!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!

زبووووون

سلام سلام

احوال شوما کیف حالتون کوکه چه خبرااا عزیزان دل برادر نیاز به خشونت نی جونه موشی خودم آپ میکنم بابا چرا چوب آوردین جونه شما راضی به زحمت نبیدیم

اول از همه بگم تو روح اداره برق پریشب 2ساعت تمام نشستم تایپ کردم یه آپ گندههه بود خدائیش خط آخرش بودم که بزنم واسه ارسال برق رفت اینجور وقتاس که کیبورد آدم خورد میشه خوب مگه دست آدمه کیبرده دیگه با مشت خورد میشه عرضم به خدمتدون که وقت سر خاروندنم واسم نمونده من نمیدونم چرا این فامیلای ما همشون با هم دلتنگ ما میشن این یکی دو هفته اکثرا همش مهمون داشتیم دیگه حساب کنید همه خرید پریدو کاراش گردن منه مظلوم گیر آوردن دیگه حتی کلاسام رو هم یکی نه یکی رفتم باورتون میشه یه سی دی قرار بوده واسه یکی از برو بچ رایت کنم الان یک هفتس اینجا افتاده الان دقیقا همه منو به چشم بی معرفت میبینن اون یکی دوستم خدمته چند وقته نزنگیدم براش گفت عجب بی معرفتی هستی تو این یکی نمیدونم هر روز میگه بیا بریم نمیدونم کجا منم نتونستم برم کلاس وی بی و ورزشم که نگو 20 تا بهونه سر هم کردم تا اینارو پیچوندم خولاصه این چوبه از همه طرف داره میاد تو سرو کله بنده چقد حیونکیم من

چیه همچین نیگا میکنین اگه فک کردین دباره برق میره من ضایع میشم کور خوندین الان تو ورد پد میتایپم هر یک خطم مینویسم سیو رو میزنم که نپره آرا داداچ

یکی دستاشو بده من قرضی چشاشم بده مغزشم بده مغز من هنگ کرده گوشاشو نمیخوام دوتا هم پاچه بزار سیرابی هم نزار زبونشو یادت نره آی دمت گرم حساب ما چقد شد دادا ... خوب اینم از صبحانه هرکی صبحانه نخورد مهمونی راش نمیدیم هرکیم کله پاچه نخورد دوسش نداریم

خوب برو بچ خوشانس ما همگی خوش اومدین چه کنیم دیگه مهمونیو تلپ شدیناااا  ای شیطونا ...

چه کنیم دیگه موشی جو گیر میشود حالا جوگیرم نمیشدم مجبورم میفهمی یا نه مجبووووووورم حالا هی بگین موشی خسیسه موشی یه مهمونی دلش نمیاد دعوت کنه موشی اله موشی اهِ ... آقا یکی یه مشتری واسه کلیه نداره اینجور که پیداست باید بفروشم شیکم شماهارو سیر کنم خوب برنامه چی بود حالا که قراره اینجا مهمونی بشه دیگه باید سنگ تموم بزارم نه ؟ خوب من باید چیکار کنم آیا !!! نگین خودت پیشنهاد دادی خودتم بیا برنامه بچین اصلا هرکی هرچی هرکاری میخواد بکنه به حساب آقا موشه بیاین حالا امشبرو همینجا تلپ شین میترسم بزارم واسه فردا آبرومو ببرین تا فردا بریم نمیدونم شهربازیو رستورانو کافی شاپو نمیدونم کافی تایمو کافی کوفتو اینا اصلا این تور مهمونی تا یک هفتس دبی و گیلی گفته جزایر قناری بریم گردش علمیو تورنتو که حتما باید بریم اینا همه برنامه هفته

آن آن صدای دستا نمیااااااد صدای جیغا و سوتاااا ساکتتتتتتت دهه کی گفت جیغ بزنین الانه که همسایها بریزن هممونا بدن دس کمیته تو دلتون جیغ بزننین اصلا صدای نفستونم نیاد تو دلتون سوت بزنین جیغ بزنین هرکاری میخواین بکنین

                                  

 

                                                   

                                                                                    

                                                       

 

لطفا شئونات اسلامی رو رعایت کنید

مدت پذیرائی 20 دقیقه

غشششششششششششششش

خدایی مهمونیو حال میکنین

خوب جزئیات مهمونیو خودتون تو کامنت دونی تو سرو کله هم بزنین آپم طولانی میشه

بریم سر بازی میلی یه بازی دعوتم کرده تا شماها به خودتون میرسین من یه ذره برم باهاش بازی زودی برمیگردم میلی این صندلی منو بیار بشینم تعریف کنم

خوب این وروجک گفته باید خاطرات مدرسه رو بنویسیم حالا مدرسه منظورش دبستانه یا دبیرستانم هست دیگه من مینویسم

کودکستان : زیاد یادم نیست ولی تو یه خونه بود کودکستانمون خیلی باحال بود ولی نمیدونم چرا تا من میرفتم پیش هر کدومشون جیغشون در میومد مخصوصا دخترا جونه خودم گیساشونو نمیکشیدم بعد خانوم معلمه هی میگفم موشی نمیخوای بری خونتون گمونم بابات اینا میخوان برن جایی تورو نبرن منو گول میزد برم خونمون کلیم خوراکی میداد که راضی بشم  

اول دبستان :آخی معلممون انقذه مرهبون بود یه کیف گنده بهم هدیه داد بعد به همه هم مداد داد منم زنگ دوم بود کیفمو برداشتم رفتم خونمون به همه نشون بدم

سوم دبیرستان : یه اردو با چند تا معلما رفتیم بعد بیشترشون از این استاد پیرای ساده بودن خلاصه کلی فیلم گرفتیم مسخره بازی در آوردیم بعد معلما نمیومدن سر کلاس به مدیر شکایت کردن میخواستن کلاسو منحل کنن تا اون فیلمو بدیمشون گرچه چندتا فضول همچیو لو داده بودن ولی نتونستن فیلمو بدست بیارن همون انضباتمونو 10 دادن

پیش دانشگاهی : توسط چندتا از دوستان تشویق شدیم که تغییر رشته بدیم (حالا گول خوردیم بماند ) هیچی قرار شد برم رشته کامپیوتر بخونم همچیو خراب کردم اومدم از اول یک سال درسای تخصصی رو تو آموزشگاه خوندم درسای عمومی هم دیگه حس کلاس رفتن نبود همشو غیر حضوری خوندم خوشبختانه با نمره خوبم قبول شدم خلاصه اینجا نزدیک دو سال عقب افتادم

خوب خاطره ها که زیادن من قشنگترینشون که همش یادشونم گفتم وگرنه 100 تا صفحه میشه نیست آپم طولانی میشه

خوب باید چند تارو دعوت کنم خوب مرجانی که نوشت گیلاس و نگین و شهرزاد و بیتا و نسی جوون و اقلیما و لیلا و بنفشه خوب کسه دیگه ای فک نکنم بنویسه البته کل کامنت دونی دعوته حالا هرکی دیگه میخواد من اسمشو میزارم نیلو هم که نیست که بنویسه

انگار این آپ با من لجه ۲۰ بار تنظیم کردم زدم واسه ارسال باز خراب شده نرفته یا صفحه پاک شده  ممن اعصاب مصاب ندارماااااااااااا

اوا یادم رفا هدیه نگینو بدم قرار شد به همه خبر بده اینجا بخور بخوره  منم هدیه بهش بدم بیاا  برو خونتون باز کن بچها حسودیشون نشه  

خوب امری نی ؟ من دیگه برم

حق یارتون خدا نگهدارتون

بعد نوشت : نامردا هی میگین بیا آپ کن کجائین پس !!!!!! راستی یه قاتل تو اصفهان پیدا شده خیلی باحاله همشهریه بعد نمیدونم چرا خل شده تو خیابون هرکیو میبینه میکشه حالا داستانشو زیاده مطمئن نیستم چرا ولی همینطور افراد عادی تو خیابونارو میکشه تا حالا اعلام کردن ۷ تا ولی فک کنم بیش از این حرفا کشته پلیسم براش جایزه گذاشته خولاصه یهو غیبم زد (به مدت یک هفته حالا ۱ ساعت نبودم نه آ) یکی یه مراسم آبرومندانه برام بگیره  

 

سلامون علیکم چیطورین ؟؟؟ خیلی جیگولین !! معذرت نبودم الانم اومدم زودی برم پس فردا او ایناااا قول میدم آپ کنم و بیام پیشتون فداااتون الان کار دارم فردا هم نیستم منو فلاموش نکنیدآ بووووووس

راستی مرجانی باز کجا غیبت زد مگه دستم بهت نرسه نصفت میکنم

نظرات 44 + ارسال نظر
میلی جمعه 23 آذر 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://mili.pib,ir

هیییی آپ کرد~~

خوبه آپ کردی ولا یه مجلسه ترحیم برات میگرفتم=))

هییییییییییییییی آپ کرد !!!
عجب بچه خوبی بود آپ کرد
نه بابا مجلس ترحیم این همه خرج لازم نی =))

بنفشه جمعه 23 آذر 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام خوبی؟
من نیدونم اولم یا چندم
اما خیلی مهمونی باحالی بود
خوش گذشت
دور از صحننه های مسسسسسسسسستهجنش خوش گذروندیم بابا
ساز و ابازش کم بود
نشد بقصیم و دلی از عزا در بیاریم
این مرجانی هم همه چیپیس وو ماستا رو خورد
میلی هم که هی جیغ میزد
جیغ میزد (ادم فروشییییییییییییییییییییییی ؟!!!!)

منو چرا بازی دعوت کردی؟
الان آپش حاضره
میلای دعوتم کرده بود
آپش حاضره اما حوصله ندارم بزارم
بعدا میزارم
اومدی خبرم کن من سرکارم

سلاااااااااااااااااااام
میسی من خوبم تو چطوری بنفشه جونم
اگه این میلیو سقط کنیم اولی بزار برم بزنمش !!!! :دی
میسی مهمونی خودت بود
بنفشه اگه پایه باشین تا یک هفته مهمونی میگیریم هستی بزن قدش
حالا این نگین امروز یه سی دی شااااااد میاره میخوایم بترکونیم
دهه مرجانی برو اونور این صندلیو برا بنفشکی گذاشتم دهه دست به چیپسا نزار
سووووووووووووت
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتت
این میلی جیغ جیغوه :دیییییییی
بنفشه بیا بریم ماستارو بریزیم رو سر مرجانی :دیییی
میلیم سوسیش کنیم
غششششششششششششششششش
خوب بزار مهم اینه که بنویسی
بزارو زودی بیا همینجا تو مهمونی حوصلت بیاد سرجاش
منتظرتمااااااااااا
باش
بوسسسسسسسسسسسسسسس

بنفشه جمعه 23 آذر 1386 ساعت 03:21 ب.ظ

راستی موشی کار ثواب انجام دادی؟
تونستی کاری کنی؟

تا حالا که کاری نتونستم بکنم :دی
ولی بازم دنبالشم (چشمک)

مرجان جمعه 23 آذر 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://ghij.blogsky.com

موشی اینهمه میان خونتون مهمونی شاید دارن میان تو رو ببینن که چطوریایی واسه دخترشون ازت خواستگاری کنن ((=

موشی ببین ! من توی این مهمونی شئونات اسلامی رعایت میکردم (همون شکلکه که داره مثل ورزشکارا در جا میزنه نرمش میکنه :دی) بعدش تو و یوسف گولمون زدین منو نگین باهاتون برقصیم ( شکلکه سمت راست و چپش ) غشششششمولک
حالا کی شئونات اسلامی رو رعایت نمیکنه ؟ واسه همین بنفشه و نگین رو صدا زدم بشینیم غیبتتون بکنیم (اون شکلکه بالایی که سه تایی نشستن میگن مخندن )

اون کودکستانتو خندیدم ((= خب بچه نگفتی همه از موشی میترسن ؟ :دی

قربونت

پس اینطوره بگو چقد منو هی تحویل میگرفتن =))
نامردا بگو میخواد درس بخونه من اگه نخوام شوور کنم کیو باید دید دهه =))

آفرین بیا یه جایزه بد بهت :دی
هرکات موزونم نباید بزنی دهه ساف وایسا
یعنی تو داری با من میرقصی دهه ولم کن له شدم دستمو ول کن
غشششششششششششششششش
خوب بیا حالا یه ذره باهات میرقصم :دی

ای نامردا غیبت منو میکنین منم اصلا نمیرقصم براتون !!! نخیر بنفشکی غیبت منو نمیکنه (بوس) برو کنار ماله بنفشه بود بعد اون داره جوک میگه میخندین مگه نه

گمونم میترسیدن آخه مدادرنگیاشونو بهم هدیه میدادن بعد گریه میکردن (سوووووت)

فدااااات

میلی جمعه 23 آذر 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://mili.pib.ir

ویژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ!!! من اومدممممممممممممم غشششششششششششششششششش
تفففففففففففففففففففففففففف(نه اشتباه شد چرا تف میکنی بچه=)))))))))))))))))))))))))))))))) !!!
سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ !!!!!!!! دلم میخواد جیغ بکشم به کمیته هم هیچ ربطی نداره بیان حداقل تو یکی رو ببرن که هزار نفر و میبری تو گوره خودت ملوم نی چیکارشون میکنی (غشششششششششششششششششششششششششششششششمولک)
خدایا این موشی رو به راهه راست هدایتش کن !!! بذا بینم تو این پستت کی اول میشه خودم با همین دستای خودم قتله عامش میکنم نامردووووووووو !!!!!!! وای مهمونی دوست میدارممممممممممممم !!! برو کنار موشی چیه نشسته واس من داره خاطراته دبستان و مدرسه تعریف میکنه بذا برم مهمونی رو بچبسم!!!!
نوچ من نه دبی دوس دارم نه جزایر قناری باید بریم قطب شمال توی یخچالهای قطبی سکنی گزینیییییییییم !!!!!!!!
اه اه من از کله پاچه بدم میااااااااااااد ایش چه بویی راه انداختی اینجا موشی=)))))))
منم کادو میخووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااااااام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نگین ایشالله کوفتت بشههههههههه !!

خوب من ازینجا میرم الان میخوایم بریم مهمونی جیغه مادر خانومی در میاد مهمونی تو هم بد نبود !! برم بینم مهمونیه اینجا چطوریه!!

فهلا

تاتا

سسسسسسسسسسسسسسسس این صدا خط ترمزت بود :دیی
الان من گرفتمت بالا باز داری تو هوا میدوی
الان ولت کردم پائین یه تیکاف کشیدی خوردی تو دیوار
غشششششششششششششششششششششششششش
اههههههههههه بی ادب چرا تف میکنی تو زبووووووووون
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااا
جیغ بکش من به همسایهارو خریدم به کسی نگن کمیته هم نمیاد این طرفا :دی
خاک تو سرت خندهههههه من کیو چیکار میکنم :| حالا که تو تو گورمی چسبیدی ول کنم نیستی برو بیرون بزار به کارمون برسیم دهه
خدا تورو هدایت کنه که منو هم کشیدی تو خط
غششششششششششششششششششش
یعنی کی اول میشه !!!!!!!!!!!
ببین بیا فوشش بدیم اصلا بزنیمش اصلا میندازمش توگور تا یک هفته هم نمیزارم بیاد بیرون
غشششششششششش
بیا همش ماله تووووو
دهه خودت قول دادی اگه خاطره بنویسم از تو گورم میری بیرون =))
تورو میبرم قطب شمال میزارمت همونجا با خرسا حال کنی خندهههههههههههه
نخیر کله پاچه نخوری میندازمت بیرون دهه =))
نییییییییییییییییی کو کادووووووووووووو !!!!!!!!!! نگین مگه نگفتم نشون میلی نده زود فرار کن الان ازت میگیره بدوووو =))

مهمونیه من باحال تر بود زبووووووون برو بیا باز
فداتتتت

نگین جمعه 23 آذر 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://ariai.coo.ir

جیغغغغغغغغغغغغغغ
دست
سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
الان دارم میرقصم مزاحمم نشو
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سوتتتتتتتت
خوب بسه بیام یه سری ام به موشی بزنم
چطوری موشی جونم
خوبی گلم ؟
ننگ
خسیسسسسسس
مدت پذیریی ۲۰ دقیقه ؟
خسیسسسسسسسسسسسسس
مرسی از کادوت
دستت درد نکنه
بوسسسسسسسسسسسسس
بوسسسسسسسسسسسسس
این آهنگتم خیلی خوشمله
ایشالا هر دفعه آپ میکنی برق بره یه خرده بخندیم (نیش)
موشی جونم به این گیلاسی بگو منو حیرون کردی
بیا بریم شنا دیگههههههههههههههه
مرجان جون تو چطورییییییییییی
به به چه مهمونی شده
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

جیغغغ سووووووووووت
هورااااااااااااااا
خوب منم میخوام برقصم !!
بیا با هم برقصیم (سوووووووت)
صدای دستاااااااا
احوال نگین جونی
من خوبم تو چطوری ؟؟
میسی
چطوره مهمونی ؟؟
الکی گفتم تا یک هفته همتون بمونین
ببین به همه نشون بده کادوتا :دی
قابلی نداشت
بووووووووووس
مااااااااچ
آهنگ خوبیه خیلی دوسش دارم
خندههههههه نه دیگه هی سیو میکنم نپره :دی
این باز مهمونی دیده هول شده !!!!!
نرین شنااا وایسین همینجاااااا
مرجان الان بیهوشه انقد چسپسو شامو اینا خوردو رقصید الان خسته شده =)
نری غیب بشیاااااااااا
بوس بوس

گیلاس جمعه 23 آذر 1386 ساعت 11:24 ب.ظ

بریییییین کناااار
راه رو باز کنیییییییییییییید
بوووووووووووووووووووووووووووووق
بوق بوق بوبوق بوق
گیلاسی وارد میشودددددد
دست بزنییییین دسسسست دستتتت
همه بیاین وسسسسط
یه خورده قر بدممم
خب دیگه خسته شدم!! بسه!
موووووشی صندلی میخوااااااام
نگیییییییییییین جوووووونم بووووووووووووس
من رژیم دارم شام نمیخوااااام
ولی چیپس و ماست میخوام!!! فقط شام برای رژیمم مضره!!
ماااااااااااااااااست موووسیر
موشی حرف نزن بذار صدای نگین بیاد!!

استخخخخخخخر
شناااااااااااااااا
این جک رو داشته باشین : یه مرده داشته غرق میشده هی داد میزده : کممممممک! کممممک!! من شنا بلد نیستم
بعد یه ترکه داشته رد میده میگه: چه خبرته انقدر داد میزنی!!!خب منم تنیس بلد نیستم! ولی داد که نمیزنم!!
غششششششششششششششششششششش

خب دیگه خسته شدم برم خونمون
شب بخیر
خیییییییییییییییییلی خوش گذشت
حیف که باید زووود برم



این چه کودکستانی بود تو میرفتی؟؟!!
پولی که میگرفتن کوفتشون بشه!!
مامان بابات تورو گذاشتن اونجا که از ر خودشون باز کنن بعد این معلمههههههههه

سوم دبیرستان خیلی با حال بودی!!
کاش اون موقع موشی ما بودیا!! حیف شد!!!
مرسی دعوتم کردی
فهلا با اجاااازه
بوووووووس
قربووونت

گیلی کامیونتو نیار تو جا نمیشههههههههههه !!!!!!!!!!
گیلی تو خونسرد باش من راهو باز میکنم :دییی
دستتتتتتتتت
جیغغغغغغغغغ
من نمیام وسط !!!!
همین زودی خسته شدی این مرجانی دیروز تا حالا داره میرقصه =))
صندلی دیگه نداریم تموم شد بشین رو زمین !!!!!!
برو نگینو که بوس کردی الان مرهبون شده بندازش پائین خودت بشین !!!
اااااا رژیم داری خوب غذاتو من میخورمااااااااا به کسی قول ندی خیلی گشنمه !!!
باش تو شام نخور من چیپسو ماست برات میارم
ببین دباره یادت نره شام خودتو بخوری از منم بخووریااااا
گیلی منو نیگا من برات چیپس آوردم نگین میگیره ازت اونو ولش کن اینورو نیگااا !!!!

غششششششششششششششش
جک با مزه ای بید :دی

کجا برین تازه شروع شده !!
ببین فردا هم از صب مهمونیه بیای آ باش !


کوفتشون بشه ولی نه خوب بود دیگه بابا مامان یواشکی من جایی نمیرفتن :دییی
نههههههه فقط به خاطر باز کردن ذهنم بوده !!!

خندهههههههه
خیلی باحال بود
من موشی بودم تو هنوز گیلاس نشده بودی :دی
خواهش میکنم
با اجازه کی میخوای بری ؟!!! من که اجازه نمیدم تهنایی بری وایسا برسونمت !!!
بوووووسس
فداتت

نگین شنبه 24 آذر 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلامممم موش موشکم
خوبی گلم؟
دستتتتتتتتت
موشی چقدر میرقصی خوب
بذار منم یه خرده برقصم
بگو گیلاسم بیاد
کجا رفته بازززززززز
مرجان که اینجا بغل دسته خودم نشسته
موشی خوش میگذره ؟
حال و احول چطوره ؟

سیلاممممممم نگینی جونی

میسی خوووووب تو چطوری ؟؟؟
خوب ذوق دارم بیا توهم برقصیم
گیلاس تو هم بیا برقص !

نیدونم حتما درسی چیزی داره پیداش نی !!!!!
مرجانم بیاریم وسط :دی
مگه میشه با شما بد گذروند =))

ای میگذرونیم دیگه همچی گره خورده :دی

میلی یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 03:02 ق.ظ

هییییییییییییییییییی پسر این میلی کیه اول شده موشی بایا بریم قتله خاصش کنیم(غششششششششششششش)

یعنی کیه این میلی (سووت) نه گناه داره بهتره خودشو آماده کنه همون یک هفته تو گور اسارت میکشه حالش جا میاد بسشه
غشششششششششششششششششششششششششش

گیلاس یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

موووووووووووووووووووووووشییییی
یه چاقو از اصغر آقا قصاب کش رفتم بیام کارتو تمووووم کنم!!
حق انتخاب داری که خودت نحوه مرگیدنت رو مشخص کنی!! ولی یه کاری کن این چاقو استفاده بشه!!
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
گاااااااااااز
گیستو هم کشیدم خودن نفهمیدیییی
این چه حرفیه؟؟!؟؟؟!! هاااااااااااااااااان؟؟؟؟!!! زود باش بگووو
مگه من خرخووونم؟؟؟؟؟!!!!!!!!
باهات قهر میکنم هم نمیفهمی!!! خدا بهت یه عقل درست بده!!!
خب همون لیوان آب اوندفعه ای رو بیار من حالم بیاد سر جاش!!
جیییییییییییییییییییییییغ
جیییییییییییییییییییییییییییییییغ

بووووووووووووووووووووووس
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاام سلااام
موشی بیا برقصیم حالا
نگین تو هم بیا
مرجان هم که هست
میلی بدو وسط
همه بیان
خب حالا که شلوغ شد من رفتم بشینم

زبوووووووون

موشی اون قاتله منم! چند روزه خبری ازم نیست اومدم اصفهان!! دارم دنبالت میگردم بکشمت!! زود باش مخفیگاهت رو نشون بده که آدمای دیگرو نکشم!! میخوام برگردم تهران کار دارم!! رفتم قاطی مافیا!! اینا رو به کسی نگیا!!!!

کامیون من کوووووووش؟؟!!!! کجا جاش دادی؟؟؟!!!
۳ روزه دارم دنبالش میگردم!!!! اگه عینکت رو بهت دادم!!!!
میااااام خفت میکنم!!
زبووووووووووووون
بووووووووووس
قربوووووونت
چشمک
میدونم خیلی بیمعرفت و نامردم!!! نمیخواد چیزی بگی که بیشتر از این شرمنده میشم!! میرم خودمو میکشونم!!

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
گیلی باز کی زیر آب منو زده !!!!!!!
گیلی باز تو کابوس دیدی منم موشی چشاتو وا کن !!!!!!!!!!!!!!!!
آآآآآآآآآااخ
گیسامو ول کنننننننننننننننن جیغغغغغغغغغغغ
گریهههههههههه
نهههههههههههههههههههههههه من گفتم درس داره خر خون نگفتم مگه خرم میشه خوند !!!!!!!!!
مرگ موشی !! ببین اینارو به من بگو چقد توقع داری از من :دی ببین تو حستو قشنگ بیان نمیکنی به منچه
بیا آبو بگیر ................... خوب حالت اومد سر جاش
چرا گره میکنی عسیسم همش خواب دیدی نیگا من پیشتم گره نکن !!!!!!

بووووووووووووووووووووووق
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
بوووووووووووووووس
سلامممممممممممممممممممممم
سلام به روی ماه نشستت :دی
برقصیم ایوللللللللل
همگی دست دستتتتتتتتتتتتتتتتت
آره همه بیاین وست سووووووووت
جیغغغغغغغغغغغغغغ
خوب آره شلوغ شد مابشینیم
بیا بریم خوراکیارو بخوریم تا اینا میرقصن !!!!!!!!


راست میگی چه قاتل مرهبونی !!!!!!!!!!!!
گیلی تو مافیا شدیییییییییییییییییییی
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
پس چرا من تا حالا ندیدمت !!!!!!!!!!!!!!!
نه نمیگم گیلی تو مافیا نشو واسه بچها بد آموزی داره منم دوست ندارم !!!!!!!!
اصلا تو منو میزنی منو میخوای بکشی دوست ندارم :(((((((


کامیونت نخش پاره شد گذاشتم رو کمد بچها نتونن بردارن !!!!!
عینکمو بده میخوام برم تو کوچمون پز بدم باهاش !!!!!!
بیا کامیونتا بگیر برو تو کوچه بازی کن

چشمولک
کی گفته تو بیمعرفتیو نامردی هااااااااا بگو خودم کنگفوش کنم له شههههه
قربون گیلیم
بووووووووس
نههه بزار من بکشمت آخه تا حالا کسیو نکشتم :دی

گیلاس (منظ) یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

موشی داشتم رد میشدم گفتم بیام یه خداحافظی بکنم

برام ماشین نخریدی..... گریههههههههههه

کجا میخوای بری مگههههههه !!!!!!!
خوب منم ببر وایسا منم میامممم !!!!!!

چرا خریدم یهنی میخرم حالا بیا با ماشین من بریم باش تا یکی برات بخرم یه کمپرس گننننده :دی

بنفشه یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام
خوبی؟
چه ساز و ابازی راه انداختی
موشی برو کنار وایسا میخوام روی مرجانو کم کنم
دسسسسسسسسسسسس دسسسسسس
خانوما دس آقایون رقص
حالا بر عکسسسسسسسس
اصن همه دس بنفشی رقصصصصصصصصصص
میلی بیا وسط
نگین بدو
ای داد نیلو کو پسسسسسسسس ؟؟؟
مرجی مولک بیا دیگههههههه
کم اوردی؟؟؟؟


صندلی برسونید هلاک شدم
صندلیییییییییییییییییییییییییییی برسونید


چیپس منو کی خورد
کوفتتون شه
یه قر دادیما کی چیپس منو دزدید

ای دززززززززد
من میدونم همش زیر سر این موشیه
راستی کی میخواست با من دست به یکی بشه این موشی رو له کنیم ؟؟؟
من اماده ام
بیا بریم بزنیم لهش کنیم و باهاش موشلت درس کنیم


مرجی این موشی اومده بود داشت چقلی تو رو میکرد بیا بریم قتل عام و خاصش کنیم

خوب باشه واسه بعد
من خستگیم در رفت
دسسسسسس دسسسسسسسسس
میدونو خالی کنید بنفشی اومد
بکشششششش کنار
شاباش شاباشششششششششششش
بریز به پاشششششش :دی
دس دسسسسسسسسسس
بابا این اهنگ جک و جواتا رو برداید یه اهنگ قشنگ بزارید من برای اخر شب تانگو تمرین کردم کی میاد برقصیم؟؟؟؟
موشی این میهمونی تا کی ادامه داره؟؟؟؟



------------------------------------
این قاتله منظورت کاظمیه؟؟؟
همون که اون تبعه فرانسویه رو کشته؟؟؟

موشی اگه حرف بیخود بزنی میزنم در به داغونت میکنم ها
همچین که دیگه به درد موشلت هم نخوریا
میخوای مهمونیمونو عزا کنی؟؟؟
دیوونه

سلاااااااام
میسی تو چطوری ؟؟
قربان یو :دی
پس چی !!
ایول دسسسسسسسسسسسسسسسسست
سووووووووووووووووووووووت
بازم دستتتتتتتتتتتتتتتت
گیلیلیلیلی (بلتم بکشما از این گیللیلیلیلیلیا خوچکل ) =))
آآآآآآآآآن دست بزنین منم برقصم همگی دسسسسسسسست
بنفشه این مرجانیو نزار بشینهه باید همش برقصه آخه تا بیکاره همش همچیو داره میخوره
غشششششششششششششششششش
سوووووووووووووووت
میلی بدو بیا وسط بدووووووووو میلی بلتی برقصی =)) بیا با هم برقصیم :دی
میخوام روتو کم کنم =))
آره نگین تو هم بیا بنفشه چرا نشستی قبول نی
نیلو دیگه دانشجوی شاغل شده نیلو کجایییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟

سوووت جییییییییغ دهه بچه جیغ نزن دهه

صندلی نداریم بزار مرجانو گولش بزنیم صندلیشو کش بریم :دی
برسونییییییییییییییییییید

این بود بگیرینشششش =)) بیا بازم هست من خیلی خریدم
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
کوفتتون بشه اینایی که خوردین نا مردا
گیلی به دادم برسسسسسسسسسسسسسسسسسس
منو موشلت کنین کی تا یک هقته براتون خوراکی میخره کی میبرتدون سیب نما و کافی شاب نه کییییییییییی ؟؟!!!!!!!

مرجان بیا با یه لپ لپ گول بخور منو نزن باش بیا دوتا برات میخرم منو که دیگه نمیزنی هااان ؟!

آره ولش کن موشیو گناه داره بنفشه نیگا داره میرقصه =))

وااااااااااااااااااا تانگووووووووو منننننننننم تانگووووووو
بنفشکی بزار یه آهنگ بزارم تانگو برقصیم بلتمااااااااااا
آقا چراغای اضافی رو خاموش کنین دهه
حالا دسسسسسسسسسسسسسست موشی برقص الفراررررر =))
آآآآآآاان زود باشین خسیسا شباش بدین هلاک شدم بسکه رقصیدم زووووووود
مهمونی تا یک هفته اگه منو دبا نکنین موشلت نکنین تا هر وقت بگین :دی

---------------------------
آره همینه کاظمی
اصلیتش شیرازیه میگن
آخه جز جیگر گرفته معلوم نیست چرا مردم عادی رو دیمی میکشه روانیه انگار کل اصفهانو به هم ریخته فک کنم بیش از این حرفا کشته خاک بر سرش کنن
خاک بر سر اینا کنن که نتونستن بگیرنش تا حالا من موندم اگه 20 تا شورش کنن مملکتا یه شبه صاحب میشن

چشممممممممممممممممممممممممممم
اتفاقه دیگه :دی
شوخی کردم بااااااااا :دی

شهرزاد یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟
به به به چه عجب شما اپ کردی گلم!!!!!
زرنگ شدی:))))
ممنون که منو به بازی دعوت کردی حتما بازی تو رو انجام میدم...
زود گفتی اگر آپ کرده بودم که شرمندت میشدم....
ممنون عزیز...
کلی شاد شدم...
موفق باشی....
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلااااااااااااااااااااااااااام
میسی خوبم تو چطوری عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟
این آپم به افتخار شماهاس دوست دارمم شاد باشین
زرنگ زرنننننننگ :دی
ایول قابلی نداشتتتتتت
کجایی تو هی گفتی آپ کن حالا غیبت زده !!!!!
نیلو کجاست بهش بگو مهمونی گرفتم
وایسا نریا همه اینجان بیا همچی خوراکیم گرفتم براتون :دی
خوشحالم !!
فدات بوووووووووووووووووووووووووس

گیلاس دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

لنگه کفش

هاپو عصبانی :دی
الفرارررررررر

میلییییی دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://mili.pib.ir

هییییییییییییییی !!!!!! شللللااااااااااااااااام (وای مهتاد شدم رفت =)) !!!!!!!!

من همه نوع رقص بلدم موشی با من نرقص کم میاری =)) شوخی کردم من و رقص؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فقط تکنو و هیپ هاپ و باله بلدتم !!!!!!

وبه منم مهمونیه بپر بیا یه آهنگه خوشملم گذاشتم ببین خوشت میاد یا نه :دیییییی

بنفشی خودم تا آخر بات میرقصم اینا بلدت نیستن(غشششششش)


فهلا !!!!!!

تاتا

شلاااااااام شطوری میلی شینگیلی =))

تو وروجکی خوب :دی با برقصیم مینیم کی کم میاره :دی
منم بلتم مخصوصا تکنو البته به سبک خودم نه از این قرتیا :دی

راست میگی چه خبره هنوز دوره نوبت تو نشده :دی باااااااش میام حالا چایی رو بریز من اومدم

دهه پس من چیییییی !!!!!

فدات

نسی جوون دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 09:36 ب.ظ

به نام خدا
سلاممممممممممممم
خوبییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هییییییییییییییییییمممممممممممممممم من اومدم:دی
آه که چقدر دلم تنگولیده بود واستاااااااااااا
کله پوکم کجایی تووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جیییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
ببین گلم من نمی تونم این بازی رو بنویسم:دی(‌به خاطر دلایله خصوصی):دی
میسی که دعوتم کرد البته یه جور وظیفت بود:دی
بچه جوون چی کارا می کنی؟(چیزی گیرت میاد): خندههههههههههههههههه
جات خالی الان داره نم نم بارون میزنه...
راستی من از دیروز تا الان اهوازم:دی
کلاسامو همرو پیچوندم و اومدم اهواز: خندهههههههههههه
وای که چه حالی داد بهم.....
از دیروزم همش خواب بودم....
ولی امروز خیلی ضد حال خوردم:گریهههههههههه
از اونجایی که موهام خیلی اذیتم می کردن و تصمیم بر این گرفتم که کوتاشون کنم رفتم اراشگاه و گفتم که موهامو مرتب کن واسم و این هم از اونجایی که با شوهرش دعواش شده بود زد رید تو موهای من: گریههههههههههههههه
قشنگ کوتاشون کردااااااااااا ولی خوب خیلی کوتاه شدن: گریههههههههههههههههههههههه
اینم از امروزه ما..........
دیگه اینکه بعدا تو گوشت میگم بهت:دی
فعلانااااااااااااااااااااااااااا
یا حق!

سلام سلاممممممممممم
تو اینجاییییییییی من الان تو وبت بودم برات کامنت گذاشتم :دی
منم دلم برات تنگولیده بوووووووووووووووووووود
جیغغغغغغغغغغغغغ
دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
همینجام یه ذره سرم شلوغ شده میام زودی میرم فقط فرصت کنم جواب بدم برم
شرااااااااااااا نمینویسی بااااش هرجور میلته
هیچ دنبال کار ثواب نه بابا گیرم بیاد پدر آدم در میاد =)) خندهههههههه
ایول بارون خیلی قشنگه خیلی دوست دارم
ای کلک گفتی آخر هفته میای منم گفتم خوب بعد میرم سراغش یهو زد به دلم اومدم پیشت برگشتم دیدم اینجایی تو هم خندهههههههههه
آخ نگو خواب که دلم میخواد یه دوروز فقط بخوابم :دییییی

غشششششششش چیکار کرد موهاتو بد کوتاه کرد هیییی از دست این آرایشگرا همشون خرابکارن

توری نی الان فچ کنم مده مدل پسرونه (سوووووووووت) ما که ندیدیم میگن !!!!!!!!
بیا در گوشم بگو اینجا کسی نی خندهههههههههه
بووووووووووووووس
خوشحال شدم
کجا وایسا این مهمونیو واسه عمم که نگرفتم لااقل یه چیزی بخور یه ذره برقص برامون :دی
فدااات
یا حق

*+*+*سارا*+*+* دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

سلام موش موشی جون...
میدونی چیه...نیست شما خییلی بیمرفت شدی...واسه همینم هست که من دور تو یکی رو خط کشیدم.
اصلنم کی گفته من موش دوست دارم؟


=))3هفته پیش یه موش دیدم اینقده جیغ کشیدم که تا دوروز گلو درد داشتم ...موش بنده خدا هم درجا سکته کرد(از ترس)
تو خوبی؟
سلامتی؟
در سلامتی کامل بسر میبری...هووووووووووو؟!

سلام سلام
چیه ؟!!!! کی ؟؟ منو میگی آیا نگین گمونم با توعه (سووووت) مگه من جنازم که خط کشیدی دور منو =))
اینو که قرار نیست کسی بگه تو چشمات معلومه =))

ااااااااااااا ای نامرد موش خور من به این خوچکلی ترس دارم آیا
ببین بیا قول میدم دیگه گازت نگیرم :دییییییی

ممنون تو چطوری ؟؟
ای بدک نیستیم یه ذره سرم گرفتاره میام اینجا ولی در حد کامنت جواب دادنه
هوووووووووووو
تو چه خبر چیکاراشو میکنی ؟؟

لیلا سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 07:32 ق.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو بهم خیلی خوش گذشت
مر سی از مهمونیت !ا
ما عمووووووووووووو من خیلی وقته آپم
اما نیومدی اینجا دیگه
عمووووووووووووووووووووووووووو
موشییییییییییییییییییییی

سلام خرموشناز خودم
قابلی نداشت حالا بازم هستا نرو باش
ببین واسه باباجونتم کیک ببریااااااا زیاده
نههههههههههههههه چرا من نفهمیدم آیا ؟!!!!!!!!!
پس بدوم بیاااااااااااام

مارگریت وحشی بهاری سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

سلام موشی
چقدر تو با نمک و با مزه ای
جدی می گم
مامانمو صدا کردم آپتو خونده انقدر دو تایی خندیدیم
نیلوفر هم تو راهه داره می یاد خونمون
می گم برات نظر بذاره

امیدوارم همیشه همین طور شاد و شادی آفرین باشی

خیلی آپت جالب بود به خصوص بعد نوشتت
پ.ن:راستی از اینکه سر زدی ممنون
تو چطوری آپ منو فک کردی شعره؟

سلااااااااااام
خندهههه منو میگی :دی
ممنون لطف داری
وااای آبروم رفت خندههههه به مامانت سلام برسون میسی
بزن لحش کن بی معرفتو زبووووووووون
این اگه زورکی بیاد

میسی شما هم شاد باشین اصلا همه دور هم شادیم دیگه

ممنون قابلی نبید ماله شما :دی
اختیار دارین وظیفه بود
پس چی بود !!!! شعر بود دیگه جونه موشی شعر نبود پس چی بود گرفتی منو =))

امینه سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام موشی!منم دعوتم؟
پس خانوما دسسسسسس موشی جون رقصصصصصص
حالا بر عکس!
(نترس تو دلم گفتم!!)

سلاااااااااااااام پس چی اصلا تو مهمون ویژه ای :دی
کجایی کم پیدا شدی دلم برات تنگولیده بود
دست دستتتتتتتت خوب من که عمرا نمیرقصیدم ولی خوب به خاطر تو یه ذره میرقصم :دی
خوب الان برعکس برقصم !!!! :دی
چشمککککک

نیلوفر سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

به به به...در وا شد و گل اومد ، سوسن وسنبل اومد ، نیلو خانم خوش اومد، با یه دسته بیل اومد بزنه تو فرق سر این موش پررو!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))
چطوری موشی؟ خوبی خوشی سلامتی؟ علامتی؟ ...چه خبرا؟...من الان خونه دوست جونم اینا ( چقد خنگی مارگریت خانم اینا دیگه!!) هستم بعد اومدم اینجا یه کامنت از خودم ول کنم...میدونستم آخه دلت واسم تنگ شده گفتم بیام تا از دوریم نمردی خودمو نشون بدم!!!:)
من برم دیگه اینترنت دزدیه منم که دزد!!!
فعلا بای بای :-*

به به سوپ بود با شلغم آراسته شد غششششششششش

خوش اومدی نیلو خانوم من که نمیشناسم تورو (سوووووووووووووت)
من خوب میباشم شما خوب میباشید :دی
چه خبرا اینجا که جات هیچی خالی نی مهمونی گرفتیم بزنو برقصو بخور بخور حسابی :دی
گفتم هرجا باشی خودتو میرسونیا خوب بدو بیا الان همچیو میخورن سرت کلاه میره
خوتم میدونستم الان خونه دوستتی زبووووووووووون
نیلو خیلی پرویی آ بی ادب اینجارو ول کردی رفتی تو این شهر شما کافینت نی اونجا که اینترنتم مجانیه با کارتو همچی دقیقه ای ۵ تتا تک تومانی بمیری من اینجا واسه ۱۰ ساعت ۴هزار تومان پول بیزبون میدم (کارتو تلفن با هم )
آخی چقد دلم برات تنگ شده بود زود گلو شیرینیو شکلاتو هدیه هایی که برام آوردی بزار خودت برو =))
زود زود بیا وگرنه جدی جدی فراموشت میکنیم
راستی از دانشگاه چه خبر رفتی یا نه میبینم که شاغل شدی حالا چیکار میکنی کشتی مارو با این همه کلاست غششششششششش

نیاز سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

ادم بی معرفت زیاد دیدم اما موش بی معرفت فقط یکیه اونم تویی...من با همه گرفتاریام بهت سر میزنم اما تو اخرین باری که به من سر زدی یادته؟؟؟...لوسسسسسسسس...تحریمت میکنم!!!

نهههههههههههههههههه
نیاز جون به جونه موشی یه کم گرفتار بودم به جونه خودم دیشب کلی تایپیدم برات تا زدم برا ارسال سرعتا خیلی کم بود هنگ کرد الانم خیلی پائینه میخواستم بیام پیشت
به جونه موشی به فکرتممممممممممممممممم
مگه میشه آدم آبجی بزرگترشو یادش بره یا دوسش نداشته باشه
معذررررررررررررررررررررررررت
بووووووووووووووووووووووووووووس
تحریمم نکنیا گناه دارم دلت میاد دلم بگیره هاااااااااا

شهرزاد سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟
موشی جون بیا یه فکری به حال این وب من بکن همه میان میگن که خوندن نوشته هات خیلی سخته.....
ممنون عزیزم....
قربونت
بوسسسسسسسسسسسسسس

سلام عزیزم
ممنوووووووووون
چیکارش کنم خوب فونت درشت بنویس یا یه عکس دیگه بزار واسه بگراندت همین
قربونت برم
فدات
بوووووووووووووووس

گیلاس چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 12:02 ق.ظ

شلاااااااااااااام
مووووووشی جوووونم پیاده شوو
زود باش
میخوام تنها باشم
یه ماشین برام خریدی همش سوارمی!! برووو دیگه!! من که از اول خودتو نمیخواستم!! فقط ماشین میخواستم!!
دیگه با تو کاری ندارم
.....
....
چیزی از غذاهای مهمونی نمونده؟؟!!! گشنه ام!! تشنه ام!! خسته ام!!
بوووووسچچچ

شلاااااااااااام
شیلی تو هم مهتا شدی نکنه !!!!!!!!
نهههههههههه گیلی منو میخوای اینجا وسط خیابون زیر بارون پیاده کنی !!!!!!!
میخوای تنها باشی ای نامرد !!!!

هه هه هه این ماشینو به روح خبیث جون گفتم اگه گیلی منو ول کرد رفت فرداش غیبش کن حالا فردا دیگه ماشین نداریی !!!!!!!!!
باش همچین که فردا ماشینت غیب شد اونوخ منم دیگه برات نخریدم
زبووووووووووووووووووون


اووووووووووم یه بشقاب مونده میخوام خودم بخورم :دی خوب حالا بیا با هم میخوریم یه قاشق بردار بیار بخوریم کلک نزنیا یه قاشق تو یکی من !!!
ماچسسسسس

بنفشه چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
موشی بترکی
بس کن بابا این ساز و اباز و دامبال دیمبولو
مخم رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

میلی خسته شدم بیا بشینیم دیگه
این موشی جون سگ داره خسته نمیشه :دی
من خسته شدم

نیلوی نامرد که نیومدی پیش من ... کشتمت خانوم دانشجو شاغله
تحویل نمیگیری با کلاسسسسس


موشی من خسسسسستیدم
بیا اپ کن
این دامبال دیمبولو جمش کنیم
بیا بریم پیک نیک؟



بچه ها کی میاد بریم پیک نیک؟؟؟

سلاااااام
دلت میاد بنفشکی
ببین یه آهنگ خوچکل گذاشتم گوش کن چه قشنگه
کجا رفتتتتتتتتتت

میلی تازه میخواستیم تانگو برقصیم
دهه بنفشه میام گازگازیت میکنماااااااا
خوبه

این نیلوی نامردم دوستش مارگاریت آوردش با زور واسه من کامنت بزاره وگرنه بخواری از این نیلو بلند نمیشه زبوووووووووون

خوب کمتر برقص عسیسم بشین یه ذره
چی من آپ کنم مگه این چیه واسه یک ماه بسه :دی
بریممممممم بریم پیک نیک




هااااااااااا کی میاد بریم این دیگه به حساب بنفشس یه پیک نیک کامل به حساب بنفشه هییییییییییییییی

لیلا چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو جونم ره خیلی قشنگه
دستت درد نکنه
آره خرموشی هم آهنگ می خواد ؟اما خچالت می کشم فعلا مشکل انگار رف شد اما اگه تکرار شد ازت کمک خواهم خواست.
بوس

سلاااااااام
پس خوشت اومد :)
خواهش میکنم
ببین من واسه همین اینجام دیگه هرکاری داری بگو هر مشکلی پیش اومد حتما بگو بتونم حتما کمکت میکنم باش
پسوردو اینا خرموشیم بده براش آهنگ بزارم
فدات
بوووس

شهرزاد چهارشنبه 28 آذر 1386 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام موشی جون:
خوبی عزیز؟؟؟
واقعا سپاسگزارم از این همه راهنمایی و کمک فراوانی که به من کردی ..............:))))۹
خوب گلم بی زحمت اگه میشه برام درستش کن آخه دیگه از این گنده تر بد میشه .....
ممنون عزیزم....
منتظرتم...

سلام شهرداز جونی :دی
میسی خوبم

ببین این که من میخوام یه عکس بزارم واسه بگراندت بعد بگی خوب نبود چه کاریه خوب یه عکس پیدا کن از همونجایی که اونو پیدا کردی تا من برات بزارم آخه فنتتم درشت تر بشه مسخره میشه

فدااات
باش

اقلیما پنج‌شنبه 29 آذر 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام موشی مموشی
خوبی؟
من تا اونجا که یادم میاد واست کامنت گذاشتم
ندیدی؟
شاید پریده!!!!
در کل اومدم بگم آپم.
عیدت مبارک.
شب یلدات هم مبارک.
فعلا بای تا های

سلام سلام
ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟
نهههههههه کوووو من هرچی بیاد تائی میکنم
کی خوردهههههههههه
عید تو هم مبارک
اولین روز زمستونیتم مبارک میسی
فدااااااااات
بابای

نسی جوون پنج‌شنبه 29 آذر 1386 ساعت 10:53 ب.ظ

به نام خدا
هیییییییییییییییییییمممممممممممممم
سلامممممممممممممممم
خوفییییییییییییییییی موشی جوونه من؟:دی
خوب ببین این همه واست جشن گرفتن و رقصیدن ولی بازم بهت حال نداده:دی چون من نبودم دیگههه(‌خندهههههههه)
حالا که من اومدم کلی حال بهت میده:دی
آهااااااااااااااااااااانننننننننننننننننننننن بیییییییییاااااااااااااااااااااا وسط قرش بدهههههههههههه
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننن
موشی باید برقصه از کسی نترسهههههههههههه
تکونش بده.. یکی به چپ میره و یکی به راستتتتتتتتتتت
آی جااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننن
موشی من کباب دوست دادمااااااااااااااااااااااااا
باید بریم یه رستوران خوف و با کلاس.....
تازه قبل از اینکه بریم رستوران باید یه دسته گل خیلی نازم واسم بگیری:چشمک
قشششششششششششششششششش
اگه با این چیزا موافقی یه قرار بزار باهم بریم راستی از آوردن بچه خودادری کنی:‌خندههههههههههههههههههههههه
منتظمااااااااااااااااااااااااااا
یا حق!

سلام سلااااااام نسی طلاااااا :دی
میسیییییییییییییی خوبم تو چطوری ؟؟؟
آره جونه تو تو نبودی اصلند حال نداد خدائیش !!
پس بیا وسط
آآآآآآآن آآآآآآآآن
دسسسسسسسست دست نسی برقص حالا بازم نسی برقص اصلا همش نسی برقص :دی
منو بگیرین اومدممممممممممم
تچنو برقصم براتون :دی
میخرم برات :دی
نسی کبابامون تموم شد مرجانی همشو خورد :|
خوب حالا بازم میخریم مگه نه ؟:دی
گلم میارمممممممم برااااااات وایسا ببینم تو میای مهمونی من گل بدم مگه از مسابقات اومدی
غششششششششششش
میام پس چی کی بریم بزن بریم نه دیگه مگه خولم بچه بیارم خندههههههههههههههه
منو بگیر اومدممممممممممم
فداااااات

سروناز جمعه 30 آذر 1386 ساعت 02:01 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممم
خوبی موشی موشی
منو یادت رفته موشی
من مثل جوجه های زرد و توپولی تو باغچه و می گم پیشی بیا منو بخور
گریهههههههههههههههه
بهت می گم موشککککککککککککک
زبونم بهت میدم
من کله پاچه می خوام
اگه تموم شده باید بری واسم بپزی من از اونایی که میخرن رو نمی خوام
خودت شخصا باید بپزی
زوووووووووووود
وای مهمونیه اینجا؟؟؟؟
می دونی من کدومم؟
اونی که چماق دستشه
من اونم
می خوام کله همه رو بشکنم
موشی موشی
الو الو
موشی موشی
هستی
نکشتنت
ای بابا کی می تونه تو روببینه که بکشه تو رو
مگه گفته یه گربه قاتل پیدا شده که داری می ترسی؟؟؟
یه کمکی دلم می خواد قهر کنم اما....
نمی کنم اشکالی نداره
موشی بیا بیا گردو گردو
ااا خودم خوردم بیا این یکی رو تو بخور
بازم میام

سوووووووووووت دااااااااااد جیغغغغغغغغغغغغغغغ
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااام
برین کنار وکیلم اومد
سرویجونم حق منو از اینا بگیر خوردنو پاشیدن آخرم هیشکدوم منو نگرفتن زبووووووووون
نهههههههههههههههه مگه میشه تورو یادم بره
بوووووووووووس
خودم پیشیا رو سقط میکنم جوجو خوچکل ناز من :دی
جلب از کدا میدونستی من جوجه تپلی زرد دوست دارم خیلی الانم تو که جوجه شدی خیلی دوست دارم :دی
ایول پایه ای نه برات نگه داشتم قایم کردم کسی نخوره :دی
بیا میریم با همدیگه میخوریم
خودم پختم جونه روح خبیث جون نیگاااا
سروی جون آفرین بزن همشونو لح کن خندههههههه
صدا نمیاد
بلندتر بگو
چی ؟؟
نه نمردم هنو
اینا همشون عینک دارن
گربه قاتل نه اینجاها گیر نمیاد همشون گربه مهربونن :دی
نهههههههههههههههههه
قهر نکنیاااااا به جونه موشی خیلی سرم گرفتاره درسو زندگیه ۲۶ امتحان وی بی دارم کلیم عقبم بعدشم انقد مشغله زندگیم زیاده همچی قاتی پاتی شده معذرت الانم اومدم زودی برم کار دارم بعد مفصل میام پیشت تعریف میکنم
آخ جون گردوووووو به منم بدهههههههه
فداااااااااات
بووووووووووووووووس (قهر نکنیا !!!)

نسی جوون جمعه 30 آذر 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

به نام خدا
باز که غیبت زده...:دی
خیلی مشکوکی:‌خندههههههههههههههه
عیدت مبراک...
بعدا باهات کار دارم:دی
فعلا برم....
یا حق!

سیلااااااااااام
دنبال کار ثوابم :دی
دهه دنبال من افتادی آتو بگیری خندههههههه
عید تو هم مبارک عزیزم
فدات بیا بگو
قربونت
یا حق

شهرزاد جمعه 30 آذر 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام موشی جونم:
خوبی گلم؟؟؟
عید و شب یلدات مبارک.....
قربونت
بوسسسسسسسسسسسسسس

سلام عزیزم
ممنون خوبه خوب تو چطوری ؟؟؟
ممنون اولین روز زمستون تو هم مبارک
فداااات
بوووووووووووس

سروناز شنبه 1 دی 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام
خوبی موکل جونم
کی ریخت و پاش کرده هان؟؟؟؟
بدش دست من خودم با چماق میزنم لهش می کنم
یه وخ منو نخوری موشی نه راستی تو موشی منو نمی خوری
موشی منم امتحانم داره شروع میشه فردا هم می خوام برم گریههههههههههههههههههههههه
تا ۱۷ دی میام
نه بابا مگه من می تونم از تو قهر کنم. از هر قهر باشم از تو دیگه نمی شه قهر بودی موشی
آفرین موشی بشین درسات رو بخون
الکی هم هی مهمونی نده و نرو
بعد درسا دوتایی با هم میریم مهمونی و مهمونی میدیم. باشه؟
آآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جوووووووووووون یهنی واقعا خودت پختی؟
مرسی موشی
کلللللللللله پاچه
وایییییییییییییی
مرسی موشی
دلم برات تنگ میشه
خیلی زیاد
زودی میام
نذار اذیتت کنن تا من بیام
بوس بوس

سلاااااااااممممممممم
میسی من خوبم تو چطوری ؟؟؟
چه کنیم دیگه منو شماها نداریم نه
آفرین همشونا له کن از من بترسن باش
وایسا بخورمتتتتتتتتتتتتتتتت =))
منم امتحان دارممممممممممم
گریهههههههههههههههههه (ببینم حالا این گریه به خاطر چی بود الکی گریه کردما :دی)
زودی بیاااااااااا
آفرییییییییییییییین بووووووووووس
باش میخونیم بعد میریم مهمونی دیگه مهمونی نمیدیم :دی

پس چی چه خوشمزه شده :دی
همش ماله خودته
بچه آرومتر کسی ازت نمیگیره :دی

منم دلم تنگولیده میشه خیلی
نروووووووو
اینا منو میزنن زودی بیااااااا
فدات بوووووووس

لیلا یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عمو باز این مرجان جون چش شده می گم همش به این چش می زننااااا بابام برام برا این خاطر اسفن دونه دونه دود می کنه تو هم براش اسفن کارو بکن دیگه

آره عو جون این بچگیشم همینطوری بود کتاباشو پاره پوره میکرد بعد به زور از منو میگرفت :(
چه بابای مرهبونی
براش دود میکنم کار این از اسفندو اینا گذشته =))

گیلاس یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام سلام سلام موشی جوووووووووونم
کجاییییی
دارم نگرانت میشما!!!!
نکنه اون قاتل کار ما رو راحت کرده؟؟؟!!!!
نهههههههههههههه!!! موشی من میخواستم خودم بکشمت!!
بیا دیگه!!
اینجا بدون موشی صفا نداره!!!
ورزش رو بیخیالش شو !! ما مهمتریم یا کنگفو؟؟!!!!
دلم برات تنگ شده
ژوووودی بیا
قربوووونت
بوووووووسسسسچچچچچزززز

سلامون علیکم گیلیه مموشی !
هووووووووم همینجا پیش توام جونه تو همش اینجا بودم فک نکنی رفتم جای دیگه ای آ !!!
راست میگی ؟؟؟؟ خوب حالا ظاهر میشم
نه قاتله جراتشو نداره
تو که منو کشتی مردتم گیلی =)) !!!!!!!!!
ظاهر شدم نیگا دیدی همش همینجا بودم !!!
دروغ میگی !!! گولم که نزدی هوووم !!!!!!!
خوب کنگفو میخوام یاد بگیرم بیام بهتون زور بگم همه حرف گوش کن بشین الان برش ندارم باید کنگفو یاد بگیرم !!!!!!
کنگفو رو که بیخیال الان یوخده سرم شلوغه یوخده پرژه مرژه سرم ریخته باید به کارام برسم
چقد باز تو نشون ندادی بچقد با دست نون بده !!!!!!!!
اومدمممممممممممم
منم دلم برات آب شد :دی
فدااااات
سوووووووسچچززززززتررررررر

نیلوفر دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 09:18 ق.ظ

بنفشه جونم به خدا من بی معرفت نیستم...بزار این تلفن لعنتی درست شه میام پیشت!!!
تو چی میگی موشی؟..چرا وقتی دو تا مهندس دارن حرف میزنن توی آبه حوض کش میپری وسط؟ :)))))))))

قابل توجه بنفشه جوون

.. ای بی ادب اصلا حقته بی معرفتی دیگه زبووووووووووون ببینم حالا نگفتی کارت چیه نکنه آب حوض میکشی هااااا ؟؟؟ غشششششششش

نگین دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موش موشکم
خوبی ؟
کامنتتو دیشب تائید کردم
راست میگی
باهات خیلی موافقم
خیلی از هم دور شدیم
هممون
یادته تابستون چیکارا که نمیکردیم ؟
خیلی خوب بود
ولی واسه من یکی که خوب میشه
چند وقت دیگه (حالا این چند چقدره خودمم نمیدونم ) وقتم کلی آزاد میشه
همش میام و میرم (نیش)
رو من حساب کن این از من
منم وقتی نمیام اینترنت
کلی دلم برا تو تنگ میشه
دلم واسه همه تنگ میشه
خیلیییی
قول دادم جبران کنم سره قولمم هستم (نیش)
نمیدونی تو خونه ما چه وضعیه
چند دقیقه پیش برق رفت
بعد من تو اتاق در بسته
تاریک نشستم تنها منبع نورم همین مانیتوره
که تا چند مین دیگه شارز لپ تاپم تموم میشه باید بشینم در و دیوارو نگاه کنم
گریههههههههههههه
من برق میخواممممممممممم
برقققققققققققققققققققققققق
موششششششیییییییییییییییییییییی
خیلی گلی
هوارتا بوسسسسس

سلام سلامممم نگینی ججججون
ممنون یو چطوری ؟؟؟
ایول
جونه خودم گمونم بزرگ شدیم گرفتاریامون زیاد شده :دی
هووووووووم یادش بخیر :دی بووووس
ایوووووووووووول منم اگه اوضا خوب پیش بره میام زود زووووووود

رو تو که از اولش حساب میکردم :دی
منم مه تو یه روز نیام انگار یه چیز گم کردم

ای ول پس فراموش نکنی حالا قولتو کی عملی میکنی اصلا بیا همینجا پیش من بمون :دی همینجارو دوتایی آپ میکنیم :دی

برق ندارین الان :دی ایشاا... یه سوکس گنه بیاد تو بغلت دوتا ماچت کنه =))
اونوخ تو میشینی سوسکا نگات میکنن :دی حالا روح خبیثجونو میفرستم پیشت تهنا نباشی :دی

بیا من برقم وایسا اومدمممممممم
فدااااااااااااااااااات
تو هم گلی
هوارتا بوسو یه دونه تف :دی

شهرزاد پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام موشی جونم؟؟
خوبی عزیزم؟؟؟
بدو بیا من بالاخره آپ کردم.....
بدو بدو....
منتظرماااااااااااااااااا
عیدتم مبارک عزیزم....
قربونت
بوسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام عزیزم
ممنون خوبم تو چطوری ؟؟؟؟؟
ایول بلاخره آپ کردی
باش اولین فرصت میام بهت سر میزنم
میخورم زمین :دی
فدات
عید تو هم مبارک
بوووووووووووووس
قربونت

گیلاس پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

موووووووووووووووشییییییییی
گریههههههههههههههه
شلااام
شطوری؟؟!!
الان از پس فردا هم هزار سال گذشته!!!
تو فکر نمیکنی نگرانت میشیم؟؟؟!!
برو بمیر
اگه دستم بهت برسه خودم میکشمت که راحت بشیم از دستت
یه خنجر خریدم جون میده برای موشی کشتن!!
.....
به من چه!
زبوووووووووووووووووون
بوووووووووووووس
بووووووووووووس
بایز

شلاااااااااااااااام
کی باز تورو دعوا کرده بگو خودم گوششو میبرم
بووووووس
من خوبم تو شطوری جیگولکم ؟؟
نهههههههههههه پس فردا کن دو روز دیکس :دی
مهذرتتتتتتتت
کار داشتم تو که میدونی !!
میام زودی الانم اومدم زودی برمممممم
خنجرو کجام میخوای بزنی !!!!!
نههههههههههه گیلی من گناه دارم !!!!!!

خیلیم به تو ربط داره دهه
فداااااااااااااااات
بوووووووووووووووس
آلاوی یو

نگین پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام موش موشکم
خوبی گلم ؟
کجایی تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نبودم گفتم بیام کلی کامنت از تو میبینم که دعوام کردی
حالا من باید بیام تورو دعوا کنم ؟
زودی بیا خوب
بیااااااااااااااااااااااا
دلم تنگولیده موشی
موشییییییییییییییییییییییی
هوارتا بوسسسس

سلام سلااااااااام نگینی جونمممممم
من خوبم تو چطوری جیگول ؟؟
همینجااااااااااااااااااا
فدات گلم نبودم وگر نه حتما میومدم بووس
کلی سرم شلوغ بید
دل منم تنگولیده بیییییییییید خیلی
فدااااااااات
هوارو دوتا بوووووووس

بیتا جمعه 7 دی 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام موشی.. خوبی؟ به جون خودم آپت رو خونده بودماااا وقت نکردم بیام کامنت بذارم.. راستی موشی از این یارو قاتله چه خبر؟تو هم نشستی شایعه می بافی هاااا قاتلاتون هم قاتل نیستن.. این طفلی که فقط یه پلیس مصدوم کرده و فقط یه دونه آدم کشته.. چقدر شما بی کلاسید آخه.. همه دنیا جانیه خطرناک دارن شما هم این جوجه رو گرفتید تنبونش رو پرچم کردید که خطرناکه که چی؟ بابا بچه مردم عقده ای می شه پس فردا.. نکن این کارو.. راستی از مرجان چه خبر؟
ای خداااااا نجاتم بده از دست اینا.. اصلا تو زیر پای مرجان نشستی که وبلاگش رو آپ کنه.. همه اتفاقای دنیا تقصیره توئه.. بیا بزنمت..
وایی الان فحش و فحش کشی می شه من برم :دیییییییییییییییی
موشی جون به مامان اینا سلام برسون..
قاتله رو از طرف من ببوس..:دییی
فعلا خداحافظ

ای تنبل :دی سلام سلام
قاتلرو دادیم گربه خورد
10 تا رو کشت من اینجام خبرشو بیرون ندادیم :دی
دهه با با تنبون اون چیکار داریم =))
مرجانی نمیدونم کجاست جواب نمیده میاد خودش حالا
ببین گمونم اینبار تو چشمش زدیااااااا =))
ببین هر موقع اومدی اینجا بگو یه ذره اسفند دود کنم کسی چشم نخوره
کجا حالا بیا خودت سلام کن وایسا الان صداش میکنم :دی
سلامتو رسوندم با قاشق زد تو سرم گفت این بیتا کیه =))
آدرستو دادمش خودش میاد موچت میکنه :دییییییی
خدا به همرات

اقلیما جمعه 7 دی 1386 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
پا شو بیا یه آپ بکن بینم
من دیگه جای تو خجلت می کشم که همش این صفحه باز می شه!!
دههه!!
عیدت مبارک
فعلا بای تا های

سلام سلام
جونه خودم سرم شلوغ بید حالا طی اولین فرصت آپ میکنم
منم خجالت کشیدم نیگا :دی
عید تو هم مبارک ممنون
فداااااااات
بابای

نسی جوون جمعه 7 دی 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

به نام خدا
سهلاااااااااااااااامممممممممممممم به موشی جوونم...
خوفیییییییییی جیگریییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای روزگار یه زمانی یکی مارو تحویل میگرفت ولی الان....
پیف پیف پیف:خندهههههههههههههههههههه
ای موشی بلاخره دستم بهت میرسه دیگه....
اون موقع است که چنگت میزنم:خندهههههههههههههههه
بچه جوونم کجاییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردی یا هنوزم داری نفس میکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوونه نسی بگو اگه زنده ای بیام خفت کنماااااااااااااااااا
ای بابا تا کی بیایم هی تو وبلاگ تو برقصیم............
نمی خوای آپ کنی تنبلوووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما آپ می خوای یالاااااااااااااااااااااا
موشییییییییییییییییییییی باید اپ کنه...........
موشی باید همه رو موچ کنه:خندهههههههههههههههههه
موشی بدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
بچه جوون یه خبری بده از خودت کله پوکم:قلب
یا حق:قلب

سلام سلااااااااااااااام
چطوری نسییییییی جوون ؟؟
میسی خوبممممممم یو چطوره ؟؟
دهه نسی میزنمتااااا :دی جونه موشی یه ذره سرم شلوغ بود اصلا نتونستم بیام اینجا اگه بودم که بهت سر میزدم
زبووووون :دی خندههههههههه
الفرارررررررر
نسی تو که منو چنگه نمیزنی آفرین پسر خوب خندهههههههه
همینجاااااااا نیگااااااا :دی
ای زندم ولی خوب یوخده پروجه ریخته بود سرم حالا بعدا برات تعریف میکنم
جونه خودم الانم اومدم زودی برم بهدا آپ میکنیم :دی
دهه صداشو در نیار الان همه همصدات میان منو خفه کنن :دی
موووووووووووووووووووووچ اینو هستم خندههههههه
بی مغزم اومدمممممممممممم
منو فراموش نکنییییییییین :دی
فدااااااااات

سایه شبانه یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://akhbaremahale.blogfa.com/

خیلی باحالی در یک کلام

با حالی از خودته جیگول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد