!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

تولدت مبارک

سلام سلام چیه زرنگ ندیدین فک کردین مث خودتون تنبلم نخیر آقا موشه زرنگ میشود :دی اومدم میلاد امام رضا (ع ) رو بهتون تبریک بگم خیلی دلم میخواست امشب تو مرقد بودم خیلیییییی  منو هم یادتون نره دعا کنید امشب اگه از ته قلبتون ازش طلب کنید حتما بهتون میده.

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آن گاه که درهاى آسمان گشوده شد و پرتوى از نور رخشان امامت بر زمین تابید، مژده اى شادی بخش، دلهاى زمینیان را فراگرفت وتاریکناى سلطه گرى وهواپرستى، با زایش رهبرى ربّانى ورهاننده، به رسوایى افتاد.
یازدهم ذى القعده سال 148 هجرى که امام رئوف ما زاده شد، وعلى بن موسى الرضا علیه السلام به عنوان سرچشمه اى از نیکى ومهربانى وهدایت رخ نمود، پناهگاهى پدید آمد که خدا پرستان را در خود گرد آورد.

درود بر تو


اى هشتمین سپیده


- اگر از سایه ساران درود مى پذیرى-


.باران نیز به اِزاى تو پاک نیست


و بر ما درود


-اگر فاصله خویشتن تـا تو را تنها بتوانیم دید-


، ای آفتـاب


! ما آن سوی ذرّه مانده ایم

 


 
نظرات 15 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:52 ب.ظ

:دیییییییییییییییییییییییییییی

ایوووووووووووول
اولللللللللللللللللللللللل
ببین خوب شد اومدی من میلیو به زور گرفته بودم تو اول بشی :دییییییییی

گیلاس(منظ) چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:55 ب.ظ

خب چی بگم؟؟؟؟
منم تبریک میگم!!!!
اون چراغا رو هم آخر شب خاموش کن!!
پول برقمون زیاد میاد!!
راستیییییییییییی!!!!!!!!!
تنبلللللللللللللللللللللللللل کیه؟؟!!!!!

هرچه میخواهد دل تنگت بگو !
ممنون
باش ببین اگه من یادم رفت حتما بهم بگو
آره ببینم من پول برقو حساب نکرده بودم واااااااااااای
جونممممممممم
تنبل این میلیه تو که نیستی اصلندش هرچی چیز بده این میلیه :دی
پس جواب کامنتمو ندادی ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 09:45 ب.ظ

اول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوراااااااااااااا اوللللللللل
آفرین ببین اولیا یهو فک نکنی سومیاااااا !!!!!!!!!
میلی نخوره تو ذوقت یهووو :دی

نیلوفر پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 06:28 ق.ظ

تبریک میگم!...تولد امام رضا رو دیگه آیکیو...در ضمن کامنت قبلیم گفته بودم سُرُم...همونی که تو زدی!...حالا ببین کی آیکیوش زیر صفره!!!

میسی منم تبریک میگممممممم
خوب صدا کشی نکرده بودی من که نمیتونم همه حرفای تورو بفهمم تو مبهمی اصلا :دیییی
گی گی گی گی

شهرزاد پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام موشی جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟
عید تو هم مبیارک عزیز......
منم خیلی دلم میخواست که امشب اونجا بودم.....
خیلی...ولی چی کار کنمی که آقا من رو تا به حال نطلبیده....
در زرنگ بودن تو که شکی نیست....مگه به خودت شک داشتی؟؟؟؟(چشمک)
موشی آب دسته بیا وب من کارت دارم......
ممنون
فعلا.....

سلام سلاممممممم
خوبم تو چطورییییییی ؟؟؟؟؟؟
میسی ماله تو هم مبارک
آی من بیشتر دلم میخوااااااااد
ایشاالله که همین امسال طلبش میشی [-o

شهرزاد پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام موشی جون:
موشی من اون کامنت رو که بود پست قبلیت اشتباه نوشتم ولی نمیدونستم که تایید میکنی......
معذرت....

سلام سلام شهرزاد جون
چیش اشتباه بود ببین من نصف مغزم نیس :دی یعنی کامنت ماله یکی دیگه بود اشتباه واسه من دادی ببین من دیگه نمیدمتااااااا میخواستی اشتباه ندی !!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 04:37 ب.ظ

من این گیلاسو اگه قتل عام نکردم !!!!

موشی جلومو نگیر تازشم من دومم نه سوم گیلاس دوتا کامنت گذاشته بود !!

گیلااااااس دارم میام سروقتت خودتو واسه مرگ آماده کن (غششششششش)

موشی تورم میکشم حالا رفیق فروشی میکنی؟؟؟ اینه رسمه رفاقته ۳۰ سالمون؟؟؟‌ حالا منو به این تازه واردا میفروشی؟؟؟ الکی سرگرمم میکنی که اول نشم؟؟؟

من با تو کار دارم وایسا :دییییییییی

دهههههههههههه همینن قتل نکرده بودیم اینجا که تو بکش !!!!!!!!
همینروزا به جرم ارازل اوباش میگیرنمون :دی

همون دیگه گیلی خیلی زرنگه دوتا کامنت گذاشته که تو سوم بشی :دییییییی

گیلی فرار کن من گرفتمش غشششششششششش

نه جونه تو من همچیو منکر شدم الان جونه تو همش پاپوشه :دیییییییی منو رفیق فروشیییییییی !!!!!! غیر اون 12 سال رو حساب کردی =))
گیلی بزار اعتراف کنم عذاب وجدان دارم گیلی یه دونه فقط یه دونه گردو داد نزارم تو اول بشی میلی من تورو به فقط یه دونه گردو فروختم :(((((((((((

کی من ؟؟؟
گیلی با توعه
الفراررررررررر

مارگریت وحشی بهاری پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

سلام
منم ولادت امام رئوف و ضامن آهو رو بهت تبریک می گم
که حتما همیشه یاورت خواهد بود

سلاااام
ممنون منم بهتون تبریک میگم
اینشاا... که یاور هممون باشه

مارگریت وحشی بهاری پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

راستی وبلاگت خیلی قشنگو با صفاست

ممنون چشماتون قشنگ میبینه لطف دارین شما خوشحال میشم شما هم تو جمع صمیمیمون باشین :)

مرجان پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام موشی :)
منم تولد آقا رضا (ع) رو بهت تبریک میگم ...

موشی میبینم زرنگ شدی :دی چه خبره عاشقی نکنه ؟ ((=
تو بیمارستان بستری بودی ؟ پس چرا نمردی ؟ :دی ((=

پیشی کو ؟ :دی

سلااااااااام
منم همینطور تبریککک

زرنگ بودم :) نه خنگه عاشقا که زرنگ نیستن همش تو لکن غشششششششششششششش
نیدونم راس میگیاااا حالا دفه دیگه رفتم بیمارستان حتما میپرسم میگم بهت =))

پیشی مرد گمونم جا من :دیییییییی

اقلیما جمعه 2 آذر 1386 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
خوفی موشی مموشی؟
تبریک می گم منم.
خوش می کذره؟
با پینگ حال می کنی؟
خوب منم می خوام!!!
راستی من دارم میام اصفهان/نصب جهان! چیزی نمی خوایی واست بیارم؟؟(چشمک)
خوب دیگه خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام سلام
چطوری من خوبم تو خوبتری :دی
منم تبریک میگم
ای میگن نه بابا خوش کجا بوده تر میگذره :دی
ای توروح این پینگر همش کار نمیکنه میخوام برش دارم
خوب میدمش به تو :دی
رااااااااست میگی خوش به حالت :دی چرا همه چی میخوام هرچی اومد دم دستت بخر بیار خیلییییییییی باش :دی
4کریممممممم
تو هم خوش باشی سوغاتیم یادت نره بیاری
راستی بیا برو یه هفته خونه مرجانی اینا =))
بابای

شهرزاد جمعه 2 آذر 1386 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام موشی جون:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلوم هست تو کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه دوباره مریضی؟؟؟
آپمممممممممممممممم بدو بیا بدو بدو
نترس زمین نمیخوری بادمجون بم آفت نداره......:))))
چشمولک.............
قربونت
فعلا......

سلام شهرزادی جووون
خوبممممممم تو چطوری جیگول ؟؟؟
اووووووووم دنبال یه لقمه نون حلال .. نه بابا این مودمم غیر اومده بود بازیش گرفته
ایول اومدمممممممممممممممم
:دیییییی نه نمیخورم زمین اگه گفتی چرا :دی
چشششمک
فدات

نگین شنبه 3 آذر 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

سلاممممم
خوبی موش موشکم ؟
چه خبر ؟
زرنگ شدی
چیه میخوای خودتو پیش اماما لوس کنی ؟
من که میدونم (نیش)
تبریک میگم....(البته گذشته ولی خوب ) سوتتتتتتتتت
باور کن نگین داره میمیرههههههههههههه
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیگه این روزای آخریه منو میبینین
تا همین چند روز اینده میمیرم
(نیش)
نیومدی دیگه پیشم موش موشک
دلم برات تنگولیده بود
خوش میگذره ؟
هوارتا بوسسسسسس

سلااااااام سلام
ممنون خوب خوبم خوووووووب :دی
هیچی 3روزه دارم این مدممو نا میکنم خوب شه تا اممروز گفتم به درک میرم کافی نت دیدم یهو درست شد =))
چه کنیم دیگه میو میو عوض میشه نه موشی زرنگ میشه :دی
خندهههههه خوشم میاد که میدونی :دی دهه اماما خودمه دلم میخواد لوس بشم :دی
چششششمک سه نکن دیگه =))
نبابا نگذشته تا پست عوض نشه نگذشته ممنون
خوب خدارو شکر ببینم چیز دیگه ایت که نیست فقط داری میمیری ؟؟؟ خوب خداروشکر خوب میشی =))
مرگ موشی :دیییییی
خدانکنه چه مرگت شده باز
اه اه اه چقد تو لوسی ببین من الان سنگدلم فایده نداره دارم نیمکره پائین مغزمو پرورش میدم برو فردا بیا :دیییییی
حالا چت شده باز کی گازت گرفته ؟؟؟؟!!!
میام من که فرت اونجام مودمم خراب بید حالا بهدا میام میخوام برم کلاس دارم الانم اومدم ضربتی جواب بدم کامنتامو تا حلوامو نخوردین بگم زندم :دی
منم دلم تنگولیده
نگینی تو دیگه فایده نداری اه اه خیلی تنبلیاااااا یه زره زود زود آپ کن مث من زرنگ باش (چشمک)
خوووووووش اونم چه خوشی
هوارو یه تا بوس

مرجان شنبه 3 آذر 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://myn.blogsky.com

کجایی موشی نکنه مردی ؟ :( باز بستری نشده باشی موشی :( نمیری یه وخ منو گیگیلی دق میکنیما :(

سام علیکم
وا تو دیگه کی هستی من میشناسمت آیا ؟؟؟؟؟؟ موشی کیه آقاست =)) آهان همون موشی نازهه رو میگی نه زندس :دی
مرجانی من تا تورو دق ندم نمیمیرم :|
نمیدونم مودمم چش بود زکل خراب شده بود 3 روزه دارم فنیش میکنم تا درستش کردم یگ سرعتی پیدا کرده آن دلت بسوزه
دلم میخواد بیام وبت آهنگ درخواستی منو نزاشته باشی :دی

بیتا یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی.. خوبی؟ تولد تولد ای وای حواسم نبود تولد تو نیست که یه لحظه جو گیر شدم.. اصلا به تو چه.. موشی من آپ کردم.. به تو چه به تو چه به تو چه آخی.. تخلیه شدم
موشی جون کاری نداری؟ فعلا خداحافظ

سلام سلام بتی خانوم .. ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟؟؟؟؟
جو گی نشو آقا مگه اینجا چارباغه که جو گیر میشی :دییییی
گی گی گی :دی
به منچه که آپی =))
چیه باز نمایشگاه رفتی یا کوه یا تولد گرفتی :دییییییی
تخلیه شدی ای خااااااک مگه اینجا ....... ای خدااااااااا
میام بهدا نه عزیز برو به سلامت
خدا به همرات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد