!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

یکی بیاد منو بگیره :دی

سلام

عرضم به خِدمِتِدون که اِزِه کوجا برادون بگم  آقا هروقت که ما خواستیم آپ کنیم اولشو بلد نیستیم موندیم یه ساعتی تِموم باید فکر کنیم تا زِبونمون بیوفته رو غلتک خوب کوجا بودیم هان میگفتیم خدا روزی بد بهتون ندد بی نتیم بد دردیسا آدِم کلافه میشد خدایش . خوب خِدِمِتِدون عرض میکردم که سه روزس این مودممون هی دارد غر میاد وصل میشِد هیچی باز نمیکنه بعد دباره وصل نیمیشد کلی ور رفتیم تا درست شد حالا بازم معلوم نیس یهو دیدی دباره پر ......

چند روزیس که حالم همچین یوخده میزونس دچاری تحولی روحی شدم  حالا نیمیدونم چیکار توری خاصیم نشدسا هویجوری نرمالم آ خونسرررررررررد همش دلم آهنگای ریتم دار میخواد یکی بیاد یه فالی چیزی بگیره ببینیم میخواد چیطور بشد آخه هر وقت یوخده حالم خوب بود بعدش اِزِ تو دماغم اومد بیرون خدارو چه دیدی شایِد ایندفه زِدو خوب اِز آب در اومِد فک کونم یه سوزنی چیزی تو بیمارستان اشتباهی بهم زدن خلاصه تا ریلکسم هرکی هر کاری دارد بگد که نه نیمییارم جونه داداش :دیییی

خدایی مردم منگل گیر آوردن یا خودشون اسکلن :| این همه راه بزن برو کلاس اونم چی تو این گیری ویری که کلی کار سرم ریختس از یه ور میخوام برم تکواندو کلاسا چند روزس شروع شده آ هی این پِسِر عموم دادش میاد بالا که چرا نمیای اونوخ آقا یه نصفه صفحه جزوه گفتسو نشسته خاطره نمایشگاهو نیمیدونم وضع کلاسا تو دورهای بعدو کتابا و خاطرات دانشجوییشو تعریف میکنه حالا رو در واستی داریم با هم روم نمیشه بهش بگم آخه کپک هفشت نفر از کارو زندگیشون زدن اومدن سر کلاس زود سروتهش هم بیاد تِموم بشه بره اونوخ تو نِشِستی خاطره میگوی حالا من هیچی نمیگم گیر چه منگولایی افتادیم اون یکی هی دستشو میاره بالا اجازه آقا حالا اگه  جا کوتیشن دبل کوتیشن بزاریم چیطور میشد اون یکی میگه اجازه آقا (انگشتشم میاره بالا ) اگه پراتنزو نزاریم چی میشه .. خوب خاااااک تو سرتون امرزو اجازه اون یکی نشسته هی میگه وای به حال ما آقا چرا نمیدونم تعداد کتابا نمیدونم کدوم دوره کم شده حالا چی میشه حالا شما دلتون واسه بچها میسوزه !! شما کامل درس میدین !!  آخه به توچه الاغ  به درک که کتابا کم شده حالا زیادم شما نفهمین  به هیشکی بر نمیخوره  بیچاره مربیمون یا داریم میخندیم یا داریم منفجر میشیم حالا اون که نمیتونه چیزی بهشون بگه  .. یکیشونه گیر داده اگه ما بخوایم حرفه ای بخونیم چه زبان برنامه نویسی بهتره هرچی میگه هرکدوم واسه کاریه هی میگه نه خوب کدومش بهتره :| ای خداااااااااااااا یکی اینو پرت کنه بیرون آخه بی مغز تو مغزت همین چهارتا برنامه هم نمیکشه چیو میخوای حرفه ای بخونی !!!!!!!!!!
هیچی دیگه چند جلسس همش یه ربع درس داده باقیش شرو وره حالا ببینین من چی میکشم :| جونه خودم جلسه دیگه این بازی بود کاری میکنم ۲ ساعتو هیشکی هیچی نگه همشم درس بده

این روزا هیچین یوخده سرم شلوغه کارام ریختس به هم معذرت اگه دیر دیر  بهتون سر زدم نیست پر کار شدم زرنگ شدم

 

 سلامون علیکم

ترسیدم چشمم بزنین آپ نکردم  یادتونه گفتم میخوام برم کلاس تکواندو ؟؟؟؟ اون تکواندو نبود کنگفو بود   جلسه اول که رفتم مربیه نبود یکی از بچها که بلت بود نرمش دادو اینا گفتیم چه باحاله بعد جلسه پیش مربیه اومد انقد تمرینون داد حالا نمیدونین کی بود یکی از درجه دارای نیروی انتظامی که استادم هست حالا خوش اخلاقم هستا بچه با معرفتیه بهدش با هم آشنا هم در اومدیم رفیف یکی از بچهاست بهد جرات نداشتم فکر کردم حالا من حرکاتو انجام ندم میندازتم بیرون مث یه بچه خوب پا به پای بقیه رفتم حالا اونا جلسه ۳ یا ۴ بودم من اولیش خلاصه دهنمونا ببقشییییییییییییید  حالمونو گرفت اومدم خونه تلپی افتادم تا امروز نمیتونستم راه برم همجام اتیش گرفته عضلاتم گرفته بود امروز بهتر بود یهنی آدت کردم یوخدشم انجام ندادم

آی همجام خوردهههههههههههه

راستی بعضی دوستان پیداشون نیست به مرگ موشی همین روزی دو بار بتونم بیام اونم فقط نظرامو جواب بدم برم هرکیم بدونم آپه سر بزنم این هفته که خیلی کم اومدم شرمنده اگه سر نزدم از دوستجونای گلم که نشده بهشون سر بزنم که آخ میخواستم بگم فردا نمیشه فرداشب عروسی تشریف داریم  میام سر میزنم خولاصه دوستای گلم نیاز جون سروناز جون  سارا جون اقلیما جون سلی جون دوست جدیدمون مارگریت وحشی جون و داش یوسف جون :دی چقد جون شد اینا رو گفتم چون خبر ندارم چند وقته ازشون  

این پینگرم که آبرومونا برد کوفتمون کردین بمیری میلی با این پینگر ساختنت کوفتت بشه ورش داشتم چیه بابا نخواستیم آغشاله

این شهرزادیمون فرهنگی شده رفتی تو کار قصه اینا داره قصه هزارو یک شبو مینویسه گفته هرشب میام یه قسمتشو میزارم گفتم بهتون که اگه نزاشت آبروش بره  میتونین ساعت ۹ برین قصتونا بخونین دیگه مزاحم بابا مامانتونم نشین مث بچه خوب بگیرین بخوابین

سلام مرجانی اشتباهی وبش فیلتر شد واسه همین حذف کرد میاد دباره درپس نشین

آدرس جدید مرجان جونیییییییی  شیطونک

 

 

نظرات 67 + ارسال نظر
بنفشه دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام
من اومدم
هنوز پستت رو نخوندم
بهدا میام میخونم
فقط اونمدم بگم که نگران بودی، نگران نشی
جون شما خیلی همه نگرانم بودن :(( )))))))))))))
اجگالی نداره
بهدا تصفیه حساب میکنیم :دی

سلام سلام
خوش اومدی جیگول :دی
بیخود نخوندی برو بخون بیا
اومدیاااااااااااااا
جونه تو نگرانت بودم بببین مودمم خراب بود الانم خیلی غر میاد صبحح تا حالا وصل نمیشد الانم وصل شد اومدم باید برم کلاسسسسسسس
میام پیشت عزیزم
بوووس
آره بهدا بیا منو نصف کن خوبه :دیییییی
حالا اومده بودی منو بگیری :دی
راستی تبریک اوللللل :دی

میلی دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

اوا تو چه اکتیو شدی (غشششششششششش) خجالت نمیکشی اینقده تند تند آپ میکنی؟؟؟

این گیلاس رو رفتم وبش قتل عام کردم این بنفشه باز از کجا پیداش شد؟؟؟ برم اینم قتل عام کنم :دیییییییییییی

اوا دیدی اسمم رو نوشتم (خدااااااااااااااااااا معجزه رخ داده ) غششششششششششششش!!

واقعا که خیلی بدبختی موشی منو به یه گردو فروختی؟؟؟ خیلی نامردی قههههههههههههههرررررررررررررر !!!!!


خوب دیگه فهلا موشی !!

تاتا

عینکککک :دییی چه کنیم دیگه زرنگیو باهوشو با عقلیم بد دردیه
غشششششششششش

ببین تو تنبلیت میاد تقصیر اینا چیه !!!!!!!!!
فک نکنم بتونی بنفشکیو قتل عام کنی :دی


ببین قول داده بازم بهم بده ! اه اه اه چه زودیم قهر میکنه ببینم تو مگه بیترم میرزی ؟؟؟!!!!!! بیه حالا با ی بادوم گول بخور آشتی کن من که میدونم تو با نخودچیم راضی :دییییییییییییییییی

دلت میاد قهر کنی :((((((((

فداااات
بابای

بنفشه دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام
خوف خوندیدم
جالب بید
بر عسسسسسسسسسک تو من حالم اصلندشم خوف نیسسسس

شاهد شاهد شاهد نمیدونم دارم میگم شاهد
روم به دیفال روم به دیفال
گلاب به روتون
عاشق شدید


دستت بِدِه فالِت بِبینُم


آییییییییییی موشی من سی و سه پل میخواممممممممممممممممممممممممم
کوفتت شه
هولو خور تنها سی و سه پل برو ( زبون)

سلاممممم
زحمت کشیدییییی :دی
خندههههه کجاش جالب بید

میدونم تو کی حالت خوبه ببین انقدا هم زندگیه سخت نیستاااا بیخی خی

بنفشه میام گیساتو میکنمااااا عاشقم کجااااااااااااااااااااا بود
من میگم بیا منو بگیر از این بحران خلاص شم کشتی انقریب به گل نشسته انقریبه که گل بگیره =))

آی قربون دستت بیا ببین چی کف دستم نوشته بنفشه بپا وارونه نخونیااااا :دیییی

بنفشه مطمئنی وب منو خوندی اشتباه یه ا دیگه نرفتی !!!!!!! من کی از سی و سه پل نوشتم !!!!!!!
نه بچه دنبال خودم نمیبرم :دییییی
خوب حالا انقذه گریه نکن بیا تورو میبرم (قلب)

لیلا سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 05:56 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو خوبی عمو منم با خودت می بری کلاس تا عمو استادتونو ببینم حالا که همش خاطرست خوب منم اونجا از خاطره هامون می گم من و بابایی و عمو موشی بعدشم .....منم دوشت دارم بیستمن تا ...

سلااااااام لیلا جونه خودممممم آره بیا ببرمت بشینیم خاطره بگیم بهتره تا درس بده این :دییی حالا امروز میگم من خرموشنازی خودمو میارم تو کلاس میخواین بخواین میخواین نخواین :دی ای قربون خرموشنازم برمممم بووووووس منم دوست دارم یه عالمه ..

نسی جوون سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 11:42 ق.ظ

اهم اهم:دی
جیگرتووووووووووووووووووو :خندهههههههههههههههههه
ما اینجا نیستیم خوب واسه خودت دوره گرفتی هاااااااااااااااا :دی
جیگرتووووووووووووووووووووووووو :قششششششششش
............................. حالا انرژی
من برات بیس می زنم تا تورو برقصونم...
تو برام ناز می کنی منم برای بیس می زنم...
تو دنیایه منی آخره رقصیدنی...
شعر آخره منی فقط فقط ماله منی:دی
آهان بیا وسط..........
جوووووووون
قرش بده.........
یکی به چپ میره یکی به راست:خندههههههههههههههه
تو با دوستات می رقصیو من با تموم حسودیم تورو تماشا می کنم
کاش میشد یه روز بیاد تا من و تحویل بگیری(مگه جراتشم داری نگیری):دی
کاش میشد داد بزنم بگم که دوست پسرمی:دی
یه لحّ منو میبینی و یه لبخند میزنی
دنیا آروم میشه و بهم یه چشمک می زنی:دی(کاره همیشگیته):خندههههههههههه
من که دجی شبم توئی تو موشیه رقص
بیا تا صبح نشده واسه دجیت برقص:خندهههههههههههه

من برم تا مردم فکر بد نکردم موشی جوون:قلب
یا حق!

واه برید کنا ررررررر نسی وارد میشود
جوووووووووووووون :دییی
کجایی تووووووووووووووو کلک بیام گوشتو بپیچونم :دی
چه کنیم دیگه دوستای با صفا عشقو حاله دیگه
غششششش
قربان یوووووووووووووووووووووووو
ای جوننننننننن انرجیو برو تو کارش برو بچ بریزین وسط آهاااااااااان
حالا وااااای وااای وای وای وای وای حالا وااای وای وای وای وای وای
غششششششششششششش
جووووووووووووون
صفا وجودتتتتتتتتتتتتتتت
خندهههههههههه
سلام دجی نسی جوووووووووون خندهههههههههههه
بووووووووووووووووس
اینه این خوبه زندباد شادی :دی
فداتتتتتت
یا حق

لیلا سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو موشیم خاطرمو نوشتماااااااااا!

سلام عزیزم
خرموشنازو ایووووووووول میام پیشت جیگولم :قلب

میلی سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://mili.pib.ir

منو نزن به این کامنت دقت کن یه نکته جدید توش مشاهده میکنی(غششششششششششششش)

اگه فهمیدی چیه !!!!؟؟؟

حالا میرم بنفشه رو قتل عام کنم !!

آخی نازی نه نمیزنمت نازت میکنم :دیییی پرررررررررق اینو زدم که ادب بشی تا میای اینجا اول سلام کنی :دی

برو گم شو تو مث جن فانتزی میمونی هی رنگ عوض میکنی موبارکهههههههه وب نو مبارکککککک

ببین دست به بنفشه بزاری خفت میکنم با چاقو بکشش غششششششش
الفراررررررر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 04:48 ب.ظ

قتل عام دوم صورت گرف حالا بینم سومین نفره کیه ؟؟

راستی تفاوت رو تو کامنته قبلی یافتیدی؟؟

میگم موشی گفتم که بگو خودم تو پینگر برات لینک اضافه میکنم الان مثلا این مربع علامت سواله بیچاره کیه (غشششششششششششششش)؟؟؟!!

آفرین کشتیش ببین قبول نیست باید سرشو برام بیاری من سر بنفشرو میخواااااام (گریههههههه)

هه هه هه مگه من مث تو خنگکولکو اینا سووووووووت
مبارکه هاباریکلا

اه مردشورشا ببرن .. خوب بمیری بگو چطوری اسمو میدی فونتش چپری نمیشه برو درستش کن آبرو واسه من نزاشتی توووووووووو

گیلاس( منظ) سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

:دییییییییییییییییییییی
الان نمیتونم بیشتر چیزی بگم!!
بعدا میام

:دییییییییییییییییییی
چیزی بگو حرفی بزن اگر نگی میمیره دلم =))
به به گیلی خودم کجا بودیییییییییییییی
اومدیااااااا
:دیییییییییییییی

نسی جوون سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 10:24 ب.ظ

دجی نسی وارد میشود:دی
سلام به روی ماهت موشی جوونم:دی(کف می کنم):دی
خوفیییییییییییییی جیگر؟:دی
چه خبرااااااااااااااااااااااااااا مگس جوون؟:دی
امروز رفتم کلی خرج کردم یه عالمه لباس گرفتم:دی
می خواستم گوشی بخرم اونمw900‌گیرم نیومد...
دسته دومش بود اونم ۴۰۰ تومن...:گریهههههههههه
حالا گفتم یا n73 یا n93‌بگیرم:دی
نمی دونم والا موشی.... راستی من فردا ممکنه پیدان نشه اخه فردا باید برم دکتر واسه کارام... واسم دعا کن موشی جوونم:گریهههههههههههه
خوب حالا فازو عوض کنیم بریم شادی یکم بهندیم جیگری:قلب
موشی موشی موشی هنوز دلم مسته توئه...
موشی دله تنهام هنوز دسته توئه...
موشی تو که یار نداشتی قصد فرار نداشتی
چرا رفتی و بی خبر باز داغ و رو دلم گذاشتی..
امشب دلم دوباره هوای لباتو داره(خجالت فراوان):خندهههههه
یا حق!

دیری دیرینننننننن نسی یاد تبلیغ شامپو افتادم خندههههههههههه
سلام عسیسم چطوری یا بهتری کیف حالت کوکه ؟؟؟؟؟
من خوبم یو چطوره ؟؟؟؟
قررررررررررررربونت سلامتی برو بچ داشیت الان از کنگفو اومده آررررره :چشمک
خوب اینا رو بیخیال واسه من چی خریدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف شد گوشی خوبیه من که باهاش کار نکردم ولی تعریفشو شنفتم
اه اه اه این n ها رو ولش کن همشون مزخرفن فقط یه دوربینندو بس همین
خوب همونو دست دوم میگرفتی !!!
ببین اگه کار زیادی با دوربینش نداری برو یه نوکیا ۶۱۳۱ بخر :دی رو دست نداره جونه تو
تو که گفتی خوب شدیییییییییییییی اومدی خبرم کن ببینم بهتری چشممممم دعاتم میکنیم :دی
بزن بریمممممممممم ببین زیاد شادش نکن قلبم ضعیفه ننه یهو .. :دی
غشششششششششششش
نسی آلبومت کی میاد تو بازار ببین اسم آلبومتو اسم منو میزاریا فهمیدییییییییی =)) :غشششششششششش
این تیکش موشی خجالت میکشه :دی
فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
منتظرتم

شهرزاد چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی عزیز؟؟؟؟
میبینم که تو هم پر کار شدی و فعاللللللللللل
بابا فعاللللللللللللل
موشی این آدمکات این دفعه خیلی با نمک بود.....
موفق باشی و شاد.....:))))

سلام شهرزادی قصه گو :دی
ممنون من خوبم تو چطوری ؟؟؟؟
آرررررره دیگه با کلاس شدم الان نه گیلاس برام کتو شلوار خریده بهم میاد !!!!!!!!!!!
بابا قصه گووووووووووو
جونه من ببین اگه تو الکی از استدادا من تعریف کنی =))
فداتتتتتت تو هم شاد باشی عزیز نه حالا زیاد .. زیادیشم خوی نیست از راه به در میشی (چشمک)

بنفشه چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 08:44 ق.ظ

سلامو کوفتیدن

بترکی ادم قاتل فرست
خیلی نامردی من دیگه با تو قهرم
میلی رو فرستادی که من بکشه؟؟؟؟؟

زبببببببببببببببببببببببببببببببببون

من و میلی با هم دوستیدیم اصلندشم نمیتونه منو قتل عام و خاص کنه


وبت رو هم اشتباهی نخوندم
درس خوندم
عاشق شدی دیگه
الففففففففففففففراررررررررررررررررررررررررررر


اگه عاشق نیستی بگو کی بود اون هفته .... خیابون .... :دی
اهان من بودم شونه به شونه میرفتم جوجو نه ؟؟؟!!!


موشی یعنی از روی کره خاکی و آبی و بادی محوت میکنم نامرد قاتل فرست

سر منو میخوای؟؟؟؟

اخه سر خون آلود هلو دیدن داره؟؟؟








قههههههههههههههههههههههههههههههههههههههرم باهات

سلام عزیزم :دی

چیی شده چرا چرتوپرت میگییی ؟؟!!!!!!!!!!
چیییییییییییییییی میلیو !!!! اینو آب دماقشو من پاک میکنم =))

به جانه موشی من نفرستادمش !!!!!!!۱

خودم حالا میرم گوششو میپیچونم میلی غلط کرده تورو بکشه مگه خودم مردم :دی

خوب مبارکه با پای هم پیر شین ننه =))

درس خوندی یا آواز همین دیگه اشتباه میگیری ببینم نکنه توهم دو ترم مشروط شدی :دیی

اصلن مگه عشق چیز بدیه یادم بنداز یه آپ درباره عشقو اینا بنویسم ببینی چی نازه :دی

شونه به شونه !!!!! غششششششششش ببین ذوق مرگم کردی :دی من اگه یکی بود شونه به شونش راه برم که نمیومدم اینجا چرتوپرت بگم (غششششششششش)

بنفشه رحم داشته باش ببین خودمو خفه کردم تا خوی قتلو قاتلیو از تو سرت پروندم دیگه من چه گولی سر تو بمالم که از تو فکر من بیای بیرون هیچی دیگه رو تو جواب نمیده =)) خندههههههه

میلی خاک تو سرت همه زحمتامو به باد دادی بنفشه بیخیال این میلیو ولش کن این گولت میزنه

تو تازه خوب شده بودیاا (گریههههههههه)

بنفشه نیگا منو چی میبینی ؟؟ موشلت میبینی باز ؟؟؟ واااااااااااااااااااااااای

قهر نکننننننننننننننننننننننننننننننن

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

الاق همه که مثه تو نیستن نتونن تشخیصه هویت بدن !!!!

آخه بدبخت میخوای تخلیده وب کنی؟؟؟؟؟!!!! اینجایی که من اومدم خوبه امکاناتش ولی کمه !! فقط همین کامنت دونیش خوبه (غشششششش)

خوب بگو اینی که اینجا مثلا نوشتی کی هست که من درستش کنم؟؟؟ باشه بت یاد میدم که هی مزاهمم نشی مردم کار و زندگی دارن(غششششششششش) موشی الهی تو اسمایلی ندیده ای این اسمایلی های کامنتدونیم رو که به تاراج بردی (غشششششششششش)

فعلا !!!

تاتا

الاق اون ترکیبته
اگه پینگرو لو نداده بودم که بهه عقل کوچول موچجولوت نمیرسید =))

نه جونم شاید بخوام یه ووب بزنم اونم چه وبی البته ربطی به این نداره !!!!
هیچیش خوچکل نیست از وبتم معلومه آشغاله =))

ببین آی کیوت پائینه مغزت اندازه مغز الاقم نمیکشه اونوخ ادعا میکنی میفهمی اه اه اه خوب خنگه خدا روش کلیک میکردی میفهمیدی =))))))))

برو گم شو یادت میدم (اداتو در آوردم :دی) تو که ۴۸ ساعته پلاسی اینجاااااا
ببین مرگ موشی یه نیگا بنداز به وبت فقط همین اسمیلیاش قشنگه

آآآآآییییییییییییییکککککککککیییییووووو اسمایلی نهههه اسمیلی غششششش

نگین چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلاااااااااااااااااااااااممممممممممممم موشه خودم
خوبی ؟
دلم برات یه ذره شده بود ؟
دو روز نبودم
اصن نمیدونم این دورو برا چه خبرا
هنوز کامنتای خودمو نخوندم !!
تو هم که نبودی اینجوری بوش میاد ؟
چه خبر پسر ؟
خوبی ؟
ببین به نظرت آیا تو واقعا ریلکسی ؟
واقعا آرومی
وقتی اون پاراکراف دوم رو خوندم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم گفتم اخخخخخ جون این موشی هم خوبه خدا رو شکر
بعد وقتی رفتم پاراگراف سوم به بعد (تا آخر ) رو خوندم فهمیدم تمام اینا رویایی بیش نبود
پسر چقدر غر میزنی آخهههههههههههههههههه ؟
موشی جونم
خیلی خلی
آره اینو نمیگفتم عقده میشد تو دلم میموند
بعد خوب نیست آدم عقده کنه
ببین الان بهت گفتم خل راحت شدم
هوارتااااااااااااااا بوسسسسسسسسسسسسسسسس
من دیگه برم کلی حرف زدم
اگه دلت خواست سری هم به من بزن !!!!!
قهر
قهر
قهر
نیش

به به به سلامممممممممممم نگینی جونم
خوبم تو چطوری
دو روزه نیستی بیام گیساتو بکنم یک هفتس نیستی داشتم فراموشت میکردم (گریهههه)
منم دلم برات تنگولیده بود جیگول :دی
منم مه تو زیاد نیومدم
سلامتی هیچی داداچت ورزشکارو هنرپیشه و پرفسورو خوننده اینا شده (چقد من خالی بند شدم =))
نمیدونم ریلکس که هستم ولی یه گاهی نمیدونم چی میشه مغزم ارر میده =)))
آخی نازی یادم باشه برات همیشه اینطوری بنویسم
من فچ کنم یه آدم خونسرد ریلکس دیونه شدم :دی!!!!!!!!۱
کو کوو رویا نه بابا رویا دیگه کی من میشناسمش آیا :دی
منم مث این پینگر شدم یهو خوبم یهو بد !!!!!

دوش دالم غر بژنم اصلا تو معلوم هست کجاییییییییییییی (عصبانی)
۴کرتم بابا خلتم :دی
اینو همه میدونن یه چیز جدید بیام تو من پیدا کن :دیییییی
فداتتتتتتتتتتتت
بووووووووووووووووس
کجا وایسا حالا کارت دارم
گریهههههههههه
سر میزنم که به تو خودت نیستی زبوووووووووووون
غلط کردی
غلط کردی
غلط کردی
غلط کردی
زبوووووووووووووووووووووووووووون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

موشی میگما تو چرا میخوای یه وبه دیگه بزنی؟؟؟ میخوای من خودم عضوه وبم میکنمت وبه من این جدیده در مورده همه چی هست خوایتب شعر بنویس داستان بنویس گلایه کن آموزش بده هر کار خواستی بکتن چون الان که من امتحانام شروع شده باز وبه رو هوا میمونه

دیگه هر جور خودت دوس داری :دی

ببین این وبو آدرسشو به هیچکی ندادم دوست ندارم این وبمو غیر شماها هیچکی بخونه این خصوصیه :دی اونوخ میخوام یه وب بزنم که آدرسشو به دوستام بدم اوکی !!!

غششششششش ببین همین بلاگ اسکای خودمونم همچی میشه توش نوشت :دیییییییییییی

من که همینجارم زورکی آپ کنم ولی اگه خواستی میتونم تو وبت شعر بنویسم با عکس فقط چون این کار نمیبره یه شعرو یه عکس میزارم زودی میره

میلی تو وب تو نمیشه کامنتارو جواب داد ؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 06:00 ب.ظ

نوسچ نمیشه جواب داد !!

ولی بازم دمه بلاگ اسکای جیز :)

آپم !!

اهه حیف شد کاش اینجا هم اسمیلی داشت
فاید نداره بزار یکم دیگه برنامه نویسیم قوی بشه خودم مجزا براش درست میکنم

دمش گرمممممممم

اومدمممممم

شهرزاد پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 11:22 ب.ظ

سلاممممممممممممممم موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
موشی پدیده ای هستی هااااااااااااااااااا
حیفی تو به خدا یه فکری به حال خودت بکن؟؟
موشی من تو رو چی کار کنم آخه تو بگو؟؟؟؟
دارم براتتتتتتتتتتتتتتتتت وایسا حالا یه ابرویی ازت ببرم....
دو روز نیومدماااا!!!!!!
موشی تو چرا اینقدر شرییییی؟؟؟؟
چشمولکککککککککککککککککک
قربونت
مواظب خودت باش
فعلا.....

سلامممممممممممممممممم شهرزاد قصه گووو :؛دی
خوبمممم خوووووب تو چطوری جیگووووول ؟؟؟؟
خجالت :دی از کدوم پدیدها از این خوچکلاش =))
راست میگی !!!!! چقد حیفم ؟ چیکار کنم شوور کنم هیچکدوم که منو نگرفتین :(
هیچی من بگیر :دیییییی خندهههه
به منچه خودت گفتی هرشب آپ میکنی اینطور که معلومه تا ۱۰ ساله دیگه هم تموم نمیکنی :دی

خندهههههه من ؟ بچه به این خوبیو با ادبی نیگا منو .......
چشمولمولکککککککککککتر :دی
فدااات
توهم مواظب من باش :دی
قربونت

مرجان جمعه 9 آذر 1386 ساعت 12:11 ق.ظ http://myn.blogsky.com

به به ! خوشششششششم اومد ایندفعه اصفهونی نوشتی :دی انقده خوشم میاد از لهجه اتون واسه همین همش دلم میخواد برم خرید ((=

موشی روده ات دراز شده ها ! اینهمه حرفو از کجات در میاری تو (نیشمولک) اوففففففففف کونگفو میری نه ؟ آقا من حرفمو پس میگیرم :دی بده حرفمو بده .. اِه گفتم بده (گیشینگ ! زدم پس کله ات ) غشششششششششششمولک

قربونه موشی برم من
بوس

کف کن مرجانی پس چی !!!!! حالا خودمونیم تو فقط به خاطر لهجه میری خرید :دی بپا لهجه ما مث آهن ربا جذبه زیاد داره آ =)) چشششمولک

بزار فک کنم !!!!! :دی هواستو جم کن مرجانی !! مجبورم برم از دست شماها همش منو دارین تحدید میکنین :دییییی
نمیدم نوچ میخواستی ندی اههههههه حالا یه بار به عمرمون یکی یه چیز داد به ما دباره ازم گرفت زبووووووووووون
گیشینگ غشششششششششش مرجان حساب کن من یه مشت آززاد میخوام به طرف بزنم بعد جای داد زن بگم گیشینگ =)) طرف مشتو نخورده غش میکنه از خنده =))
منو میزنی اگه فردا بابامو برات نیاوردم :| =))

فداتتتتتت ۴کرتیممممممم
ماچ

بنفشه جمعه 9 آذر 1386 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام موشی جونم

میشه به میلی بگی بیاد منو قتل عام کنه؟
بهتره قبل از اینکه خودمو خودکشونی کنم بگی بیاد

در ضمن تنبلم خودتی آپ کردم


من خودمو خودکشونی مزمن میکنم اگه میلی نیاداااااااااااا


نه من تو رو موشلت نمیبینم دیگه اخه همش از چشمام اب میاد نمیتونم جایی رو ببینم

آی موشییییییییییییییییییییییییییی من دچار درپسی عمیق با اساره افسردگی شدم :(())))))

سلام عسیسم

نههههههه میلی غلط کرده یک مرتی تو بیاد !!!!
تو هم غلط کردی یک مرتی خودت بری !!!!!!!!!

منم غلط کردم یک مرتی تو بیامممم نه ببقشیییییییییید من بیام توری نی !!!!!!

میلیو میخوای چیکار منو نیگا

آخی چرااااااااااا دباره درپس شدی تووووووو

نههههههههههههههههههههههه تو غلط میکنی درپس بشی باز :( خودم گوشاتو میبرم بچه بد !!!

ماهی خانوم جمعه 9 آذر 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

بابااااااااا اصفهانیییییییی
باباااااااا همشهریییییییییی
بابا خارجیییییییییییییی
حال کردی؟!
یه سر بیا اونورا

سلام همشهریییییییییییییییییییی
کجا بودی توووووووووووووو ؟؟
ای جااااااان
غشششششش
میام حتمااااااا

[ بدون نام ] جمعه 9 آذر 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

من شونصدتا میل واس اینجا زدم گفتن اسمایلی دار میکنن ولی کوووووووووو:))

خودت غلط کردی !! الان میرم پیشه بنفشکی جوووووونم!!

بیا اینم ۳۶۰ من برات اینویتیشن فرستادم چرا اکسپت نمیکنی:))
http://360.yahoo.com/profile-PVBAi1EwfK51fM_tWDiZTqU-?cq=1

خاک تو سرشونننننننننننننننننننننننن

آخی چه بچه مرهبونیم من همرو با هم دوست میکنم بووووووس (برو کنار واسه خودم بود :دی )

نیست بدم میااااااااد ازت
میخواستم یه آدرس ورودی واسه ۳۶۰ بسازم ولی ارر میده اگه بشه خیلی خوف میشه :دی

شهرزاد جمعه 9 آذر 1386 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
بد جنسسسسسسسسسس بدو بیا آپممممممممممم
ابرو مو بردی....
بدو نیای خودم با دستای خودم دمتو میکنم....
قربونت
فعلا.....

سلام شهرزاد جووون
ممنون خوبم یو چطوره ؟؟؟
خودتی خودتیییییییییییی اومدممممممممم
خنده
تبلیغ مفتی نشده بودی :دی حیف نیست واسه تو تبلیغ نکنم (چشمک)

نه عزیزم نیاز به خشونت نیست موشی رامه رامه =))
فدات

بنفشه جمعه 9 آذر 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
چه غلط بازاری راه انداختی تو

ببقشششششششید سیبیلاتونو (29 بیل و سه تا خاک اندازاتونو) ندیده بودیم


تو اگه موشی خوبی باشی
میری یه آهنگ قشن ولی اروم می یافتیدی برای وب من :دی

اما اهنگمم خیلی خششششششششششششششنگه
دلت میسوزه تو نداریشششششششش


الان میرم با میلی میایم قتل خاص و عامت میکنیم
صبر تو و صبرنا


*********
ای موشی جونم نمیتونم اون توصیه هاتو عملی کنم
دلم دلش گرفته
دلم دلش گریه میخواد
دلم دلش خیلی امام رضا میخواد

سلامممم

کی کجا کی ؟؟؟؟ :دییییییی
این که شد ۳۲ تا :| سیبیلای من کو آیا ؟؟!!!! باد برده !!!!!!!

نه من موشیه بدیم نیگا منو اه اه اه !!!!
آهنگ خوشکل آروم از کجام بیارم :|

آرررررررررررررررررره خوچکله ولییییییی درپس میکنه تورو
ایششششششششششششش

چیششش اصن اگه اومدم با بابات صبحت کنم !!!!
نهههههههههههههههه منو قتل خاص نکنین قتل عام کنین بزاری مردم بدونن بی گناهممممممممم

********
میتونی تلاش کن ببین راه آشونو پیش میگیرین همچیو فرت قبول میکنین حتی به قیمت درپس شدم ولی باید مبارزه کرد حتی اگه به قیمت مجروح شدن تو این مبارزه باشه باید شکستش داد
خوب گریه کن اصن بزار برم جیغ همرو درارم با هم گریه کنیم :دی
آخ نگو که دلم پر پر شد منم ببر امام رضااااااااااا منم میخوااااااااااام

اقلیما جمعه 9 آذر 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام
خوفی موشی مموشی؟؟؟
کلی با شهرتان حال نمودیم.
خدا این شهر را برای ما نگاه دارد!!!!
موشی خسته نباشی این همه فعالی.
چقده کلاس می ری!! بابا فعال.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام گلم
ممنون من خوبم تو چطوری ؟؟؟؟؟؟
راست میگی کی اومدییییییییی ای کلک پس حسابی خوش گذشت هان ؟؟؟
و برای آیندگان :دی
خنده چه کنیم دیگه از قدیم گفتن آدم بیکار توهم برمیداره :دیییی
همش دوتا کلاس میرمااااا :دی
پس بگو مغشول مسافرت تو شهر ما بودی پیدات نبود :دی
قربونت توهم خوش باشی عزیز
باباااای

بیتا شنبه 10 آذر 1386 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی.. این همه بهت سر نزدم گفتم الان بیام تو وبلاگت تبدیل به یه چیزه دیگه شده و خونه هاشو کوبیدن همه رو آپارتمان کردن و اینا اما می بینم نه بابا خبری نیست انگار..پس تو چی کار می کنی اینجا؟ راستی کلاس برنامه نویسی با نابغه های قرن خوش می گذره؟ می گم میری کلاس تکواندو فقط تمرین می کنید؟ کتک نمی خورید؟ من یه زمانی با دوستام کلاس کاراته می رفتم از بدو ورودمون به باشگاه تا زمانی که می اومدیم خونه در حال کتک خوردن از اون مربیه بودیم.. امیدوارم مربیه شما هم هی شما رو بزنه.. به نفعتونه بیچاره قوی می شید... فعلا خداحافظ

چطوری بتی ؟؟ سلامممممم
هاااا چه چیز دیگه ای بگو مینم زود بااااااش منظورت این بود مثلا خوچکل شده باشه :دی نه بابا از این باغ خاطره زیاد دارم نمیکوبمش آپارتمان بسازم :دی
ای فقط باید حرص بخورم :دییی
فقط تمرینننننننننننن مربیش بچه باحالیه از اون بچه مغرورای بد اخلاق نیست تازه رفیقم در اومدیم
ولی تمریناش خیلی سخته نفس بره دوساعت همش پشت کله هم تمرینه یا داریم حرکت میزنیم یا میدویم یا شنا درازو نشستو حرکت زنیو اینا ولی چون قبلا باشگاه میرفتم زیاد زور بهم نمیاره
قوی هستییییییییم
قربونت
خدا به همرات

نگین شنبه 10 آذر 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام ورزشکاره هنرپیشه پروفسور
چطوری پهلوون ؟
خنده
خوبی ؟
موشی ببین من چند شبه دارم میام تو نیستی هااااا
حواستو خوب جمع کن
بعد بیا به من غر بزن که نگین بیا بریم اذیت کنیم
خوب من چند روزه دارم میام تو نیستی خوب
اههههههههههههههههه
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
نیش

سلامممم نگینی جوووون
ممنوننننننن خوبم تو چطوری همه فن حریف :دی
خوبم تو خوبی کجایی !
کجایی تو :دی من هستم تو هستی ما نیستیم :دیی
باششش چقد جم کنم !!
یهنی همه غز غزامو جم کنم بزنم تو سر تو =))
دهههههههههههههه چند روزه حالا یه ساعت اومدی میری باز یه هفته دیگه پیدات میشه

نگین فرار کن جیغ زدی بابام داره میاد =))
فدات

گیلاس( منظ) شنبه 10 آذر 1386 ساعت 11:54 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
این خودمم!!!
مووووووووووووووووشی من زندم!!!!!
گیلاسی هنورز زنده است!!!!!
موووووووووووووووووووشی
منو فراموش کرد ی الان؟؟!!!
ای نامرد!!!!!
ولی به نظر من همون تکواندو رو بچسب!!!!! اینا گولت زدن بردنت کنگفو!!! تکواندو یه چیز دیگست!!
دیگه نظری ندارم!!
تموم شد!!

سلاااااااااااااااااممممممممممممم
گیلی خودمیییییییی ؟؟
گیلی کجا بودییییییی من فک کردم غرق شدیییییی !!!!!!!
ایوووووووووول بوس
جونمممممممم
نههههههههههههههههههههههه
مگه کسی گیلیشو فراموش میکنه !!
چیدونم ولی الان که حال حسابی میکنم با این کنگفو
چیدونمممممممممم
:دیییییییی
دهه من بازم میخواممممممم !

بنفشه یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام
خوفیییییییییییی؟

من این اسمایلیهارو میخوام
میخوام
میخوام
میخوامممممممممممممممممممممممممممممممم
زود باشششششششششششششششششششش
میخوام

تازشم چرا نمییای آپ کنی؟

سلاااااااااام
خوفم تو چطوری؟؟

بیا همش ماله تووووووووووووووووو
جم کن ببر
صب کن یه نایلون بیارم همشو جم کن ماله خودت تهناییییییییییییییی
وردار ببرررررررررررررررررر

حسش نییییی تو نمیدونی چرا نیییییییییی؟؟؟

بیتا یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی.. اولا بتی خودتی و من بیتام می فهمی ؟ بیتا یعنی بی همتا یعنی تا نداره یعنی فقط یکیه.. من یه بنده ی خدام یعنی چی؟ یعنی از آشناهاشونم واسه همین منم تکم فهمیدی؟ نچ.. انقده برات توضیح دادم یادم رفت واسه چی اومده بودم.. تو می دونی من برای چی اومده بودم؟ آها این مرجان کجا غیبش زد؟ هان؟ هم خودش رفت هم گیگیلی رو با خودش برد نامرد.. بابا هر کی اصلا میاد تو وبلاگت مشکل دار می شه به خدا .. اون از میلی که روزی دوبار وبشو پاک می کنه یه جدید می زنه اینم از مرجان.. موشی جون مادرت با من کاری نداشته باشی هاااا من جوونم آرزو دارم..مرجانو دیدی از طرف من یه گوشمالیه حسابی بهش بده.. من واقعا نمی دونم اینا چرا وباشونو پاک می کنن! من هزار سال پیش یه وبلاگ داشتم .. وقتی وبلاگ نویسی رو ول کردم پاکش نکردم برو ببین هنوز سر جاشه.. آدرسشم به تو یکی نمی دم بیخود دندون تیز نکن.. پررو...
میگم موشی دیگه کاری نداری؟
من رفتم خداحافظ
راستی این همه اومدم نوشتم اینم بگم آپ کردم خواستی سر بزن.. من قرار نبود خبر آپمو به کسی بدم اما اومدم اینجا این همه نوشتم دلم نیومد سرت گول بمالم و هیچی نگم.. فعلا خداحافظ

سلام بتی :دی سلام بیتا جون خوبه ؟؟ منم مگه موشیم بگو آقا موشه :دیییی اصلا تو تکی مائیمو همین یه بیتا جون :دی خوب لوس بازی بسه :دی
مرجانی همینجاست نیگااا نمیبینیش !!!!!!!
پس گیگیلیو بزاره پیش تو هی جیغشو دراری !!!!
میخوای حذف کنم دق کنی :دی
نخیرم زبوووووووووووووووون
دم بریده اصلا تا اینا با تو آشنا میشن اینطوری میشن
میلی که وب زده ندیدی ؟؟!!!!!
مرجانیو سقطش کردم :| کتکشو خورد رفته خوابیده کاریش داری صداش کنم !!!!!!!
نه ننه کی با تو کار داره بدو برو ببینم بچه بد دهه =))
خوب دیونه من که نوشتم نمیدونیم چرا الکی فیلتر شد مجبور شد پاکش کنه اصلا ایشاا... وب تو هم فیلتر کنن ببینم چیکارش میکنی !!!
بده آدرسشو ببینم چقد شیطون بودی :دی
بودی حالا یه چایی پوست میکندی !!!!!
به سلامت
اگه نخوایم کیو باید ببینیم !!!! نخیر تو باید بیای خبر بدی مگه چند تا موشی هست که تو بیخبر بزاریش !!!!
دمت گرم
فدااااااات
خدا به همرات

اقلیما دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام موشی مموشی
خوبی؟
میگما من لوگو رو درست کردم ولی نمی دونم چه مرگشه!!
یه نگاهی بهش بنداز استاد!!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام عزیز
خوبم ممنون تو چطوری ؟؟؟
بااااااااااااش میام میبینم
قربونت برم تو هم خوش باشی
فدات بابای

شهرزاد دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 05:02 ب.ظ

سلاممممممممممم موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
موشی این وب من صفحه ی بک گراندش یهو فقط بنفش میمونه اشکال از همون پرشین گیگه؟؟؟؟؟
یا کامیه من البته بعد از یکی دو دقیقه درست میشه!!!!
قربونت
فعلا.............

سلااامممممممم شهرزادی قصه گووو
خوبم میسی تو چطوری ؟؟؟
نه اشکال از خودته :دی اشکال از هیچجا نیست حالا یهو اتفاقی عکسش میره میاد چیکارش داری اونم مث لینکات چشمک زنه میره میاد
فداتت
بابای

بنفشه سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام
من میدونم چرا حسش نی... تو نمیدونی ؟؟؟

پرووووووووووووووووووووووو


خودتم مسخره کن من اینا رو میخوام میخوام دانلود کنمممممم


میخوام میخوام میخوام

نامرد یادت باشه بالاخره نگفتی چی بخرم
از مرجی جونمون خبر نداری؟؟؟

سلاممممممم
چرااااااااااا نی کجاست زود جاشو لو بده وگرنه .......

خودتیییییییییییییییییییییییییییییییی

زبوووووووووون

خوب دانلود کن مگه من با قفلو زنجیر بستمشون !!!!!!!!!!!!!!!!

بیخود بیخود بچه بد !!!!

چیدونم حالا میام میگم !!!!

نسی جوون سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

به نام خدا
سلام...
خوبیییییییی؟؟؟؟
چه خبرااااا؟؟؟؟
مزاحم نمیشم....
یا حق!

سلاممممممممممممممممممممم
خوبم ممنون تو چطوری ؟؟؟؟؟
نسی خیلی لوسیااااااااااا
به مرگ موشی انقد سرم شلوغ بیدههههههه تازه میرم کلاس کنگفووو :دیییی
نسی میام گیساتو میکنمااااااااا بدو بیا بتعریف
خق یارت فداات

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 12:44 ب.ظ

اومدم جوابتو بدم!!!
الهی گیلی بمیره برات
کامنت دووووووست داری؟؟!!!!

هووووووووووووووم خیلی دوست دارم
خدا نکنه گیلی بمیره !!!!

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 12:44 ب.ظ

حرف تکراری هم دووست داری؟؟!!!

گیلی اومدی منو ذوق مرگ کنی اینو دیگه از کجا فهمیدی دوست دارم !!!!!1

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

تمام عواقب و عوارضش پای خودت!!!
به من هیچ ربطی نداره!!!!!

من کشته مرده عوارضم ببین جریمهات همه با من (با ریتم ترانه منصور )
به تو از اولشم ربط نداشت خصوصیه (سووووت)

یوسف سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 01:34 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

زیاد وقت ندارم..اما فقط اومدم بگم تو کنگفو موفق باشی!! :دی

ممنونننننن مر30000

امینه سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 07:25 ب.ظ

ووووواااااااااااییییییییییییی.....
چقد ایندفه به همه فوش دادی به مامانت میگما...
جدا اهل اصفهانی؟ایوللا!من وقتی رفتم اصفهان تقریبا هم قد بچه گربه بودم!!ولی دوس دارم برم.
این عکس بی ریخت چیه اون بالا گذاشتی کنار شناسنامت آدم یاد بچه لوسا میفته!همه فک میکنن این شکلی هستی
(ناراحت نشییا......)

نهههههههههههههه نگیاااااااا قول میدم دیگه حرف بد نزنم !!
آره اصفهانی هستم ! آخی ککوشولو بودی پس الان لازمه یه سفر بیای اینجا

زشته عکسه اووووووووم خوب چی بزارم ؟؟؟ باش تو گفتی عکسو عوض میکنم بعدا بزار یه عکی قشنگ پیدا کنم این از این بچه شیطونای آتیش پارس لوس نیییییییی
اختیار دارین
کجایی تو مغشول درسو زندگانی هستی هااا ؟؟
همون کم پیدایی

نسی جوون سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com/

به نام خدا
سلام...
واسه چی می خوای گیسمو بکنی؟؟؟؟
راستی لینک اون وبلاگ و پاک کن اگه خواستی اینو بزار...
راستی واسه چی لوسم؟؟؟
یا حق!

سلام سلام
هویجوری :دییییییییی
ایول وب جدید زدی ؟
واسه اینکه میگی مزاحم نمیشم اه اه اه اینجا هیچکی مزاحم نیست
کجایی تو
قربونت

گیلاس(منظ) چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 11:33 ب.ظ

مووووشییییییی گم شدی؟!!!!!!!!
کجایییییییییی
سلااااااااام
انقدر نمیخواد خودتو اذیت کنی!!! سقف نخواستم!!! بریم توی جوب!!!
من آپممممممم!!
دلت بسووووووزههه!!
قربوونت

کجایی مگه نوبت من نشد قایم شم خوب منم رفتم پشت کمد نتونی منو پیدا کنی !!!!!
اگه گفتی :دیییییی
سلام عزیزممممم
جونه تو دنبال کار ثواب بودم :|
نههه جوب سرد الان بزار حالا یه سقف پیدا میکنیم میریم توش
ایووووووول
هیچم دلم نمیسوزه زبوووووون

فداات

شهرزاد پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام موشی جون:
موشی معلوم هست تو کجایی؟؟؟؟؟
موشی بیا آپ کن دیگهههههههههههههه!!
تنبللللللللللللللل!!!
موشیههههههههههه تنبل......
زبونننننننننننننننن
فعلا.....

سلام شهرزادی قصه گوووو
اووممممممم بزار فک کنم
آپ میکنم بزار حالا چشمام خابالوده یه ذره صب کن
خودتیییییییییییییی
شهرزادی تو قرار شد هرشب آپ کنی تو این هفته دو بار آپ کردی صب کن حالا آبروتا میبرم :| دیی
زبوووووووووووووووووون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

مررررررررررررررررررررررررد (بغض)

پسره خوبی بود :))

دهه زبونتا گاز بگیر خدا نکنه !!!
یووووو ؟؟؟؟ میلی تویی ؟؟؟

نگین پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موشی جونم
خوبی گلم ؟
چه خبررر ؟
نمیخوای اپ کنی تو ؟
تنبل شدی ؟
اصلا دوست ندارمممم
نداررررممممممممممممممممممم
بعد چند روز اومدم گفتم حتما الان کامنتشو میبینم
حالا که اومدم میبینم نخیر آقا یه احوالیم از رفیقش نپرسیده
لوسسسسسسسسسسسسسسس
زبوننننن

سلام عزیزممممممم
ممنون تو چطوری ؟؟؟؟
سلامتی هیییی نبودم یه دوسه روزه
چرا جونه خودم فرصت نشده
زرنگ شدم وقت ندارم :دییی
چراااااااااااااا
نهههههههههههه داشته باش نیگا منو گناه دارم
نگینی منم بعد چند روز دارم میاماااا :دی به جونه خودم گرفتار بودم بعضی بچها که آپم بودن من نرفتم هنوز
بوووس بووس نه خره یادتم تو کجایی چرا دیگه کم میای نت نکنه خبریه کلک :دییی
خودتیییییییییییییییییییییییییی
ماچ

شهرزاد جمعه 16 آذر 1386 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام موشی جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
موشی بیا یه مقدار راجع به کار با یاهو سیصدو شصت برام بگو .....
ممنون عزیز....
قربونت
فعلا......

سلام عزیزمممممم
ممنون یو ؟؟؟
بچه باحالیه ولی اهل کارو زندگی نیست ببین یه نه بگو خودتو خلاص کن :|
هیچی یه امکان وب نویسیه که یاهو درست کرده میشه خوچکل مث یه وب توش پست گذاشت کامنت گذاشت ولی خوب حدودا واسه کاربرای یاهو هستش جنبه عمومی نداره امکانات زیادیم نداره
فدااااااات
بابای

شهرزاد جمعه 16 آذر 1386 ساعت 02:36 ق.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
موشی بدو بیا آپممممممممممممممم
بدو بدو ....
نخوری زمین ............
قربونت
فعلا......

سلام شهرزادی جونم
ممنون من خوبم تو چطوری ؟؟؟
بااااااااااااااش
نمیخواممممم
ورزشکارو زمین (عینک)
فدااات

گیلاس(منظ) جمعه 16 آذر 1386 ساعت 06:13 ب.ظ http://monzo.coo.ir

سلااااام موووشی جووونم
چطوری؟؟!!
باز که کم پیدا شدی!!!
حالا نوبته تو که استتار کنی؟!!!
نامرررررررد!!
من از اولشم میدونستم از من میترسی
تا من اومدم فرار کردی!!
ببین این پستت رو من امروز برای دومین بار خووووندم!!! خیلی حال کردم!!! دفعه پیش پی نبرده بودم که ززبان اصلی نوشتی!!!!! میمییییییرم برای این زبان اصلی نوشتنت!! خداااااس!! مخصوصا پاراگراف دومت خیلی توپ شده!!!!
قربوووووونت
بووووس
فهلا با اجازه

سلام عزیزممممم
خوبم میسی تو چطوری جیگوول
هیییییی تو که منو هی میپیچونی مگه قرار نشد بریم درس بخونیم تو باز طاقت نیاوردی اومدی :دی
خودتی گی گی گی
این که مسلمه من ازت میترسم !!!!!!
نه دیگه اینجام نیگا جرات نکردم فرار کنم پاهام خشک شده !!

مرگ موشی ببینم این خیلی که گفتی چقده نشون بده ! مثلا از کجا تا کجا خیلیههههههه
ببینم نوشتهای من سه بعدی نیست که تو بعد یک هفته بفهمی !!!!

جونه تو فقط منتظر بودم تو پستمو خوب بخونی بعد آپ کنم حالا خیالم راحت شد
ببین خوب توجه کن پاراگراف سوما ببین چیزی نمیبینی !!!!
خوب حالا دوست داری همش برات زبون اصلی مینویسم !!
ببین چقده مرهبونم من !!
فدااااااااااااااااااات
بوس بووووووس
خواهش میکنم نه جونه تو اول شوما را نداره !!

اقلیما جمعه 16 آذر 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

سیلام
موشی مموشی!!
خوفی؟
من که ازت آف نداشتم
اببین واسم آی دیتو بده
تا پس وبمو بدم
خودت زحمتت لوگو رو بکش
این جوری بهتره.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سیلااااااااام
خوبم میسی تو چطوری ؟؟؟
ای بمیره این یاهوو

aghamushe@yahoo.com

بیا همینجا پستو بده تا برات درستش کنم
قربونت
بابای

مرجان جمعه 16 آذر 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://ghij.blogsky.com

موشیه بی تربیت :دی اگه ننداختمت توی تله موش مرد نیستم ((=

دیگه حالا با بیتایی دست به یکی میشین غیبتم میکنین که سقطم کنین آره ... دو تاتونو میدم گیگیلی تیربارون کنه ((=

من میگم چرا فرت و فرت از وبلاگ تو میان تو وبلاگم ((= لینکمو گذاشتی بدجنس :دی ولی ممنون قربونه موشی برم

شب خوش
بابای

مرجانی زنده ای هنوز نگرفتنت =)) ببین دنبالتن همین روزا میفرسنت اون دنیا :دییی

دست به یکی چیه این بیتای گفت تو مرجانیو خوردی منم گفتم نه مگه من گرگم =))

اینا اصلا نصف آمار تو از تو وب منه
من هنوز وبتو نزده بودی آدرستو گذاشتم تعداد بازدیدات ۳ تا شده بود من لینکت کردم =))
قربونت برم

مرجی روز الان :دی

بنفشه شنبه 17 آذر 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام آقا موشه موزی
معلومس کوجایی؟
هیچ اصن میگوی نگراند میشندا ؟؟؟؟
باشه... طوری نیس ... نووبت مام میشدا

سلام سلام بنفشه جووون
همین دورو برا :دییی
مهذرتتتتتتتتت آخه یا مهمون داشتیم یا مهمون بودیم
بنفشکییییی نیگا جونه خودم نرسیدم آپ کنم یا سر بزنم تو که میدونی
فداتت
ممنون

بنفشه شنبه 17 آذر 1386 ساعت 05:29 ب.ظ

سبام موشی جونمون
خوفی؟
سلامتی امن و امان
تو چه خبر؟
از ماموریت سریت چه خبرا؟؟؟؟

من سلامتی
امن و امان
ارامش
به حدی که این ارامش داره خفم میکنه :( :((

موشی خودت که میدونی
اره میخواستم قالبم رو عبض کنم
خودت که نبشتنم رو میبینی و بقیشم که میدونی خودت یه قابل بساز دیگه (چمشک)
من نظر میدم
باشه D:
منتظرم مودب جونمون

سبااام بنفشکی
خوفه خووووووووف
منم همینایی که گفتی :دی
ماموریت سریم رو هواست نه خبر کاری نکردم هنوز :(

خوب خدارو شکر میدونستم

ببین اون قالب قلبیه بود اولا داشتما میخوای بدمت
من الان یهو دیدم که وب تو میهن بلاگه آخه من میهن بلاگ بلت نیستم بسازم گریههههههههههههههههه ببین بزار همون قلبیه که داشتما بدمت حالا نخواستی پس زمینشو عبض میکنیم هوووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد