم نیگا منو ندیدی عینکاتو بزن حالا دیدی هورااااااااااا
بغل بووووووووووووووووووووووووووووس
باش اصلا همین فردا میریم عروسی میخریم !!!!!!!

نرووووووو
گریههههههه
بیا آشتی بووووس آشتییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد